GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

dzis sa moje urodziny ;]

27.04.2005
09:28
[1]

Solymr [ Komandor ]

dzis sa moje urodziny ;]

jak w temacie. dzisiaj konczce 15 rok zycia i wstepuje na droge 16 roku zycia, oby nie ostatniego ;p
poza tym juz za kilka dni druga rocznica mojego pierwszego posta na tym forum ;]
ps. sory za ten watek ale nie moglem sie opanowac ;]

27.04.2005
09:29
[2]

mastah xivah [ Konsul ]

A ja mam we wrześniu...

27.04.2005
09:30
[3]

U_N [ -KOCHAM ANIE- ]

gratulacje

27.04.2005
09:30
smile
[4]

U_N [ -KOCHAM ANIE- ]

smacznego :P

27.04.2005
09:30
[5]

Maximus1 [ Konsul ]

Ja mam w Marcu :P

27.04.2005
09:31
smile
[6]

EwUnIa_kR [ Legend ]

życzę ci wszystkiego najlepszego...spełnienia marzeń i ........opanowania:)

27.04.2005
09:31
smile
[7]

hausi [ Konsul ]

100 lat!!!!

27.04.2005
09:34
smile
[8]

kfaser [ Legionista ]

Wszystkiego najlepszego!!

27.04.2005
09:35
smile
[9]

S1KoR© [ alkoholik ]

happy new yea...tzn happy birth day ;]

27.04.2005
09:38
smile
[10]

Gonsiur [ Angel of Death ]

Wszystkiego najlepszego STO LAT ci zycze

27.04.2005
09:44
smile
[11]

Solymr [ Komandor ]

dziekuje dziekuje
kfaser----------->>>w ciagu roku napisales naprawde duzo postow ;]

27.04.2005
09:45
smile
[12]

InsicT [ Pretorianin ]

Gratulecje !!!

27.04.2005
09:55
smile
[13]

badyl 16 [ patyk ]

Wszystkiego Najlepszego

27.04.2005
10:02
smile
[14]

blackdragon2 [ Konsul ]

Sto lat, sto lat, niech żyje, żyje nam...

27.04.2005
10:06
[15]

Gotman [ Paladyn ]

STO LAT, spełnienia marzeń.............. i w ogóle wszyskiego naj

PS. Niech żyje rocznik 1990 !

27.04.2005
10:15
[16]

oooololo [ Wierność ]

Sto lat

27.04.2005
10:16
smile
[17]

dzfonek [ Konsul ]

wszystkiego najlepszego :D
+1 :D

27.04.2005
10:22
smile
[18]

Kanon [ Mag Dyżurny ]

Naj !

27.04.2005
15:21
[19]

DariFula [ Dari Fula ]

... wszystkiego, wszystkiego ...

27.04.2005
15:22
smile
[20]

cronotrigger [ Rape Me ]

ja miałem miecha temu :PPP

Wszystkiego Naj!

27.04.2005
15:23
[21]

Be free [ just do it ]

Wszytskiego najlepszego ;) :* :D i sto lat albo i wiecej ;)

27.04.2005
15:24
[22]

Sn33p3r [ Konsul ]

Wszystkiego naj... Solymr.

27.04.2005
15:27
[23]

geeshu [ Vault Dweller ]

Wszystkiego naj...

27.04.2005
15:28
[24]

ssummoner [ Nagi Golas ]

100 lat... ale i tak czeka na koniec świata. ;P

27.04.2005
15:30
[25]

la fessée [ je ne taime plus ]

a za roczek szesnaście skończysz ;)

27.04.2005
15:31
smile
[26]

[email protected] [ Młody Gniewny ]

!00 lat i wszystkiego naj oraz nie spamuj :)

27.04.2005
15:48
smile
[27]

negroz [ ]

Wszystkiego Najlepszego !

27.04.2005
15:52
[28]

shubniggurath [ Lost Soul ]

wszystkiego najlepszego... i więcej siły woli ;)

27.04.2005
15:58
[29]

.:VeGo:. [ Dragon ]

100 LAT

27.04.2005
16:00
smile
[30]

DynXAdam [ Centurion ]

najlepszego :) Happy birthday :)

27.04.2005
16:07
smile
[31]

Da5id. [ Snufkin ]

Najlepszego :)

27.04.2005
16:09
smile
[32]

Kompo [ bujaka jamajka ]

sto lat wszystkiego najlepszego, człowieniu :)

27.04.2005
16:11
smile
[33]

Beaverus [ Bounty Hunter ]

Sto lat i jak najmniej durnych watkow :D

27.04.2005
16:12
[34]

nathan rahl [ Konsul ]

Wszystkiego lepszego co najlepsze ..

