GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

>>>..:: Gra w skojarzenia cz.54 ::..<<< | Zaczynamy od: Burza :)

08.05.2005
20:56
smile
[1]

katrin20 [ Kati ]

>>>..:: Gra w skojarzenia cz.54 ::..<<< | Zaczynamy od: Burza :)

*Gramy według następujących zasad:

1. Osoba dająca skojarzenie do podanego słowa, umieszcza go w następujący sposób, np: Kwiat ---> piękno.
2. Jeżeli na podane słowo, skojarzenie da więcej niż jedna osoba, wtedy następna osoba daje skojarzenie do słowa umieszczonego najszybciej!
3. Nie wolno robić ciągów słów, np: Kwiat ---> piękno ---> kobieta.
4. Nie wolno edytować postów.
5. Nie wolno podawać wulgarnych słów jako skojarzenie.
6. Nie wolno publikować treści wulgarnych, obrażających innych użytkowników karczmy, ani rzeczy mijających się z dobrym smakiem.
7. W zabawie nie bierzemy pod uwagę skojarzeń osób z listy niemile widzianych.
8. Nagminne łamanie regulaminu będzie równoznaczne z umieszczeniem danej osoby na liście niemile widzianych.
9. Nowy wątek tworzymy po 160 postach.
10. Wątek tworzy TYLKO doświadczony obywatel karczmy.
11. Osoba zakładająca nowy wątek, w kolejnym poście podaje nowe słowo, od którego zaczynamy zabawę.
12. Staramy się nie statsować, przed daniem skojarzenia zalecamy najpierw odświeżenie wątku, a dopiero w następnej kolejności naciśnięcie przycisku "Opublikuj".


*Na GOLU kojarzy się tak:

cz.1: Maluch ---> Auswitz
cz.2: Czarni ---> Piłka
cz.3: Klub ---> The Core
cz.4: Żona Niewierna ---> Rogacz
cz.5: Snopek ---> Cząstka
cz.6: GOL ---> Potęga
cz.7: Legia ---> Czekolada
cz.8: Szkoła ---> Niegrzeczny
cz.9: Pupcia ---> Piotruś Pan
cz.10: Wulkan ---> Kloszar
cz.11: Złodziej ---> Colin
cz.12: FarCry --> Po makale
cz.13: Nauczycielka od polskiego ---> Córy Koryntu
cz.14: Firefox ---> Komputer
cz.15: Stadion ---> Wąsy
cz.16: Maszynka ---> Bank
cz.17: Polonia Warszawa ---> Autobus Na Targówku
cz.18: Wielkanoc ---> Życie
cz.19: Polska - Azerbejdżan ---> Sraj Taśma
cz.20: Wiaderko ---> Okno
cz.21: Mana ---> Karaiby
cz.22: Prima Aprilis ---> Hehe:D
cz.23: Porażka ---> Deszcz
cz.24: Szkoła ---> Sex
cz.25: Matura ---> Wściekłych krów
cz.26: Wybory ---> Polska Będzie Mistrzem
cz.27: Konklawe ---> Pole
cz.28: Chiny ---> Pocałunek Od Pięknej Nieznajomej
cz.29: Ulepszenie ---> Kośtury
cz.30: Karty ---> Golasy
cz.31: Wiosna ---> Ja
cz.32: Zdałem ---> Klatka
cz.33: Kraj ---> Niemiec
cz.34: Milan ---> Psy
cz.35: Lato ---> Snopek9 :>:D
cz.36: Wstępniak ---> Obcy
cz.37: Polki ---> Ściąga UV
cz.38: Gitara ---> Meta
cz.39: Czaszka ---> Babcia
cz.40: Wiosna ---> Święta
cz.41: Samolot ---> Konie Mechaniczne
cz.42: Forum ---> Marka
cz.43: Kompot Wiśniowy ---> Zwierzak
cz.44: Słoneczko ---> Erotyzm
cz.45: Kwiat ---> Kobieta
cz.46: Muzyka ---> Kufel
cz.47: Miś ---> Siła
cz.48: PSV ---> Krowa
cz.49: Rzeka ---> Pan i Władca
cz.50: Derby ---> Śmietnik
cz.51: Chmura ---> Souldriver Po Raz Drugi
cz.52: Impreza ---> Grisham
cz.53: Szaleństwo ---> Elementarz


*Lista stałych bywalców:

