GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

THIEF - Garrett, moje drugie imię... (cz. 21)

07.04.2002
17:24
smile
[1]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

THIEF - Garrett, moje drugie imię... (cz. 21)

THIEF - Dark Project, czy też późniejszy The Metal Age - to gra fenomenalna w swej formie, innowacyjnym potraktowania tematu, czy wreszcie w tym, co w elektronicznej rozrywce najwazniejsze - radości grania.
Jej kosmiczna miodnosc niejednych doprowadzila do słodkiego uzależnienia, nie dziwi też ze ma na swiecie grono oddanych fanów i sympatyków.

THIEF to gra nieśmiertelna, w ten czy inny sposob bedzie żyła na zawsze w pamieci graczy.
Bardzo chcialbym, aby wątek ten skupial wszystkich fanow tej gry, aby na tych łamach nastepowal przeplyw waznych dla nas informacji, by to tutaj dzielimy się swoimi doswiadczeniami, emocjami, problemami...

Zapraszam do dyskusji na wszystkie tematy dotyczace Thiefa ( 1 i 2 )
Witam i Ciebie - Czeladniku, Adepcie, Mistrzu Zlodziejskiego Fachu....
Wstap do naszej gildii...badz jej wierny....

Ponizej podaje link do poprzedniej czesci naszego watku....

07.04.2002
17:25
smile
[2]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Oto lista łączy do poszczególnych, wcześniejszych cześci naszego wątku... https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=208254 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=202317 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=199807 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=197629 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=191349 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=179563 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=208254 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=214047 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=217182 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=221303 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=228889 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=232983 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=246972 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=260390 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=270513 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=283302 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=307740 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=343424 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=352232 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=371871

07.04.2002
20:58
smile
[3]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Panowie... Zauroczeni CL nie zapomniejcie przypadkiem zagrać w "Making Tracks" belboza... :)

07.04.2002
22:43
[4]

PiotrS [ Centurion ]

Ernie - 09.jpg Bukary - 15.jpg Mabrus - 00.jpg

08.04.2002
09:26
[5]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary - nie ma obaw, bardzo sobie chwale misje belboza "Making Tracks" i jestem w polowie - bardzo ciekawa...

08.04.2002
11:40
[6]

PiotrS [ Centurion ]

A propos FM Making Tracks, jak otworzyć drzwi do Apex room, szczerze pisząc to się pogubiłem, 2 godziny gry za mną a jeszcze nic nie zaliczyłem :), no oprócz spotkania z „pająkami”

08.04.2002
12:12
[7]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Piotrze - Apex room....hmm... - cholera nie kojarze ja tez jeszcze nie skonczylem misji belboza - takze nie moge Ci wiele pomoc - ja zdobylem informacje na temat kopalni, zmienily mi sie objectivy - obecnie szukam tego calego doktorka.... a wogole to musze sie nawrocic z grania w kilka FM naraz - mam po prostu za duzy metlik w glowie, tak jak teraz...

08.04.2002
13:51
smile
[8]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Piotrze ---> Apex Room otworzysz, gdy znajdziesz Indianę Jonesa (a właściwie to, co z niego zostało)... On da ci klucz... Aby go znaleźć musisz: a) znaleźć (a właściwie wykonać w odpowiedniej maszynie) klucz do celi, w której przebywał Indiana albo b) wskoczyć do jednego z wyłomów w głąb kopalni... Heh -- ja skończyłem "Making Tracks" w 2 godziny i muszę przyznać, że ta misja - choć znakomita -jest znacznie prostsza od "Shore Leave"... :))

08.04.2002
13:53
smile
[9]

Bukary [ Generaďż˝ ]

No, Piotrze, skoro przegrywam u ciebie z erniem, to muszę chyba wykonać szybko jakąś nową lokację w DromEdzie... :))

08.04.2002
13:57
smile
[10]

Bukary [ Generaďż˝ ]

No właśnie ---- przyjmuję zamówienia na nową lokację w DromEdzie... (Oczywiście, w granicach rozsądku, tzn. nie ma np. mowy o stworzeniu całej dzielnicy miasta itp.) CO CHCIELIBYŚCIE ZOBACZYĆ? PROSZĘ WSZYSTKICH O SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ...

08.04.2002
14:29
smile
[11]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary - moje propozycje.... 1. moze jakis obiekt sakralny, katedra, witraze, piekny portal, nawy..... 2. statek w portowym doku...... 3. obiekt przypominajacy rzymskie Colosseum.... Pozdrawiam: jak tam idzie praca naukowa ?

08.04.2002
15:17
[12]

ernie [ Chor��y ]

Bukary - wiesz co, muszę się zastanowić jeszcze, nie mogę wymyśleć coś extra, bo stracę pierwsze miejsce ;))))))

08.04.2002
15:38
smile
[13]

anonimowy [ Legend ]

Cze. --> PiotrS - który to jest Ernie 09.jpg? - nie mogę znaleźć. Co jest z tym dachem, goście - z ilu elementów to robicie? :) Dałem z pytaniem trochę tyłów. :) Zapomniałem napisać że robię je w brushesl air, więc tak na dobrą sprawę to 4 elementy. :( Bukary pokaż jak można zrobić ładne skały.

08.04.2002
15:45
smile
[14]

Vk [ Pretorianin ]

Bukary ja mam prostę zamówienie. Mi wystarczy jak zrobisz wesołe miasteczko. Ze zjeżdżalnią wodną :)

08.04.2002
16:03
smile
[15]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Vk ---> To już było! Zobacz misję KoMaGa na pierwszy konkurs...

08.04.2002
16:05
smile
[16]

Bukary [ Generaďż˝ ]

brzeszczot ---> Koloseum już było w misji "Bloodsport" Metalheada.

08.04.2002
18:10
smile
[17]

Vk [ Pretorianin ]

To może zrobisz małego Roller CosterA? Albo misję w górach gdzie będzie skocznia i Garret będzie miał narty i będzie można sobie poskakać. A Karras i inni panowiem będą sędziami :) Co Ty na to zamówienie? A może też już było?? :)

08.04.2002
18:41
smile
[18]

ernie [ Chor��y ]

oj..to mi się przestaje podobać ;)))

08.04.2002
20:51
[19]

PiotrS [ Centurion ]

Mabrus --> 09.jpg ? zrzut z góry, ale nawet nie chodzi o konkretny obrazek a raczej o całą ulice Kamienną, jest bardzo dobra. Bukary --> chcesz być pierwszy? Zrób następne demo :), albo przynajmniej udostępnij zimowy domek w formie DromEdDemo. I jeszcze jedno, pokaż ten tunel w skale [nie bądź pies ogrodnika ;))], ja ten plik chyba straciłem, strumyk pod nogami był ciekawy :) Zamówienie : ja poproszę o magazyn, ogromny magazyn, skrzynki różnej wielkości w pewnym nieładzie, wszystko tworzy ogromny labirynt, pamiętacie ostatnią scenę z filmu Indiana Jones [W poszukiwaniu zaginionej Arki]

08.04.2002
20:59
[20]

anonimowy [ Legend ]

--> PiotrS - teraz go widzę. Dałeś go niedawno? :) Ulica rzeczywiście jest ok. Przy okazji zwracam uwagę na judith/7.jpg. Screeny judith podobają mi się coraz bardziej.

