UltRafaga [ Dragon Offspring ]
Mysz z Forcefeedback ???
Nie wiecie przypadkiem czy istnieje takie coś jak mysz (do kompa, nie prawdziwa;) wyposażona w system Force Feedback, a jak tak to czy można taką kupić w polsce, gdzie i za ile ???
col. Kilgore [ Konsul ]
Kiedys wiem ze Logitech produkowal taka mysz, ale nie widze jej w ofercie.
Stranger [Gry-OnLine] [ Dead Man Walking ]
Logitech iFeel sie to bodajze nazywalo... poroniony pomysl.
col. Kilgore [ Konsul ]
Widze cos takiego w ultimie maja, ale kompletnie nie rozumiem tego pomyslu. Nie przyjelo sie to nigdy, jedyna gra o ktorej slyszalem ze wykorzystuje ta technologie to Black&White.
UltRafaga [ Dragon Offspring ]
Stranger [Gry-OnLine]-> Niby czemu poroniony ??? Konsolowcy mają swoje pady z FF, a pecetowym FPPowcą większa wczuta się nie należy ??? Pomyśl, po postrzale zamiast trząść się ekran, trzęsie się mysz, efekt taki sam ale odczucia milsze.
Stranger [Gry-OnLine] [ Dead Man Walking ]
No tak, ale mysz z zalozenia ma byc bardzo precyzyjnym urzadzeniem... nie to co kierownica czy joypad. :)
W mniej dynamicznych grach takie rozwiazanie moze by sie jeszcze sprawdzilo, ale juz w pierwszym lepszym FPP - zdecydowanie nie.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-07-04 17:30:29]
UltRafaga [ Dragon Offspring ]
Stranger [Gry-OnLine]-> Ale przecież trzęsłaby się tylko przy postrzale, wystrzale z potężnej giwery albo przy upadku z dużej wysokośc, a poza tym w większości FPSów i tak prawie nie da się dokładnie wycelować jak obrywasz, a celownik warjuje jak walisz serią.
Quicky [ Senator ]
LOL
Świetny pomysł, zwlaszcza do sieciowych FPP ;D
Na pewno oprócz większych wrażeń będą też lepsze wyniki :>
Stranger [Gry-OnLine] [ Dead Man Walking ]
No wlasnie, zakladasz wykonywanie pojedynczych czynnosci a w bardziej dynamicznych FPS-ach praktycznie nie ma po co sie zatrzymywac... a kazda, nawet chwilowa utrata orientacji, moze przesadzic o porazce. :) Ja juz wole odpowiednie filtry w odpowiednich grach. :)
UltRafaga [ Dragon Offspring ]
DOOM jest dynamiczny, a gdy oberwiesz ekran telepie się jak żyd po pustym sklepie, więc gdyby ekran stał stabilnie a mysz się telepała nie byłoby większej różnicy, pozatym dałoby to dodatkowe odczucia realizmu, bo potrzeba by odrobiny siły żeby utrzymać stabilnie broń