GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Saga Baldur's Gate (BG I część 156, BG II część 139)

24.04.2005
14:38
smile
[1]

Sloug [ Pretorianin ]

Saga Baldur's Gate (BG I część 156, BG II część 139)

Twoja Historia zaczyna się wśród tych rozległych sal pełnych wiedzy. Pod opieką mędrca Goriona upłynęło Ci bez mała dwadzieścia lat. Wychował Cię jak ojciec, karmiąc niezliczonymi opowieściami o bohaterach, potworach, kochankach, bitwach i tragediach. Jednej wszakże nigdy Ci nie opowiedział: historii dotyczącej twojego pochodzenia i dziedzictwa. Wiadomo Ci jedynie, że jesteś sierotą o nieznanej przeszłości...
....

Wszystko potoczyć się miało całkiem normalnie, lecz los spłatał ci figla. Nic nie zapowiadało tylu przygód - szczęśliwe dzieciństwo u boku Goriona, Imoen, Tethtorila i innych mieszkańców wiecznie spokojnego Candlekeep. Gdybyś wiedział, gdybyś choć raz przeczytał listy adresowane do Goriona... Odwracasz wzrok i widzisz spojrzenia twych towarzyszy, których ufny wzrok przywraca ci spokój i koncentrację. Tak, poznałeś wielu i wielu jeszcze poznasz...

Oto początek nowej opowieści... Shadows of Amn...
********************************************************************************************



Gawędzą i zabijają problemy:
- @lb@tros, lata tu i tam, pomagając nam,
- Aurelinus, North Tales of the Sword Coast Master,
- Bogas,
- Bregan aka. Czapajew, raczej już Bregajew... Breguś!! kurna...
- davhend, w świecie magii znany jako David Hend... śpiewa, tańczy, lubi zapach pomarańczy...
- Dwalin, specjalista w dziedzinie gry wieloosobowej, ale nie potrafi stworzyć działającego serwera,
- ELrohir, taki sobie mały nikt...
- gofer, stary jak świat (zgrzybiały), widocznie po praniu mózgu, bo wiele rzeczy zapomniał, założyciel wątku o BG,
- Hathor, Pani Zapomnianej Wyspy na mroźnej Północy, biegła w manipulacji materią świata BG, autorka Xięgi,
- HopkinZ, praworządny dobry kapłan... bleh, nawraca nas tutaj swoją prozą i poezją.
- Igor z Moskwy, zwykły ludzik, gdzie mu tam do zabójców, magów czy nekromantów,
- Krees, zmagający się z nieprawościami Wybrzeża Mieczy, zwycięzca w boju o Magiczny Glejt Rycerski,
- Lesaonar,
- Mask, miejscowy bard z powodzeniem opisujące dzieje bohaterów Wybrzeża Mieczy,
- Marksman, kusznik w cichych ciżmach i przewiewnym płaszczu, brunatny kaptur osuwający się na oczy przesycone bystrym spojrzeniem wyszukującym swego celu...
- M'Rek, z uporem wykrywający wszelkie paradoksy na Wybrzeżu Mieczy,
- Mr.Kalgan,
- Presio aka Serafin aka Presi0 aka M0rte aka Gul'dan aka Kresselack, ech...
- Regis,
- Sloug, Jedyny Dzierżyciel Prawdy Objawionej tudzież Wielki Reformator ;)
- Soll,
- Van Gray,
- Zacker,
- Zawisza Czarny, dawny Yossarian, ale dla alkoholu trza się poświęcać!
- Zed Nocear, twórca map i pięknych, stylowych ikonek


W stanie spoczynku:
* Aschman, Attyla, Ayertienna, BarD, Belt, Bullzeye_NEO, Carrignarone, Cicha śmierć aka Cś, Danera, Earina, Edwin, Eliash, Grjgori, Hayabusa, Ines, Korgan, Łupieżca~Umysłów~, Mastyl, Minas Morgul, Olo_M, Raistlinek, Sakhar, Tal_Rascha, Valencis,


Wejdź na szlak przygody, czekamy na Ciebie – uważaj, ogrzy mag ostrzy sobie na Ciebie zęby, hordy gibberlingów kryją się wśród drzew, martwi wstają z grobów, a syreny zwodzą wędrowców na manowce... Piękne wojowniczki przemierzają leśne ścieżki wespół z dzielnymi swymi towarzyszami, a bardowie snują swe pieśni...

UWAGA!

Wszystkim miłośnikom sagi BG polecamy NTotSC (Opowieści z Północy Wybrzeża Mieczy) - polski mod Aurelinusa do BG1 + OzWM (zawiera poprawioną wersję Dark Side of the Sword Coast autorstwa Team BG). NTotSC to 13 nowych lokacji, 9 nowych NPC do przyłączenia, trzydzieści nowych questów, nowe potwory, bronie, czary, trochę humoru...

NTotSC i patche do niego można pobrać na Zapomnianej Wyspie (www.isle.px.pl/download.htm).

Tajemnice Wybrzeża Mieczy do BG I i Nowy Świat do BG II to kolejne polskie mody - aktualnie w fazie produkcji. Lista modów do Sagi Baldur's Gate znajduje się tutaj - https://www.isle.px.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=71

UWAGA! Do grania poprzez net silnik Infinity wymaga odblokowanych portów 47624 oraz 2300-2399 zarówno dla połączeń TCP i UDP. Oznacza to, że można ominąc problem braku zewnętrznego IP. Bhaal czeka...

Link do poprzedniej części:

24.04.2005
14:41
smile
[2]

Sloug [ Pretorianin ]

To jadymy z tem koksym...

24.04.2005
14:45
smile
[3]

@lb@tros [ Horned Reaper ]

dlaczego (od kilku watków) przed ksywką Marksmana jest 'spacja'?

24.04.2005
14:55
smile
[4]

Sloug [ Pretorianin ]

@lb@tros -----> to jedna z największych tajemnic XXI w - mam gotowy wstepniak w txt i tam NIE MA żadnej spacji. na prawde nie mam pojęcia o co chodzi :)

Szef Nazguli -----> Zamiast Jeheiry zdecydowanie Viconia - najbardziej wypasiony romans w grze.