... Snopek
... Skrzat
... Katrin20
... DariFula
... Michlos
... Mr_Slip
... Hausi
... *...:::JaRo:::...*
... ExistoR
... MAROLL
... Sergi
... _zielak_
... Blackdragon2
... Edziaa
... General E'qunix
... Chmielek
... Blond_Alex
... Świstak
... Kowalskam
... Be free
... Juanhijuan
... Qrko
... Norwick
... TelRad
... Van Gray
... Kam-El
... Golman
... DeVitoo
... ^_^czacha^_^
... Rammzes1
... Deepdelver
... Souldriver
... Oooololo
... Hitmanio
... Pawelos


*Lista chętnych:

... Romanujan
... Maximus1
... badyl 16 - 1 głos

*Lista osób niemile widzianych:

... llllllllllllllllllllllllllllol


*Regulamin głosowania na osoby zgłaszające chęć wstąpienia w szeregi stałych bywalców karczmy, a dopisujące się na liście osób chętnych:

1. Osoba chcąca być na liście chętnych musi sama siebie do niej dodać.
2. Nie można wypisać się z listy.
3. Można głosować na dowolną ilość osób.
4. Nie można anulować, ani edytować swojego głosu.
5. Głosować mogą wyłącznie osoby, które znajdują się na liście stałych bywalców.
6. Aby znaleźć się na liście stałych bywalców należy zdobyć 3 głosy.
7. Jeśli osoba znajdująca się na liście stałych bywalców zacznie nagminnie łamać regulamin, można usunąć ją z listy i umieścić na liście osób niemile widzianych, jeżeli zagłosuje za tym, co najmniej 4-ech pozostałych bywalców.


*Link do poprzedniej części:

08.05.2005
20:56
[2]

la fessée [ je ne taime plus ]

burza --> błyskawica

edit: net mnie wyprzedził, sorry ...

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-05-08 21:01:29]

08.05.2005
20:57
smile
[3]

katrin20 [ Kati ]

Zaczynamy:

Burza


...i życzę miłej zabawy ;)

08.05.2005
20:57
smile
[4]

oooololo [ Wierność ]

BŁYSKAWICA --> ŚWIATŁO

08.05.2005
20:57
[5]

la fessée [ je ne taime plus ]

burza --> błyskawica

szybki jak ... ;)

08.05.2005
20:58
[6]

Mr_Slip [ True Maggot ]

burza-->piorun

08.05.2005
20:58
[7]

la fessée [ je ne taime plus ]

... burza wiosną ... ;)

edit: ... lubię burzę wiosną, a Wy ...

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-05-08 21:05:01]

08.05.2005
20:59
[8]

NorwicK [ Maggot ]

ŚWIATŁO ---> lampa

08.05.2005
21:01
[9]

la fessée [ je ne taime plus ]

lampa --> ulica

08.05.2005
21:02
[10]

Szympans51 [ Pretorianin ]

ulica---> domy

08.05.2005
21:04
[11]

la fessée [ je ne taime plus ]

domy --> spokój

08.05.2005
21:07
[12]

[email protected] [ Młody Gniewny ]

spokój --> święty

08.05.2005
21:09
[13]

katrin20 [ Kati ]

święty --> duchowny

lafe ja lubię burzę zawsze i w każdej ilości :P... spidi gonzales :P:P

08.05.2005
21:10
[14]

Michlos [ ! - C - O - O - L - ! ]

duchowny ---> ksiadz

08.05.2005
21:11
[15]

Maximus1 [ Konsul ]

duchowny--->mnich

08.05.2005
21:16
[16]

[email protected] [ Młody Gniewny ]

ksiądz --> poseł

Lafe --> burza tylko w lacie i najlepiej taka co przychodzi z nienacka ;)

08.05.2005
21:26
smile
[17]

katrin20 [ Kati ]

poseł --> sejm

skrzacik skąd to skojarzenie? :D

08.05.2005
21:26
[18]

la fessée [ je ne taime plus ]

sejm --> obrady

... ja tam też uwielbiam burzę ... im mocniej wali, tym lepiej ... ;)

Katrin ... ach, zamiast odśwież stronę, dałem opublikuj ... i w ten sposób mój post wyprzedził Twój na samym początku ... nie gniewaj już się, psziepriasiam ;)

08.05.2005
21:27
[19]

ExistoR [ Prince Of UnderWorld ]

sejm --> totalna rozwałka(seriosu sam)

08.05.2005
21:27
[20]

NorwicK [ Maggot ]

sejm ---> senat

08.05.2005
21:28
[21]

[email protected] [ Młody Gniewny ]

obrady--> wyrzycanie pieniędzy



Katrin--> no w końcu na swój sposób złodzieje ;)

