GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

neostrada tp opcja 2048

21.04.2005
22:27
smile
[1]

matisf [ X ]

neostrada tp opcja 2048

Czy opłaca mi sie przejsc z nielimitowanej neo plus + na ta opcje?
Przykladowe przeliczenie ilosci danych przez tpsa:


Miesięczna aktywność w Internecie Szacunkowa wielkość transferu dla aktywności

otwarcie 200 stron dziennie (przeciętna strona o wielkości 150 kB)
0,86 GB

słuchanie radia przez Internet przez około 20 godzin tygodniowo 4,39 GB

odebranie 50 plików muzycznych tygodniowo 1 GB

pobranie 50 dwuminutowych wideoklipów 0,73 GB

odebranie 700 plików typu JPG np. zdjęć 0,48 GB

pobranie 30 filmów, każdego po 700 MB 20,5 GB

pobranie tygodniowo 20 programów, np. demo gier 5,9 GB

odebranie około 4000 e-maili, każdego po 50 kB 0,2 GB

przesyłanie wiadomości e-mail bez ograniczeń bez ograniczeń

wykorzystanie transferu razem ~35 GB

Teraz na liczniku mam jakies 10 Gb w miesiacu. Co o tym sadzicie?

Link do strony TPsa z ta opcja:

21.04.2005
22:33
[2]

Coy2K [ Veteran ]

jasne ze sie opłaca...niedługo nielimitowana opcja wyjdzie z obiegu w chwili wygaśnięcia umowy ( przedłużyć już nie możesz ) poza tym dostajesz 100Gb na wykorzystanie gratis, niewykorzystane dane przechodzą na nastepny miesiac do momentu ich wykorzystania ( oprocz tych 35Gb co miesiac )

21.04.2005
22:35
smile
[3]

matisf [ X ]

Coy2K -> pani na niebieskiej lini powiedziala mi ze bede mogl przedłużyc na taka sama jak mam :]

21.04.2005
22:37
[4]

Marcinwks [ Andrzej Kmicic ]

Ja się zastanawiam, jak wygląda sprawa z graniem online. Zakładając, że wkrótce zaczne grać w EQ2, czy wie ktoś jak to wygląda z pobieraniem danych podczas grania?

21.04.2005
22:39
smile
[5]

Coy2K [ Veteran ]

hmm ? a ta pani to jakaś w temacie jest ? bo mowisz o 640 bez limitu prawda ? no to o ile mi wiadomo to umowa nie bedzie mogła zostać przedłużona, a co najwyżej zmieniona...tak czy inaczej te 35Gb to sporo ( zwłaszcza jak nie dzielisz Neo ) tym bardziej, ze upload też sie zwiekszy ( co prawda tylko do 256kbps ale zawsze coś ) i jego "aktywność" nie bedzie nabijała nam licznika :) ja niestety juz w pazdzierniku wybijam na studia i w domu bede sporadycznie, wiec nie opłaca mi sie przerzucać na 2Mbit ale gdybym został to z miejsca bym zmieniał

21.04.2005
22:40
[6]

Coy2K [ Veteran ]

dodam jeszcze ze za 2048 bedzie się płaciło tyle samo co za 640...

21.04.2005
22:41
[7]

_Luke_ [ Death Incarnate ]

Wole 640 bez limitow...

21.04.2005
22:42
[8]

[dRaXer] [ Pretorianin ]

A ja dodam ze na poczatku kwietnia przedluzylem swoje neo640 na kolejne 12 miesiecy.

21.04.2005
22:42
smile
[9]

matisf [ X ]

Coy2K -> a kto w TPsa jest w temacie :D, mam Neo Plus + to jest trochu inna niz 640 jet bez limitu i ma zamiar podzielic neo na trzy stanowiska...
I wlasnie sie zastanawiam jak to bedzie dzialalo, jest 20 kwietnia a ja na liczniku mam 1gb :) ale jescze sie zastanawiam :)

21.04.2005
22:47
[10]

znany-banita [ Pretorianin ]

Coy2K [ Veteran ] ----> kto ci powiedział że nie możesz przedłużyc 640 na starych zasadach? to jakies bzdury. można przedłużać w niesonczoność (czyli do zerwania tej umowy) ona nie wygasa co najwyzej jesli nie przedłużysz to ci przejdzie na czas nieokreslony

21.04.2005
22:55
[11]

MarcinRegin [ Konsul ]

Ja też przedłużyłem bezproblemowo opcję 640 w ostatnich dniach. I gitara gra:)

21.04.2005
23:11
smile
[12]

legrooch [ Legend ]

A ty jesteś jakoś w temacie, że wiesz że nie będzie można przedłużyć umowy, czy jasnowidz jesteś z powołania?

