GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

DIABLOMANIA ods這na III

30.03.2002
11:16
[1]

Piotrasq [ Seledynowy S這nik ]

DIABLOMANIA ods這na III

To kto mi wreszcie objani zasady gry dru篡nowej ?

30.03.2002
11:17
[2]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Jezeli powstanie team GoLowy, to zasady ustalimy sami...

30.03.2002
11:19
[3]

Piotrasq [ Seledynowy S這nik ]

No wiec nie rozumiem co z tym cziterstwem. Je瞠li tworzymy w豉sn grup, to czy ktos z zewn靖rz mo瞠 si do niej do章czy ?

30.03.2002
11:23
[4]

Annihilator [ ]

gramy TCP/IP lub na Agrenocie jak chcecie. Grupa to tylko my, gry na has這. Chyba 瞠 chcemy z kim pogra w celu pomocy (na Agrenocie). Zasady s takie 瞠 gramy dru篡nowo :))) czyli przedmiot np. Soja dostaje ten kto go potrzebuje. Oczywicie bedziemy zbiera przedmioty na handel ale np. 瞠by kupi komu np. Burke :))). to te na Agrenocie :) jak na TCP/IP to po prostu gramy teamowo.

30.03.2002
11:27
[5]

Piotrasq [ Seledynowy S這nik ]

Czyli czitowa mo瞠 tylko ewentualnie cz這nek grupy ?

30.03.2002
11:28
[6]

Annihilator [ ]

jak jaki cz這nek grupy czituje -> wywalamy go ja niecierpie czit闚..... i chyba inni te :) easy and good :) to jak? wchodzisz? jaka posta? mamy ju barba, amke + pala

30.03.2002
11:30
[7]

Piotrasq [ Seledynowy S這nik ]

Dobra, a jak to wygl鉅a czasowo ? Bo czas to jedna z rzeczy kt鏎ych mi brakuje. Czy jak sie stworzy team, to mozna gra z doskoku od czasu do czasu ? Czy trzeba wszystkie postacie prowadzi r闚no bo nie b璠 sie zgadza造 poziomy czy cos w tym stylu ?

30.03.2002
11:33
[8]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Jezeli bedziemy grac na Angeroscie, to proponuje stworzenie grupowej (czyli takiej do ktorej kazdy z teamu mialby dostep) postaci do MF. Postacia ta gralby kazdy w chwili wolnego czasu, przez co szybko osiagnie ona wysoki poziom. A pozniej to bedzie dla nas znajdowala wspaniale unikaty :))). Ja rowniez nienawidze cziterow. Za chocby najmniejszy czit wylot z teamu... A co do postaci to jezeli cos stworzymy team to wybieram nekro...

30.03.2002
11:33
[9]

Annihilator [ ]

jak kot ma ni窺zy poziom to robimy gre i pomagamy tej osobie doskoczy do nas (sorka ze staticiem :)) w ksywce mo積aby pisa _GoL... mm Mordki mo瞠my? :)

30.03.2002
11:34
[10]

Piotrasq [ Seledynowy S這nik ]

Ewentualnie mog gra Sork...

30.03.2002
11:35
smile
[11]

Piotrasq [ Seledynowy S這nik ]

I r闚nie NIENAWIDZ cheatowania...

30.03.2002
11:35
[12]

Annihilator [ ]

Dabster -> yep! great idea! Pr鏏owa貫m zrobi co takiego w klanie w kotrym bylem (KoS) ale tam by這 zbyt... ech :) a tu jestemy zwart grupk i po porstu jest lepiej! :) PS. jaka jest strona Agrenosta? to bym ju downloadowa pliki

30.03.2002
11:41
[13]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Annihilator ---> Mnie rowniez ten pomysl od dawna meczyl... Kiedys stworzylem takie cos z kumplami, niestety oni szybko zrezygnowali, i nic z tego nie wyszlo :(((.

30.03.2002
11:46
smile
[14]

Annihilator [ ]

Tym razem wyjdzie albo nie jestem Annihilator... :) mam nadzieje....

30.03.2002
11:48
smile
[15]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Yeah!!! Znalazlem stronke Angrenost :))).

