GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Serie M&M, Wizardry i inne cRPGi w trybie FPP [Część 56]

04.04.2002
21:47
smile
[1]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Serie M&M, Wizardry i inne cRPGi w trybie FPP [Część 56]

Do trzynastej części wątek ten nosił tytuł "Might & Magic VI". Powstał on jeszcze w lutym 2001 roku i jest jednym z dwóch najdłużej ciągniętych wątków w historii Gry-Online. Przewinęło sie w tym czasie przez niego stokilkadziesiąt osób i zasób informacji o M&M VI w nim zawarty jest naprawdę imponujący. Okazało się jednak, że nie tylko o tej grze i tej serii uczestniczący w nim ludzie rozmawiają. Wszyscy jednak są miłośnikami cRPGów i to takich jak właśnie seria M&M, Wizardry, Demise, czy Daggerfall. Jak zauważycie, wszystkie te gry zostały zrealizowane w starym dobrym trybie FPP, gdzie akcję śledzimy oczyma naszej drużyny. Dlatego postanowiłem trochę rozszerzyć jego temat i zapraszam do dyskusji o tych właśnie tytułach (i nie tylko ;-)).

Poprzedni wątek:

04.04.2002
21:50
smile
[2]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

HOOP do gory - odswieze co by nie bylo wpisow do starego....

04.04.2002
23:11
[3]

Mac [ Sentinel of VARN ]

brzeszczot --> ale pojechali po MM9 pod podanym przez ciebie linkiem. Aż ścika mnie z żalu jak można było skopać tak wspaniałą serię. Pozostaje nadzieja, że 3DO wyda kiedyś edytor map do MM6 (pomarzyć można...), no i może wyjdzie wreszcie ten Might & Magic 5.5 - Middle of Xeen. Zniosę nawet to, że jest po niemiecku.

05.04.2002
08:54
smile
[4]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

MAc ->> nA co to za screeen ????? Bo w rzeczywistości to wyglada o niebo lepiej, a faktu ze skopali niestety nie zmienimy :(( Ale pograc naprawdę jest fajnie, nawet w miare grania mi sie zaczeła podobać :)) Poczatek jest fatalny bo bardzo duze jest zaskoczenie, zmiana interface'u, grafiki (tfuu !) ale jak juz opuścisz wyspę to juz jest lepiej :))) Warto zagrać :)) Aczkolwiek ja podrywam aktualnie Dungeon Siege (kapitalna grafika), ale nietety to jest typowe Diablo :((( A jako iz chory jestem to nie musze przy tej grze tak duzo mysleć :))) pozdrawiam

05.04.2002
08:58
[5]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bodziu - witaj, co do screena - zajrzyj na strone jaka podal Mac...

05.04.2002
09:35
smile
[6]

Owen [ ]

Czołem panowie szlachta! Słucham was i słucham i robi się na przemian smutno i jeszcze sutniej :-( Ale pamiętam również jak bardzo krytykowana była MM8. A to zły sposób tworzenia drużyny a to znowy zmiany w grafice do bani a to to a to tamto. Po wielkich bojach sam ze sobą poszedłem do sklepu i kupiłem 8. Odpaliłem i wciągnęło mnie na wiele dni a co ciekawsze żadna z wad wymienionych wcześniej nie przeszkadzała mi. Po prostu grałem i uważam, że gra jest wyczesana. Podobnie chyba zrobię z 9. Poczekam jeszcze trochę, pogram z pół roku w HoMM4 i jak poczuję głód na MM pójdę i kupię. Mam nadzieję, że efekt będzie podobny jak z częścią 8 sagi :-))

05.04.2002
10:58
[7]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Mac --> Sorki, fakt screen jest z pod tego linka ;-]]] Czyli tyczy sie starszej gry serii MM. brzeszczot --> dzieki za sprostowanie !

05.04.2002
11:02
smile
[8]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Mac --> Mogłiby wydać, ale nie po niemiecku :(( A zapowiada sie całkiem, całkiem ten MoX :))

05.04.2002
14:00
[9]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Bodziu --> Skoro mówisz, że potem jest lepiej, to kamień spadł mi z serca. No... powiedzmy skruszył się i tylko odłamek odpadł;-)) Chyba nawet zacznę sobie ściągać to MM9 i sam się przekonam. To All --> Wczoraj wyszedł całkiem ciekawy patch do MM9:

05.04.2002
14:08
smile
[10]

Rzepiq [ Chor��y ]

Skończyłem:)) Bez większych problemów technicznych, no i z niemałą przyjemnością...

05.04.2002
14:13
[11]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

O, psiakrew, patch istotnie niezły!!! Będzie to chodzić w polskiej wersji? Może CDP zdąży go zaimplementować?

