rzulw [ Chor��y ]
Vallheru - Drugi Świat
"...Postanowiłeś zobaczyć co kryje tajemnicza mapka. Zebrałeś z powrotem swój ekwipunek i ruszyłeś w kierunku pokazywanym przez pergamin. Mijasz po drodze różne odnogi labiryntu, cały czas kierując się do miejsca przeznaczenia. Po jakimś czasie dotarłeś do początku obszaru pokazanego na mapce. Ta część labiryntu wygląda na znacznie starszą niż korytarze, którymi wcześniej wędrowałeś. Ściany są doskonale obrobione, widać na nich jeszcze resztki dawnych fresków, dziś już zamazane prawie całkowicie przez czas. Podłogę pokrywa niewielka warstwa kurzu, każdy twój krok powoduje wzbijanie się niewielkich białych obłoczków. W pewnym momencie w mroku przed sobą dostrzegasz kontury jakiejś istoty. Zaniepokojony powoli zbliżasz się do tego miejsca. Kiedy podchodzisz bliżej, ściany korytarza znikają a ty znajdujesz się w dość dużym pomieszczeniu. Teraz zauważasz, że to co wcześniej wziąłeś za żywą istotę to tak naprawdę kamienny posąg na cokole. Przedstawia on ludzkiego mężczyznę w podeszłym wieku, ubranego w szaty, trzymającego w lewej ręce księgę. Kiedy obchodzisz posąg dookoła, zauważasz iż cały czas stoi on przodem do ciebie! Tak jakby obracał się na wszystkie strony. Z zaciekawieniem podziwiasz mistrzostwo dawnych rzemieślników. Na cokole, tuż przy ziemi zauważasz ledwo widoczny napis. Przyklękasz i zaczynasz przyglądać mu się uważniej. Napis głosi Budowniczy Labiryntu. Litera o w napisie wygląda znacznie wyraźniej niż pozostałe. Jej środek jest nieco głębszy, tak jakby brakowało tutaj jakiegoś elementu. Rozmyślając nad tą zagadką rozglądasz się po okolicy. Widzisz, że z tego pomieszczenia wychodzą jeszcze dwie drogi, oprócz tej, którą przyszedłeś. Może któraś z nich kryje odpowiedź tajemnicy posągu? Co postanawiasz? ...."
CHCESZ POSTANOWIĆ ????
wejdź na
https://www.vallheru.affe.pl
rzulw [ Chor��y ]
Budowanie:
- kopalnie (wydobycie metale, kamienie ...)
- domy (rozbudowa : sypialnie, meble ...)
- strażnice (obsada wojskiem, machinami wojennymi, ataki na inne strażnice i grabienie wiosek)
- farmy chodowlane (uprawa ziół)
- tresura chowańców (pet'ów) + arena walk chowańców graczy
- własne sklepy
- w grze jest kilka ras (w tym złodziej )
rzulw [ Chor��y ]
Zapraszam ... jest nas już ponad 300
QQuel [ Master of Puppets ]
rzulw - Jesteś twórcą gry? Brawo za piękny wstępniak do wątku! Naprawdę się postarałeś, i za to nawet pewnie się zarejestruję w grze:)
Jakbyś mógł jednak, coś o grze napisać, jak wygląda sama rozgrywka (Co dla mnie ważne, czy są "tury dziennie"?), jak duzo jest możliwości i tak dalej.?
QQuel [ Master of Puppets ]
Eeee... Właśnie skończyłem grac, i już pewnie nie zagram, straciłem całą energię i mam aż 7/100 pd... Bosko...
rzulw [ Chor��y ]
Twórcą nie jestem. Hostuję ją i rozbudowuję.
Tury są w formie resetów. Każdy reset jest co dwie godziny i uzupełnia energię.