08.05.2005
21:29
smile
[22]

katrin20 [ Kati ]

wyrzycanie pieniędzy --> rozrzutność

lafe oj tak :D... im mocniej tym lepiej ;P... i przecież wcale się nie gniewam ;>

skrzacik aaaa... w tym kierunku nie pomyślałam :D:D

08.05.2005
21:30
smile
[23]

kowalskam [ Nightmare ]

wyrzycanie pieniędzy -----> wyrzucanie śmieci

hmmm... ja też LUBIĘ burzę najlepiej z piorunami ;]

08.05.2005
21:31
[24]

kowalskam [ Nightmare ]

mój błąd ;)

rozrzutność--->bogactwo tamtego pana

08.05.2005
21:31
[25]

Michlos [ ! - C - O - O - L - ! ]

wyrzucanie śmieci --> udręka

08.05.2005
21:32
[26]

[email protected] [ Młody Gniewny ]

bogactwo tamtego pana --> Kulczyk

08.05.2005
21:33
[27]

Michlos [ ! - C - O - O - L - ! ]

o fakt nie zauwazylem wyzej........ a tak wogole to udręka tak sie pisze??

Kulczyk ---> $$$$$$$$$$

08.05.2005
21:34
[28]

la fessée [ je ne taime plus ]

$$$$$$$$$$ --> ukryte dolary

... ja tam wolę burzę obszarową, tzn. błyskawice ... pioruny to chyba do punktowej burzy się odnoszą ... obszarowa, często jest bez deszczu ... ;)

Katrin ... no wiem, że żalu do mnie nie masz ... ;) ... może po Twej maturze, pomyślimy o karczmie na temat ... faje sio ... ;)

08.05.2005
21:36
smile
[29]

kowalskam [ Nightmare ]

ukryte dolary---> w sejfie

08.05.2005
21:41
smile
[30]

katrin20 [ Kati ]

w sejfie --> dokumenty

lafe nie ma sprawy ;))... faje won ;P

08.05.2005
21:46
smile
[31]

katrin20 [ Kati ]

dobra... ja na razie mykam... idę porozwiązywać trochę zadanek... narka wszystkim... miłej zabawy i przyjemnego wieczoru ;)
lafe :*:*

08.05.2005
21:50
[32]

Deepdelver [ Wielki Prestidigitator ]

dokumenty --> biuro

08.05.2005
21:53
[33]

zandarus [ Generał ]

biuro ---> sekretarka

08.05.2005
22:05
[34]

la fessée [ je ne taime plus ]

sekretarka --> randka

Katrin ... :* :*

08.05.2005
22:32
[35]

PaWeLoS [ ]

randka---> świece

08.05.2005
22:38
[36]

Be free [ just do it ]

swiece -> swiatlosc
witam wszystkich :)

08.05.2005
22:42
[37]

PaWeLoS [ ]

światłość --> umysł

08.05.2005
22:43
[38]

Be free [ just do it ]

umysl-> madrosc

08.05.2005
22:43
[39]

PaWeLoS [ ]

mądrość ---> głupota

08.05.2005
22:45
[40]

la fessée [ je ne taime plus ]

głupota --> ludzkie myślenie

Be free ... :*

08.05.2005
22:46
[41]

PaWeLoS [ ]

ludzkie myślenie ---> logiczne

08.05.2005
22:47
[42]

Be free [ just do it ]

ludzkie mysli -> pustka
lafe :* czy my sie skads znamy ;)?

08.05.2005
22:47
smile
[43]

Be free [ just do it ]

logiczne -> puste
;)

08.05.2005
22:48
[44]

PaWeLoS [ ]

puste ---> głowa

08.05.2005
23:23
smile
[45]

la fessée [ je ne taime plus ]

głowa --> włosy

Be free ... ;)

08.05.2005
23:31
[46]

[email protected] [ Młody Gniewny ]

włosy--> dredy

siemka B3

09.05.2005
00:12
[47]

katrin20 [ Kati ]

dredy --> fryzura

09.05.2005
00:15
[48]

DariFula [ Dari Fula ]

fryzura --> nożyczki

Katrin witaj ... :* ... moc całusów od Ciebie dostałem, wieeeeelkie dzięki :* ... jak tam nastórj dziesiejszego wieczora ?? ;)

09.05.2005
00:16
[49]

[email protected] [ Młody Gniewny ]

nożyczki -> fryzjer

09.05.2005
00:18
[50]

katrin20 [ Kati ]

fryzjer --> zakład

dari :*:*... dokładny obraz mojego obecnego nastroju znajdziesz w KZS

09.05.2005
00:20
[51]

