GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Serie M&M, Wizardry i inne cRPG-i w trybie FPP (cz.158)

01.07.2005
18:07
[1]

Adamus [ Gladiator ]

Serie M&M, Wizardry i inne cRPG-i w trybie FPP (cz.158)

Do trzynastej części wątek ten nosił tytuł "Might & Magic VI".
Został on założony przez Adamusa jeszcze w lutym 2001 roku i jest jednym z dwóch najdłużej ciągniętych wątków w historii Gry-Online. Przewinęło sie w tym czasie przez niego sporo osób i zasób informacji o M&M VI w nim zawarty jest naprawdę imponujący. Okazało się jednak, że nie tylko o tej grze i tej serii uczestniczący w nim ludzie rozmawiają. Wszyscy jednak są miłośnikami cRPGów i to takich jak właśnie seria M&M, Wizardry, The Elder Scrolls, czy Demise. Jak zauważycie, wszystkie te gry zostały zrealizowane w starym dobrym trybie FPP, gdzie akcję śledzimy oczyma naszej drużyny. Dlatego postanowiłem trochę rozszerzyć jego temat i zapraszam do dyskusji o tych właśnie tytułach (i nie tylko ;-)).

01.07.2005
18:10
smile
[2]

Adamus [ Gladiator ]

W związku z tym, ze w CDA ukaze sie M&M9, to chyba i wątek trochę sie rozrusza ;-P

02.07.2005
08:55
[3]

Adamus [ Gladiator ]

Czekając na The Fall i Metalheart (ile razy mozna przesuwac premierę? $#@#@$%&*@#) rozpocząlem po raz trzeci przygode z M&M7 :-). Pomimo upływu czasu te gry sie nie starzeją :-)

Przypominam wszystkim że nieoceniony MOK przygotował patche do części 7 i 8.

MM7:
wersja angielska: https://strony.aster.pl/mokmtg/mm7_eng_xp.exe
wersja polska: https://strony.aster.pl/mokmtg/mm7_pl_xp.exe
UWAGA: PL działa jedynie z wersją gry wydaną przez CD Projekt (extra klasyka). Poza lepszą obsługą XP poprawiony jest autozapis, wpisy misji w dzienniku i trochę tekstów. Patch dla wersji angielskiej nie jest w pełni kompatybilny z polską wersją gry (angielskie napisy tu i tam, złe składanie nazw przedmiotów itp.)

MM8:
wersja angielska: https://strony.aster.pl/mokmtg/mm8_eng_xp.exe
wersja polska: https://strony.aster.pl/mokmtg/mm8_pl_xp.exe
UWAGA: jak wyżej, wersja polska działa tylko z wersją wydaną przez CDP.


Mok --> Jestes WIELKIM CZŁOWIEKIEM!

A swoją drogą to w siódemce zostało kupę kwiatków po Mirage :-P Np. Gildia magii duchów :-DDD

02.07.2005
10:24
[4]

Katane [ Useful Idiot ]

Mi w MM7 i 8 przeszkadza juz w sumie tylko jedno - psychic schock zawsze zadaje jakies smieszne obrazenia, ale to chyba blad kodu gry.

02.07.2005
15:49
[5]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Odnośnie patchy - czy patch do MM7 przywraca fukcję autozapisu? i jeśli taK, to czy działa tylko z WXP czy z W98 także?

02.07.2005
17:32
smile
[6]

Adamus [ Gladiator ]

Mr.Kalgan --> A przeczytałeś co jest napisane w uwadze? ;-P "działa jedynie z wersją gry wydaną przez CD Projekt (extra klasyka). Poza lepszą obsługą XP poprawiony jest autozapis"

03.07.2005
01:58
smile
[7]

Piotrek [ Generaďż˝ ]

Również zacząłem grać w M&M7. Ma już kilka ładnych lat, ale wciąga znacznie bardziej niż cała masa tych najnowszych produkcji :)
Moja drużyna - rycerz (goblin), mag (elf), mag (elf), kapłan (krasnolud)
W tej chwili siedzę sobie w Harmondale. Oczyściłem zamek z goblinów, szczurów, nietoperzy i wykańczam niedobitki goblinów na mapie :)

Mok --> Podpisuję się pod słowami Adamusa :)

03.07.2005
16:56
smile
[8]

Monastor [ Centurion ]

Piotrek --> Zrób coś żeby goblin miał kilka punktów życia, a reszta była martwa... potem idź na środek tej fortecy z działami i przetrwaj do momentu, w którym będziesz mógł odpocząć... Fajna sprawa ;)

PS
I tak dolina kurhanów (Barrow downs) rządzi... Zwłaszcza system grobowców. Pierwszorzędny klimat.

03.07.2005
22:29
smile
[9]

Piotrek [ Generaďż˝ ]

Czyżby goblin miał coś komentować? :) Spróbuję to zrobić przy najbliższej okazji :P
W Barrow Downs najbardziej podoba mi sie muzyka z grobowców :)

03.07.2005
22:37
smile
[10]

Monastor [ Centurion ]

Komentować... nie... ale jest wyrąbana satysfakcja jak się przeżyje :)

Muzyka w istocie wymiata... ale pamiętaj żeby nie używać czaru "światło pochodni" ;) Ghoule fajnie wyskakują z ciemności :]

06.07.2005
14:03
[11]

M@rine [ Konsul ]

Pyt. Dot. Might & Magic XI

Trochę dziwne pytania. :)
1. Jak otworzyć te drzwi na wyspie popiołów->
2. Jak się awansuje na następne poziomy?

06.07.2005
14:05
[12]

M@rine [ Konsul ]

Aha obrazek

06.07.2005
14:10
[13]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

Marine--->
1. musisz pójść do tego domku i ta stara baba da ci klucz.
2. narazie nie mozesz, w następnej lokacji będziesz miał sale treningową gdzie skaczą poziomy za kase i exp :) (czyli tak samo jak w poprzednich częściach)

07.07.2005
17:00
[14]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

to ja tez zadam pytanie n/t mm 9:

czy jest jakieś miejsce gdzie moge kupić percepcje?? bo nie wzięłem na początku i widze że to był duuuży błąd :/

07.07.2005
17:24
[15]

M@rine [ Konsul ]

A przy okazji ja też mam pytanie. Skąd skombinować na początku kasę. Bo gdy jest więcej przeciwników (nawet słabszych) to dostaje w d**e.