09.04.2002
01:01
[21]

ernie [ Chor��y ]

PiotrS - > Wiem że to nieładnie małpować, ale pomysł z tym magazynem jest czadowy !!!

09.04.2002
13:10
smile
[22]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Statek - tez juz byl - wielki, robiacy duze wrazenie w "Rose of Bantry"

09.04.2002
18:06
smile
[23]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Vk ---> Garrett już jeździł na nartach!!! Zobacz demko "skifree"...

09.04.2002
18:09
smile
[24]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Mabrus ---> Sprawa z konstruowaniem dachu za pomocą brył przedstawia się następująco: można utworzyć dach, który przedstawiłeś, z trzech brushes, ale bezpieczniejsze (i łatwiejsze) jest zastosowanie czterech brył. Nie ma mowy o używaniu do tego rodzaju konstrukcji sześciu brył. Szkoda jakże cennych w DromEdzie brushes. Pierwszy sposób (mniejsza ilość brushes): Tworzymy wedge (fill solid) i obracamy go o 95 stopni. Powstaje w ten sposób trzon dachu. Następnie tworzymy dwie piramidy (fill soild) i dodajemy je do obu krańców wedge tak, aby szczyt piramidy oraz jej podstawa zrównały się ze szczytem i podstawą obróconego wedge. Do tej operacji używamy 3 brushes. Zobacz na wykonany przeze mnie rysunek. Drugi sposób (bezpieczniejszy): Wykonujemy takie same operacje jak powyżej. Zamiast odwróconego wedge dajemy jednak dwa wedges w normalnej pozycji, przystające do siebie jedną ze ścian. Dają one razem kształt odwróconego wedge. Łatwiej wtedy dopasować do siebie (i siatki) wedges i pyramids. Do tej operacji używamy 4 brushes. A jakiego sposobu ty używasz, mabrus?

09.04.2002
19:16
smile
[25]

Vk [ Pretorianin ]

---> Bukary. Rozumiem że jeździł, ale chyba nie skakał na nartach ze skoczni?? Heh o czym ja tu piszę :)

09.04.2002
19:24
smile
[26]

anonimowy [ Legend ]

Cześć. --> Bukary Teraz dach robię tak jak na zamieszczonym schemacie. Według mojej obserwacji niema szans na błędy w portalizacji. Co najważniejsze, niema kłopotów z dopasowaniem brył.

09.04.2002
19:25
smile
[27]

anonimowy [ Legend ]

--> Vk Mam płytkę w łapach. Jutro wysyłam.

09.04.2002
20:48
smile
[28]

mabrus [ Pretorianin ]

Tak się dzieje gdy się człowiek bawi. @#$$%#$^@#^@$%&#%^*$^&(%&*($%^&*#%^&#$%^&#$^&#$^%&#%$&#%&*#$%^#$%^&*())_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

09.04.2002
22:42
smile
[29]

Judith [ Gladiator ]

Mabrus, no co ty, dostałeś bana czy jak? Za co?

10.04.2002
15:08
[30]

mabrus [ Pretorianin ]

Wysoki Sądzie! Jam niewinny, abym padł jeżeli jest inaczej! Było ciemno i nie spostrrzegłem że jest tak marnej postury. Chciałem go tylko tak delikatnie pyknąć, tak troszeczke. To nie moja wina że miał taki słaby łeb. Jestem niewinny, powinien siedzieć w domu, ten zdechlak jeden! To jego wina! Prosze mnie nie zabierać! Nie łapy precz! Ja nie................

10.04.2002
15:22
smile
[31]

mabrus [ Pretorianin ]

Kurcze, bawiłem się karta rejestracyjną i zaintrygował mnie przycisk "usuń dane". Sam nie wiem, czy sie z tego śmiać.

10.04.2002
15:37
[32]

mabrus [ Pretorianin ]

Zacząłem dzisiaj CL. Miasteczko robi wrażenie, trzeba przyznać. Połaziłem tu i tam. Gdy zastanowiłem się ile pracy w takie coś trzeba włożyć, to moje wrażenie się zdecydowanie "pogłębiło". Denerwuje mnie, że nic nie rozumiem. :/ Niestety przy FM nie mam takiego zapału do wgłębiania się w fabułę, jak przy 1 i 2 części T. (wertowanie słownika). Tutaj pewne spostrzeżenie: "1" była zrobiona w taki sposób, że z powodzeniem można było się domyśleć wielu rzeczy i nieznajomość języka po prostu nie przeszkadzała. Podstawy wystarczyły. Zresztą gra był genialna. Miała klimat, którego nie znajdzie się już w kontynuacji, ani obawiam się w żadnej FM. To jest jak na razie jedyny mój zarzut dla CL. Brak tego czegoś co do mnie do mnie przemawia. Jest to jednak tak dalece subiektywne odczucie że nie należy brać go na poważnie. Ta (lub te) FM jest kapitalna! :)

10.04.2002
16:07
smile
[33]

mabrus [ Pretorianin ]

--> Bukary Dotarłem do Twojej misji „bez celu”. Niee pytaj dlaczego dopiero teraz. ;) 1. Dlaczego twierdzisz że korytarz – ten po wyjściu z wody jest źle zrobiony? Wydawał mi się całkiem znośny. 2. Natomiast, sam nie wiem , ale jakoś nie pasowało mi pomieszczenie z windą. 3. Pomysł z informacjami na tabliczkach typu: co widzimy, co jest źle, a co dobrze i dlaczego, jest KAPITALNY. To chyba dobry pomysł na FM. Oprowadzamy kogoś po starych miejscach. Tłumaczymy co stało się tutaj, a co tu. Dlaczego to miejsce wygląda tak a nie inaczej. Jak gość który oprowadza po muzeum. Potrzeba dużo dobrych tekstów, w klimacie Twoich podpowiedzi, tylko dotyczących wydarzeń w świecie gry. Podpowiedzi dotyczące edytora psułyby oczywiście nastrój. W każdym razie demko (?) jest spoko.

