GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

DiabloII - Multiplayer

10.07.2001
17:43
smile
[1]

agnus [ Legionista ]

DiabloII - Multiplayer

Heh... ja tu już z pracy patrzę prysnąć, do domu na BG II :-) a tu kumple z pracy chcą mnie zwerbować na "godzinkę" na Diablo II po sieci lokalnej. Ososbiście zagrywałem się w pierwszą część, w druga grałem tylko troszkę. Stąd moja prośba do was o jakieś porady dla początkującego... tak cobym mógł pożyć troszkę dłużej. Jakieś tricki [no cheats], sposoby i na co powinienem uważać...
Chciałbym zagrać paladynem lub nekromantą..

10.07.2001
17:56
[2]

Alver [ Generaďż˝ ]

Jezeli chcesz grac paladynem to z aur polecam: - koncentracje (zwieksza obrazenia) - szarze (jw. plus skutecznosc ataku) - przekonanie (oslabia przeciwnikow) - zbawienie (czy jakos tak, chroni przed zywiolami) Proponuje skupic sie na koncentracji i szarzy. Chyba, ze bedzie Was cala gromada, wtedy przyda sie kolegom Smialosc (zwieksza obrone), jednak kombinacja szarza + koncentracja jest chyba najlepszym rozwiazaniem. Na poczatku mozesz sie skupic na Mocy (czy tez Might) zwieloratniajac zadawane przez siebie obrazenia. Obawialbym sie wszystkich przeciwnikow zadajacych obrazenia od elektrycznosci, paladyn tego nie lubi (takie np. Zuki potrafia niezle dokopac, albo Prastary RA Bezduszny)... Porady? Hm... Nie daj sie otoczyc i pilnuj abys zawsze mial droge ucieczki, jezeli to mozliwe stawaj zawsze w najwezszym miejscu (nawyk z Diablo 1) ogolnie Diablo nie jest trudne i skomplikowane strategie raczej sa zbedne (w zaleznosci od przypadku) ja staralem sie rozproszyc wrogow i wykanczac ich w miare pojedynczo. Jesli chodzi o Nekro to nie gralem nim dlugo. Ale potencjalnie najlepsze mozlizliwosci daje wladanie golemami i ogolnie pominiecie klatw. Jednak nie znam sie na tym szczegolnie. Pozdrawiam Alver

10.07.2001
18:13
smile
[3]

Majin [ Generaďż˝ ]

To ja powiem o nekro: - Golem, golem i jeszcze raz golem! Gdy tylko bedziesz mial mozliwosc to laduj wszystko wlasnie w golemy. - Nie omijaj zupelnie klatw. Warto wlozyc ok. 4-5 pkt. w Iron Maiden. - Wybiez sobie wlocznie z kosci (szybka, przebija kilku wrogow) albo duch z kosci (silna i naprowadzana, ale powolana i zzera duzo many) i laduj ile wlezie pkt. Na poczatku odkladaj sobie punkciki, zainwestuj po jednym w zeby i zbroje z kosci. Gdy dojdziesz do 6 lvl to gliniany golem ile wlezie. Nie dawaj nic w szkielety bo to strata pkt. Aha, daj 1 pkt. w zwiekszenie obrazen, zeby potem moc miec Iron Maiden. Potem kolejno w kazdego golema. Gdy bedziesz mial wszystkie, zdecyduj ktorego wolisz i inwestuje w niego. Na poczatek niezly jest golem z ciala + iron maiden, ale uwazaj bo moze cie zabic, dlatego lecz sie gdy bedziesz mial nawet niskie obrazenia. A co do porad. Zelazna zasada. Nie pchaj sie w wir walki. Niech golem zrobi to za ciebie, a ty stoj z tylu i zasypuj wrogow pociskami. Na pasie miej duzo mikstur many, leczenia i conajmniej 1 zwoj portalu, na nagle przypadki. Co do statsow, to mana przedewszystkim, zywotnosc, potem sila. Zrecznosc sobie daruj. Najlepiej jakbys szybko zdobyl przedmiot, ktory daje ci +1 do umiejetnosci. To chyba wszystko Pozdro Majin

