GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Blad Windowsa ?

31.05.2005
19:49
smile
[1]

lo0ol [ Jónior ]

Blad Windowsa ?

od jakiegos miesiaca w windowsie wyskakuje mi komunikat:

--------------------------------------

USLUGA POSLANIEC
Komunikat od SYSTEM dla ALERT wyslany 2005-05-31 19:39:18
Windows has encountered an Internal Error
Your Windows registry is corrupted
An Immediate system scan is recommended
visit
https://e-regpatch.com
to repair

--------------------------------

jest to bardzo denerwujace poniewaz gdy mam uruchomiony jakis program/gre i wyskoczy mi ten blad to okno programu/gry sie minimalizuje a to wyskakuje na pierwszy plan

wchodzilem na strone podana w tym komunikacie i wykrylo mi 850 bledow :D ale to jest platne, moze znacie cos darmowego do naprawy tego bledu ? wogle jak to naprawic ;d

31.05.2005
19:58
smile
[2]

KoKoT2003 [ Generał ]

sciema, ktos Cie robi w balona :) to jest wiadomosci z sieci LAN od kompa o nazwie "ALERT". Przeciez mozesz mu to samo wyslac wpisujac w uruchom "net send alert i tekst". Opieprz go zdrowo ;)

31.05.2005
20:00
[3]

lo0ol [ Jónior ]

nie mam LANa ;]

31.05.2005
20:00
[4]

dRiV21 [ Legionista ]

wyłącz usługe posłaniec

31.05.2005
20:01
[5]

lo0ol [ Jónior ]

dRiV21 -> jak ?

31.05.2005
20:01
[6]

Sn33p3r [ Konsul ]

Wylacz poslanca!
Panel sterowania--->Narzedzia administracyjne---->Uslugi---->Poslaniec(wylacz go)!
Jak to zrobisz wiecej sie nie odezwie:)

31.05.2005
20:04
[7]

lo0ol [ Jónior ]

hmm patrze i .... tak mialem --->

31.05.2005
20:05
[8]

kamyk_samuraj [ Generał ]

Panel sterowania ---> Narzędzia administracyjne ---> Usługi . Na liście szukasz Posłaniec, klikasz dwa razy i zmieniasz Automatyczny na Wyłączone.
Posłaniec to usługa bardzo często wykorzystywana przez różnego typu robaki i ddlatego w sp2 jest ona domyślnie wyłącona.

31.05.2005
20:08
[9]

Mobii [ Tuningowiec ]

wylacz usluge poslaniec w uslugach systemowych i bedziesz mial to z glowy :P

KoKoT2003 --> zle mowisz jest od System dla ALERT, wiec wysyla SYSTEM :>
a komunikat pewnie przez jakies g.... generowany a nie przez uzytkownika LANu

31.05.2005
20:10
[10]

KoKoT2003 [ Generał ]

Mobii ---> racja :P pomylilem sie z rozpedu :> ale to nie zmienia faktu ze to "poslaniec" :)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.