10.04.2002
16:10
smile
[34]

mabrus [ Pretorianin ]

Dobra na razie koniec nabijania nowych postów. No chyba że się ktoś odezwie. Jesteście tam? Może się wyrejestrowali? Albo poszli do lasu?

10.04.2002
16:22
[35]

PiotrS [ Centurion ]

Mabrus , mhhh powiedz mi tylko jedno, jeżeli wyrejestrowałeś się i zaczynasz wszystko od nowa czyli jesteś Rekrutem, to skąd masz w nawiasie rekrót ;))))

10.04.2002
16:35
smile
[36]

mabrus [ Pretorianin ]

Nie wiem. Czary?

11.04.2002
14:12
smile
[37]

Vk [ Pretorianin ]

Heykha. Wiecie do jakiego ostatnio doszedłem wniosku? Otóż wydało mi się, że nie ma sensu wydawać mojej FM, ani jej kończyć. Why? Z prostej przyczyny - nie sprosta Waszym wymaganiom :(. Jestem tego w pełni świadom, ponieważ sam zauważam, że grając w niektóre Fm nie czuję już tego klimatu z Thief'a 1, a co dopiero byłoby z moją planszą! Tam nie odczulibyście chyba nic :). Mimo że nie widzę większego sensu w robieniu tej misji to ją dokończę z prostego powodu - za daleko posunęły się już prace nad nią, oraz zrobiłem do niej filimk. Poza tym na razie zawieszam pracę z powodów natury edukacyjnej :). Chodzi o to, że w tej całej mojej szkole będę pisał w maju testy do których muszę się nauczyć. Po ich napisaniu wracam z powrotem do drOOma. Oby wszystko poszło dobrze :)

11.04.2002
14:34
smile
[38]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Oto mój kolejny zrzut. Piotrze, proszę Cię, wsadź ten obrazek na stronę z polskimi projektami. Wszystkich złodziei proszę zaś o wyrażenie opinii na jego temat i ewentualne uwzględnienie go w swoich głosowaniach. POSUADŁOŚĆ U PODNÓŻA GÓR W ŚWIETLE KSIĘŻYCA.

11.04.2002
14:36
smile
[39]

Bukary [ Generaďż˝ ]

POSIADŁOŚĆ U PODNÓŻA GÓR W ŚWIETLE KSIĘŻYCA - ciąg dalszy

11.04.2002
15:29
smile
[40]

Bukary [ Generaďż˝ ]

VK ---> Nie zarzucaj swojej misji! Po prostu dokończ ją jak najszybciej, a potem bierz się od razu za nową... :) Ciekawy jestem, jakie to egzaminy będziesz pisał. W każdym razie - życzę Ci powodzenia!

11.04.2002
17:01
[41]

mabrus [ Pretorianin ]

--> Vk Nie rób jaj. ;) Misje które można zrozumieć :) i które zrobili ludzie których znamy ogląda sie z dużym zainteresowaniem! Kończ misje i udostępnij ją dla kumpli! Ja moją FM robie stale, po trochę i rozrosła się już do niebotycznych rozmiarów. Przynajmniej tak mi się wydaje. :)

11.04.2002
17:19
smile
[42]

mabrus [ Pretorianin ]

--> Bukary To tylko mala lokacja czy będzie z tego misja?

11.04.2002
18:53
smile
[43]

Vk [ Pretorianin ]

---> Bukary dzięki za życzenie mi powodzenia, ale już dostałem laka z chemii :). Naszczęście jest to do poprawy. Co do Twoich zrzutów to według mnie są pięęęęękne. Jak tak ślicznie robić w drOOmnie nie umiem :( Moje lokacje są proste jak budowa cepa :(. Ale to nic spróbuję je jakoś polepszyć. Aha mam jeszcze jedno dość głupie pytanie :). Dlaczego Ty Bukary nie kończysz swoich plansz? Według mnie są one ładne. Np. tą posiadłość co teraz robisz, mógłbyś jakoś połączyć z misją Bez Celu. gOOd Idea?? Idę się uczyć zaraz :)

11.04.2002
18:58
smile
[44]

ernie [ Chor��y ]

Bukary te screeny są zaj*** !!!!! Gratuluję, dla mnie to bezkonkurencyjny numer 1 !!!! Z niecierpliwością czekam na więcej !

11.04.2002
19:18
[45]

mabrus [ Pretorianin ]

Mam pytanko: Chciałbym zrobić napis na szyldzie- takim przy sklepie. W taki sposób aby był dobrze widoczny. Wiecie jak to zrobić?

11.04.2002
21:28
smile
[46]

Bukary [ Generaďż˝ ]

mabrus ---> Musisz sobie zrobić custom object albo - co łatwiejsze - custom texture... Nie ma chyba innego sposobu...

11.04.2002
21:34
smile
[47]

Tokaj [ Pretorianin ]

Bukary - jako, że wciąż nie mam się sam czym pochwalić miałem się nie odzywać, ale po Twoich ostatnich screenkach nie wytrzymałem :) Lokacje są super!

11.04.2002
22:21
[48]

PiotrS [ Centurion ]

No, no,... Bukary czy Ty czasami nie miałeś coś pisać ;)) Przez Ciebie muszę zmieniać swoje głosy, nie bądź taki, nie chce być jak ta chorągiewka na wietrze :)) i co chwila zmieniać poglądy. To, co mam już podać swoje nowe głosy czy pokażesz coś jeszcze ? :)

11.04.2002
22:28
[49]

PiotrS [ Centurion ]

Jeszcze adres do strony. Bukary --> może jakiś zrzut z innej strony.

12.04.2002
00:54
smile
[50]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Masz rację, Piotrze, chyba powinienem zacząć w końcu pisać... Na razie jednak czytam. A ponieważ zostałem powalony grypą, miałem chwilę czasu na zabawę z DromEdem. Stąd te zrzuty. Nie mam na razie ochoty dalej nad tą lokacją pracować, więc musicie się zadowolić tymi zdjęciamii. Możesz więc, Piotrze, głosować z czystym sumieniem. :)) Może zamiast nowych zrzutów z tej samej lokacji przedstawię wam wkrótce zrzuty z całkiem nowego miejsca... Bardzo romantycznego... :)

12.04.2002
16:38
smile
[51]

Vk [ Pretorianin ]

Heykha. Mam jeszcze jedno pytanie do Bukarego, chociaż do innych również zwracam się o pomoc. Chodzi o to że nie wiem jak Wy robicie takie ładne ulice miejskie :). Ale mam problem nie? Mianowicie zapytuję się jak zrobić takie kozackie wieżyczki z tymi czerwonymi dachami. To o czym piszę jest na ostatnim screenie Bukarego. To co pomożecie biednej owieczce, która się zgubiła już w tym wszystkim?

