GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Serie HoM&M, AoW i inne strategie turowe w klimacie fantasy (cz.XI)

19.04.2002
14:15
[1]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Serie HoM&M, AoW i inne strategie turowe w klimacie fantasy (cz.XI)

"Heroes of Might & magic" - niewiele jest osób, które nie spotkały się z tą nazwą. Dla wielu jest to gra przełomowa, wprowadzająca powiew świeżości do świata gier, w którym wszystko już wymyślono. Niewielu wie jednak, że to nie od "Herosów" się zaczęło. Takie tytuły jak "King's Bounty", "Master of magic", czy też "Warlords" powstały znacznie wcześniej. Również obecnie powstają gry o podobnym charakterze dorównujące (dla niektórych nawet przewyższające) grywalnością HoM&M (Age of Wonders, Disciples).

Zapraszam do dyskusji wszystkich fanów wymienionych wyżej gier, jak i tych, którzy nie mieli z nimi do tej pory styczności (są tacy?;-))

Poprzednia część:

19.04.2002
14:16
[2]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Dla zachowania kolejności i porządku wątków...

19.04.2002
15:11
[3]

Katane [ Useful Idiot ]

Mam pytanie: czy w Disciples 2 kampanie tez są takie krótkie? W 1 to 4 misje i fin... Dobrze, że są przynajmniej 4 rasy.

19.04.2002
15:14
smile
[4]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Katane --> W dwójce jest po 7 misji na łebka...z fantastyczną fabułą :)

20.04.2002
11:48
[5]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Katane --> nie dość, że jest po 7 misji, to są one diablo trudne. Kampanie HoMM przeszedłem 2-3 dni. Przejście kampanii D2 zajęło mi o wile więcej czasu. To All --> Jak wam się podoba nowy sposób awansowania bihaterów w AoW2?? Mi trochę za bardzo przypomina ten z HoMM; znacznie bardziej wolałem poprzedni.

22.04.2002
07:52
[6]

Gambit [ le Diable Blanc ]

No ładnie..wyciągam nas z 8 strony..ehhhh Mac --> Nie pograłem jeszcze tak długo, żeby awansować bohaterem, ale po tym co widziałem mój prywatny ranking wielkiej trójki wygląda tak: 1. Disciples 2 2. Age of Wonders 2 3. Heroes 4 Zastanawiam się czy Warlordsi jak wyjdą też nie przebiją Herosów:)

22.04.2002
13:09
[7]

Katane [ Useful Idiot ]

Co tu takie pustki? Kumpel, który ma C333, 64 RAM i GFX 4 MB twierdzi, że u niego H4 po wyłączeniu detali i animacji chodzi całkiem znośnie - możliwe to?

22.04.2002
13:15
smile
[8]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Katane --> Możliwe...pytanie tylko, jak długo :). W sobotę po raz pierwszy doświadczyłem tego słynnego już spowolnienia Herosów. Po czterech godzinach grania, zaczęło mi szarpać animację w walkach i opóźniało przejścia z mapy do ekranu walki.

22.04.2002
13:17
[9]

Katane [ Useful Idiot ]

Gambit --> Ale chyba wystarczy zrestartować gierę?

22.04.2002
13:22
smile
[10]

Yogi_B [ Konsul ]

Katane - teoretycznie ram powinna się wycyścic, ale lepiej na parę sekund wyłączyć. Ja założyłem 1,2 giga pamięci wirtualnej i problemów nie ma:), ale przy 800 mega potrafiło zwalniać. A swoją drogą, to podobnie było z Falout 1(tam w read me radzono co 2 godz. grania zrestartować komputer), no ale to było 5 lat temu:(

22.04.2002
13:30
[11]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Yogi --> 1.2 Giga????? Matko....no nic dzisiaj spróbuję tyle pociągnąć (dobrz, że mam miejsce). BTW...wie ktoś kiedy mają być ci Warlords 4?