05.04.2002
14:16
[12]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Rzepig ---->>> Po pierwsze gratuluję !!!! Po drugie albo jesteś niezłym wyjadaczem, albo ta ga jest strasznie cieniutka - 8 miesięcy czasu gry!!!

05.04.2002
14:16
smile
[13]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Mac --> Naprawde moowie szczerze na poczatku pare godzin gry i miale taaka awersje ze hey, ale po dwoch dniach gry, kiedy wczułem sie w klimat i przyzwyczaiłem sie do interface'u, zaczęło mnie powoli wciagać do takiego stopnia, iz wady które wczesniej widziałem nawet mi nie przeszkadzały :)) A woli przypomnienia co ten patche robi, a waznych pare rzeczy, to zamieszcze ponizej opis: Update v 1.2 Information - Fixed potential game crash when using the YELL command in combat. - Multiple restarts from the Character Creation screen to Ravensford will no longer cause the game to crash. - Fixed potential game crash when casting town portal, saving the game, exiting to the main menu and then loading that saved game. - The adventurers can now complete the Anskram Keep quest without having to beat it in its entirety the first time through. - Corrected the issue with getting incorrect Hit Point and Spell Point totals in the Character Creation screen. - The Item Right-Click info screen now gives the complete description on weapons and armor with a 'Special' ability attached to them. - Corrected item specific inconsistency in the Brongnocker Helm's ability. - Corrected item specific inconsistency in the Screever's ability. - Fixed issue where AI casting spells on each other would not cause damage. (During Enrage Spell) - Fixed bug where the enrage spell (on monsters) would never end. - Fixed bug where the FEAR spell (on monsters) would never end. - Fixed dragging and dropping an item onto the current users face deleting the item from you inventory list. - Inventory is now listed in the character info screen from the most recent item you acquired to the first. - Added music to the main menu. - Fixed Hit point and Spell point regeneration as a result from item concatenation. - Max Resistance value was raised from 99 to 1000. - Experts/Masters/Grandmasters concatenation fixed for armor and weapons. - Elemental Shield spell wears off normally rather than remaining for 24 hours. - Keyboard mapping issue: COMES UP W/ ERROR: No one lives forever… If we use a non-English version of DirectX, we can't bind any keyboard function.

05.04.2002
14:23
smile
[14]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Rzepiq --> No to dobry jesteś i szczesciarz z Ciebie ze masz tak dużo wolnego czasu :(( Ja moge tylko sobie pomarzyc ;-)) A poza tym to gratuluje, moze pare tipsów bys opisał :)) Mr.Kalgan --> Cieniutka to nie jest, musi być dobry !

05.04.2002
14:24
[15]

Rzepiq [ Chor��y ]

Mr.Kalagan -> thx. 8 miesięcy to datego, że treningi nie "pożerają" czasu gry - a w poprzednich częściach był to chyba tydzień/poziom.

05.04.2002
15:59
[16]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Zauważyłem w serii M&M tendencję, do upraszczania pewnych rzeczy (nie tych co trzeba oczywiście;-)) W MM7&8 zlikwidowano większość gildii, co było moim zdaniem poważnym błędem. Zawsze bardzo lubiłem zdobywać te wszystkie członkowstwa i wogóle cackać się z tym wszystkim, a od siódmej częśći wystarczy odwiedzić karczmę i sklepy, żeby nauczyć się prawie wszystkiego. Teraz z kolei w opisach MM9 zauważyłem bardzo małą liczbę umiejętności jakie może zdobyć bohater. Gdzie się podziało Body Building i Meditation? Co się stało z Axe, Plate, Chain i Leather? Czy tych umiejętności naprawdę nie ma, czy to tylko błędne informacje??

05.04.2002
16:09
[17]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Jakies dwa dni temu podliczalem skille - w MM6 jak dobrze pamietam bylo 30, teraz w MM9 jest jesli sie nie myle o 9 mniej....

05.04.2002
16:12
[18]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Panowie , co do pacza... to ponizsze "usprawnienie" wskazuje dobitnie ze gra robiona byla na chybcika... - Added music to the main menu.......... a pozatym to troche żenujace....

05.04.2002
16:17
[19]

Rzepiq [ Chor��y ]

Mac -> Niestety to prawdziwe informacje. Axe, sword i knife zostały połączone w jedną umiejętność - blade. Dla poszczególnych klas różni się ona stopniem Grandmaster (różne efekty). Zbroje są zebrane w jedną umiejętność - Armor, kolejne stopnie pozwalają zakładać cięższe pancerze. Dodano umiejętność throwing - obok łuku druga broń dalekiego zasięgu (to w sumie niewielkie pocieszenie)

05.04.2002
16:22
[20]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Rzepiq - czy mozesz cos powiedziec wiecej na temat czarow - czy ich graficzne przedstawienie jest efektowne ? jaki czar czy jaka szkola czarow rzadzi w grze ?