30.03.2002
11:50
smile
[16]

Piotrasq [ Seledynowy S這nik ]

Czy ktos m鏬豚y zagra ze mn wst瘼nie przez TCP|IP w chwili wolnego czasu, 瞠by pokaza o co w tym wszystkim chodzi ?

30.03.2002
11:52
[17]

Annihilator [ ]

Agrenost ma by otwarty za tydzie ponownie... to jest GIT :) od dzis Diablo to bedzie jedyna gra na moim kompie!

30.03.2002
11:52
[18]

Annihilator [ ]

Piotrasq -> ok... ale o co ma chodzi? :)

30.03.2002
11:55
[19]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Piotrasq ---> Ja na razie nie jestem w stanie pomoc :(.

30.03.2002
12:01
[20]

Annihilator [ ]

jakby co moj GG to 872367

30.03.2002
12:02
[21]

Piotrasq [ Seledynowy S這nik ]

Annihilator ---> nigdy nie gra貫m przez net. Nie wiem czym to si r騜ni od Singla. Np. w jaki spos鏏 porozumiewaj si gracze, rozdzia punkt闚 dowiadczenia, powroty do miasta itp...

30.03.2002
12:03
[22]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Piotrasq ---> Nic trudnego :)

30.03.2002
12:04
[23]

Kat [ Konsul ]

jak znam mojego pecha to macie zamiar grac w d2?

30.03.2002
12:08
[24]

Annihilator [ ]

Kat -> taaa :) Piotrasq -> wi璚 tak. Im wi璚ej graczy tym wi璚ej 篡cia maj potwory i za k盥ego gracza jest 2/3 expa wi璚ej. Porozumiewamy si poprzez naciskanie enter i pisanie :) lub tzw. whisperowanie tzn wiadomosc tylko do 1 konkretnego u篡tkownika. Expa najwi璚ej dostaje ten co zabije a inni odopwiedznio mniej (o ile s w druzynie a my bedziemy :)). powroty do miasta s takie jak na singlu tzn TPkami ale przez nie swojego tpka mo積a przechodzic ile sie chce razy ale ten co rzuci TP mo瞠 tylko raz. fin :)

30.03.2002
12:12
smile
[25]

Piotrasq [ Seledynowy S這nik ]

Dobra... Kiedy, gdzie, o kt鏎ej i z kim ?

30.03.2002
12:12
[26]

Annihilator [ ]

w豉nie instaluje D2 lod

30.03.2002
12:14
[27]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Piotrasq ---> Wskocz na chwile na closed BN i zobacz jak to wszystko wyglada...

30.03.2002
12:26
[28]

Piotrasq [ Seledynowy S這nik ]

A jak jest z wersjami D2 ? Wszyscy musz mie t sam z tym samym patchem ?

30.03.2002
12:28
[29]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Piotrasq ---> Tak...

30.03.2002
12:33
[30]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Trzeba wymyslic logo dla naszego watku :). Jakies propozycje???

30.03.2002
12:36
smile
[31]

Piotrasq [ Seledynowy S這nik ]

Dabster --->

30.03.2002
12:38
smile
[32]

HiTmAnEk [ Pretorianin ]

Cholera nie bylo mnie. Jest jeszcze miejce dla mnie w teamie :) ? mam: czarke lvl 66 amke lvl 54 druida lvl 72 nekro lvl 47

30.03.2002
12:39
[33]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Hitmanek ---> Miejsce zawsze sie znajdzie, lecz postacie tworzymy od nowa...

30.03.2002
12:39
[34]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Piotrasq ---> Dobre :)

30.03.2002
12:40
[35]

Annihilator [ ]

HiTmAnEk -> oj nie zrozumia貫s :))) mamy grac od nowa na Agrenocie/TCP|IP :) to w koncu gdzie? Agne czy TCP? bo Agne bedzie dopiero za tydzien...

30.03.2002
12:41
smile
[36]

HiTmAnEk [ Pretorianin ]

Spox gramy od nowa :) Ja jestem na tym zeby to bylo tcp\ip

30.03.2002
12:41
[37]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Ja jestem za Agne..,

30.03.2002
12:45
[38]

Annihilator [ ]

hmm... no w豉nie jest problem bo HiT mo瞠 tylko Tcp/ip.... hmm sam nie wiem :) agre bedzie dopiero za tydzien.... ale bedzie troszke lepiej...

