GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

THIEF - Garrett, moje drugie imię... (cz. 22)

16.04.2002
12:33
[1]

mabrus [ Pretorianin ]

THIEF - Garrett, moje drugie imię... (cz. 22)

THIEF - Dark Project, czy też późniejszy The Metal Age - to gra fenomenalna w swej formie, innowacyjnym potraktowania tematu, czy wreszcie w tym, co w elektronicznej rozrywce najwazniejsze - radości grania.
Jej kosmiczna miodnosc niejednych doprowadzila do słodkiego uzależnienia, nie dziwi też ze ma na swiecie grono oddanych fanów i sympatyków.

THIEF to gra nieśmiertelna, w ten czy inny sposob bedzie żyła na zawsze w pamieci graczy.
Bardzo chcialbym, aby wątek ten skupial wszystkich fanow tej gry, aby na tych łamach nastepowal przeplyw waznych dla nas informacji, by to tutaj dzielimy się swoimi doswiadczeniami, emocjami, problemami...

Zapraszam do dyskusji na wszystkie tematy dotyczace Thiefa ( 1 i 2 )
Witam i Ciebie - Czeladniku, Adepcie, Mistrzu Zlodziejskiego Fachu....
Wstap do naszej gildii...badz jej wierny....

Ponizej podaje link do poprzedniej czesci naszego watku....

16.04.2002
12:35
smile
[2]

mabrus [ Pretorianin ]

Oto lista łączy do poszczególnych, wcześniejszych cześci naszego wątku... https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=208254 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=202317 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=199807 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=197629 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=191349 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=179563 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=208254 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=214047 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=217182 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=221303 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=228889 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=232983 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=246972 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=260390 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=270513 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=283302 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=307740 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=343424 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=352232 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=371871

16.04.2002
13:31
[3]

mabrus [ Pretorianin ]

Przypominam o trwającym konkursie na najładdniejszy screen z dromedzia.

16.04.2002
13:43
smile
[4]

Vk [ Pretorianin ]

Czy już Wam chodzi moja FM?

16.04.2002
13:50
[5]

PiotrS [ Centurion ]

Jeszcze nie, Bukary ją poprawia.

16.04.2002
13:52
[6]

PiotrS [ Centurion ]

Wszystkie [?] polskie fanmisje są dostępne na edysku [w chwili obecnej pod adresem https://213.77.54.200 nick – thiefage9 hasło – thiefage] W przypadku problemów z ściągnięciem lub zalogowaniem musicie przeczytać zasady działania edysku. I powstrzymajcie się od ściągnięcia misji Vka, ona nie jest jeszcze gotowa. Konkursowe zrzuty można zobaczyć na https://www.free.of.pl/t/thiefage/fmpl.htm

16.04.2002
16:51
smile
[7]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Vk ---> Dopiero teraz się pojawiłem na GOLu. Przeczytałem Twój post. Chłopie, nie przejmuj się! Ja tak zawsze. PiotrS ma rację. A poza tym - napisałem, że "klatka" na szczury była OK! ;) Co do custom gamesys: niestety, nic się nie da zrobić. Mogę tylko "na chama" uruchomić misję w DromEdzie, ale w DL ona za nic nie pójdzie. Niestety, potrzebny jest gamesys. Jeśli go masz, to trzeba go będzie niestety przesłać. No cóż, pewnie zajmuje ok 800 kb i są to kb zbędne, ale... Na osłodę powiem Ci, że aby ten gamesys uczynić choć trochę użytecznym, to możesz pokombinować nieco ze szklanymi szybami. Sprawienie, że po rozbiciu nie będą one wracały do poprzednich rozmiarów, wymaga bowiem zachowania custom gamesys. Ernie załatwił tę sprawę bez używania gamesys (zerknij na "Mistrza"), ale też miał pewne problemy (jeśli dobrze pamiętam, chodziło o znikające framugi?). Okna nie wracają do poprzednich rozmiarów, jesli dasz im CORPSE LINK do odpowiedniego obiektu (tj. rozbitej szyby). Co do AI: spróbuj załadować misję w DromEdzie i kliknąć na AI Pathfinding Database, potem optimize itp. może to w czymś pomoże. Co do "dyskoteki": nie pytałem o to, jak to zrobiłeś (to oczywiste), ale raczej o to, dlaczego tak zrobiłeś (to nieoczywiste). Co do zrzutu z CL: jeśli chodzi o nasze warunki, to pozwlenia mieć nie musisz (tylko my będziemy chyba grali w to demo), ale jesli stworzysz misję, która ma ogladać świat, to pozwolenie mieć musisz, bo inaczej przeklną cię na TTLG i w THE CIRCLE. ------------- Dlaczego, kurcze, za każdym razem, gdy chcę wysłać wiadomość, muszę się logować?! Co jest?!

