GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Poszukiwani graficy i programiści

05.06.2005
15:16
[1]

krzychusss [ Legionista ]

Poszukiwani graficy i programiści

Witam,
poszukujemy grafików (2D i 3D), osób znających język angielski i programistów (także webmasterów) do tworzenia gry o roboczym tytule Średniowieczna Rewolucja. W zamierzeniu ma być to gra MMORPG prezentowana w formie FPP. Jeśli możesz nam pomóc pisz na adres [email protected].

Z góry dziękujemy i prosimy o poważne podejście do sprawy.

05.06.2005
15:18
[2]

Sir Skull [ Know your enemy ]

Jakieś szczegóły na temat projektu może ?

05.06.2005
15:24
[3]

Coy2K [ Veteran ]

jak można poważnie podejśc do pracy skoro nawet nie wspominasz o tym czy będzie jakiekolwiek wynagrodzenie za tę pracę

05.06.2005
15:26
[4]

Rooneyek [ Konsul ]

Coy2K --> racja... :/ nic nie pisze o wynagrodzeniu

05.06.2005
15:28
smile
[5]

tsunami [ PS3 ]

I o wieku (swojim :P)

05.06.2005
15:31
[6]

krzychusss [ Legionista ]

Oczywiście.

Gra ma przenosić nas do średniowiecza, jak sama nazwa wskazuje. Głównym celem jest zminimalizowanie ilości botów do minimum - wszystko ma być zależne od graczy. Chcemy utworzyć świat typowy dla średniowiecza, z królem, armią, poddanymi, itp. Królem, tak jak i każdą inną osobą będzie mógł zostać dowolny gracz, jeśli tylko będzie potrafił zdobyć to stanowisko. Centrum świata ma stanowić miasto, gdzie hibernowane będą wszystkie postacie opuszczające świat gry. Reszta lokacji na razie nie jest skonkretyzowana - czekamy też na pomysły i sugestie graczy.
Ogólnie świat gry planowany jest tak, aby możliwy był jego ciągły rozwój - tak, jak ma to miejsce w prawdziwym życiu. Z czasem pojawiać się będzie lepsza broń, większe możliwości...
Interfejs ma być uproszczony w maksymalnym stopniu - interakcja z otoczeniem z poziomu myszki, a wszelkie inne czynności dostępne będą za pomocą klawiatury. Z rpg gra czerpać ma system rozwoju postaci (oczywiście, uproszczony).
To chyba tyle. W razie czego, proszę o bardziej konkretne pytania. W miarę możliwości postaram sie na nie odpowiedzieć.
Zaznaczam, ze na razie nie powstały jeszcze żadne zasoby związane z grą - jest ona dopiero zalążkiem w głowie.
Pozdrawiam.

05.06.2005
15:34
[7]

krzychusss [ Legionista ]

Wynagrodzenie - cóż, sponsorów na razie nie ma, a ze swojej czy kolegów kieszeni raczej nie wyłożę.
Oczywiście, jeśli gra powstanie i zaliczymy jakiekolwiek zyski, można liczyć na wynagrodzenie za wykonaną pracę.
Pozdrawiam.

05.06.2005
15:41
[8]

Soulcatcher [ Prefekt ]

Ostatnio czytałem wywiad z twórcami Vanguarda - ot takiej gry MMOcRPG. Robią tą grę od 3 lat będą robili jeszcze rok. Jest ich około 40 osób zatrudnionych na etacie.

Rozumiem że jak znajdziecie 10 osób które poświęcą 2 godziny dziennie to będziecie robili to 50 lat ?