22.04.2002
15:56
[12]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Gambit --> mi się Disciples 2 cosik znudziło:(( Przeszedłem jedną kampanie i pół pozostałych, pograłem trochę w Multiplayer i po prostu nie chce mi się tego nawet włączać:(( Dlatego skasowałem D2 i czekam na przesyłkę ze Stanów - może znowu będę miał na nią apetyt:) Wydaje mi się, że D2 należy do tych gier, które raz przejdziesz, pograsz trochę po sieci i odkładasz na półkę, natomiast AoW jest ponadczasowe - na kilkudniową rozgrywkę z kumplami ochotę mam zawsze (trochę gorzej z czasem):) Heh.. co by było gdyby Master of Magic miał tryb Hot Seat....

23.04.2002
08:02
[13]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Mac --> U mnie jest trochę inaczej, tyle że w relacji D2 vs H4. Przeszedłem sobie wczoraj pierwszą misję kampanii Imperium i poczułem, że to właśnie to....zaraz potem odpaliłem trzecią misję w kampanii Emilii Nighthaven i powiało nudą. Muszę poważnie przysiąść nad tym demem AoW2. No i znowu czekam na polską premierę...zamówienie już złożone, więc nic innego nie pozostało (a pirata nie nagram...twardy będę).

24.04.2002
08:09
[14]

Gambit [ le Diable Blanc ]

No i znowu hop do góry...

24.04.2002
10:46
smile
[15]

Yogi_B [ Konsul ]

Gambit - zacznij grac kampanię "piracką" - wrażenia niazapomniene(gwarantuję). Weź tylko coś na nerwy - obojętne co:)

24.04.2002
15:41
[16]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Yogi --> lepsza od kampanii Emilii Nighthaven ??

24.04.2002
16:03
smile
[17]

Katane [ Useful Idiot ]

Ufff, pograłem troszkę w H4 i mam do powiedzenia tylko jedno: poczekam na lepszego kompa. Mimo wszystko gra zapowiada się ciekawie, już wiem dlaczego Adamus porzucił dla niej MM9 ;))

26.04.2002
12:18
[18]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Up, up, and away.....

28.04.2002
10:39
smile
[19]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Uwaga! Rozpoczął się polski turniej HoMM4 organizowany przez Jaskinię Behemota i Mauzoleum HoMM! Szczegóły pod poniższym linkiem:

28.04.2002
10:57
smile
[20]

Tony_Hawk [ Chor��y ]

Jak oceniacie spolszczenie Disciples? ;)

28.04.2002
12:16
[21]

Mac [ Sentinel of VARN ]

A jak mamy oceniać, skoro polska wersja jeszcze nie wyszła? :))

29.04.2002
08:13
[22]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Mac --> chodziło pewnie o tych z CLICKA. Ja ich nie widziałem, więc się nie wypowiadam... No i do góry...

29.04.2002
15:41
smile
[23]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Rzeczywiście chodzi o pierwszą część:/ Nie ma co... idę do okulisty.. to sie zaczyna dziać zbyt często:(((

30.04.2002
07:59
[24]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Mac --> jedno pytanko w sprawie Disciples2. Jeżeli grałeś w kampanię Empire, to czy jesteś w stanie powiedzieć mi gdzie w drugiej misji jest brat Wizarda Torieka. Koleś nazywa się Horek. Przeczesałem całą mapę i go nie znalazłem. Toriek mówi, że porwali go jacyś Thugowie....

30.04.2002
21:21
[25]

Azirafal [ Konsul ]

Czy w HoMM 4 można jakoś pozbyć się hiroła? Chodzi oczywiście o kampanię. Chcę , żeby przeszedł mi hiros na niższym poziomie, ale niestety zabicie tego drugiego nie pomaga. Nie próbowałem innych metod, bo nie wiedziałem (nie zauważyłem), że tego jemioła nie można po prostu wylać i mam save'a tylko pod koniec misji.

06.05.2002
12:42
smile
[26]

Owen [ ]

Witam wszystkich :-)) Pograłem sobie dwa dni w długi weekend (w zasadzie dwie noce) w HoMM4 i nadal jestem pod wielkim wrażeniem. Do wielu zmian wciąż się przwyczajam, ale uważam, że są na lepsze. Gra ma wspaniałą stronę narracyjną. Grając czuje się jakby było się elementem jakiejś opowieści, pewnym epizodem z życia mistycznego śiwata :-) Ehhhh... Jak do tej pory grałem wyłącznie barbarzańcami. Heh, barb na dwudziestym poziomie z walką na arcymistrzu i solidnie rozbudowaną taktyką rządzi. Aby go wspomóc, dokształcam maga życia, którego w dodatku zamierzam zmieszać z magią śmierci o ile się uda. Mam w związku z tym pytanko do tych, którzy grali w HoMM4 więcej (czyli przypuszczam, że wszyscy). Jak bardzo pojawienie się martwiaków w innych armiach wpływa na morale i jakość armii? Czy jest to równie istotne jak w wypadku 3? Czy dokształcony bohater z rozwiniętą taktyką i dowodzeniem jest w stanie zniwelować te nidogodności?