16.04.2002
16:53
[8]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Jeszcze jedno, Vk ---> Obiektu, który trzeba znaleźć, nie znalazłem, pownieważ go NIE MA w DromEdzie (polecenie find_obj), a nie dlatego, że słabo szukałem...

16.04.2002
17:39
smile
[9]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Vk ---> Próbuję od godziny ściągnąc twój plik z konta. K*** zawsze pod koniec mnie rozłacza i nie mogę tego zrobić. KURWA!

16.04.2002
17:51
smile
[10]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Nie dam rady tego ściągnąc, Vk... Kasuję ten plik z serwera. Niech ktoś inny spróbuje się tym zająć. Straciłem już 1,5 godz. na ściąganie tego... PIERDOLONY ONET!

16.04.2002
18:11
smile
[11]

Vk [ Pretorianin ]

Byukary mam nadzieję że zachowasz chociaż jedną kopię mojej misji. PiotrzeS, a może Ty mógłbyś wszucić moją planszę na Edysk??

16.04.2002
18:19
smile
[12]

Vk [ Pretorianin ]

Taaa. Chyba Cię źle skumałem Bukary. Tobie pewnie chodziło, o to że nie możesz ściągną CustoGameSysa ze skrzynki e - mail tak? Bo jeżeli tak to może PiotrowiS podeślę? A co do przedmiotu poszukiwań Garreta, to z całym szacunkiem, ale on jest :) Kurdę wszyscy by już sobie dawno mogli pograć, a tu ten pieprzony GameSys. Piotrze czy mogę Ci go przesłać?

16.04.2002
18:26
[13]

PiotrS [ Centurion ]

Tak. Czekam.

16.04.2002
19:05
smile
[14]

ernie [ Chor��y ]

mam mało czasu więc narazie krótko. Misję VK (działąjącą) można ściągnąć dzisiaj do godziny 21 z tego adresu.

16.04.2002
19:14
[15]

PiotrS [ Centurion ]

"Bezpieczna Przystań" [przystan.zip] dostępna również na edysku [w chwili obecnej pod adresem https://213.77.54.200 nick – thiefage9 hasło – thiefage]

16.04.2002
19:37
smile
[16]

Aen [ MatiZ ]

Na forum Thiefage podałem pomysł nowej fanmisji. Może ktoś z was miałby ochotę się z nim pomęczyć w Dromed? Sorki, że wcinam wam się w temat.

16.04.2002
21:23
[17]

ernie [ Chor��y ]

dalej można ściągać...

16.04.2002
21:23
smile
[18]

Vk [ Pretorianin ]

Dzięki Erni!. Sam się trochę tego wstydzę że tyle "zachodu z tą moją misją. A teraz takie małe pytanie. Czego uczy Bukary - polskiego?

16.04.2002
21:23
smile
[19]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Timon napisał: ------------------------------------------------ Mam natomiast problem z błędnymi obiektami. Pojawiają się one w drzewie obiektów tj. Editors >Object Hierarchy >Archetypes >Missing(-6607) Ich "fizyczna" reprezentacja pojawia się w punkcie o wspołrzędnych 0,0,0. Aktualnie są to tylko tekstury z rodzin Keeper oraz NewKeep. Optymalizacja powoduje czasowe ich zniknięcie ale dodania jakiegokolwiek obiektu lub brusha wywołuje ponowne ich się pojawienie. ------------------------------------------------ Tego problemu nie uniknie, niestety, żaden z nas. Od czasu do czasu w miejscu o współrzędnych 0,0,0 pojawiać się będą „missing objects, textures” itp., które wyglądają najczęściej jak białe kliny (wedges). Czasami DromEd po prostu „gubi” pewne rzeczy. Dzieje się tak najczęściej po portalizacji czy kompresji tekstur. Nie należy jednak mylić tych „zagubionych” obiektów na pozycji 0,0,0 z obiektami „dynamicznymi”, które pojawiają się tam zanim dokona się ich „teleportacja” w inne miejsce poziomu. Należy więc pamiętać, aby tworzyć swój poziom z dala od miejsca 0,0,0. Co jest przyczyną pojawiania się „zagubionych” obiektów? Najprawdopodobniej przed udostępnieniem DromEda do użytku publicznego nie umieszczono tych obiektów w odpowiednim miejscu systemu gry (gamesys), tj. w odpowiednim miejscu pliku „dark.gam”. Można jednak temu zaradzić. Trzeba samemu wskazać tym obiektom miejsce, gdzie powinny się znajdować, tj. na przykład umieścić tekstury w odpowiednim miejscu hierarchii materiałów (kliknąć i przeciągnąć daną teksturę do odpowiedniego miejsca). Prawdopodobnie należy po tej operacji zachować swój gamesys. Oto użyteczne w tym kontekście polecenia: find_lost_objs >>> umieszcza „zagubione” obiekty w hierarchii, pod zakładką „missing” purge_missing_objs >>> kasuje wszelkie obiekty, które znajdują się w „missing” print_gamesys_textures >>> „drukuje” do monologu wszystkie tekstury z gamesys - jeśli nie znajdziecie wśród nich tekstury, której używacie, oznacza to, iż nie jest ona właściwie „ustawiona” i nie będzie wydzielała dźwięku PAMIĘTAJCIE!!! ZAWSZE NALEŻY WYKONAĆ KOPIĘ ZAPASOWĄ PLIKÓW PRZED DOKONYWANIEM W NICH ZMIAN (zwłaszcza kopię „dark.gam” i własnej misji, czyli pliku .mis)!

