GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Karczma "Pod Poetyckim Smokiem" cz. 387

19.04.2002
12:11
[1]

Szaman [ Legend ]

Karczma "Pod Poetyckim Smokiem" cz. 387

Witamy w naszych skromnych progach :-)

Bufet jest czynny od 5:00 do 24:00 [dla potrzebujących non-stop, ale po godzinach obsługa we własnym zakresie]. Gościmy zbłąkanych, gdy tylko poczują, że na innych wątkach jest chwilowo podejrzanie cicho albo podejrzanie głośno. Za barem Holgan, Astrea (która okazała się doskonale nadawac do tej pracy i zostala postawiona za barem przez Szamana; należy także nadmienić, ze jest ona jedynym w swoim rodzaju Krysztalowym Duszkiem i zgodzila sie kolaborowac z liczem Szamanem i slużyc mu za krysztalową kule przepowiadajacą przyszłość) i Szaman (uwaga: Szaman ma zawsze racje, nie moze inaczej być!) mieszają magiczne drinki, Magini kręci sie po sali (aczkolwiek mniej energicznie i coraz bardziej majestatycznym krokiem, jak przystało na jej stan), MarCamper pilnuje porzadku, eros w kuchni miesza ... w kotle (na czas jakis, obowiazki jego przejął Mac, czym zaskarbil sobie wdziecznosc tak gosci jak i obslugi, ktora martwic zaczynala sie o fakt przedluzajacego sie urlopu erosa) i rothon - na zapleczu dba o interes oraz dokarmia świnkę, ktorą kiedyś przyniósł w darze.
AnankE wpada wieczorkiem, puka w szybkę i pije soczek pomidorowy, mi5aser - etatowy stały klient, ostatnio rozgląda się nerwowo wyczekując na moment kiedy trzeba zmienić numerację. Adamus płaci za drinki wierszami sam przynosząc najlepsze alkohole świata, a Gambit przynosi ze soba świeczke i koronkową chusteczkę :-). Zajmuje się kominkiem, odkąd nastały jesienne dni i rozgląda się jeszcze bardziej nerwowo niż mi5aser, gdyż ten próbuje go uprzedzić przy zmianie numeracji. Pellaeon dba o czystość, kontrolując z sanepidowską dokladnoscią wszystkie zakamarki i regularnie wyprowadza Ósmego na spacery :-). Kroku dotrzymuje Admiralowi Pellaeonowi niejaki Viti, ktory dzielnie dotrzymuje towarzystwa obsłudze i gosciom oraz dyskutuje o Star Wars i jest generalnie grzeczny, chociaż jego subnick sugeruje potwora... ;) Nick Grzecha natomiast sugeruje rozne grzechy, ale osobnik ten wslawil sie szczegolnym upodobaniem do numeracji rzymskiej ;-)
Odwiedzał nas Alver the Gnom, a po jego uprzejmej propozycji dotyczącej naszej Karczmy "a może to też mam rozpieprzyć?!?" umieściliśmy go w stopce papieru firmowego. Teraz czekamy, aż powróci do nas z wojska na białym koniu. Attyla, mnich pochodzący ponoć od smoka, przechodząc wstępuje na zimny prysznic, poza tym zawsze wie kiedy wstać i wyjść :). Tofu znowu przychodzi na zieloną herbatę, bo już wrócił z Japonii !!! (choć na pewno do niej już tęskni). Można tu też usłyszeć pieśni Wędrownego Barda i gromkie okrzyki imć Dymiona, który broni honoru kobiet i naszej Karczmy. JRK przynosi różne ciekawe rzeczy i pije wapno. Ostatnio mamy nowego dostawcę szmuglowanego piwa - Mr. JackSmitha, który zaczął też parać sie pracą barmana i jest w tym debeściarski :) Wieczorami lub noca przychodzi Kerever cierpiący na bezsenność, odkąd po raz pierwszy odwiedził Sosarię. Śni o tej krainie na jawie. Rankiem zjawia się też krasnolud Kastore, znany Zabójca Trolli, przychodzi opowiadać o swych wyprawach i stoczonych walkach. Nemeda też gdzieś tu się czai w mrocznym kątku, szukasz magii nekromanckiej, wypowiedz jej imię a pojawi sie od razu.
NicK probuje w przybudowce zorganizowac gorzelnie - zamarzylo mu sie piwo własnej produkcji.
Widziano nawet VIPów pijących kakao, ale o tym sza - jesteśmy znani z dyskrecji :-)
W sezonie zimowym zaś podajemy wszystkim zziębniętym grzańce najróżniejszego
sortu i w dowolnych ilościach (bardzo potrzebujacym i bardzo zasluzonym nawet za przyslowiowe "Dziekuje" ;-)
Poza tym na pięterku można spędzić noc - oddano wlaśnie do użytku wyremontowane pokoiki (które, należy dodać, są dobrze dogrzewane) .
"Wiec niech umierają slowa nasze - na to są, przez to są."