12.04.2002
18:15
smile
[52]

mabrus [ Pretorianin ]

Witajcie. --> Vk -płytke wysłałem wczoraj, w południe. W zakłedce gdzie są figury poszukaj piramidy i cylindra. Zmień im ustawienia bazowe na np 8 lub 10 zależy jaką chcesz mieć podstawę. Obydwia brushes (figury?) ustaw na solid i wstaw w istniejącą już fil air.

12.04.2002
20:34
smile
[53]

mabrus [ Pretorianin ]

...i stało się przyjaciele, opuszczam Was. proszę się tak nie cieszyć! To tylka na weakend. :))

12.04.2002
20:54
smile
[54]

Judith [ Gladiator ]

Ale przestrzeni, mabrus, rekrócie jeden, nie wiesz jak się pisz eposty, czy jak? :))))

12.04.2002
22:02
smile
[55]

Vk [ Pretorianin ]

No cóż, postanowiłem napisać co nastepuje. Ja tutaj niżej podpisany [Vk] planuję po skończeniu prac nad obeną planszą, zacząć w wakacje pracę nad drugą. Robię to z prostej przyczyny - nauczyłem się już trochę drOOma, to zrobię coś na "poważnie" :) ----> Mabrus dzięki za opis zrobienia wieżyczki i wysłanie płyty!!

13.04.2002
00:34
smile
[56]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Jestem przeziębiony i mam trochę wolnego czasu, postanowiłem więc powrócić do tematu zimowego. Tym razem GARRETT ZAKRADA SIĘ DO MŁYNA (a może do córki młynarza?)... Uprzejmie proszę o uwzględnienie tych zrzutów w głosowaniu...

13.04.2002
00:36
smile
[57]

Bukary [ Generaďż˝ ]

GARRETT ZAKRADA SIĘ DO MŁYNA (z oddali)

13.04.2002
00:38
smile
[58]

Bukary [ Generaďż˝ ]

GARRETT ZAKRADA SIĘ DO MŁYNA (widok z prawej)

13.04.2002
00:41
smile
[59]

Bukary [ Generaďż˝ ]

GARRETT ZAKRADA SIĘ DO MŁYNA (zbliżenie nia niewykończony młyn)

13.04.2002
00:43
smile
[60]

Bukary [ Generaďż˝ ]

GARRETT ZAKRADA SIĘ DO MŁYNA (zbliżenie na przystań, do której zawijają łodzie z ziarnem)

13.04.2002
00:44
smile
[61]

Bukary [ Generaďż˝ ]

No, to wystarczy wam zrzutów na dzisiaj, nie? ;))

13.04.2002
09:00
smile
[62]

Vk [ Pretorianin ]

----> Bukary skurczybyku jeden, czemu Ty robisz takie ładne lokacje :)

13.04.2002
09:28
[63]

PiotrS [ Centurion ]

Już można głosować. Ale tu nie muszę napisać kilka słów krytyki, nasz Bukary idzie na „łatwiznę” ;))). Widzimy młyn, wiatrak, nad rzeką – to jeszcze do przyjęcia, choć nigdy nie stawiało się wiatraków na wodą, ale dlaczego młynarz nie wyciął drzew, wyższych niż młyn, no i dlaczego postawił taki rodzaj młyna w górach.

13.04.2002
10:05
[64]

PiotrS [ Centurion ]

oj... może się jednak zdecyduje, miało być „Ale tu muszę napisać” :))

13.04.2002
11:17
smile
[65]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Piotrze ---> To miało być PICTORESQUE, a nie - MIMESIS... Nie widziałeś podobnych niedorzeczności w OMs i FMs? :) A poza tym - jedyna rzecz, która jest tutaj nie do przyjęcia to wiatrak... Reszta jest zgodna z realiami... :) Poczuj się przez chwilę jak Don Kichot, który wszędzie widział wiatraki.... Oczywiście, bardzo łatwo można do tego doropić fabułę, która to wszystko uprawdopodobni... :)

13.04.2002
11:23
smile
[66]

Vk [ Pretorianin ]

Heykha. Dzisiaj od samego rana pracuję nad swoją FM. Wydaje mi się że już w niedalekiej przyszłości powinienem ją skończyć. Poza tym również dzisiaj udało mi się wreszcie ściągnąć demko Erniego. Ale miałem bomba transfer :). No cóż Ernie mogę powiedzieć? Mi się to demko naprawdę podobało. Ładnie zrobiłeś tą uliczkę i w ogóle było sympatycznie :). Chyba wyszedłeś z tego samego założenie co Bukary, że nie liczy się ilość, ale liczy się jakość :). Miejmy nadzieję, że zrobisz misję wielkości Calendra's Legancy!

13.04.2002
11:32
smile
[67]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Otóż, jak widzicie, skrzydła wiatraka się nie poruszają. :) Wiatrak jest bowiem nieczynny od bardzo, bardzo dawna. Jego właściciel - po tym, jak zmieniono koryto rzeki - postanowił wybudować inny, wodny młyn. Stary pozostawił sobie jako swego rodzaju mieszkanie. Nie troszczył się więc o zapewnienie skrzydłom odpowiedniej przestrzeni i nie obcinał należycie gałęzi drzew. A dlaczego te młyny znajdują się w górach? Przyczyna jest prosta: SCENE COMPLEXITY. Trzeba było czymś ograniczyć widok. :) Mam też wersję bez gór, z pięknym horyzontem. I wersję bez wiatraka, ale z innymi zabudowaniami...

13.04.2002
12:47
[68]

PiotrS [ Centurion ]

Bukary --> :)) wyjaśnienia do przyjęcia, no coż nigdy nie będę Don Kichotem, u mnie najważniejszy jest rozum i logika ;)). Tu masz dobry pomysł, młyn wodny, może bez obracającego się koła, ale koniecznie z przelewającą się wodą. A propos, zagadka: gdzie mieliśmy obracające skrzydła wiatraka?

13.04.2002
13:05
[69]

ernie [ Chor��y ]

Vk -- no cóż dzięki za miłe słowo :) Prepraszam ale transfer jest naprawdę nieciekawy. Dlatego też następna misja będzie do ściągnięcia z T-TCircle :)) btw. kiedy wreszcie skończysz bezpieczną przystań, bo trochę się niecierpliwię. Bukary -ja swojego zdania nie zmienię.

