GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Jedi Knight : Jedi Outcast - bindy

08.04.2005
15:14
[1]

Mc-Muza [ Konsul ]

Jedi Knight : Jedi Outcast - bindy

Siema all. Mam taki problem nie wiem jak zbindowac dwie komęndy na jeden klawisz. Dokładnie to chce zbindowac zmaine modelu razem ze zmianą nazyw gracza. Mam nadzueję, że wiecie o co mi chodzi. Z góry THX.

08.04.2005
15:16
[2]

zarith [ ]

napisz plik cfg z oboma komendami a następnie przypisz jego wywołanie pod jakims klawiszem

08.04.2005
15:16
[3]

M'q [ Schattenjager ]

Spróbuj tal:

/bind x "model nazwa_modelu; name nazwa_gracza"

08.04.2005
15:18
[4]

Mc-Muza [ Konsul ]

ok thx ide zobaczyc czy działa.

08.04.2005
16:40
smile
[5]

KaM1kAzE® [ BeeR GooD! ]

Jedi outcast?

czy to nie jest przypadkiem na enginie Quake III??

jeśli tak to polecam napisać skrypcik do zmiany modelu:

przykład:



set mod1 "model <nazwa_modelu>; name <ksywa>; set mod vstr mod2; echo Your model is <nazwa_modelu>"
set mod2 "model <nazwa_modelu2>; name <ksywa_2>; set mod vstr mod3; echo Your model is <nazwa_modelu_2>"
set mod3 "model <nazwa_modelu3>; name <ksywa_3>; set mod vstr mod1; echo Your model is <nazwa_modelu3>"
vstr mod1
bind del "vstr mod"

Ja taki skrypck wykorzystuje w Q3 :) i działa :)

P.S
skrypt jest mojego autorstwa :)

09.04.2005
21:42
[6]

Mc-Muza [ Konsul ]

Kurcze cos nie działa. Macie jakies jeszcze pomysły ???

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.