[Bar jest ciemny; kilka postaci siedzi przy kontuarze pijąc w milczeniu; nie mowiąc do siebie i nie patrząc na siebie trwaja w cichym porozumieniu ludzi uprawiajacych rozpustę i oddających się nałogowi, a barman o twarzy apostoła rozumiejącego słabosc ludzkiej natury stoi w półcieniu brzecząc kostkami lodu i porusza się bezszelestnie z jednego końca baru na drugi niby bóg niegodziwosci, wyposażony przez naturę w twarz ascety]

Poprzednia część :

19.04.2002
12:11
[2]

Szaman [ Legend ]

:)

19.04.2002
12:12
[3]

Gambit [ le Diable Blanc ]

1

19.04.2002
12:12
smile
[4]

tygrysek [ behemot ]

1?

19.04.2002
12:12
[5]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Paskudo nie dałeś innym szans...

19.04.2002
12:12
[6]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Paskudo nie dałeś innym szans...

19.04.2002
12:12
[7]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Yessssssss :)))

19.04.2002
12:12
[8]

Szaman [ Legend ]

Ale mi sie udalo... no, no... :PPPPPP

19.04.2002
12:13
[9]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Szaman --> i tak jestem pierwszy...

19.04.2002
12:13
[10]

Astrea [ Genius Loci ]

Aaaaaaaaaaa...... zostałam w starym :PPP Powtarzam podział:Szaman---> no to badaj do czego mam predyspozycje! Tylko nie za pomocą naszego naczelnego chirurga... ;))))) Komin dostaje Mysz... Shadow ma fundamenty... A reszta jest MOJAAAAAA!!!! Łapy precz od piernika!!!

19.04.2002
12:13
[11]

Szaman [ Legend ]

Shadow: To sie nazywa ROZLENIWIENIE I BRAK TRENINGU!!! :PPPPPPP Musisz sie bardziej starac, kiedy ja jestem w poblizu... :))))

19.04.2002
12:13
smile
[12]

tygrysek [ behemot ]

Szaman oszuście jeden :-) Gambit --> dziś jesteś mistrzem :-) Astrea --> dziękuję za przysmak :-)

19.04.2002
12:14
smile
[13]

Mysza [ ]

Ojojoj !!!! Wolno się biega z pełnym brzuchem... :-((((

19.04.2002
12:14
[14]

Astrea [ Genius Loci ]

eeeee..... nie bawie sie z Wami :-/ wszystko mi sie przez ten speed pokićkało :PPP Teraz będą groszki...

19.04.2002
12:14
[15]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Szaman-->To się nazywa nieuczciwa konkurencja. Ja sobie grzecznie post pisże, a ty skrycie zakładasz bez info dla innych. Jesteś już prawie martwy.

19.04.2002
12:15
[16]

Szaman [ Legend ]

Duszku: Czytalem stara czesc, wiec wiem cos napisala i odpowiadam: "PANI kierownik" mialo byc! Nie lap miszcza za slowka, bo egzaminu koncowego Ci to nie ulatwi! ;))))))

19.04.2002
12:15
smile
[17]

tygrysek [ behemot ]

Mysza --> proszę

19.04.2002
12:15
[18]

Gambit [ le Diable Blanc ]

Astrea --> Fajne :))

19.04.2002
12:16
smile
[19]

Mysza [ ]

tygrysek --> Dzięki !!! Z dziurami !!! Mniam, mniam....

