GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Czy da się "zgadnac" kod karty doładowujacejw PRE-PAIDdzie?

31.03.2005
11:51
[1]

antonis [ Legionista ]

Czy da się "zgadnac" kod karty doładowujacejw PRE-PAIDdzie?

Tak sobie ostatnio pomyslaem: Ciekawe czy da się trafic ten 14 cyfrowy kod... probowalem juz sporo razy ale nie wychodzi... Mam POPa. Moze komus z Was udala sie ta sztuta? Czy to wogole jest mozliwe? Co a tym sadzicie ? pozdrawiam

31.03.2005
11:52
smile
[2]

Stranger [Gry-OnLine] [ Dead Man Walking ]

Dzizas, to juz moze probuj Totka... wieksze szanse :P

31.03.2005
11:53
[3]

dawidowe [ Generał ]

tez sie kiedys nad tym zastanawiałam ale nigdy nie probowalam

31.03.2005
11:54
smile
[4]

EnfoRzer [ Legionista ]

bueheehehehe lol ? Masz szanse 1:1000000 ze wtrafisz

31.03.2005
11:54
smile
[5]

piokos [ ]

a wiesz że jest przepis, że przy 10 błędnych próbach wpisania kodu blokują numer. i to nie pod rząd

31.03.2005
11:55
[6]

Stranger [Gry-OnLine] [ Dead Man Walking ]

Nawet jesli bys trafil to i tak sie tym nie nacieszysz, bo w POP-ie dostaje sie teraz paragoniki. Zalozmy, ze ktos dostal identyczny numer do tego, ktory wymysliles. Jak myslisz... komu Idea uwierzy? Osobie z paragonem czy Tobie?

31.03.2005
11:59
[7]

dawidowe [ Generał ]

no ja bym sie wkurzyla gdyby załadowała karte a tu nagle ze juz taki ktos numer miał

31.03.2005
14:27
[8]

Kuzi2 [ akaDoktor ]

Stranger- to zalezy gdzie kupujesz :) Ja tez zawsze kupuje przez "telepator" pani sklepowej ale nie spotkalem sie nigdzie indziej z taka metoda, jak jestem poza domem to zawsze dostaje normalne karty ze zdrapka :)

31.03.2005
14:54
[9]

|kszaq| [ Konsul ]

ja bardziej propounej zgadywac e do gier :D:D:D:D

31.03.2005
15:18
smile
[10]

gladius [ Óglaigh na hÉireann ]

kszaq - tego akurat nie trzeba zgadywać. Starczy dowolna wyszukiwarka internetowa.

A co do kodów na prepaida to jest lepszy sposób:

Umieszczacz na serwisach randkowych ogłoszenie: napalona, cycata dziewiętnastolatka, wydepilowania, blondynka, oral, anal full service, skontaktuje się z tobą po przesłaniu numeru najtańszej karty pop.

Acha, nie wolno zapomnieć o zdjęciach ściągniętych z jakiejś stronki z laskami.

31.03.2005
15:20
smile
[11]

_Robo_ [ Generał ]

gladius -> tyle ze teraz to juz malo kto na to leci, pare lat temu to bylo w modzie ;)

31.03.2005
15:21
[12]

gladius [ Óglaigh na hÉireann ]

_Robo_ na pewno znajdzie się wystarczająca liczba frajerów. Można też dać podobne ogłoszenie skierowane do ekhm, gejów, zwiększa to szansę na otrzymanie kodu.

31.03.2005
16:12
smile
[13]

® [ Chorąży ]

gladius >> tylko ze po ogłoszeniu na stronie dla gejów, oprocz numeru karty (co itak nie jest pewne) przez najblizsze 12 miesiecy bedziesz dostawał smsy czy zrobisz loda za dyszke... Sorry, ale ja juz wole wydac kase i samemu kupic sobie to doładowanie telefonu :]

31.03.2005
16:14
smile
[14]

® [ Chorąży ]

Aha, sorry za drugi post,
Co do zgadywania numerów, dawno dawno temu, za gorami i lasami, kiedy pre paidy dopiero wchodziły na rynek, był podobno programik generujący kody i co którystam sie podobno sprawdzał. Teraz to juź mysle ze technika za daleko poszła i wszystkie sieci zabezpieczyly sie przed takimi przekretami.