05.04.2002
16:42
[21]

Rzepiq [ Chor��y ]

Szczerze mówiąc, nie korzystałem z pełnej puli czarów - a z tych które miałem - niezbyt często. Parę podstawowych - Bless, Wizard Eye, Town Portal, Lloyd's Beacon i Elemental Protection... Z ofensywnych - Elem. bolt i Column of Fire. Ten ostatni dosyć dobrze wyglądał. Smutnym faktem, że moje ulubione czary zostały wyrzucone, a sama gra nie "wymusza" na graczu czestego czarowania, ponadto czary szybko mijaja (wkurzające), dlatego zapomina się o nich czasami.

05.04.2002
23:40
smile
[22]

VOSTOK [ Konsul ]

Zagrałem po trochu w MM9 i DS i moge powiedzieć że : 1-Obie gry mają wygórowane wymagania sprzętowe :) 2-MM9 jest "inna" od swych oprzeniczek. Proponuje spojrzeć na nią jako na nową gierke. Będzie łatwiej zaakceptowac. I przy okazji MM9 mam pytanie >>> Jkaiego koloru powinna być woda ?? Bo u mnie jest strasznie ciemna. 3-Ds ma okazje zdetronizowac Diablo, o ile dalej jest wiecej z cRPG'a niźli z H&S. 4- Właśnie sobie uświadomiłem że tak naprawdę czekam na HOMM4 (to już jutro ;] ) Bodziu napisz jak ci chodzi DS ok?? Masz chyba dość mocny spzręcior. W taki układzie sam niewiem co robic ?? W co grać ?? A moze pouczyc sie do Matury ?? Eeee chyba zaczne wędrówke po światach MM :) Pozdrawiam Bodziu>>>THX Rzepiq>>>Zapoaj jakiś startowy squad :)

06.04.2002
00:47
[23]

Rzepiq [ Chor��y ]

Gdybym miał zacząć jeszcze raz - postawił bym na 3 fighterów, z których 2 wypromowałbym na rangerów (niesamowity mają range attack z artefaktami - łukami - ponad 200 damage), jednego na paladyna (magia light, spirit), i jedną postać magiczną - promocja na lich'a (dark, elemental). Można też zamiast paladyna promować gladiatora (walka na krótkim dystansie, spory "pałer"), a zamiast lich'a - maga (light, elemental) - rezygnujesz wówczas z magii Dark, która jest ofensywna.

06.04.2002
08:16
smile
[24]

Magog [ Centurion ]

Ja niestety padłem ofiarą znanego buga w MM9 i po zniszczeniu wsystkich portali w Anskrams Keep ,quest i tak nie jest wykonany ... Mam nadzeję że patch to poprawi,nie chcę zaczynac gry od początku:(. BTW:JaK obniżyć most we wspomnianym Anskams Keep?

06.04.2002
09:57
[25]

Adamus [ Gladiator ]

Magog --> Nie pomogę Ci, bo nie posiadam jeszcze M&M IX. Bodziu --> Jak ze zdrówkiem?? Tylko wylez dobrze tę grypę, żeby później nie było komplikacji. Zdaj tez od czasu do czasu jakiś raport ;-))). Rzepiq --> Skoro skończyłeś na takich niskich poziomach, to znaczy, że dziewiątka za długa nie jest :-(. To jak w końcu ta DS??? Warto w to pograć, czy nie???

06.04.2002
10:08
[26]

tramer [ ]

warto warto :-) zaraz wrzucę parę screenów z multi ;-P

06.04.2002
10:24
[27]

Adamus [ Gladiator ]

Tramer --> Dawaj niech sobie zrobie smaka ;-)

06.04.2002
10:39
smile
[28]

tramer [ ]

ok, kolejne screeny z multi DS wrzuciłem tu (vide link). z założenia miały być dość lolowe, jedne są bardziej, drugie mniej - zapraszam ;-)

06.04.2002
13:31
[29]

Rzepiq [ Chor��y ]

Adamus -> Level w przypadku MM9 trochę inaczej przekłada sie na długość gry. Całość zajęła mi około 75 godzin (czyli mniej-więcej tyle, ile MM7). Magog -> (SPOILER) Wejdż do zewnętrznej przestrzeni twierdzy (tam gdzie bazyliszki), po schodkach w gorę - poszukaj lancuchów podtrzymujących most i zniszcz je. Potem podnies krate - niedaleko jest pomieszczenie z mechanizmem dzwigowym.