19.04.2002
12:24
smile
[20]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Ale zasuwacie, nienadążam. Szamanie - Jak tam filmiki. Ogólnie zadowolony ? Obejrzałeś już coś ?

19.04.2002
12:36
[21]

Astrea [ Genius Loci ]

Czesc Viti :-) Szaman---> niech Ci bedzie ;PPPPPPPPPP

19.04.2002
12:37
[22]

Astrea [ Genius Loci ]

To co...? jeszcze ktos głodny? Mi sie juz przelewa :PPPP Ide poplywac ;))))

19.04.2002
12:39
smile
[23]

tygrysek [ behemot ]

to ja też popływać :-)

19.04.2002
12:39
[24]

Astrea [ Genius Loci ]

Tygrys---> a moze skoczysz? :PP

19.04.2002
12:42
[25]

Shadowmage [ Master of Ghouls ]

Ja już najedzony i spadam do nauki.

19.04.2002
12:43
[26]

Szaman [ Legend ]

Shadow: Jak to bez info? Przeciez wielkimi literami napisalem, ze zakladam nowe! :PPPP A martwy to ja juz jestem od dawna! :)))) Duszku: No wiec po zbadaniu Twoich umiejetnosci i predyspozycji dochodze do wniosku, ze powinnas (jezeli nadal chcesz sie specjalizowac) skupic sie na szkole Iluzji, jako ze jej zaklecia pokrywaja sie z Twoimi zdolnosciami jako ducha (np. niewidzialnosc) - mozesz dzieki temu dojsc do wspanialych rezultatow! Ponad to mozesz sie zastanowic nad szkolami Poznania (jestes w koncu jedynym w swoim rodzaju Krysztalowym duszkiem! ;))), szkola Zauroczen (w koncu calkiem przydatne w pracy barmana... mozna wyciagnac duuuuuze napiwki... :PPPPPP), czy ew. transmutacji (takze czesciowo pokrywa sie z Twoimi zdolnosciami, ktore posiadasz jako duch - np. zmiana ksztaltu, czy wielkosci... :). Zdecydowanie odradzam szkoly bojowe, czyli Evokacje, Przywolania, nekromancje (w koncu jestes dobrym i milym duszkiem... ;)))). Takze szkola Odrzucania jest nieciekawa dla Ciebie, jako ze Twoje zdolnosci ducha pozwalaja obyc sie bez zaklec ochronnych z tej szkoly... Ale wszystko zalezy od Ciebie... :) Viti: Wlasnie ogladam 15-16 odcinek Evangeliona, obejrzalem juz Slayersow Perfekt, Dragon Half (boze... to jest wrecz chore!!! DB, czy Slayers przy tym wysiada!!! :))))) i wiekszosc trailerow i pojedynczych filmow. I przyznaje, ze jest cool, tylko jakosc czasem szwnakuje i nie wiadomo co "widac"... ;))))

19.04.2002
12:44
[27]

Astrea [ Genius Loci ]

Do widzenia panu :PPP

19.04.2002
12:45
smile
[28]

tygrysek [ behemot ]

Astrea --> na co ty mnie namawiasz ?? :-)

19.04.2002
12:48
[29]

Astrea [ Genius Loci ]

Wczesniejszy post byl do Shadowa :-) Szaman---> a dlaczego nie moge byc strasznym duchem, cooo? Mam byc tylko milusia, grzeczna i usmiechnieta ?? Protestuje! Wynajdz mi cos takiego, zebym byla i dobra, i jak trzeba - zła.