31.03.2005
16:45
[15]

|kszaq| [ Konsul ]

gladius owszem ale z jak się ktoś nudzi to niech sprobuje zgadywac e

31.03.2005
19:24
[16]

wiesław2 [ Konsul ]

ciekawa dyskusja :P

Probowalem, probowalem i nic ....

31.03.2005
19:36
[17]

Azzie [ Senator ]

Ktora liczba jest mniejsza? 49 do potegi 6, czy 10 do potegi 14 :) ?

31.03.2005
19:39
[18]

Coy2K [ Veteran ]

tego sie nie da zgadnąć, bo o ile mi wiadomo te numery generowane są "na gorąco"...

31.03.2005
19:48
[19]

SULIK [ olewam zasady ]

Azzie 49^6 jest mniejze niz 10^14

31.03.2005
19:52
[20]

Azzie [ Senator ]

Sulik : Wiem, to bylo pytanie retoryczne :)

Latwo to sprawdzic porownujac 49^6 z 100^13 :)

31.03.2005
19:54
[21]

SULIK [ olewam zasady ]

chyba 49^6 z 100^7 :)

31.03.2005
19:56
[22]

SULIK [ olewam zasady ]

ale nvm :)

pytanie pytaniem :)
tylko nie kapuje o co chodzi :)


a czekaj swota mi :)
49^6 to sznasa wygranej w totka
a 10^14 to szanasa trafienia liczby prepaida :D

31.03.2005
20:05
smile
[23]

Corragio [ Centurion ]

Nie ma to, jak upraszczanie sobie życia
Jeśli prawdopodobieństwo wygrania w totka określacie jako 49^6 to oznacza to, że każda liczba może wypaść dowolną ilość razy (np. 656565), a tak nie jest

Chyba nie uważaliście zbytnio na matmie w szkole, kiedy był rachunek prawdopodobieństwa ;)

31.03.2005
20:14
smile
[24]

Sudzione [ The Legacy ]

prawdopodobieństwo wygrania w totka jest równe 1 do 6 kombinacji z 49 czyli 49!/6!*43! konkretnie P=1/13983816 :]

31.03.2005
21:23
[25]

Indoctrine [ Konsul ]

Mówiąc krótko, zgadnąć się da, ale jak piszą ludzie powyżej, szanse małe.
Natomiast żadnego programu generującego nie ma i tyle. Numery są owszem, generowane, ale nie wedle jakiś kluczy tylko czystą metodą losową. Potem wprowadza się je do bazy danych, drukuje na karcie i już. Po wpisaniu, sprawdzany jest w sieci czy jest taki i jak jest, to z bazy znika a konto zostaje doładowane.

31.03.2005
21:41
[26]

Novus [ Generał ]

"49^6 to sznasa wygranej w totka " - bez sensu, to dlaczego nie kazdy kto gra trafia? zreszta przy takim prawdopodobienstwie(zakladajac ze jest mozliwe) to kazdy kto nie zagra tez wygra:)

Coy2k - jak to generowane na goraco. Przeciez te kody wlasnie w tej chwili zapisane i wydrukowane leza sobie np w kiosku ruchu, wiec moze sie zdarzyc, ze go zgadnę.

31.03.2005
21:44
smile
[27]

Kam-El [ Generał ]

W Wrocławiu łepki na studiach informatycznych napisali specjalny program do takich kodów ale tylko do sieci PLUS GSM+) i za połowę wartosci wymaganej karty masz swoj upragniony kod a co najlepsze zawsze działa :D:D

31.03.2005
21:45
smile
[28]

..:::Marbi:::.. [ I am Enjoy! ]

Na pewno się da zgadnąć - tylko nikt nie wie jak.

31.03.2005
22:07
smile
[29]

Borys_ [ Centurion ]

SULIK -> Od kiedy potęgi o takich samych podstawach mnoży się przez siebie? :P

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.