24.04.2005
15:16
smile
[5]

Deepdelver [ Wielki Prestidigitator ]

Szef Nazguli --> polecam Ci gorąco zostawić Minsca i zainstalować mod Unfinished Bussiness (jest polska wersja) - zawiera on questy, z których zrezygnowali twórcy gry. Minsc ma wtedy świetną osobistą misję, tym lepszą jeśli w drużynie masz Edwina :D
Jaheira jest moim zdaniem słabą postacią a romans z nią jest mocno zabugowany (nie udało mi się go nigdy skończyć), ale bardzo rozbudowany. Viconia jest boska, więc jej nie bierz bo będę zazdosny (kocham tą kobietę ;D).
Edwin jest niesamowity, szczególnie na wysokich poziomach (z szatą Vekny i kosturem magów).
Keldorn jest mocny ale trochę nudny i bardzo nie lubi się z Viconią. Ja jednak miałem do niego sentyment i wypełniałem jego quest, po czym pozwalałem mu odejść.
Janek jest nieziemski, bez niego gra traci smak :)
Anomen pasuje do Twojej drużyny jak pięść do nosa :P
Korgan to najbardiej nikczemna postać w grze, polubisz go na pewno ;)

24.04.2005
15:58
[6]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

Gdzie mozna dostac tego moda Unfinished Bussines ?

24.04.2005
16:04
smile
[7]

Deepdelver [ Wielki Prestidigitator ]

ZgReDeK --> pod tym linkiem powinna być polska wersja:

24.04.2005
16:13
[8]

Marksman [ Promyk ]

Keldorn będzie próbował zatłuc każdą złą popstać w drużynie... sprawdzone.
a i tak najlepiej jak się mają tłuc Valygar z Viconią... najlepszy jest powód... ale nie zdradzę:)

co do spacji... tego nie wiedzą nawet najstarsi górale:)

Zgredek - dałbym Ci linka gdyby mi tak net dziś nie mulił:/

24.04.2005
16:59
smile
[9]

Deepdelver [ Wielki Prestidigitator ]

A co do zlotu to piszę się na Katowice :D

24.04.2005
17:15
[10]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

Marksman-->nie trzeba juz :)
Deepdelver-->dzieki swietna stronka, wgralem kilka modow mam nadzieje ze gra bedzie ciekawsza

Ponawiam pytanie czy ktos zzmierzyl sie z druzyna Eclipse??? (mod z Solaufeinem)

24.04.2005
18:14
[11]

Szef Nazguli [ Zygfryd Czarny Kapturek ]

A gdybym zainstalował tego moda teraz (ok. 3/4 drugiego rozdziału) nic by się nie ściapciało?? I czy zmieniłby on fabułę?? (Chodzi mi o ten Unfinished Bussines)

zmieniłem Jaheria n a Vicotrie i teraz wspólnymi siłami walczymi z dobrem :). Minsca nie moge wyrzucić.. te jego teksty.
" Jeszcze jedna sprawa. Koniec z podkarmianiem Boo ciasteczkami bo zaczyna sie podejrzanie zaokrąglać. Poza tym okruszki na moim posłaniu okrutnie mnie swędzą nocami"

No ale dobra.. ruszyłem się do przodu i teraz całkowicie poświęcam się znalezieniu książki dla Korgana (w poprzedniej grze olałem całkiem tego questa i niestety Korgan mi zwiał :( ).
Jak sądze książka jest w grobowcu pod cmentarzem (zresztą sam tak mówi :P ), tym z pająkami i umarlakami na południu. Mam jednak zwyczaj przeszukiwania wszystkich pojemników na drodze (Zwyczaj z RPG z kolegami "Ja przeszukuje ciało!" "ja byłem pierwszy" "Nie, bo ja!" i w ten sposób byłem z przedmiotami za drużyną daleko w tyle :D ) więc.. w dobrym miejscu szukam?? Może jakieś wskazówki?? ;]

24.04.2005
18:18
[12]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

3) W drugiej części Wrót Baldura umieszczono kilka pojemników oznaczonych jako 'hidden' lub 'secret'. O ile te pierwsze niektórzy mogli przez przypadek odkryć samodzielnie, o tyle te drugie są niezwykle trudne do odnalezienia, ponieważ sprowadzają się one najczęściej do kilku punktów. Nie muszę wspominać o swojej satysfakcji, kiedy udało mi się jeden z takich sekretów odkryć. Muszę jednak zaznaczyć jak bardzo się zawiodłem. Znalazłem w nim tylko trochę złota i bezwartościowe kamienie. Uważam, że skoro pojemniki te są swoistym sekretem w grze, powinny zawierać jakieś potężne lub przynajmniej przydatne przedmioty. Postanowiłem więc, że umieszczę w nich znane z pierwszej części gry grimuary i woluminy, zwiększające poszczególne cechy. Życzę wam dużo szczęścia w poszukiwaniach, bo z pewnością będzie wam ono potrzebne.

'hidden' lub 'secret co to jest? moze ktos pdoac przyklad takiego sekretu?

24.04.2005
19:08
smile
[13]

Deepdelver [ Wielki Prestidigitator ]

Szef Nazguli --> najlepiej przeczytaj w Readme moda. UB wprowadza niewielkie zmiany, część z nich aktywuje się w późniejszych etapach gry, więc chyba nie powinno być problemów. A dla misji Minsca warto ;)

Co do księgi to idziesz dobrym tropem ale to dopiero początek ;)

24.04.2005
19:35
smile
[14]

Deepdelver [ Wielki Prestidigitator ]

Czy ktoś dysponuje może czcionką "balduropodobną" i mógłby mi przesłać?
[email protected]

25.04.2005
09:05
[15]

elemeledudek [ Generaďż˝ ]

No, w weekenda miałem troszku czasu i przebrnąłem do szachownicy w Wieży Durlaga. I troszkę się zawiodłem bo tekst "głosu" zapowiadał jakąś zagadkę logiczną z szachami mającą coś wspólnego ,a tu mi wyglada że tradycyjna sieczka się szykuje. Na razie załatwiłem pionki. Na resztę przyjdzie czas.

25.04.2005
14:40
[16]

sizaar [ Legionista ]

Hah, ja też nad tym główkowałem, ale nie myślałęm że trzeba popprostu walczyć ;] tak czy siak ruszyłem na nich poprostu(oczywiście po skosie,żeby nie zostać trafiony błyskawicą) trochę się namęczyłem zanim ich pokonałem...

25.04.2005
21:43
[17]

Szef Nazguli [ Zygfryd Czarny Kapturek ]

Chyba znowu coś zepsułem :)
Sunę na przód jak głupi i kiedy odbijałem twierdzę D'Arnise z rąk potworów, Przypadkowo wziąłem Nalię do drużyny i zaraz potem ją wywaliłem ( w końcu beznadziejna jest, nie?) i kazałem iśc do Miedzianego Diademu.. "kul". Tylko że gdy zakończyłem zadanie w dzienniczku pisze żeby powiadomić tych w palisadzie. Powiadomiłem i kapitana i Lady, ale nie Nalie. No to gnam przez pół mapy do Miedzianego Diademu a tam Nalia.. nic!! XD Spoko..

