GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

BRIGADE E5

20.04.2005
13:00
[1]

CATAN [ Pretorianin ]

BRIGADE E5

WITAM
Wątek dla wszystkich maniaków wszystkich części Jagged Alliannce i UFO (no tu to nie wszystkie części;)
Zasady wątku:
Dzielimy się wrażeniami, osiągnięciami i radami.
Gramy: jak na razie w demko BRigade E5

Wczoraj grałem sporo, testowałem różne możliwości zdjęcia obstawy budynku, niestety duże straty:))
Pomimo całkiem niezłego wyposażenia (FN FAL+luneta+dwójnóg) nie dawałem sobie rady i zdejmowali mi snajperów siłą ognia (wróg dysponował na pewno 2 RPK, 2 M16 różnych wersji, no i ze trzech szturmowców z AKSU i MP5 no i oczywiście snajper na dachu z SWD). Plan był prosty: zdjąć 3-os grupkę za budynkiem i potem na długich dytansach wykorzystać upgready broni....
Gram na normalu, a jak poszło innym?

20.04.2005
13:22
smile
[2]

Torn [ Merces Letifer ]

Catan - zajrzyj tutaj:

20.04.2005
13:26
smile
[3]

CATAN [ Pretorianin ]

WIEM, o czym był tamten wątek (zresztą tam też zabierałem głos), jednak tytuł był delikatnie mówiąc niewłaściwy (co notabene autor sam wyraził:). Zakładając nowy wątek miałem nadzieję na większy odzew grających, niemniej thx za odzew :)

20.04.2005
13:35
[4]

Torn [ Merces Letifer ]

Eh, rzeczywiście zabieraleś tam głos :)
To już tam mogliśmy pisać o wszystkim, wątek miał dopiero 68 postów.

Co do demka to przeszedłem je w nast. sposób - babkę z SG-1 ustawiłem od zachodu (od tego parku). Nieopodal tuż przy balustradzie czekał ten kolo, którego werbujemy jako pierwszego z Steyer'em AUG z granatnikiem, od wschodu zachodził ich ten żołnierzyk, któremu dałem RPK :) (bawiłem się z save'm z kasą). No i zaczął koleżka ze Steyerem (1shot, 1kill) - zdjął pierwszy cel licząc od zachodu (taka babka w kominiarce), później pomogła oczyścić teren kobitka z SG1 (+celowniczek laserowy = miód). Koleś z RPK wszedł od wschodu i tam oczyszczał (tam trochę oberwał, no ale to tylko powierzchowna rana była ;)). Na końcu babką pousuwałem co się dało jeszcze z zewnątrz przez okna, na końcu cofając się zdjąłem gościa z Dragunovem. No i potem szturm na budynek - gości rozwaliłem w miarę gładko, trochę się męczyłem ze schodami, bo tam jakiś bug był, że czasem mój widział gościa na schodach a czasem nie i dopiero jak w niego nieomal wlazł to go zauważył (no i obrywał i ginął). Ale w końcu dałem radę. Cel zlikwidowałem gładko (frag&clear).. no i reszta jest milczeniem 8)

20.04.2005
14:23
[5]

CATAN [ Pretorianin ]

heh niezły opis, nu ale z takim sprzęciorem to się nie dziwię:))
Ja tam nie kombinuję:) i cóż w 15 000 muszę się zmieścić z zakupami... nie wiesz, czy można dokonywać zakupów niejako w trakcie walki? Planowałem wysłać jednego gościa po nowe zabawki:))

20.04.2005
14:37
smile
[6]

Torn [ Merces Letifer ]

Sprzęt sprzętem, ale ja się męczyłem momentami z oczyszczeniem terenu przed budnykiem. Wolałbym mieć lepiej wytrenowanych kompanów.
Nie wiem czy można w trakcie - mi raz ten sprzedawca wyszedł ze sklepu i chwycił za M16, którą zostawił trzeci kompan no i sprzedać już nic nie chciał (jakiś nerwowy, czy co?).
Zaraz dorzuce patcha 6.02 i pogram chwilkę :)

20.04.2005
14:48
[7]

graf_0 [ Nożownik ]

chcemy się bawić - naciskamy tyldę i wpisujemy "money 10000000" :)

A patch 6.02 jest po prosu genialny - duuuzo mniej błędów grafiki, gra chodzi szybciej , zwłaszcza szybciej liczy granaty, i można porównywac bronie w sklepie, dodano zmianę podwónjnych magazynków po wystrzelaniu 30naboi, jest rozróżnienie pomiędzy celowaniem mechanicznym, a celownikiem optycznym, z m249 na stojąco strzela tylko snap-fire itd

MAm pytanie, czy komuś udało się walczyc bagnetem jako nożem??? bo mi ciagle chce rzucać, ale może coś źle robię.