Deepdelver [ Wielki Prestidigitator ]

zakład --> obłąkani

Dobranoc :)

09.05.2005
00:20
smile
[52]

katrin20 [ Kati ]

*Lista chętnych:

... Romanujan
... Maximus1 - 1 głos
... Badyl 16 - 1 głos

09.05.2005
00:22
[53]

Michlos [ ! - C - O - O - L - ! ]

obłąkani --> psychiatryk

09.05.2005
00:25
[54]

katrin20 [ Kati ]

psychiatryk --> szpital

branoc dip :)

09.05.2005
00:39
[55]

DariFula [ Dari Fula ]

szpital --> pielęgniarka

Katrin ... najważniejsze, to mieć grunt pod nogami, w tym dość śliskim życiu ... ;) ... a ja w Ciebie wierzę ... ;)

09.05.2005
00:43
[56]

katrin20 [ Kati ]

pielęgniarka --> siostra

dari spoko... dam sobie radę... do jutra mi przejdzie... chyba :]

09.05.2005
00:47
[57]

snopek9 [ Legend ]

Ja mam mature we wtorek z polaka..pocieszcie mnie ze nic nie umiejac mozna zdac, nie znac lektur i w ogole...jesli nie mozna waszym zdaniem nasciemiac nie znajac lektur to zamilknijcie na wieki :D

09.05.2005
00:50
smile
[58]

katrin20 [ Kati ]

snopciu no to fajnie bo ja we wtorek też piszę z polaka :/

*edit*... ech... zapomniałam o pocieszeniu... snopciu można... jeśli będziesz mia szczęście i trafi Ci się fajny temat :]

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-05-09 00:51:55]

09.05.2005
00:51
[59]

snopek9 [ Legend ]

Katrin a w srode z matmy piszesz tak? bo ja z gieldy..jesli jednak z gieldy to pogadamy moze?

09.05.2005
00:52
[60]

DariFula [ Dari Fula ]

siostra --> kuse fartuszki

Snopek ... nie tylko Ty, ale dasz sobie radę, dla Ciebie to istna formalność ... (chyba nie zawiedziesz nas) ... ;) ... a naściemniać można, czego ja jestem przykładem ... niewiele się uczyłem i jeszcze ... ściągi zgubiłem w dniu matury, no ale ... 3 jest ... ;)

Katrin ... do jutra przejść Tobie musi, przeddzień ustala nasze nastawienie w podświadomości na dzień kolejny, dlatego wążne to jest ... i przejść musi ... gdybym mieszkał bliżej, bym Tobie kwiaty do wazonu kupił, tak bez okazji, a tak to ... :* pozostaje ...

09.05.2005
00:53
[61]

katrin20 [ Kati ]

snopciu tak... w środę z maty... szczerze mówiąc wolałabym zaczynać od maty... z tego o wiele lepiej się czuję... i z anglika też... a polak... pfff... szkoda gadać... ale z pisemnego nie liczę na rewelacje... zresztą z ustnego też... ocena będzie zależeć właśnie od tego, jakie się trafią tematy na wypracowanie no i jakie wylosuję na ustnym :]

dari obaczymy, ale raczej przejdzie :*:*

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-05-09 00:56:42]

09.05.2005
00:55
[62]

snopek9 [ Legend ]

DariFula --> tylko ze ja sie nie uczylem :) po prostu zawsze mialem taka zasade ze albo cos umniem albo nie...jesli nie to trudno...oczywiscie robie to w ten sposob ze kazdy temat sobie czytam raz i to ma mi wystarczyc albo i nie...ja mam po prostu przeczucie ze to nie wystarczy...obym sie mylil, ale bedzie ciezko, jedno jest pewne jesli nie zdam to ni napisze tego tu, jesli sie spytacie powiem ze nie wazne lub cos w tym stylu. z gieldy widzialem wlasnie pytania z zeszlego roku i jakos bym to zrobil na 2-3moze lepiej...ale polak jest dla mnie ciemna magia bo go olewalem przez te kilka lat...

09.05.2005
00:58
smile
[63]

snopek9 [ Legend ]

Ja licze na tematke wojenna bo te lektury znam jakims cudem..mam plan ze nawet jesli bedzie o czyms innym to ja i tak jakos wplacze te Medaliony, Inne Światy czy inne Zdazenia przed Panem Bogiem, ale nie wiem czy sie bedzie dalo...belkocze jak diabli ale ja jestem zalamany ze nic nie umniem i nie bardzo wiem jak sobie z tym poradzic, a matura juz jutro...