Macie jakieś pomysły co zrobić??

Aha.. i jeszcze zadanie z tym "zabójcą w dzielnicy mostów". Dobra, moge spojlerować bo oprócz mnie nikt tu nie gra od nowa :P . No ale jak ktoś mimo to gra to nie czytać dalej bo będzie spojelrowanie :D.
No to w tym Targowie gdy już zabiłem morderce i tego bez skóry, musze coś zrobić z tą dziewczyną na "R".Każe rzucić na siebie przywrócenie. Pewnie większe. No to ide do świątyni któa jest na szczęscie w mieście i kupuje zwój PRZYWRÓCENIA. Rzucam go na nią i pisze że rzuciłem "Mniejsze Przywrócenie" .... spoko. Poszedełem po zwój do innego miasta. To samo. Jakiś help?

25.04.2005
21:53
[18]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

Szefie co ty tak tym glupich babskiem sie przejmujesz? u mnie ona zdechla :) i zbytnio sie tym nie przejelem hehe :P

25.04.2005
22:07
[19]

Marksman [ Promyk ]

mniejesz przywrócenie jest dobre... potem z nią pogadaj... chyba...

26.04.2005
00:30
[20]

Deepdelver [ Wielki Prestidigitator ]

Szef Nazguli --> Z tą od skórarza pogadaj chwilę po rzuceniu czaru, jak nie zadziała to chwilę odczekaj i pogadaj znowu. Miałem podobnie, w końcu zaskoczyło

26.04.2005
00:51
smile
[21]

Szef Nazguli [ Zygfryd Czarny Kapturek ]

Najbardziej w BG (dwójce, nie wiem jak z jedynką) dziwi mnie to , że mimo jej ogromna jest tak mało bugów!!
Raz nie chciał mi się pokazać Bezooki po złączeniu różdżki. Wczytałem grę - pojawił się.
Problem z Nadią? Wystarczyło ją tam "wziąśc".
Przywrócenie? Można zostawić (mi klientka gdzieś znikła. No coż.. kazała się śpieszyć a 10 dni podróży to troche dużo ;P ).

Mimo, że gra ma już pare ładnych lat i powstało wiele kopi a questy takie jak "uwolnij wisoke przed orkami" są oklepane na maxa (już) to nadal ta gra może mnie zaskoczyć (obecnie jestem w Ruinach Świątyni. Kompletnie się nie spodziewałem kto to może być :D ).

No i tradycyjnie pytanie:
Czy aby dostać się do kuli w Slumsach musze mieć w drużynie tego na "V", co jest murzynem z dredami i walczy 2 katanami?? Nie da się tego ominąć? Bo nie chce tracić cennego expa :]

Aha, dziki mag wymiata ;D

p.S. prosze się nie czepiać błędów, jestem po grze w BG i nie mam kontaktu z rzeczywistością i jest późna pora :) Lubie się rozpisywać..

26.04.2005
01:41
[22]

Marksman [ Promyk ]

Szef - nie m,usisz go mieć... możesz go ubić i wziąśc jego zwłok... lub mieć go tylko podczas otwarcia... on jest jak klucz - raz otworzysz to zostanie już niezamknięte

26.04.2005
02:07
smile
[23]

Deepdelver [ Wielki Prestidigitator ]

Szef Nazguli --> możesz wprawdzie iść na mrocznymi podszeptami Marksmana ;)
ale wystarczy przecież, że pójdziesz po Valygara do chatki, wracasz z ciemniakiem do slumsów, otwierasz Kule i wywalasz go z drużyny a on przez resztę gry stoi jak cieć w drzwiach :D
Expa nie tracisz a i Amnesty International się nie przyczepi. :D

26.04.2005
02:11
[24]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

Deepdelver--.ale mozna go tez zabic :P i wziac cialo chyba hehe

Szef N. -->a wlasnie czy te czary chaosu wogle dzialaja?, dla mnie i tak wymiata Czarownik :)

26.04.2005
18:22
[25]

Szef Nazguli [ Zygfryd Czarny Kapturek ]

Ciekawy bajer zuważyłm.. zbindowałem sobie "Lekkomyślne Zaklęcie Nashera" pod "n".
Mam wybranego Jana, zamiast na mape (domyślnie m) kliknąłem w 'n'. I okazało się, że Jan (i Edwin też :D ) mogą rzucać czary jak dziki mag :] (Tylko, że nie mają Tarcz Chaosu..).

E tam. Zabije Valygara i wezme jego ciało :P. I będe miał kłesta zrobionego u magów i kule ^^
Nie ma nic gorszego niż stworzenia odporne na magie.. wtedy tylko spółka Korgan & Minsc coś im robią.. A gdy grupka szkieletów Wojowników (4) zaatakuje to cho cho! Magowie stoją i walą z procy/kuszy/strzałek.

26.04.2005
22:11
[26]

Marksman [ Promyk ]

Szef - jak oddasz im ciało - to już będzie po ptokach:>

26.04.2005
23:36
smile
[27]

Szef Nazguli [ Zygfryd Czarny Kapturek ]

Jeśli ktoś jeszcze działa o tej godzinie:
Gdzie znajde kupca imieniem Cromwell który złączy mi artefakty?? :D
Na promenadzie Waukeen??

26.04.2005
23:42
[28]

Krees [ Generaďż˝ ]

Szef ===>> Cromwell mieszka w Dokach.

26.04.2005
23:51
[29]

Deepdelver [ Wielki Prestidigitator ]

Szef --> konkretnie w dolnej części Doków, po prawej stronie (za latarnią).

26.04.2005
23:54
[30]

Marksman [ Promyk ]

dokładnie w południowo wschodzniej ich części....

27.04.2005
00:31
smile
[31]

Szef Nazguli [ Zygfryd Czarny Kapturek ]

Hehehe to mi przypomina Różową Pantere : Mniejsza pomoc, Normalna i wielka.
Mieszka W dokach. Gdzie? W południowo wschodniej częsci. A dokładnie? W dolnej częsci po prawej stronie za latarnią. ;D
Wielke dzięki za taką pomoc! :)

27.04.2005
00:59
[32]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

Szef N.--> szkielety wojownicy trusni? 1 kometa i wojownicy reszte zaltwiaja :) golemy to jest masakra ;/

27.04.2005
08:51
[33]

Krees [ Generaďż˝ ]

Jeszcze zależy które golemy i jaką mamy broń :D. Z Furią Niebios nawet adamantytowe niestraszne, a ze złożonym Cromem kamienne to pikuś :DD.

