GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

reklama przez mail

24.06.2005
13:40
smile
[1]

H3ZEKI4H [ Homo Homini Lupus ]

reklama przez mail

Mam pytanie, czy są jakieś przepisy precyzujące czy można spokojnie rozsyłać maile z ofertą firmową do innych przedsiębiorstw czy też są jakieś reguły? Chodzi mi o ofertę firmową.

Pozdrawiam

24.06.2005
13:51
[2]

Mindlord [ Konsul ]

z tego co wiem to musi przedsiebiorstwo wydac zgode bo inaczej to standardowy spam, ale glowy sobie odciac nie dam =/

24.06.2005
13:52
[3]

Windi_ [ Generaďż˝ ]

no wlasnie z tego co mi sie wydaje, wlasnie to najpierw wypadalo by wyslac maila z pytaniem czy mozesz wyslac im swoja oferte, i dopiero wtedy jesli sie zgodza to wysylasz :)

24.06.2005
13:57
[4]

gladius [ Óglaigh na hÉireann ]


Art. 9. 1. Informacja handlowa jest wyraźnie wyodrębniana i oznaczana w sposób niebudzący wątpliwości, że jest to informacja handlowa.
2. Informacja handlowa zawiera:
1) oznaczenie podmiotu, na którego zlecenie jest ona rozpowszechniana, oraz jego adresy elektroniczne,
2) wyraźny opis form działalności promocyjnej, w szczególności obniżek cen, nieodpłatnych świadczeń pieniężnych lub rzeczowych i innych korzyści związanych z promowanym towarem, usługą lub wizerunkiem, a także jednoznaczne określenie warunków niezbędnych do skorzystania z tych korzyści, o ile są one składnikiem oferty,
3) wszelkie informacje, które mogą mieć wpływ na określenie zakresu odpowiedzialności stron, w szczególności ostrzeżenia i zastrzeżenia.
3. Przepisy ust. 1 i 2 nie naruszają przepisów ustawy:
1) z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47, poz. 211, z 1996 r. Nr 106, poz. 496, z 1997 r. Nr 88, poz. 554, z 1998 r. Nr 106, poz. 668, z 2000 r. Nr 29, poz. 356 i Nr 93, poz. 1027 oraz z 2002 r. Nr 126, poz. 1068 i 1071 i Nr 129, poz. 1102) oraz
2) z dnia 29 lipca 1992 r. o grach losowych, zakładach wzajemnych i grach na automatach (Dz. U. z 1998 r. Nr 102, poz. 650, Nr 145, poz. 946, Nr 155, poz. 1014 i Nr 160, poz. 1061, z 2000 r. Nr 9, poz. 117, Nr 70, poz. 816 i Nr 116, poz. 1216, z 2001 r. Nr 84, poz. 908 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253).
Art. 10. 1. Zakazane jest przesyłanie niezamówionej informacji handlowej skierowanej do oznaczonego odbiorcy za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej.
2. Informację handlową uważa się za zamówioną, jeżeli odbiorca wyraził zgodę na otrzymywanie takiej informacji, w szczególności udostępnił w tym celu identyfikujący go adres elektroniczny.
3. Działanie, o którym mowa w ust. 1, stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów ustawy, o której mowa w art. 9 ust. 3 pkt 1.
tezy z piśmiennictwa

24.06.2005
13:58
[5]

gladius [ Óglaigh na hÉireann ]

Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.