GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Quake 2

07.04.2002
15:16
[1]

maniek_ [ O_o ]

Quake 2

Jestem w pałacu, podróżuję tak upper palace - lower palace i nie mogę znaleźć seciurity pass aby zniszczyć laser, wszystko inne zrobione tylko ta przepusta gdzieś się... zgubiła. Proszę o pomoc.

07.04.2002
20:23
[2]

Valencis [ Transmuter ]

Był czas, kiedy znałem SP w Quake II na pamięć, ale teraz... no, muszę sobie odświeżyć pamięć. Zaczekaj jeszcze trochę.

07.04.2002
21:12
smile
[3]

Raziel [ Action Boy ]

maniek_ --> to żeś się obudził:)))) trzeba bylo sie mnie dobrych 4 lata temu o to spytać:)

07.04.2002
21:22
[4]

maniek_ [ O_o ]

Nawiasem mówią to już skończyłem grę, jakiś komputer był obok i on otwierał jakieś drzwi i już, potem jeszcze quad+rail pare(naście) razy i makaron is dead. A tak ostatnio sobie przypomiałem o Q2, nie ma to jak shotgunem i karabinkiem naparzać w tych najsłabszych strażników, rzeź w czystej i miłej postaci :-)

07.04.2002
21:25
[5]

Valencis [ Transmuter ]

Miasto (City Unit) to ostatni, ósmy i najbardziej zawikłany nadpoziom w całym Quake II. Ponieważ co chwila będzie trzeba wracać do wcześniejszych miejsc, w których trzeba znaleźć jakiś klucz lub nacisnąć jakiś przycisk, opiszę krótko cały schemat przejścia przez Miasto. Rozpoczynamy przygodę w "Outer Courts". Po spotkaniu pierwszego Tanka Commandera stoimy przy ogromnej bramie miasta, wchodzimy do środka i od razu odnajdujemy przejście na wyższy poziom, "Lower Palace". Można tam wejść, ale radzę najpierw załatwić wszystkie sprawy w "Outer Courts". Idziemy w lewo, skaczemy do wody i w jednym z wyjść z akwenu znajdujemy drugie, równie dobre jak pierwsze, przejście do "Lower Palace". Płyniemy innym tunelem i wkrótce trafiamy do kompleksu pomieszczeń kryjących pierwszy z istotnych kluczy, Data Spinner (taki w kształcie piły). Na tym kończą się podstawowe obowiązki w "Outer Courts". Przechodzimy dalej. Wchodząc głównym wejściem do "Lower Palace" szybko okaże się, że drogio we wszystkie strony blokują pola siłowe. Jedyna droga dalej to skok za kolumnę wody widoczną przy wejściu, idąc tamtędy dotrzemy do miejsca, gdzie zaczelibyśmy wędrówkę wchodząc tym drugim wejściem. Dowolnymi drogami w końcu trafimy do głównej sali "Lower Palace", dużego panelu komputerowego. Aby go użyć musimy mieć dwa klucze. Pierwszy z nich to Data Spinner zabrany z podziemi "Outer Courts". Po drugi, Data CD (w kształcie krążka), udajemy się do następnego poziomu, "Upper Palace". "Upper Palace" to największy, mający najwięcej ukrytych obszarów i przeciwników, poziom w Quake II. Składa sie on z części wyższej, do której trafiamy najpierw i niższej, którą zwiedzimy później. Dzielą je żółte pola siłowe. Aby je wyłączyć należy mieć Security Pass (złoty klucz), to ten którego szukasz, jeśli dobrze rozumiem. Wchodzimy do "Upper Palace" i są przed nami dwa przejścia. Prawe prowadzi bezpośrednio do miejsca, gdzie są drzwi zamknięte na Security Pass. Trudno je zauważyć, to taka mała bramka przy laserze komunikacyjnym, tym wysyłającym wiązkę błękitnych laserów w niebo. Lewe drzwi zaprowadzą nas tam gdzie chcemy, właściwie też do tego lasera, tyle, że na jego piętro. Odnajdziemy tam Data CD, drugi klucz potrzebny do otwarcia panelu w "Lower Palace". Kiedy podejdziemy obok, szybko zamkną się przed nami drzwi prowadzące do ostatniego panelu wyłączającego leser komunikacyjny i tym samym otwierającego wyjście z nadpoziomu Miasta. Wracamy do "Lower Palace". Stoimy przy panelu i podchodzimy do miejsc, w których umieszczane są kolejno: Data Spinner z podziemi "Outer Courts" i Data CD zabrany z lasera komunikacyjnego w "Upper Palace". Po użyciu obu kluczy naciskamy przycisk w środku i pojawia się Data Spinner nr 2, który zabieramy. Jedno z przejść obok panelu, po jego prawej lub lewej stronie (dokładnie nie pamiętam) kryje przejście do podziemi "Upper Palace" gdzie się udajemy. W podziemiach "Upper Palace" znajdziemy Security Pass. Gdy go podniesiemy, to nie będzie innej drogi do wyjścia jak znów przez "Lower Palace" i do wyższej części "Upper Palace". Idziemy do drzwi poniżej lasera komunikacyjnego i otwieramy przy pomocy Security Pass. Naciskamy przycisk i wszystkie żółte pola siłowe w mieście zostają wyłączone, teraz można się przemieszczać pomiędzy dwoma rejonami "Upper Palace". Przechodzimy na pięterko lasera i znów otwieraja się przed nami drzwi w kolumnie koło podestu, na ktorym niegdyś był Data CD. Wchodzimy dalej i naciskamy przycisk, który rozbezpiecza pozostałe lasery w mieście. Do tego był potrzebny Data Spinner nr 2. Teraz drogę na koniec City Unit mamy otwartą. Makron czeka, ale polecam sie trochę rozejrzeć za licznymi sekretami, które otwieraja się dopiero na końcu gry. Domyślam się, że po tym czasie sam do tego doszedłeś. Mam rację?