06.05.2002
14:41
[27]

bruno [ Pretorianin ]

Mam podobny problem jak Azirafal, jak można pozbyc się , zwolnić herosa?

06.05.2002
17:02
[28]

Owen [ ]

Ej, ludzie! Nie wierzę, że wszyscy gracie teraz w Morrowinda. A napweno sporo już graliście w 4. Mac, Gambit, Bodziu, Katane, brzeszczot, Yogi... odpowiedzcie na pytania ...

06.05.2002
17:10
[29]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Gambit --> Niestety nie pamiętam. Kampania Empire była pierwszą, w którą grałem i po prostu wyleciało mi z głowy:( Azirafal --> NIe pomoge ci, bo nigdy nie miałem ochoty pozbyć się herosa. Może po prostu zaatakuj samotnym herosem jakąś grupę potworów i dawaj cały czas skip round podczas walki. Owen --> Dowodzenie skutecznie zniweluje wszelkie opory ekipy spowodowane obecnością martwiaków:))

06.05.2002
17:12
smile
[30]

Owen [ ]

Mac ---> No! Narszcie :-)))

06.05.2002
17:17
smile
[31]

sajlentbob [ Konsul ]

Hirosa chyba nie można się pozbyć! (mi się nie udało). Jeden scenariusz musiałem przechodzić od początku bo gość, którego miałem zaciukać - już był zaciukany

11.05.2002
08:09
smile
[32]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Sorry za brak reakcji z mojej strony ale siedzę na zwolnieniu (złamane żebro) i wrócę dopiero za tydzień do pełnej sprawności na Forum

11.05.2002
10:04
smile
[33]

Envinyatar [ Centurion ]

Gambit - bodajze dokladnie na dole mapy (na pewno w ktoryms z rogow - stoi sobie taki niepozorny, wyglada jak potworek, tyle tylko ze otaczaja go, o ile dobrze pamietam trzy grupy zlodziejow :) oczywiscie jesli dobrze kojarze kampanie i misje ...

11.05.2002
10:05
smile
[34]

Envinyatar [ Centurion ]

A jesli jush - co sadzicie o Warlords Battlecry ? 1 i 2?

11.05.2002
10:39
[35]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Envinaytar --> Thx...dzisiaj to sprawdzę :)

13.05.2002
09:31
[36]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Envinaytar --> Nie ma go tam :((

19.05.2002
19:51
[37]

Katane [ Useful Idiot ]

Aaaale zastój na wątku... Co sądzicie o tych artefaktach "łączonych" w H3? IMO są one zdecydowanie przegięte. Obok screen z moją armią, stworzoną m. in. dzięki takiemu artefaktowi (licze). Porównajcie sobie ilości jednostek ;)

20.05.2002
08:38
[38]

Gambit [ le Diable Blanc ]

UUuuu....Wątek umiera :(

12.06.2002
09:09
smile
[39]

Owen [ ]

Zatem postanowiłem spróbować wskrzesić wątek. Wróciłem do HoMM4 i pogrywam dalej kampanię barbarzyńców. Powiedzcie mi, czy w szytkie kampanie są takie łatwe? Waejrak jest u mnie teraz na 25 poziomie i ma kompankę maginię życia na 24 poziomie. W duecie są nie do wyjęcia. Ostatnio solo mój barb rozłożył 6 czarnych smoków. Każdy miałł 320 PŻ. Taktyka prosta. Tarcza na maginię, mass bless i uzdrawianie barba. On z kolei 1 kopniak - 1-2 smoki do piachu. Tak czy inaczej klimat wspaniały. Którą z kampani polecaci jako następną wartoą do rozpoczęcia. Ciekawe jednostki, fabuła no i więcj magii :-))) Pozdrawiam