09.05.2005
01:02
[64]

katrin20 [ Kati ]

snopciu w zasadzie tematyka obozowa jest najlepsza bo świeżo omówiona... poza tym chyba każdy wie coś na ten temat

09.05.2005
01:03
[65]

DariFula [ Dari Fula ]

Snopek ... dasz sobie radę, chodzi o to, byś cokolwiek napisał, jakąkolwiek lekturą się poprał w swej wypowiedzi i pisał na temat i nie narobił błędów ortograficznych i interpunkcyjnych zbyt wiele. Na forum czyta się Twe wypowiedzi i nie masz problemów z formuowaniem poprawnie zdań, a błędów rażących unikasz się robić ... a to oznacza, że masz już połowę sukcesu, gdyż nie każdy tak potrafi niestety ... trzymam kciuki za Ciebie i za Kasię, w Was oboje wierzę. Życzyć mnie pozostaje, bście w tematy trafili i ... to ważne - dobrze je zrozumieli, a zwięczenie nawet Was zaskoczy, gdyż możecie liczyć tylko na siebie, a osobami inteligentnymi jesteście ... wg mnie formalność, choć życzę powodzenia i trzymam kciuki ...

09.05.2005
01:09
smile
[66]

snopek9 [ Legend ]

Ja mam wrazenie ze bedzie dobrze :) ale w tym sek, ze skoro nic nie umniem, to czemu mysle, ze bedzie dobrze? nie wiem jak to napisac, bo to troche filozoficzne, ale wlasnie tego sie boje.

Dobra koniec tematu z mojej strony bo to sie mija z celem, bedzie jak ma byc, jezeli zdam to fajnie, a jezeli nie, to swiat sie chyba nie zawali...zawsze mozna napisac poprawke...ale jestem narazie daleki od mysli jej pisania.

Katrin -> powodzenia!

09.05.2005
01:09
[67]

DariFula [ Dari Fula ]

... zwródźcie uwagę, że była śmierć Papieża w tym roku, więc jakiś tema z tym związany może się trafić ... warto odświerzyć jego myśli i słowa, chociaż takie krótkie ... do zacytowania w pracy ... ale to tylko moja sugestja ...

09.05.2005
01:18
[68]

snopek9 [ Legend ]

DariFula --> Papiez umarł chyba na tyle pozno z tego tematu moim zdaniem nie bedzie. Jesli jdnak bedzie to cos sie tam nadzierga :D

09.05.2005
01:20
[69]

snopek9 [ Legend ]

Ja sie uparlem na ta tematyke wojenna... bo jak wiadomo jest wlasnie rocznica konca wojny, wiec tez moze cos byc o tym...ale pewnie nie bedzie ani o Papiezu ani o wojnie... Jeszcze jedna sprawa..mozna zdac mature tylko umiejac czytac... bowiem wybierajac temat 3 czyli czytanie ze zrozumieniem mozna zdobyc 50pkt napisac krotkie wypracowanie i tez pojdzie jakos..no ale to sie zobaczy dopiero na samej maturze.

09.05.2005
01:24
[70]

katrin20 [ Kati ]

snopciu i wzajmenie życzę powodzenia :)

...na teście można zdobyć max 40pkt... za wypracowanie do testu 60pkt... czyli za całość 100 :]... żeby mieć pozytywną ocenę musi być co najmniej 40pkt, a jak wiadomo zebranie z testu maxa graniczy z cudem... więc trzeba napisać jeszcze te 3 strony wypracowania... jak napiszesz coś na temat to problem z głowy

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-05-09 01:26:20]

09.05.2005
01:26
[71]

snopek9 [ Legend ]

Za test chyba jest 50...tak nam polonistka mowila...i zdaje sie za 51 pkt..woj.mazowieckie, ale nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie...chyba nie:p

09.05.2005
01:27
[72]

snopek9 [ Legend ]

Dobra ja to ide spac bo nie chce sie przestawic za bardzo i jutro trzeba wstac wczesnie zeby i we wtorek nie bylo klopotow...a w tym tygodniu to ja wstawałem tak o 10-11 :)


BTW
siostra --> brat

buahahaha :D :D :D

09.05.2005
01:28
[73]

katrin20 [ Kati ]

snopciu, a nam ciągle trąbią, że 40 jest za test... i właśnie tak sprawdzali nam wszelkie testy... a na zaliczenie 40 lub 41 no nie pamiętam dokładnie

*edit*... a zresztą to całkowicie bez znaczenie bo i tak trzeba napisać obie części żeby mieć pozytywną ocenę :]

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-05-09 01:29:52]

09.05.2005
01:28
[74]

DariFula [ Dari Fula ]

... za moich czasów, województwo miało znaczenie (wyższe kryteria), ale jak jest teraz ... ??? ... nie wiem ...