21.04.2005
23:12
smile
[13]

matisf [ X ]

legrooch -> to do mnie? jesli tak to widac ze nie czytasz postow...

21.04.2005
23:19
[14]

legrooch [ Legend ]

Ślepy jesteś? Do Coy2k.
Pisałeś coś na temat niemożności przedłużenia umowy?
Chyba to ty czytać nie umiesz.

21.04.2005
23:21
[15]

matisf [ X ]

21.04.2005 | 23:11
legrooch [ Legend ] https://www.msdn.com

A ty jesteś jakoś w temacie, że wiesz że nie będzie można przedłużyć umowy, czy jasnowidz jesteś z powołania?




Przepraszam, faktycznie nie umie czytac, wiec jak bys byl laskawy pokaż mi gdzie jest napisane ze zwracasz sie do Coy2k...


edit

a ijeszcze napisz gdzie powiedzialem ze nieumiesz czytac...

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-04-21 23:20:48]

21.04.2005
23:23
[16]

ADAMEK [ Pretorianin ]

a ja sie skusiłem i wziąłem neo 2mb
dodam tylko ze 100 gb jest do wykorzystania do marca 2006.
mysle ze za 170 zl warto miec neo 2mb.
jezeli chodzi o gry i pingi neo jest najlepsze.wiem bo przerabiałem juz wszystko.

21.04.2005
23:24
[17]

legrooch [ Legend ]

Coy2k
jasne ze sie opłaca...niedługo nielimitowana opcja wyjdzie z obiegu w chwili wygaśnięcia umowy ( przedłużyć już nie możesz )


Ja
A ty jesteś jakoś w temacie, że wiesz że nie będzie można przedłużyć umowy, czy jasnowidz jesteś z powołania?

Ty
legrooch -> to do mnie? jesli tak to widac ze nie czytasz postow...

Wniosek ==> Idź spać synku... Już po dobranocce. Nie siedź przy komputerze, bo ślepy będziesz.

21.04.2005
23:32
smile
[18]

matisf [ X ]

Widząc Twój staż na forum wydaje się że powinieneś wiedzieć ze powinno się zaznaczać w poście do kogo się pisze, jak nie sprecyzowałeś osoby do której chciałeś napisać to zwróciłeś się do autora wątku czyli do mnie. Takie zachowanie wymaga kultury i większego wysiłku intelektualnego na który widać Cię nie stać. Nie będę tracił więcej czasu na polemizowanie z Tobą, wiec jeśli możesz nie wysilaj się i nie pisz już tu nic więcej...

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-04-21 23:31:19]

21.04.2005
23:41
smile
[19]

Coy2K [ Veteran ]

legrooch ale po co sie spinasz ? :) nie napisalem ze jestem pewien, zaznaczylem "o ile mi wiadomo" wiec nie czepiaj sie...chyba za dużo kofeiny pochłaniasz :)

22.04.2005
00:10
[20]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

matisf :::> Jak chcesz w miarę kompetentnych info o umowach i o tym, na jakich zasadach co możesz przedłużyć - zamówieniówka (0801321123), względnie telepunkt, ale od siebie polecam to pierwsze. Nie sugeruj się w żadnym razie onfo z błękitnej, bo pani najpewniej strzelała. Jeszcze kilka dni temu można było przedłużyć neo 640 na starych warunkach i nie sądzę, aby coś się w tym względzie zmieniło :o)

22.04.2005
00:27
[21]

Richie Schley [ Konsul ]

Uhh... ladnie sobie tpsa liczy za ten ich megahipergigaszybki internet - 170zeta za 2mbps to chyba lekkie przegiecie...

22.04.2005
00:27
[22]

kastore [ Troll Slayer ]

Coy2K, All --> można przedłużyć umowe na tych samych warunkach. Właśnie to zrobiłem. Z tego co wiem tepsa ma jeszcze wiekszy problem z klientami mającymi SDI którzy nie chcą z tego zrezygnować, tylko ciągle przedłużają umowe.

22.04.2005
00:29
smile
[23]

Paudyn [ Kwisatz Haderach ]

Teraz są mądrzy po szkodzie i z tego co wiem, w umowie jest klauzula, że jak tylko będzie możliwość zainstalowania neo, klient musi zrezygnować z sdi na jej rzecz.