20.04.2005
14:55
[8]

graf_0 [ Nożownik ]

aha jeszce taka podpowiedź -
1.ppm potem shift+ mysza góra lub dół i możemy kierować wysokością ognia nieskierowanego we wroga,
2. ustawiamy ogień ciągł, ppm a potem lpm przytrzymyjemy i przeciągamy lewo/prawo - mamy strefę ognia ciągłego - nasz zawodnik przeciągnie serię po wyznaczonej lini - pomaga rzymać wrogów w ryzach :)

20.04.2005
14:58
smile
[9]

Torn [ Merces Letifer ]

graf_0 - a sprawdzałeś co można robić jak dasz ~ i wpiszesz "dev_mode"?

O, o tym 2. nie wiedziałem :)

A może mi ktoś napisać jak ustawić te "tension wire" - bo to chyba takie pułapki można dzięki temu ustawiać..
No i miałem problem z detonacją Claymore'a.. To radio do kitu jest (może trzeba też baterie do niego kupić <lol>).

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-04-20 15:01:26]

20.04.2005
16:06
[10]

graf_0 [ Nożownik ]

drucik na kijkach z tego co wiem nie działa, a claymore to łatwizna - musisz przed położeniem użyć na niej radia - po prostu rodnieść radio i przenieść na minę którą trzymasz w ręce.

jak walczyć nożem?

21.04.2005
08:31
[11]

CATAN [ Pretorianin ]

Cześć wszyscy!
Odnośnie noża-nie testowałem jeszcze
Wczoraj praktycznie oczyściłem teren przed budynkiem. Ponieważ musiałem się zmieścić w 13 000 (3tys poszło na najemnika, a bank załatwiłem z użyciem zdobycznych pistoletów) więc Coyote ruszył do boju goly i wesoły zdzierając z napotkanych ciał co popadnie. Przy okazji okazało się ,że celownik optyczny nie "wszedł" mi na zdobyczny M16. Nie wiem albo bug, albo można montować tylko w sklepie, wskaźnik laserowy wszedł. Schemat akcji był banalny: wykończenie trzech gości na skraju planszy (Coyote z biodra wykończył z pistoletu dwóch w moment normalnie na szeryfa) potem grabież ciał, a w międzyczasie babka z sniperg3 na pozycję wzdłuż drogi ale bardziej z prawej (jak była centralnie to siła ognia była bduża i wkońcu dostawała w głowę...) A tak ona razi cele, a dwóch dzielnych panów z m16 dobija czołgających się i zabezpiecza lewą flankę. Wróg próbował obejść mnie właśnie z lewej najpierw jednym żołnierzem, potem dwoma, potem znowu dwa razy szedł jeden. Wszyscy zeszli albo od ognia snajpera, albo od m16 z biodra ogniem pojedyńczym: na 16-20 metrów bardzo skuteczny. Został mi na oko snajper i 1-2 tuż pod budynkiem. W tej chwili dwóch moich dzielnych panów zajmuje snajpera biegając w koło, natomiast moj snajper dosłownie "wytacza" się na pozycję :)). Czyli jak widać można działać w ramach przyznanej kasy. Mam nadzieję,że po zajęciu budynku będzie można jeszcze odwiedzić sklep. (?) Testowałem w czasie walki i mówił coś w stylu: może później...

