GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Pomysłowe nowe gierki - czy powstają takowe?

30.03.2002
22:52
smile
[1]

tramer [ ]

Pomysłowe nowe gierki - czy powstają takowe?

właśnie... jak na razie czuć smrodek stęchlizny na rynku growym... 90% gier jest wtórnych - stary pomysł z nowym engine. czy możecie wskazać grę która jest naprawdę nowatorska chociażby pod minimalnym względem? taa, jest to thread ankietowy, zazwyczaj się od takich trzymam na dystans ale... temat może odrobinkę inny - jeśli możecie, wymieńcie gry wydane w ciągu ostatniego roku, które miały w sobie coś... nowego. coś, czego wcześniej nie było...

ja mogę podać jedną: Freedom Force, za ... prawie wszystko ;-]

30.03.2002
22:54
[2]

Keebel [ Centurion ]

Mowiesz o temacie gry czy gatunku?

30.03.2002
22:57
[3]

tramer [ ]

o jednym i drugim... tylko chodzi mi o naprawdę interesujące zmiany... :-)

30.03.2002
22:57
smile
[4]

Pijus [ Legend ]

hmmmmm.....moze moze Blach&White. Tylko nie wiem, czy to ostatni rok.

30.03.2002
22:59
[5]

tramer [ ]

no dobra, może 2 ostatnie lata... :-) Black & White... faktycznie - szkoda tylko że się szybko nudziła (i była też krótka...)

30.03.2002
23:00
smile
[6]

wysiu [ ]

DeusEx sie zmiesci?:) ale fakt - marazm sie zakrada wieeelkimi krokami... nuda, panie, nuda...;)

30.03.2002
23:02
[7]

tramer [ ]

no tak, ale piszcie piszcie, co w nich takiego nowego - nie tylko tytuły :-)

30.03.2002
23:03
smile
[8]

Pijus [ Legend ]

no racja - tez nie moglem w to dlugo grac, ale pytales sie o nowatorskie, a nie grywalne:))))) to moze Shogun:TW. Niby wczesniej bylo juz wiele podobnych gier (imho Myth, Warhammer), ale jednak od tej gry bila jakas nieslychana swiezosc. Czy Wam tez sie tak wydawalo???

30.03.2002
23:04
smile
[9]

Pijus [ Legend ]

a czemu taki dlugi ten moj poprzedni post??? zgadzam sie z wysiem apropo deusa - wlasnie ostatnio przeszedlem:))))

30.03.2002
23:07
smile
[10]

wysiu [ ]

Pijus --> reka Ci sie 'omskła' na enter...;)))) tram --> mam pisac o Deusie?;) niby co - nie graleś?;)) za duzo by pisac.....:)))))))))

30.03.2002
23:13
[11]

tramer [ ]

grałem, grałem... przechodziłem parę razy. jak dla mnie jest to tytuł wszechczasów ale... imo gra jest ciekawa bo jest zlepkiem paru idei - czystego nowatorstwa tam nie tak wiele :-)

30.03.2002
23:16
smile
[12]

Pijus [ Legend ]

a ostatnio na HYPERZE widzialem reklame takiej gierki "Sheep, dog & wolf" Wygladala na calkiem nowatorska:)))))))) Powod: W zadnej innej grze nie musisz uganiac sie za owcami omijajac psa-stroza :))))))

30.03.2002
23:19
smile
[13]

wysiu [ ]

tram --> Jeszcze Ci źle?;) specjalnie dla Ciebie moge napisac jakąś prostą 'nowatorską' grę - w stylu stukanie młotkiem w ścianę - bedzie sciana i bedzie animowany młotek!;) takiego czegos chyba nie było?...;))) nie marudz....:)))))

30.03.2002
23:20
smile
[14]

Peleque [ Generał ]

Przepraszam ze tak z innej beczki! tramer-->sprawdzales maila? Jak mozesz to odpisz. Dzieki

30.03.2002
23:26
[15]

Keebel [ Centurion ]

Moze Bullet time w MaxPain'ie? Kazda gra wnosi cos nowego, sa to szczegoly, ale zawsze idzie to do przodu. Pojawiaja sie powoli mieszanki cRPG i FPP, itp. To zawsze jest nowatorstwo. A jesli liczysz na cos szczegolnego jak Tetris swego czasu to raczej nie doczekasz sie. Bardziej kładzie sie ostatnio nacisk na fabulę a nie na sam pomysł i wykonanie. I to tez jest nowatorstwo, pamietasz czasy DigDuga albo DonkeyKonga? fabuła sux! ale grywalnosc rulezuje do tej pory, wtedy był taki nacisk marketingowy.

30.03.2002
23:30
smile
[16]

Stary Wuj [ Generał ]

