Api15 [ Konsul ]
SPOX GRA:D
spoko gierka na myslenie:)
osobisice nie przeszlem ale naprawde spox
moze było, a może nie ale warto pomyslec jak przejsc
Saluteer [ Generaďż˝ ]
przeszedlem, cycku przeszedlem
P.S nie przeszedlem tej gry :D
Api15 [ Konsul ]
wiadomo przeszedłem:D
Loonatyk [ ]
Fajna, jeszcze nie przeszedlem :D
TelRad [ Generaďż˝ ]
fajna gierka :)
bylo :)
Dziubek90 [ Sweet Home Alabama ]
wiecie że powstała druga część tej gierki
Arcy Hp [ Pan i Władca ]
Kurde ale trudne! :/
kowal24 [ Widzew Łódź ]
heh fajna ale strasznie trudna. Nie moge 1 planszy przejść :/ tak wogóle to nie dokońca wiem co mam w niej zrobić ;)
Zymek_1 [ Oficer ]
gra jest spoko, jednak trudna....
kupcia77 [ Jestem FACET ]
dochodze daleko w perwszej planszy ale jak otworze te drzwi to kolesia zjada jakis stwor a jak tego drugiego wypuszcze to go mina eksploduje a trzeciego jak do armatki włożę to walę ją u góry na dzwon ale rozwala sie o harpun a jak na dol to deska sie rozwala pomóźcie plz!!
Aceofbase [ El Mariachi ]
uff zrobilem, trzeba przyznac, ze calkiem zakrecona i chwilke zajmuje zanim sie czlowiek polapie co i jak :D szkoda tylko, ze taka krotka:///
btw(nie piszcie o "pierwszej planszy bo nie ma zadnej "drugiej" ;))
ksips [ Generaďż˝ ]
Jak przejsc pierwsza misje?
TelRad [ Generaďż˝ ]
ksips >> podalem wczesniej link do watku z opisem przejscia ;)
Aceofbase >> ale jest druga czesc
Aceofbase [ El Mariachi ]
wiem, wlasnie nad nia siedze i sie glowie ;)
Bobuch [ Kalesony Boga Wojny ]
heh ale stare :D ktos juz nawet pisal solucje do tego :D
craym [ im your PIMP ]
nie moge przjsc tej gry, koles mi na mine wpada
Deepdelver [ Wielki Prestidigitator ]
Przeszedłem :P
Orlando [ H A R M ]
1. Otwieramy klape i klikamy na stralke
2. Ustawiamy kamien by przwrocil most
3. otwieramy lewe okno i przekrecamy strzalke
4. wystrzeliwujemy kamien do gory by PRZESZEDL przez dzide
5. granaty wystrzeliwujemy w dol i klikamy na most w chwili gdy granaty o nie uderzaja
6. dajemy kosciowi karte (to niebieskie w armatce)
7. klikamy na goscia od armaty, zeby znalazl sie w srodku
8. znowu na strzalke (punkt 1.)
9. wystrzeliwujemy goscia do gory i klikamy na niego
10. klikamy na dzide ( ma byc w tej pozyci "/")
11. klikamy na goscia przy dzwonie
12. klikamy na dzwon
13. klikamy na drzwi po czym, gosc idzie do "groty"
14. (musi byc zapalone swiatelko w prawym oknie) klikamy na goscia na dole i gdy to jezdzace cos dotknie ziemi, klikamy na prawe okno
The End
hilander [ ]
a udało sie komuś przejść 2 część ?
bo cholerka siedze i jakoś nie bardzo idzie :|
Zymek_1 [ Oficer ]
mam problem w 1 planszy.
co robić z mną, by ten gostek na nią nie wpadł?
kiedy strzleam kamieniem w górę nie mogę przestawić dzidy, aby ten gostek w armacie przeleciał przez nią :(
Orlando [ Reservoir Dog ]
Deepdelver - Miło, ze zaznaczyles, ze to ja napisałem (-:
Masz u mnie +!
foxx [ lisek ]
A ja ją przeszedlem i sie niechwale :)
hilander [ ]
chyba zrobiłem już wszystko w 2 czesci ale nadal nie ma END ?!
XaRaF [ Pretorianin ]
przyjemne gierki,
solucja do drugiej części: https://grandtextauto.gatech.edu/2005/02/27/hapland/
pozdrawiam
ssaq [ Konsul ]
Co zrobic zeby gostek sie nie nadzial na dzide ?
Zymek_1 [ Oficer ]
i ja też przeszedłem. na samym początku jest dużo zręczności...
ten opis przejscia gry podany przez Deepdelvera jest niepełny...