16.04.2002
21:54
smile
[20]

ernie [ Chor��y ]

Oto pierwszy screen z nowo powstającej misji..

17.04.2002
00:13
smile
[21]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Fajne zdjęcie, ernie... Szkoda tylko, że nie z DromEda... :)

17.04.2002
00:24
[22]

Judith [ Gladiator ]

Plumkam sobie przed snem w FM Vk, :). Na razie tylko jedna uwaga - niedbale rozłożone tekstury! Od czego jest funkcja align i scale?

17.04.2002
00:37
[23]

Judith [ Gladiator ]

A widzieliście może to? Eh, szkoda, że Saturnine zarzucił kontynuację The Seventh Crystal...

17.04.2002
00:41
smile
[24]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Vk ---> polskiego, historii, edukacji medialnej i dziedzictwa kulturowego (jako góral) :)))

17.04.2002
00:50
smile
[25]

ernie [ Chor��y ]

dziedzictwo kulturowe... :)) a dzisiaj przeklinał na forum, :)))

17.04.2002
01:17
[26]

ernie [ Chor��y ]

VK -->No więc dotarł do mnie ten plik, demo1.gam nie wiem czy jest jakaś różnica...ale można ściągnąć z mojej strony.

17.04.2002
08:08
smile
[27]

mabrus [ Pretorianin ]

CZe. Co Wy kurcze gadacie, Bukary uczy dromedzia!!! :)

17.04.2002
08:14
smile
[28]

mabrus [ Pretorianin ]

-->Timon Ja Ci tu kurcze podstawy a Ty jesteś gość zaawansowany. :) Miałem dwa albo trzy razy te śmieszne białe pięciościany. Na razie po prostu sie na nie wypiołem.;)

17.04.2002
08:31
smile
[29]

mabrus [ Pretorianin ]

--> Aen Witamy w cieniu. Powiem Ci szczeże że pomysł mi się podoba. Jest tylko jedno ale. To są koszmarne ilości pracy. :) Jeżeli jesteś w 100% przekonany do pomysłu to zachęcam do podjęcia prób w edytorze.

17.04.2002
13:40
smile
[30]

ernie [ Chor��y ]

UWAGA! Do wszystkich, którzy cokolwiek robią, robili...mam prośbę. Chciałbym umieścić na stronie wszystkie wasze prace (te skończone i niedokończone), dlatego jeżeli chcecie, przysyłajcie wszystko na mail (kliknijcie na moją ksywę). DZIĘKUJĘ.

17.04.2002
16:12
smile
[31]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Vk ---> Znalazłem w końcu WaxImpression. Aleś to ukrył. Niech cię cholera weźmie.. :)

17.04.2002
16:12
smile
[32]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Vk ---> Znalazłem w końcu WaxImpression. Aleś to ukrył. Niech cię cholera weźmie.. :)

17.04.2002
16:37
smile
[33]

Vk [ Pretorianin ]

A widzisz Bukary niedowiarku jeden :). Mówiłem że to jest na planszy. Może ktoś jeszcze znalazł :)?