13.04.2002
13:09
smile
[70]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Dla malkontentów... GARRETT ZAKRADA SIĘ DO MŁYNA (ze spichlerzem, bez wiatraka)

13.04.2002
13:10
smile
[71]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Dla malkontentów... GARRETT ZAKRADA SIĘ DO MŁYNA (już nie w górach)

13.04.2002
13:12
smile
[72]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Dla malkontentów... GARRETT ZAKRADA SIĘ DO MŁYNA (zbliżenia na spichlerz)...

13.04.2002
13:13
smile
[73]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Piotrze, mółgłbyś te zrzuty również dodać do PL FMs?

13.04.2002
13:18
smile
[74]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Piotrze ---> Odpowiedź na twoją zagadkę. Skrzydła wiatraka obracały się oczywiście w INVERTED MANSE. To był custom object zbudowany chyba na bazie MovingGear z Thiefa...

13.04.2002
13:26
smile
[75]

Vk [ Pretorianin ]

----> Erni. Moja misja ukaże się już wkrótce. Jednak obawiam się że nie będzie ona rewelacją. Ale wiesz, jest to moja pierwsza plansza robiona w Dromedzie więc... rozumisz :)

13.04.2002
13:39
smile
[76]

ernie [ Chor��y ]

Rozumiem, rozumiem, to demko to też moja pierwsza plansza. Nie chodzi o to że to nie będzie rewelacja (choć ty tak mówisz), ważne że coś zrobiłeś do końca. Bukary --> a niech mnie jasny piorun... nikt ci nie każe robić full mission!!! Wystarczy żebyś nam to udostępnił, abyśmy mogli zobaczyć te extra lokacje w 3D, chociażby (a może przedewszystkim) dla naszych celów edukacyjnych. Dodaj parę roombrushes a resztą się nie przejmuj, ja (i nie tylko) bardzo chcielybysmy to zobaczyć z bliska. Więc zamiast robić screenshoty z każdej strony, po prostu to udostępnij (chociażby na moją extra szybką stronę). Jeżeli nie...cóż będę bardzo, bardzo ale to bardzo zły ;]

13.04.2002
14:52
smile
[77]

Vk [ Pretorianin ]

Zamieszczam screeny z z dzisiejszej pracy w dromedzie

13.04.2002
14:53
smile
[78]

Vk [ Pretorianin ]

I drugi screen

13.04.2002
16:52
smile
[79]

master_thief [ Chor��y ]

bardzo ladnie sie to prezentuje:)

13.04.2002
18:16
smile
[80]

Vk [ Pretorianin ]

Ogłaszam wszem i wobec, że już dosłownie może nawet za kilka dni wypuszczę "w świat" swoją FM. ----->Master_thief - co miałeś na myśli pisząc "bardzo ładnie się to prezentuje"? MIałeś na myśli może moje screeny, a może screeny Bukarego, a może i jego i moje screeny razem?? :)

13.04.2002
18:43
smile
[81]

radonix [ Pretorianin ]

Chciałbym skorzystać i zapytać o 'Calendra's Legacy' - ta misja chodzi pod T1, TG czy pod T2 ??? Dzięki za odpowiedź!

13.04.2002
19:29
smile
[82]

master_thief [ Chor��y ]

no coz, ogolnie wyniki waszych prac sa bardzo dobre. screeny prezentuja sie super. fakt ze bukary jest chyba najlepszy w tym ale i inni robia swietne lokacje:)

13.04.2002
19:32
smile
[83]

master_thief [ Chor��y ]

a calendra jest pod T2

13.04.2002
20:29
smile
[84]

Vk [ Pretorianin ]

Heh, nie da się ukryć Bukary to po prostu polskie gUrU dromeda :). Szkoda tylko że robi on szczątkowe rzeczy, a nie całe FM :(.

13.04.2002
22:04
smile
[85]

Vk [ Pretorianin ]

SKOŃCZYŁEM!!!! Moja misja jest już gotowa do wysłania. W najbliższym czasie wyślę ją do PiotraS. Będą dostępne 2 wersje. Wersja 906 kilowa, bez filmu, oraz wersja 3,07 Mb z filmem. W misji można grać niestety tylko na poziomie Easy, bo mi się totalnie objectivy powaliły. Ale poprzełączajcie sobie po poziomach normal i hard, bo napisałem tam małe pozdrowienia :). No to jak wyślę całość, a pewnie trochę mi to zajmie, bo mam modem, to czekam na opinie.

13.04.2002
22:44
smile
[86]

Judith [ Gladiator ]

Vk - KONGRATULEJSZYNY!! Zgłszam się na beta-testing, :)))

13.04.2002
22:44
smile
[87]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Jak zauwazam z przyjemnoscia duzo sie dzialo w czasie mojej absencji - to cieszy.... Bukary - przylaczam sie grona chwalacych, dlatego bo jest za co, dalbys, chlopie pobuszowac wsrod worow z maka - a wtedy - wierz mi na slowo - znalazlbym i klucz do alkowy córuchny mlynarza....... : ) Vk - czekam niecierpliwie... Pozdrawiam wszystkich...

14.04.2002
00:34
smile
[88]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Do wszystkich, którzy pracują w DromEdzie, mam prośbę. Zerknijcie w prawo. Zobaczycie statystyki z powyższej lokacji (młyn). Specjalnie ustawiłem się w takim miejscu, aby poszczególne liczby były największe: np. ok. 800 to maksymalna (a nie normalna) liczba polyglonów w tej lokacji. Jak widzicie, nie jest jeszcze tragicznie, ale nie jest też dobrze. Czy macie jakieś pomysły na zmniejszenie liczb w poszczególnych kategoriach? Jak najlepiej zbudować taką lokację? Zerknijcie np. na powyższe zrzuty, przyjrzyjcie się dachowi wodnego młyna, spróbujcie zrobić podobny i napiszcie, ile brushes minimalnie udało wam się do jego zbudowania użyć. Szukam różnych sposobów na obniżenie SCENE COMPLEXITY i BRUSH COUNT przy zachowaniu – mniej więcej – poszczególnych kształtów itp. Wszelkie pomysły są mile widziane.

14.04.2002
10:46
[89]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary - wywiad KOMAGa dziala wiec trzeba byc czujnym.........

15.04.2002
07:24
smile
[90]

Vk [ Pretorianin ]

Dzisiaj rano wysłałem już misję PiotrowiS. Także niedługo pewnie gdzieś ją zamieści. Ajajaj będziecie mieli się z czego śmiać :)

15.04.2002
08:21
[91]

mabrus [ Pretorianin ]

--> Vk Bedziem grać, oj tak... ;) --> Bukary No nie powiem, młyn bardzo mi się podoba. W ŚGK podają że T3 ma wyjść nie dość że w ostatnim kwartale br. to jeszcze przed DEusEx2. Co o tym sądzicie?