21.04.2005
10:01
[12]

CATAN [ Pretorianin ]

w grze podaba mi się, że nie ma tak lekko: położyłem trzech moich żołnierzy i myślałem: snajperzy żądzą, a tu nic: trzech szturmowców dobiegło na średni dystans, położyli się i dalej strzelać a z tyłu 2 RPK i inne ustrojstwo dosłownie rozniosło moich dzielnych snajperów. O wiele lepiej sprawdza się taktyka nękania: jeden mój wychyla się zza winkla, puszcza dwie długie serie, po czym chowa się leczyć rany (kurcze zawsz mi go trafiają, ale lekko), w między czasie snajper strzela do leżących wrogów, nawet jak próbują wstać to jest dość czasu. ajnie, a przecież dopiero w budynku się zacznie jazda w zwarciu, tyle, że od trupków wezmę mp5, granatów mam zapasik, a że nie słyszałem o zakładnikach więc będzie bang and clear! Naprawdę gierka wciąga. Jutro postaram się zapodać kilka screenów przedstawiających strefę rażenia snajpera i strefę dobijania odczołgujących się rannych....

21.04.2005
10:40
[13]

graf_0 [ Nożownik ]

Tak, nie ma to jak powtórne przeżywanie wygranej walki, niewiele gier oferuje tyle emocji i intelektualnego wyzwania na raz.

Co do noża to już sie dowiedziałem - prawy alt + lpm daje opcję strike - i można ciąć, prawdopodobnie można też w ten sposób kolbą przyłożyć.

21.04.2005
11:16
[14]

MrXX [ Pretorianin ]

Powiem wam tak. Mi ten system walk W OGOLE nie przypadł do gustu. Ja wole TURY!

21.04.2005
11:21
[15]

graf_0 [ Nożownik ]

MrXX-> mogę zrozumiec że nie przypadł ci do gustu, ale czy możesz mu zarzucić coś pod względem logiki i realizmu?

21.04.2005
12:28
[16]

CATAN [ Pretorianin ]

MrXX===> wiesz tury są ok, ale dochodzi do paranoi: np w Silent Stormie: wchodzę cieniasem do budynku i poserii mam 1 mniej:(, druga sytuacja: w tej samej lokacji wchodzi mój wypasiony komandos-zwiadowca, non stop ma spooting rozwala wszytko w drobny mak, jeszcze odlewa się na mur i ziewając odchodzi... i gdzie tu realizm. To już w leciwym UFO-NEMESIS daję go i przez 10 sekund patrzę co się dzieje i straty są częste.

21.04.2005
12:34
[17]

CATAN [ Pretorianin ]

no i oczywiście klasyka: bohater zza winkla ściąga np siedmiu szturmujących SS-manów, nie wspomnę już o tej sławetnej misji w Silent Storm gdzie startujesz okrążony przez bodajze 15-20 niemców i po 1 turze chowasz się do budynku. I gdzie tu emocje? Ja mam nadzieję, że Brigade E5 zaoferuje mi więcej:)))
O Grafie! Wiesz może ilu będzie możliwych ludków do dowodzenia, czy będziemy mogli stworzyć jakąś stałą bazę? Czy straty będziemy uzupełniać? Jak? Tak jak w JA laptopik?

21.04.2005
12:43
[18]

graf_0 [ Nożownik ]

O CATANIE - po babelfishowniu rosysjskich forumów i zaglądaniu do jaskini niedźwiedzia :) zdobyłem takie informacje
zespoły będą miały do 6 najemników, prawdopodobnie zespołów będziesz mógł mieć więcej, nie wiem nic o stałęj bazie, ale wiem że zaczynamy jako więzień wysłąny z zadaniem do Palimero (taki kraj z gry) gdzie rozgrywa się akcja. W kraju będą działać 3 wrogie frakcje
-pseudo-demokraci - typowe rządy w republikach bananowych
-armia - to też typowe dla tego regionu :)
-przemytnicy

gracz będzie mógł walczyć ze wszystkimi 3, zaś postępowanie gracza spowoduje np. brak równowagi i wyeliminowanie jednej z frakcji. Oczywiście 4 frakcją jesteśmy my - najemnicy, wiadomo która wygra.:)

aha - jest coś na kształt laptopika - patrz demo 5.10 ale najemnikó rekrutujemy w trakcie gry a nie przez www.

21.04.2005
12:45
[19]

graf_0 [ Nożownik ]

aha zapomniałem o linku
tu mówia o e5 po angielsku, również developerzy.

21.04.2005
14:38
[20]

graf_0 [ Nożownik ]

Fajnie moja strona została zauważona przez twórców gry - e5brigade.ru,
me being happy :)
teraz trzeba się wziąć do roboty i wypełnic stronę treścią.