06.04.2002
16:48
smile
[30]

kiowas [ Legend ]

Jutro bede juz mial MM9 i DS wiec koncu bede mogl sobie wyrobic wlasna opinie, a nie jak dotad obchodzic sie smakiem waszych opowiesci:) Ciekawe czy na moim starenkim kompie DS w ogole ruszy.

06.04.2002
17:17
smile
[31]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Mac --> Zobacz na obrazku, masz w NWC chyba jakiegos "sobowtóra" ;-))) Adamus --> Juz czuje sie lepiej, grałem dotychczas w DS ale juz mnie troche zmeczył, bo im dalej w las tym gra sie okropnie długo kazdy Chapter :(( Wróciłem natomiast do MM9, hmm, coraz bardziej mi sie podoba :)))

06.04.2002
19:29
smile
[32]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Bodziu --> To jestem ja, tyle że zakamuflowany. Infiltruję NWC, a to jest jeden z etapów omawianej kiedyś przeze mnie pielgrzymki z toporem;-))

06.04.2002
20:49
smile
[33]

Magog [ Centurion ]

Rzepiq-->Wielkie dzięki :).A czy ktoś z was grających w MM9 spotkał się z bugiem Anskrams Keep?

06.04.2002
21:29
smile
[34]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Vostok --> U mnie DS działa super i wcale nie mam wymiatajacej karty VGA bo tylko GF2 GTS :))) Pamieci mam tez tylko 256Mb DDR (*nie tak jak tramer 768MB) oraz A1700XP+ i ten badziewny WinXP Prof. Gra wymiata na maxa 1024x768/32bit czasem tylko spadnie do 16fps :))

06.04.2002
21:32
[35]

tramer [ ]

bodziu --> nadrabiasz procem i wydajnością pamięci ;-) ja mam 768mb, ale nie DDR tylko SDR, a procka mam 1Ghz (Ty ~1500Mhz). jakbym wsadził XP 1700+DDR... oj to by gra chodziła płynniutko... a tak to tylko czasem zacina - co wcale nie przeszkadza tak prawdę mówiąc.

06.04.2002
22:45
[36]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

nowa strona poswiecona serii MM

07.04.2002
09:13
[37]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Mac - tak jak sie spodziewalem, wszystko juz jest: MM9, DS, HOMM4 ENG....

07.04.2002
10:06
smile
[38]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Rzepiq, Magog -->> Gdzie jest ta cholerna komnata z owym mechanizmem do podnoszenia kraty ?? Poza tym czy te drzwi na samej gorze i dwie klapy w podłodze sa do otwarcia ???

07.04.2002
10:07
smile
[39]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

tramer -->> Moze masz i racje, ale u kumpla z tylko 512 MB Ramu DDR to i WinXP chodzi płynnie :))

07.04.2002
10:13
smile
[40]

Magog [ Centurion ]

Bodziu --> te dwie klapy na podłodze mozna otworzyć kluczem .W środku znajdziesz łańcuch ,który musisz zniszczyć by opuścić most i dzwignie podnisienia krat. Uważaj na buga Anskram Keep!

07.04.2002
10:35
[41]

Mac [ Sentinel of VARN ]

brzeszczot --> HoMM4 jest z mojej inicjatywy. A MM9 i DS, to już nie moja sprawka:))

07.04.2002
10:41
smile
[42]

JRK [ Generaďż˝ ]

--> Mac- z ta toporkowa wyprawa to musisz sie pospieszyc, bo ktos cie ubiegnie... Kto? Popatrz na tego goscia w czarnej kurtce w dolnym szeregu- tuz nad podpisem- widzisz, co on trzyma??? Widac tylko trzonek co prawda, ale ten jego usimech mowi wszystko- to tez jakis zawiedziony fan :)

07.04.2002
11:13
[43]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Magog -->> No tak ale ja tego klucza nie posiadam a jestem w tejze twirdzy, jak stąd wyjść ??

07.04.2002
16:49
smile
[44]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

MM9 : jak nacisniecie "USE" na koze zaraz na poczatku gry to ta bestia skoczy do was z rogami i chce wam zrobic "kuku"... jaki z tego moral zapytacie : nie warto molestowac zwierzat - nawet pomimo tych wszystkich dobrych rzeczy jakie slyszeliscie o kozim mleku.... : )))

07.04.2002
16:57
[45]

Rzepiq [ Chor��y ]

Proponuję powybijać okna w świątynii w Strumfort, a potem poprosic o leczenie:))

07.04.2002
17:04
smile
[46]

VOSTOK [ Konsul ]

Pytanko do MM9>>>Na pierwszej wyspie jest podobno jakiś quest w który trzeba otworzyć drzwi. Gościu niemoże sobie z tym poradzic > Moze ktoś wie co z tym zrobić ?? Aktualnie probuję (narazie bezskutecznie ) Zaakceptować zmiany w HOMM4.

