GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Mysz z Forcefeedback ???

04.07.2005
17:21
smile
[1]

UltRafaga [ Dragon Offspring ]

Mysz z Forcefeedback ???

Nie wiecie przypadkiem czy istnieje takie coś jak mysz (do kompa, nie prawdziwa;) wyposażona w system Force Feedback, a jak tak to czy można taką kupić w polsce, gdzie i za ile ???

04.07.2005
17:24
[2]

col. Kilgore [ Konsul ]

Kiedys wiem ze Logitech produkowal taka mysz, ale nie widze jej w ofercie.

04.07.2005
17:25
[3]

Stranger [Gry-OnLine] [ Dead Man Walking ]

Logitech iFeel sie to bodajze nazywalo... poroniony pomysl.

04.07.2005
17:28
[4]

col. Kilgore [ Konsul ]

Widze cos takiego w ultimie maja, ale kompletnie nie rozumiem tego pomyslu. Nie przyjelo sie to nigdy, jedyna gra o ktorej slyszalem ze wykorzystuje ta technologie to Black&White.

04.07.2005
17:30
smile
[5]

UltRafaga [ Dragon Offspring ]

Stranger [Gry-OnLine]-> Niby czemu poroniony ??? Konsolowcy mają swoje pady z FF, a pecetowym FPPowcą większa wczuta się nie należy ??? Pomyśl, po postrzale zamiast trząść się ekran, trzęsie się mysz, efekt taki sam ale odczucia milsze.

04.07.2005
17:31
[6]

Stranger [Gry-OnLine] [ Dead Man Walking ]

No tak, ale mysz z zalozenia ma byc bardzo precyzyjnym urzadzeniem... nie to co kierownica czy joypad. :)
W mniej dynamicznych grach takie rozwiazanie moze by sie jeszcze sprawdzilo, ale juz w pierwszym lepszym FPP - zdecydowanie nie.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-07-04 17:30:29]

04.07.2005
17:36
[7]

UltRafaga [ Dragon Offspring ]

Stranger [Gry-OnLine]-> Ale przecież trzęsłaby się tylko przy postrzale, wystrzale z potężnej giwery albo przy upadku z dużej wysokośc, a poza tym w większości FPSów i tak prawie nie da się dokładnie wycelować jak obrywasz, a celownik warjuje jak walisz serią.

04.07.2005
17:58
smile
[8]

Quicky [ Senator ]

LOL

Świetny pomysł, zwlaszcza do sieciowych FPP ;D
Na pewno oprócz większych wrażeń będą też lepsze wyniki :>

04.07.2005
17:58
[9]

Stranger [Gry-OnLine] [ Dead Man Walking ]

No wlasnie, zakladasz wykonywanie pojedynczych czynnosci a w bardziej dynamicznych FPS-ach praktycznie nie ma po co sie zatrzymywac... a kazda, nawet chwilowa utrata orientacji, moze przesadzic o porazce. :) Ja juz wole odpowiednie filtry w odpowiednich grach. :)

04.07.2005
22:09
[10]

UltRafaga [ Dragon Offspring ]

DOOM jest dynamiczny, a gdy oberwiesz ekran telepie się jak żyd po pustym sklepie, więc gdyby ekran stał stabilnie a mysz się telepała nie byłoby większej różnicy, pozatym dałoby to dodatkowe odczucia realizmu, bo potrzeba by odrobiny siły żeby utrzymać stabilnie broń

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.