10.07.2001
18:41
[4]

cRaven [ Konsul ]

to ja powiem o assasin :) na początku nie warto pakować więcej niż jeden pkt. w żadne umiejętności ( no może umiejętność użycia pazurów i blok nimi ) , dopier ostatnie umiejętności dają kopa. 1. assasin nie jest nazbyt kontaktową postacią w walce (mimo dwuręczności , [ tzreba dobrze rozdzielać pkt. charakteru - w miarę wyrównanie - więc obrona nie jest zbyt wysoka ]) 2. ja osobiście preferuje pułapki - ustawiasz obiekt , który np. wali piounami ( jak u czarodziejki) , ale cię już tam nie ma i niczym się nie przejmujesz - pioruny , ogień , nawet wybuch zwłok jaku necro 3.co do sztuk walki - są niezłe , ale niewystarczające w walce przeciw większej ilości wrogów ( od tego są pułapki ) 4. ostatnie są dyscypliny cienia - warto dać troche w skill walki i bloku pazurami , przyśpieszenie też się przyda . Jednak najlepszy jest cień ( ale lepiej nie wydawać na niego punktów ) i Mistrz cieni ( to jest dopiero wartościowa rzecz - twój klon , z twoim rynsztunkiem i skillami , z całkiem niezłym A.I (choć trochę z zbyt dużą tendencją do ataków kamikadze :)) postać całkiem nieżle wyważona i dająca możliwość gry na kilka sposobów ( zróznicowanie skillów) polecam jako drugą po necro

10.07.2001
18:55
[5]

The Dragon [ Eternal ]

Uzupelnienie strategi na nekromante: Iron Maiden to podstawa Golemy tak, ale nie dawaj wiecej niz jeden punkt na kazdego golema, tylko dawaj na golem mastery (to do kazdego golema taki upgrade). najlepszy golem to tez z 30 levela (wg mnie) czyli fire golem. Iron golema i blood golema oceniam srednio * mi sie nie podobaly. Wlocznia z kosci (bone spear) jest niezla na kilku przeciwnikow, ale nie dawaj jej wyzej nic 5 poziom, bo pozniej sie zbytnio nie oplaca) Bone spirit jest super fajne na jakims 10 poziomie - zadaje kupe obrazen, ze ta powiem :)) Warto jednak zainwestowan troche w szkielety (ale magow szkietetow bo nawalaja z dystansu). Aha i tak ogolnie to necro jest zajebisty! Co do palladyna, to zgadzam sie w wiekszosci z przedmocami, z tym, ze nie dawaj za zuo w ofensywne aury, bo w wiekszosci sa do d*. Z combat skills polecam zeal (kilka udezen na raz) i charge (szarza - tez calkiem mila).

10.07.2001
19:04
smile
[6]

Majin [ Generaďż˝ ]

Golem Mastery daje golemowi wiecej zycia i res., a wyzszy level golemow wiecej obrazen. Zaley jak chcesz grac. Jesli golema masz po to zeby dla Ciebie zabijal to laduj w golema, a jesli ma byc tarcza do w golem mastery. Co do szkieletow to sie nie zgodze, po prostu za szybko gina i sa slabe. Pozniej to juz tylko strata many. Wlocznia z kosci, czy duch kosci to tylko Twoj wybor. Ja preferuje wlocznie. Mam na 9 lvl i naprawde na Normalu nikt mi nie podskoczy bo pada od gora dwoch ciosow. Ale wybor jest subiektywny. Nie musicie sie ze mna zgadzac. Kazdy ma swoja taktyke, ja mam taka - sprawdza sie bardzo dobrze. Pozdro MAjin

11.07.2001
01:40
[7]

Kacper [ Patrycjusz ]

Klatwy dla nekro sa bardzo przydatne. Iron Maiden to podstawa, ale inne tez bardzo pomagaja. Zgadzam sie z Dragonem - zadnego inwestowania w Golemy. Punkty na gliniaka, to stracone punkty, bo kto bedzie nim gral na Koszmarze??? Golem Mastery, a potem ewentualnie ładowanie w zaawansowane Golemy. Wyjebisty jest wybuch zwlok. To samonapedzajaca sie maszynka. Z tlumu przeciwnikow zostaja strzepy w pare sekund. Oczywiscie nieprzydatne przeciwko silnym samotnikom takim jak Duriel w akcie II, czy Baal. A co do Zabojczyni, to ja na razie zbieram punkty. Mam ja na 22 poziomie z 9 punktami do dyspozycji. Wladowalem tylko w poprawienie szybkosci i cien (i wynikajace z tego umiejetnosci w drabince). Poprawienie szybkosci jest super. Jak zaczynasz grac innymi postaciami, to dziwisz sie czemu sa takie rozlazle jak slimaki i nie potrafia szybko zadawac ciosow! Z tego co wiem pulapki sa juz zupelnie nieprzydatne na Koszmarze za wyjatkiem pulapki z 30 poziomu. Zabojczyni to nie Czarodziejka :).