19.04.2002
12:56
[30]

Szaman [ Legend ]

Duszku: No musisz przyznac, ze nie zachowujesz sie jak "Duch Mordu"... ;)))) A zeby yc uniwersalnym i byc przygotowanym na kazda ewentualnosc, to nalezy zrezygnowac ze specjalizacji i rozwijac sie w kazdej szkole magii - poznawac czary ochronne ze szkoly Odrzucania, bojowe ze szkoly Evokacji, przywolujace rozne istoty ze szkoly Przywolan, osukujace zmysly ze szkoly Iluzji, manipulujace energia zyciowa ze szkoly Nekromancji, manipulujace wlasnosciami fizycznymi rzeczy i istot ze szkoly Transmutacji, pozwalajace przejac kontrole nad umyslem przeciwnika ze szkoly Zauroczen... Cos za cos! Albo specjalizacja, albo uniwersalnosc... ;))))

19.04.2002
13:00
smile
[31]

NicK [ Smokus Multikillus ]

Hmmm.... chyba się pożegnam na dzisiejsze popołudnie z Karczmą. Za bardzo się zaczytałem i wysłałem nie ten plik co potrzeba do Zarządu :((( O mały włos grubej wpadki nie było.... <Pa pa do wieczorka>

19.04.2002
13:01
smile
[32]

tygrysek [ behemot ]

Astrea --> ten piękny głos należy do Loreena McKennit :-) Rewelacyjny bretoński folk.

19.04.2002
13:07
smile
[33]

Astrea [ Genius Loci ]

Nick---> wspolczuje... a wyrobisz sie do tego wieczora...? Pytam po proznicy, przeca juz sie pozegnales... :-) Szaman---> OK, bede wieloczynnosciowa :-))))) Troche wiecej czasu zajmie doskonalenie kazdej specjalizacji, ale w sumie warto, tak? :-))) Dodatkowo zapisze sie do AnankE na zarzadzanie mieczem - poziom dla zaawansowanych :PPP Z tego wszystkiego zglodnialam :-)))) Tygrysie, podaj mi jeszcze tytuł tego co tam lecialo :-) Thx :-))))

19.04.2002
13:12
smile
[34]

tygrysek [ behemot ]

Loreena McKennit - The Lady of Shalott ale najgorsze jest to, że 90% jej utworków jest REWELACYJNYCH

19.04.2002
13:16
[35]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Szamanie - No to dałeś czadu. Niespodziewałem się że już tak dużo obejrzałeś. Wiedziałem że Ci się Dragon Half spodoba :-))))) ...Saucer ;-)))))))

19.04.2002
13:18
smile
[36]

Mysza [ ]

tygrysek --> Mnie najbardziej rozwala "Marakesh Night Market" (tytuł z pamięci, mogłem coś namiąchać)... Po prostu ekstaza i pozytwny trans... Cudeńko...

19.04.2002
13:25
smile
[37]

tygrysek [ behemot ]

Astrea --> a ten polski słodki wokal to Futro - Wyspy

19.04.2002
13:29
smile
[38]

tygrysek [ behemot ]

Astrea --> a ten głos to to Air - All i Need :-)

19.04.2002
13:44
[39]

Szaman [ Legend ]

Duszku: Widze, ze zdalas egzami i wybralas poprawnie... :) Poprawnie, poniewaz jedynie sciezka maga, a nie maga specjalisty jest jedyniesluszna! Zatem mozemy przejsc do zajec specjalizacyjnych dotyczacyk zadej ze szkol magii... ;)))) Viti: A co mam sie oszczedzac! :PPPP Tylko smutne jest jedno - nie mam dzwieku, wiec jakis procent "szpasu" z ogladania odpada... :( Tygrysku: Jakie glosy??? Jakie Loreeny??? O co chodzi?????? 8o

19.04.2002
13:44
smile
[40]

NicK [ Smokus Multikillus ]

Astrea ---> tak wyrobię się :))))) Nawet udało mi się skończyć wszystko wcześniej niż myślałem, więc witam ponownie :))))))) Yupiiiiii :))))))))))))))

19.04.2002
13:48
[41]

Astrea [ Genius Loci ]

