GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

SILENT HUNTER III (cz.19)

29.03.2005
11:09
smile
[1]

T_bone [ Generalleutnant ]

SILENT HUNTER III (cz.19)

Oto wątek dla wszystkich zainteresowanych nową odsłoną symulatora niemieckiego U-Boota z okresu II Wojny Światowej: SILENT HUNTER III

Obejścia kilku głównych problemów występujących w grze:

1.Brak widoczności przez UZO i lornetki na kartach Nvidi:
Błąd ma być podobno poprawiony wkrótce przez Nvidie, tymczasowo dodano nam w patchu 1.1 możliwość wyłączenia "particle effect" (eksplozje, dymy itp.) przy pomocy kombinacji Ctrl-P na czas patrzenia przez np. UZO.
2. Bład graficzny: wielkie białe koło i czarne niebo zasłaniające całkowicie widoczność:
Dziwny błąd z dziwnym rozwiązaniem, aby się go pozbyć trzeba odpalić grę z autoplay a nie ze skrótu na pulpicie.
3. Brak przycisku "ready" w multiplayer:
W czasie wyświetlania się informacji o łączeniu należy nacisnąć dwa razy Alt-TAB, wtedy OK powinno się przemienić w Ready.


".... Panowie, wybraliście najpiękniejszy zawod na ziemi. Jesteście Tu po to, aby nauczyć się umierać ..."

z przemówienia powitalnego do nowych ochotników wstepujących do Królewskiego Pruskiego Korpusu Kadetów

"U-booty to tchórzliwi łajdacy zatapiający nasze statki, zaś nasze submarines to dzielne i wspaniałe okręty, zatapiające nieprzyjaciół"

Winston Churchill definiujący róznicę między alianckimi a niemieckimi okrętami podwodnymi

"...Ten skurwiel na górze nie odpuści, wścieka się Bahr. Większośc ludzi nie ma już sił się podnieść. Niektórzy leżą skuleni, pokasłując nieustanie. Inni wymiotują. Inni robia pod siebie. Strumienie wody wdzierają się do wnętrza okrętu przez zawór kuchenny, uszzczelki śrub napędowych, zawory i kolektory wentylacyjne oraz wyrzutnie torpedowe.
- Jeże, Herr Kaleu !
Krzyk Ballmanna odbija się echem w uszach Bahra, kiedy potężny wybuch wstrząsa okrętem gdzies od dziobu. Woda morska z wyciem wdziera się do śmiertelnej rany otwartej w kadłubie przez jedną z bomb. Wciska pozostałe powietrze do nieuszkodzonych przedziałów kadłuba. Błony bębenkowe Bahra pękają. Kiedy ból eksploduje w jego czaszce, przypomina sobie, czego go uczono w szkole U-bootów. Słup wody o wyskości 1 metrów wywiera ciśnienie jednej atmosfery. Na głębokości 30 metrów ciśnienie równa się 30 atmosferom. Ale na jakim poziomie albo przy której atmosferze okręt podwodny staje się zgniecioną metalową puszką ?
Nikt nigdy nie wrócił, żeby objawic tę prawdę ..."

Atlantycka ruletka

"...Kriegsmarine stoi przed tym sądem i przed światem z nienaganna reputacją i podniesioną banderą. Próby umieszczenia wojny U-bootów na tym samym poziomie co potworne okrucieństwa gdzie indziej, nie powiodły się. Zostało dowiedzione, że prowadziliśmy działania zgodne z wymaganiami prawa międzynarodowego i humanitarnego w taim samym stopniu jak i nasi przeciwnicy..."

z wystąpienia wielkiego admirała Raedera w Trybunale Norymberskim przed ogłoszeniem wyroku


Link do strony gry ---> https://www.silent-hunteriii.com/uk/home.php

Link do portalu "matki" wirtualnej morskiej braci ---> https://www.subsim.com/

Link do portalu "biblii" o historii U-Bootów ---> https://www.uboat.net/

Link do najlepszej polskiej strony o tematyce Ubootwaffe ---> https://www.ubootwaffe.pl

Dodatkowe kilkaset MB muzyki gramofonowej ( głównie niemackie marsze, w sam raz na tryumfalne powroty do baz) ---> https://www.hostheads.com/marty100/SH3%20MUSIC/

Instruktarzowy filmik z pokazujący reczną konfiguracje TDC od poczatku do konca ---> ftp://64.45.193.111/video/sh3/tdcsalvo.avi (uwaga:73MB)

link na dole przenosi do poprzedniej części -->

29.03.2005
11:20
[2]

goldie2 [ Pretorianin ]

heh dzisiaj pierwszy :)

29.03.2005
11:21
[3]

Jagdtiger [ Pretorianin ]

SilentOtto - spróbuj więc wszystko ustawiać manualnie a od razu osiągnięcia ci drastycznie spadną...

29.03.2005
11:27
smile
[4]

Cacek [ Konsul ]

T_bone --> Ciesiesz sie, ze konwoj dotarl :)

Witam wszystkich serdecznie po swietach... chwilowo troche zamilkne, bo mam awarie NETu w domu i odzywam sie tylko w pracy a tu roznie bywa. W kazdym razie musze nadrobic zaleglosci :)

Maly OT: Ktos mial do czynienia moze z routerami D-Linka 504T i Neo? Mam pewne problemy i nie moge cos sobie poradzic? :)

Pozdrawiam,
Cacek

29.03.2005
11:28
[5]

SilentOtto [ Faraon ]

Jagdtiger --> Ale to się ma nijak do rzeczywistości. Torpedy też mam sam ładować? :)

29.03.2005
11:39
smile
[6]

dasintra [ Pretorianin ]

T_bone ----> w poprzedniim wątku pisałeś o zabójczych jeżach. Prawda! Kto nie wierzy niech zarzuci sobie scenariusz "U-505". Gwarantuje takie zrzuty że długo będziecie je pamiętać. Dodatkowo okazuje się że samymi bombami nie można dostać aż tak wielkich uszkodzeń, przebywając oczywiście na dużej głębokości. Jeż natomiast spada, spada; boooom i mamy ekran podsumowujący misję. Obawiam się ze jak większość z nas dojdzie w końcu do roku 1944 to będą bluzgi pod adresem wrogich eskortowców. Jestem tego pewien.

29.03.2005
11:47
[7]

goldie2 [ Pretorianin ]

manualne ustawianie torped jest fajne ale ja wole polegac na swojej zalodze . w koncu to jestem szefem na okrecie a szefowie nie musza wszystkiego robic sami :) czasami z nudow sam ustawiam tdc .. zwlaszcza jesli jakis niszczyciel na mnie poluje a mam okazje go ustrzelic. Mimo wszystko warto zapoznac sie z tematem ustawiania tdc i pocwiczyc .. ja opanowalem do perfekcji ustalanie glebokosci celow co przydaje sie bardzo podczas atakow z zapalnikiem magnetycznym. Z cala pozostala reszta jakos daje rade i jest to calkiem fajne ale moj oficer jest lepszy wiec dlazcego mam z nigo nie korzystac. Dobijanie okretow przeciwnika to moja specjalnosc .. ustawianie tdc jest banalnie proste :)

29.03.2005
11:50
[8]

Jagdtiger [ Pretorianin ]

SilentOtto - ale w rzeczywistości to właśnie kapitan zwykle rozrysowywał atak. W wynurzeniu współpracował z pierwszym oficerem, który z mostka podawał mu namiary a w zanurzeniu jak peryskop był obok map to mógł to robić osobiście.