17.04.2002
22:55
smile
[34]

Vk [ Pretorianin ]

Cześć. Mam pytanie dotyczące robienia nowych tekstur. Ostatnio bardzo mnie to porywa :). Pod jaką nazwą mogę znaleźć obrazek odpowiedzialny za stan zdrowia Garretta? A tak poza tym to robię już nową FM!

17.04.2002
23:30
smile
[35]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Panowie, czytałem dziś różne wątki na tym forum. Poziom umysłowy jego bywalców jest żenujący. Trzeba mi będzie się chyba stąd wynieść.... A co do twojego pytania, Vk ---> Pliki light gem znajdują się w Thief II>obj.crf. Są to: uicry01.bin - uicry16.bin modele uicry01 i 02 używają SURCRYGR.GIF (czerwone światło) od uicry03 do 14 używają SURCRYYR.GIF (żółte światło) uicry15 i 16 używają SURCRYGR.GIF (brak światła)

17.04.2002
23:32
smile
[36]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Ach, jeszcze jedno, Vk ---> tekstury kryształu to pliki CRYTEX##.GIF (np. uicry01.bin = CRYTEX01.GIF)

17.04.2002
23:42
[37]

Bukary [ Generaďż˝ ]

A co do life meter (małych tarcz), to sprawdzę i napiszę, Vk...

17.04.2002
23:50
smile
[38]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Vk ---> Tekstura tarczy (health meter) to obj/txt16/shield.gif

18.04.2002
08:26
[39]

master_thief [ Chor��y ]

eeeee, idzie wytrzymac:)

18.04.2002
09:04
smile
[40]

mabrus [ Pretorianin ]

Jest kilka dobrych wątków.

18.04.2002
09:05
[41]

Timon [ Centurion ]

Bukary dziękuje za informacje. Jeżeli można to chciałbym zadać jeszcze dwa pytania : 1/ dlaczego nie mogę przepływać między dwoma water brush-ami - oczywiście chodzi mi o pływanie pod powierzchnią , 2/ czy ktoś, gdzieś , kiedyś opisał pierwowzory obiektów i tekstur w Thiefach ? Mnie udało się wykryć tylko trzy przykłady, wszystkie pochodzą z Pragi : Clockface - górna tarcza zergara astronomicznego Orloj statue2 - posąg św. Ludmiły z przed Muzeum Narodowego, postać po lewej stromi św. Wacława( prawej dla patrzącego) tekstura Rescore_1/Doorwy2 - przerobiomy portal z kościoła św.Piotra i Pawła na Wyszehradzie - zmniejszono ilość fasetek we dzwiach by były rozpoznawalne Jeżeli ktoś ma informacje o immych "obiektach" z to niech się ze mną podzieli informacją

18.04.2002
09:08
[42]

mabrus [ Pretorianin ]

--> Timon Dał byś na forum jakieś zdjęcia tych rozpoznamych "obiektów".

18.04.2002
09:12
smile
[43]

mabrus [ Pretorianin ]

Wtrące sie: Te dwa "watery". Nie masz coś namieszane z kierunkiem przepływu lub prędkością?

18.04.2002
09:14
smile
[44]

mabrus [ Pretorianin ]

Gdzie jest do zdobycia misja Vk? Jeżeli na edysku to dajcie laki link. Te co znajduje w wyszukiwarce nie "biegają".

18.04.2002
09:18
[45]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Piotrze - jak oceniasz FM - "Hidden Angela"..... ? Mam pewne problemy ale jeszcze nie bede wolal "help...." witaj mabrus....

18.04.2002
09:18
[46]

Timon [ Centurion ]

dysponuje tylko dwoma - trzeci zegar wstaw sobie do dowolnego pomieszczenia w dromedzie oto -statue2

18.04.2002
09:21
[47]

mabrus [ Pretorianin ]

Cze brzeszczot Co u Ciebie? Grasz w hirosów4?

18.04.2002
09:23
[48]

mabrus [ Pretorianin ]

--> Timon Widziałem zegarek. A ta tekstóra?

18.04.2002
09:23
[49]

Timon [ Centurion ]

oto portal

18.04.2002
09:24
[50]

Timon [ Centurion ]

-- te dwa watery nie mają narazie prędkości - wsystkie mają po 0,00

18.04.2002
09:25
smile
[51]

mabrus [ Pretorianin ]

Hmmm. Błąd, powinno być przez "u". Ta ortografia......

18.04.2002
09:26
[52]

mabrus [ Pretorianin ]

Tego portala w grze nie kojarzę.