Szaman---> czy ja do Ciebie mowie pytajnikami?? Hę...? Prosze mi natychmiast wytłumaczyc o co chodzi! Zaraz ze złości przerobie sie na mielone... Wrrrr.... ;)))))))) Tygrys---> dzieki, anielskie glosy zza swiatow... :PPPP Nick---> w sprawie wiadomej kiszka, musze leciec zaraz. Pls tel za chwile. dziekuju ;))) Zegnam Towarzystwo do wieczora :-) <pa> ... kiedy to zacznie dzialac?? <irytacja>

19.04.2002
14:03
[42]

Szaman [ Legend ]

Duszku: Poniewaz nie mam bladego pojecia o co chodzi i co sie dzieje dookola, biore wolne i ide do swojej krypty...

19.04.2002
14:17
[43]

tygrysek [ behemot ]

jakby to powiedzieć ...

19.04.2002
14:17
[44]

tygrysek [ behemot ]

strasznie się wstydzę ...

19.04.2002
14:18
smile
[45]

tygrysek [ behemot ]

4k właśnie teraz :-)

19.04.2002
14:25
smile
[46]

NicK [ Smokus Multikillus ]

tygrysek ---> Moje najszczersze grabulacje :)))))))) A ja myślałem że nieźle statsuję, a do 4k mi jeszcze trochę brakuje :))))))

19.04.2002
14:30
smile
[47]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Szaman - Jak to. NIE MASZ DŻWIĘKU ? Przy których filmach ? Weź zainstaluj porządne kodeki. Na czym oglądz te filmy ? Bestplayer, WMA 7.01 ?

19.04.2002
14:34
smile
[48]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Jakis procent szpasu, nie jakis a POLOWA odpada.

19.04.2002
14:35
smile
[49]

tygrysek [ behemot ]

dzięki NicK :-)

19.04.2002
14:36
[50]

Gambit [ le Diable Blanc ]

tygrysek --> moje gratulacje....statsiarzu :))))

19.04.2002
14:38
smile
[51]

tygrysek [ behemot ]

statsiarzu :-) od razu statsiarzu :-)

19.04.2002
14:48
smile
[52]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Gratuluję Tygrysie. Teraz dołączyłeś do grona ultra statsiarzy :-))))))))) Piwo stawiam :)

19.04.2002
14:53
smile
[53]

tygrysek [ behemot ]

dziękuję Viti :-) no to już się słyszy :-) Ultra Statsiarz :-)

19.04.2002
15:05
smile
[54]

Mysza [ ]

Wyskoczyłem z psem na spacerek, wracam i co widzę... Gratulacje tygrysek !!!!!! Miałem tego nie pisać, ale... statsiarz :-)))))))))))))

19.04.2002
15:08
smile
[55]

Gambit [ le Diable Blanc ]

tygrysek --> No ładnie...ja będę mial 4k może gdzieś kolo Bożego Narodzenia...jak dobrze pójdzie...

19.04.2002
15:33
[56]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Witam AnankE -> Co za wredni serwisanci Ci to zrobili??????? Tylko podaj adres, a za kilka minut w radiu podadzą informację o "nieszczęśliwym wypadku" :-) Astreo -> Ojej, a dlaczego uważasz mnie za eksperta od rozkładania rzeczy na biurku? :-))) Tygrysku -> Gratuluję pokaźnego numeru! I Koreliańska dla Ciebie :-) Sam jestem na najlepszej drodze do 3K :-) Buuu... nikt mi z tymi gifami nie doradził :'-(((

19.04.2002
15:49
[57]

yosiaczek [ Generał ]

dzień dobry ewribady! :)

19.04.2002
15:52
[58]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Dzień Dobry Yosiaczku. Jak tam bakteria? Może wysłać kilku Szturmowców by ją zastrzelili? :-)

19.04.2002
16:33
smile
[59]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Witaj Admirale. A co Ty byś chciał wiedzieć o tych gifach ? Ja tam je normalnie oglądam na stronach. A na kompie przy pomocy ACDSee :)

19.04.2002
16:34
smile
[60]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Cześć zazdrosny Yosiaczku ;)