05.06.2005
15:46
[9]

hctkko [ Firestarter ]

Zapowiada się pojedynek: Średniowieczna Rewolucja vs. Duke Nukem Forever :D

05.06.2005
15:48
[10]

krzychusss [ Legionista ]

Więc staramy się znaleźć jak najwięcej osób, którę będą mogły nam pomóc.
Ludzie, z podejściem podobnym do Twojego odpadają na starcie - nie dają rady, bo widzą te miliony linijek kodu, które są jeszcze przed nimi i wymiękają. My szukamy prawdziwych entuzjastów - ludzi, którzy wierzą, że może się udać i mają z tworzenia tej gry przyjemność, a nie myślą tylko o względach finansowych.
Dlatego piszę o poważnym podejściu do sprawy.
Pozdrawiam.

05.06.2005
15:54
[11]

Coy2K [ Veteran ]

chłopie obudź sie...na jakim świecie Ty żyjesz ?? a kto w dzisiejszych czasach pracuje za darmo ? to nie jest organizacja charytatywna... pasja pasją, ale robić coś za friko to tylko frajer by sie tego podjął

05.06.2005
15:59
[12]

Soulcatcher [ Prefekt ]

krzychusss ---> ale tu nie chodzi o wiarę, chodzi o to że nigdy nie napiszecie takiej gry jak piszesz ponieważ zabije was ilość grafiki do przygotowania, nawet jeżeli jakimś cudem napiszecie coś co bedzie jakimś w miarę spójnym kodem.

Ilość linijek kodu jaką mamy na GOLu juz dawno przeproczyła milion linii, napisanie tego (co jest o niebo łatwiejsze niż gra) i zrobienie grafiki (co jest nieporównywalnie łatwielsze) trwało pięć lat i wymagało pracy od 3 do 10 ludzi.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-06-05 16:00:57]

05.06.2005
16:00
[13]

krzychusss [ Legionista ]

Masz rację, nikt nie chce pracować za darmo. Ja też bym tego nie robił. Więc nazwijmy tworzenie tej gry wyzwaniem, na którym może uda się zarobić.
Pewnie - nie będę ciągnął tego interesu z kilkoma kolegami, bo to bez sensu. Zauważ, że ten post był tylko propozycją - jeśli nie znajdą się chętni do współpracy, projekt powędruje na półkę i tyle. Nikt na tym nie straci.
Pozdrawiam.

05.06.2005
16:01
smile
[14]

koksin [ Legionista ]

Popieram Coy2k, jesli nie macie jeszcze dobrego pomyslu i scenariusza (nie mowiac juz o kasie :) i myslicie ze zrobicie dobra gre piszac ogloszenie na jakims forum to chyba wam sie cos pomylio. Takie gry wymagaja milinowych inwestycji i zawodowcow i tak nie zawsze wychodza. Takze robienie gier pozostaw profesjonalista a nie graczy na formu gry-online

05.06.2005
16:02
smile
[15]

Quicky [ Senator ]

@Soul
Nie psuj im zabawy :)))!

05.06.2005
16:05
[16]

krzychusss [ Legionista ]

My nie szukamy chłopaków z podstawówki, którym raz udało się napisać "wirusa", który kasował dwa pliki startowe Windowsa, ale ludzi, którzy coś potrafią.
Quake czy Baldur's Gate też musiał ktoś napisać, nie uważasz?

05.06.2005
16:09
smile
[17]

VinEze [ Hasta la victoria siempre! ]

A z tą podstawówką to ozohozii?

05.06.2005
16:10
[18]

krzychusss [ Legionista ]

A jak według Ciebie mamy znaleźć ludzi do współpracy? Wywiesić tabliczkę przed domem i czekać, aż ktoś przyjdzie?
Microsoft też powstał w garażu na dwóch komputerach i dziś wszyscy "kupują" Windowsy. Zawsze należy jakoś zacząć.
Macie rację, poszukam odpowiedniejszego forum.
Pozdrawiam.