15.04.2002
08:24
smile
[92]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

mabrus - zeby to tylko nie byly pobozne zyczenia redakcji, oby, oby, oby...

15.04.2002
09:33
[93]

PiotrS [ Centurion ]

Mamy pewne drobne problemy z misją Vka. A tu link, żebyście czekali z niecierpliwością ;)

15.04.2002
13:37
[94]

ernie [ Chor��y ]

mabrus --> oj, nie wydaje mi się...

15.04.2002
14:21
[95]

Paweuek [ Centurion ]

Ernie, przeszedłem Twoją FM. K...a! Lepiej tych dźwini i klucza nie mogłeś schować? Chyba trzy godziny szukałem przełącznika!!! ALe za to klucz znalazłem już po godzinie. P.S. Ogólnie to nieźle. Tylko troszkę mała mapa...

15.04.2002
14:57
smile
[96]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Nie przesadzasz, paweuek? Ja to skonczyłem w 15 minut. A gdyby nie klucz, to byłoby 10... Ale klucz był rzeczywiście dobrze ukryty :)))) Brawo, ernie! Świetne DEMO (i dlatego własnie "mapa jest mała")...

15.04.2002
15:05
smile
[97]

ernie [ Chor��y ]

Hehe, sam nie wiem, Bukary jako jedyny nie miałeś większych problemów. Może trochę przesadziłem...a może nie...tak czy inaczej dzięki za zainteresowanie :)

15.04.2002
18:13
smile
[98]

Vk [ Pretorianin ]

Heykha. Dzisiaj odebrałem płytkę. Dzięki Mabrus! Grałem przez 2 minuty i na tym skończyła się moja kariera :). W momencie kiedy nacisnąłem przycisk save gra się zawiesiła. Potem zrobiłem reset, włączyłem Thiefa, chciałem wziąć load, ale gierka się znów zawiesza. Czy ktoś za Was może mi powiedzieć dlaczego??

15.04.2002
18:54
[99]

ernie [ Chor��y ]

Powiedziałbyś najpierw jakiego masz kompa.

15.04.2002
19:31
smile
[100]

Bukary [ Generaďż˝ ]

S P O I L E R W A R N I N G UWAGA! OSOBY, KTÓRE MAJĄ ZAMIAR GRAĆ W DEMO VK „BEZPIECZNA PRZYSTAŃ”, POWINNY ZAPRZESTAĆ DALSZEGO CZYTANIA TEJ WIADOMOŚCI!!! Vk --- Próbuję się z tobą skontaktować od rana, ale nie otrzymałem odpowiedzi. Być może z winy mojego programu pocztowego. Dlatego też postanowiłem tutaj zamieścić kilka uwag dotyczących „Bezpiecznej przystani”. Powinieneś był dać to demo jakiemuś beta-testerowi. Wtedy uniknąłbyś wielu niepotrzebnych błędów. Poniżej zamieszczę m.in. ich listę. Na wypadek, gdyby jakiś nieuczciwy złodziej przeczytał jednak ten skierowany do ciebie post, będę się starał mówić półsłówkami... :) Choć zdaję sobie sprawę, że „Bezpieczna przystań” to niewykończone demo, potraktuję ją jednak jak misję, z całą surowością. W ten sposób zwrócę ci uwagę na pewne rzeczy. Być może skorzystasz z tego przy tworzeniu prawdziwej FM. 1) Dema nie można załadować w DL. Co więcej, nie można go załadować nawet w DromEdzie, ponieważ edytor szuka pliku „demo1.GAM”, który nie znajduje się w twoim archiwum. Udało mi się jednak „odpalić” misję w DromEdzie poprzez „podstawienie” pliku „dark.GAM” w miejsce twojego custom gamesys. 2) Wydaje mi się, że również w strukturze (lub zawartości) poszczególnych plików w archiwum mogą występować błędy. Sprawdź np. czy pliki „newgame.str” oraz „titles.str” są poprawne. 3) Pozostawiłeś sporo brushes poza obszarem gry (niewykończone obszary, niepotrzebne bryły z dala od miejsca akcji itp.). Pozbądź się tego wszystkiego, gdyż w ten sposób zmniejszysz wielkość archiwum. A liczba kb do ściągnięcia jest dla nas, modemowców, bardzo istotna. 4) AIs zachowują się dosyć dziwnie. Strażnik na rynku nie może się ruszyć z miejsca. Strażnik z latarnią zaprzestaje pościgu za Garrettem, gdy ten wbiegnie na rynek, i zaczyna biec w przeciwną stronę. Ten sam strażnik podczas patrolowania wchodzi w ogrodzenie i nie może z niego wyjść. Łucznik przy wejściu do BEZPIECZNEJ PRZYSTANI spada z wieżyczki. Jest to prawdopodobnie wina braku aktualizacji AI Pathfinding Database oraz źle rozmieszczonych TrlPt. 5) Część obiektów znajduje się zbyt blisko ścian. Jeden z obrazów staje się przez to całkiem niewidoczny. 6) Niektóre z twoich obiektów można wziąć PRZEZ szybę. Aby zobaczyć, jak tego uniknąć, przyjrzyj się rozwiązaniom z misji THE TIES THAT BIND Hit Deity’ego. 7) Szyby po rozbiciu wracają do swoich pierwotnych rozmiarów. To również można poprawić. 8) Dlaczego jeden ze strażników nosi kotwicę? Czy to symbol PRZYSTANI? Należałoby to wyjaśnić w misji. A dlaczego jeden ze strażników w misji stoi cały czas tyłem do gracza? To czyni go całkowicie zbędnym w rozgrywce. 9) Sporo tekstur w misji nie jest dopasowanych do brył (aligned to brushes). 10) Nie należy umieszczać obiektów-budynków (u ciebie np. wieżyczka) w miejscu, do którego może dostać się gracz. Przez te budynki można bowiem przejść. Dosłownie. 11) Staraj się robić większe (tzn. głębsze, a nie np. szersze) wnęki na drzwi. Czasem nie robisz ich wcale. Widać wtedy boczne ściany, które zdają się mieć grubość zaledwie kilku centymetrów, zaś drzwi otwierają się niejako „w powietrzu”. To wygląda bardzo nienaturalnie. Nie umieszczaj również drzwi w kątach pomieszczeń. 12) Wiele razy w ciągu misji możemy podnieść niepotrzebne przedmioty (np. maski). Chodzi o te, które się podświetlają. Staraj się tak pozmieniać ich właściwości, aby nie można ich było podnieść. 13) Po wejściu do sekretnego obszaru w żaden sposób nie można się z niego wydostać. 14) Po „wyjściu” z mieszkania Garretta nie można już nijak do niego powrócić. A co będzie, jeśli zapomnimy wziąć narzędzia? 15) W pomieszczeniu z miniaturkami nie da się całkowicie podejść do piedestałów. Nie mam pojęcia, dlaczego. 16) Dlaczego w jednej z kuchni jest taka „dyskoteka”? 17) Po co ta pozostałość po latorośli (strzale) na jednej z ulic? 18) Zamiast gwiezdnej tekstury stwórz animowane NewSky. Zobaczysz, jak wiele zyska na tym misja. 19) Wydaje mi się, że tworząc obrazek na główny ekran gry użyłeś zrzutu z nie swojej misji (z CL?). Masz na to pozwolenie? 20) W DromEdzie nie mogłem znaleźć obiektu, który jest przedmiotem poszukiwań Garretta. Być może to wina braku custom gamesys. 21) Używałbym raczej formy „Hameryci”, a nie – „Hammerici”. 22) W przepisie brakuje przecinków, a w dzienniku Garretta jest „mordestw” zamiast – „morderstw”, brakuje też przecinków przed „którzy” i „że”. „Boska” można pisać małą literą. 23) Na koniec jeszcze jedna rada: staraj się wszelkie rzeczy, z którymi spotyka się złodziej podczas rozgrywki, objaśnić i uzasadnić. Vk, bardzo podobała mi się „klatka” szczurów i sposób, w jaki „wtopiłeś” jeden z klejnotów w otoczenie. Ukrycie wejścia do PRZYSTANI również było znakomite. OK!

