GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Czy w Empire Earth da się grać bez płytki?

31.03.2002
03:40
[1]

BTJ [ Pretorianin ]

Czy w Empire Earth da się grać bez płytki?

Mam troche zjechany czytnik cd który pozwala jedynie zainstalować gre ale już nie jest w stanie jej odpalić z płyty:((

31.03.2002
03:48
[2]

Eomer [ Konsul ]

da sie

31.03.2002
07:10
[3]

BTJ [ Pretorianin ]

No dobra ale jak???bo nie wiem

01.04.2002
15:44
[4]

BTJ [ Pretorianin ]

update

01.04.2002
16:56
[5]

Mr_Baggins [ Senator ]

ściągnij cracka

01.04.2002
23:33
[6]

BTJ [ Pretorianin ]

Po ściągnięciu cracka(angielska wersja) i po zamianie plików wyskakuje mi komunikat o błędzie coś tam krzyczy o low tech engine czy jakoś tak:(CZy może to być spowodowane konfliktem wersji??crack jest angielski a ja mam polską wersje gry??

01.04.2002
23:36
[7]

Annihilator [ ]

ja mam cracka do polskiej wersji - jak chcesz to pisz na maila

01.04.2002
23:39
[8]

Keebel [ Centurion ]

po co wam do orginału crack? chyba nie jesteście piratami?

01.04.2002
23:45
[9]

BTJ [ Pretorianin ]

po pierwsze crack nie bedzie działał na pirackiej wersji(nie powinien)a po 2 to chyba nie bardzo czytałeś pierwszy watek i nie wiesz o co chodzi:))po 3 mam oryginalne ee

02.04.2002
00:32
[10]

BTJ [ Pretorianin ]

Niestety crack od Annihilatora to nie było to:(((może ktoś wie ską ściągnąć Polskiego cracka?

02.04.2002
11:54
[11]

starzec [ Junior ]

Ja mam podobny problem jak btj:(((Tylko że moja płytke pozyczył kumpel:(I u mnie też ten crcak nie dziąła z tej strony co podoał Mr_Baggins:(Też mam polską wersje

02.04.2002
11:57
smile
[12]

NightBlade [ Pretorianin ]

Panowie nie pożyczajcie gierek innym to zabija twórczość autorów gier (oni też chcą zarobić)

02.04.2002
12:33
[13]

starzec [ Junior ]

Kumpla nie stać na kupienie sobie oryginału:(A piratów nie toleruje a chciał sobie pograć,to co mam byc ostatnim cwelem i mu nie pożyć???Wystarczy że ja kupiłem oryginała i moge z nim robić co mi sie podoba. Pozdro

02.06.2002
22:35
smile
[14]

tymczasowy32120 [ Junior ]

Tak da się :) Po wielu kombinacjach z crackami i innymi duperelami doszedłem do wniosku po chu.... się męczyć. Usiadłem sobie wygodnie w fotelu i zastanowiłem się jak obejść ten problemik. I po dwóch fajkach i literku pepsi wydumałem :)))), a sposób jest tak banalny ze aż genialny :))). Do kombinacji potrzebny jest programik Virtual CD (można go ściagnac za pomocą Kazaa)jeżeli juz go mamy pożyczamy oryginał gry od kumpla ja instalujemy + patach (dostępny na stronie Sierra) lub ściagamy z sieci (tez przy pomocy Kazaa) instalujemy wirtualny napęd CD i ładujemy grze. Gra chodzi w 100%.Ja kupiłem oryginał ale wqrwiało mnie wkładanie płyty do CD a tak teraz klikam na ikonę i jest Ok. :) Pozdrowienia Krwawy Kaziu

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.