GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Splinter Cell: Chaos Theory - problem.

04.05.2005
12:09
smile
[1]

PaWeLoS [ ]

Splinter Cell: Chaos Theory - problem.

Witam!
Ja mam taki problem: w trzeciej misji w banku nie mogę otworzyć drzwi do biura głównego skarbnika. Zamek elektroniczny jest zniszczony. Przeglądałem poradnik i tam pisze, że powinien on działać i powinno się wpisać kod (ew. zhakować). Jednak ja tak nie mogę:).
Liczę na pomoc:).

04.05.2005
12:23
smile
[2]

PaWeLoS [ ]

Już sobie poradziłem:).

06.05.2005
11:01
[3]

==>ChRiS<== [ Pretorianin ]

a przeszedles moze misje w lazni na 100%?
ja nie moge :( caly czas pokazuje mi ze ktos mnie wykrywa jako intruza choc nie ma szans! (bylem juz tak zdesperowany ze gralem na czitach -> przechodzenie przez sciane bo niewidzialnosc nie dziala :\)
reszte mam bez czitow na 100% i qrde tylko ta porypana plansza...

06.05.2005
12:11
[4]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

Mam to samo z łaźnią. Mój najlepszy wynik to 91%. Szału można dostać.

06.05.2005
12:34
[5]

==>ChRiS<== [ Pretorianin ]

bez czitow najepszym wynikiem bylo wlasnie 91% (3 identyfikacje)...
a najlepsze jest to ze przechodzac nawet cala plansze pod ziemia wychodzac tylko po to by skrypty sie zaladowaly oraz aby podsluchy zalozyc to... i tak zalancza sie 1 identyfikacja!!! nie wiem gdzie nie wiem kiedy! najprawdopodobnie na sam koniec jak trzeba biec juz za szetlandem i wyskakuje 3 jego ochroniarzy ale za nic nie da sie ominac tego momnetu nawet z czitami :
ktos moze pomoc?

i pytanko kiedy odblokowuje sie poziom trudnosci EliteMode???

06.05.2005
13:11
[6]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

==>ChRiS<== ---> Miałem dokładnie to samo. 3 identyfikacje. Podejrzewam, że to sprawka dwóch grup żołnierzy, rozrabiających na korytarzu. Następną lokację z trzema najemnikami Displace można zaliczyć po cichu, dzięki granatom dymnym, kotłownia z bobmami z kolei nie jest taka zła. Jestem pewien, że przynajmniej trzech, spośród czterech najemników zdjąłem po cichu i mnie nie zauważyli.
Wygląda na to, że winowajcami są ISDN walczący z Displace.

06.05.2005
13:55
[7]

==>ChRiS<== [ Pretorianin ]

raczej watpie bo jak pisalem:
"przechodzac nawet cala plansze pod ziemia wychodzac tylko po to by skrypty sie zaladowaly oraz aby podsluchy zalozyc"
takze ten moment ktory ty opisujesz przechodzilem pod ziemia... w sumie goscie cos mowili w stylu "gdzie on jest" itd itp jakby mnie widzieli choc bylem pod plansza... n/c
alle mowie Ci ze bardziej prawdopodobne jest to ze alarm wszczynaja ci ostatni najemnicy, gdy jeden gosc wybiega zza drzwi i chodzi tam jeszcze 2ka...
ja nie wiem... mam 97% i za nic nie moge miec lepiej :\ heh....

wiesz moze jak mozna odblokowac tryb EliteMode? niby w nim dostaje sie tylko noz oraz pistolet bez amunicji i jest tylko QuickSave ]:-> poza ta plansza wszystkie inne sa juz za proste ;P (chyba zaczne przechodzic gre bez sejwow :P

06.05.2005
14:18
[8]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

Jeśli chodzi o najemników w kotłowni, to jestem pewien, że nie o nic tu chodzi. Po rozbrojeniu pierwszej bomby wchodzi jeden - zdjąłem go strzałem w plecy z paralizatora. Następnie dwóch - idącego z tyłu zdjąłem gumowym pociskiem, żeby drugi nie widział, po czym poraziłem go prądem (napewno mnie nie zobaczył). Tylko co do trzeciego mam spore wątpliwości.
Co do elite mode, to chyba musisz ukończyć story mode w coop, żeby z niego korzystać. Przynajmniej z tego, co znalazłem w Google.

06.05.2005
14:23
[9]

==>ChRiS<== [ Pretorianin ]

zwrociles uwage ze gdy ma pojawic sie ten ostatni koles zza drzwi zaczyna przygrywac muzyka jak do alarmu? to musi byc cos z tym :|
co do tamtych 2 poprzednich to masz racje ze mozna ich wykonczyc bez wszczynania alarmu...
ja mam w sumie dosc tej planszy... chyba sobie odpuszcze szczegolnie jesli to co mowic o EM jest prawda ;) a chcialem sobie pograc na wiekszym poziomie trudnosci ;P szkoda ze nie mam lacza internetowego albo sieci komputerowej przy kompie gdzie gram w SC:CT :(

06.05.2005
14:39
[10]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

W tej chwili nie pamiętam, czy jest tam muzyczka, ale pewnie masz rację. W każdym razie wciąż nie mam pewności, skąd biorą się dwaj pozostali świadkowie, ale obstawiałbym jednak na zbirów w korytarzu.

07.05.2005
22:34
[11]

Mephistopheles [ Hellseeker ]

Trochę upnę wątek, ale nie bez powodu. jeśli jesteś wciąż zainteresowany zaliczeniem łaźni na 100% to radzę przeczytać.
Są 3 cholernie trudne etapy w łaźni od momentu zabicia Japończyka przez Shetlanda.
1. Strzelający do siebie ISDF i Displace na korytarzu. Żeby ich pokonać musisz umieścić kamerki z gazem w miejscu, skąd otrzeliwują się ISDF jeszcze przed incydentem z Shetlandem. Żeby to zrobić musisz jeszcze wcześniej zdjąć (oczywiście po cichu) kręcących się tam żołnierzy, a to nie będzie proste. Kiedy już dojdzie do bójki usypiasz ISDF gazem z kamerek i zaczajasz się na dwóch najemników z Displace. Powinni zacząć patrolować teren, więc nie będzie to zbyt trudne. Jeśli wciąż będą stać w miejscu, to pogwiżdż, a potem ucieknij przez rurę wentylacyjną na korytarz.
2. Trzech najemników w pomieszczeniu z prysznicami - cholernie trudne. Musisz ominąć ich jakoś za pomocą granatów dymnych i błyskowych. Jeśli będziesz miał ich za mało, to jeden znajdziesz obok komputera Shetlanda. Nie powiem dokładnie jak rzucać granaty, bo czasem technika, którą wykorzystaliśmy poprzednio okazuje się teraz bezużyteczna. Będziesz musiał kombinować.
3. Kotłownia z bombami. Po rozbrojeniu pierwszej bomby potraktuj najemnika paralizatorem. Następnych dwóch załatw w ten sposób - kiedy będą szli po schodach lub metalowym chodniku strzel z gumowego pocisku w głowę temu, który idzie z tyłu, a drugiego załatw paralizatorem. To samo zrób z ostatnim, który wybiega z drzwi, wiodących na dach. Celuj w tym kierunku już od momentu rozbrojenia trzeciej bomby.
Nie muszę chyba mówić, że aby się to udało należy wybrać przed misją zestaw zwiadowczy.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.