07.04.2002
20:16
smile
[47]

tramer [ ]

hehe... lightsaber i działo :-) MSPANC ;-D

07.04.2002
21:02
smile
[48]

Magog [ Centurion ]

Do osób grających w MM9---->Jak się używa umiejętności przyłączonych NPC-ów.np.wynająłem czarodziejkę w Guberland ,która podobno potrafi teleportować w każde miasto (town portal). Jak mam użyć jej umiejętności?????

07.04.2002
21:56
[49]

Rzepiq [ Chor��y ]

Pogadaj z nią (naciskając nr. jej postaci 5,6 lub 7) - w menu rozmowy bedzie do wyboru temat n.t. czaru. BTW, Gate Master w IX jest słabą posacią, gdyż rzuca czar Town Portal na poziomie experta (do najbliższej wiochy) - bardziej to Gate Expert:)). Zakładam, iż docieając do niej, mozesz posiadać ten czaar, więc okazuje się ona zbędna...

07.04.2002
22:30
smile
[50]

Magog [ Centurion ]

Rzepiq--->Masz racje posiadam town portal na exp.. więc ta czarodziejka nie będzie mi już więcej potrzebna:) Wielkie dzieki.

08.04.2002
08:50
smile
[51]

kiowas [ Legend ]

Zaczalem w koncu grac w MM9 i tu moje pierwsze pytanie - czy mnie moje piekne oczy nie myla i na poczatku nie mozna sobie wybrac klasy postaci czy tylko jestem niedowidzacy? I jak mozna zobaczyc statystyki postaci bo ni cholery nie moge znalezc. A tak poza tym - inventory jest totalnie do dupy. Jak mozna bylo spieprzyc cos tak ladnego jak w poprzednich czesciach !!!!!

08.04.2002
08:56
smile
[52]

Owen [ ]

Kiowas - ty też zaczynasz od malkontenctwa? Jest aż tak źle? No coż poczekam jeszcze z pół roku i może kupno gry ni ebędzie aż tak bolało.

08.04.2002
09:03
[53]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

MM9 - powiedzcie czy mozna zrobic cos z tym kolorem wody - czemu jest taka czarna - czyzby zakwitly jakies glony ? Wogole uwazam ze graficznie gra wyglada znosnie/dobrze - ale jak sie zejdzie pod wode lub jak sie plywa to engine krzaczy sie niemilosiernie...

08.04.2002
09:16
smile
[54]

kiowas [ Legend ]

Statsy juz znalazlem, ale z tymi klasami to totalny bezsens - wszyscy na poczatku sa Initiates. I czemu ta wioseczka taka pusta??

08.04.2002
09:54
smile
[55]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

brzeszczot -->> Z kolorem wody mozesz coś zrobić ;-)) rozjasnij monitor ;-DD (I'm just kidding) kiowas --> mozesz wybrac na poczatku dwie pseudo klasy Initiates lub Figther, natomiast później mozesz ich uformować na konkretnych ludków (klasy), Mage, Lich, Priest, itp No i uwazaj jakie promocje wybierasz bo później nie ma odwrotu :((

08.04.2002
09:58
smile
[56]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Nie uwazacie iz to czysta profanacja w MM9 z tym Nicolai'em ???? Kurde w MM6 był ksieciem a w MM9 poszukuje pracy ;-)) He he kto na taaki genialny pomysł wpadł :))

08.04.2002
09:59
smile
[57]

kiowas [ Legend ]

Bodziu ---> a jak mam wybrac miedzy Fighterem a Initiate? No i nie moge sobie poradzic z ta cholerna wyspa popiolow - mam az jedna sztuke broni na cala grupke, szybko zuzywam mikstury leczace i po rybach.

08.04.2002
10:08
[58]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bodziu - niby tak ale wtedy nie bedzie roznicy miedzy niebem a gorami.... Przylaczam sie do pytania kiowasa - jakim skladem grasz (rasy), jak rozdzieliles klasy postaci ?

08.04.2002
10:14
[59]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

...bo jak sie domyslam wybor poszczegolnych klas - przeznaczenia postaci nastepuje pozniej - czuzby przy przejsciu na nowy level, promocji, wyuczyniu sie u "ticzerow" ????

08.04.2002
10:23
smile
[60]

kiowas [ Legend ]

Mam zamiar grac taka druzynka - Gladiator Dwarf, Ranger Elf, Lich Elf, Priest Human. Komu w takim razie dac na poczatku Fightera, a komu Initiate (no i jak to zrobic:) ?