18.04.2002
09:26
[53]

mabrus [ Pretorianin ]

ale nie twierdzę że go nie było. :))

18.04.2002
09:27
[54]

Timon [ Centurion ]

W grze go terz nie pamiętam , ale w teksturach na TFCD w zestawieniu tekstur jest

18.04.2002
09:29
[55]

mabrus [ Pretorianin ]

Te watery... Robisz dwa obok siebie. Nakładasz tego fioletowego dziada ( jak to się nazywało? Cholera nie mam dromeda pod ręką) tak aby widać było teksturę wody i dalej kicha?

18.04.2002
09:33
smile
[56]

mabrus [ Pretorianin ]

Cytuje Bukarego: ------------------ Utwórz air brush (wewnątrz jakiegoś solid brush), w którym znajdować się będzie woda. Utwórz kolejny brush, ale tym razem zmień na „fill water” i umieść go wewnątrz air brush. Portalize. Naciśnij na dole ekranu na Flow (stanie się purpurowe). Teraz naciśnij lewym przyciskiem myszy na ekranie i utwórz flow wokół całego waterbrush. (Ważne jest, aby flow było nieco większe i obejmowało cały waterbrush, zwłaszcza powierzchnia wody musi być niżej niż flowbrush). Naciśnij na dole ekranu na Edit Group. Nie zmieniaj tych wszystkich wartości w poszczególnych polach (chyba, że chcesz utworzyć rwący potok, wodospad itp.), natomiast w polu Texture name wpisz „bl” (woda niebieska) lub „gr” (woda zielona). Naciśnij OK. Potem naciśnij na Update in World. Woda gotowa! (Jak zauważyłeś, ma wodę NIE nakłada się tekstur w normalny sposób!) ------------ I co?

18.04.2002
09:35
[57]

Timon [ Centurion ]

Nie działa, napotykam na ścianę przeźroczystą , widać co jest dalej ale nie mogę wpłynęć. Popróbuję jeszcze wieczorem , teraz - do pracy. Tam komputer służy niestety do bardziej przyziemnych celów i brak wyjścia do netu.

18.04.2002
09:37
smile
[58]

mabrus [ Pretorianin ]

...to w takim razie jakiś kwas a nie woda... :))))))

18.04.2002
09:37
[59]

Timon [ Centurion ]

mabrus -- moja poprzednia odpowiedz była na twoje " i dalej kicha" - dalsze podpowiedzi wypróbuje wieczorem. Cześć

18.04.2002
09:38
smile
[60]

mabrus [ Pretorianin ]

Heja.

18.04.2002
12:37
[61]

PiotrS [ Centurion ]

mabrus --> PL FMs dostępne są www.edysk.com.pl [nick - thiefage9 hasło - thiefage] albo patrz na strone Erniego https://thief.silesianet.pl Timon --> interesujesz się architekturą? szukam stron www poświęconych architekturze sredniowiecznej a szczególnie późnej romańskiej, ale ta z terenów pn i śr Europy i malo tego, chodzi o wygląd wnętrz z tego okresu :) brzeszczot --> Hidden Angenda - dobra, powiedzmy, że nawet b.dobra, warto grać :)

18.04.2002
14:12
[62]

ernie [ Chor��y ]

Timon -->sprawdź czy między brushes nie ma przerwy. Romanizm, tak sobie, bardziej wolę styl karoliński i angielski gotyk. (ostatnio ściągam dużo zdjęć zamków w anglii).

18.04.2002
14:17
[63]

ernie [ Chor��y ]

btw. piotrze adres strony to:

18.04.2002
18:50
smile
[64]

Vk [ Pretorianin ]

Heykha. Zabrałem się już za robienie nowego projektu. Zacząłem go od tego , że postanowiłem zrobić nowe menu gry + nowy podkład dźwiękowy. Ale mam w związku z tym pytanie - czy kiedy skończę to czy będzie ktoś chętny, żebym mu przesłał to nowe menu to "przetestowania" ?

18.04.2002
18:57
[65]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

VK - semper fidelis, czuwam Druhu czuwam !!! : ) sluze pomoca i opinia a propo Twojego pytania

18.04.2002
19:09
smile
[66]

Paweuek [ Centurion ]

Vk --->Ja jestem chętny. Jeśli to nie jest dla Ciebie problem, to prześlij mi na prywatne - [email protected] Mabrus --->Tak z ciekawości: ten cytat Bukarego pochodzi z mojego pytania z thiefage?

18.04.2002
19:12
[67]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

[email protected] Vk - ja tez podaje [email protected] [email protected]

18.04.2002
19:13
smile
[68]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

hehe.... ale wyszla choinka....