21.04.2005
15:13
smile
[21]

CATAN [ Pretorianin ]

Grafie nu gratulejszyn:
&#1053;&#1077;&#1086;&#1092;&#1080;&#1094;&#1080;&#1072;&#1083;&#1100;&#1085;&#1099;&#1081; &#1092;&#1072;&#1085;-&#1089;&#1072;&#1081;&#1090; &#1085;&#1072; &#1087;&#1086;&#1083;&#1100;&#1089;&#1082;&#1086;&#1084; &#1103;&#1079;&#1099;&#1082;&#1077;

&#1055;&#1077;&#1088;&#1074;&#1099;&#1081; &#1080;&#1079;&#1074;&#1077;&#1089;&#1090;&#1085;&#1099;&#1081; &#1088;&#1072;&#1079;&#1088;&#1072;&#1073;&#1086;&#1090;&#1095;&#1080;&#1082;&#1072;&#1084; &#1092;&#1072;&#1085;-&#1089;&#1072;&#1081;&#1090;, &#1087;&#1086;&#1089;&#1074;&#1103;&#1097;&#1105;&#1085;&#1085;&#1099;&#1081; &#1080;&#1075;&#1088;&#1077;.
he he he dopiero po kliknięciu zajarzyłem na 100% że chodzi o twoją stronę:))

Odnośnie tego co pisałęś: lejesz miód na me serce:) no to jestem hapy, najbardziej te teamy mogą być ciekawe, ehh... tylko czekać [zaciera ręce]
Aha na Twej stronie najbardzie rozluźniający text: Tak, wiem, nic tu jeszcze nie ma, ale mam sporo zajęć i nie mam czasu, ROTFL ale stronka spoko! Jakbym się znał to bym pomógł, a tak tylko kibicuję i trzymam kciuki

21.04.2005
15:16
[22]

CATAN [ Pretorianin ]

ooo ale maniana wyszła: tam był po prostu cytat nazwy twojej strony, tyle że po rosyjsku:))
https://www.e5brigade.ru/link.php?action=link

22.04.2005
08:56
[23]

CATAN [ Pretorianin ]

Hej!
Wczoraj niestety komp mi padł więc nie mam żadnych screenów:( dopiero w poniedziałek, kto skończył demko: ilu jest ludzi w budynku? jaką preferujecie broń do close combat? pistolety czy pm-y

22.04.2005
19:10
[24]

graf_0 [ Nożownik ]

Ja jak dotąd skończyłem tylko w wersji 6.00, muszę zagrać jeszcze nie raz
W budynku jest sporo ludzi, a najlepiej sprzatać ich granatami i ze spasa-12 lub usasa :)
Zaś z PM to najlepsza będzie chyba p-90 lub mac-10 (do obrony dla snajperów itd).

ps, spróbuj założyć na maca-10 tłumik i wywal w ścianę ze dwie serie:) zacznie się przegrzewać a w pewnym momncie (zanim się zepsuje) zacznie znacznie szybciej strzelać :)

25.04.2005
08:40
[25]

CATAN [ Pretorianin ]

Spoko, przeszedłem na normal. Bez problemu: snajper+2 osłony, potem pozbierałem trochę gratów i sprzedałem, więc do czyszczenia budynku grupa szturmowa miała full wypasione MP5, generał chciał wywietrzyć kanciapę i beztrosko podszedl do okna, jeden strzał w głowę.... Na koniec miałem 13 000 kasiorki+wypas sprzęt i trzy zapasowe giwery, więc z taką ekipą mógłbym dalej walczyc:)))

27.04.2005
08:41
[26]

CATAN [ Pretorianin ]

to teraz pytanie zasadnicze: kiedy premiera???

29.04.2005
17:29
[27]

graf_0 [ Nożownik ]

CATAN -> nie wiem kiedy premiera ale pojawił się patch 6.03 eng - za jakiś czas wrzucę go na www.
A na konkretną datę wydania ciągle poluję w necie.

09.05.2005
08:30
[28]

CATAN [ Pretorianin ]

ten patch to do demka? eee już nie moge na demko patrzeć:)))
wię tylko czekać
a oto moja ekipa po misji, i kto tu teraz poskoczy?

10.05.2005
12:43
[29]

CATAN [ Pretorianin ]

mam nadzieję, że gierka nie zdechnie gdzieś w drodze do wydawcy...