08.04.2002
11:21
smile
[61]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

brzeszczot -->> Dziwie sie ze to Ty o to pytasz bo wczesniej podałeś wspaniałego linka do stron o MM :))) kiowas -->> Tego sam jeszcze dokładnie nie wiem bo to są rózne kombinacje i własnie wszystko zależy od owych promocji. Jeszcze nie jestem na etapie gry w której to można by jasno określic co i jak, tak tez odsyłam Cie na strone na której takze doświadczaja owe kombinacje :)) Link poniżej:

08.04.2002
11:25
smile
[62]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

A jak narazie to zamieszcze tylko tablice skili dla Initiates:

08.04.2002
11:26
[63]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

i dla Figthera :))

08.04.2002
11:29
[64]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bodziu - pytam , bo chcialem Ciebie zachecic do dluzszej wypowiedzi : )) a pozatym o zgrozo (tu bije sie w piersi) nie przegladnelem dobrze tego linka, hehe... najciemniej pod latarnia... Pozdrawiam, dzieki -a powiedz jakim skladem grasz - jak chcesz wypromowac swoich herosow ?

08.04.2002
11:33
smile
[65]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Troche OffTopic ale zobaczcie co mi sie zdarzyło podczas próby upgrade'u IE6 (poprawki eliminujace pewne błedy), No Comments !!!! ;)))

08.04.2002
11:49
smile
[66]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

brzeszczot -->> Gram 2F i 2I, narazie mam jedna promocje, crusadera :)), Ale docelowo chce miec Lich, Priest, Gladiator i Paladin :)) Jak narazie nie moge wykonac zadania na promocje Mercenary :(( Czuje ze itak te wszystkie Bugsy, ktore uniemożliwiaja wziecie co niektórych promocji beda doskwierały do końca gry :(( Tak tez goroco polecam przeczytanie strony pod poniższym linkiem :))

09.04.2002
12:34
smile
[67]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

I Hoop do Gory !!! Co jest Panowie i Panie, gdzie Wy sie podzialiście ?? Czyżby już WAKACJE ??? ;-)))

09.04.2002
13:07
[68]

Mr.Kalgan [ Gold Dragon ]

Pytania odnośnie W8 1. Czy skorupy krabów, żądła itp do czegos mogą się przydać, czy sprzedawać? 2. Do czego służy szkło powiększające i chip z kuchenki? Dopiero zaczynam, tak, że problemy może dziecinne. Grafika fajna, ale te potwory wnerwiają. Spotykam kraby po 200+ HP - toż to idiotyzm (mówię o drodze do Arniki, początek gry!). 17 takich krabów na drodze!!??. Co dziwne, jak wyjdę z gry i ponownie załaduje (ale nie save/load) to w tymże miejscu spotkam zaledwie 9 krabów i to normalnych po 30-40 HP. Co za przediwne zasady.

09.04.2002
13:12
smile
[69]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

a ja wczoraj gralem w MM9 - poszukiwalem manuskryptu Lorgana....

09.04.2002
13:22
smile
[70]

VOSTOK [ Konsul ]

Mr.Kalgan >>> Zostaw sobie te skorupki i żądełka--W arnice kowal robi z nich przedmioty.

09.04.2002
13:24
smile
[71]

Visus Augustus [ Konsul ]

czy ktos ma spis laczen przedmiotow dla wynalazcy ???

09.04.2002
13:24
[72]

Visus Augustus [ Konsul ]

chodzi mi o W8 :-)

09.04.2002
13:25
[73]

Visus Augustus [ Konsul ]

chodzi mi o W8 :-)

09.04.2002
13:37
smile
[74]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Mr.Kalgan -->> Tak jak Ci powiedział VOSTOK, to z nie których możesz zrobić ciekawe zbroje badz bronie. Visus Augustus -->> Witamy nową twarz na naszym Watku :))) Link do owych gadzetów podaje poniżej :)) brzeszczot --> Ja mam dopiero co pierwsza promocje za soba i nie wierze abym posunał sie choć troche dalej w przeciagu kilku dni nastepnych, własnie dostałem gre do Beta testów Warriors Kings (niestety RTS) i narazie nie bede mial na co innego czasu :((

09.04.2002
13:38
smile
[75]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Visus Augustus --> O przepraszam zapomniałem linka :-))) Oto on:

09.04.2002
13:39
smile
[76]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Visus Augustus --> O przepraszam zapomniałem linka :-))) Oto on:

09.04.2002
13:41
[77]

Visus Augustus [ Konsul ]

sorry z dubel, ale hmm... gdzie ten link ???