22.04.2005
00:31
smile
[24]

Coy2K [ Veteran ]

Richie za 640 płaci sie niewiele mniej, a limit 35Gb nie jest wcale taki wyśrubowany...daliby jeszcze 512kbps uploadu to przerzucalbym sie z miejsca... moze mi ktos odpowiedziec dlaczego zawsze upload tak dostaje po dupie ?

22.04.2005
00:34
[25]

Marcinwks [ Andrzej Kmicic ]

Coy2K---> za 640 płaci się tyle samo, co za 2mb/s na 2 lata. Wiem, bo mam.

22.04.2005
00:35
[26]

Richie Schley [ Konsul ]

a to przepraszam... troche sie juz przyzwyczailem do cennika chello gdzie taka sama predkosc jest za mniej niz stowke... nie mowiac juz o 4mbps za 149zeta... ale to juz inna bajka...

22.04.2005
00:38
[27]

Coy2K [ Veteran ]

Marcinwks tyle samo czyli ile ? bo w cenniku jest 168,99 a za neo 640 płace mniej ( wiem bo mam )

22.04.2005
00:45
[28]

Marcinwks [ Andrzej Kmicic ]

Coy2K---> ja płacę za swoje NEO640 - bez limitów- po wprowadzeniu Vatu - 169 zł.

22.04.2005
00:46
smile
[29]

Mobii [ Tuningowiec ]

jedyna sluszna opcja neo to 640, bez limitow :D, i kosztuje 130...iles :P + vat, ktory i tak mozesz odliczyc :P wiec jakby go nie bylo. na pewno nie zamienie nielimitowanej 640 na jakies 2 mbit ze smiesznymi limitami co by mi sie skonczyly po 2 dniach... nie dzieki

22.04.2005
00:47
[30]

Coy2K [ Veteran ]

no ja jeszcze nie dostałem rachunku 169zł :)

22.04.2005
00:48
smile
[31]

Coy2K [ Veteran ]

po 2 dniach ? ...bo to Polska właśnie

22.04.2005
00:48
smile
[32]

Marcinwks [ Andrzej Kmicic ]

Coy2K---> no to jest w drodze. Bowiem od marca obowiązuje 22% VAT na usługi internetowe.

22.04.2005
00:51
smile
[33]

Coy2K [ Veteran ]

wiem... :) i tego dnia sie obawiam :))

22.04.2005
00:53
smile
[34]

Marcinwks [ Andrzej Kmicic ]

Coy2K---> ten "piękny" dzień w moim domu, nastąpił dzisiaj wieczorem.:D:D:D:D:D

22.04.2005
00:55
smile
[35]

Coy2K [ Veteran ]

najlepsze jest to...że moja mama nie wie, ze znowu z VATem bedzie :)))

22.04.2005
00:57
smile
[36]

Marcinwks [ Andrzej Kmicic ]

Coy2K---> no, to pewnie zachwycona będzie.:) Na pocieszenie, powiedz jej, że na koniec roku odliczy ten VAT.:)

22.04.2005
01:01
smile
[37]

Coy2K [ Veteran ]

hehehe nie omieszkam :))
co nie zmienia faktu że nadal mam chęć na te 2mbit

22.04.2005
01:05
[38]

Marcinwks [ Andrzej Kmicic ]

Coy2K---> ja przejdę na 99% na to łącze 2mb/s. Czekam tylko do września, aż mi się skończy umowa na 640 kb/s.
Zastanawiam się tylko jak to wygląda w grach online. Mam nadzieję, że te 35gb starczy spokojnie do grania dzień w dzień po 2-3 albo i więcej godzin dziennie w EQ2, i że jeszcze coś zostanie.

22.04.2005
01:21
[39]

Coy2K [ Veteran ]

Marcin ale po co czekać ? przecież możesz zmienić aneks umowy, kary nie zapłacisz, tylko 1zł za przejście w 2mbity

22.04.2005
01:31
[40]

Dagger [ Legend ]

Ja tak się tylko zapytam przy okazji ile wynosi cena Neo wraz z ceną wymaganego abonamentu telefonicznego?

22.04.2005
07:09
smile
[41]

ADEK24 [ Konsul ]

matisf -->a nie masz w poblizu Chello do wyboru?? Zawsze lepsze i nie wspierasz naszej firmy:)

22.04.2005
12:41
smile
[42]

matisf [ X ]

ADEK24 -> niestety nie,
Cholera dalej nie wiem co zrobic :(

22.04.2005
12:46
smile
[43]

Prezes_Krzychu [ PREZES ]

co ja biedny mam zrobic .... miesieczny transfer mam na poziomie 60-100 giga .... zalezy od miesiaca - posiadam neo 640 ... :/

22.04.2005
12:49
[44]

gladius [ Óglaigh na hÉireann ]

aster nie ma limitow... A swoja droga, jesli choc troche selekcjonujesz to, co sciagasz, to te 35 GB powinno starczyc. Zawsze mozna tez podzielic sie z kims plikami do pobierania.