07.07.2005
17:53
[16]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

na początku jest bardzo ciężko jak nie masz łuku albo kilku magów z fireballami, najbardziej oplaca sie robic questy, jest kilka banalnych:
- zniszczyc most zwodzony : 10k
- znalesc sabotarzyste: 500
- Znalesc plotkare: 2k

ja mam jeszcze jedno pytanie: mam rozbrajanie ale nie mam percepcji co zrobic ?? czy jest jakas mozliwosc znalezienia pułapki bez percepcji ? bo jak na razie to rozbrajanie wogóle mi nie pomaga, a percepcji w żadnej bibliotece nie widze

07.07.2005
18:16
[17]

Regis [ ]

Warto instalowac to M&M? Wszedzie dookola pisze ze to chlam i sie waham: CM4 czy M&M IX :P

07.07.2005
18:37
smile
[18]

la fessée [ je ne taime plus ]

Regis ... sama seria M&M jest spoko, tylko, że po wydaniu VI części, która była naprawdę na poziomie, każda następna część, pomimo spolszczenia (VII, VIII i IX) i takich tam, okazuje się częścią słabszą dla wytrwałych sympatyków tej serii. Jednakże sama seria jest ok., a jak nie grałeś nigdy w żadną z części, wówczas i M&M 9 PL jest godna uwagi ;)

i tu zadam również:
A ja mam pytanko, otóż nie orientujecie się, co może być przyczyną, że grając w M&M 9 gra mnie się albo zawiesza i restart komputera, albo sama gierka zrestartuje. Uruchamiam grę, gram jakieś 10 -20 minut i ... wywalił, spróbowałem w inne gry i np. to samo z Unrealem mam, natomiast Fifa `99 ok. działa. Nie wiecie, co za błąd mam, albo jak to poprawić ?? M&M 9 Write of Fate PL. Mój system to win xp,dirext 9.0c, radeon 9550, 256 mb ram/400, procesor PIV intel 3.0 (chyba HT) ...

07.07.2005
18:49
[19]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

nie prawdą jest, iż po 6 była tendencja spadkowa:) dla mnie część 8 jest dużo lepsza niż 6 (głównie dlatego że nie lubie podziemi :))

anybody help me?

07.07.2005
18:59
[20]

Regis [ ]

la fessee --> Gralem (i przeszedlem) M&M VI, a w IV i VII gralem dosc sporo... Dlatego nie wiem, czy chce zacierac sobie pozytywne wrazenie po tej grze tym gniotem ;)

07.07.2005
19:03
smile
[21]

Monastor [ Centurion ]

Ee tam :P MM7 i tak wymiata :P

Regis --> Możesz nawet grać w Mario :P MM9 nie jest warta twojego czasu ;)

Soldamn --> W MM9 grałem około 3 godzin i nic już prawie nie pamiętam... Spróbuj poszukać na flamestryke's... ( https://www.flamestryke.com/mm9/flamestrykes_mm9.html )... Zapytam jeszcze kilku masochistów, którzy grali w ten chłam :)

07.07.2005
21:19
[22]

AQA [ Pani Jeziora ]

Soldamn ---> bez percepcji pułapkę znajdziesz...jak w nią wejdziesz :))

Są nauczyciele, ale "dopiero" w : Thjorgard, Frosgard i Yorwick (chyba:).

07.07.2005
21:41
[23]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

AQA---> bylem w Thjorad, ale nie znalazlem, bo tu sie chyba z takich kartek uczy skilli a nie od nauczycieli

07.07.2005
21:54
smile
[24]

AQA [ Pani Jeziora ]

Soldamn ---> ehh, zmusiłeś mnie do przeszukania dysku :)) I znalazłam. W Thjorgard jest Eilinoir A'Mor (ekspert/mistrz w percepcji) i kręci się gdzieś przy samym wejściu na ścieżkę do zamku jarla;

Z żadnych kartek, z żadnych kartek :)))

07.07.2005
23:18
[25]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

i gdzie ja mam sie niby u niej nauczyc tej zdolnosci??

08.07.2005
11:09
[26]

Monastor [ Centurion ]

Soldamn --> Tutaj możesz zostac ekspertem lub mistrzem... Samą umiejętność posiądziesz jedynie w bibliotece.
Niestety umiejętności dostępne w każdej bibliotece są generowane losowo. Musisz poprostu połazić po wszystkich miastach ;)

08.07.2005
18:12
[27]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

czyli żegnam się z "kochanym" MM 9 kurde zagrałbym w Wizardry 9, ale mój kochany combo nie chce czytać DVD :(

08.07.2005
18:50
[28]

la fessée [ je ne taime plus ]

Soldamn ... to Wizardry 9 pojawiło się na rynku, hm., a nic głośno o tym nie było ...

08.07.2005
19:08
smile
[29]

DarkStar [ PowerUser ]

nie orientujecie sie gdzie mozna nabyc M&M VII?

08.07.2005
19:11
[30]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

la fesse---> bo gra jest straszliwie trudna, wyszła dawno temu, dlugo dlugo po porzedniej czesci :), ale i tak pomogła odżyć naszemu wątkowi :) tylko kurde nie chce mi sie zainstalowac 2 raz :/

08.07.2005
19:54
[31]

DariFula [ Dari Fula ]

hm., i ja nic o tym nie wiem, przecież tyle lat na to czekałem :(

Soldamn - nie uraź się, ale mnie się wydaję, że pomyliła się Tobie saga M&M z Wizardry ;)

witam All i pozdrawiam All również

Adamus - w WoW nadal grywasz, czy już się znudził ciut ? Ja w obecnej chwili w nic nie gram na kompie, gdyż tak za bardzo nie mam w co - chyba, że Wizardry 9 faktycznie wyszło, to czas w coś pogra jednak ;)

08.07.2005
20:48
[32]

Belert [ Generaďż˝ ]

Pozwólcie że się wtrącę.Grałem i w MM9 i W9 i genralnie W9 jest lepsze choć niestety momentami szczególnie na początku baardzo upierdliwe.Tzn. po przejsciu klasztoru wychodzi sie na drogę do arniki i tam praktycznie zaczyna sie koszmar.Dziesiątki walk poharataną druzyną i kolejka przeciwników.Ratuje tylko trzymanie się jak pjany płotu sciany skalnej.A co do MM9 to niestety do VII jej sporo brakuje , grafa gorsza wygląda to fatalnie , dochodzi do jakis dziwnych zdarzen w rodzaju szkieleta który pęta się miedzy nogami i zeby go dojrzec trzba spojrzec pod nogi.A pozniej ech....komu przeszkadzał pomysł z końmi i stajniami :( A rozwaliła mnie do reszty przejscie na łowcę , nie mam pojęcia jak mam poprzeskakiwać w tym nieszczęsnym labiryncie żeby zaliczyli mi egzamin.I to już mnie rozwaliło a walka na awans Necromanty to juz przegięcie.Musiałem włączyć Divine intervention do szybkiego czaru a i tak lałem się z 15 minut.No i kaszaniący się i zatykający sie po niej windows.Ech.. szkoda że zbankrutowali ale w sumie nie dziwie sie :(

08.07.2005
21:36
[33]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

darifula---> czemu tak sądzisz??