No, tramer, nareszcie trochę krytyki :-) Pytanie bardzo dobre, jak dla mnie. CZY POWSTAJĄ ????? Miałem już parę razy nadzieję, że właśnie taką instaluję, ale szybko przychodziło rozczarowanie, wiesz, ja generalnie lubię wiele gatunków, a nie mam w co grać, niemniej to może moja wina, a nie producentów gier, mnóstwo ludzi podnieca się czymś, co dla mnie jest gówno warte. Tak więc w jaką grę zdarzyło mi się ostatnio (przez ostatni rok) pograć dłużej niż 2 tygodnie ? (pomijam tryb multiplayer) - SEA DOGS - ja bardzo lubię swobodę działania, i takich gier mi brakuje, robię co chcę (w granicach świata stworzonego przez developerów), gdzie chcę, i w taki sposób, jaki mi odpowiada. W Sea Dogs miałem to wszystko, gdyby mnie mnóstwo bugów (naprawianych przez parę poprawek) to byłaby naprawdę świetna gra. PROJEKT I.G.I - sam się dziwię, że grałem w to tak długo, prawie skończyłem :-) Może brak opcji save w czasie misji tak mnie zainteresował, rewelacyjnie oddany efekt strzałów z poszczególnych broni, odrzut, to się po prostu czuło ! X-TENSION (wieeeeeelki dodatek do X-Beyond The Frontier) - to z miłości do starego PRIVATEER'a grałem w to tak długo, dość mroczna muzyka, cicho jakoś w tym kosmosie, na dłuższą metę dość nudnawo, parę ciekawych rozwiązań - można wyjść ze stateczku, przejmować obce, posiadać wiele własnych. Jakby połączyć to z I-War 2 " Edge of Chaos" + dodać normalne misje w dużej ilości (patent z automatem z misjami z Privateer - genialny !!! - to mogła by być gra dla mnie :-) Mam cichą nadzieję, że FREELANCER mnie nie rozczaruje. FLANKER 2.0/2.5 - niezła gra, kiedyś dużo latałem, a tutaj śliczna grafika, dokładnie oddany Krym (mapę zrobiłem w Illustratorze, lotniska, miasta, wsie, rzeki, itd, że mi się chciało :-), niezły model lotu, i prosta klawiszologia, tudzież prosty i mocny edytor misji, których w samej grze właściwie nie było (ciekawe rozwiązanie :-) No, to w zasadzie tyle :-) A TERAZ siadam do Heroes IV ! :-) , zobaczę, może pogram trochę :-) Stary Wuj

30.03.2002
23:54
[17]

Yoshi [ Chorąży ]

Powstają , a owszem ale NIE na PeCeta . Zapomnij . Jedno słowo wyjaśnia wszystko : PS2 . I Japonia ( to już dwa słowa , ale co tam :) Parappa The Rapper 1 & 2 , ( oryginalna i świetna muzycznie gierka .. muzyczna ;P ) to tylko jeden z przykładów , których możnaby podać kilkadziesiąt ... Japońce mają głowy nie od parady , chociaż reszta świata zaczyna powoli ich doganiać w wymyślaniu coraz bardziej zakręconych gier , choćby ostatnio wydane na PS2 - State Of Emergency - symulator ulicznych zamieszek :))) [ o ile się nie mylę robili to goście od GTA albo Drivera ] ... Jest nieźle . Zasoby pomysłów są niewyczerpalne . To nie ropa naftowa kurcze :›

31.03.2002
01:47
smile
[18]

Bukary [ Generał ]

Czekacie na grę nowatorską? To poczekajcie na THIEFA 3... :)))

31.03.2002
08:55
[19]

tramer [ ]

a oprócz super engine'u U2 ma być coś nowego? chociaż faktem że Thiefy to najbardziej nowatorska gra ostatnich lat ;-]

31.03.2002
10:53
[20]

MOD [ Generał ]

Colobot -tak fajna gierka pomocna przy nauce programowania.Za pomoca robotow kolonizujesz planety.Najlepsze w tej gierce jest to ze dla kazdego robota mozesz napisac kilka programow dzialania.

31.03.2002
13:00
[21]

Osacz [ ony ]

np: ta o chakierach "Uplink costam" a za Pijusem moge podac i polecic gdyz gralem w demko przezabawna : "Sheep, dog & wolf" gdzie postaci sa rodem z bajek WB Looney Toons :)))))

31.03.2002
13:20
[22]

NoBraiN [ Pretorianin ]

Heh jezeli o mnie chodzi too dochodzee do wnioskuu zee mii bardziej zalez na tym aby graa bylaa gryyywaaaalnaaa......oczywiscie nie oznacza to ze jestem wrogiem nowego ... :))))

31.03.2002
13:35
smile
[23]

Zmara [ Generał ]

Jezeli licza sie gry w fazie beta, to.. PROJECT ENTROPIA. - jedyna taka gra MMO - ekonomia stworzona od podstaw na potrzeby gry - caly virtualny swiat z wszystkim - jezeli w rzeczywistosci nie masz samochodu, domu, samolotu, mozesz sie tego dorobic w grze - nic nie stoi na przeszkodzie, zeby zalozyc wirtualna firme, ktora bedzie przynosic prawdziwe zyski - za te zyski bedzie mozna kupowac rzeczywiste przedmioty z naszego prawdziwego swiata - to nie tylko sterylny swiat na wzor wielkich miast, sa tez tereny gdzie zyja rozne stwory - jedyna gra, gdzie za prawdziwe pieniadze mozna bedzie kupowac w grze przedmioty (odpowiedni przelicznkik jest forsy) - oczywiscie to wszystko dziala w obie strony - za duzo by tu opowiadac, polecam link: (wystarczajaco nowatorska gra?)

31.03.2002
13:38
[24]

MOD [ Generał ]

Zmara>>czytalem kiedys zapowiedz tej gry w SS.Autor zapowiedzi mial takie pytanko :A co bedzie jesli w grze zalozysz firme , ktora bedzie przynosci mega zyski?Czy autorzy gry wyplaca ci kupe kasy?

31.03.2002
13:41
[25]

Zmara [ Generał ]

MOD >>> nie autorzy, a reklamodawcy zamieszczajacy realne reklamy przedmiotow w grze(i nie tylko). Zreszta wszystko sie okaze jak bedzie "gold". Jak narazie to jest full wypas, zobaczymy co wyjdzie w praniu.

31.03.2002
13:41
smile
[26]

Zmara [ Generał ]

A najlepsze to to, ze za gre nie trzeba bedzie placic miesiecznie.

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.