29.03.2005
12:01
smile
[9]

Cacek [ Konsul ]

goldie2 --> a moglbys cos wiecej napisac na temat tego ustalanie glebokosci celow, jestem bardzo ciekawy :)

29.03.2005
12:27
smile
[10]

karolS [ Centurion ]

Cacek ---> moze nie tyle jesteś ciekawy :> co zainteresowany - ja tez ja tez :DDDD

panowie po co w TDC ustawia sie odlaglosc skoro gdy celujemy do okretu to ma w niego trafic wiec wiadomo ze nie damy mniejszej odleglosci a wieksza jest niepotrzebna bo jak trafi to po co niby ? a jak nie trafi to moze trafi kogos dalej - wtedy pasowaloby ustawiac maksymalny zasieg - a nuz trafi inny statek w konwoju ?

29.03.2005
12:33
[11]

goldie2 [ Pretorianin ]

---> Cacek

ja to naprawde robie na oko .. w tej chwili mam juz dosyc spore doswiadczenie, ale jesli widze jakis okret po raz pierwszy to posylam dwie torpedy zazwyczaj, jedna plycej druga glebiej. Tankowiec T3 potrzebowal 9m, T2 okolo 8- 8,5 .. liniowiec .. no coz .. tego dokladnie nie wiem ale gleboko .. mysle ze tez 9 .. niszczyciele 3,5-4m max, co do C2, C3 . .hm zazwyczaj 8 i troszeczke .. czasami oficer podaje ze nie trafilem co znaczy ze wybucha tuz pod stepka :) .. takie torpedy lubie najbardziej ale trudno wyczuc bo to kwestia niemalze centymetrow. Ostanio coraz czesciej mi sie udaje :) .. ciezko wyczuc jak statek nabiera wody .. wtedy (jak w wypadku tego liniowca) nawet 12 metrow albo glebiej .. zalezy ile tej wody nabral :) .. wszystko na wyczucie

29.03.2005
12:37
[12]

goldie2 [ Pretorianin ]

---> karolS

torpeda pokonuje ta odleglos o ktorej mowisz w okreslonym czasie, skad mozesz wiedziec czy torpeda chybila, czy nie jesli nie ustawisz odleglosci .. chronometr nie klamie zazwyczaj :)

29.03.2005
12:43
[13]

Jagdtiger [ Pretorianin ]

KarolS- odległość ustawia się w TDC nie po to żeby ustawić zasięg torped. Jeśli chybią to i tak popłyną dalej. Odległość do celu jest potrzebna TDC do ustalenia z jakim wyprzedzeniem wystrzelić do celu. Na chłopski rozum: jeśli cel jest blisko i płynie przed nami od lewej strony peryskopu na prawą to trzeba strzelić z mniejszym kątem niż gdyby cel był dalej. Jeśli jest dalej to pokona większy dystans zanim torpeda do niego dopłynie.

29.03.2005
13:09
[14]

Jatzoo [ Pretorianin ]

Czyż to nie piękny widok...? :-)
---------------------------------->


PS. No niestety, jak widać moje obawy się potwierdziły :-(
W mailu wszystko Wam (wybrańcom :-) napisałem.

29.03.2005
13:27
smile
[15]

Bahr [ Pretorianin ]

dasintra-->> napisałeś:"...samymi bombami nie można dostać aż tak wielkich uszkodzeń, przebywając oczywiście na dużej głębokości. "

A jakie różnice będa w uszkodzeniach okrętu przy wybuchu jeża a jakie przy wybuchu bombki głębinowej, gdy ta eksploduje 3-4 metry od U-Boota (czyli nawet dalej niż jeż)??? - Takie same (bul bul bul) :-))

"Fenomen" jeża nie polegał na tym że zadawał większe uszkodzenia w porównaniu z "Wabos", ale na tym, że trudno było zrobic przed nimi unik ze względu na ogromną ich ilośc jaką każdorazowo zrzucano na U-boota (niszczyciel mógł zrzucic 8-10 Wasserbomben wobec 24 pocisków z Jeża -to jak porównanie możliwości zrobienia uniku przed kilkoma głazami (bombami gł.) zrzucanymi na twoją głowę z powierzchni a unikiem przed gradem "kamyczków" (pocisków z jeża), z których bliski kontakt z każdym z nich z osobna (miały zapalnik magnetyczno- zbliżeniowy) kończył się........wiadomo jak....:-))))))))

no, i było to oczywiście wygodniejsze dla załóg niszczycieli- wybuch jeża = zniszczenie U-boot'a


Pozdro, U-305 :-))))

29.03.2005
13:33
[16]

dasintra [ Pretorianin ]

Bahr ------> jeśli bomba eksploduje 3-4m od okrętu, to cała załoga idzie w butach do nieba. W przypadku jeża, granaty spadają w takiej ilości, że prawdopodobieństwo bezpośredniego trafienia jest o wiele większe niż przy zwyczajnych bombach. Widziałem co jeż zrobił z moją IXD2

29.03.2005
13:38
[17]

Stary Wuj [ Generał ]

Witajcie po Świętach Stare Dziady :-))))

Ledwo na oczka patrzę po 9-ciu nocnych
godzinach w autobusie, ale o ile pamiętam
JEŻE eksplodowały jedynie po uderzeniu
w U-boota, zasięg o promieniu 40 - 80 metrów,
nie były nastawiane na żadną głębokość w przeciwieństwie
do bomb głębinowych, to tyle, jest się czego bać :-)

Stary Wuj

29.03.2005
13:40
smile
[18]

Stary Wuj [ Generał ]

A promień rażenia bomby głębinowej
jest uzależniony od głębokości, wiadomo,
ciśnienie hydrostatyczne, na niewielkich
głębokościach (20 - 60 metrów) wybuch
takowej już 40 metrów od U-boota był
bardzo szkodliwy :-)

Stary Wuj

29.03.2005
13:47
smile
[19]

Misza [ Prefekt ]

Ahoooj Panowie (witam po świętach....)


W nawiązaniu do moich wcześniejszych postów... co sądzicie- żeby zacząć powoli zacząć już zebrać w jednym miejscu najważniejsze plusy i minusy (żeby nie pominąć, żadnego aspektu przy recenzji, którą powoli czas zacząć dłubać...)

Proponuję na zasadzie (copy&paste) dopisywania kolejnych plusów i minusów...

+

-

29.03.2005
13:48
[20]

T_bone [ Generalleutnant ]

Jatzoo---> Zdaje się że ja żadnego maila nie otrzymałem.

29.03.2005
14:09
smile
[21]

koxbox [ ]

Wymarzony parol! maly dystans, piekna pogoda i na drodze 2 nieruchome cargo shipy :)
Staly bez zycia jakby ktos wybil cala zaloge. Myslalem ze to zasadzka, ale przeciez to tylko gra.
Deck gun podziurawil jednego, a drugi bez reakcji na dewastacje "brata" przyjal piekna torpede w sam srodek...