27.04.2005
12:45
[34]

Szef Nazguli [ Zygfryd Czarny Kapturek ]

No furie mam.
Ale w Kuli Sfer.. tam 3 golemy + jeden duży. Ho ho! Nawet jednego rozwalić nie moge XD. Minsc i Korgan siekają POJEDYŃCZO po "1" czy "2".
Z tą furią.. zobaczymy :D. Ale Minsc z Furią + Katana +1 ma kolejny 0 i 3 Trak0. A z normalnym mieczem dwuręcznym (+3 :D ) ma Trak0 -3. Lekka różnica ;D.
Ma ktoś jakąś rade na Smoki? Na Fikreagga i smoka cienia?? (wie każdy o co chodzi :D )
Tylko nic o pułapkach nie mówić!! Jan ma 5 pkt. zastawiania pułapek! :D

27.04.2005
12:57
[35]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

Szef -->na Firgraga hmm wyłom, przeszywajaca magia to podstawa a gdy zdejmiesz z niego czary ochronne wojownikami do boju a magiem rzucaj w niego palec smierci :) ja go tym czarem wlasnie zabilem :P az sam bylem w szoku
A smok cienia to pryszcz. Postaw duzo pulapek przed nim a potem wojownicy do przodu a magiem rzucaj komety, oddechy czerwonego smoka, plugawe uwiady a i pewnie tez ogniste kule zadadza mu spore obrazenia

27.04.2005
13:04
[36]

Marksman [ Promyk ]

Zgredek - oddechy czerwonego smoka, plugawe uwiady

zauważ że to nie jest wysokopoziomowy mag... a oddech przyszedł razem z TOB...

27.04.2005
13:13
[37]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

Marksman :) -->No jesli wykona wszystkie questy poza maiste zaczynajac od najprostrzego to wkoncu dojdzie do wysokiego levelu.
Pozatym chyba gra z ToB? :P

27.04.2005
14:15
[38]

Marksman [ Promyk ]

jeśli gra z drużyną to nie do aż tak wysokiego.. musiałby to sobie zostawić na inny rozdział niż drugi...

27.04.2005
14:21
smile
[39]

Deepdelver [ Wielki Prestidigitator ]

Szef Nazguli
Tylko nic o pułapkach nie mówić!! Jan ma 5 pkt. zastawiania pułapek! :D

ZgReDeK
A smok cienia to pryszcz. Postaw duzo pulapek przed nim (...)

Hehehe

Ja stosuję na smoki przede wszystkim wyłomy i wojownicy do przodu a reszta wali z dystansu różdżkami (nie pamiętam jak się nazywały te co tworzą jakby słup ognia) jak karabinem maszynowym. Generalnie nie ufam magii i wolę się nabiegać :D

27.04.2005
14:36
[40]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

Marksman-->dlatego chyba do 2 rozdzialu najlepsza jest 4 osobowa druzyna :) jesli gra sie magiem. Nalapie XP i bedzie mogl niezlych czarow uzywac.

Deepdelver [ Pretorianin ]

Szef Nazguli
Tylko nic o pułapkach nie mówić!! Jan ma 5 pkt. zastawiania pułapek! :D

ZgReDeK
A smok cienia to pryszcz. Postaw duzo pulapek przed nim (...)

Hehehe


Dlatego ja mialem Yoshime :P

Ja stosuję na smoki przede wszystkim wyłomy i wojownicy do przodu a reszta wali z dystansu różdżkami (nie pamiętam jak się nazywały te co tworzą jakby słup ognia) jak karabinem maszynowym. Generalnie nie ufam magii i wolę się nabiegać :D

Dla mnie magia to podstawa :) moj Czarownik ma zreguly 50% zabojstw w druzynie eheh :P
masowki typu:zaklecie smierci czy ognista kula robia swoje.
Zauwazylem antomaist ze Krzyk Banshee jest bardzo slaby :/ i nieefektywny

27.04.2005
14:44
smile
[41]

Deepdelver [ Wielki Prestidigitator ]

Generalnie nabijanie exp'a już na wysokich poziomach nie jest problemem. Przywołujesz demony bez ochrony przed złem i ukatrupiasz. To lepsze niż golemy w "jedynce" :D

27.04.2005
15:10
[42]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

Deep --> hehe racja racja keidys tak robilem ale szkoda czasu na taka zabawe. TEraz wgralem duzo modow a wiec wiecej questow bedzie co rowna sie wiekszej ilosci XP do zdobycia

Jesli sprzymierze sie z Bodhi i Gildia Wampirow to czy jest mozliwosc aby dzialac na dwa fronty i wykonywac tez misje dla Zlodzieii? No i jak potem zwerbowac Edwina do sie swojej druzyny?

27.04.2005
15:40
[43]

Marksman [ Promyk ]

Zgredek - quest z Mae'Varem możesz wykonać... tylko minsc Ci się może zbuntować:)...a potem do wampirów...

27.04.2005
17:31
[44]

sizaar [ Legionista ]

Czy jeste jakiśmod, który pozwala grać ZŁĄ postacią w BG1?

27.04.2005
17:44
smile
[45]

@lb@tros [ Horned Reaper ]

sizaar --> Mod? Nie można grać normalnie złą postacią?

27.04.2005
17:58
smile
[46]

Deepdelver [ Wielki Prestidigitator ]

ZgReDeK --> no ja robiłem to już w piekle, więc czas nie grał dla mnie roli.
Edwin był już wysokopoziomowy więc przywoływał ok. 7 demonów różnej maści dziennie, potem odpoczynek i od nowa. Nie muszę chyba dodawać, że dla mojego woja demony były wówczas "trzystrzałowym" wyzwaniem ;)

27.04.2005
18:30
[47]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

Deep->>nie wiem czy znasz tutaj jest pare porad jak zdobyc duzo XP :P

27.04.2005
19:13
[48]

Myrddin [ Chor��y ]

Właśnie mi się przypomniało ! Da się w 2 załatwić tego magusia, który przychodzi po "rzeczy Drizzta i ekipy" po go i wykonaniu questi z Bodhi ? Zawsze męda rzuca uwięzienie zbiorowe i po ptokach hmmm tak się zastanawiałem, przeciw uwięzieniu jedyny sposób (by się obronić, skutecznie, magiem) jest rzucenie "klosza niewrażliwości" z 9 poziomu (zapomniałem dokładnje nazwy, wiem wstyd), jest to czar, który posiada też Kostur Maga. Ale jakoś nie spróbowałem, ktoś próbował ? A może jakieś inne sposoby ? Ja uciekałem z planszy na planszę, po drodze rzucając wszystko na ziemię nim gość zagadał hehe ale po trzech razach się wkurza i mówi coś w stylu "Jaja sobie ze mnie robicie, dość tego" no i efekt oczywisty... pod ziemię...

