GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Heroes 4 - strategie i taktki

15.04.2002
08:45
[1]

Yogi_B [ Konsul ]

Heroes 4 - strategie i taktki

Mam nadzieję, że nikt nie op...y za nowy wątek:)
Do rzeczy - moim zdaniem autorzy bardzo mocno zróżnicowali poszczególne rasy/zamki pod względem siły. Niestety zamki "barbarzyńcy", "nekromanty" i "rycerza"(będę trzymał się starej nomenklatury) są moim zdaniem wyraźnie słabsze od pozostałych, a zdecydowanie najsłabszy to "nekromanta". Co prawda wampiry i diabły to jednostki silne ale reszta...., to i zerowe morale powodują, że grać nimi piekielnie ciężko. Poza tym wampiry tracą połowę swoich walorów w walce z innymi undedami czy też jednostkami mechanicznymi - przeszedłem 3 misje kampanii undedów i za wyjątkiem jednej kampanii(o tym później) tu na najbardziej się pocę. Na drugim końcu leży "natura" czyli elfy. Moim zdaniem ten zamek to przegięcie!!. Nie chodzi tu o siłę poszczególnych jednostek, ale o walory i zamku i bohaterów. W tym zamku jako jedynym można mieć 2 rodzaje najwyższopoziomowych jednostek naraz( umnie to były smoki i modliszki) jeśli dodać do tego niesamowite osetnice, bardzo wytrzymałe gryfy i tygrysy, niezłe elfy i duszki to wyłania się nam nr 1 zamków. Dodajmy do tego bohatera - mój końcowe misje kampanii przez 3/4 czasu przechodził sam, a początkowe misje, to może 4/5!!!. Przywoływania: feniksów, smoków(po 5-6), osetnic - 20! czy też jednorożców i gryfów a na początku wilków, duszków i tygrysów daje olbrzymie możliwości w szybkiej rozbudowie zamku - należy dodać, że portal przywołań jest dostępny już w pierwszych misjach i mamy dużą przewagę technologiczną nad przeciwnikiem. Całkiem niezły jest też zamek "ładu" i chaosu a to za sprawą trzech jednostek " dżiny" i magowie oraz smoki. Z tych trzech najprzydatniejsze są dżiny - ich niesamowity czar duplikacji potworów prowadzi do niesamowitych sytuacji - z jednego tytana mogą utworzyć ponad 20, oraz magowie i to ich wnerwiające zatruwania - bardzo szybko można potracić naprawdę silne jednostki. Na koniec smoki - niby jednostki potwornie silne i wytrzymałe, ale - 1 tygodniowo. Po miesiącu w naturze mam np 8 czarodziejskich smoków i 4 modliszki, a tu tylko 4 smoki:((
Na koniec barbażyńca i tu prośba - HELP ME:))) - kurka wodna ja nie mogę poradzić sobie z pierwszą misją:((( - wstyd cholera jasna jak diabli, ale przeszedłem trzy kampanie, w dwóch jestyem w połowie(chyba) a tu - może ktoś udzieli drobniutkiej rady:))). Co ja się namęczyłem i nic. Zawsze kończy się walką z takimi terminatorami, że wysiadam - nie można dorwać się do zamku przeciwnika za szybko - trzeba się przebijać, w zamku nic ciekawego nie można zbudować. Jak ruszę dupsko w podziemia - myk i mam zajęty zamek i po dostawach nowych jednostek. Jak czekam, aby dozbroić sie - pojawia się gościu z np. 60 ogrzymi magami - a ja mogę produkować tylko jednostki 3 poziomowe. Nawet jak go pokonam, to przy następnym leżę:(((
Co do zamku rycerza - ot taki sobie średniak z bardzo osłąbionymi aniołami i bez ciekawych jednostek.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.