09.04.2002
13:45
[78]

Visus Augustus [ Konsul ]

dzieki, jakos zupelnie nie moge zgrac sie w czasie z odpowiedzia lub pytaniem :-(

09.04.2002
14:21
[79]

Adel [ Pretorianin ]

Visus -> ja preferuje ten link, IMO jest lepiej zrobione, bardziej przejrzyste :)

09.04.2002
18:31
[80]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Nie ma to jak przejażdżka krową w słoneczny dzień;-)) Aaaaa!!!!! ludzie ta gra jest hmm... dziwna:/ Od dziesięciu minut jeżdżę na krowie, strzelam jej w łeb z łuku i nie mogę jej zabić, mimo ze zadaję po 6-7 obrażeń. Dziwne jest też to, że pływając w wodzie jestem w stanie wyskoczyć z niej 2 razy wyżej, niż gdybym podskakiwał na twardym podłożu:/ Nic to, wracam do gry szukać mocniejszych wrażeń, bo krowa mi się znudziła. Po polu kręcą się jakieś owce więc jest co robić;-)) Bodziu --> Dzięki wiesz za co;-))

09.04.2002
18:54
smile
[81]

kiowas [ Legend ]

Musze sie z wami podzielic moimi wrazeniami z gry. Jestem obecnie na etapie Anskram Keep, tlucze jakies impy... i bawie sie dobrze jak cholera. Tyle bylo narzekan na te gre, a mnie ona naprawde bardzo przypadla do gustu. Fakt, z poprzednimi czesciami nie ma wiele wspolnego, pare rzeczy zmieniono na niekorzysc, ale generalnie to bardzo przyjemna gierka (a mowi to prawdziwy i oddany fan MM :)) Tak wiec dla jeszcze nie grajacych - macie tu jeden glos 'za', zeby nie bylo, ze gra ma samych przeciwnikow.

09.04.2002
20:01
smile
[82]

Dodasor [ Chor��y ]

Mam pytanie o Might & Magic VII. Cz ktoś odkrył lub wie po co są jabłka, które mozna zerwać z niektóryczh drzew? W M&M6 zwiększaly ilość pożywienia, teraz tego nie robia

09.04.2002
20:48
[83]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Dodasor --> Robią to dalej, ale teraz trzeba je najpierw zjeść. Wtedy dopiero zwiększy się ilość zapasów.

09.04.2002
20:54
smile
[84]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Kiowas --> masz świętą rację. Niby beznadziejna grafika (choć mnie się bardzo podoba, poza jednym szczegółem - podłoga/ziemia wygląda hmm.. nieczytelnie) , niby paskudny interfejs, ale miód leje się strumieniami:)) Właśnie znalazłem swojego pierwszego secreta, a zaraz po tym artefakt:)) Kurka oderwać się nie można:)) Podoba mi się nawet bardziej od Wizardry 8, min. ze względu na pokręcone i zawiłe podziemia, których w W8 nie było wogóle.

09.04.2002
20:56
[85]

Mac [ Sentinel of VARN ]

A oto wspomniany secret, jeśli ktoś przypadkiem go nie zna;-)

09.04.2002
20:59
[86]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Mac - chodzi Ci o ta waze, ktora mozna rozbic? Jesli nie powiedz cos wiecej...

09.04.2002
21:58
[87]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Brzeszczot --> chodzi o ścianę/drzwi, za którą jest skarb.

09.04.2002
22:02
[88]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Jakim skladem grasz ? Ja wzialem do druzyny Half -orca (f), czlowieka(w sumie zaluje ze nie krasnoluda) (f) i dwa elfy (i)

09.04.2002
22:18
[89]

mikhell [ Master of Puppets ]

Mam pytanie dot. M&M VIII. Mianowicie: jak dotrzeć do Murmurwoods?

09.04.2002
22:28
[90]

Katane [ Useful Idiot ]

Mikhell --> Z Alvar idź droga obok Fortu Ogrów, tą na zachód (chyba na zachód, nie pamiętam dokładnie).

09.04.2002
23:15
[91]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Ja wziąłem 2 ludzi fighterów, 1 elf initiate i jeden człowiek initiate. To All -->Nie rozumiem jednej sprawy. Właśnie dorwałem jakiś Chainmail of Tree i nie mogę go założyć fighterowi z expert armor, a w opisie chaina nic o tym nie pisze:/ Mam też pytanie - Czy Wizard Eye działa tak krótko tylko na początku gry, czy zawsze??