18.04.2002
22:06
smile
[69]

Vk [ Pretorianin ]

QURWA!. Tak się wkurzyłem. Dzisiaj, dosłownie przed chwilą, skończyłem pracę nad nowym menu + nowymi ścieżkami dźwiękowymi. Ale jak spakowałem to wszystko, to okazało się że to wszystko zajmuje prawie 8 mega :(. Ja nie mam (przynajmniej na razie) stałego łącza i na pewno Wy byście raczej nie chcieli tyle ściągać. Ale tak z ciekawości - kto ma sztywne (łącze rzecz jasna :)) łącze ręka do góry!. ----> Bukary nie mów, że poziom wątków na tym forum jest żenujący, ja tam znam jeden taki, który jest fajny, na którym wypowiadają się fajni goście, wymieniajją poglądy, jest tam nawet jednen taki gościu ..... nauczyciel :) A tak w ogóle Bukary, to próbowałem edytować ten kryształ "widzialności" i mi się to krzaczy. To znaczy, robię mu ładny kolorek, potem loaduję thief.pal i jest gucio. Czyli powinno być ok nie? Ale nie jest, bo w grze widzę jakiś taki ten kryształ brązowo sraczkowaty. A tak jak już przy wątkach jesteśmy, to mam pytanie do brzeszczota, który parę wątków temu twierdził, że polska scena Thiefa nie ma przyszłości i że nastąpił "zastój". Czy wciąż uważasz, że jest "zastój" ? No i cicho mi siedzieć i więcej o "zastoju" mi nie mówić, bo pójdę do Tesco po Gas Arrowa i się skończy gadanie :) Poza tym Brzeszczocie grałem już dosyć dawno w Hidden Agenda, ale ta misja mi nawet utkwiła w pamięci. Pamiętam, że byłem pod wrażeniem zrobienia mapy w kształcie zembatki i ogólnie, że misja była gucio. ' A tak w ogóle to nie zauważyłem, żeby ktoś oprócz Bukarego "beknął" po mojej planszy :) Czyżbym za mało dał do zjedzenie, czy tacy z Was kulturalni goście? A może jedno i drugie? Mam jeszcze ostatnie pytanie kierowane do Bukarego. Czy wydałeś kiedyś jakiś swój poradnik, tutorial do Dromeda? Bo jeżeli tak to chętnie bym przeczytał, bo ten edytor wciąż jest dla mnie czymś takim jak powiedzmy np. Chemia :) (czyli czymś co mi nazbyt nie leży i moje umiejętności są w tym kiepskie:)) Dobra kończę już i życzę wszystkim złodzieją, aby tej nocy, mieli pomyślne łupy.

18.04.2002
22:59
smile
[70]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Vk, Bukary - o co chodzi z ta "żenadą" na watku.... (?)

18.04.2002
23:26
[71]

PiotrS [ Centurion ]

Ernie --> architektura karolińska, wczesny gotyk i północno-europejska arch. romańska ma dużo wspólnego, w tej chwili szukam raczej szczegółów wyposażenia, przedmiotów, wyglądu wnętrz. Jak masz jakieś ciekawe adresy? Jestem zainteresowany. Vk --> a co można jeszcze dodać :) po Bukarym się nie poprawia ;)

18.04.2002
23:31
[72]

PiotrS [ Centurion ]

Brzeszczot --> Bukary zapewne wdał się w dyskusje w innym wątku :)

19.04.2002
00:37
[73]

ernie [ Chor��y ]

przedmiotów szukasz powiadasz, z tym będzie trudniej.. A adresy, niestety nie posiadam, zawsze używam google to takich rzeczy. A poziom niekótrych wątków jest nieciekawy to potwierdzam.

19.04.2002
09:37
smile
[74]

Paweuek [ Centurion ]

Hey men! Przeszedłem Bezpieczną przystań. Nie jest to rewelacja. Jest mnóstwo błędów. Źle jest umieszczona ta dźwignia od waxu. Rozumiem, że jest to pierwsza FM Vk, więc nie będę surowy. Jak pisałem, nie jest to rewelacja, lecz też nie jest to szmira. Są gorsze FMki. Mam nadzieję, że pełna wersja będzie lepsza. Powodzenia

19.04.2002
09:37
smile
[75]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Forum to mozliwosc scierania sie wielu osob - mozliwosc dyskusji, wymiany pogladow i bla, bla, bla... Wale truizmy ale o nich zdajecie sie zapominac... Postanowilem otworzyc mozliwosc dyskusji nad wiadoma nam gra tutaj w tym miejscu gdzie czytacie wlasnie te slowa.... Jestem troche zmeczony tlumaczeniem ze poziom dyskusji zalezny jest od zapalu, checi, mozliwosci samych dyskutantow... Oceniajac forum w taki czy inny sposob (nie twierdze ze zupelnie nie macie racji - byly czasy lepsze lub gorsze) oceniacie w jakis sposob samych siebie... Ja to rozumiem i dopuszczam sytuacje kiedy idzie troche gorzej - takie wahania formy - vide polska reprezentacja w pilce noznej... Bukary - ???

