
KwIu [ Legionista ]
Hackme 2.0
Siemka !
Właśnie prubuje rozwiązujązać taką gierke Hackme 2.0. Zatrzymałem się na 3lvl i nie mogę sobie z nim w żaden sposób poradzić. Myślę że to trzeba z kodu szestnastkowego przerobić na dziesiętny i nie bardzo mi to wychodzi. Narazie doszłem do tego: ,,10011010010(2) = 1234(10) " Czy moglibyście poradzić, co mam dalej zrobić lub też dać hasło z opisem jak to zrobiliście ?
P.S. Załączam link od razu z 3 lvl.
https://www.uw-team.org/hm2/banalne.htm
Z góry dzięki za odpowiedź.
hctkko [ Firestarter ]
Mój tok rozumowania, wybaczcie jak się mylę:
Przecież 1234 to dobre hasło... Po wpisaniu i kliknięciu przenosi cię na stronę (hasło).htm czyli 1234.htm. Wyskakuje okienko - wpisuję X klikam ok. Przenosi mnie na stronę główną. Biorę wstecz i patrzę kod, a tam coś takiego:
<!-- FIGE Z MAKIEM DOSTANIESZ, A NIE HASLO! //-->
(Parę enterów dla zmyłki)
<script>
haslo='';
cos=parseInt(unescape('%32%35%38'));
while ((haslo!=cos.toString(16)) && (haslo!='X') )
haslo=prompt('podaj haslo:\nwpisz X aby zatrzymac skrypt','');
if (haslo==cos.toString(16)) self.location=haslo+'.php'; else self.location='https://www.unknow.glt.pl/';
</script>
Przeanalizuj dokładnie
denwer [ Legionista ]
'%32%35%38' to w jezyku html 258
to 258 wedle programu trzeba przekształcić z liczby dziesiętnej na szesnastkową wiec 258 w 10 = 102 w 16
Hasło to 102.
Dalej nie pomogę raczej bo się nie znam na php.
Pozdrówka :)
Orlando [ Reservoir Dog ]
ja sie wogule nie znam wiec nawet nie bede probowal