Midgardsorm [ Generaďż˝ ]
counter-strike source duzy problem z fps'em
Witam mam duzy problem z fps
jak gram na wiekszosci map mam na poziomie 20-45 w waskich przejsciach do 65 a ba de_posrt na przestrzeni 15 ... jest to bardzo uciazliwe a nie powinno tak byc moj sprzet to:
PIV [email protected] 1gb ram oraz GF 6800 128 mb sterownki najnowsze 71,89
Windows XP SP1 1 dzien po reinstalce - wiec czysciutki
w grze robiłem rozne experymenty aby uzyskac wiecej fps nic to dni dawało w tescie gfarki ktory jest bez znaczenia na ustawienie [textury aa itp.] zawsze mam 54-56 fps co jest dziwne czemu tak ? udało mi sie to zmienic tylko dajac rozdzielczosc na 1600x1200 spadło do 42 natosmiast na 640x480 dalej bylo okol 55
probowelm w grze komedy mat_dexleve [ hmm co to jest dokaldnie ?] 70 grafika pogarsza sie znacznie fps przyblo srednio 10 .. dalej mało
co sie dzieje ? jakies pomysły ??
Midgardsorm [ Generaďż˝ ]
up
General E'qunix [ Konsul ]
Wyłącz synchronizacje pionową (czy jak to sie tam nazywa)
General E'qunix [ Konsul ]
Jesli nie wiesz jak to : ( przyda sie kazdemu,chociaz sam nie uzywam.Po co mi 400 fps'ow ? :O )
Klikasz na pulpicie 'Wlasciowosci' potem 'Ustawieina' nastepnie 'Zaawansowane' i 'GeForce' i tam w takim malym ekraniku masz 'Ustawienia' i ponizej 'Synchronizacja pionowa' <- wyłącz to
Xazaxus [ ka Neophyte ! Love God ]
General E'qunix -> Możesz napisać, gdzie to dokładnie jest? Dotarłem do zakładki GeForce 6800 i tam mam ustawienia wydajności i jakości, kolorów itp. i nie widzę synchronizacji w nich? Pytam, bo mam podobnie jak Midgardsorm, tylko, że w wielu grach. :/
Xazaxus [ ka Neophyte ! Love God ]
Ok, znalazłem. Poprawiło się u mnie trochę, ale jeszcze powinno być lepiej. General E'qunix, może znasz jeszcze jakieś ustawienia, które można wyłączyć, bo zżerają za dużo a nie są aż tak efektowne?
Midgardsorm [ Generaďż˝ ]
moj problem lezy gdzie indziej wyłaczyłem wysztko co mozna w tych ustaiweniach karty oraz w grze i przybyło raptem 10 klatek...
BBlacKK102 [ Legionista ]
mat_forcemanagedtextureintohardware 1
mat_forcemanagedtextureintohardware 0
budget_show_history 0
cl_ejectbrass 0
cl_forcepreload "1"
cl_phys_props_enable 0
cl_phys_props_max 0
cl_radartype 1
cl_ragdoll_physics_enable 1
cl_show_splashes 1
fog_enable 0
fog_enable_water_fog 0
fps_max 101
mat_bloom 0
mat_bumpmap 0
mat_clipz 0
mat_fastnobump 1
mat_fastspecular 0
mat_mipmaptextures 1
mat_picmip 2
mat_specular 0
mat_trilinear 0
mp_decals 50
muzzleflash_light 0
r_avglight 0
r_decal_cullsize 1
r_decals 50
r_dispfullradius "2"
r_drawdetailprops 0
r_drawropes 0
r_dynamic 0
r_eyeglintlodpixels 0
r_eyegloss 0
r_eyemove 0
r_eyes 0
r_eyeshift_x 0
r_eyeshift_y 0
r_eyeshift_z 0
r_eyesize 0
r_lightaverage "0"
r_lightinterp "0"
r_lod 5
r_mmx 1
r_propsmaxdist 100
r_rainalpha 0
r_rainalphapow 0
r_raindensity 0
r_rainlength 0
r_RainProfile 0
r_rainradius 0
r_RainRadius 0
r_RainSideVel 0
r_RainSimulate 0
r_rainspeed 0
r_rainwidth 0
r_RainSplashPercentage 0
r_renderoverlayfragment "0"
r_rootlod "2"
r_shadowmaxrendered "-1"
r_shadowrendertotexture "0"
r_shadows 0
r_sse "1"
r_sse2 "1"
r_teeth 0
r_worldlightmin "1"
r_worldlights "1"
snd_mixahead "0.7"
sv_forcepreload 1
violence_agibs "1"
violence_hgibs "1"
violence_hblood "1"
violence_ablood "1"
cl_show_bloodspray "1"
cl_show_bloodspray 1
Komendy na polepszenie FPSow. Nie pytajcie, ktory co daje bo nie wiem :). Po wklepaniu wszystkich w naszym configu grafika zmienia sie na podobna do CS 1.6 :]
StifflersMum [ Centurion ]
Niestety procesor masz za słaby. Jak podkręciłem swojego Athlona 2100 do 2400 to różnica była zauważalna. Więc procesor odgrywa tu obok karty grafiki zasadniczą rolę
General E'qunix [ Konsul ]
W CS:S wiecej rzeczy juz nie znam.
A w 1.6 mozna sobie jeszcze pokopiowac plik 3dfxgl.dll i zmienic drvmap.
Np. : (jesli masz geforce'a)
plik 3dfxgl.dll skopjuj do (w moim przypadku) C:\Valve\Steam\SteamApps\XXX\counter-strike\gldrv
Potem otworz plik drvmap i zamien jego zawartosc na:
Default Default
gldrv/3dfxgl.dll 3Dfx Mini Driver
(fps'y wzrastaja do 100) po synchronizacji do 1000 w menu. Przynajmniej u mnie.
General E'qunix [ Konsul ]
A plik 3dfxgl.dll znajduje sie prawdopodobnie w katalogu Windows/system32 a jak nie to opcja 'Wyszukaj'