30.03.2002
12:48
[39]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Postaram sie poprzec maja propozycje: Na tcp/ip beda odromne trudnosci ze sprzetem... Takiej burki mozemy szukac latami :). A jezeli wejdziemy na open to z uczciwa gra mozemy sie pozegnac. A jezeli nasz team sie rozpadnie?

30.03.2002
12:49
smile
[40]

HiTmAnEk [ Pretorianin ]

Hmmm moze da sie cos z tym zrobic i moze zagram na agre.. :)

30.03.2002
12:49
[41]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Qrde... Zaraz dokoncze...

30.03.2002
12:49
smile
[42]

Piotrasq [ Seledynowy S這nik ]

Ja nie wiem czym to si r騜ni...

30.03.2002
12:50
smile
[43]

HiTmAnEk [ Pretorianin ]

Dabster jeszcze dobrze nie powstalismy a ty juz myslisz o rozpadaniu. A buuuuuuuuuu !!!!!!! :PPP

30.03.2002
12:51
[44]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Jezeli nasz team sie rozpadnie to kazdy straci szanse na dalsza uczciwa gre. Na Angre mozemy pograc nawet jezeli nie bedzie nikogo z teamu. Hitmanecz ---> Dlaczego nie mozesz grac na Angre?

30.03.2002
12:51
[45]

Annihilator [ ]

Dabster - p tym samym myle... na BN zawsze lepiej lec rzeczy :)

30.03.2002
12:52
smile
[46]

Piotrasq [ Seledynowy S這nik ]

CZYM TO SI R荅NI?????

30.03.2002
12:54
[47]

Annihilator [ ]

Piotrasq -> tym 瞠 na BN masz swoje konto z kilkoma postaciami i jest kilka gier itd. itd. itd. :))) aha ja zak豉dam swoje konto na Agrenocie moje konto to Annihilator_GoL

30.03.2002
12:55
smile
[48]

HiTmAnEk [ Pretorianin ]

Dabster nie mam orginala :((

30.03.2002
12:55
[49]

Annihilator [ ]

to znaczy na ich stronie :) bo Agre jest zamkni皻y :(((

30.03.2002
12:56
[50]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Qrde... To kup jak najszybciej :))). Od kumpla lub kogos...

30.03.2002
12:58
smile
[51]

HiTmAnEk [ Pretorianin ]

Pracuje nad tym :))

30.03.2002
13:01
[52]

Piotrasq [ Seledynowy S這nik ]

A nie mo積a pogra przez TCP a pniej przenie postacie ?

30.03.2002
13:01
smile
[53]

Pamir [ Genera ]

Wiem, ze troszke nie na temat :) ale co tam.... Ma ktos moze zbroje Tal Rasha na zbyciu ? szukam tego juz ladnych paremiesiecy i zaczynam powoli nerwicy dostawac........ POzdrowienia Pamir

30.03.2002
13:03
[54]

Piotrasq [ Seledynowy S這nik ]

Pamir ---> mam tylko Orzeczenie Tal Rasha i Horadrimowy Herb Tal Rasha...

30.03.2002
13:03
[55]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Piotrasq ---> NIestety nie...

30.03.2002
13:09
[56]

Dabster [ Byle do przodu... ]

A tu dam link do najlepszego (wedlug mnie) zbioru infornacji o Diablo 2 wsieci...

30.03.2002
13:20
[57]

Piotrasq [ Seledynowy S這nik ]

A ja dam drugi link...

30.03.2002
13:36
[58]

Annihilator [ ]

a ja sobie pogram zonk SP :) 瞠by sobie przypomniec :)))))

30.03.2002
13:39
smile
[59]

Piotrasq [ Seledynowy S這nik ]

To ja sobie p鎩d moim Barb-Tankiem do Mefa, coby o mnie nie zapomnia... :))

30.03.2002
13:46
[60]

Annihilator [ ]

ech juz skonczylen... wole BNa... ale poczekam na agrenost :)

30.03.2002
13:50
[61]