09.04.2002
23:27
[92]

tramer [ ]

o... MM9 widzę wszystkim przypadł do gustu..... no nic :-P ja dla odmiany (hehe, dla mnie to nie odmiana ;-P) skrinik z DS... rush do skrzyni żeby zagarnąć itemy przed śmiercią. jak widać mam prze-sra-ne :-)

09.04.2002
23:43
smile
[93]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Tak wygląda znana niektórym z was forteca od spodu. Jak się okazuje pod całą lokacją znajdują się podziemnie zbiorniki wodne, po których właśnie sobie pływam. A wszystko wynikło z tego, że wskoczyłem tam, gdzie w zamierzeniu twórców MM9 nie powinienem móc wskoczyć ;-)) Co najciekawsze tego bayliszka znajdującego się w fortecy można śmiało kosić z łuku od spodu;-))

10.04.2002
00:56
[94]

Mac [ Sentinel of VARN ]

Panowie za cho... nie mogę się do Anskrams Keep:(( Próbowałem od dołu (omawianym wcześniej sposobem;-)), próbowałem wskakiwać na wieżyczki od góry i ciągle nie mogę tam się dostać. Czuję, że trzeba zrobić coś oczywistego i banalnego, ale nic mi nie przychodzi do głowy:/ Jak tam się dostać?????

10.04.2002
08:25
[95]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Mac - ja Ci na razie nie moge pomoc, "doczyszczalem" podziemia Ben Hoven (?) i konczylem quest z manuskryptem - wogole nie mam czasu aby grac tyle ile chce -a dzisiaj kupie HOMM4 - wiec bedzie jeszcze gorzej.... Bede gral w te gry na przemian.... nie moge sie przyzwaczaic z brakiem w punkcie startu jasno okreslonej klasy postaci....

10.04.2002
08:53
smile
[96]

Visus Augustus [ Konsul ]

no dobra fachowcy, ja z pytaniem dotyczacym W8, jak to mozliwe ze wojownik potrafi spudlowac 6 RAZY pod rzad ??? troche mnie to zirytowalo co moze byc za to odpowiedzialne ?

10.04.2002
09:05
[97]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Mac - mam cos dla Ciebie.... "Anskram Keep: Bjarni Thorvaldssen, big house. Bjarni will tell you to go to the keep and clear out the imps. To find the keep, exit the city and follow the path. You can break in by attacking the wall on one of the towers (it's very hard to see, but it's there). NOTE: There is a bug in version 1.0 of the game. You must enter the keep on the TOP level, and you must not leave until you have cleared out the entire keep. If you do leave and return, the keep will not be able to finish (see the hints page for a fix). There are two levers in rooms on the right and left hand sides of the keep that you can flip. The double doors in the center work like an air-lock. Flip the switch, stand between, the door behind you will close and the one in front will open. You must destroy a total of 8 imp portals. Do this by killing all the imps until the fire goes out. Once all 8 portals are cleared, a big imp will appear in the front room."

10.04.2002
09:13
[98]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Mac - jeszcze raz - hints Anskarn Keep Bug: (game version 1.0) If you leave Anskarn keep without clearing it, you will not be able to complete the quest -- the big imp will never appear. M&M supposedly has a fix for this, but it didn't work for me. The following workaround though did work for me: 1. Leave the keep, and position yourself by the entrance on the top floor 2. ALT-TAB out of the game, navigate to the "minisaves" directory, and remove all of the anskarn* files from the minisaves directory. You can safely delete them, but if you're a prudent person like me, you can just move them out to a temporary directory. ALT-TAB back into the game. 3. Enter anskarn via the TOP entrance. Use the switch/double-doors in the center to get from the back half to the front half. Everything will be reset. Kill all the imps, and a "ding" sound will be heard. A big imp will appear in the front room. Kill him and you're done.

10.04.2002
09:25
smile
[99]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Mac --> Do Askram Keep możesz dostać się od tyłu tam to czeka na ciebie bazyliszek i portal który musisz zniszczyć (znajduje sie w ścianie, taki czerwony), ale zanim tam wejdziesz to pojedxz do Drangheim a tam wez quest od Jearla o Lower Defense, wtedy dostaniesz klucz do klap w Askram Keep i bedziesz mógł wykonać dw zadania naraz, bo inaczej utkniesz w zamku na wieki ;-)) Nie wiem czy zauważyłeś jak jest z zadaniami ale tylko na plus, bo kazdy etap zadania jest odnotowany, i np po zabiciu i zniszczeniu wszystkich portali z Impami, informacja o zadaniu zmienia sie tak ze wiesz co dalej masz zrobić, bardzo pomocne :))

10.04.2002
09:31
smile
[100]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bodziu -a wiec dzis nareszcie jest ten wielki z dawna oczekiwany dzien : )

10.04.2002
10:00
smile
[101]

Bodziu [ Lord Ironfist ]

Zapraszam do nastepnej części:

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.