05.06.2005
16:11
smile
[19]

koksin [ Legionista ]

He he, chlopie nie smiesz mnie. Jak ty chcesz napisac cos na pokroj Baldurs gate to lepiej idz sie lecz. Bo widze ze nie masz pojecie jak sie robi gry komputerowe (nie chce mi sie mu tlumaczyc bo to zjaleloby kilkaset stron), a kase to i tak musisz wydac na licencje silinika i innych spraw, no chyba ze jestees synem Johna Carmacka to wtedy respect :]

05.06.2005
16:11
smile
[20]

Coy2K [ Veteran ]

Quake czy Baldur's Gate też musiał ktoś napisać, nie uważasz?

waląc takie porównania zaczynam wątpić w to czy podchodzisz poważnie do tej sprawy :) nie porownuj amatorskiego robienia gry do Quake'a czy Baldurs Gate... tam nikt za friko nie robił i nie szukał ludzi na forach internetowych :)

05.06.2005
16:14
[21]

Soulcatcher [ Prefekt ]

krzychusss ---> ja życzę ci jaknajlepiej, niech wasza gra będzie super ... chciałbym ci tylko uzmysłowić że nie masz zielonego pojęcia o tym ile to jest pracy. Quake i baldursa napisały profesjonalne firmy atrudniające kiladziesiąt doświadczonych i bardzo profesjonalnych ludzi. I to nie chodzi tylko o programistów, będziesz potrzebował artystów, grafików, speców od baz danych, ludzi od protokołów internetowych, scenarzystów itd itd.

Mam taką propozycję, zróbcie jako test PacMana do grania w dwie osoby przez internet działającego przez przeglądarkę, jeżeli wam się to uda (w co szczerze wątpię jezeli nie będziecie mieli przynajmniej dwóch bardzo dobrych programistów) to planujcie wiekszą grę.

Potem zróbcie grę tekstową z prostą grafiką, taką jak Ogame czy Red Dragon, jak to będziecie mieli za sobą to będziecie już wiedzieli co trzeba aby napisać grę MMO w którą bedzie chciał grać ktokolwiek poza wami samymi.

Niestety muszę cię zmartwić ale obecnie pieniądze potrzebne na zrobienie takiej gry idą w dziesiątki milionów dolarów.

05.06.2005
16:15
[22]

krzychusss [ Legionista ]

Śmieszny to Ty jesteś - z udzielaniem opinii na poziomie mojego 8 letniego kuzyna to się lepiej powstrzymaj. Chyba, że masz ósemkę, wtedy to przepraszam. Ciekaw tez jestem, jak to według Ciebie robi się gry komputerowe. Proponuje Ci 3D Gamemaker - proste, nieskomplikowane gry - coś idealnego dla Ciebie.
Licencja silnika, przykładowo Tribes 2, kosztuje obecnie 100$ razem z programami do obsługi skryptów i pomocą techniczną.

05.06.2005
16:17
[23]

Soulcatcher [ Prefekt ]

krzychusss ---> czasy "firmy w garażu" mineły jakieś 20 lat temu. Wtedy nie było konkurencji, wszystko było świerze, a zresztą chyba nie do końca zdajesz sobie sparawę że pierwsze windows pisało kilkanascie osób, naprawdę zajebistych osób, na uwczasne czasy jednych z najlepszych programistów na świecie, teraz już sytuacja ta się nie powtórzy

05.06.2005
16:17
smile
[24]

koksin [ Legionista ]

Krzychusss ---> Chyba jednak bedziesz musial poszukac kogos w tej podstawoce. Bo tam moze ktos ci uwierzy i da sie zbajerowac twoim "ambitnym" projektom :]

05.06.2005
16:18
[25]

Regis [ ]

A mnie zastanawia jedno - skoro szukacie i grafikow, i programistow i webmasterow, to czym wy sie - do diaska - chcecie zajmowac? naiwniakow szukacie? :) Poza tym jak szukasz kogos do pomocy i nie masz chocby PROBEK tego co chcesz zrobic (grafiki, moze jakies tech-demo silnika, czy chocby scenariusza), to Twoje poszukiwania sa skazane z gory na niepowodzenie... Powodzenia zycze. Choc watpie by to pomoglo :P

05.06.2005
16:19
[26]

krzychusss [ Legionista ]

Obecnie zespół składa się z ośmiu osób - 6 z nich to absolwenci wyższych uczelni informatycznych, a jeden odbywał półtoraroczną praktykę w USA.
Nie jesteśmy amatorami.