08.07.2005
23:29
smile
[34]

Monastor [ Centurion ]

Belert --> Mówisz raczej o Wizardry 8 :/
A wizardry 9 nie ma... chyba że wydali ją potajemnie :/

09.07.2005
08:26
[35]

Adamus [ Gladiator ]

DariFula --> Nie, nie gram juz w WoWa. Troche mi sie znudził (ponad 1000 godzin gry ;-PPP) i w sumie po zrobieniu 60 lev dla ludzi którzy nie przepadaja za PvP (ja nie bardzo to lubie) oraz łazeniem dziesiatki razy po tych samych miejscach dla zdobycia troche lepszego ekwipunku i waleniem graczy przeciwnej frakcji nic ciekawego sie tam nie dzieje. Owszem mozna zacząc grac inna profesją, ale robienie tych samych questów jest mało ciekawe, a nawet grajac postacią z drugiej stony barykady po przekroczeniu 40 lev okazuje się ze w zasadzie wszystko to co robimy robiliśmy juz wczesniej.

Myslę, ze niedługo jak pojawia sie The Fall i Metalheart bedzie co robic :-P. A ja chyba tez załapie sie na Boiling Point: Road to Hell. Wyglada to na skrzyżowanie Far Cry'a z Morrowindem i całkiem niezle sie zapowiada. Niestety wszystkie te pozycje nie są ze świata fatasy, ale jakos to przeżyje :-D.

Soldman --> Wizardry 9 ??? I JA NIC O TYM NIE WIEM????

09.07.2005
08:27
[36]

Adamus [ Gladiator ]

Soldamn --> Z tego wszystkiego przekręciłem Twojego nicka - SORRY

09.07.2005
09:46
[37]

Mac [ Sentinel of VARN ]

No już nie przesadzajcie ludzie:) Na kilometr widać, że przekręciła mu się cyferka z 8 na 9, a wy go męczycie ;-)

Ja na razie odpoczywam od cRPGów i gram w Earth 2160. Świetna gra za jedyne 25 zł i to z całkiem obszerną instrukcją obsługi. Grzech nie kupić:P

09.07.2005
10:36
[38]

Adamus [ Gladiator ]

Mac --> A ja najbardziej lubie strategie turowe z wyraźnym wskazaniem na serie HoM&M :-). Nawet czwarta część mi się podobała, chociaż wielu tak na nia pluje. Ale rozwój postaci głownego (ch) bohatera był bardziej cRPG, niż w innych częsciach i naprawde fajnie sie grało zwłasza w kampanie, bo dopiero tam mozna było dopracować rozwój postaci. Szkoda tylko, ze mam taka dobra pamięc (do gier ;-PP) i nie lubie grac jak wiem co mnie czeka za rogiem ;-D

09.07.2005
11:12
smile
[39]

Bogas [ Senator ]

Adamus- Tia, może i rozwój bohatera był fajny ale jego udział w bitwie zepsuł totalnie czwartą część. Zresztą to i tak jest nieważne bo szykuje się piąta część na którą teraz większość będzie pluć :P

09.07.2005
11:15
[40]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

Wizardry 8 :P sorki cyferka sie walnęła:P

09.07.2005
11:21
smile
[41]

Adamus [ Gladiator ]

Soldamn --> :-PPP

Bogas --> A mnie własnie to sie podobało, zwłaszcza jak bohater był nieżle wybyczony i sam porafił rozgromić niezłą armię mocnych przeciwników :-).
A co do V to czekam na nią z niecierpliwościa. I ciągle mam nadzieję, ze skoro wykupili serie HoM&M i dalej ja ciągną, to może ktoś zrobi X część M&M i że będzie tak rozbudowana i grywalna jak częsci VI i VII razem i grafike miała jak Far Cry :-D.

09.07.2005
11:33
smile
[42]

Monastor [ Centurion ]

Własnie... chyba jeszcze nie narzekałem na HoMM V :D

Widzieliście filmiki z targów E3?

Potwory są zupełnie zrąbane... Miasta mogą być ale też przesadzone jak na mój gust. Jest kilka ciekawych rozwiązań, ale wygląda na to, ze gra została odarta z ducha HoMM 1-3 :/

09.07.2005
11:35
[43]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

po co grafika jak w far cry w M&M X, mi by wystarczył poziom q3 :)

09.07.2005
11:39
[44]

Bogas [ Senator ]

Tylko ze przez tego wybyczonego bohatera gra zmieniała się z strategii turowej w niewiadomo co. Armie były tylko dodatkiem i przez dużą część gry można się było bez nich obejść a same walki zaczynały nużyć. A co do M&M X to jestem pewien ze gra już powstaje albo za niedługo zaczną się prace nad nią. W końcu w jakimś celu wykupili prawa do tej serii. I w dodatku jeszcze to podforum na stronie Ubisoftu, i bodajże pojawienie się tego tytułu w planie wydawniczym...

09.07.2005
11:44
smile
[45]

la fessée [ je ne taime plus ]

... tak myślałem, że o Wizardry 8 chodzi, tylko pomyłka odnośnie cyfry nastąpiła ... ;)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-07-09 11:43:38]

09.07.2005
11:46
smile
[46]

DariFula [ Dari Fula ]