12.05.2005
20:48
[30]

Kmieciu4eveR [ Junior ]

Jestem wielkim fanem serii Jagged Alliance: wilokrotnie ukończyłem jedynkę, dwójkę, dodatki i mody. Jednak zawsze brakowało mi trybu real time i większego damagu broni. Drugi problem rozwiazałem za pomoca edytora, robiąc własny mod, ale tury nadal zabijały realizm rozgrywki.

Brigade e5 to dosłownie spełnienie marzeń - gra robiona "przez maniaków dla maniaków". Demko przeszedłem już wiele razy, zarówno wersję 6.00, jak i 6.02 i 6.03. Szkoda, ze najnowszy patch zmniejsza liczbę dostępnych giwer. (nie ma desert eagle, fiveseven, f2000, psg1 i wielu innych). Zauwazyłem także, że w wersji 6.00 był parametr "stability" który zmniejszał się przy montowaniu do giwer dodatków - domyślam się, że miał zapobiegać robieniu z karabinu choinki. W wersji 6.02 i 6.03 nie zmienjsza się - jestem ciekaw jaki to ma wpływ na skutecznosć broni. Za to w wersji 6.00 niemal niemożliwym było wstrzelenie granatu przez okno - zawsze wybuchł na szybie.

Żeby uniknąć czitowania gram na trudności "custom" - wybieram jedynie opcję "easy money" - dzięki niej możemy sprzedawać giwery po cenie zakupu. Po sprzedaniu dobytku wrogów znajdujących się poza budynkiem (atakujących nas w "pierwszej fali") mamy jakieś 60000 zielonych i możemy sobie kupić co dusza zapragnie - następnie przechodzimy do czyszczenia pomieszczeń.

Najbardziej emocjonującym sposobem na przejscie demka jest wbiegnięcie 2 najemnikami tylnym wejściem do budynku. Player nie ma przy sobie nic, Coyote - colta 1911. Wycinamy 2 tangosów w garażu, bierzemy ich broń i jak najszybciej dekujemy się w korytarzu. Jeśli wykorzystamy czas co do sekundy, nikt z zewnątrz nie zdąży wbiec nam na plecy. Następnie rozpoczyna się akcja a`la matriks czy desperado: wrogowie będą nas ruszowali z zewnątrz i z wewnątrz budynku. Nie będzie nawet czasu na przeładowanie giwer - wyrzucamy zużytą i podnosimy z podłogi świeżą. Walka w zwarciu, full auto przez ścianę, szotganem po nogach - to dopiero jest akcja!

13.05.2005
08:44
[31]

CATAN [ Pretorianin ]

no wreszcie jakiś odzew:)))
hmmm ja myślałem,że wskaźnik stabilty określa skuteczność broni na większy dystans (bardziej "stabilna") ale to co piszesz ma więcej sensu: M16 z pełnym oprzyżądowaniem wygląda faktycznie jak choinka:) Wydaje mi się, że w pełnej wersji zapewnię każdemu dwie giwery: snajperkę i np MP5SD do close fight

13.05.2005
08:45
[32]

CATAN [ Pretorianin ]

no wreszcie jakiś odzew:)))
hmmm ja myślałem,że wskaźnik stabilty określa skuteczność broni na większy dystans (bardziej "stabilna") ale to co piszesz ma więcej sensu: M16 z pełnym oprzyżądowaniem wygląda faktycznie jak choinka:) Wydaje mi się, że w pełnej wersji zapewnię każdemu dwie giwery: snajperkę i np MP5SD do close fight

13.05.2005
09:05
[33]

graf_0 [ Nożownik ]

stability to parametr określający skupienie pocisków w serii - spróbujcie postrzelać z AK na 80-100m z serii, a potem na ten sam dystans z długiego auga (stability 95) - zrozumieć na czym polega różnica. A generalnie to zwiększanie masy broni zwiększa jej stabilność.

13.05.2005
15:27
[34]

CATAN [ Pretorianin ]

ehhh.... aż się żygać po lekturze textów o obchodach dnia zwycięstwa na stronie producentów gry... Wychwalanie gierojów wielkiej wojny wyzwolenczej, ehhh polityka wchodzi wszędzie (wojna wyzwoleńcza 17.09 kurde). A E5 będzie na targach E3/2005, ciekawe czy demko?:)))

13.05.2005
19:01
[35]

graf_0 [ Nożownik ]

wiesz, na poziomie politycznym to był atak na Polske, zdrada itp, ale dla zwykłego rosyjskiego żołnierza to była wielka wojna ojczyźniana.