27.04.2005
19:45
[49]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

Myrdinn --> pulapka na czary to sie zwie ale nie wiem czy pomoze
Wgraj poprostu moda ktory usuwa tego typa. rozumiem zeby sprzet drizztowej ekipy byl jakis dobry ale w wiekszosci to lipa a tu taka kara cie spotyka :/

27.04.2005
23:14
smile
[50]

Szef Nazguli [ Zygfryd Czarny Kapturek ]

I znowu się zaciąłem.. pochwale się że penetruje Twierdze Strażnika (a jestem w drugim rozdziale :] ). Jednak utknąłem. III (trzecie) piętro. Trzeba przechodzić przez jakieś teleporty. Spoko. Polazałem za tym szalńeczym elfem i wziąłem od niego książke. Przeczytałem ją "od deski do deski" i ruszałem sę zgodnie ze wskazówkami. Zaciąłem się na końcu. Cośtam pisze żeby na północ isć i pod drzewkiem spocząć.. Zrobiłem wszystko i trafiłem.. tam gdzie zacząłem! (Tj. do pokoju gdzie jest taki "kompas" na ziemi i pokazane są kierunki "S", "E", "N", "W"). I nic. Nie moge zejść na niższe piętro. Jakieś wskazówki co robić?

BTW. Trudny jest "Uwięziony"?? Znaczy, trudno go pokonać?

A demony moge przyzywać dzięki Viconie 8). Dzięki za pomoc - poexpie na nich :]

27.04.2005
23:24
[51]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

Szef--> no to niezle :) na parterze te statuu sa mimo wszystko ciezkie do rozwalenia :(
W labiryncie pamietam ze wchodza w ten sam portal co przed chwila wszedles trafisz gdzies indziej :P
Jak ci sie udalo przejsc pokoj dziekiej magii z quasitami ? ja tam mialem istna jatke. A do tego w innych czesciach sukkuby i demony? chyba juz niezlych pakerow masz w teamie?

27.04.2005
23:27
[52]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

Heh a co do Uwiezionego
Glowe ma podobna do posladkow Pawiania z "Jam Lasica" :) A jest chyba najtrudniejszych bossem w grze. Operuje poteznymi czarami a do tego przyzywa niezla ekipe jakos wsparcie (Marilithy :/) U mnie chyba sie cos zabugowalo ( niepotrzebnie wgrywalem moda na trudniejszego Demagorgona) gdyz mimo odistalowania przyzywa on ze 20Glabrezu i nie da rady go pokonac

28.04.2005
10:59
[53]

elemeledudek [ Generaďż˝ ]

A ja przeszedłe szachownice w Wieży Durlaga. Nie był zbyt trudno. W pewnym momencie musiałe się rzucić na króla bo mi ekipe poobijali za bardzo. Szkoda bo troszkę punktów doswiadczenia chyba poszło się wietrzyć, ale mniejsza z tym. Ważne że idę dalej. Rozmowa z widmem Durlaga napawa mnie nadzieją na jakieś zagadki logiczne. Oby tym razem nie polegały tylko na wallce.

28.04.2005
11:03
smile
[54]

jackowsky [ JVC ]

elemeledudek-->Zagraj w Sentinel'a, a zagadek logicznych będziesz miał od groma

28.04.2005
11:16
[55]

elemeledudek [ Generaďż˝ ]

jackowsky, powiem szczerze, za Sentinela nawet sie nie biorę. Jakos tego typu przygodówki mnie nie kręcą. Jeszcze mi leży URU, i czeka na lepsze czasy. Że o nigdy nie ukończonym Rivenie nie wspomnę. Po Baldusie wracam do przygodówek na chwile. Post Mortem a potem Black Mirror w końcu.

28.04.2005
11:18
smile
[56]

jackowsky [ JVC ]

Sentinel nie jest taki mystowy na jakiego wygląda.

28.04.2005
11:33
[57]

Myrddin [ Chor��y ]

ZgReDek---> Moad łatwo wgrać, zrobić coś samemu już większa sztuka, nie będę szedł na łatwiznę. Z resztą nim ja zagram w BG 2 to minie z 1 jak nic. A co do szprzętu Drizzta, to takie Szamszirki jakie on ma (szczególnie ten dodający do KP) to w podstawce, bez TOB, dla kogoś kto za styl walki przyją, walkę dwoma broniami jest wręcz boski, ten mieczyk + Furia Niebios mmmmm. ( Swoją drogą szkoda, że ten w piekle, gdy się go weźmie zmienia charakter na zły. Złej postaci to nie przeszkadza ale jak ktoś jest dobry i zauważa taką zmianę w połowie grania w TOB może się wkurzyć grrrrr...)

28.04.2005
12:58
[58]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

Myrddin--> hehe ale wgranie moda jest jak najabrdziej uzasadnione :P Ze sprzetu Drizztowej ekipy tylko Sejmitar :Obronca" do czegos sie nadaja :/ reszta mozna sprzedac na Targu Przygod za grosze
Dlatego ja teraz gram postaciami zlymi :P im to nic nie zaszkodzi heheh

28.04.2005
13:10
smile
[59]

Marksman [ Promyk ]

Myrddin - w piekle możesz ukraść łzę... i wtedy zostaniesz z mieczykiem:> i nie będzie to uznane za zły wybór:] sprawdzone

28.04.2005
14:43
[60]

Myrddin [ Chor��y ]

Marksman----> Tak o tym wiem, że mogę ją "wziąść" i zostać z mieczykiem, wspomniałem tylko o tym wyborze jak zrobiłem grając (2 raz w bg2 w ogóle) wojem, i o zmianie charakteru za ten czyn nie wiedziałem. Wyobrażasz sobie moje, zdziwienie, gniew i frustrację jakich doznałem w TOB, mniej wiecej w 50% gry jak spostrzegłem się jaki mam charakter... hehe to były czasy, swoją drogą szybko to lukłem no nie...

No cóż, oprócz "Prawego Obrońcy" ("Żagiew Morzu" też fajnym szamszirkiem jest) po kompanii Drizzdowskiej znajdzie się jeszcze kilka fajnych rzeczy ( oczywiście jak na podstawkę, nie licząc już TOB)

28.04.2005
14:51
[61]

Van Gray [ Qu!kdeV ]

Drizzt kolczugę fajną ma ;-D
Co do "Żagiewu Mrozu" - zdaje mi się, że w IWD też można zdobyć tego pałasza/sejmitar/szamszir. Chyba w legowisku olbrzymów (tam, gdzie była Kontik), w lokacji z lodowym pałacem. Dobrze mi się wydaje?

