GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Forum SVV: Heroes 4 - pierwsze wrazenie

04.04.2002
22:01
smile
[1]

KULL [ Gladiator ]

Forum SVV: Heroes 4 - pierwsze wrazenie

cze!

Moje pierwsze wrazenia z gry. dzisiaj dosyc krotko bo nie mam czasu nawet na
granie w H4.

Wreszcie mam H4 :). Jednak mina mi zrzedla juz przy instalacji ;(. Minimum
P300 i 128 ram + 750MB na HDD. Mam PII233 i 64ram, wiec troche zwatpilem.
Ale mysle, to nie jest fpp czy samochodowka wiec pewnie poldzie jak po
masle. .... No i sie przejechalem. Do wyboru sa trzy rozdzielczosci:
800x600, 1024x768 i 1280x1024. Pierwsze rozwiazanie od razu odradzam, gdyz
ekran dzieli sie wtedy na pol i jedna polowa to plansza do gry a druga to
menu. Gra wiec troche mi skacze i rozgrywki nie moge nazwac konfortowa ;(.
No ale dla takiego maniaka heroesow jak ja nic nie przeszkodzi ;). Gralem
dopiero 0,5h, wiec tylko kilka wnioskow:

1. Grafika przypomina ta z heroesow 1 i 2. Dotyczy sie to zarowno menusow
jak i samych miast. Oczywiscie wszystko jest w cudownej grafie, ale klimat
pozostal z dawnych czesci.
2. Muzyka jest przyjemna, troche przypomina ta z filmu ,,Wladca pierscieni".
Poprostu ma nastroj fantastyczny.
3. Na poczatku gra wydaje sie jakims badziewiem, ale juz po 15min powoli
zaczynalem sie przyzwyczajac.
4. Interfejs jest dosyc intuicyjny, ale musze jeszcze troche posiedziec nad
gra aby sie do niego przyzwyczaic, oswoic i odkryc jego wszystkie
mozliwosci.

P.S. Nie jest zle. Mysle, ze gdybym mial lepszego kompa i gra chodzila by mi
plynniej to byl bym bardziej zadowolony. Juz nie dlugo nastepna czesc
wrazen.

Pozdrwiam
major Daniel "KULL" Sodkiewicz

04.04.2002
22:15
[2]

Gyc [ Chor��y ]

no tak, wymagania rzeczywiscie duze: u mnie na c2 850, GF2Ti, 256mb ramu przy 1024 tez nie chodzi zbyt komfortowo :-( co do samej gry to coz - trzeba sie przyzwyczaic do nowego :-)

04.04.2002
22:28
[3]

Fudoshin [ Generaďż˝ ]

U mnie na duron1000 i 256 mb ramu dziala dosc niezle... muzyka staje sie po pewnym czasie nieco denerwujaca. Sama gra jest rewelacyjna - klimat ten co w poprzednich czesciach. Wszystkie zmiany mozna zaliczyc na plus. Dobrze dobrane poziomy trudnosci (jak dla mnie ;) ).

05.04.2002
09:06
[4]

YaYek [ Legionista ]

Kull-> Nie rob mi checi. Bo jeszcze przyjade do Wrocka. W sumie to do ciebie.

05.04.2002
10:11
smile
[5]

MOV [ Pretorianin ]

GRA JEST ZAJEBISTA, nie wiem czy wszystko poznaliście, ale ja już sporo grałem. Nowości są po prostu super. A wymagania no niestety ale p233 i 64 ramu to kosztuje jest niewiele więcej niż sama gra, więc nic dziwnego że turla się kiepsko. A do naprawdę komfortowej gry w odpowiedniej rozdzielczości starczy spokojowo 128 RAMu, Duron700, RIva2. Poza tym coś za coś - grafika to istne rewolucja w porównaniu do poprzednich części! OGÓLNIE 10/10

05.04.2002
11:17
[6]

tymczasowy13368 [ Junior ]

Wszyscy jesteście zachwyceni, a mnie sie średnio podoba... Jak odpaliłem pierwszy raz to po 15 minutach wyłączyłem narzekając, że to badziew. Potem zacząłe jeszcze raz i jakoś zaczynałem się przekonywać do tych wszystkich nowości. Ale i tak parę rzeczy mnie drażni. 1. Wkurza, że dopiero w max rozdzielczości widać ile hiroł ma pkt magii, ataku, obrony... żenada 2. Interfejs jest jakiś taki pstrokaty. Kolory gryzą po oczach i nie najlepiej się czyta te wszystkie taksty, a momentami jest ich sporo. 3. No i sam teren jest jak dla mnie zaśmiecony. Czasami trudno rozpoznać miejsca, do których można by wejść. Oczywiście fajnie to na pierwszy rzut oka wygląda, ale później trochę drażni. W H3 było to wszystko bardziej przejrzyste. 4. W czasie walki nie można sobie włączyć hexów. To już PRZEGIĘCIE! Czasami ciężko wymierzyć ruch tak żeby przeciwnik nie sięgnął. 5. No i bzdura jak dla mnie to to, że można przyłożyć gościom stojącym za murem!!! Durnota. Jeszcze parę rzeczy by się znalazło, ale tak na szybko to nie pamiętam. A co na plus? Poza rzeczami ogólnie wiadomymi jak np. walczący hirołowie to: 1. Karawany. Bardzo dobra rzecz. W końcu można wysyłać jednostki z miasta do miasta bez potrzeby targania ich specjalnie do tego kupionym hirołem. 2. Przyjemnie zamieszany system rozwoju bohatera. 3. Magia. Więcej czarów... 4. Umiejętności i przedmioty. 5. Pomysł z potionami. Hiroł może sobie w czasie walki łyknąć jakiegoś dopalacza, albo czymś rzucić... fajne. 6. Zróżnicowanie przedmiotów na zwykłe, które coś dodają, ale przy okazji często coś innego obcinają. Np. zborje dają bonus do obrony, ale zwiększają koszt rzucania czarów, albo zmniejszają punkty ruchu... 7. Artefakty to w końcu artefakty, a nie złom leżący pod każdym krzakiem. Uff, koniec, chyba przegiąłem...

05.04.2002
15:32
smile
[7]

Mohrven [ Pretorianin ]

Zgadzam się, ale niestety grafika miast wydaje mi się o wiele gorsza i brzydsza niż w poprzedniej części. Może to kwestia przyzwyczajenie...

27.08.2002
23:06
[8]

no3 [ Centurion ]

To z grafiką to prawda. A widzieliście fosę? Jest tak prosta, że odłożyłem tę grę. Grafika jest szczegółowa ale także niedopracowana.Panowie z 3DO więcej realizmu!

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.