GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Kto tu jest bogaty i nie ma co robic z pieniędzmi? :D

12.05.2005
13:11
smile
[1]

Jernlov [ Legionista ]

Kto tu jest bogaty i nie ma co robic z pieniędzmi? :D

... i wplaci mi 100 zl, bo wlasnie sobie zalozylem konto w mbanku i chce sprawdzic czy pieniadze dojdą, hehe :D

12.05.2005
13:14
[2]

mastah xivah [ Konsul ]

Dla 100zł szkoda zachodu... Nara.
;]

12.05.2005
13:17
smile
[3]

Dagger [ Legend ]

Doszło?

12.05.2005
13:19
smile
[4]

Jernlov [ Legionista ]

Jakby co: 62 1140 2004 0000 3102 3770 5361 :D:D

12.05.2005
13:20
smile
[5]

volvo95 [ Legend ]

To sie stary wkopałeś .. Na GOLu mamy takich hakierów że już pewnie sie na swoje konto nie zalogujesz :)

12.05.2005
13:22
smile
[6]

Soulcatcher [ Prefekt ]

Jernlov ---> dzięki że podałeś mi numer swojego konta, będę go teraz zawsze wpisywał gdy będę coś kupował w internecie
;)

12.05.2005
13:25
smile
[7]

Jernlov [ Legionista ]

Jak będziesz sprzedawał na Allegro to też nie zapomnij.

12.05.2005
13:27
smile
[8]

gladius [ Óglaigh na hÉireann ]

Ja zawsze podaję przy zakupach w internecie numer konta na który wpłaciłem za GOL-maxa...

12.05.2005
13:32
smile
[9]

Jernlov [ Legionista ]

Ja czegos nie czaję, po co podawać numer konta przy zakupach? :P

12.05.2005
20:40
[10]

MaXoyel [ Chor��y ]

tak juz wysylam ...

12.05.2005
20:44
smile
[11]

Punks Not Dead [ Reggae Rasta ]

zaraz idę do banku przelać troche kasy na twoje konto :D

12.05.2005
21:07
[12]

Fett [ Avatar ]

ale bez Twojego pinu nie mam jak przelac pieniedzy

12.05.2005
21:14
smile
[13]

blazerx [ Pretorianin ]

moge ci przelac troche benzyny

12.05.2005
21:16
[14]

Karl_o [ APOCALYPSE ]

taaaa podaj jeszcze PIN i bedzie git:)

12.05.2005
21:19
smile
[15]

pecet11 [ Konsul ]

Jak ktoś nie ma co robić z kasą to proszę o kontakt:[email protected] . Przyjmuje każdą sumkę :P:P

© 2000-2022 GRY-OnLine S.A.