~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]
BG2
To jest poważne pytanie :-) A mianowicie mam ochote zagrać paladynem ( nigdy nie miałem z nim doczynienia )
Jak najlepiej rozdać mu punkty ??? Tzn. żywotność , zręczność mądrość itd...
Za odpowiedzi na takie głupie pytanie będe bardzo wdięczny .
~Łupieżca~Umysłów~
~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]
Ja poczekam :-)
bruno [ Pretorianin ]
1. Po pierwsze to niema głupich pytań, tylko są głupie odpowiedzi. 2. Co od palladyna to zręcznośc 18 i kondycja 16, charyzma i int na minimum, szybko dostajesz pierścień wpływu na ludzi, mądrość powinna byc 16-18 a siła 18/00. 3. A tak w ogóle to jest dłuugi wątek BG2 i tam mozna o takie rzeczy pytać, a nie tworzyć nowe wątki
bruno [ Pretorianin ]
1. Po pierwsze to niema głupich pytań, tylko są głupie odpowiedzi. 2. Co od palladyna to zręcznośc 18 i kondycja 16, charyzma i int na minimum, szybko dostajesz pierścień wpływu na ludzi, mądrość powinna byc 16-18 a siła 18/00. 3. A tak w ogóle to jest dłuugi wątek BG2 i tam mozna o takie rzeczy pytać, a nie tworzyć nowe wątki
bruno [ Pretorianin ]
1. Po pierwsze to niema głupich pytań, tylko są głupie odpowiedzi. 2. Co od palladyna to zręcznośc 18 i kondycja 16, charyzma i int na minimum, szybko dostajesz pierścień wpływu na ludzi, mądrość powinna byc 16-18 a siła 18/00. 3. A tak w ogóle to jest dłuugi wątek BG2 i tam mozna o takie rzeczy pytać, a nie tworzyć nowe wątki
bruno [ Pretorianin ]
1. Po pierwsze to niema głupich pytań, tylko są głupie odpowiedzi. 2. Co od palladyna to zręcznośc 18 i kondycja 16, charyzma i int na minimum, szybko dostajesz pierścień wpływu na ludzi, mądrość powinna byc 16-18 a siła 18/00. 3. A tak w ogóle to jest dłuugi wątek BG2 i tam mozna o takie rzeczy pytać, a nie tworzyć nowe wątki
bruno [ Pretorianin ]
Ale mi się naklikało, cos to forum powoli chodzi, sorki
~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]
bruno --> dzięki za pomoc
Annihilator [ ]
ja stawiam na sila 18/00, kondycja 18 i zr 18. reszta minimum mądrość wg. uznania :)
~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]
Annihilator ---> Co oznacza siła 18/00 bo za cholere nie wiem ?
Annihilator [ ]
w AD&D 2 siła 18 (w niektórych klasach) ma pocentowy wskaźnik 18/01 do 18/00 co ileś tam tych procent jest wzrost modyfikatorów. Przedostatni skok jest przy 18/90 -18/99 a przy 18/00 wspolczynniki sie znacznie zwiekszają. Więc rób tak. Usiądź :) i weź losowanie postaci. Za każdym rzutem wszystko obniżaj do 0 i proboj podwyżyć siłe - jak wskoczy na 18/00 to popatrz na reszte cech i jak będzie opdowiadało - masz paladyna :) a jak nie to losuj dalej...
Gilmar [ Easy Rider ]
Z tym losowaniem sily na 18/00 to mozna sie zalosowac na smierc,bo trzeba pamietac ze paladyn ma minima charyzma-17 madrosc-13 kondycja-9 pole manewru punktami sie zaweza,potrzebne 18 sily,zrecznosci i kondycji mozna zdobyc w zasadzie tylko kosztem inteligencji. 18/00 to +3 trafienie i +6 obrazenia 18/91 +2 +5 18/76 +2 +4 18/51 +2 +3 18/01 +1 +3 18 +1 +2
Lisek20 [ Konsul ]
ja proponuje na sile 16 - mozna bardzo szybko kupic pas sily giganta wzgorzowego na targu przygody i pkt rozdzielic na inne char.
LoBo_KTJ [ Pretorianin ]
moje staty jak zaczynalem bg 1 ( w 2 mialem chobka z jedynki) sila 18/00 zrecznosc 18 -wieksez obr kondycja 18 - wiecej zycia inteligecja 5 - nieprzydatne palladynowi madrosc 18 - do czarow kaplanskich charyzma 18 - podstawowa cecha szefa ekipy To chyba najlebszy uklad, czas zucania okolo 1h.