29.03.2005
14:09
[22]

dasintra [ Pretorianin ]

Misza ------> no to zaczynamy; podobno najlepsza recenzja to taka, w której ukazuje się najsłabsze strony:


(-):
- głosy naszej załogi są tak słabe, że człowiek może myśleć że ma na swoim pokładzie samych anemików! Najbardziej odczuwa się to podczas zanurzenia alarmowego.
- brak innych okrętów podowdnych da się od 1942 roku wszyskim graczom we znaki
- w porównaniu z SH2 jest zdecydowania mniej jednostek wojennych. Wcale nie ma ciężkich krążowników (chyba tylko Admiral Hipper) i jeden duży lotniskowiec. Skandal!!!
- manual pisze o różnych ciekawych rzeczach które można wykonywać, a w rzeczywistości ich brakuje (chociażby mozliwość wezwania eskorty przy powrocie do bazy - ja czegoś takiego nie widziałem)
- automatyczny powrót (lub jak to ktos nazwał - teleport) to najwiekszy dowcip w SH3.

inne mniej istotne (chociaż również dające po głowie):
- brakuje opcji automatycznego wyjścia z portu, co powoduje że można się w nocy wpakować ma pirs albo plażę (szczególnie w Lorient). Zaskakujące jest to, ze automatyczny powrót jest natomiast możliwy!
- pośpiech wymuszony przez Ubisoft zaowocował licznymi bugami występującymi w grze, a konieczności używania kombinacji Ctrl+P żeby móc włączyć UZO i lornetę nie będę już komentował....

Jeśli chodzi o (+):
- przede wszystkim gra się w końcu ukazała, chociaż szczerze mówiąc nie myslałem że zdołam wytrzymać psychicznie ostatnie 3 tygodnie.
- grafika którą moglismy oglądać na trailerach jest w rzeczywistości znacznie lepsza
- system dowodzenia całą załogą został ciekawie przedstawiony


to tak na początek. Oczywiście mółbym wpisać o wiele więcej plusów, bowiem gra jest naprawdę superb, ale postanowiłem skupić się na niedociągnięciach :-D

29.03.2005
14:14
smile
[23]

koxbox [ ]

Juz za rok bedzie czesc 4 wiec chyba tam pojawia sie wilcze stada, wiecej statkow, inne lodzie podwodne i eskorty.

29.03.2005
14:15
[24]

Jagdtiger [ Pretorianin ]

No to ja zacznę od minusów:

- brak wilczych stad (to się może zmieni w addonach)
- niemożność obsadzenia działek plot przy niewielkich falach (podobnie z działem pokładowym)
- bug w szkoleniu - obojętnie ile egzaminów się skończy pozytywnie to i tak renown dostaje się 1500
- odbijające się torpedy, pod kątem innym niż 90 stopni, z zapalnikiem uderzeniowym
- puste kotwicowiska w portach
- friendly fire u alianckich niszczycieli i eskortowców

Na razie tyle.

29.03.2005
14:20
[25]

dasintra [ Pretorianin ]

Jagdtiger -----> heh, te kotwicowiska to naprawdę duże niedociągnięcie. Pamietam jednak jak pływałem w SH1 i wpływałem do Kure lub Nagasaki. Ile tam było towaru! A wszystko bronione tylko i wyłącznie przez jeden niszczyciel. Z resztą twoich argumentów zgadzam się całkowicie

T_bone --------> to jest nas już dwóch, też maila nie dostałem :-(

29.03.2005
14:24
[26]

T_bone [ Generalleutnant ]

Jagdtiger----> Dziwne masz te zapalniki uderzeniowe, pewnie od T-I :P U mnie odbijają się magnetyczne pod każdym kątem :P

Tak na marginesie to dynamiczna kampania ma zaskryptowane niektóre "wydarzenia" i tak np. w danych okresach czasu można znaleźć w Scapa Flow stojące duże okręty wojenne :P

29.03.2005
14:50
smile
[27]

karolS [ Centurion ]

+y: niezla grafika , duza ilosc jednostek , lotnictwo , crew managment , mozliwosc szkolenia załogi , mozliwosc upgrade okretow


-y:(nawet w patched nonDemo) bledy z savami (czasami) , duze wymagania co do podsystemu pamieci) , smieszne rozwiazana sprawa powrotu do baz , dud torpedy , bledy w skryptach i AI załogi , niektore dzwieki

29.03.2005
14:57
[28]

Jagdtiger [ Pretorianin ]

Może nie wszyscy jeszcze to czytali:


1. Wolfpacks
For Wolfpacks we need specific AI (sub AI), this is a complex task and if there is some serious development time at our disposal it could be included if we make an add-on.

2. Ships in harbours, destroyer & warship patrols, anti submarine nets, sunk ships on the bottom, harbour traffic...
This may be possible in a future patch.

3. Milk cows and re supply
This may be possible in a future add-on (but we would need to deal with some other difficulties first before concerning ourselves with this feature).

4. Special missions (mine-laying, saving someone, reconnaissance, weather reports...)
The weather report is only useful if we have Wolfpacks, if we don't have Wolfpacks this feature is not useful.

5. Communication with Bdu (complex and lots more of it)
This may be possible in an add-on (it’s another complex task), but would require Wolfpacks for it to be useful for communications.

6. Records to play on the gramophone
Players may use any music for the gramophone... We intended to have well known music from WWII but the records had copyrights which we were unable to obtain and use.

7. FIDO torpedoes
This is an instant kill "feature" that we decided to not add... From our point of view, the game has nothing to gain if we add this feature... The game will become very difficult at the end of the war and adding this feature is not the best idea...

8. Higher resolution options
No way for this.

9. Harbor traffic in home bases
This may be possible in a future patch... we already had planned to do that for a patch. There was not enough time to edit the harbours. The main focus was the campaign data and the ship lanes, patrol lanes... far more important… (because 90% of the gameplay is on those lanes not on harbours)

Also, it may be possible to add the minefields in a future patch.

Anyway, we wanted to have everything from what we promised there because we know that is possible to have them... but in the end there was not enough time for everything.

We should build the world for Silent Hunter III... and I always wonder how someone succeeded in building the world in seven days...!?! I’ll never understand that! Smile

Best,
Cristian Hriscu-Badea
Game Designer and 3D Artist

29.03.2005
15:00
[29]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

mi sie pare razy zdarzylo ze jak nieprzyjacielski niszczyciel przeplywal nademna i zachaczyl badz o kiosk badz o peryskop to tonal potem :PPPPPPP

29.03.2005
15:08
smile
[30]

Bahr [ Pretorianin ]

Jagdtiger-->>heh "This may be possible in a future..."- to powinien byc ich szyld reklamowy :-DDDD

Pozdro, U-305

29.03.2005
15:44
[31]

T_bone [ Generalleutnant ]

Wyszedłem na kolejny patrol na U-385 (kampania na morzu śródziemnym). Skierowałem się w stronę Gibraltaru i oczekiwałem na jakiś konwój. W czasie podróży zatopiłem dwa małe frachtowce :) Wkrótce dopłynąłem do celu, trzymając się w bezpiecznej jak mi się wydawało odległości od samego Gibraltaru. Dostałem meldunek o konwoju, skierowałem się na przechwycenie jednak nic nie wykryłem, nad ranem dostałem kolejny meldunek i ruszyłem w pościg. Tym razem także na nic nie trafiłem, za to gdy wstało słońce wykryłem impulsy radaru. Zrobiłem najgorszą z możliwych rzeczy, zlekceważyłem przeciwnika i wydałem idiotyczny rozkaz "na peryskopową, przecież już nie raz widziałem samoloty :P". Sunderland strzelał do powoli zanurzającego się U-boota, zrzucił pare bomb. Trafiły bezpośrednio, okrętem tak rzucało na boki że myślałem że straci sterowność, niesamowity widok. Integralność kadłuba 50%, poważne uszkodzenia, rozkazałem wynurzenie chcąc obsadzić działka pplot kiedy bomba trafiła w pokład zupełnie je niszcząc. Integralność kadłuba 5%, poważne przecieki, okręt zygzakuje niczym antylopa uciekająca przed gepardem. Minute później bomba trafiła w pokład i kiosk dosłownie eksploduje <koniec patrolu>
Tak poległa cała załoga U-385.