Możliwości jest bardzo wiele ...
jako przykład podam "zwykłe" statystyki postaci:
Statystyki w grze
AP: 0
Rasa: Elf
Klasa: Mag
Wyznanie: Anariel
Płeć: Mężczyzna
Zręczność: 6.030
Siła: 4.925
Inteligencja: 9.189
Siła Woli: 12.121
Szybkość: 5.750
Wytrzymałość: 6.965
Punkty Magii: 21 [Odpocznij]
Punkty Wiary: 0
Wyniki: 43/48/91
Ostatnio zabity: raider71
Ostatnio zabity przez: Korgan
Informacje
Ranga: Władca Valheru
Lokacja: Altara
Wiek: 81
Logowań: 99
IP:
Email:
Klan: brak
Umiejętności
Kowalstwo: 0.01
Alchemia: 0.01
Stolarstwo: 0.01
Walka bronią: 0.01
Strzelectwo: 0.01
Unik: 0.04
Rzucanie czarów: 0.23
Dowodzenie: 1.21
do tego dochodzi sterowanie:
- kopalnią
- farmą
- chowańcami + arena walk chowańców
- klanem
- domem
- strażnicą
- sklepem
dostępne też m.in.:
- świątynia
- kużnia
- alchemik
- pracownia alchemika
- fleczer
- zbrojmistrz
- płatnerz
- kużnia
- karczma .....
- no i sporo przygód w labiryncie, lesie i górach...
zaqpraszam ... sam sprawdź
QQuel [ Master of Puppets ]
Fajnie, wszystko super, tylko straszna monotonia jest z początku, kiedy to aby zdobyć drugi poziom postaci (Który to pewnie masy nowych możliwości przed moją postacią nie odkryje) trzeba spędzić parę dni, siadając co dwie godziny, i wykożystując te swoje 5 pt energii. Z czasem gra może być naprawdę fajna, ale niestety mnie nie zainteresowała swoim początkiem.
rzulw [ Chor��y ]
no i zapomniałem dodać, że nie chodzi o największy lvl ...
o randze decyduje strażnica - jej poziom, uzbrojenie, ilość smoków i weteranów.
Dostęp do możliwości odkrywa się troszkę inaczej... żeby wybudować sypialnię nie musisz mieć 100 lvl ... wystarczy jak kupisz ziemię pod dom, potem go wybudujesz , a w nim właśnie możesz mieć sypialnię (w sypialni regeneruje się siły i exp).
wert [ Ronin ]
Czy jak sie zajme wyrobem to przedmioty sprzedaje tylko graczom innym czy jest jakis sklepikarz skupujący?
cronotrigger [ Rape Me ]
grałem w to od początków.. teraz widze jakaś nowa edycja
QQuel [ Master of Puppets ]
crono - I co... Polecasz?
rzulw [ Chor��y ]
wet --> możesz sprzedawać i na targu i możesz sprzedać "czarnej dziurze" (uzupełniając zapasy w sklepie)
cronotrigger [ Rape Me ]
QQuel --> Na początku troche nudne... ale jak wykorzystać wszystkie możliwości.. to nawet fajne
QQuel [ Master of Puppets ]
Kurde, za dużo tego dla mnie:P. Ma masę pytań, więc zulw jak możesz to pomóż:P
1) Skąd brać chowańce
2) Skąd brać kasę:P?
3) Gdzie jest ta "Czarna dziura"?
No... A jednak wyszły tylko trzy:)
rzulw [ Chor��y ]
QQUel -->
1) chowańce musisz sobie złapać na "polanie chowańców"
2) kasę zarabiasz, znajdujesz w labiryncie, itp
3) "czarna dziura" :) jeśli masz jakiś przedmiot, to w ekwipunku masz opcję "sprzedaj" .... niewiadomo komu dla tego tak to nazwałem :D
rzulw [ Chor��y ]
działa już biblioteka, można brać śluby ... niebawem ruszy sąd
jest nas już ponad 1000 graczy.
dołącz do nas !!!