15.04.2002
21:33
[101]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Wszystko - pieknie , ladnie (Bukary, nie czytalem...) - ale jak rozumiem nie ma jeszcze tej FM udostepnionej do sciagania (?)... Bynajmniej u Piotra nie ma...

15.04.2002
21:46
smile
[102]

Vk [ Pretorianin ]

No to witam po raz kolejny. Po graniu w Calendra's Legancy mam kilka opinii którymi chciałbym się podzielić. Otóż pierwszą rzeczą która mnie wkurzyła były wymagania sprzętowe. Mój stareńki VooDoo2 trochę się krztusił, ale Celeron 700 wspomógł staruszka :). Potem drugą rzeczą która mnie wnerwiła było to, że w momencie gdy klikałem przycisk save to gra się zawieszała. Dobrze, że przynajmniej Quick Save działały. No a teraz opiszę to co mi się spodobało w tym dodatku: - KLIMAT. Nie jest on może aż taki wyrazisty jak w Thiefie1, ale klimat tutaj według mnie nadrabia pogodą (deszcz, pioruny). W 2 misji natomiast poczułem tą "fazkę" z T1 kiedy to się człowiek podniecał jakimś zadaniem. Tak samo tutaj bardzo spodobała mi się misja druga. Goniłem po tym mieście byle zdążyć na czas. Moim zdanie po prostu cOOl misja. - Realizm. To pierwsza Fan Misja/dodatek, w którym spotykam się z takim realizmem. Chodzi mi mianowicie o to, że dopóki czegoś nie ukradnę to nie jestem uważany za złodzieja. Wielkie było moje zdziwienie, kiedy ja się tu kamufluję, a strażnik mnie olał :). Trochę zdziwiony wyszedłem z cienia i zacząłem wokół niego skakać jak oszołom, a on nic :). Poza tym panowie robiący CL na pewno specjalnie porobili ludzi w tej 1 planszy, którzy nosili jakieś rzeczy przy swoim pasie. Ja nawet odruchowo położyłem swoją rękę na kluczu jakiejś babki, a dopiero potem skapnąłem się, że nie powinienem. Dopiero w tej misji zobaczyłem jak bardzo uzależniłem się od tego kradziejstwa. Dosłownie skręcało mnie kiedy nie mogłem kogoś okraść :). - Architektura. O w mordę, jak popatrzyłem na te budowle, to........... no wiecie co, po prostu są eXstra! - Filmy. No Qurdę powiedzcie, że wam się filmy nie podobały to Was gas arrowem potraktuję :) - Intryga. Chyba wiecie co mam na myśli. Niech mi ktoś powie że jak mu ta kolesie w tawernie dała 25 tysięcy to przyjął je bez żadnych emocji...:) Na końcu chciałby podziękować Mabrusowi dzięki któremu w ogóle mogłem sobie pograć. DZIĘKUJĘ.

15.04.2002
23:04
smile
[103]

Vk [ Pretorianin ]