Teraz czekam na przesyłkę od Jatzoo i wystartuje z właściwą kampanią od 1939r, planuje soczyste raporty :)

29.03.2005
15:58
smile
[32]

koxbox [ ]

Ja juz odinstalowalem pirata, za duzo czasu zajmuje i patche na nic...
Poczekam na polskiego fulla!
Gra jest wysmienita i warto poczekac na polatana polska wersje!

29.03.2005
16:03
[33]

dasintra [ Pretorianin ]

T_bone ----> ciekawia historia. Też się kiedyś przeliczyłem i jak mi trzasnęło bombkę na głębokości preyskopowej to nie było co zbierać. też czekam na przesyłkę oraz równiez planuje AAR-y (i to takie długie, których nikt nie bedzie chciał czytać) :-D

29.03.2005
16:11
[34]

goldie2 [ Pretorianin ]

Oj ja rowniez przekonalem sie ze samoloty za zabojca Ubootow .. zawsze lekcewazylem zagrozenie bo nigdy nie trafialy .. wystarczyla jedna bombka uszkadzajac mi silniki i pozamiatane. Jeszcze, na domiar zlego wezwaly niszczyciel, ktory nie pozwolil dokonczyc niezbednych napraw i zalatac przeciekow.

29.03.2005
16:12
[35]

karolS [ Centurion ]

hehe na forum subsim kolesie tez maja z niejedna rzecza problemy - niech za przyklad sluzy ten chocby cytat: After 6 Patrols which should make a veteran out of any Sailor my SO is still trying to find the power switch... buhahahha :)))

ponawiam pytanie zadane w poprzedniej czesci watku - jak dziala zdolnosc medic ? czy taki gosc umieszczony w chilloutowni pomaga szybciej wyjsc ze zmeczenia zalodze czy jak ? ;/

29.03.2005
16:16
[36]

goldie2 [ Pretorianin ]

--> karolS
Medyk w zaden sposob nie pomaga szybciej odpoczywac ani relksowac sie zalodze .. no chyab ze przejdzie trening masazysty ;P

raz mialem okazje sprawdzic jak dziala medyk bo mialem po trafieniu babka jednego rannego na opkladzie .. niestety nie doczekalem sie skutkow przebywania medyka z rannym marynarzem bo kolejna bąbka pozbawila zycia niedoszlego rekonwalescenta :)

29.03.2005
16:20
smile
[37]

karolS [ Centurion ]

goldie2 dobre :)))

spojrzcie na ten watek - tez omalo co nie poskladalem sie ze smiechu hehheh

29.03.2005
16:37
[38]

dasintra [ Pretorianin ]

karloS ----> naprawdę znakomite :-DDDDDD

Przy okazji: kiedyś widziałem takiego JPEG'a gdzie przedstawione były wszystkie możliwe upgready naszych U-bootów na przestrzeni całej kampanii. Nie wiecie gdzie tego screena można dostać?

29.03.2005
17:05
[39]

T_bone [ Generalleutnant ]

dasintra---> W grze przy ekranie doboru sprzętu na U-boota klikasz na pytajnik w prawym dolnym rogu :)

29.03.2005
18:55
[40]

Jatzoo [ Pretorianin ]

Przed chwilą skończyłem razem ze Starym Wujem degustację oryginałów SH3 :-)

Dziwne sprawy się dzieją :-|

Muszę się zgodzić z tym, co kiedyś powiedział Stary Wuj - co osoba, to inna wersja SH3 :-|
Na wersji DEMO, bez problemów chodziło anizo x8, filtrowanie x16 oraz cała reszta ustawiona na maxa - i nie zacinało. Przy oryginalnej grze - przy takich ustawieniach gra się nie ładuje - czarny ekran :-\ Jeżeli jednak wyłączę anizo i filtrowanie - gra się odpala bez problemów - ale różnica w grafice jest jednak spora, i na dodatek przycina - dlaczego na DEMIE działa bez problemu, a na oryginale nie...? To już chyba tajemnica Janusa :-) Kolejna sprawa ze StarForcem - po instalacji (system z A120% oraz Deamon Tools'ami), i pierwszym uruchomieniu gry, pojawiła się informacja - że za dużo płyt w systemie?!?! Czytam, i nie wiem o co chodzi - a zapomniałem o 'demku' podpiętym do DT ;-)
Po jego 'odpięciu' gra odpaliła sprawdzanie weryfikacji płyty - i się na tym zwisło. Restart, i kolejna próba - tym razem pozytywna. StarForce poza tym, że jeszcze bardziej wydłuża czas ładowania gry - nie czyni większych problemów (choć Stary Wuj już namawiał mnie na mały formacik dysku :-) Dobre jest również to, że moja i Starego Wuja wersja posiada... taki sam klucz :-) Pewnie tłoczyli hurtowo i nie chiało im się zmieniać nadruku na płycie :-) Pozostałych kopii nie sprawdzałem :-)

Zaraz sprawdzę co to za ustrojstwo GameShadow, i jak się sprawuje patch 1.1 - może się poprawi :-)


PS. Przesyłki wysłane jako polecone priorytetowe (z jednym wyjątkiem - ale wyjątek wie o co chodzi :) - powinny jutro dojść.
PS2. T_bone - poszedł mail do Ciebie.....

29.03.2005
19:09
[41]

T_bone [ Generalleutnant ]

Jatzoo---> przyjąłem. Aż strach się bać jak to będzie działać :P

29.03.2005
19:17
[42]

olivier [ unterfeldwebel ]

Jagdtiger. Twórcy musieli się mocno śpieszyc skoro tak wiele wydawałoby się ważnych elementów ma być dostępnych dopiero w dodatkach do gry.

29.03.2005
19:55
[43]

djh [ Legionista ]

to skoro wersja ang ma tyle problemow to az strach pomyslec co bedzie po jej spolszczeniu, widze ze i tak cenega nie spieszy sie z jej wydaniem co wydaje mi sie przez nie szanowanie klienta, jednak mysle ze jak ludzie pograja w te demka to juz sie naciesza i o wiele mniej osob kupi PL. Powodzonka

29.03.2005
20:24
[44]

edwinos [ Centurion ]

hmmmm...sluchajcie o co moze biegac ?