12.06.2002
09:15
[40]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Owen --> Czytasz w myślach Maca i moich. Właśnie rozmawialiśmy o wskrzeszeniu wątku. Jakby nie było wyszedł patch do HoMM4 PL, a za około tydzień wychodzi Age of Wonders 2 PL.... Oto link do patcha:

12.06.2002
09:17
[41]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Owen --> pograj sobie w tą w prawym górnym rogu...nie pamiętam tytułu. Grasz ładem, Emilia Nighthaven

12.06.2002
09:20
smile
[42]

Owen [ ]

Gambit ---> Linka nie działą :-( Ale to nic. Znajdę inaczej :-) Nie wiecie jak poprawić błąd ze źle wyświetlającym się kursorem na kartach ATI RAGE? Podobno można coś z tym zrobić. Co poprawia ten patch? No i jak? Którą kampanię młócić jako następną?

12.06.2002
09:23
[43]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Owen --> Kampanię ładu jak już wspomniałem. Jest trzecia w górnym rządku.

12.06.2002
09:31
smile
[44]

Owen [ ]

Dzięki :-) Pisałem jak jeszcze nie widziałem twojego posta. Grałeś może kampanię śmierci?

12.06.2002
09:35
[45]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Owen --> Nie, grałem tylko cztery misje z kampanii ładu, po czym cisnąłem to w kąt i w oczekiwaniu na patcha, wróciłem do fantastycznego Disciples 2, no a teraz jeszcze mnie Morrowind dopadł :)

12.06.2002
09:43
smile
[46]

Owen [ ]

Heh... Ja nawet nie chcę na razie odpalać Morrowinda coby się nie załamać. Czyli widzę, że HoMM4 nie dorobił się rzeszy fanów... Zatem póhdę za radą i spróbuję kampani ładu

12.06.2002
09:47
[47]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Owen --> spróbuj dorwać patcha....Ja mam już 51% jak masz jakiś FTP to jak zassam to mogę Ci przesłać.

12.06.2002
09:49
[48]

Owen [ ]

Niestety. Będę próbował w innej porze dnia. Ile toto waży?

12.06.2002
10:00
[49]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Owen --> Całe 17 MB

12.06.2002
16:53
[50]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Owen --> koniecznie zagraj w kampanię ładu "Rozstajne Drogi". To właśnie w niej dowiesz się co się stało z Gavinem Magnusem i powrócą wspomnienia z MM7:) Tymczasem ja zabieram się za szukanie nowinek o AoW2 w tym śmietniku, który mi się na dysku porobił:)

12.06.2002
17:01
[51]

Katane [ Useful Idiot ]

Cóż, wypadałoby się wpisac... :) Ostrzę sobie kły na Disciples 2 - i pytanko: czy jednostki moga tam zdobywać doświadczenie po osiągnięciu maksymalnego poziomu wtajemniczenia (np. gdy rycerz przeistoczy się w anioła)?

12.06.2002
17:02
[52]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Czary w Aow część I: City Quake (magia ziemi): Czar ten wywołuje trzęsienie ziemi pod miastem, niszcząc budynki i uszkadzając garnizon. Ta gra z dnia na dzień coraz bardziej przypomina Master of Magic:) Miód leje się na moje serce:)

12.06.2002
17:04
[53]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Katane --> po osiągnięciu max. poziomu wtajemniczenia jednostka dalej może awansować. Taki awans nie daje jednak tak wielkich bonusów jak przeistoczenie i w zasadzie jest symboliczny (lekko zwiększa HP i zadawany damage).

12.06.2002
17:06
[54]

Katane [ Useful Idiot ]

Mac --> Zawsze to coś - w 1 tego nie było. I dalej: czy heros ma ograniczenie poziomowe (w 1 podajże 8)?

12.06.2002
17:10
[55]

Mac [ Sentinel of VARN ]

City Spy: -pozwala obejrzeć wnętrza wszystkich miast znajdujących sie na twoim terytorium (w Aow2 jak wiadomo wprowadzono coś w rodzaju granic). Wygląda to tak samo jakby oglądało się własne miasto, jednak nie można zmieniać produkcji. Tak więc w przypadku miast wroga znajdujących się na naszym terytorium widzimy co w danej chwili w nich się produkuje.