27.04.2005
16:14
smile
[35]

balllicker [ Konsul ]

no... to na rapie!
a zaprosisz mnie na imprezę?

27.04.2005
16:35
smile
[36]

Mask [ Generał ]

łooo rety 15 lat:) Ciesz sie puki mozesz bo potem zaczniesz gadać nie " Ale super za rok bede miał 16, nie moge sie doczekać " tylko " Ja pierdziele .. To juz 26 lat .. Niedawno zakladalem watek na forum że koncze 15 .. Jak ten czas leci.. "

27.04.2005
16:42
[37]

Juanhijuan [ Konsul ]

Wszystkiego najlepszego !!

27.04.2005
16:43
smile
[38]

Yari [ Juventino ]

Najlepszego ! Ja wczoraj skończyłem 20 :).

PS: Byki rulez :).

27.04.2005
16:44
[39]

Juanhijuan [ Konsul ]

Wszystkiego najlepszego !!

27.04.2005
16:46
[40]

-=]o[=- [ Generał ]

HEPI BERZDEJ!!!

btw. ja mam jutro ale założę oddzielny wątek :)

27.04.2005
16:49
smile
[41]

garfield_junior [ Generał ]

No najlepszego.

27.04.2005
16:50
smile
[42]

toaster [ ]

Haha a ja nie musze się martwić mam 29 grudnia :D Ale przesrane :/ :(

27.04.2005
16:51
smile
[43]

Stranger [Gry-OnLine] [ Dead Man Walking ]

Nie znam cie men, ale mimo wszystko hepi berzdej men.

27.04.2005
16:53
smile
[44]

golonka23 [ Pretorianin ]

wszystkiego NAJ NAJ :)
spelnienia marzen
ITP ITP ;)

27.04.2005
16:53
[45]

thenaturat [ Pretorianin ]

wszystkiego najlepszego!!!!!!!

27.04.2005
16:53
smile
[46]

toaster [ ]

It was all very strange:D

27.04.2005
16:55
smile
[47]

waslo [ Ajacieden ]

zdrowia

27.04.2005
16:56
smile
[48]

mych921 [ Junior ]

kongratulejszens :D :D :)

27.04.2005
16:57
smile
[49]

Pvt. Creak [ Criav ]

ja mam w lipcu i się nie chwalę! :|


tak czy siak - najlepszego

27.04.2005
16:57
[50]

^_^czacha^_^ [ skateboarding is my life ]

wszystkiego naj-naj i wszystkiego czego nikt inny ci jeszcze nie życzył :P
oczywiście z tych dobrych rzeczy :D

27.04.2005
17:11
[51]

blood [ Killing Is My Business ]

a ktoo znaaaaami nie wypiiiije ten pod stoooleem zaaaasnieeee :)

ja mam w sierpniu, powoli zbierajcie kase na prezent ;o)

27.04.2005
17:26
smile
[52]

Globus [ Generał ]

kolejny niedowartosciowany mlodzieniaszek

27.04.2005
17:43
smile
[53]

Hitmanio [ KG 21 ]

Happy Birthday :D

27.04.2005
17:47
[54]

Sandro [ Wymiatacz ]

Soul moglby dac jakis prezent solenizantowi... hm... moze bana? :D

A tak serio - szyśkiego najlepszego :)

27.04.2005
18:00
smile
[55]

peterkarel [ Konsul ]

i po co robić z tego takie halo?:/
a ja dzisiaj oddycham:|

27.04.2005
18:48
smile
[56]

foxx [ lisek ]

Globus, peterkarel -> nierozumiem was, zazdroscicie mu czy co ? Tylko ze napisal ze ma urodziny na forum to znaczy ze jest niedowartosciowany ? Przeciesz go nieznacie, moglibyscie sie przylaczyc do zyczen a nie mowic "i po co robić z tego takie halo?", moze to dla ciebie niewazne ale jak ty masz urodziny to jak bys sie czul gdyby ktos ci cos takiego powiedzial ? Pomyslcie o tym...

Wszystkiego naj... Solymr !!

27.04.2005
18:57
smile
[57]

LooreNz [ Konsul ]

Wszystkiego najlepszego.....

27.04.2005
19:04
smile
[58]

ssummoner [ Nagi Golas ]

petekarel -> lepiej żeby założył taki wątek niż chodził po mieście z flaszką.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.