Adamus ... ja prawie cały maj i połowę czerwca grałem w Diablo 2 na battle.necie. Miałem pograć sobie jeden wieczorek z nudów, ale wyszło inaczej ;) - wciągnęło mnie na powrót, a ze trzy lata nie grywałem w Diablo (zanim zacząłem grać w Wiz, był właśnie battle.necik). Teraz jest inny klimacik, może i są tam jacyś podciągacze i hack&slash (czy jak to się określa), ale gra się naprawdę z kulturą i bardzo ciekawie. Zrobiłem sobie czarodziejkę i z początku dołączyłem do gry jakiegoś barbarzyńcy z Niemiec z 78 lvl-em postaci (Polaków nie mogłem natrafić, więc dołączyłem do pierwszej lepszej dostępnej gry). Przez noc, grając z tym Niemcem, awansowałem aż na 16 lvl swą czarodziejką i na zakończenie wspólnych wojaży dostałem od niego - kryształową karmatyzową laskę - dla czarodziejki, jedną z lepszych lag dostępnych w grze (przez półtora miesiąca nie znalazłem lepszej laski, broni). Z tą lagą, mimo niskiego dość poziomu postaci, byłem naprawdę silny. Później stworzyłem własną gierę, otwartą dla innych graczy, nazwałem ją - Tylko po Polsku proszę (wiadomo z jakich względów). Przeszedłem przez wszystkie trzy poziomy trudności dla gry swym scenariuszem, czarodziejką awansując do 63 lvl`ku i znudziło mnie się. Inni gracze się również dołączali - Polacy zresztą i tak wspólnie elegancko się grało, gdyż byliśmy grupą, a nie jak dawniej się grywało - każdy sobie. Znalazło się coś dla innych profesji mocniejszego, to za free się dawało, jak przypadkowo zginęła postać, to nik jej nie okradał, grało się naprawdę na poziomie i z kulturą, nie tak jak w 2001 roku ;) No, ale ci hakerzy, itd., przenieśli się zapewne na serwery do gry w WoW i dlatego na battle.necie się teraz gra z kulturą ;)

09.07.2005
12:19
[47]

Bogas [ Senator ]

Monastor- Do potworów można się przyzwyczaić. Może nie jest to HoMM3 ale mi się nawet podoba. Co do miast to będzie mi brakować ich "wyglądu" z starszych części ale także nie mogę narzekać. Miasto ludzi wygląda po prostu pięknie. Boli tylko to ze miast jest za mało żeby stare frakcje mogły się w nowej odsłonie pomieścić.

09.07.2005
13:10
smile
[48]

Monastor [ Centurion ]

Bogas --> Potwory są obrzydliwe :/ Mają taki strasznie kiczowaty styl... wszędzie płomienie, broń większa od użytkownika. Coś między anime i warhammerem. Widziałeś gryfa ? Wygląda jak android w tej zbroi.

Niestety podobna przesada objawia się w przypadku miast. Owszem, są ładne... ale trochę przegięte. Nie mają już takiego klimatu jak w HoMM3.

To mi trochę przypomina Warcrafta.

Gra może być dobra... nawet świetna... ale to już nie będzie HoMM... To coś jak MM9 wśród Heroes :/

09.07.2005
13:57
[49]

Mistrz Giętej Riposty [ Zrób koledze naleśnika ]

Nie skazujcie gry na pożarcie, zanim w nią sami zagracie.

09.07.2005
14:01
smile
[50]

Adamus [ Gladiator ]

Monastor --> Mistrz Giętej Riposty moze mieć rację, nigdy nie wiadomo co z tego wyniknie. Jeżeli okaze sie że V będzie jednak fajniesza od IV, to będziesz musiał szczekac po stołem ;-PPP

09.07.2005
15:59
[51]

Bogas [ Senator ]

Monastor- Wybrali taki styl prezentowania jednostek i trzeba się z tym pogodzić. Na początku też mnie to raziło ale teraz już się przyzwyczaiłem. Jedyne co mi nie podoba to ta płonąca grzechotka jako broń u jednego z demonów.

Miasta, przegięte? Przynajmniej wreszcie wyglądają tak jak powinny.

Nie wiem dlaczego uważasz ze to już nie będzie Heroes. Chyba nie po tym ze wygląd potworów Ci się nie podoba? W końcu jak na razie nie wiele wiadomo o grze, a to co wiemy pozwala sądzić ze gra w założeniach powróci do najlepszej części czyli trójki.

09.07.2005
16:45
smile
[52]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Kurcze tyle czasu minęło od wyjścia HoMM IV, a ludzie nadal popełniają ten sam błąd odnośnie piątej części - patrzą na te gry przez pryzmat poprzedników. Spróbujcie podejśc do HoMMV jak do zupełnie nowej gry, o innym tytule, nie mającej nic wspólnego z poprzednimi częściami, a na pewno wam się spodoba:P Zresztą poza nazwą ta gra rzeczywiście nie ma wiele wspólnego z prequelami... inni twórcy, inny świat i fabuła, tylko gatunek gry pozostał ten sam. Ja tam jestem dobrej myśli:)

09.07.2005
19:01
smile
[53]

Monastor [ Centurion ]

Nie przepadam na ogól za strategią. Gry z serii HoMM miały klimat... i to świetny. Ta gra go nie ma... Jest typowo komercyjna.

Macie rację... nie wiem jaka będzie. Zagram w nią i zobaczę.

Denerwuje mnie to, że ludzie którzy mieli podtrzymać serię zabijają ją.

09.07.2005
23:21
[54]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Monastor --> Pod kątem fabuły serię zabiła już poprzednia częśc HoMM. Ale i tak fajnie się w nią grało:)

No i lepiej żeby wyszła taka gra, niż żeby w ogóle jej nie wydali...

09.07.2005
23:33
smile
[55]

Monastor [ Centurion ]

Mac -> No właśnie... Po kiego grzyba rozwalali świat? :)

10.07.2005
16:11
smile
[56]

Adamus [ Gladiator ]

Mac --> No własnie :-P żeby chociaż wyszła, a co będzie jak bedzie taka jak IX część M&M? -PPP. Czyli nie tylko niech wyjdzie, ale i niech bedzie fajna :-DDD

10.07.2005
16:16
[57]

Belert [ Generaďż˝ ]

Jest teraz sens grać w Diablo2 po necie ? Coś mnie kusi lubiłem battle net.A Wow troche drogi jest :(

10.07.2005
22:16
smile
[58]

DarkStar [ PowerUser ]

i bardzo dobrze, ze nowa czesc heroskow bedzie inna niz wszystkie. nudno jest grac ciagle w to samo...

zapytam jeszcze raz:) nie wiecie gdzie mozna zakupic M&M VII? moze ma juz status freeware albo w jakiejs gazecie byla? naszla mnie na nia straszliwa ochota, pomozcie:)

11.07.2005
00:10
[59]

Monastor [ Centurion ]

W gazecie widziałem ją chyba w 2002 :)
Gdzieś jak kupowałem HoMMIII w Ekstra Grze :)

Poszperaj po hipermarketach... Była w tej seriii za 20 zł... Ekstra Klasyka... Teraz już w sumie jej nie ma... ale na dnie jakiejś wystawy ;)

11.07.2005
09:28
smile
[60]

Adamus [ Gladiator ]

DarkStar ---> Chyba mozna ja kupic juz tylko na Allegro. I radziłbym nabyc wersje CDP, jest w niej zdecydowanie mniej błędów.