05.06.2005
16:20
smile
[27]

Coy2K [ Veteran ]

Regis >>>on będzie prezesem :)))

05.06.2005
16:20
smile
[28]

koksin [ Legionista ]

WOW, az mnie zatkalo. Macie studenta ktory byl poltora roku w USA, to zmienia postac rzeczy teraz to faktycznie towj pomysl jest genialny :P

05.06.2005
16:22
smile
[29]

Co to za utwór ? [ Pretorianin ]

Nie jesteśmy amatorami.

Jak to nie ? Zrobiliście wcześniej jakąkolwiek grę ? Ktoś, kto ukończył uczelnię nie staję się od razu profesjonalnym programistą z doświadczeniem

05.06.2005
16:22
[30]

krzychusss [ Legionista ]

Czy ktoś tu potrafi czytać ze zrozumieniem?
Zdaję sobie sprawę, że to kupa roboty, ale taką właśnie wybraliśmy ścieżkę życiową - ja i moi koledzy. Chcemy założyć firmę, ale żeby zdobyć sponsorów to coś trzeba mieć gotowego. Dlatego poszukujemy chętnych, bo w osiem osób nie warto się do czegokolwiek zabierać - macie rację i ja to doskonale rozumiem.

05.06.2005
16:24
[31]

Regis [ ]

krzychusss --> Tak czy inaczej watpie, zebyscie tu kogos znalezli - jesli juz, to szukaj gdzies w "okolicach" www.warsztat.pac.pl. Ale z takim podejsciem ("nie mamy nic procz pelzajacego na czworka pomyslu, ale napiszemy hicior, tylko trzeba nam rak do pracy") to i tam spotkasz sie z podobna reakcja... Skoro macie tyle osob, to najpierw sie moze dogadajcie co do podstawowych zalozen. Potem co do systemu - w koncu jesli to ma byc RPG, to musi miec jakies zasady... Potem zabierzcie sie do roboty i zrobicie COKOLWIEK co przekona ludzi do waszego pomyslu - bez tego jestescie bez najmniejszysz szans...

05.06.2005
16:25
[32]

VinEze [ Hasta la victoria siempre! ]

W tym kraju znaleźć kilkunastu ludzi co będzie parę lat pracowało za darmo można znaleźć tylko w więzieniach bo za pobyty płaci Państwo, a gości zabija nuda.

05.06.2005
16:26
smile
[33]

koksin [ Legionista ]

ok dobra zostawcie krzychusss'a w spokoju. Chlopak ma ambitne plany, (chce zalozyc firme w garazu), moze za jakies 20 lat zalozy firme microsoft 2 i wam bedizei łyso

05.06.2005
16:26
[34]

krzychusss [ Legionista ]

Regis --> Tak, masz rację. Powstał już dokument, który zawiera wstępne założenia - na razie liczy 37 stron i ciągle się rozwija.
Po prostu nikt o to nie spytał.

05.06.2005
16:26
[35]

Soulcatcher [ Prefekt ]

krzychusss ---> ok już nie będę psuł ci humoru, ale jaką wy grę chcecie napisać ? dla kogo ? zastanawiałeś się nad tym? Wybierajac gatunek MMO celujecie w najlepiej obsawiony rynek na świecie. Tym zajmuja się giganci po 200 osób i z milionami dolarów. Nawet "małe" firmy robiące gry MMO to jak na nasze warunki duże firmy.