Pamir [ Genera ]

ja mam czakre na 87 z najemnikiem na 86 :) i chyba niestety ne bedzie mi sie chcialo zaczynac od nowa.... moze chce sie ktos przedmiotami powymieniac? bo mam juz tego tyle ze w 8 postaciach mi sie nie mieszcza :), a zbroji Tal Rasha jak nie mialem tak nie mam........ kurcze moze jednak ktos ma? bo tylko jej mi bakuje z calego zestawu.. a tak a propos to reszte mam 2 razy, wiec moge sie wymienic, ( bron Tal rasha, pas, amulet i maske... ) Pozdrowienia Pamir

30.03.2002
13:52
[62]

Annihilator [ ]

Pamir -> to chodzi o to zeby zrobic gre dru篡now... bez handlu mi璠zy dru篡nowcami tylko handel na zewn靖rz :))

30.03.2002
13:55
[63]

Annihilator [ ]

ok wracam do Sp...

30.03.2002
15:26
[64]

Gandalf-szary [ Genera ]

Zastanawia mnie tylko czy usuna te lagi na agrescie.Teraz chyba wprowadzaja jakies zmiany mam nadzieje ze na lepsze.

30.03.2002
15:52
[65]

Gandalf-szary [ Genera ]

Jeszcze jedna sprawa dotyczaca wyboru serwera przeczytajcie ten temat z linku dotyczacy agrestu

30.03.2002
15:59
smile
[66]

Blendon [ Genera ]

W sumie dobrze, nie bedziemy od razu tak bardzo w tyle za innymi:)

30.03.2002
16:10
[67]

Gandalf-szary [ Genera ]

Mow za siebie ja tam mam czarke na 86 lvl :)

30.03.2002
16:12
[68]

Blendon [ Genera ]

oj... nabijesz jeszcze raz;-)))00

30.03.2002
17:11
smile
[69]

Piotrasq [ Seledynowy S這nik ]

A czy mo積a gra dwoma takimi samymi postaciami np. dw鏂h Barb闚 ?

30.03.2002
17:15
[70]

Annihilator [ ]

Piotrasq -> ale gdzie? :) na SP mam juz 12,5 poziom Zonki :) ale nie wiem czy robi Bowazone czy Javazone :) chyba takpol na pol :)))

30.03.2002
17:23
[71]

Gandalf-szary [ Genera ]

Annihilator --->zrob hybryde (bow+java) w javie furia blyslawic na max w bow kierowana max reszta wg. wlasnego uznania.

30.03.2002
17:41
[72]

Piotrasq [ Seledynowy S這nik ]

Annihilator ---> w dru篡nie... Baal wyrzuci mi w豉nie taki sympatyczny mieczyk ----->

30.03.2002
17:43
[73]

Annihilator [ ]

Gandalf -> tak zrobie! thx! na agrenoscie tez :) Piotrasq -> hmmm mo積aby zrobic 瞠 jeden barb sie specjalizuje w toporach a drugi w mieczach... trza pomyle :)

30.03.2002
20:28
smile
[74]

Blendon [ Genera ]

Ja bede gral na 100% na miecze. Moze dziadka znajde:)))))))

30.03.2002
21:16
smile
[75]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Czy ktos wie jakie zmiany wprowadzi patch 1.10??? Wiem, tylko tyle, ze ma on zbalansowac postacie (hehehe)... Czy ktos wie cos wiecej? Jezeli macie czas i checi to polecam sciagniecie Encyklopedii Diablo 2 i jej uaktualnienia z tej strony... Jest tam zawarta prawie cala wiedza o diabelku.

30.03.2002
21:22
[76]

Annihilator [ ]

z tego co wiem 1.10 ma dac szanse updateowa przedmiot np z 1.00 do 1.10 lub 1.09 do 1.10 itd.

30.03.2002
21:26
smile
[77]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Annihilator ---> To bedzie tylko mozliwosc czy przymus? (wiam, ze napisales mozliwosc, ale...)