11.07.2005
19:22
smile
[61]

DarkStar [ PowerUser ]

dzieki wielkie, zobacze co sie da zrobic z ta aukcja:)

wyslalem maila z pytaniem do cdp czy nie maja jeszcze na skladzie jakis resztek, to odpisali, ze wydawca byla cenega - wtf?

11.07.2005
19:30
[62]

Belert [ Generaďż˝ ]

MMVII była wydana w serii klasyka , na pewno bo ją wtedy sam kupiłem czasem jeszcze w empikach jest , czasem w duzych sieciach Tesco na przykład tylko trzeba kopać w stosie badziewi inie ma gwarancji że znajdziesz .

11.07.2005
19:37
[63]

Belert [ Generaďż˝ ]

sorry nie mogę poprawiać postów więc:Seria Extra klasyka, wydawca CDPROJEKT.Charakterystyczne stalowo niebieskie pudelka z grą.

11.07.2005
21:29
smile
[64]

Adamus [ Gladiator ]

DarkStar ---> Pierwszym wydawca był Mirage (strasznie skaszanił polska wersje i dodał kupe bugów, których nawet patch nie usuwał, a nawet je rozmnarzał ;-P) ale pózniej prawa do tej serii przejął CDP i wydał ja tak jak napisał Belert, ale to było ze dwa lata temu. Natomist kto ma teraz prawa do tego tyłu to juz nie mam pojęcie.

11.07.2005
22:41
smile
[65]

Monastor [ Centurion ]

Chodzi o prawa sprzedaży w Polsce czy o prawa do Might and Magic (nazwa, logo itp.)???

11.07.2005
22:52
[66]

Hriss [ Pretorianin ]

Ja tam gram M&M 9 niejest to siudemka ale gra mi się fajnie...

12.07.2005
00:32
smile
[67]

Piotrek [ Generaďż˝ ]

Ja sobie za to zrobiłem przerwę w M&M7, zwłaszcza, że i tak większość gry mam już za sobą. Fajnie przypomnieć sobie tak dobrą grę. Szkoda tylko, że rzadko który później wydany cRPG jej dorównywał... Porównując ją jednak z M&M6, miałbym kilka zastrzeżeń:
- jest zbyt krótka
- tereny nie są wykonane już tak ciekawie
- wydaje mi się, że jakoś tak mniej jest broni, pancerzy, potworów...

Heroes 4 podobał mi się, choć moim zdaniem zmian i tak było za mało :P
W część trzecią grałem sporo, ale o wiele mniej niż w dwie poprzednie. Po prostu nie byłem w stanie po raz trzeci grać w to samo. W część czwartą zagrałem tylko dlatego, że wprowadzono do niej wreszcie jakieś większe zmiany. I nie żałuję :)
Heroes 5 boję się z jednego powodu - odpowiedzialni są za nią zupełnie inni ludzie. Wydaje mi się, że może być to juz zupełnie nowa gra, nie mająca zbyt wiele wspólnego z serią zrobioną przez NWC. Boję się również nadmiernego uproszczenia rozgrywki...

W M&M9 najbardziej irytowało mnie strasznie długie podróżowanie po mapach... Brak latania dodatkowo wkurzał... Aha, i jeszcze ten skopany ekran ekwipunku :(
Pod koniec wciągnęło mnie jednak nie mniej niż przy M&M6 :)

M&M7, tak jak napisali już Adamus oraz Belert, trzeba szukać na Allegro lub w różnych supermarketach, warto zajrzeć również do Empików (jeśli w jednym z warszawskich Empików od ponad roku stoi Wizards & Warriors za ponad 150zł, to może i M&M7 się znajdzie :P).

12.07.2005
01:25
smile
[68]

Monastor [ Centurion ]

Mało pancerzy i broni w MM7 ??? Przynajmniej artefakty nie wyglądają jak pospolita broń :P

a jeżeli chodziło o prawa do serii MM, ma je, jak wiadomo, Ubisoft... Co nie znaczy że fani nie mogą sobie zrobić własnej MM :)

12.07.2005
01:50
[69]

Logadin [ People Can Fly ]

Monastor - a bo nie mają ;) Jak na razie UBI po prostu nic eni mówi ale równie dobrze może to zablokować (vide CHRONO RESSURECTION project).

12.07.2005
01:51
smile
[70]

Piotrek [ Generaďż˝ ]

Nie, nie :P Nie twierdzę, że jest ich mało. Na pewno jest ich dużo więcej niż w innych grach, ale mam wrażenie, że jest ich mniej niż w M&M6 :P Chociaż wrażenie to może być mylne, ponieważ w M&M6 grałem dawno temu :)

Ehh, kiedy się to M&MT ukaże... :P

12.07.2005
02:02
[71]

Logadin [ People Can Fly ]

Piotrek - nie ma się co łudzić - 2/3 lata to MINIMUM.
Zniknicie SF zrobiło swoje, dalej juz posżło z górki (a raczej pod).

12.07.2005
06:24
smile
[72]

Adamus [ Gladiator ]

Właśnie, dobrze że Piotrek przypomnniał :-)

Logadin --> Co słychac z M&MT????

12.07.2005
06:25
[73]

Adamus [ Gladiator ]

Jeszcze spie ;-P

Nie Logadin a Monastor

12.07.2005
12:25
smile
[74]

Monastor [ Centurion ]

Hmm... Teoretycznie Logadin powinien wiedzieć więcej ;) To on jest w dev. teamie :P

Ostatnio był Update na forum, pojawiło się trochę rysunków, 3 miecze i projekt mapy (bardzo wstępny)... Poza tym jest do ściągnięcia edytor Realm Forge, dzięki któremu można odpalić nowe tech-demo MMT, a nawet dokonywać w nim zmian (niestety bez możliwości zapisu :( )

Jak narazie, nie udało mi się odpalić tego edytora :( Mój komp, nie wiedzieć czemu, nie łyka żadnej pobranej aplikacji... Może będziecie mieć więcej szczęścia.

