GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Forum CM: 1943 - co na germańca?

15.04.2005
18:19
[1]

Thor88 [ Chor��y ]

Forum CM: 1943 - co na germańca?

Witam!

Chciałem zapytać - jaki sprzęt pancerny wybieracie grając Rosjanami w 1943 przeciwko Niemcom?
Mam na myśli sytuację, gdy Niemcy dysponują panterami i tygrysami.

15.04.2005
19:06
smile
[2]

Pejotl [ Senator ]

kolejna ofiara zagrania "na totena" :)

15.04.2005
21:15
smile
[3]

Pejotl [ Senator ]

Thor - a w jakich ustawieniach terenowych zamierzasz grac oraz czy to jest CA czy unres?
Bo jak teren open i flat to lepiej nie pytaj :-)

15.04.2005
21:31
[4]

von Izabelin [ Luftgangsta ]

t-70 w stadach i lotnictwo:)

15.04.2005
21:34
[5]

gro_oby [ Generaďż˝ ]

thor wez 5 m10 albo 4 shermany75;P jak umiesz grac to nimi poradzisz soi z panterkami;) wkoncu czolgi sluza do walki z opiechota;) a jak ladnie obejdziesz panterke to ja rozwalisz;P ale to chyba jasne;P

15.04.2005
21:42
smile
[6]

Dajszkla(Radar) [ Junior ]

Najlepiej weź sie w garść zacisnij zęby i czekaj jak najszybszego końca gry.

15.04.2005
21:46
smile
[7]

merkav [ Aguś ]

10x25mmAA :)

15.04.2005
21:58
smile
[8]

Pejotl [ Senator ]

merkav -> ty mi lepiej plika drugiego podeślij zamiast polecać 25mmAA jako sprzęt pancerny :-)

Izabelin -> Thor pytał o sprzęt pancerny a nie o tankietki :-P

15.04.2005
22:14
[9]

Mortar [ Chor��y ]

gro_oby ---> to sovieci mieli M10??? shermany i owszem ale w 43?

15.04.2005
22:30
[10]

ToXiN [ Centurion ]

za wszystkie punkty kup na maxa najtańszej piechoty, może zabije ci połowe ale potem skończy mu się amunicja i plansza twoja

15.04.2005
22:59
[11]

gro_oby [ Generaďż˝ ]

hehe jakos zle widzialem:D sorki;) myslalem ze nie pisales o jaka gre chodzi hehe:D

16.04.2005
01:44
smile
[12]

jerz [ Pretorianin ]

ToXiN--->buahahahahahahahahahahahahaaaa ... jestes moim idolem

16.04.2005
16:50
[13]

Thor88 [ Chor��y ]

Pejotl---> Właśnie głównie open... i dalej nie pytam

16.04.2005
17:02
smile
[14]

jiser [ generał-major Zajcef ]

Thor ~~>
Graj, co Ci szkodzi .. ale najpierw zastrzeż konieczność lustra.

16.04.2005
17:03
smile
[15]

Pejotl [ Senator ]

Thor -> no to dałeś się zrobić "na totena", mam złe przeczucie że w dodatku nie grasz lustrzanki tylko pojedynczą grę?
Uratować mogą cię w zasadzie tylko działa przeciwpancerne 57 mm.
Ze sprzętu pancernego możesz ewentualnie liczyć na SU-152 o ile będą jakieś choćby minimalne wzniesienia za którymi mógłbyś się chować po każdym strzale aby przeładować armatę. Inne sprzęty tzn SU-85, T-34/57, Sherman, Valentine mogą powalczyć od frontu jedynie z bliska. Jeżeli przeciwnik miałby same Pantery to wowczas rozwiązaniem byłaby jak największa ilość tanich czołgów, które musiałyby objechać Pantery od tyłu/z boku. Ale na Tygrysy to nie działa.

PS. na GOL-u jest poradnik do CMBB, kosztuje ze 7 zł, ale niezręcznie mi go polecać bo sam go pisałem :), może spytaj innych o opinie czy warto.

16.04.2005
20:49
[16]

jpn [ Centurion ]

No to ja dałem się zrobić "na totena" na blitzu.

Tak na dobrą sprawe objechac pluton panter vet nie jest takie łatwe. Wystarczy że zabezpieczy flanki tanimi pakami 50 i już masz po swoim natarciu. Poza tym w walce na dystans ruscy maja nikłe szanse.
Dlatego proponował bym biego do flag i zajęcie dogodnych pozycji i zmuszenie axis do ataku. Oczywiście uprzednio obstawiając cały teren plotami i paroma ZIS-57. :D AA ma za zadanie unieruchomić pantere, a póxniej to dobijasz ją ZIS'em.

Wariant 2:
Możesz spróbowac wziąść 4 spotterów art (nie rakietowej) <122 i jak niemszczaki podejdą pod flagi to wytłuc ich art a później rzucić zasłone dymną i w ostatnich turach wyrzucić ich za pomocą smg crack :P

BTW. Wszelaki SU czy ISU mają nikłe szanse w starciu z panterami i stugami (no chyba że będzies trafiał za pierwszym razem w co szczerze wątpie). Suczki b długo przeładowują i ich celność diametrialnie spada jak muszą ustrzelić ruchomy obiekt. Ja kiedyś straciłem 3 Su152 jak na szeryfa wyjeczała PZV (vet)

17.04.2005
20:25
[17]

snekkar [ Chor��y ]

Nie chce zakładać nowego wątku wiec pisze tutaj grałem parę razy z kompem i komp nagle
niespodziewanie kończy grę 29 turze przy ustawieniu 30+ pisząc ze obie strony zgodziły się
na rozejm mimo ze ja na nic się nie zgadzałem i to zwykle jak flagi są już moje tylko neutralizują je niedobitki i tak komp w ten sposób pozbawia mię większego sukcesu nie wiem co z tym zrobić sadze ze przerywa wtedy, gdy piechota w większości niema amunicji i nie bardzo może już walczyć, ale to tylko moje przypuszczenie?

17.04.2005
20:49
[18]

PiotrMx [ Generaďż˝ ]

snekkar-->sprawdz czy komp nie gra na laptopie. To by wszystko tłumaczyło :-)

19.04.2005
13:46
[19]

BamSey [ Generaďż˝ ]

Snekkar----> Komp moze przerwać walkę jeśli jego lub twoje morale spadnie poniżej pewnego poziomu. To jest chyba ponizej 25% w ME i ponizej 20% w obronie (moge sie ciut mylić w tych procentach bo żadko mi sie zdarza taka sytuacja ale zasada jest własnie taka) lub tak jak mówisz jesli twoje jesdnostki nie maja juz ammo.

19.04.2005
20:15
smile
[20]

jiser [ generał-major Zajcef ]

Tak jak Bamsey pisze - CM automatycznie włączy po Twojej stronie CF jeśli: 1) Twoje morale jest niskie lub 2) jeśli większość Twoich jednostek jest ma mało amunicji. CF kończy grę, jeśli jest włączone po obu stornach. Dodam, że grając przeciw AI, komputer automatycznie zaakceptuje CF.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.