12.06.2002
17:18
[56]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Katane --> nie udało mi się dojsć do ograniczenia, a mój heros doszedł do 13 poziomu.

12.06.2002
17:22
[57]

Katane [ Useful Idiot ]

Ta gra zaczyna podobać mi się coraz bardziej :) I jeszcze jedno pytanko: czy czary są tu tak potężne? Chodzi mi o to, że w 1 dwa "Deus Talonis" rozwalały nieal każdą armię.

12.06.2002
17:25
[58]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Corpus Furia (magia śmierci): -wywołuje eksplozję zwłok na polu bitwy uszkadzając znajdujące się w pobliżu jednostki. Zwłoki nie wybuchają jednocześnie, także nigdy nie wiadomo w której rundzie walki detonuje się konkretny trup:) - tego do końca nie rozumiem, wieć napiszę w orginale: "Death wizards also have a trade-off between raising the corpses instead of blowing them up"

12.06.2002
17:28
[59]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Katane --> jest sporo potęźnych czarów jednak są one bardzo kosztowne. Najmocniejszy ofensywny czar zadaje 150 damage, ale kosztuje bardzo dużo many każdego rodzaju. Poprawka do czaru Corpus Furia - trupy detonują się od razu po rzuceniu czaru, ale nie wszystkie (niewiadomo które).

12.06.2002
17:29
[60]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

"Magowie Śmierci mogą również ożywiać zwłoki zamiast wysadzać je w powietrze."

12.06.2002
17:31
[61]

Katane [ Useful Idiot ]

Mac --> Właśnie "Deus Talonis" zadawał tyle obrażeń. Może i drogi, ale opłaca się w zamian za zniszczenie najsliniejszej armii wroga. Rysław --> Witaj. Nie wiesz przypadkiem co dzieje się z datą wydania MM9?

12.06.2002
17:33
[62]

Ryslaw [ Patrycjusz ]

Katane, nie mam pojecia. Ja tylko przygotowalem slowniczek do MM9. Teraz koncze prace nad War3. A pozniej NWN (jak Boh da)

12.06.2002
17:34
smile
[63]

Katane [ Useful Idiot ]

Rysław --> A nie będziesz pracował nad IWD2? Szkoda...

12.06.2002
17:43
smile
[64]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Rysław --> Dzięki:) Tak sobie myślałem, że to coś w tym stylu, ale ten trade-off kojarzył mi się z handlem i zgłupiałem:/ Nie ma co, trzeba podszliwować angielski...

13.06.2002
13:30
[65]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Czary w AoW2 - część II: Cosmic Spray: Tworzy wyładowania energii wszystkich żywiołów (w tym Holy i Dark) w pewnym obszarze podczas bitwy. Każda jednostka znajdująca się w tym obszarze może zostać trafiona wyładowaniem któregoś z żywiołów. Jeśli oberwie żywiołem wody, to jest szansa, że zostanie zamrożona, jeśli żywiołem powietrza - ogłuszona, mroku - przeklęta, itd.

13.06.2002
13:39
[66]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Darklands: Czar ten, zabija wszelką roślinność na twoim terytorium, pozostawiając po sobie jedynie martwą, jałową glebę. Jednostki światła znajdujące na takim terenie otrzymują ujemne morale, zaś jednostki mroku - dodatnie.

13.06.2002
13:42
smile
[67]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Mac --> Witaj stary druhu :))) Widzę, że Twoje zapewnienia o reanimacji wątku nie były palcem na wodzie pisane....No, no...kawał świetnej roboty...

13.06.2002
13:43
[68]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Jescze tylko tydzień, albo dwa....

13.06.2002
13:43
[69]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Enchanted Roads -czar taki sam jak w Master of Magic: Jednostki poruszające się po zaczarowanych drogach (które tworzy ten czar) mają znacznie zmniejszony koszt ruchu.

13.06.2002
13:46
[70]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Gambit --> Witam:) Mam teraz dużo wolnego czasu więc mogę sobie pozwolić na bardziej intensywną obecność na forum:) A AoW2 wyjdzie z tego co wiem za 2 tygodnie, ale jakoś przetrwamy;-)

13.06.2002
13:58
[71]

Mastyl [ Legend ]

Nikt tak nie czeka na Age of wonders 2 jak ja teraz czekam. Homm 4 jednak zawiodlo mnie ,zwłaszca tym ze ohydnie zwalnia i intensywnie mieli dysk. Tymczasem demo AoW sprawowało się ładnie. A i gra imho ciekawsza niż herosi...