Oto kilka linków do stron związanych z ostatnim uaktualnieniem MMT:
https://www.castlegobs.nl/forums/index.php?showtopic=791 (temat ze sprawozdaniem i screenami)
https://www.celestialheavens.com/ (newsy na celestial heavens, gdzie wszystko jest ładnie zebrane)
https://s4.invisionfree.com/Ice_Chambers_of_MM/index.php?act=idx (moje forum, na którym znajdziecie całkiem sporo tapetek inspirowanych publikacjami MMT... szukajcie w dziale MM1-T Tribute... ostatnio wykonana została tapeta z gryfem)

PS
Apropo forum... wiecie o projekcie Arcomage Tribute???
Narazie prawie stoimy w miejscu... Mimo to w ostatnim tygodniu poczyniliśmy postępy... Jest już zaprogramowany edytor kart (chyba :) )... Czekamy tylko na nowe szablony kart od jednego z grafików.

12.07.2005
16:49
[75]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

Monastor---> będzie gra przez tcp/ip w Acromage ?? to jest to czego mi najbardziej brakowało w Acromage 1:)

a teraz kilka pytan dot. W8

- jaką postać najłatwiej grać solo ??ja probowalem łotrzykiem kilka miesiecy temu, ale z tego co wiem to raczej dalej będzie za ciężko:/
- który mod "ułatwia gre" ?? ten flamestryke ?? i czy wogóle opłaca się instalowac jakis mod??

12.07.2005
17:35
[76]

Adamus [ Gladiator ]

Soldamn --> Ja ukończyłem grę mnichem/biskupem i musze przyznac, że ta postac wręcz powala. Ale DariFula ma na koncie kilka postaci :-P (musi maniak jakiś ;-DDD) i chyba on by Ci najwiecej powiedział. Ale poszukaj w naszym watku tak koniec maja początek czerwca 2004, to znajdziesz kupę informacji. A co do modów to niestety nie instalowałem zadnego.

12.07.2005
17:39
[77]

Monastor [ Centurion ]

Soldamn --> W AmT to ja grafikę robię... ale najprawdopodobniej będzie ;)

Co do wizardry 8
Najłatwiej prowadzić postać wojownika, ale na solo wymiata mnich (który niestety wymaga ostrożnego rozwoju z dbałością o szczegóły)

Co do modów, przejrzyj poprzednie części wątku... Wydaje mi się że to mod z Flamestryke utrudnia grę (mogę się mylić więc sprawdź)

Do posta dołączam 3 bardzo wstępne karty... mają już coś wspólnego z ostateczną wersją, ale szablon ma być nieco inny, a portrety były malowane na przysłowiowym kolanie dla celów poglądowych... Tekstu nie ma, będzie dodany dopiero w edytorze kart.

PS
Zna ktoś może jakiegoś dźwiękowca ??? Ostatnio wypadł nam z AmT gość od... dźwięku :/

12.07.2005
17:42
smile
[78]

Adamus [ Gladiator ]

Zreszta sam poszukałem :-DDD zaczyna sie cała dyskusja w wątku 136 gdzie pojawia sie DariFula z informacja o samotnym zakończeniu W8 i wciaga wszystkich w to szaleństwo ;-PPP

12.07.2005
17:45
[79]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

Monastor---> ale od muzyki czy dziwkow czy tego i tego ? zobacze co da sie zrobic

12.07.2005
17:54
[80]

Monastor [ Centurion ]

I od muzyki i od dźwięków... Każda pomoc bardzo się przyda ;)

12.07.2005
17:56
smile
[81]

kiowas [ Legend ]

Czesc ziomki, kope lat.

Daawno juz nie zagladalem do watku i nie jestem w ogole zorientowany w naszym kochanym erpegowym swiecie. Moze gwoliu rozruszania watku (no chyba ze cos sie w tym wzgledzie zmienilo:) jakies newsy i przyblizenie ostatnich miesiecy?

A propos - widzialem w sklepie Bard's Tale za 30£. Czy w Polsce juz sie ukazalo i w jakiej jest/ma byc cenie?

12.07.2005
18:09
smile
[82]

Adamus [ Gladiator ]

WITAJ STARY BYKU :-D
Rzeczywiście dawno Cie tu nie było, juz myslałem ze przetałes grac w cRPGi ;-P
Co do BT to ma wyjśc polska wersja w sierpniu za 100zł na DVD albo na 6CD. Jednak jeżeli wolisz coś w klimacie Fallouta to na poczatku sierpnia wychodzi Metalheart w cenie 100zł a pod koniec sierpnia The Fall w cenie 54zł (oba terminy nie wiem czy sa pewne, bo były przesuwane juz kilka razy). No i za jakies 2 miesiace dla miłosników FPP wyjdzie po polsku skrzyzowanie FarCry'a z Morrowindem pt. Boiling Point. Na razie nie warto w to grac, bo ma pełno bugów (prawie tyle co co Dungeon Lords ;-PP)

12.07.2005
18:14
smile
[83]

kiowas [ Legend ]

Witaj panie Adamusie :)

O newsy pytalem z ciekawosci co sie dzieje w naszym ukochanym swiecie. Poczytam sobie teraz co nieco o nich coby nie byc calkiem w tyle.

A za jakis czas pewnikiem poprosze o dosc szeroka liste z ostatniego roku bo wlasnie tyle nie mialem okazji obcowac z rpg no i trzeba nadrobic troche zaleglosci.

12.07.2005
18:15
[84]

kiowas [ Legend ]

Ups, wlasnie spojrzalem na pierwszy post. Chcialem napisac 'znaczek' funta, a wyszly mi jakies bazgroly :)

12.07.2005
18:15
[85]

Belert [ Generaďż˝ ]

Witam, ja z kolei mm pytanie co z Oblivionem ?

12.07.2005
18:24
[86]

Adamus [ Gladiator ]

Oblivion ma wyjsc pod koniec roku, ale na razie nie ma jeszcze polskiego wydawcy :-/

12.07.2005
18:26
[87]

Monastor [ Centurion ]

Belert --> Nie wiem ale możesz poszukać tu: https://elderscrolls.phx.pl/

12.07.2005
20:40
[88]

Belert [ Generaďż˝ ]

Wiem że MM już nie będzie( choć IX mnie do szału nie raz doprowadzała) :(( a co z Wizardrami ?Coś wogóle w tym stylu jeszcze wychodzi .Pomijam tu Dungeon Lords bo to nie dla mnie .

12.07.2005
22:48
[89]

Soldamn [ krówka!! z wymionami ]

sirtech tez padl, nie wiem czy ludzie z tamtej ekipy założyli własne studio, czy ktoś ich przejął czy poszli robić coś innego:)

12.07.2005
22:59
smile
[90]

Monastor [ Centurion ]

Soldamn --> To co z tym dźwiękiem???

Tak przy okazji... co z Gothic III ? Kiedy ma wyjść?