16.05.2005
22:49
[36]

Kmieciu4eveR [ Junior ]

Panowie, bez offtopa :)
Pojawił się patch 0.4 rosyjski
https://www1.tepkom.ru/users/vi/E5Demo_patch_6xx_604.exe
zmiany są następujące:
&#1057;&#1087;&#1080;&#1089;&#1086;&#1082; &#1080;&#1079;&#1084;&#1077;&#1085;&#1077;&#1085;&#1080;&#1081; &#1074; &#1087;&#1072;&#1090;&#1095;&#1077; 6.04:

&#1048;&#1089;&#1087;&#1088;&#1072;&#1074;&#1083;&#1077;&#1085;&#1086;:
- &#1074;&#1099;&#1083;&#1077;&#1090; &#1087;&#1088;&#1080; &#1089;&#1084;&#1077;&#1088;&#1090;&#1080; &#1075;&#1083;&#1072;&#1074;&#1085;&#1086;&#1075;&#1086; &#1075;&#1077;&#1088;&#1086;&#1103;
- &#1074;&#1099;&#1083;&#1077;&#1090; &#1087;&#1088;&#1080; &#1086;&#1089;&#1084;&#1086;&#1090;&#1088;&#1077; &#1072;&#1084;&#1091;&#1085;&#1080;&#1094;&#1080;&#1080; &#1090;&#1088;&#1091;&#1087;&#1072;
- &#1074;&#1099;&#1083;&#1077;&#1090; &#1087;&#1088;&#1080; &#1087;&#1086;&#1087;&#1099;&#1090;&#1082;&#1077; &#1080;&#1089;&#1087;&#1086;&#1083;&#1100;&#1079;&#1086;&#1074;&#1072;&#1085;&#1080;&#1103; &#1087;&#1088;&#1077;&#1076;&#1084;&#1077;&#1090;&#1072; &#1074; &#1080;&#1085;&#1074;&#1077;&#1085;&#1090;&#1072;&#1088;&#1077; &#1090;&#1088;&#1091;&#1087;&#1072;
- &#1074;&#1099;&#1083;&#1077;&#1090; &#1087;&#1086;&#1089;&#1083;&#1077; &#1079;&#1072;&#1075;&#1088;&#1091;&#1079;&#1082;&#1080; &#1089;&#1101;&#1081;&#1074;&#1072; &#1089; &#1076;&#1077;&#1081;&#1089;&#1090;&#1074;&#1080;&#1077;&#1084; &#1074;&#1099;&#1073;&#1088;&#1072;&#1089;&#1099;&#1074;&#1072;&#1085;&#1080;&#1103; &#1074;&#1079;&#1074;&#1077;&#1076;&#1077;&#1085;&#1085;&#1086;&#1081; &#1075;&#1088;&#1072;&#1085;&#1072;&#1090;&#1099;
- &#1074;&#1099;&#1083;&#1077;&#1090; &#1087;&#1088;&#1080; &#1079;&#1072;&#1075;&#1088;&#1091;&#1079;&#1082;&#1077; &#1089;&#1101;&#1081;&#1074;&#1072; &#1089; &#1088;&#1072;&#1079;&#1083;&#1086;&#1078;&#1077;&#1085;&#1085;&#1099;&#1084; &#1075;&#1088;&#1072;&#1085;&#1072;&#1090;&#1086;&#1084;&#1105;&#1090;&#1086;&#1084;