Oficer wachtowy wykryl angielskiego cargo. Z racji, ze to noc....ja na powierzchni, wiec spokojnie doscignalem go i wykonczylem swoim dzialem.
Teraz problem-pytanie z ktorym sie zwracam sie do Was:
- dlaczego na mapie nawigacyjnej wogole go nie widac, mowie o sytuacji, gdy WO melduje, ze namierzyl okret ?
- po namierzeniu i zatopieniu: dlaczego nie widac miejsca wiecznego spoczynku Angola, tak jak to mialo np miejsce podczas treningow w Naval Academy ?

wersja DEMO gry...ale nie mowcie mi ze to wina wlasnie dema.....bo jak czytam posty od czesci 1 - 19, to widze ze z oficjalnymi tez sa niezle jaja

Jesli macie jakies sugestie, co moze byc przyczyna tego stanu, ze oprocz swojego kursu na mapie nawigacyjnej nie mam zadnych naniesionych wykrytych namiarow, to zamieniam sie w słuch d:o)

Gram na 92% realism....mam pozostawiony tylko widok z wolnej kamery

29.03.2005
20:35
[45]

Jatzoo [ Pretorianin ]

edwinos --> ale odpowiedziałeś sam sobie na swoje pytanie: "Gram na 92% realism....mam pozostawiony tylko widok z wolnej kamery" - wyłączyłeś opcję 'Boga na mapie' - czyli poza Twoimi nakresami nic nie zobaczysz...

29.03.2005
20:54
smile
[46]

edwinos [ Centurion ]

aaaaaa.....czyli wg zasady: "jak żeś taki mądry i chcesz sobie grac na 92% ----> no to masz i radź sobie sam !!!"

no i dobrze !

Po szkole morskiej wybralem sobie przynajmniej dobrego Weapon Officer'a (WE) .... mysle ze z nim nie zgine

thx Jatzoo

PS. a Ty czasem nie jestes z Podkarpacia ? .....jakos tak gdzies z czytania wczesniejszych postow sobie to zaszufladkowalem ;o)

29.03.2005
21:03
smile
[47]

Jatzoo [ Pretorianin ]

edwinos --> jakaś permanentna inwigilacja :-) na podkarpaciu zdażyło mi się mieszkać przez prawie ćwierć wieku - i nadal tam zaglądam od czasu do czasu :-D

A co do SH3 i moich testów ze Starym Wujem - zapomniałem napisać najważniejszego.
Bawiliśmy się nawigacją na mapie (włączona opcja pokazywania wszystkich kontaktów), i wykryliśmy dwa neutralne kontakty. Po zrobieniu zooma na mapce - pozostał tylko jeden (ten drugi było słychać na hydrofonach). Zoom o 'oczko' niżej - kontakt znów na mapie. Zoom o 'oczko' wyżej - znów go nie ma..... I tak w kółko...



29.03.2005
22:45
smile
[48]

Robson_26 [ Chorąży ]

Siemka.

Ale się wpie...łem.
Wracam do portu (oczywiście bez teleporu) z drugiego patrolu--39000BRT--, już widzę doki....a(myślę) skoczę na fajke i jak wróce to już prawie..... No i stało się, wpakował się na falochron.
Od 16 godziny pływałem bez żadnego zasranego save'a i w porcie wpakowałem się na mur...........:(

29.03.2005
23:12
[49]

dasintra [ Pretorianin ]

Próbowaliście już scenariusz "Giblartar"? Nie? To koniecznie sprawdźcie. Naprawdę mało przyjemnie tam się robi. Grunt to trzymać się od niszczycieli w zasięgu ponad 2000m. Jest tylko mały problem: kutry. W nocy nie widać ich z daleka i wyskakują w odległości 300metrów! Natuchmiast zlatują się eskortowce irobi się gorąco. Zanim się zanurzyłem miałem średnie uszkodzenia, a na 30metrach dostałem jeszcze serię bomb. Okręt schodzi coraz głębiej, fala uderzeniowa spowodowała przecieki, pożar; zgasły zarówki i zrobiło się w środku tak klimatycznie. Wszędzie dym, wiara panikuje, krótkie błyski świateł, 70, 80, 100m.......................................................................................................


Robson_26 -----> to się można wkur**** :-)

29.03.2005
23:18
smile
[50]

Cacek [ Konsul ]

Robson_26 --> A mowia, ze palenie zabija ;-)

29.03.2005
23:36
[51]

Gasto [ Pretorianin ]

Od 2 dni plyne we mgle, widocznosc niecale 400 metrow... po dlugim szukaniu dzwekow wielorybow wreszcie kontakt preskopowa, cel - piekne 7900 ton zlomu,, idealna pozycia do strzalu, daje komende cel, pal poszly dwa cygara i ... dzzyn, dzyn, oba niewypaly.... i tu pytanie jaka jest minimalna odleglosc do strzalu (moja wynosi 298m), a najlepiej jakies solucje ja zatapic mojego Tommiego aha i do tdc jeszcze nie doroslem ,,,,

29.03.2005
23:37
smile
[52]

T_bone [ Generalleutnant ]

Dalsze testy gry, spotkałem w kampanii grupę hunter-killer ;)
Chciałem zatopić lotniskowiec ale ten skręcił, wystrzeliłem jednak torpedkę w niszczyciel. Czy wróg jest skuteczny ?? Cóż, obrzucał mnie bombami jednak nie tak długo i celenie jak się spodziewałem, aczkolwiek jedna seria trafiła mnie i zniszczyła całkowicie stanowiska FlaKów, były też pomniejsze uszkodzenia reszty okrętu (woda się lała do centrali :D). Zgubiłem wroga wieczorem, po wynurzeniu odrazu zobaczyłem formacje Avangerów z lotniskowca, bomby i zanurzenie. W nocy szukał mnie niszczyciel z reflektorem, rano znowu cała chmara samolotów. Ale ostatecznie przeżyłem.

29.03.2005
23:48
smile
[53]

Krwawy [ Generał ]

Prosze o pomoc ---->
Otrzymalem taki komunikat i nie wiem jak go ugrysc.

29.03.2005
23:50
[54]

Gasto [ Pretorianin ]

krwawy --> obawiam sie ze jedyna mozliwosciaa jest zmiana karty graficznej

30.03.2005
00:02
smile
[55]

edwinos [ Centurion ]

Krwawy ----> na moim GeForce 3 Ti200 jest dokladnie tak samo, nie mam PixelShaderów i hula spox; pamieci tez mam 512 MB...ale swap zwiekszylem sobie do 766 MB

30.03.2005
01:24
[56]

hohner111 [ DragonHeart ]

edwonos --> ale spalnol lol...GF3 ma pixel shader 1.1 :D

30.03.2005
01:24
[57]

hohner111 [ DragonHeart ]

Swoja droga ---> czy to nie piekny widok ;)

30.03.2005
01:40
smile
[58]

Ragn'or [ Konsul ]

To jest screen z gry?Nie wierzę.Chyba nie.