19.04.2002
14:57
smile
[76]

ernie [ Chor��y ]

Brzeszczot -- dla poprawienia humoru polecam dwa poniższe linki: https://www.board.freeweb.pl/subjects.php?board_id=1263 https://www.board.freeweb.pl/subjects.php?board_id=1210

19.04.2002
15:38
smile
[77]

mabrus [ Pretorianin ]

Cze. --> Paweuek Tak dokładnie, to z Twojego wątku. ;) Jestem online do 22. :-P

19.04.2002
15:42
smile
[78]

mabrus [ Pretorianin ]

--> PiotrS dzięki za info o lokalizacji pliku z misą. Podałeś ciekawy problem. Szukałem długo stron z architektórą średniowiecza. I wiesz co. Nie znalazłem ani jednej godnej polecenia. Będe szukał dalej, jak coś znajdę to dam znać.

20.04.2002
10:11
smile
[79]

Paweuek [ Centurion ]

Mabrus ---> może sięmylę, ale "architekturą" pisze się przez "u" Pytanie do ogółu - w jaki sposób podzielić plik na woluminy o rozmiarze np. 200 kB? CZy można to zrobić w WinRarze i w jaki sposób, a jeśli nie, to w jakim kompresorze? Pozdroffffka. Paweuek

20.04.2002
10:21
smile
[80]

Paweuek [ Centurion ]

LUDZISKA! ZAPRZSZAM NA E-DYSKA! Folder z moimi plikami. Plik jztz.zip

20.04.2002
15:11
smile
[81]

ernie [ Chor��y ]

na edysk nie mogę się dostać, a po za tym nie podałeś hasła ani nic

20.04.2002
17:41
[82]

PiotrS [ Centurion ]

Ernie --> PL FMs dostępne są na www.edysk.com.pl [nick - thiefage9 hasło - thiefage], jeżeli masz problemy z zalogowaniem, przeczytaj zasady użytkowania edysku, prawdopodobnie musisz porzestawiać w opcjach.

20.04.2002
18:52
smile
[83]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Paweuek ---> Gratuluję roboty z Traps&Triggers w "Jak zabawa, to zabawa"... Idzie ci coraz lepiej z "techniczną" stroną DromEda. OK!

21.04.2002
09:34
smile
[84]

Paweuek [ Centurion ]

Sorka Ernie. www.edysk.com.pl nick: thiefage9 hasło thiefage

21.04.2002
11:07
[85]

Radaar [ Konsul ]

czy ktos z was wie kiedy ma sie ukazac thievery ?

21.04.2002
14:05
smile
[86]

master_thief [ Chor��y ]

no pewnie kiedys sie ukaze, ale kiedy to nie wiem:)

22.04.2002
15:59
smile
[87]

master_thief [ Chor��y ]

ale rzeznia!!!

23.04.2002
00:05
[88]

mabrus [ Pretorianin ]

Cze. Ciężko Was dzisiaj znaleźć. ;)

23.04.2002
08:19
smile
[89]

master_thief [ Chor��y ]

wszyscy sie gdzies pochowali:)

23.04.2002
09:34
smile
[90]

Tokaj [ Pretorianin ]

Czuwam :)

23.04.2002
09:58
smile
[91]

Judith [ Gladiator ]

master --> jak to gdzie, w cieniu! Taka ładna pogoda, cienia tyle co kot napłakał, nawet do kompa podejśc nie można, bo zaraz krzyczą - "There! Thief!" :))))

23.04.2002
10:12
[92]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Judith -witaj, hehe... bardzo ladnie powiedziane - a ponadto oddaje sedno rzeczy...