13.06.2002
14:04
smile
[72]

tymczasowy35174 [ Junior ]

Hi Mac! Mastyl --> Zgadza się

13.06.2002
14:05
[73]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Mastyl --> Wiem, że monotematyczny jestem, ale widziałeś już Disciples 2?

13.06.2002
14:20
[74]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Witaj Pug. Mastyl --> nie zgodzę się z tobą. To ja najbardziej czekam na AoW2;-))) Z pozostałą częśćią twojego posta zgadzam się w pełni:)

13.06.2002
14:28
[75]

Mastyl [ Legend ]

Gambit- nie powiem ze tak, bo widzialem tylko demo D2, ktore bylo nudne i nie pokazywalo nic nowego w stosunku do częsci pierwszej Disciples, natomiast ci co grali w wersję pełną, mówią że ma ona duzo wiecej do zaoferowania. Technicznie D2 sprawowalo sie bez zarzutu- żadnego zwalniania widocznego w herosach. Szkoda jednak, ze bitwy są jakie są. Moim zdaniem to, że walczący nie moga sie przemieszczać po polu bitwy stanowi duzy minus w stosunku do Heroes albo Age of...

13.06.2002
14:33
[76]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Mastyl --> Nie będę się z Tobą spierał, bo gusta są różne. Powiem tylko, że D2 urzekło mnie niesamowicie i przykuło do monitora na długie godziny. Co do sposobu rozgrywania bitew, to ani trochę mi to nie przeszkadza, a nawet stwierdzam, że bardzo podoba. Nie uważam tego za minus w stosunku do HoMM, albo AoW. HoMM4 odpadli dla mnie po tygodniu gry, mam nadzieję, że AoW2 wytrzyma znacznie dłużej (tylko co ja zrobię mając do skończenia Morrowinda, 2 kampanie w D2 i AoW2....zaczynam się bać....i ciekawe co moja żona na to:)))

13.06.2002
14:59
[77]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Hmm... sposób rozgrywania bitew w D2 jest jak najbardziej na miejscu. Znakomicie pasuje do tej gry i nie wyobrażam sobie, żeby wyglądało to inaczej. Jest to ten element gry, którego broń boże nie powinno się zmieniać, tak samo jak w przypadku serii Warlords (w IV części W. ma być wprowadzona taktyczna walka, ale można to będzie na szczęście wyłączyć).

13.06.2002
15:04
[78]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Mac --> Jko, że Twoja opinia jest zgodna z moją, żarliwie przytakuję. Co do AoW 2 to mam wrażenie, że w demku dzialo się mniej niż w jedynce (ale może to jeno złudzenie). No i nie za bardzo przypadl mi do gustu nowy sposób levelowania bohatera...Choć teraz człowiek ma mniej do wyboru i nie trzeba sie tak męczyć, to jednak nie za bardzo mi to pasuje....Ale rozbudowa miasta jest ql

13.06.2002
15:09
[79]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Gambit --> nie zapominaj, że to było beta demo; nie wiadomo co nowego nas jeszcze czeka w pełnej wersji. Nowe levelowanie złe nie jest, aczkolwiek poprzednie było idealne i nie wiem czemu je zmienili:/

17.06.2002
13:00
smile
[80]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Drugi dzień młócę bez przerwy w AoW2 i oderwać się nie mogę:) Ta gra jest cudowna!!! W zasadzie wszystko zostało doprowadzone do perfekcji (poza systemem awansów). Pomysł z domenami magów jest po prostu genialny! Wszystko jest genialne... idę grać... jak ochłonę to może naskrobie tu coś w miarę czytelnego, bo teraz nie jestem w stanie ;-D

17.06.2002
13:12
[81]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Mac --> Wersja eng?

17.06.2002
13:35
[82]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Gambit --> ano wersj aeng. Wpadła mi wczoraj przypadkiem w ręce. Nie powiem... bardzo miła niespodzianka. No i teraz nie mogę oderwać się od komputera. Przejście 1 misji kampanii zajęło mi kilka godzin, także gra jest trudniejsza niż prequel.