12.07.2005
23:10
smile
[91]

Piotrek [ Generaďż˝ ]

Na Obliviona pewnie jeszcze trochę poczekamy. Ciężko uwierzyć, że gra ukaże się pod koniec roku. Jeszcze nie raz będą przesuwać termin wydania :P

Wygląda na to, że niewiele cRPG ukaże się w tym roku. Miejmy nadzieję, że The Fall zostało trochę poprawione od czasu niemieckiej premiery. Ciekawe co z tym Metalheart, na screenach wygląda całkiem, całkiem, bardzo podobnie do Falouta... Wydaje mi się, żę kilka miesięcy temu pojawiło się demo tej gry, trzeba będzie ściągnąć... :) A może ktoś już się z demem zapoznał? :)

Monastor --> Gothic III to chyba nie wcześniej niż za rok.
Właściwie to z Gothic'iem wiążę o wiele większe nadzieje niż z Oblivionem. Morrowind mimo wszystko raczej szybko mnie znudził... :/

12.07.2005
23:17
[92]

Monastor [ Centurion ]

Piotrek --> Masz rację... Gothic jest ciekawszy... Pierwsze dwie części miały lepszą fabułę niż morrowind.

Oczywiście grywalna przestrzeń w tych grach nijak się ma do elder scrolls, jest jednak o wiele lepiej wykorzystana.
Po pewnym czasie w Gothic odkrywamy, że jedno miejsce jest praktycznie tuż obok drugiego, a jednak wrażenie jest inne. (np. wieża Xardasai Kotlinka z Lesterem w GII). Za to w Morrowindzie, a zwłaszcza daggerfallu musimy przemierzać połacie pustej przestrzeni... owszem, takie przestrzenie gwarantują ładne krajobrazy... ale krajobrazy te są dość monotonne.

13.07.2005
06:30
[93]

Adamus [ Gladiator ]

Belert --> Niestety, ale tryb FPP w grach cRPG powoli zaczyna przechodzic do lamusa :-(((. O ile jeszcze gry jednoosobowe są robione - Oblivion, Boiling Point, to od czasów Wizardry8 w zasadzie nie wyszedł żaden tytuł godny uwagi, gdzie prowadzimy całą drużyne w trybie FPP. Wielka to szkoda dla tego gatunku, ale chyba tylko hardcore'owi gracze wychowani na EOB i DM tak myslą. W zasadzie dla większości graczy, którzy zainteresowali sie grami cRPG po roku 97 (w którym to wyszły Diablo i Fallout i przełamały hegemonie FPP) nie jest to wieksza atrakcja. A wielka szkoda, bo w zasadzie od poczatku powstania tego gatunku, poza seria Ultima i nielicznymi wyjątkami wiekszośc gier cRPG miały tryb, gdzie akcję mogliśmy śledzić z perspektywy pierwszej osoby. Ale osiem lat w historii gier to bardzo długi okres i w tym czasie rynek gier rozwinął sie w sposób wrecz niesamowity i jednak wiekszą popularnościa ciesza sie gry z widokiem TPP, ewentualnie w rzucie z góry :-(. Wygląda wiec na to, że raczej niewielkie są szanse na pojawienie się jakiegoś ciekawszego tytułu, gdzie bedziemy mogli całą druzyne prowadzić w trybie FPP. Moze gdyby wyszła jakaś gra, która by namieszała trochę w światku cRPGów, to wydawcy zwrócili by się w tą strone, ale jakos marnie to widzę :-(.

13.07.2005
08:15
smile
[94]

Baltazar [ Howl from Beyond ]

Adamus niestety ma rację.
Dlatego trzeba zmieniać przyzwyczajenia. Gry TPP nie są takie złe. Te wrzucie izometerycznym również. A wszystkim z nostalgią wspominającym dawne czasy polecam mod do NWN pozwalający zagrać w EoB'a. Zamierzam w niego pograc jak uporam się z podstawową wersję gry.

13.07.2005
14:34
[95]

Piotrek [ Generaďż˝ ]

Monastor --> W Morrowindzie wystarczyło popracować trochę nad questami. Jest ich oczywiście bardzo dużo, ale wszystkie są podobne i przez to strasznie nudne. Szkoda, że zapisanie się do gildii tak niewiele daje... Urozmaicenie tej części rozgrywki sprawiłoby, że Morrowind stałby się o wiele ciekawszy...

Gry w trybie TPP: grałem tylko w Gothica 1/2 oraz w Ultimę IX, którą nie wszyscy uważają za cRPG. Całą trójkę miło wspominam, ale w najbliższej przyszłości chyba nie ukaże się nic podobnego :(
(Ultima IX - to dopiero była gra, niesamowitą grafikę i muzykę pomijam, ale wrażenia wywarła na mnie ogromne, wielki świat, wszystkie przedmioty można było przesuwać, większość zabierać, tylko te bugi oraz wymagania sprzętowe... :P)

13.07.2005
15:06
smile
[96]

Monastor [ Centurion ]

Taak... questy w morrowindzie... Zaprowadź/zabij/przynieś :/ Niemal jak wszędzie... gdyby tylko były zrobione z pomysłem :/ Poza tym zawsze wymagają długiego biegania po pustych przestrzeniach :(

Gothic jest poza tym o wiele bardziej "klimatyczny"... Postać jest jedna i określona ale za to ładnie zbudowana, ma charakter. Genialna jest scena oczyszczania ostatniej kapliczki Innosa w Gothic II :D
Wtedy gracz uświadamia sobie że postać nie jest żadnym pustym herosem tylko... fajnym facetem :) Zabawne... niby nie pasuje to do gry, a jednak dobrze się w nią wtapia, zapewniając drobną dawkę humoru.

13.07.2005
15:13
[97]

Kacper [ Patrycjusz ]

adamus->czy moglbys powiedziec, co zrobiles zeby MM7 wystartowala? ja w tej chwili wrocilem do MM6 (cool zabawa) i ona odpala bez zajakniecia. Ale zarowno MM7 jak i MM8 twierdza, ze moj komputer nie spelnia wymagan! szczegolnie zabawne jest to przy MM7, gdzie bodaj gra stara mi sie udowodnic, ze nie mam procesora 133 MHz!!! :). Slyszalem, ze to moze byc wina niekompatybilnosci nowych wersji DirectX, a ktos mi powiedzial, ze to wina Windows XP. Ale dlaczego w takim razie MM6 chodzi jak z nut??? Bylbym wdzieczny za podpowiedz.
I jeszcze jedna sprawa: czy ktos z szanownych dyskutantow dysponuje ANGIELSKA wersja Wizardry 8? Ja niestety gdzies w czasie remontu posialem 2 z 3 plytek i juz nie moge ich znalezc. Z zachodu internetowo sprowadzic sie nie da, w Stanach w sklepach w ogole o takiej grze nie slyszeli :). Wiec jak ktos ma i juz mu sie znudzila to z radoscia bym odkupil! Bo polska wersja to wiadomo - straszny crap.