11.07.2001
01:53
smile
[8]

dw4rf [ Generał ]

Osobiście gram Paladynami i rozwijam w następujący sposób: Aury ofensywne: ciernie (min 10 lev, najlepiej max) fanatyzm (do 10 lev) ew. koncentracja Aury dwfensywne: zbawienie (na 1 lev) Zapał (z patchem 1.08 nie opłaca się go rozwijać więcej niż na 4 lev) Szarża (max) + wszystko do ich uzyskania na 1 lev świetna też w 1.08 jest pięść niebios w walce używaj kombinacji szarża + ciernie (najlepiej broń dwuręczna zadająca max obr) - atak z odskokiem zapał + fanatyzm (szybki miecz lub topór z zamrażaniem + tarcza) - walka w tłumie Taki sposób rozwoju jest ściśle ukierunkowany i daje większe bonusy niż równomierny rozwój. Całą grę (3 poziomy ukończyłem taką właśnie postacią), a największe problemy miałem z magami w 4 epizodzie - konieczna się staje aura zbawienie + dużo przedmiotów dających odporności. Powodzenia. Pozdro DwarF

11.07.2001
06:17
[9]

Alver [ Generaďż˝ ]

dw4rf - problem z cierniami jest taki, ze raczej nie przyda sie w walce z innymi graczami do czego moze sie wkoncu skusic. Na potwory, prawda, jest przydatna aura. Tez korzystalem (pierwsza moja postac) z zapalu ale ostatecznie z niego zrezygnowalem (nowy ma chyba 4 pkt w tym) ... Czasami zdarza sie, ze kiedy paladyn zaczyna uderzac otaczaja go wrogowie. Niekoniecznie szybko ich zabije a uciec sie nie da dopoki nie skonczy uderzac (sa przypadki gdzie daje to niezle popalic paladynowi). Ostatecznie stwierdzilem, ze lepiej miec mocny cios i konczyc z potworami w miare szybko, w tedy zawsze czuje sie jakos bezpieczniej. Jesli w grupie mialoby byc wiecej paladynow to ciekawe polaczenie daja: - concentracja - swiety chlod (spowalnia przeciwnikow) - przekonanie - smialosc Uderzac powinno sie wtedy z szarzy i zemsty. Efekt - nic nie przezyje. Pozdrawiam Alver

11.07.2001
06:43
smile
[10]

Adamus [ Gladiator ]

Czemu nikt nie wspomniał o reinkarnacji dla nekromanty? Sześć, siedem wskrzeszonych w miare mocnych potworów potrafi zatrzymać całą armię. W tym czasie włoczna z kości (moim zdaniem rozwijać na maxa) na 22 lev. zadaje około 200 obrażeń i przelatuje przez kilku przeciwników na raz, robi niezły przesiew. Kończe koszmar i nie miałem większych problemów z nikim.

11.07.2001
22:50
[11]

dw4rf [ Generał ]

alver --> ciernie dobrze się sprawują również w multi, zwaszcza jak w drużynie jest nekros z masą szkieletów ;) Szkielety - samobójcy... jak rozwiniesz na 20 lev, to odbijają ponad 10x więcej niż się obrywa, a to już coś... Zapał jest dobry, bo ciosy są z tą samą siłą, co normalne, a dodatkowo mają większą szybkość i skuteczność. W wypadkach, gdy jest dużo kolesi używam szarży (tak samo na kolesi z zaklętymi błyskawicami), żeby ta niedogodność zapału nie uśmierciła mnie. W LODzie zapal zadaje najwyzej 5 ciosów dlatego warto go rozwijać do 4 lev, chyba że komuś nie szkoda skila na +10% do skuteczności.

24.07.2001
20:12
smile
[12]

Luke [ Centurion ]

Necro Moja zasada - zero klątw, zero trucizn, zero szkieletów, mistrzostwo w golemach mam na 26, ognistego na 11, zwiekszone odpornosci na 12, wlucznia z kosci na 26. Mój ognisty golem ma 6450 zycia i jest dobry do odciagania uwagi potworkow od mojej postaci a ja wale z włuczni z kości z bezpiecznej odległości. No i oczywiście wybuch zwłok na 12 - to prawdziwy killer.

24.07.2001
21:39
smile
[13]

eros [ Konsul ]

--> Adamus , racja wskrzeszenie to podstawa tylko szkoda ze te 3 minuty to trwa i nic dluzej. A poza tym to jeszcze zwiekszenie obrazen , zelazna dziewica , fire golem i golem matery (4000 hp to troche ).na dodatek jeszcze corpse explosion i nic wiecej nie trzeba.

25.07.2001
01:01
[14]

Sonfog [ Legionista ]

Necro:a ja tam wszystko wkladam w ognistego golema, ducha kosci,mistrzostwo golemow te umiejetnosci na max, ale nie mozna pomijac innych pare punkcikow w iron maiden z 2 w szkielety z 6 na tarcze z kosci, a na duele dobrze sie zaopatrzyc w zniedoleznienie oraz klatke z kosci(otaczasz nia siebie i przeciwnika i dalej duchem go:)).