30.03.2005
07:09
[59]

Jagdtiger [ Pretorianin ]

Takie screeny to może będą z SH5

30.03.2005
07:51
[60]

Krwawy [ Generał ]

Jeśli mowa o hulaniu na grze, to jako takie odbywa sie:D
Chodzi o to ze morze jest w postaci białej tafli, obsada mostka bez lornet a załoga w środku uformowana jest z plazmy :D

Jeśli ktokolwiek ma wiedze co można ulepszyć, prosze o pomoc w postaci "łopatologicznej" (elementarnej). Z gory wielkie dzięki

Lt. Krwawy dowódca U511

Wujek Aldi żegna uwielbianego Asa ----->

30.03.2005
08:38
smile
[61]

Jatzoo [ Pretorianin ]

To na prawdę jakaś żenada.... w UBIkacji znów nie mają SH3, w innych sklepach podobnie :-|
Drugi nakład rozprzedany został w ciągu.... 4 dni :-D

Wczoraj ze Starym Wujem testowaliśmy multi.... jest obiecująco chociaż nie wiedzieć czemu, moja VII-ka (z 44 roku z załogą samych weteranów) rozpadła się na części na zaledwie 100 metrach (nie byłem atakowany przez nikogo). Może to tylko jakiś wypadek przy pracy :-)

Stary Wuju - trzeba dziś koniecznie dokończyć testy :-D

30.03.2005
08:52
[62]

U-boot [ Karl Dönitz ]

Krwawy - podaj jaka masz kartę grafiki i może na jakich sterownikach działasz

Jeśli przyjąłeś imię U-511, przeczytaj sobie jego historię :-))

30.03.2005
08:53
smile
[63]

Misza [ Prefekt ]

Ahooj Panowie...

nie krywam, że sam z niecierpliwością czekam na wynik Waszych testów multi... :)))


No i tradycyjnie będę wdzięczny za garść kolejnych subiektywnych wrażeń, które będzie można "zapodać" w recenzji gry...

30.03.2005
09:01
[64]

Jagdtiger [ Pretorianin ]

Dużym minusem są też tonące od własnych bomb niszczyciele. Co prawda zdarzało się, że jak niszczyciel poruszał się za wolo i bomby spadły zbyt blisko to okręt doznawał uszkodzeń ale nigdy tak, żeby od razu zatonąć. Zresztą takie przypadki były sporadyczne. A u mnie już dwa bombardujące mnie niszczyciele poszły same na dno.

30.03.2005
09:29
[65]

Krwawy [ Generał ]

Karta graficzna :

NVIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8X

wersja sterownika:

5.6.7.3

30.03.2005
09:55
smile
[66]

Krwawy [ Generał ]

Ubi---> psia krew czułem... czułem ze to musi być dobry numer dla U-boota :D Numer akademickiego pokoiku nie moze byc zły :))

30.03.2005
10:11
[67]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

Czy moglby ktos nakreslic roznice pomiedzy poszczegolnymi wartosciami ustaweinia 'realism' ?

30.03.2005
11:05
[68]

Jagdtiger [ Pretorianin ]

Chodzi ci o to co znaczy np "limited fuel" ?

30.03.2005
11:35
[69]

T_bone [ Generalleutnant ]

Krwawy---> SH3 nie działa na żadnych MXach itp. Jeśli chcesz grać, kup nową kartę graficzną, dziś już coraz mniej gier obsługuje MXy tak na marginesie.

30.03.2005
11:40
[70]

seven3 [ Legionista ]

Panowie...ponawiam pytanko...może zagramy cos wieczorkiem online?



Pozdro U-73

30.03.2005
12:23
[71]

dasintra [ Pretorianin ]

seven3 ----> jeśli Poczta Polska dostarczy mi dzisiaj mój egzemplarz SH3 to jestem ZA!

30.03.2005
12:25
smile
[72]

Da real Odi [ Konsul ]

seven3 -> Ej!!! Ja jestem U-73!!! czyzbys byl moim oficerem nawigacyjnym??? :D

30.03.2005
13:15
[73]

seven3 [ Legionista ]

sorry :)... w takim razie będe musial napisac podanie o przydzielenie mi innego okretu :)

30.03.2005
13:23
smile
[74]

Johnyse [ Legionista ]

Witka

Dziś może przyjdzie do mnie paczuszka i testy porobie :)
Ciekaw jestem co poprawia ten path z tego co czytałem niebawem beda musieli wypiścić 1.2 heheh

Dla zainteresowanych obliczanie dokładnej pozycji celu, zapraszam pod link

30.03.2005
13:34
smile
[75]

Stary Wuj [ Generał ]

JATZOO --> ja musze najpierw troche w singla pograc,
opanowac interfejs :-) , zobaczyc te bugi na wlasne oczy,
Niemniej bedziemy w kontakcie.

POZDRAWIAM

STARY WUJ

30.03.2005
13:35
smile
[76]

Stary Wuj [ Generał ]

A przy okazji, MASZ GDZIES LINKA
do postu jak mozna numer U-boota
w kampanii zmienic ????

Stary Wuj

30.03.2005
13:39
[77]

marioos [ Chorąży ]

Johnyse --> link ktory podales nie dziala. :(((

30.03.2005
14:01
[78]

seven3 [ Legionista ]

Panowie...czy ktos dowodzi U-74?,bo szukam uboota do ktorego mógłbym dostac przydział..:)

30.03.2005
14:22
smile
[79]

dasintra [ Pretorianin ]

Za chwilę ide na francuski i po drodzę zdemoluję chyba urząd pocztowy! Gdzie kur** mój SH3! Całe przedpołudnie czakam na listonosza, a jego nie ma!

Scheissssssse

30.03.2005
15:17
smile
[80]

Krwawy [ Generał ]

Oki paniał nowa karta ale:
* jaka ??
* za ile ??

30.03.2005
15:17
smile
[81]

Pablo1142 [ Pretorianin ]

Gra dziala na mx sam mam gf 4 mx 440 na dodatek uszkodzone i dziala oczywiscie nie wyglada tak pieknie ale dziala tylko nie wiem czy czarne kolo wkolo okretow jest wina braku Ps 1.1 czy uszkodzenia karty

30.03.2005
15:19
[82]

Pablo1142 [ Pretorianin ]

Krwawy umnie zwiekszylem swamp-a do 1GB i po tescie dajesz quit i odpalasz gre z pulpitu

30.03.2005
15:27
smile
[83]

Stary Wuj [ Generał ]

Pytanko powtarzam :

MACIE GDZIES LINKA
do postu jak mozna numer U-boota
w kampanii zmienic ????

Nie chcialem sie ograniczac, a tak w ogole
duzo jest "numerow" do wyboru ???
Jeszcze nie odpalalem kampanii, wiec pytam :-)

Stary Wuj

30.03.2005
15:37
[84]

T_bone [ Generalleutnant ]

Tak wygląda SH3 na MX, oczywiście może wygląda odrobinę inaczej :P ----->

Stary Wuju----> link :)

30.03.2005
15:51
smile
[85]

Stary Wuj [ Generał ]

T_bone --> DZIEKI !!!!

DO DLUZEJ GRAJACYCH :-)
A propos, kiedy jest mozliwosc
wyboru znaku graficznego na kiosku ???
Wypada miec jakis super RENOWN czy mozna
od razu ???

Nie bede sie przez jakis czas udzielal, bo zamierzam
pograc w koncu, ale watek sledze na biezaco :-)

Stary Wuj

30.03.2005
16:21
[86]

T_bone [ Generalleutnant ]

Wuju---> Po pierwszym patrolu dostajesz taką opcję w menu doboru sprzętu pod zakładką special :)

30.03.2005
17:13
smile
[87]

Stary Wuj [ Generał ]

Ani chybi tam zajrze :-)
Dzieki raz jeszcze !

Stary Wuj

30.03.2005
17:38
[88]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

Hm, Panowie

Jak kierowac lodzia ? Wyplyam z portu, by nie walnac w plywajacy beton przede mna - daje manewr na lewo. W tej chwili okret mi sie niszczy, bo wydajac rozkaz skretu automatycznie nurkuje. Co jest ?

I jak nurkowac glebiej niz te 25 metrow ?