09.05.2005
01:33
[75]

DariFula [ Dari Fula ]

skojarzenie od:

kuse fartuszki

09.05.2005
01:37
[76]

snopek9 [ Legend ]

DariFula --> sorka nie zobaczylem tego :p ale ja juz skojarzenia nie dam, bo nawet nic glupiego mi na mysl nie cche przyjsc o tej porze...

09.05.2005
01:44
smile
[77]

katrin20 [ Kati ]

kuse fartuszki --> mini

...a tak w ogóle przyjemnego wypoczynku snopciu... czymaj się mocio ;)

09.05.2005
01:50
[78]

DariFula [ Dari Fula ]

mini --> nogi

Katrin ... ja równiez niedługo smykam, na six o`clock to the work ... ;)

09.05.2005
02:19
[79]

katrin20 [ Kati ]

nogi --> ręce

dari kolorowych snóf ;*

09.05.2005
13:46
[80]

Deepdelver [ Wielki Prestidigitator ]

ręce --> rękawiczki

09.05.2005
13:48
[81]

hausi [ Konsul ]

rękawiczki --> mróz

09.05.2005
14:07
smile
[82]

Blond_Alex [ Nożowniczka ]

mróz --> ślizgawka

Dzieńdoberek :)

09.05.2005
14:22
[83]

hausi [ Konsul ]

ślizgawka --> lodowisko

dobry alex ;)

09.05.2005
14:27
[84]

Blond_Alex [ Nożowniczka ]

lodowisko --> łyżwy

09.05.2005
14:27
[85]

hausi [ Konsul ]

łyżwy --> hokej

09.05.2005
14:30
[86]

Blond_Alex [ Nożowniczka ]

hokej --> gra

09.05.2005
14:30
[87]

hausi [ Konsul ]

gra --> karty

09.05.2005
14:33
smile
[88]

Blond_Alex [ Nożowniczka ]

karty --> tarot

hausi, miło, że ktoś tu jest akurat w tym momencie :) Właśnie się nudzę w pracy ;)

09.05.2005
14:35
smile
[89]

hausi [ Konsul ]

tarot --> wróżby

alex, spoko! ja się nudzę w domku ;)

09.05.2005
14:36
smile
[90]

Blond_Alex [ Nożowniczka ]

wróżby --> przyszłość

Nie ma to, jak ponudzić się razem ;P

09.05.2005
14:38
smile
[91]

hausi [ Konsul ]

przyszłość --> plany

zgadzam się :)

09.05.2005
14:39
smile
[92]

Blond_Alex [ Nożowniczka ]

plany --> pomysły

09.05.2005
14:40
smile
[93]

hausi [ Konsul ]

pomysły --> zabawa w skojarzenia

09.05.2005
14:42
[94]

Blond_Alex [ Nożowniczka ]

zabawa w skojarzenia --> praktyczna w pracy ;)

09.05.2005
14:43
smile
[95]

hausi [ Konsul ]

praktyczna w pracy --> doświadczona ekipa

aż takie nudy masz w robocie?!

09.05.2005
14:45
smile
[96]

Blond_Alex [ Nożowniczka ]

doświadczona ekipa --> przyjemna praca :]

Akurat dziś tak się złożyło. Przynajmniej mam spokój i nie muszę się z niczym spieszyć :) Pełen luz :D

09.05.2005
14:49
[97]

hausi [ Konsul ]

przyjemna praca --> prawie nigdy

no pewnie ;)

09.05.2005
14:51
smile
[98]

BuźkaMaster [ Pretorianin ]

prawie nigdy-------> na pustyni

09.05.2005
14:52
[99]

Blond_Alex [ Nożowniczka ]

prawie nigdy --> rzadkość

ALe głodna jestem okrutnie :/ Dlatego staram się czymś zająć, co by o jedzeniu nie myśleć ;)

09.05.2005
14:55
[100]

Blond_Alex [ Nożowniczka ]

na pustyni --> piasek

09.05.2005
14:55
[101]

...NathaN... [ The Godfather ]

piasek - plaża

09.05.2005
14:58
[102]

hausi [ Konsul ]

plaża --> nudyści ;)

a drugiego śniadanka nie masz?! ;)

09.05.2005
14:58
smile
[103]