30.03.2002
21:27
[78]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Dokladniej: to napisales szansa :)

30.03.2002
22:52
[79]

Gandalf-szary [ Genera ]

Jeszcze kilka wiesci z polskich serwerow twierdza-> malo osob ,brak handlu ,podobno sa lagi u mnie dziala normalnie ping ok 300, poza tym sa jakies %^%& wlamania na serwer jak dzisiaj wszedlem to mialem postac o nazwie : znamy twoje konto i jestes glupi, i z tego co jeszcze zobaczylem na forum to maja dosc duze braki w zabezpieczeniach agrest--> chwilowo nie dziala, stan z przed 2 miesiecy pojawilo sie duzo nowych osob, postacie wisialy w grach, byly kolejki do gier malo gs-ow a co za tym idzie gier, agrest jest zbudowany z polaczonych serwerow na roznych compach przez co jest ograniczona ilosc gier,przez co np na gs5 mialo sie ping 200 a na gs3 10000 ,bylo sporo osob z dobrym sprzetem,a co za tym idzie mozliwosc handlu, obcnie admini chca wykasowac wszstkie acc wprowadzic moderatorow na czat i do sprawdzania acc,bedzie mozna posiadac tylko jedno acc wiec nici z naszej postaci mf,zabezpieczenia raczej dobre. Ide jeszcze posprawdzac jak znajde cos siekawego to napisze.

30.03.2002
22:57
[80]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Jezeli nici z naszej postaci do MF, to ja z checia taka stworze. Mam juz doswiadczenie w rozwoju takiej postaci. Nabylem je na b-necie i moge stwierdzic, ze jestem expertem do spraw MF :))).

30.03.2002
23:02
[81]

Gandalf-szary [ Genera ]

Dabster--> akurat na agrescie posiadam postac mf wiec jak mi jej nie wykasuja bedzie dobrze.

30.03.2002
23:06
[82]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Gandalf ---> Grales kiedys na realmie europe? Jezeli tak to gdzie sie czules lepiej, na agrescie czy na europie? I jak wyglada jakosc polaczenia, sa lagi? Czy sa problemy ze znalezieniem chetnych do gry?

30.03.2002
23:20
[83]

Annihilator [ ]

16 lvl na koniec dnia oraz 2 akt :))) moja javazone

30.03.2002
23:26
[84]

Gandalf-szary [ Genera ]

Na europie gram nadal na agrest przerzucilem sie z powodow duplikowania przedmiotow,lagi tak jak pisalem zaleza od tego na ktorym gs jest postawiona gra i w jakiej odleglosci od twojego ocmpa znajduje sie gs chetnych do gry na pewno mozna znalesc.

30.03.2002
23:35
[85]

Gandalf-szary [ Genera ]

Eh qrde gdzie przeczytaliscie ze agrest nie dziala? Maja usuwac konta ale na razie wszstko jest w porzdku i mozna spokojnie grac qrde jakbyscie nie napisali ze agrest jest nieczynny to bysmy sobie moze jeszcze nawet dzsiaj pograli.

30.03.2002
23:51
[86]

Gandalf-szary [ Genera ]

Dobra na koniec jeszcze sytuacja z dzisiaj z agrestow. Kolejek do gier juz nie ma,mozna spokojnie grac teraz wszscy czekaja na zmiany jakie maja byc lecz ciagle trwa dyskusja czy skasowac cale acc czy zostawic 1 postac. Wiec jutro zbierzemy ekipe i mozna zaczac grac. Jak bym jeszcze sie czegos dowiedzial to napisze.

31.03.2002
00:19
[87]

Annihilator [ ]

ja ci鉚am pliki do Agre

31.03.2002
00:40
[88]

Piotrasq [ Seledynowy S這nik ]

Jakie pliki ci鉚asz ?

31.03.2002
00:45
[89]

Annihilator [ ]

FScostam server juz jestem tylko nie moge zalozyc gry ani sie dolaczyc :(((( ale sobie czatuje :))))))

31.03.2002
00:54
smile
[90]

Piotrasq [ Seledynowy S這nik ]

No to jak to w ko鎍u jest ? Gandalf m闚i 瞠 mo積a a ty nie mo瞠sz ?