30.03.2005
18:32
[89]

djh [ Legionista ]

Witajcie podwodniacy.
Mam takie pytania czy nazwiska wystepujace u maryznarzy w grze sa realistyczne ???
Sprawdzil to ktos moze???

30.03.2005
19:29
[90]

edwinos [ Centurion ]

witam @ll

ja tez pare groszy w temacie wymagan systemowych SH3

troche mnie ukłuło zdanie hohner111

cytat: " edwonos --> ale spalnol lol...GF3 ma pixel shader 1.1 :D "

z racji, ze teraz mam wolny czas.....a i kolega pytal jaką karte do gry (wg mnie...optimum na dzien dzisiejszy to GeForce 6600GT ---> sa niezle Gigabyte za ~750-800 zł....ale kazdy ma swoj typ i ktos moze powiedziec ze Radeon rządzi.....)

wracajac zas do PixelShader'a 1.1 w GeForce 3 Ti200.......to wklejam obrazek z Detection Tool SH3, na ktorym niestety nie wykrywa tegoż pixelshader'a ;(

nie zmienia to faktu, ze gra sie calkiem niezle (jeszcze na GF3) ...ale mysli moje od jakiegos czasu krążą własnie wokół GeForce 6600GT ----> poki co nierealne marzenia

30.03.2005
19:39
[91]

dasintra [ Pretorianin ]

edwinos ----> specjalnie do gry kupiłem GF6600TD za około 580PLN i powiem że nie mam z SH3 żadnych problemów w MAX ustawieniach :) Nie trzeba więc wydawać 200 zyli na wersję GT, szczególnie ze po podkręceniu (jeśli ktoś preferuje - ja nie) karty, jej osiągi są zbliżone (powtarzam - "zbliżone") do GF6800.

30.03.2005
19:49
smile
[92]

Weakando [ Senator ]

Czy komuś się udało odpalic gre z 256 mb ramu?
Mam Athlona 2000, 256 ramu, GeForce'a 3 ti 200 i gra się ładuje a potem czarny ekran i wypad do windowsa :( Ktoś sobie z tym poradził?

30.03.2005
19:53
[93]

TeadyBeeR [ Legend ]

edwinos --> Nie wiem czy gra wykrywa PS w GF3, ale karta PS ma na 100%. Do niedawna mialem GF3 i moge z czystym sumieniem powiedziec, ze mam racje :D. No a czy gra wykrywa, to inna sprawa.

30.03.2005
20:13
smile
[94]

karolS [ Centurion ]

czy wasi sonarmani sa rowiez tak leniwi ze nie podaja sami odleglosci hydrofonem ? biore klikam na niego a gosc "no sonar contacts" kiedy na mapce widac czarne kreski a i sonarem da sie recznie wykryc halas srub - dodam ze jestem w zanurzeniu i all stop.

30.03.2005
20:18
[95]

edwinos [ Centurion ]

TeadyBeeR ----> OK...zgoda, zwracam honor hohner111

oparlem sie tylko na tym co wykrywa Detection Tool gry....a ono nie wykrywa na mojej karcie PixelShader'a ......wiec dla tej gry jakby go wogole nie bylo.....

moze by zaliczyc to do kolejnego bug'a jaki nalezaloby poprawic w patch'u..???

30.03.2005
23:07
[96]

ZgReDeK [ Wredne Sępiszcze ]

Moze ktos zrobic screena z zaznaczonym poprawnym kursem w Ezaminie na nawigacje?:)
Bylbym bardzo wdzieczny

30.03.2005
23:12
smile
[97]

Weakando [ Senator ]

Ktoś poradził sobie z wywalaniem do Windowsa?
Albo czy ktoś gra może na 256 ramu bez problemu?

30.03.2005
23:30
smile
[98]

dasintra [ Pretorianin ]

Właśnie wróciłem z patrolu w rejonie Wysp Zielonego Przylądka (kwiecień/maj 1941) i zastanawiam się czy pływają tam jakiekolwiek statki! Rejs zaczął się dobrze, bowiem zanim dopłynąłem na wysokość Giblartaru, zdołałem zatopić Small Freighter i C3 Cargo; ale dalej nic, tylko pusty ocean. Nawet raz nie udało mi się wykryć na hydrofonie jakiegoś kontaktu, a każdego dnia nakazuję trzy póltoragodzinne zanurzenia w tym celu! Czy ktoś pływał w te rejony i może pochwalić się obfitszymi łowami? Pytam bo powiem szczerze że gdy jeb*** Poczta Polska kur** S.A dostarczy mi SH3 to pragnę grać kampanię od 1939, a w 1941 przejść do 2. flotylli w Lorient gdzie uzywa się "dalekobieznych" U-Bootów (Paukenschlag rządzi).

30.03.2005
23:33
[99]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

Jak kierowac okretem, by po kazdym manewrze nie szedl w dol. Nie moge wyplynac z portu :)

30.03.2005
23:36
[100]

vult-q3 [ Konsul ]


Weakando - ja gram na 256 ale musialem zwiekszyc swap do ok 1000 mb

30.03.2005
23:58
smile
[101]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

?

31.03.2005
00:04
[102]

Midgardsorm [ Generał ]

pare pytan
-co daja medale marynarza
-co ma wiesze zniecznie we ofceir i jakie powinen miec kfalfikacje czy oficer w przedziale torpedowym ... ale bardziej mnie intersuje jakie kfalfikacje powinien miec wo do idealnego obliczania namiru na cel
-od czego zlezy czy na stoprze mamy zanaczony czas uderzenia
- powrot do bazy przez "teleport" nie ma zdanych konsekwncji ??


pozdrawiam

31.03.2005
09:48
[103]

Cacek [ Konsul ]

Meavius --> Jak to Ci okret nurkuje ??? :) Wyplywasz prosto przed siebie nie kombinujesz nic ze sterami... napisz cos wiecej, bo jakos sobie tego nie moge wyobrazic :)

31.03.2005
09:55
[104]

goldie2 [ Pretorianin ]

--> maevius

Z twojego pytania wynika jednoznacznie ze nie widziales filmikow szkoleniowych .. proponje obejrzec Navigation Basic i ukonczyc akademie a na pewno bedziesz zakrecal ubootem zamiast sie zanurzac.

31.03.2005
09:58
[105]

Maevius [ Czarownik Budyniowy ]

ech, juz ok :)

31.03.2005
10:01
smile
[106]

Johnyse [ Legionista ]

Maevius-> Po prostu nie urzywaj swojego officera do nawigowania okretem. Pozatym naciskasz ster prawo na burt wraz z awaryjnym zanurzeniem.

Maja propozycja jest nastepująca urzywaj klawiszy "[","]" i ' to są klawisze nawigacji 2 pierwsze to ster lewo i prawo na burt a ten ostatni to wyrównaj.
jeszcze może być pomocne kułeczko środkowe na dole ekranu jak klikniesz na zielony przycisk masz nawigacje z dokładnościa do 1 stopnia :)

Przekład prosty jak nierozumiesz to może to nie jest gra dla ciebie ;p

Pozdrówka i życze udanego wychodzenia z portów.

