GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Pradziwe wymagania gier

09.04.2002
19:35
smile
[1]

Pieron [ Konsul ]

Pradziwe wymagania gier

Zauwazylem, ze wiele osob pyta jak bedzie chodzila dana gra na ich sprzecie i dlatego postanowilem podzielic sie z Wami moimi doswiadczeniami z nowosciami. Moj sprzet to P III 450(podkrecony do calych 463mhz :) ) 256 mb ram GF 2 GTS Leadteka 32mb(najnowsze sterowniki). A wiec zaczynamy:

Dungeon Siege - 1024x768x16 bitow filtrowanie bilearne reszta na maksa - predkosc 20-30 klatek na sekunde i raczej blizej 30 tak wiec spowolnienia sa bardzo sporadyczne i nie przeszkadzaja w grze

Jedi Knight 2 - 1024-768 glebia kolorow ustawiona na default reszta na maksa - w single player bez najmniejszych zwolnien, natomiast w multi chwilami dosc mocno haczy - ze wzgledu na widok third person perspective oraz duze obszary i ilosc przeciwnikow(zaznaczam, ze nie jest to problem z szybkoscia polaczenia z hostem)

Might and Magic 9 - Wszystko na maksa i bez najmniejszych problemow - czasem troche dlugo laduje nowe plansze - wskazane 512 mb ramu

Heroes of Might and Magic 4 - Wszystko na maksa i bez najmniejszych problemow

Tony Hawk Pro Skater 3 - 1024x768x16 bitow reszta na maksa - W zasadzie nie haczy, ale wystepuja w grze miejsca gdzie zaczyna sie prawdziwa "zabka"(przyklad - 1 plansza przy piecu) na szczescie miejsc takich jest niewiele.

09.04.2002
20:54
[2]

Pieron [ Konsul ]

Zachecam innych - zwlaszcza tych dysponujacych slabszymi konfiguracjami do wpisywania tego jak chodza im konkretne gry - to moze byc naprawde bardzo pomocne dla tych, ktoryz chca wydac pieniadze na gry, a nie wiedza czy beda one chodzily na ich sprzecie.

10.04.2002
06:23
[3]

Requiem [ has aides ]

Quake 3 ustawienia na "maxa", 32 bit kolor, teksturki na fulla, 800x600 rozdzielczosc na sprzęcie Celeron 900, Ge Force 2 MX, 256MB RAM srednio 90 - 100 fps

11.04.2002
09:45
[4]

Misio-Jedi [ Legend ]

Popieram ten wątek! A więc oto moje doświadczenia: na cel 400 i 128 ram Return to Castle Wolfenstain chodził kiepsko tzn chodzenie po korytarzach bylo płynne ale jak wyskakiwały szkopy to był pokaz slajdów. Aliens v. Predator chodził jeszcze gorzej. Po rozbudowie ramu do 256 Wolf chodził już dość płynnie nawet ze szkopami. Potem wymieniłem procka na Pentium III 866 ale musiałem wyjąć pamięci 100Mhz więc znowu miałem 128 i -o dziwo- Wolf chodzi ciut gorzej niż z celkiem i 256ram, ale za to AvP zdecydowanie lepiej (przynajmniej przy chodzeniu po korytarzach jest płynnie a na celku nie było) chociarz jak wyskakują obcy to mocno zwalnia. Niestety mam TNT M-64 ale gram w 800x600. W sobotę dokupię trochę ramu i opowiem wam co to da.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.