Blond_Alex [ Nożowniczka ]

nudyści --> GOLasy

hausi, dietę sobie robię od dziś ;)

09.05.2005
15:04
smile
[104]

hausi [ Konsul ]

GOLasy --> MY

trzeba było od jutra zacząć! hehe

09.05.2005
15:07
smile
[105]

Deepdelver [ Wielki Prestidigitator ]

my --> l33t

09.05.2005
15:07
[106]

DARKDOG16 [ Pretorianin ]

MY---->Polacy

09.05.2005
15:10
smile
[107]

PaWeLoS [ ]

Siemka wszystkim:)
MY ---> wy

09.05.2005
15:10
[108]

PaWeLoS [ ]

Polacy --> naród

09.05.2005
15:16
[109]

Michlos [ ! - C - O - O - L - ! ]

naród ---> plemię

09.05.2005
15:18
[110]

Blond_Alex [ Nożowniczka ]

plemię --> grupa

pawelos, berek ;)

09.05.2005
15:28
[111]

QrKo [ Enslaved One ]

09.05.2005 | 15:07 Deepdelver [ Konsul ]

my --> l33t


09.05.2005 | 15:07 DARKDOG16 [ Legionista ]

MY---->Polacy

l33t -> dziwne słowo

09.05.2005
16:06
[112]

[email protected] [ Młody Gniewny ]

dziwne słowo --> lol

09.05.2005
16:08
[113]

Souldriver [ Jason Bourne ]

lol---->rotfl

09.05.2005
16:12
[114]

MAROLL [ Legend ]

rotfl>>>> lol2

09.05.2005
16:12
[115]

Souldriver [ Jason Bourne ]

lol2-----> Bee Gees "Staying Alive"

09.05.2005
17:07
[116]

hausi [ Konsul ]

Bee Gees "Staying Alive" --> piosenka

09.05.2005
17:25
smile
[117]

PaWeLoS [ ]

piosenka ---> mała chinka :D

09.05.2005
17:36
smile
[118]

snopek9 [ Legend ]

mała chinka :D -->cikucikulinka

09.05.2005
17:40
[119]

Michlos [ ! - C - O - O - L - ! ]

cikucikulinka --> kaja P. best

09.05.2005
18:09
[120]

Edziaa [ Generał ]

śmiech na sali

09.05.2005
19:31
smile
[121]

hausi [ Konsul ]

kaja P. best --> a co to jest?

chyba jestem jakis opozniony, nie mam pojecia co to za piosenka, ech...

09.05.2005
19:32
[122]

Lewy Krawiec(łoś) [ I can change ]

kaja P. --> wiocha[wilidż]

09.05.2005
19:46
[123]

QrKo [ Enslaved One ]

wiocha[wilidż] -> rolnik

09.05.2005
19:47
[124]

Edziaa [ Generał ]

wiocha --> wioska

09.05.2005
19:47
[125]

[email protected] [ Młody Gniewny ]

rolink--> lepper

09.05.2005
19:52
smile
[126]

BuźkaMaster [ Pretorianin ]

lepper ------------>przypał :D :D

09.05.2005
19:53
[127]

[email protected] [ Młody Gniewny ]

przypał --> Kwaśniewski

oczywiście dziś w Moskiwe ehh nie będę gadał o polityvce :p

09.05.2005
19:54
[128]

Souldriver [ Jason Bourne ]

Kwaśniewski-----> MC HAMMER

09.05.2005
19:54
[129]

Edziaa [ Generał ]

przypał --> odpał

09.05.2005
19:56
smile
[130]

Deepdelver [ Wielki Prestidigitator ]

MC HAMMER --> 5 ciastek

09.05.2005
19:59
[131]

NorwicK [ Maggot ]

5 ciastek ---> tort

09.05.2005
20:03
smile
[132]

Souldriver [ Jason Bourne ]

tort---> węgierski

09.05.2005
20:12
[133]

Chmielek [ Warrior of the World ]

wegierski---> Węgry

09.05.2005
20:18
[134]

la fessée [ je ne taime plus ]

Węgry --> państwo

... heyka All ...

09.05.2005
20:19
smile
[135]

Souldriver [ Jason Bourne ]

państwo----->ESPANIA!