28.04.2005
20:37
smile
[62]

Szef Nazguli [ Zygfryd Czarny Kapturek ]

@Zgredek
Pakerów to może nie :D Ale najmniejszy poziom ma.. Jan (11 magiem) a najwyższy moja postać (13). Mam niezły sprzęcior (robiłem każdego questa :D i zabijałem wszystko co się dało (nawet NPCetów poza miastem :] ). Chochliki nie były takie trudne (mimo że 2/3 mojego squadu to postać głównie magiczna :D ) a zabawa z dziką magią była nawet ciekawa (jedne z chochlików rzucił na minsca odpornosć na magię więc było łatwo ;D ). Najgorzej było w strefie dzikiej magi. Jak ja się tam namęczyłem.. przyzwałem 3 potworki z przedmiotów, magami (trzema!!) waliłem z broni dystansowych a Korgan i Minsc musieli walczyć Solo. Do tego Viconia - cienka w walce - nie miała jak leczyć.. ehh. Ale sukkuby były już łatwe - przedmioty z odpornością na zauroczenie są spoko.

Hmm... w takim razie gumuje z Twierdzy Strażnika i ide wykonywać już końcowe zadania drugiego rozdziału.. Chyba że macie jeszcze jakieś "sekrety" które można zrobić. Jakiś ukryte zadania.. Bo W targowie, wichrowych włóczniach, ruinach światyni i innych miejscach zrobiłem wszystkie zadania :]

28.04.2005
20:45
[63]

ELrohir [ Pretorianin ]

Tak gwoli ścisłości językowej - w języku polskim nie ma słowa sejmitar. Jest to radosna twórczość tłumacza, która się niestety przyjęła. Prawdiłowym tłumaczeniem powinna być swojska szabla, jednak najwyraźnuiej nie brzmi tak egzotycznie... ;)

Van Gray --> Też mi się coś takiego po głowie kołacze. Jeśli się nie mylę, to można w IWD i IWD2.

28.04.2005
22:18
smile
[64]

Szef Nazguli [ Zygfryd Czarny Kapturek ]

Hmm..hmm...
Tak się głowie -lepiej wykonać te ostatnie zadania w 2 rozdziale dla Bohdi czy dla Gildi Łotrzyków?
Gdzie więcej expa, przedmiotów i korzyści ogólnych ?? :]
Poprzednio zrobiłem dla Gildi Łotrzyków ale to było tak dawno że pamiętam tylko walke w grobowcu z wampirami ;)

P.S.
Czmychnąłem z twierdzy ;/. Zszedłem na 4 piętro (uff.. Ten demon - boss z końca 3 piętra był PRZE trudny. Dobrze ze przyzwałem demonka + pare innych summonów którymi się zajął. A główny siekacz - Minsc - był przez całą walkę "zastraszony". ehh. Przynjamnije Korgan zadał ostateczny cios i dostałem expa :) )
Powstrzymali mnie Ilithidzi (czyli swojscy Łupieżcy Umysłów). Za małe rzuty obronne mam i na wstępie prawie wszyscy ogłupieni są + wyssanie inteligencji.
A przy okazji - co moge zrobić z różdzką.. tą do której klejnoty zbierałem a ostatni znalazłem u tego demona co w karty z nim grałem?? :).

Pozdrawiam

Czego ja tak zawsze dużo i nudno pisze??

28.04.2005
22:24
[65]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

Szef-->rozdzka jest potrzebna do zejscia na dalszy poziom Twierdzy :) A chyba juz zlazles to nie wiem do czego potrzebna
Huh na Łupieżców Umysłu najlepszy jest czar Chaotyczne Rozkazy na Kazdego Członka zespolu ( Viconia) wtedy te potworki nic nie beda wstanie zrobic :) sesese

28.04.2005
23:19
[66]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

No zaczalem od nowa gre :)
Tymrazem Niszczycielem Zla (jakas klasa paladyna z modow)
-3 do AC
+3 do trafienia i obrazen przeciw zlym
-2 do ruchu
35%odp na ogien zimno i na kwas

takze niezly paker z niego :)

Do tego mam ejszcze Czarownika :)
Jaheire zatrzymam do czasu questa z klatwa
Minsca tym razem nie bedzie chyba w mojej druzynie :> ( tylko questa z Boo wykonam)
Zastanawiam sie czy brac Yoshime(ma przydatne zdolnosci-szczegolnie do walki ze smokami) czy Jana, ktory jest chyba najslabszycm NPC :/ statystyki ma tak marne ze mi go zal aale texty za to ma swietne :)
Viconia napewno tez znajdzie u mnie meijsce (ja jestem praworzadny dobry LOL) bo jest swietna kaplanka bardzo potrzebna w grze :)
Korgana jako drugiego rąbałje tez chyba zwerbuje, a pzoatym ktos musi Crom Feyera obslugiwac :P
No i zostalo jeszcze jedno meijsce :/ kogo polecacie, Zeby mial fajne texty ale tez byl wmaire przydatny

28.04.2005
23:24
[67]

Marksman [ Promyk ]

Zgredek - to jak najszybciej do doków i morskiej zdobyczy - żeby mieć druidkę z głowy...
co do jana... nie zgodze się... jest jedynym rozwijającym się... yyy... nic... sam zobaczysz... weś Yoshimo:]

28.04.2005
23:25
[68]

Marksman [ Promyk ]

kufaaa... cofam się w rozwoju

"weź"... cholera... "weź"

28.04.2005
23:29
[69]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

Marksman--> spoko wiem gdzie jest msciwy baron :)
A z tym Janem powiedzi cos wiecej? :> albo sam odkryje eheh :) ale czy stanie sie on pakerem czyco

Czy ktos bawil sie w zagadke z pantalonami? w ToB mozna ja wkoncu wyjasnic i przy okazji uzbroic sie w pancerz -10AC :) i wygladac jak g..... :]

29.04.2005
00:40
[70]

Marksman [ Promyk ]

Zgredek - jest jednym z dwóch złodzieji których możesz rozwijać... przejdź z Yoshimo przez 4 rozdział a zrozumiesz o co mi chodziło:]

29.04.2005
01:17
[71]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

Marksman --> Yoshimo w poprzedniej grze byl rekordzista co do ilosci smierci :) prawie przy kazdej wiekszej walce musialem go wskrzeszac :P <lol> moze fucktycznie Jan bedzie mial wiecej szczescia :)
Wlasnie zabilem Jaheire :), zaraz zrobie quest z Boo i zabije minsca :P sesese

Kupilem sobie cieakwe rekawice: +2 Trako +2 do obrazek Ac:3 :)) i tak oto moj paladyn ma juz
-9AC :) niezle jak na poczatek

29.04.2005
01:23
[72]

Marksman [ Promyk ]

weź ich obu do czarowięzów - nie pożałujesz:>, a załapiesz o co mi chodziło... Yoshi to b. dobry NPC... szczególnie zdualowany na woja...