Shalashaska [ REVOLVER OCELOT ]
A czy moze ktos napisac solucje do drugiej czesci?Tylko w PL proszę;)
Api15 [ Konsul ]
a tu jeszcze 2 cześc
VVVVVV
Api15 [ Konsul ]
a tu jeszcze bardzo podobna gierka w której trzeba uciec z pomieszczenia
osobisice przeszedłem
XaRaF [ Pretorianin ]
Shalashaska
- włącz lampę obok ptaka klikając na przełącznik nad wejściem;
- przekręć reflektor by światło padało na 3 kule;
- otwórz klapę w dachu obok znaku z czerwoną kropką;
- kliknij znak by zmienił się na zieloną strzałkę a następnie kliknij w żółtą strzałkę by ludzik ruszył w prawo i spadł na dół;
- ponownie kliknij znak by widoczna była czerwona kropka;
- kliknij na skrzynię [tą obok schodów] z żółtą naklejką by wyleciał z niej granat, w momencie gdy ludzik go podniesie i nad jego głową pojawi się wykrzyknik kliknij żółtą strzałkę pod znakiem by wyrzucił granat w powietrze;
- granat powinien się odbić i wysadzić znak i drzwi do budynku po prawej;
- kliknij na różowej pokrywie skrzyni z granatami by spadła na dół a następnie ludzika by wszedł do budynku;
- w instalacji pod ziemią włącz przełącznik by zapaliła się lampka a następnie wybierz prawą strzałkę [wskazującą dużą obręcz] znajdującą się przy tej lampce, kółko pod schodami powinno kręcić się w prawą stronę;
- kliknij na schody by podjechały bliżej budynku;
- zadzwoń do drzwi budynku by wyszedł z niego ludzik i wszedł po schodach do wajchy na dachu;
- kliknij ptaka, podniesie jedną kulę i będzie leciał w prawą stronę, gdy znajdzie się obok pierwszej chmury kliknij na nią by ptak upuścił kamień na anteny znajdujące się na stoku wzgórza [wybuchną], później kliknij tą samą chmurę raz [tylko raz] jeszcze;
- ponownie kliknij ptaka gdy pojawi się na swoim miejscu, tym razem poczekaj aż znajdzie się przy drugiej chmurze i dopiero wtedy na nią kliknij, kamień spadnie na katapultę przy ludziku;
- kliknij na pierwszą chmurę by wybuchła i zmieniła się w ognisty deszcz, gdy to nastąpi kliknij ludzika przy katapulcie by wystrzelił pocisk, który się zapali i przeleci przez flagę i wysadzi minę;
- kliknij na ludzika, który znajduje się na poziomie miny by zszedł na dół i znalazł się przed skrzynią podwieszoną u góry;
- aktywuj klapę znajdującą się w lewej części ekrany by wyszedł z niej ludzik i mucha, gdy oboje znajdą się na poziom niżej uruchom wentylator znajdujący się nad głową ludzika obsługującego wajchę od skrzyni, mucha powinna przelecieć i odwrócić uwagę tego faceta a w tym czasie trzeba kliknąć ludzika, który był obok miny by przeszedł pod wiszącą skrzynią;
- gdy ludzik odgoni muchę, kliknij go by opuścił skrzynię na dół, wyleci z niej ryba, którą trzeba wpuścić do wody klikając na gościa obok;
- z lewej strony tuż nad wodą powinien już stać gościu obok wajchy, pod nim znajduje się strzałka którą przestawiamy na prawo i dopiero klikamy na gościa;
- ryba łapie się na haczyk i możemy wyłączyć płynącą wodę;
- kliknij na wędkarza a gdy wskoczy do góry kliknij go ponownie by wszedł do budynku;
- przestaw znak na zieloną strzałkę i kliknij na żółtą by ludzik obok katapulty wrócił do budynku;
- zapala się światło w oknie, kliknij na nie, po zamknięciu spadnie zielone "oko";
- ponownie uruchom wodę, nadal przy strzałce ustawionej w prawą stronę;
- kliknij na zielone "oko" - zjada skrzynkę z granatami i po wskoczeniu do wody prąd znosi je na minę, wodę można wyłączyć;
- podjedź schodami pod skrzynkę i zadzwoń do drzwi by wywołać ludzika;
- ruszy w stronę schodów i gdy znajdzie się na skrzyni kliknij na nią by ludzik spadł na dół i wyjechał z niej w dziwnym pojeździe;
- gdy dotknie tafli wody kliknij na podwodną barierę by się podniosła i go przepuściła, ludzik wejdzie po schodach i zapali drugą pochodnię;
- w podziemnej instalacji klikamy na obie pochodnie;
THE END
Shalashaska [ REVOLVER OCELOT ]
XaRaF--> i tak właśnie zostałeś moim najlepszym kolegą:D.dziękuje;)
XaRaF [ Pretorianin ]
żaden problem, ale powiem banał: znajomość języków się przydaje :D
pozdrawiam
Shalashaska [ REVOLVER OCELOT ]
Ja jestem z tych czasów gdzie w szkole uczyli języka zdradzieckiego:]
XaRaF [ Pretorianin ]
ja też :D co prawda z końcówki tego okresu ale przez półtora roku uczyli pisania i czytania, teraz z tego wszystkiego to pamiętam tylko początek alfabetu i może dwa lub trzy słowa :)
a angielskiego to uczyłem się [i dalej prezentuje kiepski poziom] z TV [Mazzie & Sezame Street :D serio], filmów i internetu.
pozdrawiam