19.04.2002
16:36
[61]

yosiaczek [ Generał ]

Pellaeonku ---> bakterie zestrzelone, głowa nie boli, humor świetny. koniec raportu :)

19.04.2002
16:40
[62]

yosiaczek [ Generał ]

Viti ---> czyżby chodziło o Asukę? :)

19.04.2002
16:44
[63]

Attyla [ Legend ]

Echhhhhh. Jestem! Witam wszystkich! Jestem dzisiaj po takich walkach, ze nie wiem jak jeszcze w miare po ludzku kontaktuje:-)))))))))) Ale coz... Tkwi we mnie natura wojownika, i bez wojny nie moglbym zyc:-)))))))) A zwlaszcza bez zwyciestw;-))))))))

19.04.2002
16:45
smile
[64]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Viti -> ACDSee, powiadasz? Dzięki, zaraz poszukam :-) Yosiaczku -> Potwierdzam przyjęcie raportu. Zaraz go przedstawię Radzie Moffów, a potem podam do opinii publicznej. Z pewnością miliony obywateli Imperium odetchną z ulgą :-)

19.04.2002
16:48
[65]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Witaj Attylo! Miło słyszeć o odnoszonych zwycięstwach w licznych bitwach. Pochwal się ile dziś miast spacyfikowałeś i bitew wygrałeś? :-) Ja mam dziś tylko jedną małą planetkę na koncie :-)

19.04.2002
17:00
smile
[66]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Yosiaczku - A o kogoż by innego, jak nie o Asukę ;-) Swoją drogą ma dziewczynka charakterek ;) Admirale - W razie czego służę crackiem do ACDSee ;-)

19.04.2002
17:21
[67]

yosiaczek [ Generał ]

Viti ---> swoją droga juz jej nie lubię, podobnie jak Irii i całej mangi. Admirałku ---> a pozostała część Imperium westchnie rozczarowana ;)

19.04.2002
17:27
smile
[68]

tygrysek [ behemot ]

ja to sobie grzecznie statsuje, aby być ultra statsiarzem a na forum bałagan ... co chwilę ktoś naskakuje, to na GOL, to na FORUM, to na Prefektów, to na mordki ... i wogóle wszyscy zaczynają skakać sobie do gardeł ... co jest grane ??? coś mnie ominęło ???

19.04.2002
17:35
smile
[69]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Yosiaczek - Całe szczęście że zostało jeszcze anime ;-) Tygrysie - powinieneś wiedzieć najlepiej ;) w końcu to kotowate lubią skakać do gardeł ;)

19.04.2002
17:38
[70]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Viti -> Dzięki, wszystko chodzi bez zarzutu :-) Yosiaczku -> A niech westchną... jeśli życie chcą narazić :-)))) Tygrysku -> Podobno kryzys pobudza do działania, oby tylko się obyło bez rewolucji :-)

19.04.2002
17:40
smile
[71]

tygrysek [ behemot ]

Viti --> dokładnie, ale nie bezsensu, tylko jak jesteśmy głodni

19.04.2002
17:44
[72]

yosiaczek [ Generał ]

Viti ---> anime też. od wczoraj nie lubie ani tego, ani Star Warsów, RPGów, gier komputerowych, II wojny światowej, z chęcia wyrzekłabym sie też metalu jednak na tyle mnie nie stać.

19.04.2002
18:00
smile
[73]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Yosiaczek - To mi wygląda na zespół napięcia przedmiesiączkowego ;-) Ps. Zarwę w łeb, czy nie zarwę ;) ? Oto jest pytanie. :-) Ps. II WŚ to i ja nie lubię, z pewnego punktu widzenia.