29.04.2005
01:46
[73]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

Marksman-->tzn obydwoch miec w teamie? oj ciezko z tym bedzie? a kto mi walczyc bedzie :P
Pogryza sie w tych czarowiezach czy co ?:)

29.04.2005
01:57
[74]

Marksman [ Promyk ]

Jan - żeby mieć złodzieja
Yoshi - dla 200.000 exp do podziału... pozatym ma "ciekawostkę"... sam zobacz...

29.04.2005
02:13
[75]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

Mark --> Yoshi tez zlodziej wiec bede mial dwoch :)

wlasnie koncze quest z Boo :) o matko czemu oni to wycieli z gry? Minsc sadzi niezle texty o uwolnieniu biednych krow i kurczakow <lol>

29.04.2005
03:12
[76]

Yossarian [ Konsul ]

Zgredek --> Czółko, he he... ;) Pytałeś, czy ktoś zmierzył się z drużyną przyćmionych ziomków ? Owszem. Tłukłem się z nimi ostro... i sam nie wiem, z kim bylo ciężej. Z ulepszonym Irkiem czy z tą bandą nygusów... ważne, że wytrwałem do końca. Dobre rady zawarte są w readme; jak już wstępował będziesz na Tron Bhaala i poczujesz, że na nich czas [czyt. przedostatnia poważna potyczka przed Messaliną/Melissaną (później, po tych mrocznych kurduplach, jeszcze Demogorgon)]... nawiasem mówiąc - do dziś nie mogę nadziwić się w jaki sposób ich udupiłem... he he...

29.04.2005
03:24
[77]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

Yossi -->ulepszona walka z Melka jest jeszcze gorsza :/ Ta cala piatka mnie szturmuje i nie ma bata :/
Heh ulepszona Sendai tez jest przegieta :/ Trzeba zamiast nia zajmowac sie jej straza a czarow coraz mniej :(

29.04.2005
03:29
[78]

Yossarian [ Konsul ]

Ee, jakiś nielogiczny ten poprzedni post...

Wracając do tematu Uwięzionego, podrasowany czy nie - bułka z masłem... w czym, kurka, problem ? W przecienkich skorpenach vel marilithach ?
Zgredek, wpadnij do mnie kiedyś z flaszką, a pokażę Ci, jak ich taktycznie bądź w inny sposób - rozpierniczyć... :D

Ach, z rozrzewnieniem wspominam czasy, kiedy towysłałem solo na Demogorgona mojego Zawiszę; nim reszta drużyny dobiegła, ścierwo leżało u stóp mego herosa... ech... łezka się w oku kręci... Wielki Młyniec i po krzyku! ;) Tak brzmiało moje motto... ;)

29.04.2005
03:36
[79]

Yossarian [ Konsul ]

Zgredek ---> A to dziwo... wiesz, grając ostatnio naistalowałem te wszystkie mody utrudniające rozgrywkę, w tym łatki na bossów z TB... i, naprawdę, po Eclipsed Team [jakieś nawiązanie do TDSOTM? ;))] ani wsparty stworkami, dodatkowymi umiejętnościami i czymś tam jeszcze Demog., ani Mel-lady nie byli w stanie zagrozić żadnemu z moich towarzyszy... dość powiedzieć, że obojga ich pokonałem za pierwszym podejściem... piece of cake...

29.04.2005
03:45
[80]

Yossarian [ Konsul ]

Ach, i pamiętaj - na każdego jest sposób. Sendai ? Dużo mikstur, szybcy wojownicy - czarami nie próbuj. Siekniesz jedną, leciesz do wejścia i obrońców nadziewasz na ostrze... i kolejne... najważniejsze, to nie zostawić tych drani na później, bo może zrobić się nieprzyjemnie... słabsze jednostki najlepiej trzymać w ukryciu. A Mela ? Wiadomo, że ostatnia z nią walka, jest zawsze najtrudniejsza, o ile można tu mówić o jakiejś trudności.... ;) czyli, wszelakie potężniejsze i przydatniejsze czary zostawiasz na koniec... inkantujesz, szybko uruchomiasz młyńca i huzia na cizie...

29.04.2005
03:56
[81]

Yossarian [ Konsul ]

I jeszcze słówko... Cep Bojowy Wieków dobry na wszystko, a w szczególności na jednostki silniejsze, a raczej - wytrwałe i wytrzymałe. Kilka mocnych sierpowych i przeciwnik goni w piętkę resztą sił, a szybkość jego zero(wa).

29.04.2005
10:21
[82]

Van Gray [ Qu!kdeV ]

Ojej... Mam woja na 18 lvl (BG2) i kiedy spotkałem glinianie golemy, szukałem w ekwipunku jakiejś broni obuchowej i jedyne, co znalazłem, to "Berło Przerażenia"(czy jakoś tak)...
Broń fajna, tylko że nie zauważyłem skutków ubocznych jej używania, czyli postać traciła na stałe charyzmę... Dopiero później, jak przeglądam kartę postaci, to skapnąłem się, że mam charyzmę 1 (słownie "jeden")... Ojej ;-)

29.04.2005
14:06
[83]

elemeledudek [ Generaďż˝ ]

Co to się tak nagle wszyscy na tą dwójke przerzucili?? Zaczekajcie na mnie no ;)

29.04.2005
17:38
smile
[84]

Szef Nazguli [ Zygfryd Czarny Kapturek ]

@Yossarian
Ale chyba pokonałeś ich na poziomie "łatwym" :P.

Z twierdzą na razie dałem sobie spokój (żegnajcie XPeki ;( ), bo z 14 poziomem lepiej się tam nie pchać :D. Aczkolwiek walki dla dobrego maga to betka :).

BTW. Mam pytanie: Jak się wybiera te umiejętnosci (Młynek, czary 10 poziomu, misji etc.) w ToB??
I nikt mi nie odpowiedział: Bohdi czy Gildia Cieni??

29.04.2005
17:41
[85]

_Major_ [ Pretorianin ]

Szef Nazguli --> podczas awansu na kolejny poziom (w odpowiednich dla danej klasy poziomach) dostajesz możliwość wyboru specjalnej umiejętności/czaru.