- &#1074;&#1099;&#1083;&#1077;&#1090;&#1099; &#1087;&#1088;&#1080; &#1074;&#1099;&#1093;&#1086;&#1076;&#1077; &#1074; &#1084;&#1077;&#1085;&#1102; &#1080;&#1083;&#1080; &#1089;&#1086;&#1093;&#1088;&#1072;&#1085;&#1077;&#1085;&#1080;&#1080; &#1089; &#1087;&#1088;&#1080;&#1085;&#1091;&#1076;&#1080;&#1090;&#1077;&#1083;&#1100;&#1085;&#1086; &#1074;&#1082;&#1083;&#1102;&#1095;&#1077;&#1085;&#1085;&#1086;&#1081; &#1072;&#1085;&#1080;&#1079;&#1086;&#1090;&#1088;&#1086;&#1087;&#1085;&#1086;&#1081; &#1092;&#1080;&#1083;&#1100;&#1090;&#1088;&#1072;&#1094;&#1080;&#1077;&#1081;
- &#1088;&#1077;&#1076;&#1082;&#1086;&#1077; &#1079;&#1072;&#1074;&#1080;&#1089;&#1072;&#1085;&#1080;&#1077; &#1087;&#1088;&#1080; &#1087;&#1088;&#1080;&#1094;&#1077;&#1083;&#1080;&#1074;&#1072;&#1085;&#1080;&#1080;
- &#1087;&#1088;&#1086;&#1087;&#1072;&#1076;&#1072;&#1085;&#1080;&#1077; &#1087;&#1088;&#1077;&#1076;&#1084;&#1077;&#1090;&#1072; &#1085;&#1072; &#1082;&#1091;&#1088;&#1089;&#1086;&#1088;&#1077;
- &#1089;&#1072;&#1084;&#1086;&#1087;&#1088;&#1086;&#1080;&#1079;&#1074;&#1086;&#1083;&#1100;&#1085;&#1086;&#1077; &#1093;&#1086;&#1078;&#1076;&#1077;&#1085;&#1080;&#1077; &#1087;&#1077;&#1088;&#1089;&#1086;&#1085;&#1072;&#1078;&#1072; &#1074; &#1094;&#1077;&#1085;&#1090;&#1088; &#1082;&#1072;&#1088;&#1090;&#1099;
- &#1085;&#1077;&#1082;&#1086;&#1088;&#1088;&#1077;&#1082;&#1090;&#1085;&#1072;&#1103; &#1088;&#1072;&#1073;&#1086;&#1090;&#1072; &#1084;&#1072;&#1075;&#1072;&#1079;&#1080;&#1085;&#1072; &#1087;&#1088;&#1080; &#1079;&#1072;&#1093;&#1086;&#1076;&#1077; &#1074; &#1085;&#1077;&#1075;&#1086; &#1085;&#1077; &#1074;&#1099;&#1073;&#1088;&#1072;&#1085;&#1085;&#1099;&#1084; &#1087;&#1077;&#1088;&#1089;&#1086;&#1085;&#1072;&#1078;&#1077;&#1084; &#1074; &#1076;&#1072;&#1083;&#1077;&#1082;&#1077; &#1086;&#1090; &#1074;&#1099;&#1073;&#1088;&#1072;&#1085;&#1085;&#1086;&#1075;&#1086;
- &#1086;&#1096;&#1080;&#1073;&#1082;&#1072; &#1088;&#1072;&#1089;&#1095;&#1105;&#1090;&#1072; &#1094;&#1077;&#1085; &#1082;&#1086;&#1085;&#1090;&#1077;&#1081;&#1085;&#1077;&#1088;&#1086;&#1074; &#1074; &#1084;&#1072;&#1075;&#1072;&#1079;&#1080;&#1085;&#1077;
- &#1086;&#1090;&#1089;&#1091;&#1090;&#1089;&#1090;&#1074;&#1080;&#1077; &#1074;&#1089;&#1087;&#1099;&#1096;&#1082;&#1080; &#1086;&#1090; &#1074;&#1079;&#1088;&#1099;&#1074;&#1072; &#1075;&#1088;&#1072;&#1085;&#1072;&#1090;&#1099;