Niech będzie że napiszecie tą grę, jaka ona będzie? Jak inaczej poza tym ze bedzie to bardzo dobra gra chcesz zachęcić ludzi do grania w nia. Wiem że pomimo tego iz teraz jest mowa o "za friko" to gdzieś tam myślicie o zarabianiu pieniędzy. No bo jak inaczej zachęcisz "6 z nich to absolwenci wyższych uczelni informatycznych" aby poswięcili najlepsze lata swojego życia na pracę za darmo. Ale aby mieć z tego pieniadze trzeba mieć szansę na produkt który za kilka lat bedzie w stanie konkurować z innymi grami tego typu.

Wiesz w zeszłym roku Microsoft anulował dwie swoje gry MMO, podobnie Electronic Arts anulowało jedną i zamkneło dwie, gdyż uznali że nie są w stanie zarobić na tym pieniędzy bo ich gry są niewystarczająco dobre.

05.06.2005
16:28
smile
[36]

krzychusss [ Legionista ]

Racja, koksin, święta racja. Jeszcze mnie popamiętacie :)

05.06.2005
16:30
smile
[37]

koksin [ Legionista ]

Dobra stary idz spac, przeciez ja zartowalem. Moze jutro obudzisz sie z nowym kolejnym pomyslem jak zroibc Quake 5 za 1 zl

05.06.2005
16:32
[38]

krzychusss [ Legionista ]

Dobra, zdołowialiście mnie i nie będę już robił tej gry. Nię będę miał dwóch milionów w portfelu i panienek na telefon - moje dziecięce marzenia poszły do śmietnika. Zadowoleni jesteście ? :)

05.06.2005
16:33
smile
[39]

koksin [ Legionista ]

tak

05.06.2005
16:34
smile
[40]

koksin [ Legionista ]

Zreszta nie jest tak zle, numery do panienek moge ci zalatwic.

05.06.2005
16:34
smile
[41]

Co to za utwór ? [ Pretorianin ]

tak :)

05.06.2005
16:35
smile
[42]

krzychusss [ Legionista ]

Cholerni materialiści

05.06.2005
16:35
[43]

krzychusss [ Legionista ]

Dobra, dawaj - gry nie będzie, to się chociaż wyżyję.

05.06.2005
16:36
smile
[44]

_agEnt_ [ Pretorianin ]

Sory, ale ja w grę o takim tytule "Średniowieczna Rewolucja" to bym raczej nie zagrał ;)

05.06.2005
16:36
smile
[45]

koksin [ Legionista ]

sluchamy :]

05.06.2005
16:37
smile
[46]

koksin [ Legionista ]

krzyschus zaraz sie bedzie wyzywal. Az strach sie bac :]

05.06.2005
16:37
[47]

krzychusss [ Legionista ]

Nie?
To mam inny pomysł - jak powinna wyglądać idealna gra - będę miał ułatwione zadanie na drugi raz?

05.06.2005
16:38
[48]

Soulcatcher [ Prefekt ]

krzychusss ---> nie straciłeś wiele ponieważ nikt by ci nie dał dwóch milionów na taki projekt, takie czasu już dawno mineły, nikt kto ma jakiekolwiek pojęcie o rynku nie zainwestuje pieniedzy w cos takiego, bo by ich nigdy nie odzyskał.

05.06.2005
16:39
smile
[49]

koksin [ Legionista ]

czy ktos tego pawiana rozumie?

05.06.2005
16:40
smile
[50]

krzychusss [ Legionista ]

Dobrze, zrozumiałem - idę się powiesić

05.06.2005
16:41
[51]

koksin [ Legionista ]

Soulcatcher --> co to za link? https://www.gamepressure.com

05.06.2005
16:41
[52]

VinEze [ Hasta la victoria siempre! ]

Znajdź jakąś niszę.
Moja propozycja gry dla różnych dziwnych preferencji seksualnych, znajdź w statystykach po kolei jakie będą najlepiej schodziły: np. nekrofilia, zoo, S/M - na każdej zarobisz masę szmalu.
Tylko musi być zabezpieczona i realistyczna tzn. nie pisana na podstawie książek.