31.03.2005
10:15
smile
[107]

Cacek [ Konsul ]

Johnyse --> no z ta "dokładnościa do 1 stopnia" to ja bym polemizowa, tam trudno czasami trafic co 10 stopni ;-) Ale fakt, ze jest :)

31.03.2005
10:36
[108]

T_bone [ Generalleutnant ]

Jatzoo---> Przesyłka doszła dziś rano, wielkie dzięki za wszystko :)
Jestem gotów do bojów multiplayer i prawdziwej kampanii ehehe :P

31.03.2005
10:38
[109]

goldie2 [ Pretorianin ]

Nic tylko pozazdroscic .. ja caly czas cierpiliwie czekam na PL :(

31.03.2005
10:44
smile
[110]

Jatzoo [ Pretorianin ]

T_bone --> wczoraj tylko art.pl zgłosił że do niego przesyłka doszła, już zaczynałem się obawiać, że nasza poczta podchodzi do klienta jak UBIkacja....

A co do multi - to ja jestem za :-D


PS. Chociaż tak sobie myślę, że przecież Tobie z braku adresu wysłałem wczoraj, a całej reszcie przedwczoraj :-|

31.03.2005
10:47
[111]

Maximus1 [ Konsul ]

JA już grałem i wrażenia niesamowite.Polecam każdemu który marzy o takiej grze.

31.03.2005
11:20
[112]

goldie2 [ Pretorianin ]

Mnie rowniez sie podoba .. gram juz od dluzszego czasu i w ogole sie nie nudzi. O czyms takim marzylem juz od dawna .. szkoda tylko ze maszynownia i przedzialy torpedowe nie zostaly uwglednione i wymodelowane. Bardzo czasto plywam bez kompresji czasu podziwiajac wschody i zachody slonca, gwiazdozbiory, walke z zywiolem mojego okretu. Uwielbiam tez mgle i widok tankowca wylanajacego sie z niej powoli (ciezko zapomniec takie obrazki) ...

31.03.2005
11:29
smile
[113]

dasintra [ Pretorianin ]

Jatzoo -----> Poczta Polska podchodzi do klient GORZEJ niż Ubi. Ci ostatni chociaż informowali Ciebie o opóźnieniach. Właśnie widziałem listonosza, ale jakoś nie przyszedł do mnie z przesyłą. Ciekaw jestem kiedy w końcu to zrobi bo zaczynam się już poważnie denerwować. Czy wszystkie przesyłki wysyłałeś jako priorytetowe? Na stronie poczty piszą że takowe dostarczane są natępnego dnia na terenie całego kraju. Co oni: używają wyrażenia "priorytet" a nie wiedzą co on oznacza czy jak????

31.03.2005
12:04
[114]

Jatzoo [ Pretorianin ]

dasintra --> wszystkie (z jednym wyjatkiem) wysłałem jako polecone priorytetowe - wyslalem je we wtorek okolo 14:30 (Stary Wuj byl swiadkiem - nawet sam je Wam pakowal - postawcie mu za to browara :-) - i zgodnie z informacja poczty, jezeli nada sie priorytety do 17:00, to dostarczone beda nastepnego dnia. A z tego co mi wiadomo - dotarla tylko do Artura (art.pl). Wkurzające jest to, że wczoraj nadałem taką samą dla T_bona (czasy nadania podobne kolo 15), i już ją otrzymał :-| hehe, no może nie wkurzające dla niego :-D

A z UBIkacją to SAM musiałem się dowiedzieć co się dzieje, a później to już były z ich strony takie numery, że aż szkoda było mi tutaj pisać....

31.03.2005
16:32
[115]

art.pl [ Konsul ]

dasintra--> A SPARWDZALES SKRZYNKE NA LISTY??
ja wlasnie tam znalazlem SH3 :):)

31.03.2005
16:43
smile
[116]

Stary Wuj [ Generał ]

JATZOO prawde mowi, sam pakowalem :-)
A nie od dzisiaj wiadomo, ze priorytet najczesciej
idzie dluzej niz powinien, a Poczta Polska nie ponosi
za to zadnej odpowiedzialnosci, wiem, bo znam ludzi,
ktorzy probowali wywrzec presje na tej instytucji :-)
Jeszcze dluzej idzie polecony.........

:-)


Stary Wuj

31.03.2005
17:44
smile
[117]

Football Fan [ Legionista ]

Witam,
To moje pierwsze spotkanie z Silent Hunterem i dlatego bardzo bym prosil o jakis maly, w miarę prosty poradnik używania torped. Jako, że pierwszy raz gram w tą gre nie chce na samym początku obliczac wszystkiego "ręcznie", dlatego prosilbym o poradnik, który wyjaśnia ich używanie nie calkowicie manualnie, ale z pomocą załogi bo w tej chwili ciężko mi trafiac w cele podczas treningu torpedowego w naval academy a co dopiero podczas prawdziwych bitew :) Bardzo dziękuję za POMOC na pewno jeszcze komuś oprócz mnie się to przyda !! :)

31.03.2005
17:48
[118]

Winch2005 [ Legionista ]

eej, ktos napisal ze uruchomil ta gre na 256mb ram! cos o zwiekszeniu swap file... jak to zrobic w windowsie xp na SP2? Oo

31.03.2005
18:07
smile
[119]

Fliper74 [ Chorąży ]

Jatzoo --> Konwój dotarł dopiero dzisiaj. Bez strat :)
Wielkie dzięki

31.03.2005
18:53
[120]

Misiolo [ Generał ]

Ma ktos inny link do filmiku ze wstępniaka opisującego konfigurację TDC? Bo ten nie działa i trzeba go stamtąd wyrzucić.

31.03.2005
19:17
smile
[121]

Misza [ Prefekt ]

Ahoooj Panowie...

Nasz koordynator tekstów pilnie potrzebuje osoby, która przygotowałaby śliczny full wypas poradnik do naszej kochanej gry...

Tak więc... jeśli ktoś czuję wenę twórczą, "czuję temat", a dodatkowo "chciałby finansowo uzupełnić lukę po cashu wydanym na Silent Huntera" to proszę o kontakt na adres: [email protected]

31.03.2005
19:27
smile
[122]

dasintra [ Pretorianin ]

Jatzoo, Wuju -----> co sądzicie o propozycji Prefekta Miszy??? Może zrobimy wspólnie poradnik so SH3 bazujący na "podręczniku......" Donitz'a? Nikt takiego by nie miał, a z tego co do tej pory przetłumaczyłem widzę że nadawoało by się to wprost idealnie

31.03.2005
19:35
smile
[123]

Misza [ Prefekt ]

dasintra --> powiem w ten sposób... no jakbyście coś takiego dość sprawnie (no i dośc szybko, bo tu nie ukrywam, że czas jest baaardzo istotny) to jeszcze nie tylko koordynator tekstów byłby happy i wypłacil co trzeba wg. swoich zestawień tabelarycznych, ale również jak zorganizowałbym jakieś extra premie np. w postaci abonamentów (i specjalnie ode mnie kolejki czegoś "mocniejszego" przy okazji jakiegoś spotkania np. na kolejnym pikniku GOL'a :)))))

31.03.2005
20:01
[124]

Winch2005 [ Legionista ]

chetnie bym cos napisal, ale poradnik to nie na moje mozliwosci, anyway poradzilem sobie. Ustawilem plik stronnicowania i dziala :D

31.03.2005
20:22
smile
[125]

dasintra [ Pretorianin ]

Misza -----> jeśli Jatzoo i Stary Wuj się zgodzą, to zabieramy się do roboty :-)

31.03.2005
21:27
smile
[126]

T_bone [ Generalleutnant ]

Część numer 20 pod linikiem :)

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.