17.06.2002
13:37
[83]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Mac --> Ehhhh Ty farciarzu...ja jeszcze muszę czekać....

17.06.2002
15:10
[84]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Gambit --> im bardziej jesteś głodny, tym lepiej smakuje potrawa, także to czekanie dobrze ci zrobi:) Grafika w AoW2 bije na głowę zarówno D2, jak i HoMM4:

17.06.2002
15:11
[85]

Mac [ Sentinel of VARN ]

2)

17.06.2002
15:13
[86]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Mac --> patrząc na screeny i pamiętając demo, zgodzę się, że grafika jest lepsza niż w HoMM4, jednak jeśli chodzi o Disciples 2, to powiem tylko, że jest inna...ani lepsza ani gorsza, tylko w innym klimacie.

17.06.2002
15:55
[87]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Gambit --> poczekaj, aż zobaczysz ogrody halfingów w ruchu,a nie na obrazku. Szczęka ci opadnie:-D

18.06.2002
07:58
smile
[88]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Według MIG premiera Age of Wonders 2 będzie miała miejsce 10 lipca.

18.06.2002
08:53
[89]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Gambit --> To może jednak zaopatrzysz się w wersję niezbyt legalną? Jesteś usprawiedliwiony, w końcu i tak kupisz orginał:)

18.06.2002
08:56
[90]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Mac --> Nie mam u siebie dojścia, nikt tego nie ma :(

26.06.2002
10:32
smile
[91]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Ehhh...stara wiadomośc, ale tu jej nie widziałem.....Age of Wonders 2 przesunięte u nas na 10 lipca....Damn :(

04.07.2002
12:18
smile
[92]

Owen [ ]

Gambit ---> A propo twoejgo ostatniego posta. Zerknij sobie kilka postów wyżej. [18.06.2002] 07:58 Gambit [le Diable Blanc] Według MIG premiera Age of Wonders 2 będzie miała miejsce 10 lipca. He, he, he :-)))

04.07.2002
12:28
smile
[93]

Katane [ Useful Idiot ]

Mam pytanko: czy ktoś nie chciał by się wymienić ze mną na Disciples 2? Jeśli tak, to poproszę liestę gierek, jakie ten Ktoś poszukuje :))

04.07.2002
12:33
[94]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Owen --> Pomyliłem się....miało być: Kolejne przesunięcie....Według PlayIt premiera Age of Wonders 2 - 15 lipca... Hmmmm Ciekawe co za dodatek do HoMM4 robią...

04.07.2002
12:34
[95]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Katane --> Jak wymyślę czego szukam, to dam Ci znać....Tyle, że ja mam oryginał...sam rozumiesz, że wyżej go cenię :)

04.07.2002
12:45
[96]

Mac [ Sentinel of VARN ]

ehh.. kolejne przesunięcie AoW? To już zaczynay być tradycją polskich dystrybutorów:(( Gambit --> Ano pewnie wypuszczą jakiś nowy niemagiczny zamek (żeby im się pentagram magii nie popsuł;-)), parę czarów i jednostek, a wszystko za "jedyne" 69 zł, tak jak to było z poprzednimi częściami. Na dodatek nowy zamek będzie dostępny tylko dla komputera. My będziemy mogli nim pograć dopiero po wyjściu patcha;-)) Katane --> Ja ci niestety nie mogę pomóc:(

04.07.2002
12:48
smile
[97]

Owen [ ]

Jakiś dodatek do HoMM4? Nic o tym nie wiem. Jakiś link?

04.07.2002
12:50
[98]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Owen --> O tym dodatku wiadomo tylko tyle, że ma być i nic więcej - żadnych szczegółów, ale jak chcesz koniecznie przeczytać to zajrzyj tu:

04.07.2002
12:50
[99]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Owen --> leniwy jestem...zerknij do gracz.info

04.07.2002
12:51
smile
[100]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Czas na nowy wątek....Zaraz założę...

04.07.2002
12:54
[101]

Gambit [ le Diable Blanc ]

NOWY WĄTEK:

04.07.2002
12:56
[102]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Poprawka...jako, że mój wątek ma błąd w kategorii, prawidłowy jest ten link:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.