24.04.2002
04:53
smile
[93]

mabrus [ Pretorianin ]

Witam sss rana. --> Vk No, nareszcie znalazłem chwilkę na Twoją misje. Na początek to co mi sie spodobało: - przejście pod murem do przystani (znakomite choć dla pełni szczęścia brakuje wejścia "normalnego" - jakoś tam chyba wchdzą ;) - ta kotwica - myślałem na początku że to jakaś kusza :)). Patrze i zamarłem. Myśle: dostana z takiego kalibru raz i gleba.:) Co ciekawe, ten zbrojny po jakimś czasie sam padł. Niewiem, czy pod ciężarem? Co bym poprawił: - kilka pomieszczeń jest za niskich. (np sklep)

24.04.2002
04:54
smile
[94]

mabrus [ Pretorianin ]

Tak na marginesie: jeszcze się nie dostałem do środka przystani. grrrr...

24.04.2002
18:10
smile
[95]

Vk [ Pretorianin ]

---> Mabrus, ale z Ciebie maniak. O 4 rano pisać post :).

25.04.2002
00:23
smile
[96]

mabrus [ Pretorianin ]

Witam w nocy. Pare slów o pozostałych misjach: 1. Do tej pory największe wrażenie zrobił na mnie ernie ze swoją "ulicą". Rewelacyjnie wygląda piwnica. Szkoda że FM nie będzie dokończona. Jedynie do czego osobiście mógłbym sie czepiać to część fabularna. 2. Jztz- Paweuek - rzecz rozpoczęta i zakończona. [oklaski]. FM zdecydowanie lepsza od Twojej "1" w więzieniu. Podobała mi się kładka przy lawie.

25.04.2002
00:28
smile
[97]

mabrus [ Pretorianin ]

--> Vk Podoba Ci się 4-ta rano. Dzisiaj napiszę o 3-ej. ;-P

25.04.2002
18:14
smile
[98]

Vk [ Pretorianin ]

Ostatnio mało osób tu zagląda. Jakiś grupowy ban :)

25.04.2002
21:52
smile
[99]

Judith [ Gladiator ]

Vk --> Jak zwał tak zwał, :). U mnie to się nazywa pięć egzaminów w sesji, :-D. A pierwszy jutro (ale to tylko łacina).

25.04.2002
22:25
smile
[100]

mabrus [ Pretorianin ]

Witam w nocy. Je tam kto?

25.04.2002
23:17
smile
[101]

Tokaj [ Pretorianin ]

cześć marbus, Judith --> powodzenia (nie dziękuj ;)) - sam jestem po ostatnim Bardzo Ważnym Egzaminie i teraz czeka mnie już tylko Thiefowanie :)

25.04.2002
23:22
smile
[102]

mabrus [ Pretorianin ]

--> Tokaj "ostatnim" - czy to juz koniec? ;)

25.04.2002
23:27
smile
[103]

Tokaj [ Pretorianin ]

koniec na cztery miesiące - mam duuużo czasu :)

26.04.2002
18:54
smile
[104]

master_thief [ Chor��y ]

fajnie macie. ja po dluuuugim weeku od razu 3 egzamy a duzo umiem:) prawie nic. ale co tam, jakos bedzie:))

26.04.2002
19:19
smile
[105]

Vk [ Pretorianin ]

Jak taki z Ciebie Master thief, to skradnij pytania. O ile to nie będzie egzamin ustny,a raczej pewnie będzie :)

26.04.2002
19:49
smile
[106]

Paweuek [ Centurion ]

Yoł men! To znowu ja! NIe zycze nikomu tego co mi sie stalo przed paroma godzinami. Tak. To byl format. Ale na szczescie zdazylem przegrac moja misyjke na dyskietke. Mam pytanko: co zrobic, gdy "z" zamieni sie z "y" i nie skutkuja polaczenia "alt" i np. "a" lub "o". Mialem polski uklad klawiatury. Mialem ale gdzies zapodzialem. Teraz musze pisac w ukladzie angielskim. A to "eu" w powitaniu skopiowalem sobie z jakiegos innego pliku. Help me please!

26.04.2002
22:55
smile
[107]

mabrus [ Pretorianin ]

Cześć. ---> Paweuek Sprawdż : Ustawienia , Panel sterowania, Klawiatura, Język. ---> Powinien być zainstalowany polski programisty. Jeżeli nie ma to klikaj "dodaj". Plytka z instalką windy niezbędna. Jeżeli z jakiegos powodu sie nie da to jeszcze raz zainstaluj winde i przypilnuj aby przy instalacji podać Język i układ klawiatury. Polski - programisty.

26.04.2002
22:56
smile
[108]

mabrus [ Pretorianin ]

--> brzeszczot Zakładasz nowy wątek???

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.