22.04.2005
12:51
[45]

Dogon [ Generał ]

Może bym i przeszedł na tą nowa opcję bo teraz mam tą 640 i na czas nieokreślony więc płacę 185 + VAT ...ale nie wiem czy czasem wtedy nie zmienią (lub zmuszą ) mnie do podniesienia opłaty za telefon bo mam plan socjalny -więc koszty netu zwiększą mi się o dodotkowe pieniądze za telefon którego prawie nie używam ... Więc siedze na tej opcji co mam i... myślę ;)
Jeszcze kłopot mam bo mam zamieszanioe w pracy i czy czasem nie bedę musiał zmieniac pracy - i umowa na czas okreslony może mi nie pasować -teraz moge zrezygnowac bez problemu ...
Aha -ściągam naprawdę nie wiele ale kiedyś była tylko ta opcja NEO wiec sobie założyłem ... limity mi nie straszne :)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-04-22 12:51:27]

22.04.2005
12:51
[46]

Coy2K [ Veteran ]

ludzie omg...co Wy sciagacie ??? najnowsze warezy chyba, bo ja chocby nie wiem co to do 40Gb w miesiacu nawet nie dochodze...

22.04.2005
12:52
[47]

Thomolus [ Generał ]

Prezes_Krzychu -------> to ty chyba ciągle na ssaniu jedziesz. Też mam neo 640, ale kilka GB to u mnie max.

22.04.2005
14:34
smile
[48]

Prezes_Krzychu [ PREZES ]

co sciagam ?? ... wszystkie nowosci ... + troche staroci ...

27.04.2005
19:13
smile
[49]

donzoolo [ Senator ]

Zmienilem wczoraj umowe na opcje 2048, dzis rano juz wszystko dzialalo pieknie, transferki z dobrych sitow sa calkiem ladne, siagaja 200 kb/s :)


Limitem sie nie przejmuje, bo nie ma opcji zeby sciagal srednio ponad 1gb na dzien :) wariatem nie jestem :)

27.04.2005
20:21
smile
[50]

Zyzio_PL [ Pretorianin ]

@Adanek
jezeli chodzi o gry i pingi neo jest najlepsze.wiem bo przerabiałem juz wszystko.
to chyba nie byłeś/słyszałeś o necie w Japonii lub w Szwecji ;)
rozumeiem że chodziło Ci o net w polsce :> ?

27.04.2005
20:23
[51]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

Chello w UPC ma 2 mb / s za 99 zl. Gdzies wyczytalem taka promocje:)

27.04.2005
20:24
[52]

nathan rahl [ Konsul ]

kurcze, ja mam neo 128, a taką 2 megową bym nie pogardził

27.04.2005
20:41
[53]

Sandro [ Wymiatacz ]

Ja sie bede niedlugo zastanawial nad oferta Netii...

27.04.2005
20:41
smile
[54]

skiper9 [ Skiper ]

nathan rahl --> ja też mam neo 128. Mi wystarczyłaby już opcja 512kb/s.

27.04.2005
20:48
[55]

ADAMEK [ Pretorianin ]

Zyzio_PL [ Centurion ] https://farcry.gry-online.pl/

@Adanek
jezeli chodzi o gry i pingi neo jest najlepsze.wiem bo przerabiałem juz wszystko.
to chyba nie byłeś/słyszałeś o necie w Japonii lub w Szwecji ;)
rozumeiem że chodziło Ci o net w polsce :> ?


oczywiscie.....................
W polsce neo rządzi ....niestety ....jesli chodzi o gry sieciowe

27.04.2005
21:02
[56]

Zyzio_PL [ Pretorianin ]

Adamek --> smutna prawda :( ale na tym czyms co ja mam( upload 10-16 KB/s download 240 KB/s [lekki upgrade :) ]) gram sobie ostatnio w FC (która ma dosyć duże wymagania co do łącza) z minimlanym lagiem :)
ciekawe ile jeszcze poczekamy aż tepsa zacznie traktować swoich klientów poważnie...
gdyby nie klienci padłaby po miesiącu (jesli nawet nie wczesniej)...

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.