GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Komunia - umie ktos robic czolowki?

13.05.2005
18:58
smile
[1]

Mardok_ [ Centurion ]

Komunia - umie ktos robic czolowki?

czesc mam taka sprawe, macie moze jakies fajne bacground z motywami I Komuni Sw., na kompie, zeby przydalymi sie do zrobienia czolowki? Jezeli tak to moze wymienilibysmy sie? ja tez mam sporo, tylko ze juz poprzednie wszyscy moi znajomi widzieli, moj numer
GG to 3779322

13.05.2005
19:29
[2]

reds23 [ redsov ]

nie lepiej samemu zrobic orginalne i niepowtarzalne ? :P

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.