13.07.2005
15:40
smile
[98]

Monastor [ Centurion ]

Kacper --> To może się dziać przez DirectX... Na to nie znam innego sposobu niż instalacja starszej wersji... Może to jednak być coś innego... Upewnij się że wyłączyłeś wspomaganie sprzętowe grafiki i dźwięku... Wszystko powinno zostać odpalone w trybie programowym

PS
Co jest nie tak z polską wersją W8 ???

13.07.2005
17:21
[99]

Kacper [ Patrycjusz ]

monastor-> dzieki, sprobuje. A co do Wizardry to moze poprawili sprawe patchami, ale tam byly koszmarne bugi. Takie nawet uniemozliwiajace zakonczenie gry...

13.07.2005
17:33
smile
[100]

Adamus [ Gladiator ]

Kacper --> Ani chybi Waść masz "cudowny" produkt szarlatana BG, pod którym to raczej nie da się odpalić rzeczonej gry:-/ Ale na szczęscie są na tym świecie wielce oświecone dusze i jedna z nich mianująca się Mok przygotowała patche do części 7 i 8.

MM7:
wersja angielska: https://strony.aster.pl/mokmtg/mm7_eng_xp.exe
wersja polska: https://strony.aster.pl/mokmtg/mm7_pl_xp.exe
UWAGA: PL działa jedynie z wersją gry wydaną przez CD Projekt (extra klasyka). Poza lepszą obsługą XP poprawiony jest autozapis, wpisy misji w dzienniku i trochę tekstów. Patch dla wersji angielskiej nie jest w pełni kompatybilny z polską wersją gry (angielskie napisy tu i tam, złe składanie nazw przedmiotów itp.)

MM8:
wersja angielska: https://strony.aster.pl/mokmtg/mm8_eng_xp.exe
wersja polska: https://strony.aster.pl/mokmtg/mm8_pl_xp.exe
UWAGA: jak wyżej, wersja polska działa tylko z wersją wydaną przez CDP.

13.07.2005
17:38
[101]

Monastor [ Centurion ]

Kacper --> Spokojnie... teraz nie znajdziesz wydania bez patcha na płycie z grą ;) Jakoś kupiona przeze mnie w serii CD Projekt za 50 zł W8 była zupełnie grywalna... Teraz będzie już raczej ciężko to dostać ale o błędy nie ma co się martwić... Poza tym patcha można ściągnąć z internetu :P

13.07.2005
17:41
smile
[102]

Adamus [ Gladiator ]

A co do Wizardry to pomaga zainstalowanie patcha ze strony CDP. Tylko ze nadal nie mozna wpisywac polskich znaków, ale przynajmniej gra je przyjmuje.

No i w takim razie jak chcesz zagrac w W8, to proponuje Ci wejśc do grona nielicznych śmiałków, którym udalo sie ukończyc gre jednoosobowa ekipa :-DDD. Co prawda początki nie sa łatwe, ale jaka jest satysfakcja z ukonczenia gry i jakim sie człowiek staje herosem po osiągnięciu powiedzmy 40 czy 45 lev ;-)

13.07.2005
17:57
[103]

Logadin [ People Can Fly ]

Adamus - no jak dla mnie MMT stoi w miejscu od paru miesięcy. Update'y są ale co z tego jeżeli sama koderka leży.
Na obecne czasy należałoby przerobic 3/4 modeli w 3D. 2D ma spoooro do roboty z inwentarzem.
Jedyne na wysokim poziomie jest AUDIO (10 pro track'ów) oraz BAZA DANYCH (jak dla mnie gdyby trochę przerobić nazewnictwo i nawiązania do serii MM na coś niespokrewnionego z tym tytułem to spokojnie znalazłaby się pewnie firma gotowa to KUPIĆ - bo po prostu materiału ilośc jest imponująca - praktycznie cały tytuł RPG jest rozpisany na papierze jak należy, z questami, NPC'ami, potworami, przedmiotami, cenami, systemami cen/reputacji, wzorami...).


Zaś od strony programistyczniej 100 lat za murzynami porównując do tego co było zrobione jak Sir Felgar był/żył (bo faktycznie nie ma z nim od lutego ŻADNEGO kontaktu, ani adresu domowego, ani email, ani MSN - NIC albo człowieka wzięli ludzie z MiB do siebie albo fatycznie coś złego się stało).
RealmForge jest średniej klasy enginem, niestetsowanym, nie wiadomo jak szybkim, nie zawiera wielu nowych technologii, brak wbudowanych choćby algorytmów generowania flory i fauny (wystarczyłaby implementacja speedtree by mieć zielsko jak w Oblivionie - ostatnio widziałem co ktoś dobry jest w stanie z tym zrobić).
Programistów niby paru jest, a prace mimo "niby-gotowego" engine'u p0osuwają się w ślimaczym tempie.

Myślę, że prędzej światło dzienne ujżą :Burżuazja, Sigonyth, Daemoneth czy też Trinity aniżeli MMT niestety :(

Na prawdę aż się serce kraja patrząc na bazę danych przygotowaną na potrzeby gry - nic tylko przenieść projekt na płaszczyznę komercyjną, przekomponować ładnie utwory, przemodelowac obiekty 3d i wsadzić w sprawdzony engine i mamy grę na półkach w przeciągu 365 dni.

13.07.2005
18:07
smile
[104]

Monastor [ Centurion ]

Brzmi to dość paskudnie :/
Miejmy nadzieję, że w czasie wakacji niektórzy znajdą czas na tworzenie gry... Są niestety tacy, co i w tym czasie mają nawał innej pracy :/

Tak w ogóle to dlaczego przestawili się na RealmForge... Mogliby nawet użyć czegoś starego, ale skończonego.

13.07.2005
18:08
smile
[105]

Adamus [ Gladiator ]

Logadin --> No tos mnie pocieszył :-/. A liczyłem ze jak nie w tym to moze juz w przyszłym roku w M&MT zagram, a tu widać z tego co napisałeś, że do 2010 roku tego projektu nie zobaczymy :-(

13.07.2005
18:12
[106]

Adamus [ Gladiator ]

Zapraszam do nowego watku:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.