GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

prosze o porade

07.07.2005
12:37
[1]

Zdzisiek [ Generał ]

prosze o porade

mam mozliwosc kupna Sony PlayStation 2 (ta grubsza)+dwa pady za 400 zl+karta pamieci

biorac pod uwage ze nie jestem maniakiem gier, ale czasami lubie w cos pograc, powiedzcie czy jest sens kupowac taka konsole za taka cene ?

07.07.2005
13:16
[2]

Prezes_Krzychu [ PREZES ]

to chyba sam sobie powinienes na to pytanie odpowiedziec ....

jak masz kesz to sobie kup, przejzyj allegro obczaj co i jak ... co za problem ...

czasem musisz decydowac sam a nie pytac sie o wszystko na forum ... troche inwencji od siebie ...

07.07.2005
13:28
[3]

Zdzisiek [ Generał ]

zanim otworzylem ten watek wiedzialem ze to Ty Prezes mi odpiszesz :)

myslalem ze ktorys z uzytownikow PSX2 odpowie mi czy warto czy nie za taka cene to kupowac, czy lepiej sobie odpuscic.

raczej nie mam zamiaru kupowac PSX3 :), 400 zl to nie duza kasa, no ale zawsze jakas

07.07.2005
13:32
smile
[4]

reds23 [ redsov ]

hmmm ... masz stacjonarne dvd? jesli nie to zakup moze okazac sie bardzo udany, poza mozliwoscia zagrania czasem dochodzi ogladanie filmow na plytkach dvd.

Fajnie czasem usiasc z kumplami przed telwizorem i zmierzyc sie kto lepszy w PESa 4 :)

07.07.2005
13:35
[5]

Zdzisiek [ Generał ]

dvd mam tylko w PC. Stacjonarne bedzie w przyszlym roku

07.07.2005
13:37
[6]

reds23 [ redsov ]

decyzja nalezy do Ciebie.
Uwazam ze cana jest atrakcyjna.
ps. czy konsola czyta cd-r ? (czy jest "zmodyfikowana"? ;)

07.07.2005
13:50
[7]

Zdzisiek [ Generał ]

do konsoli jest "dodana" plyta pozwalajaca na to, SwapMagic (tak sie tylko to nazwa)

07.07.2005
15:24
[8]

Adam9870 [ Steady - Habitue ]

za taką PS2 to się opłaca

07.07.2005
19:52
smile
[9]

[email protected] [ Chorąży ]

wal smialo do ps2.Czasem fajnie jest dopieprzyc komus w pesa albo tekenna

07.07.2005
23:07
[10]

Zdzisiek [ Generał ]

jakie gry na ps2 polecacie ?

08.07.2005
02:19
[11]

melkora [ Generał ]

Kasa nie jest wielka jak na taki sprzęt.A zabawa bywa fajna.Jak polecam tekken'a zresztą wiele fajnych girek możesz ściągnąć z e-mule nawet nie znając ich to koszt tylko płyty:).

09.07.2005
18:07
smile
[12]

[email protected] [ Chorąży ]

dmc3,god of war,gt4.pes4,mgs3,kilzone.To sa jedne z nielicznych jakie powinienes zagrac

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.