25.07.2001
13:23
smile
[15]

TanSid [ Pretorianin ]

To ja może trochę o czarusi. Szczególnie pod kątem gry HardCore Od początku podstawa to tarcza z dużym blokiem, później z trzema brylantami 57% odporności na wszystko. Siła – przez dłuższy czas max 75, później może wiecej dla jakiejś super zbroi Zręczność- a co to jest zapyta każda magiczkaJ zero, nic na zręczność Żywotność- na HC ładuj ile się da Energia- tu też polecam ile się da, ale na równi z Żywotnością. Zimno: Zbroje- po jednym punkcie na każda Zamarznięta Kula – max 20 pkt Mistrzostwo w Zimnie – 6-7 pkt Reszta max po jednym pkt tylko po to aby mieć dostęp do opisanych umiejętności Błyskawice: Pole Statyczne- min. 5 Telekinaza – 1 Teleportacja – 1 Tarcza Energetyczna – 10 Reszta max po jednym pkt tylko po to aby mieć dostęp do opisanych umiejętności Ogień: Ciepło- tu w zależności od przedmiotów, ale polecam min. 10 pkt Ściana Ognia- max Mistrzostwo w ogniu –max Taka ściana na max + mistrzostwo na max zadaje coś koło 4600 obrażeń na sekunde Teraz jak inwestować: Pierwszy punk zbroja mrozu Następne 3 w ciepło. Na 5 lvl zostawiasz 3 punkty, które dajesz na 6 lvl w pole statyczne, lodowe uderzenie i telekineza. Dalej idziesz w pole statyczne (static) Na 12 lvl dajesz w Błyskawice, Lodową zbroje (od teraz to twoja podstawowa magiczna zbroja) 18 lvl Ściana Ognia, seryjna błyskawica, Lodowy Grot i oczywiście Teleportacja Do tego czasu twój static powinien mieć z 5 punktów i ciepło z 6 Teraz do 24 lvl inwestujesz w Ścianę Ognia 24 lvl Tarcza Energetyczna (Mana Shield) to podstawa i Zamieć 30 lvl Zamarznięta Kula i Mistrostwa w Lodzie i Ogniu (zostaw sobie 3 pkt na 30 lvl, aby mieć to od razu) Od teraz sukcesywnie Kula Lodu i Mana Shield po 45 lvl znów Fire Wall, zresztą tu musisz sam wyczuć co będzie najlepsze w sytuacji. W 5 act. Najmij sobie koniecznie Barba i daj mu jakąś dobrą zbroje i miecz co wypija życie. Od teraz będzie Ci służył jako blokada. Nigdy nie pchaj się w środek walki, Barb blokuje, ty stawiasz Fire Wall, walisz Static i Kula lodu Kończy dzieło. W razie niebezpieczeństwa Teleport. Na koszmarze i piekle graj z paladynem co daje aurę odporności i z Druidem Co ma Ducha Dębu, a Barb krzycący też się przyda w takim składzie twoje życie z powiedzmy 500 lefe będzie z 2000, a to już coś. I uwaga na lag. Poradnik do gry HardCore- jeden zgon koniec gry. Sam straciłem Czarusie na 67 lvl na piekle z powodu małych odporności, wieć uważaj i pilnuj, żeby Palady nie zwiał do wioski podczas ciężkich walk. Ja przez to zginąłem odporności spadły i to był koniec. A na piekle warto mieć w pasku same butelki 100 różowe. Poradnik według TanSid Ks.”SPOWIEDNIK” Cóż niekoniecznie najlepszy, ale ja tak gram na HC.

19.08.2001
21:53
smile
[16]

Majkosz [ Chor��y ]

Zagraj sobie Nekromatą i oszczędzaj na umiejętnosciach gdy osiągnie sz 10 poziom inwestuj 20 punktów w przyzywanie szkletów- magów to doskonała obrona dla ciebie. na 30 poziomie jest taki czar w drabince razem z wirującymi ząbkami jaki czar pocisk samonakierowywujący się. Na pierwszym poziomie zadaje 150 uszkodzeń dzięki temu powinieneś uporać się szybko nawet z barbarzyńcą.

22.08.2001
00:53
[17]

Antychrist [ Chor��y ]

Szybko nawet z barbarzynca ? Nie wiem czy wiesz ale obrazenia w pvp teraz to tylko 1/4 obrazen wiec taki duszek kosi mi prawie 40 wiec zeby mie zabic bedziesz potrzebowal jakies ....................................................................................................70-80 duszkow. Rzeczywiscie szybko :))))))))))))

22.08.2001
01:02
[18]

tymczasowy2976 [ Junior ]

Antychryst redukcja dm w Pvp jest o 1/4 hihi czyli z ducha majacego 450dm dostaniesz ok 340dm co przy 1300hp tyle ma przecietny barb na 8x lv zaje nam ok 4 strzaly

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.