31.03.2002
09:41
[91]

Gandalf-szary [ Genera ]

Bede wieczorem to wszstko powiem

31.03.2002
10:59
[92]

Annihilator [ ]

czekamy Gandalfie Szalon.... Szary znaczy si :P

31.03.2002
11:37
smile
[93]

Piotrasq [ Seledynowy S這nik ]

Jakby co to b璠 dzisiaj po 20'. Nie r鏏cie bezemnie nic czego moglibycie pniej 瘸這wa... :)))))

31.03.2002
13:31
[94]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Coraz czesciej zaczynam myslec, ze znacznie prosciej i przyjemniej byloby grac na zwyklym b-necie (realm europe). Tam nie ma kolejek do zakladania gier, ograniczonej liczby gier, nie trzeba sciagac dodatkowych programow... A Blizzard nareszcie wzial cziterow w swoje rece, usowa wszystkie dupowane przedmioty i itemy sluzace do dupowania. A oszusci dostaja dozywotni ban na cd-key. A jest to najgorsza kara jaka czitera moze spotkac!!! Nadchodzi nowa era Battle-Netu!!! Era uczciwych graczy!!! Wedlug mnie zlikwiduje to skutecznie wszystkich cziterow a nowych zastraszy... Na dowod dalaczam link. Co o tym sadzicie???

31.03.2002
13:53
[95]

Dabster [ Byle do przodu... ]

Czym sie charakteryzuje zgolnosc "otwieranie ran"? Np. na mieczu pisze "25% szansa ma otwarcie ran".

31.03.2002
14:33
smile
[96]

fistik [ I'm FLASH'ed ]

Dabster --> dok豉dnie nie wiem, ale jak mia貫m bro 100% szansa otwarcia rany to po trafieniu potwora ca造 czas "sika豉" z niego krew, a w ko鎍u umiera. Dzia豉 chyba podobnie jak trucizna, ale inaczej si nazywa :)) RESZTA --> eeee, nabilicie post闚 i to na temat kt鏎y zuuupe軟ie mnie nie interesuje.... M闚i貫m, 瞠 jak b璠ziecie opowiada o multi to si na was obra輳? Jeli nie to teraz m闚i....!! ;) Mia這 by tak pi瘯nie... Sami singlowcy, sami nie-cheaterzy. O ile w przypadku drugiego wszystko jest cool, o tyle Ci pierwsi nagl poczuli ch耩 MULTI :((((

31.03.2002
14:37
[97]

Dabster [ Byle do przodu... ]

fistik ---> Niestety tryb multi jest w diabelku znacznie lepszy... Dlaczego on Ci tak nie pasuje? A sami nie-cziterze to tu sa (mam nadzieje).

31.03.2002
14:43
smile
[98]

fistik [ I'm FLASH'ed ]

Dabster --> wiem co to znaczy tryb multi w Diablo. WIem, 瞠 jest extra. Pogra貫m troszk jak by貫m z kumplami na kafejce i tyle :(((.... Nie mam dost瘼u do sieci. Teraz pisze z pracy, jak wr鏂 do domu to mog sobie pomarzy o internecie :(((... (jakimkolwiek, 瞠 o w miar szybkim - takim jak w pracy - to ju nie wspomn)... Dlatego tak cieszy貫m si, 瞠 tyle os鏏 preferuje singla, 瞠 b璠zie o czym porozmawia w tym w靖ku (pniej, bo na pocz靖ku to wog鏊e nie myla貫m, 瞠 si powypowiadam, ale zbieram na Diablo coraz wi瘯szego smaka), a tu chyba b璠zie kicha co tak czuj... :((((

31.03.2002
18:40
[99]

Gandalf-szary [ Genera ]

Im back :) Agrest zamkniety do wtorku, lepsza droga polaczenia zamiast FSGS jest sciagniecie pliku rejestru, po prostu tworzy sie wam nowa 5 kraina .

31.03.2002
19:31
smile
[100]

Piotrasq [ Seledynowy S這nik ]

fistik ---> marudzisz. Ja nigdy nie zrezygnuj z Singla. Je瞠li zdecyduj si na Multi to dla spr鏏owania... A poza tym, skoro stwierdzi貫, 瞠 nie masz na razie zamiaru gra w Diablo to o czym chcesz dyskutowa ?

31.03.2002
19:34
smile
[101]

fistik [ I'm FLASH'ed ]

Piotrasq -->[31.03] 14:43 fistik [male commando] (adnotacja w nawiasie) a tak wog鏊e to fajnie Ci s造sze w ten wi靖eczny wiecz鏎. Za堯 prosz now cz bo mnie forum chodzi baaaaaaardzo powoli...

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.