19.04.2002
18:11
[74]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Yosiaczku -> Ojojoj, to niedobrze wygląda. Proponuję rozmówkę z Yoghurtem. Słowa drogich nam osób zwykle podnoszą na duchu. Tygrysku -> Jaki to punkt widzenia? :-) Tak wogóle to aspekty techniczne i polityczne II WŚ rządzą :-)

19.04.2002
18:12
smile
[75]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Kurcze... W ostatnim poście nie "Tygrysku ->" tylko "Viti ->" Pardon :-)

19.04.2002
18:16
[76]

yosiaczek [ Generał ]

Viti ---> nie zarwiesz, przyzwyczaiłam się, że faceci wszytkie wybryki kobiecej natury zwalają na te zespoły :) Admirałku ---> to właśnie rozmowa z Yoghurtem doprowadziła mnie do takiego stanu :) to jest akcja propagandowa (cokolwiek to znaczy)

19.04.2002
18:54
[77]

kastore [ Troll Slayer ]

Witam popołudniową zmiane Ja jak zwykle tylko na momencik Pell --> w przyszłym tygodniu kompletujemy menu Imperialne szyuj sie . Przez weekend przewertuje troche książek:)) Holgi --> oczywiście że widzialem SMSa, dzieki :))

19.04.2002
19:21
[78]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

Yosiaczku -> Posługując się jedną ze słynniejszych kwesti z SW bym powiedział "I have a bad feeling about this..." Kastore -> Doskonały pomysł! :-)))) Toż samo uczynię :-)

19.04.2002
19:27
smile
[79]

themon [ Pretorianin ]

19.04.2002
19:27
[80]

themon [ Pretorianin ]

witajcie! to ja- Jaś Niemowa...

19.04.2002
19:33
smile
[81]

tygrysek [ behemot ]

themon --> no nie mów :-)

19.04.2002
19:35
[82]

themon [ Pretorianin ]

przepraszam! już się nie odezwę! :)

19.04.2002
19:35
[83]

themon [ Pretorianin ]

no, może trochę pomruczę...

19.04.2002
19:37
[84]

themon [ Pretorianin ]

cóż słychać, Załogo? dokąd tym razem płyniemy i dlaczego stoimy w miejscu?

19.04.2002
19:39
smile
[85]

tygrysek [ behemot ]

themon --> no to co marudzisz :-) a gdzie chcesz chcesz popłynąć ?? moje portale zabiorą Ciebie wszędzie

19.04.2002
19:48
[86]

themon [ Pretorianin ]

ku nowej przygodzie.... chyba właśnie poczułem zew morza i wypływam na szerokie wody klubowych rozrywek wieczorową porą. do zobaczenia jutro! cmok, cmok panie i panowie...

19.04.2002
20:18
[87]

AnankE [ PZ ]

Witam z powrotem moi mili. Jestem kompletnie zdolowana, bo okazalo sie dzisiaj, ze poza danymi z 4 lat w powietrze tez poszlo moje archiwum, ktore to mialam zalozone na osobnym dysku. Jakim cudem? Tego nie wie nawet sam Sw. Mikolaj. Tak wiec dostalam z powrotem kompa golego i wesolego jakby prosto z tasmy. Tylko czemu mnie rzuca po wszystkich katach...?

19.04.2002
20:24
smile
[88]

Kerever [ Konsul ]

AnankE --> lacze sie w bolu, ja to bym sie zalamal i pewnie siegnal zyciowego dna

19.04.2002
21:09
[89]

yosiaczek [ Generał ]

oh cóż za inteligentna wypowiedź!!! Admirałku ---> a ja nie mam takiego feelinga :) zemsta musi sie dokonać :) AnankE ---> ty biedaczko, sama przeżyłam takie coś jakis miesiąc temu, to musi być straszne.

19.04.2002
21:17
[90]

AQA [ Pani Jeziora ]

Witam z wieczora ?:) To, standardowo: miętkę, proszę :)

19.04.2002
21:18
[91]

Szaman [ Legend ]