05.06.2005
16:42
smile
[53]

Sandro [ Wymiatacz ]

krzychusss - jesli sam potrafisz zrobic cos, co mogloby byc czescia gry, to poszukaj szczescia w firmach juz istniejacych. Wieksze prawdopodobienstwo, ze tam cie zatrudnia, niz gdybys zrobil gre z kumplami :)

Ale tak czy inaczej zycze ci duzo szczescia jesli bedziesz chcial kontynuowac to przedsiewziecie :)

05.06.2005
16:42
smile
[54]

Soulcatcher [ Prefekt ]

koksin ---> to jest link do strony internetowej którą zrobiłem od strony graficznej, teraz podbijam jej ranking w google dodając ją do każdego mojego posta.

05.06.2005
16:44
[55]

krzychusss [ Legionista ]

VinEze --> Dobra. Kto by zagrał w grę Zoofile? Dodamy jeszcze element hodowli zwierzaka.

05.06.2005
16:44
smile
[56]

koksin [ Legionista ]

aha rozumiem, cwany jestes, ale ten design juz gdzies chyba widzialem

05.06.2005
16:46
[57]

Soulcatcher [ Prefekt ]

koksin ---> ohhh ! bardzo się zmartwiłem tym że ktoś skopiował mój pomysł i co ja teraz zrobię :(

05.06.2005
16:46
[58]

VinEze [ Hasta la victoria siempre! ]

Zapewne od promila do procenta populacji ma takie odchyłki, reszta kupi z ciekawości. Gry dajesz za darmo, żeby stała się znana później czeszesz kasę za jakieś scenerie, dodatki.
Jak dodasz te ułamki procentów róznych grup, to byłaby to rynek jest ogromny,

05.06.2005
16:52
[59]

Tańczący na Zgliszczach [ Anioł Czeluści ]

Zrobienie amatorskiej gry mmorg to niemal zabójstwo. Zbyt ogromny świat do stworzenia, zbyt wiele grafiki. W momencie braku zaplecza finansowego, i pracy tylko "dla przyjemności" to jak dla mnie to rzucanie się z motyką na słońce.

Sam pracuje nad amatorską produkcją, jednakże jest to gra actionrpg o nieporównywalnie mniejszym rozbudowaniu świata niż zwykły rpg (o mmorg nawet nie wspominam) - to jest naprawde ogrom pracy. Dodatkowo znalezienie ludzi rzetelnych do wspolpracy przy takim projekcie jest bardzo trudne.

Rozumiem fakt, że chcecie robić to dla przyjemności i zabawy, ewentualnie chcecie zaistnieć w tym środowisku twórców. Ale dlaczego aż tak ambitny i trudny gatunek? Bez urazy, ale nie macie szans na zrobienie gry o rozmachu WoW. Już inne kwestie jak chociażby obsługa serwerów do takiej gry. Na pewno można ukończyć dobre "amatorskie" produkcje ale trzeba liczyć siły na zamiary.

No ale gbybym miał coś poradzić to przygotujcie coś co już działa, coś co można zobaczyć. Wtedy może przyciągniecie ludzi. Inaczej klapa.

05.06.2005
17:00
smile
[60]

tsunami [ PS3 ]

Soul --> nie tylko kazdym Twojim postem, (ale ciiiii) :P

05.06.2005
17:04
[61]

slowik [ Legend ]

krzychusss===>mozesz mowisz co chcesz ale Soul ma racje zrobienie aplikacji sieciowej jest zadanem karkolomnym (bo nie sztuka jest napisaccos co bedzie potrzebowalo 10 mbit)
zrobienie gry mmo jest zadaniem b trudnym wiele jest tego projektow no ale niestety nie kazdy dozywa poblikacji tak wiec jesli uda wam sie zrobic jakies dzialajace demo to prze wami pozostanie od zawalenie reszty piedol jak ekwipunek potworki skrypty ai co gdzie i jak mozna zrobic

www.wladca.pl - tutaj masz przyklad takiego projektu oni juz maja demo ....

w kazdym razie wybieram sie na studia w trakcie ktorych moge w czyms pomoc ;-) (informatyka w blizej nieznanym kierunku mozliwe ze programista ;-) ) w tej chwili moge pomoc w www i dorzucac jakies pomysly ;-)

05.06.2005
17:12
smile
[62]

jiser [ generał-major Zajcef ]

Chce robić projekt, niech robi - każdy na czymś zaczynał.