TEN POST KIEDUJĘ W ODPOWIEDZI DO BUKAREGO, ODNOŚNIE MOJEJ MISJI. WIĘC JEŻELI TY GRACZU NIE CHCESZ SIĘ O NIEJ NIC DOWIEDZIEĆ NIE CZYTAJ TEGO TEKSTU DALEJ. Dobra. Postaram się w postaci adnotacji odpowiedzieć na Twoją "recenzję" :) mojej planszy. Odpowiedzi pisałem raczej "na luzie", a nie tak strasznie formalnie i poważnie. Ad.1 Wiem, wiem. Jest to spowodowane tym, że tak mi się kiedyś zamarzyło dodać do misji GameSys. Dodałem go, ale zrezygnowałem z niego później. Jak niestety widać nadal jest wymagany. Jeżeli jednak umiesz sprawić że wszystko "pójdzie" bez tego pliki to proszę zrób to, bo ja już mam naprawdę duży rachunek telefoniczny i nie chciałbym wysyłać następnego pliku. OK.? Ad.2 Tak tu masz rację. Plik titles był skopiowany z innej planszy, ponieważ nie wiedziałem czemu mi się nie chce wyświetlić nazwa mojej planszy jak robię save. Czy byłbyś tak uprzejmy i usunął tą nazwę w pliku titles.str, bo nie chciałbym wprowadzać tak małej poprawki, żeby znowu te 900 klio wysyłać. Z góry dziękuję za szczere chęci :) Ad.3. Wiem, mój błąd :( Ad.4. Tak wiem i szczerze mówiąc nie wiem dlaczego :). 5. Aha. Dobrze wiedzieć :) 6. Postaram się. 7. Wiem o tym i nie wiem dlaczego. 8. HA!. I tu drogi Bukarciu przygotuj się na szok!. Ten gość z kotwicą to był DOWCIP!. :). Po prostu nudziło mi się więc walnąłem takiego ziomka. 9. No cóż mogę powiedzieć. Po prostu jak widać najlepszy w te klocki (dromedowe) nie jestem. Następnym razem się bardziej przyłoże do tych tekstur. 10. A słuszna uwaga. 11. Wiem też to zauważyłem. 12 . Ale nie wiem jak zrobić taką właściwość, że obiekt jest nie do podniesienia. 13. Ekhm. Do jakiego "sekretnego" przejścia? Czyżbyś znał lepiej tą planszę ode mnie? Dziwne. Proszę napisz dokładniej o które miejsce Ci chodzi. Czy może chodzi o to miejsce po prawej od mieszkanie Garreta, gdzie idzie się na prawo via gzyms? Jeżeli takm to z przykrością muszę stwierdzić że nie możesz się stamtąd wydostać po chyba po świętach trochę..... no wiesz :). A tak serio, to jak chcesz stamtąd wyjść, to wejdź wpierw na stół, a potem ukucnij i przez okno już się powinno wyjść normalnie. Przynajmniej ja tak mogę. 14. Hehe. Tu się równo uśmiałem. Rzeczywiście, jednorazowe to mieszkanie jest :). 15. Ja też nie mam pojęcia dlaczego :) 16. A no bo widzisz, w properitis światła wziąłem żeby mi fiksowało między maximum, a minimum, stąd ta "dyskoteka". 17. A wiesz że nie wiem :). 18. I znowu masz rację. A teraz już caałkiem poważnie - chciałem zrobić taki ładny krajobraz - poranek, lekki deszczyk, mgła. Czyż nie ładne? Szkoda tylko że w słowach :( 19. Wysoki sądzie przyznaję się bez bicia, że wysoki sąd ma rację. Jam jest winny. A tak na serio, to trzeba mieć na to pozwolenie? Aż mi się nie chce wierzyć, przecież to jako zwykła tapeta była, jeszcze przed ukazaniem się CL. 20. A tu się zdziwiłem, nie możesz znaleść tej woskowej kopii klucza??? No cóż "szukajcie a znajdziecie". Ukryłem go spcecjalnie tak głęboko, aby ktoś grał w moją misję trochę dłużej niż 10 minut :). 21. Okej. 22. No cóż, znowu muszę się przyznać do błędu. 23. Hmmmmm. No dobrze. Reasumując. Trochę mnie zdołowałeś, ale jednocześnie słowa krytyki wzbudziły we mnie potrzebę stworzenie nowej FM, którą Ci bym zaimponował. Miejmy nadzieję, że tak się stanie. Na razie jednak zastanawiam się co zrobić z tym moim nieszczęsnym filmem który stworzyłem do mojej FM. Chce go ktoś w ogóle????? No to już kończę ten mój najdłuższy post.

16.04.2002
00:15
[104]

PiotrS [ Centurion ]

Vk nie przejmuj się, z Bukarym to tak zawsze, człowiekowi się wydaje, że wszystko ok., a tu jak nie napisze... :)) ale to normalne, on jest nauczycielem ;))

16.04.2002
00:22
[105]

PiotrS [ Centurion ]

Aj, jeszcze jedno, jak będziecie długo siedzieć nad DromEdem to was TO spotka ;))

16.04.2002
07:05
smile
[106]

mabrus [ Pretorianin ]

Gdzie jest do zdobycia demko Vk? :)

16.04.2002
07:07
[107]

mabrus [ Pretorianin ]

--> brzeszczot 107! 107! 107! 107! 107! :)))

16.04.2002
08:14
[108]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

mabrus - 108 ale 109 nie bedzie - zapraszam do nowego watku...

16.04.2002
08:56
[109]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

nie moge zalozyc nowego watku - "nie moze znalezc serwera..." no coz popróbuje od czasu do czasu...

16.04.2002
09:04
[110]

Kamil15 [ Chor��y ]

Chyba będę musiał se pograć w tom gierkę :)))

16.04.2002
11:12
[111]

Timon [ Centurion ]

Witam Mam kilka pytań - 1/ znalazłem tutaj wzmiankę o stronach z polskimi misjami podajcie ich namiary, 2/ mam pżroblemy z teksturami r rodziny Keep oraz NewKeep, są one wyświetlane prawidłowo ale w jedmónocześci w punkcie 0,0,0 widaś jakić blędny element a w drzewie obiektów pojawiły się załadowane tekstury z tej rodziny . Co jest tego przyczynę oraz jak temu zaradzić

16.04.2002
12:22
[112]

mabrus [ Pretorianin ]

Hmmm... Po kolei: --> brzeszczot - jeżeli masz problem z otwarciem nowego rozdziału to napisz. Ktoś po południu, lub jutro ja czy inny ktosiek rozpocznie nowe. --> Kamil15 - serdecznie witamy. Zaczynaj gościu od jedynki- najlepiej gold jeżeli będziesz miał dostep do tej wersji. --> Timon - witaj również. Nie do końca rozumiem w czym masz problem. Może napiszę jak ja to robię: 1. Robie jakiś obiekt na który można nanieść teksturę. 2.Robię portalizację i otwieram (rozszeżając ramkę na 1/3 widoku) widoku 3d. W ten sposób widzę obiekt z teksturą jorge. 3. Naciskam Alt+T i widzę w części której nie zajmuje okno 3d bieżące tekstury. Po wybraniu rodziny zwiększa sie ich ilość. Klikam na tej która mnie interesuje. Gdy jest aktywna, klikam na przykładowo ścianę obiektu. Po zrobieniu portalize widzisz zmiany w oknie 3d. Po kolejnym wyborze i nanoszeniu tekstur na obiekt zmiany następują samorzutnie. Rób często optymizacje.

16.04.2002
12:26
smile
[113]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

mabrus - zaloz jesli mozesz - bo u mnie sie cos kisi...

16.04.2002
12:28
[114]

mabrus [ Pretorianin ]

--> Timon zobacz:

16.04.2002
20:04
[115]

Timon [ Centurion ]

Mabrus dzięki za adres. jeśli chodz o tekstury to mnie jednak źle zrozumiałeś. jak układać teksturę to wiem. Mam natomiast problem z błędnymi obiektami. Pojawiają się one drzewie obiektów tj. Editors Object Hierarchy Archetypes Missing(-6607) Ich "fizyczna" reprezentacja pojawia się w punkcie o wspołrzędnych 0,0,0. Aktualnie są to tylko tekstury z rodzin Keeper oraz NewKeep. Optymalizacja powoduje czasowe ich zniknięcie ale dodania jakiegokolwiek obiektu lub brush-a wywołuj ponowne ich się pojawienie. Ponawiam więc pytanie jak uniknąć takich sytuacji i co je powoduje

16.04.2002
20:44
smile
[116]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Timon ---> Odpowiem Ci jutro w nastepnej części wątku (bo dziś się spieszę i nie zdążę napisać):

16.04.2002
21:24
[117]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Odpowiedzi już udzieliłem....

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.