29.04.2005
17:54
[86]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

Yossi--> co do Ekliptykow to oczywiscie ze czytalem wszystkie rady z readme ale i tak nie pomogly heh musze sie jeszcze nauczyc grac taktycznie :) jak sie okazuje sam czarownik do zwyciestwa nie wystarczy :)

Oto co mozna kupic w ejdnym z modow
Szata Dharlome
Ta szata zapewnia ochroną przed wszelkimi atakami fizycznymi, podnosząc jednocześnie odpornośćna magią. Niestety wszelkie zalety tej szaty mogą byćrównież przeklełstwem. By ją zdjąćpotrzebne jest Usuniącie klątwy.

PARAMETRY:

Klasa Pancerza: 3
Specjalne:
odpornośćna magią: 50%
odpornośćna czary 1, 2 i 3 poziomu
+4 do rzutów obronnych na czary poziomów 1 - 4
madrośći inteligencja: 19
przyspieszenie rzucania czarów
odpornośćna zwykłe bronie
Waga: 6
Może używać

Czy ktos wie o ile to cos zmiejsza rzucanie czarow? Bo nie wiem czy kupic Szate Vekny czy to cos :/

29.04.2005
17:57
smile
[87]

Szef Nazguli [ Zygfryd Czarny Kapturek ]

@Zgredek
Z jakiego moda masz tą szate i gdzie ją kupisz i w której części (SoA czy ToB??) :] wypas jest. Żadnych minustów nie ma. Lepsza ta niż Vekny

29.04.2005
18:02
[88]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

Pamiatki z Polnocy bodajze
Na promenadzie niejaka Mira ja sprzedaje :) bardzo tanio, jest jeszcze Zbroja Sarevoka (AC-2) i odpornosc na ogien i na cos tam chyba ze 30% !! :)
Jak nie chce ci sie szukac to postawie ftpa :) i sobie sciagniesz

29.04.2005
19:02
[89]

Marksman [ Promyk ]

Szef - zależy jak grasz... jeśli dobrą drużyną - złodzieje...
jeśli złą - Bodhi

Z tym, że Keldorn, Valygar i Aerie na 100% się odłączą jeśli będziesz chciał współpracować z wampiami...

29.04.2005
19:08
[90]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

Jak wywolac ukrytego z Questu Jansena? mam spac caly czas w kanalach od diademem czy co?:)

29.04.2005
20:15
[91]

Szef Nazguli [ Zygfryd Czarny Kapturek ]

@Zgredek
Tajny quest z Jansenem??
Ten z jego ukochaną?
Poszukam tego moda ;)

GRam raczej złą drużyną ;).
Ale szkoda mi zostawiać tego złodzieja który kupuje kradziony sprzęt (fajna technika - sprzedaj 6 kemini łotrzyków, 3 łąńcuszki każdy za 1500 + 2 kamyczki każdy za 1200 a potem kradnę :]. ~25 000 sz za każdym razem :P ). Chyba że Bohdi też coś takiego ma :]

Zanim jeszcze to zrobie (dołącze do Bohdi czy złodzieji), dokoańćzma jeszcze niedokończone sprawy :).
- Pff.. próbował ktoś rozwalić jakiś ekipe "runa cośtam" w dzielnicy mostów?? (Dostaje się tam z kamieniem cienia. Obok smoka Cienia się da z nim przejśc)
- Demilisz. Każdy wie o którego chodzi (cholerny Kragnaxx). Znalazłem jego częsci i chce go zabić :]. Z samym liszem radze sobie na luzaku - obrywa tlyko jedna postać i tak tylko do połowy HP.
Gorzej z Dmiliszem. Uwięzienie na każdego i fiu fiu... drużyna z głowy. 3 razy próbowałem go rozwlić nic.
JAk wy go rozwaliliście??

29.04.2005
20:41
[92]

_agEnt_ [ Pretorianin ]

1 kwitnia miała być premiera Promenady - nowej super strony...
Ale słuch zaginął.
Ktoś coś wie?

29.04.2005
20:44
[93]

@lb@tros [ Horned Reaper ]

_agEnt_ --> To był chyba primma aprilisowy żart - niestety...

29.04.2005
20:54
[94]

_agEnt_ [ Pretorianin ]

https://cob.dmkhosting.com/trailer/

i te 2 trailery też?

29.04.2005
21:07
[95]

Marksman [ Promyk ]

- Pff.. próbował ktoś rozwalić jakiś ekipe "runa cośtam" w dzielnicy mostów?? (Dostaje się tam z kamieniem cienia. Obok smoka Cienia się da z nim przejśc)

oczywiście... kostur magów tam jest... jak ze zwykłą wysokopoziomową drużyną... najpiew zatłuc lisza i wampira...

Gorzej z Dmiliszem. Uwięzienie na każdego i fiu fiu... drużyna z głowy. 3 razy próbowałem go rozwlić nic.
JAk wy go rozwaliliście??


Korgan z berserkiem jest odporny na uwięzienie... pozatym zawsze można mu maaasę potworków zaserwować i kończyć z strzelniczej (+ meteory melfa u magów - bardzo szybkie i uszkadzają gada)
Odporność na odrzucanie - i czar nie sdziała... zwój odporności na czar i uwięzienie nie działa...
na gada jest maaasa sposobów...
Anomen z weikierą zniszczeń ulepsdzoną - jest bug rozwala od razu...

czyli tak kilka możliwości

29.04.2005
21:46
[96]

Yossarian [ Konsul ]

Szef Nazguli --> Na normalnym. Jest taki czar - "usunięcie magii". Rzucasz i chłopcy ze swoją umiejętnością "zatrzymania czasu" są nieszkodliwi. Pokonać można każdego (oprócz tych, którzy z założenia są niezniszczalni)...

30.04.2005
00:57
smile
[97]

Szef Nazguli [ Zygfryd Czarny Kapturek ]

@Mark
Hmm.. jednak spróbuje w późniejszym czasie ich rozwalić :)
Co do Demilisza - Dzięki za pomoc ;]
Szął Minsca też daje odporność na uwięzienie pewnie

@Yossarian
Dobra, dobra, ja tam swoje wiem ;P

30.04.2005
01:25
[98]

Zawisza Czarny [ Sulimczyk ]

Szef Nazguli --> Powinieneś też wiedzieć, że to żadna satysfakcja...

30.04.2005
03:50
[99]

Marksman [ Promyk ]

Szef - niestety szał Minsca nie uchroni go przed tym czarem...

30.04.2005
10:46
smile
[100]

Sloug [ Pretorianin ]

Hop i siup! Zmiana dup!

nowy epizod sagi o sadze:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.