Nie macie co go objeżdżać, próbując go oświecić waszą prawdą. To, że "garażowe" robienie gier to przeżytek też nie jest prawdą. Zależy co się chce osiagnąć - można mieć na celu małe "grupy docelowe", można skromnymi środkami wydłubać coś ciekawego.


Ale bez przygotowanego projektu - co zwykle wymaga ponad setki stron "maszynopisu" - poszukiwanie programistów, to jakaś pomyłka. Nikt nie ma pojęcia, do czego właściwie i jakich ludzi szukasz, krzychusss. Poza tym, Twoje nastawienie do tych, co próbują Cię uświadomić, właściwie zamknęło Ci drogę do znalezienia tu kogokolwiek, kto miałby Ci pomóc.

05.06.2005
17:17
[63]

Tańczący na Zgliszczach [ Anioł Czeluści ]

jiser - mała grupa docelowa i massive multi player game? mała i massive - to się wyklucza :] po za tym skromnymi środkami ewentualnego serwera dla takiej gry potem nie utrzymasz, prawda?

05.06.2005
17:20
smile
[64]

jiser [ generał-major Zajcef ]

Dlatego właśnie mówiłem o wąskiej grupie docelowej :) A myślałem też o z góry przemyślanej i ostrożnie dobranej skali projektu.

05.06.2005
17:57
[65]

Marcinwks [ Andrzej Kmicic ]

krzychuss---> pozwolę sobie dorzucić swoje dwa grosze. Co do twojego postu z godziny 16:10. Następnym razem jak chcesz zabłysnąć swoją znajomością historii Microsoftu to weź przeczytaj jakąś książke o nich lub napisz pracę na ten temat, a dopiero później stwarzaj te brednie. Otóż kochany, Microsoft nie powstał w żadnym garażu, a ich historia jest tak długa i interesująca, jeszcze przed powstaniem samego MS, że w twojej małej główce to się nawet nie mieści.

05.06.2005
18:23
smile
[66]

DarkStar [ PowerUser ]

Marcinwks --->
za to w twojej malej glowce wszystko sie miesci?

05.06.2005
18:30
[67]

ewelina_m [ secret ]

ale chłopaka zniechęcili, nie wstyd wam ;/
heh pomogłabym żebym się znała na grafice i programowaniu, a wiem że to duuużo nauki ;D
Amerykanie to by powiedzieli - uda nam się! :D

05.06.2005
18:49
[68]

Logadin [ Christian Noir Stein ]

ewelina_m - > od razu zniechęcili. Zaoszczędzili mu zmarnowania wakacji.
Taka prawda, zaczyna się lato i wielu pasjonatów w przypływie zbyt dużej ilości wolnego czasu zaczyna kombinować.
Jest to cykliczny (wakacyjny) wysyp nowych amatorkich produkcj - które wytrzymają do września/października (zostanie 1% -> wystarczy spojżeć ile takich produkcji utrzymuje sie na rynku w fazie produkcji po przekroczeniu roku).

05.06.2005
18:54
smile
[69]

Loonatyk [ ]

Pytaliście Strusia Lopeza z forum czy odsprzeda Wam swój silnik "Kamciu Diger Diger Plejn" :D?


smieje sie...
smieje...

05.06.2005
18:56
[70]

ewelina_m [ secret ]

a niech tworzy jak się nudzi, sam przestanie jak uzna to za uciążliwe ;)
przy okazji może się czegoś na uczy i kto wie, kiedyś będzie kimś wielkim i będzie się z was śmiał ;)

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.