07.04.2002
21:26
[6]

Valencis [ Transmuter ]

Mam. :)))))))

07.04.2002
21:33
[7]

maniek_ [ O_o ]

Qrcze, ale post:) Dzięki:)

07.04.2002
21:40
[8]

Valencis [ Transmuter ]

...stary numer z tą podpowiedzią po czasie. :))))))) To mam zagadkę odnośnie City Unit. W "Outer Courts" jest ukryty Czerwony Klucz. Do czego on służy?

07.04.2002
21:42
[9]

maniek_ [ O_o ]

Znalazłem ten klucz, pod wodą! To był sekrecik, nie jestem pewien bo latałem po tych poziomach jak porąbany ale WYDAJE mi się, że otwierał on jakiś inny sekret, drzwi?

07.04.2002
23:10
[10]

Requiem [ has aides ]

a ja teraz przechodze SP quake 1 :)

07.04.2002
23:46
[11]

wolkov [ |Drummer| ]

Requiem -> ja tez :), piekna sprawa, a w jakim grasz trybie grafiki? D3D czy openGL?

07.04.2002
23:47
[12]

Requiem [ has aides ]

chyba D3D :) a moze wiesz jak zwuiekszyc rozdzielczosc?

07.04.2002
23:55
[13]

wolkov [ |Drummer| ]

Jasne :), ja ustawilem sobie 1024x768x32 (najlepsze, ze mi nawet troche q1 zwalnia czasem, hehe). We wlasciwosciach skrotu-> obiekt docelowy, a u mnie wyglada to tak: D:\GAMES\Q1\Quake1.exe -width 1024 -conwidth 1024 -bpp 32 (dwa razy 1024 jest celowo) i masz quaka o co najmniej dwa lata mlodszego :-), a na openGL'u jeszcze sa mgielki, bumpmapping i inne duperelki :-). Enjoy!

08.04.2002
16:28
[14]

Valencis [ Transmuter ]

Wyjaśnienie co do roli Czerwonego Klucza. Klucz znajduje się w zablokowanym najpierw polami siłowymi sekrecie blisko akwenu w "Outer Courts". Jest on związany z innym ukrytym obszarem w "Upper Palace". Wszedłszy do niższej części "Upper Palace" natrafimy na szyb (sc. 1), do którego schodzimy i trafiamy w miejsce, gdzie znajduje się wydrążenie wypełnione kwasem (sc. 2). Tuż nad taflą kwasu leży kamień, który okazuje sie być przyciskiem otwierajacym zatopiony tunel. Włączamy Environment Suit znaleziony w ukrytym obaszarze z Technicianem trochę wcześniej i płyniemy, po drodze jest też Adrenalina więc pewnie by się i tak przeżyło tą podróż. Wychodzimy do dosyć osobliwego pokoju (sc. 3), na jednej z jego ścian jest plakat, na innej napis DOOM. Jest tam jeszcze jeden Environment Suit, który umożliwi drogę powrotną, jeśli się nie zauważy, że można przestrzelić ścianę i wrócić utworzonym w ten sposób tunelem. Jest i panel uruchamiany przez Czerwony Klucz (nie musi być ten z "Outer Courts". Można zabrać też Czerwony Klucz z ukrytego poziomu "Lost station" w Base Unit i wycofać się stamtąd zachowując go lub przetrzymać Czerwony Klucz z "Power Plant" w Power Unit). Umieściwszy tam czerwony klucz otwiera się maszyna kryjąca tajemniczy artefakt o nazwie Ancient Head (sc. 4). Na pierwszy rzut oka działa on jak Adrenalina, ale domyslam się, że ma inne, dodatkowe działanie. Wiecie coś o tym?

08.04.2002
17:33
[15]

maniek_ [ O_o ]

Klucz znalazłem, ale to nie ten sekrecik, musiałem się pomylić, w czymś takim nie byłem... zaraz sprawdzimy :-)

27.04.2002
19:52
smile
[16]

maniek_ [ O_o ]

No to ja mam nowe pytanQo związane z Q2; jak włączyć licznik klatek???

28.04.2002
22:18
[17]

maniek_ [ O_o ]

^

29.04.2002
10:02
smile
[18]

toyek [ Legionista ]

I tak Q2 mp rulez :))))) hyhy Immortal, Thresh, Shub, NoName sa de besciaki a z Polski sa to Scooby, Anomal, Lucas, Warrior, POZDRO DLA WSZYSTKICH KTORZY WIEDZA ZE Q2 NIE UMARLO I NIGDY NIE UMRZE Jak chcecie pogadac to prosze o kontakt

29.04.2002
17:45
[19]

maniek_ [ O_o ]

Nie chcemy pogadać... chcemy wiedzieć jak się włącza licznik klatek...

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.