09.05.2005
20:41
[136]

QrKo [ Enslaved One ]

ESPANIA! -> rodeo

09.05.2005
21:05
[137]

TelRad [ Generał ]

rodeo >> byk

09.05.2005
21:08
[138]

darek_dragon [ 42 ]

byk --> zodiak

09.05.2005
21:20
[139]

NorwicK [ Maggot ]

zodiak ---> znak

09.05.2005
21:32
[140]

TelRad [ Generał ]

znak --> tablica

09.05.2005
21:34
[141]

NorwicK [ Maggot ]

tablica ---> kreda

09.05.2005
21:43
[142]

[email protected] [ Młody Gniewny ]

kreda--> podziemia

09.05.2005
21:45
[143]

TelRad [ Generał ]

podziemia --> lochy

09.05.2005
21:50
[144]

la fessée [ je ne taime plus ]

lochy --> pręgierz

09.05.2005
21:52
smile
[145]

katrin20 [ Kati ]

pręgierz --> bat

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! :>

09.05.2005
21:56
[146]

la fessée [ je ne taime plus ]

Bat --> dysciplina

Katrin ... :* ... powodzenia jutro ...o 15.30 ... ;):*

09.05.2005
22:00
[147]

bekas86 [ Blaugranczyk ]

dysciplina --> sport

09.05.2005
22:03
smile
[148]

katrin20 [ Kati ]

sport --> zapasy :>

lafe :*:* nie dziękuje ;P

09.05.2005
22:09
[149]

la fessée [ je ne taime plus ]

zapasy --> mata

Katrin ... ... ach nie będę kusił losu ... wyspac się masz Słonko Ty radosne i to nie tylko w wiosnę ... ;)

09.05.2005
22:15
smile
[150]

bers [ Chorąży ]

mata > mięta (?!)

09.05.2005
22:18
[151]

katrin20 [ Kati ]

mięta :] --> liść

lafe :* postaram się wyspać :D... chociaż nie wiem jak mi to wyjdzie... nie chce mi się spać :]...
btw... co Cię tak dzisiaj wzięło na rymowanki ;P ;)


SNOPCIU ŻYCZĘ POWODZENIA... TRZYMAJ SIĘ MOCNO... JESTEM Z TOBĄ :D

09.05.2005
22:29
[152]

snopek9 [ Legend ]

Katrin ja Tobie tez zycze powodzenia! Fajnie, ze pamietalas o mnie!

09.05.2005
22:32
[153]

katrin20 [ Kati ]

snopciu no jak mogłabym zapomnieć :))... a o której zaczynasz?

09.05.2005
22:32
[154]

la fessée [ je ne taime plus ]

liść --> zielony

... i po stresach, .. i już nerwy zapomniane
... Katrin, Snopek ... tu nie będzie niespodzianek
... czas matury Was minie szybko niczym husem
... zaś każdy przedmiot zaliczony na ...szóstkę i to z plusem
;)

09.05.2005
22:33
[155]

rammzes1 [ Generał ]

zielony---> maturzysta

09.05.2005
22:34
[156]

Deepdelver [ Wielki Prestidigitator ]

maturzysta --> sukces

snopek, katrin --> trzymam za Was kciuki ;)

09.05.2005
22:34
[157]

[email protected] [ Młody Gniewny ]

matrzysta--> snopek


snopek--> połamania pióra i długopisu ;)

09.05.2005
22:38
smile
[158]

katrin20 [ Kati ]

sukces --> wygrana :D

lafe łojej :D... zakochałeś się czy to wpływ wiosny? ;))
dip...jesiotr :)... tylko mocio czymaj ;)

skrzacik :D... a Ty to byś chciał żebyśmy sobie wszystko połamali ;DD

09.05.2005
22:39
smile
[159]

Weakando [ Senator ]

wygrana ---> Toto Lotek :P

09.05.2005
22:43
[160]

rammzes1 [ Generał ]

Toto Lotek :P-----> oszustwo!!!!



do wszystkich maturzystów: MATURA TO BZDURA!!!!! ale dobrze ją mieć.

POWODZENIA

09.05.2005
22:48
[161]

la fessée [ je ne taime plus ]

oszustwo --> Kwinto

Katrin ... zakochałem się, ależ mocnych słów używasz ;) ... teraz wiosna, coraz cieplej, to sie zapewne zakocham w co drugiej nieznajomej, jaką będzie mnie dane spotkać na mieście ;) ... i do tego jeszcze, ze dwa razy się obejrzę, no baaa ... :)

09.05.2005
22:53
[162]

la fessée [ je ne taime plus ]

Stop

09.05.2005
22:57
smile
[163]

katrin20 [ Kati ]

lefe :]... to będziesz miał pracowite lato :D... ciekawe jak długo wydołasz ;D

09.05.2005
22:58
[164]

la fessée [ je ne taime plus ]

Zapraszamy do części już 55 ;) ... link:

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.