&#1048;&#1079;&#1084;&#1077;&#1085;&#1077;&#1085;&#1086;:
- &#1087;&#1083;&#1086;&#1090;&#1085;&#1086;&#1089;&#1090;&#1100; &#1088;&#1072;&#1079;&#1083;&#1077;&#1090;&#1072; &#1086;&#1089;&#1082;&#1086;&#1083;&#1082;&#1086;&#1074; &#1075;&#1088;&#1072;&#1085;&#1072;&#1090;&#1099;
- &#1076;&#1077;&#1081;&#1089;&#1090;&#1074;&#1080;&#1077; &#1083;&#1077;&#1095;&#1077;&#1085;&#1080;&#1103;

&#1044;&#1086;&#1073;&#1072;&#1074;&#1083;&#1077;&#1085;&#1086;:
- &#1088;&#1091;&#1095;&#1085;&#1086;&#1081; &#1082;&#1086;&#1085;&#1090;&#1088;&#1086;&#1083;&#1100; &#1089;&#1088;&#1077;&#1079;&#1072;&#1085;&#1080;&#1103; &#1101;&#1090;&#1072;&#1078;&#1077;&#1081;
- &#1074;&#1080;&#1079;&#1091;&#1072;&#1083;&#1080;&#1079;&#1072;&#1094;&#1080;&#1103; &#1087;&#1088;&#1077;&#1076;&#1084;&#1077;&#1090;&#1086;&#1074; &#1085;&#1072; &#1087;&#1083;&#1077;&#1095;&#1077;
- &#1080;&#1085;&#1076;&#1080;&#1082;&#1072;&#1094;&#1080;&#1103; &#1079;&#1072;&#1088;&#1103;&#1078;&#1077;&#1085;&#1085;&#1086;&#1081; &#1075;&#1088;&#1072;&#1085;&#1072;&#1090;&#1099; &#1074; &#1080;&#1085;&#1074;&#1077;&#1085;&#1090;&#1072;&#1088;&#1077;

:)

16.05.2005
22:51
smile
[37]

.kNOT [ Progresor ]

Połowa tych błędów to wywrotki, warto więc instalować ;-)

16.05.2005
23:28
[38]

MrXX [ Pretorianin ]

hmmmm

dobry pacz. Naprawde naprawia MASE bledow...

16.05.2005
23:48
smile
[39]

.kNOT [ Progresor ]

Nie ma to jak automatyczne tłumaczenie ;-)

List of changes in patche 6.04:

It is corrected:
- departure with death of main hero
- departure with the inspection of ammunition of corpse
- departure with an attempt at the use of an object in the inventory of corpse
- departure after the load of seyva with the action of the ejection of the mounted grenade
- the departure with the load of seyva with the decomposed grenade discharger
- the departures on leaving in the menu or retention with the forcedly included anisotropic filtration
- rare hovering during the aiming
- the disappearance of object on the cursor
- the spontaneous walking of character in the center of map
- the incorrect work of store with the approach in it by the not selected character in daleke from that selected
- the error of the calculation of the prices of containers in the store
- the absence of flash from the explosion of grenade

is changed:
- the density of the pattern of fragmentations of grenade
- the action of treatment

is added:
- the manual the control of cutting floors
- the visualization of objects on the arm
- the indication of the charged grenade in the inventory


Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-05-16 23:48:32]

17.05.2005
00:15
[40]

graf_0 [ Nożownik ]

co dodali - przede wszystkim broń na ramieniu, teraz można straszyć wrogów większym arsenałem, i lepiej odziać się pamiątkowych fotek :)

17.05.2005
13:11
[41]

Kmieciu4eveR [ Junior ]

To wspaniale, że nie ustają prace nad grą i że staje się ona coraz lepsza. Gdyby jednak wypuścili demo multiplayer....

Na forum Bear`s Pit wyczytałem, że parametr "stability" oznacza wyważenie broni: 50 oznacza broń o środku ciężkosci w chwycie, <50 ciąży na lufę a >50 ciąży na kolbę.

Giwery bardzo ładnie wyglądają zawieszone na plecach... demko jest coraz stabilniejsze - ani rauz mi się nie zawiesiło. Jednak kilka detali mogliby poprawić: np. parametr "zasięg skuteczny.maksymalny" jest nadal błędny (podobno chodzi o wytrzymałość giwery). No i tłumiki nie zużywają się podczas strzelania- a powinny. AI tez powinno być inteligentniejsze - czasami wrogowie stoją w miejscu i nie mają ochoty się ruszyć. W ten sposób można sobie nieźle nabić statsy. Zwróćcie uwagę na statsy mojego playera na skrinszocie: ostatni gostek w banku nie potrafi wyjsć zza narożnika (albo ma cykora). Dzięki temu możemy ustawić się w takiej pozycji, że teoretycznie będziemy mieli czysta linię strzału, ale nasze kule będa wbijac się w ścianę. Następnie właczmy przyspieszenie czasu i strzelamy tak długo, aż statsy osiągną zamierzoną wielkość.


PS. Czy jakiś dobry moderator może skasować mojego poprzedniego posta, błąd w kodowaniu znaków.

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.