Tygrysku: Gratuluje 4K... Ale i tak jestem blisko za Toba! :P Viti: Dzwieku nie mam, bo nie mam NA CZYM go odtwarzac - jak pisalem wczesniej, poszla do zwrotu wieza, ktora dotychczas byla podpieta pod moj komputer...Sad, but true... :-/ To nie wina filmikow! Chociaz trzeba powiedziec, ze czasem sie blokuja i trzeba je recznie "popchnac" o kilka sekund, zeby znowu poszly do przodu.. :) Yosiaczku: Witaj! Ja tez, podobnie jak Admiral ciesze sie z Twojego powrotu do zdrowia! :))) Attylo: Co, mam rozumiec, ze znowu NSA dostal od Ciebie popalic? :PPPPPPP AnankE: Moje zdanie na temat tego, co nalezaloby zrobic temu serwisantowi znasz - na pal z nim... I nie przejmu sie tym tak bardzo... nie da sie juz tego zmienic (a szkoda, w morde... szkoda... :( ) Jan_Pablo: Daj sobie chlopie siana, OK? Albo sie bawisz jak trzeba, albo bede Cie musial poprosic o zabaranie zabawek i wyjscie stad... A na razie prosze moderatorow o przypilnowanie, zeby usuneli oba posty (moze i nie rzuca sie w nich miesem, ale pasuja tu jak piesc do oka...)

19.04.2002
21:20
[92]

Szaman [ Legend ]

O! Widze, ze moderatorzy sa szybsi od mysli... Dziekuje za zrobienie tego co o co chcialem prosic, ZANIM o to poprosilem!!! :))))) AQA: Mietka raz! I to w tradycyjnej "szklanicy"... :)

19.04.2002
21:22
[93]

NicK [ Smokus Multikillus ]

AQA ---> miętka się robi, zaraz będzie gotowa :))) Szamanq ---> jestem mocno zaniepokojony, coraz mniej statsujesz... ;PPPP A tak poza tym witam wszystkich z wieczora :)))))))))))) Jestem po bardzo poważnej rozmowie i jestem niezwykle pozytywnie zaskoczony :)))))))))))

19.04.2002
21:23
[94]

NicK [ Smokus Multikillus ]

AQA ---> trudna rada, teraz musisz wypić dwie miętki :))))))))))

19.04.2002
21:24
[95]

AQA [ Pani Jeziora ]

Szamanie --> Licz-yłam Ci czas od zamówienia do podania i jestem pod wrażeniem :))))

19.04.2002
21:28
[96]

Szaman [ Legend ]

NicK: Statsuje tyle ile moge, a poza tym Duszke mnie ostanio pomawia o to, ze wszystko "to" moja wina (chociaz nawet nie wiem o co chodzi), wiec wole sie ukrywac... :) No i namietnie ogladam filmy, ktore dostalem od Vitiego! ;)))) AQA: To sie nazywa "zawsze na posterunku"! :))) I zamawiam nowa czesc! :PPPP

19.04.2002
21:29
[97]

yosiaczek [ Generał ]

Szamanku ---> dobry wieczór, cieszę się, że cieszysz się z mojego powrot do zdrowia :) z wszystkiego się dziś cieszę :)

19.04.2002
21:29
[98]

Szaman [ Legend ]

NicK: Tak w ogole sie zastanawiam, czy Ty w ogole uzywasz swojego GG? Bo czesto mamy posty w tej samej porze, ale na radarze Cie nie ma...

19.04.2002
21:30
[99]

Szaman [ Legend ]

Yosiaczku: Cieszy mnie, ze sie cieszysz, bo kiedy sie cieszysz, to ja sie ciesze... :PPPPPPP Uwaga - zakladam...

19.04.2002
21:31
[100]

kastore [ Troll Slayer ]

Szaman --> a dlaczego zamawiasz :)) boisz sie że ktoś wyskoczy zza węgła i założy Holgi --> poszła torpeda :))

19.04.2002
21:31
[101]

Szaman [ Legend ]

Nowe:

19.04.2002
21:33
[102]

PELLAEON [ Wielki Admirał ]

AnankE -> Tego już za wiele. Za jhakieś dwie standardowe doby przewiduję "niespodziewane" bankructwo owego serwisu :) Generale -> Witaj. A co to za jeden ten Pablo? AQA -> To ja dziś zamiast Koreliańskiej wychylę z Tobą szklaneczkę miętki :-)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.