brzeszczot [ Generaďż˝ ]
THIEF - Garrett, moje drugie imię... (cz. 20)
THIEF - Dark Project, czy też późniejszy The Metal Age - to gra fenomenalna w swej formie, innowacyjnym potraktowania tematu, czy wreszcie w tym, co w elektronicznej rozrywce najwazniejsze - radości grania.
Jej kosmiczna miodnosc niejednych doprowadzila do słodkiego uzależnienia, nie dziwi też ze ma na swiecie grono oddanych fanów i sympatyków.
THIEF to gra nieśmiertelna, w ten czy inny sposob bedzie żyła na zawsze w pamieci graczy.
Bardzo chcialbym, aby wątek ten skupial wszystkich fanow tej gry, aby na tych łamach nastepowal przeplyw waznych dla nas informacji, by to tutaj dzielimy się swoimi doswiadczeniami, emocjami, problemami...
Zapraszam do dyskusji na wszystkie tematy dotyczace Thiefa ( 1 i 2 )
Witam i Ciebie - Czeladniku, Adepcie, Mistrzu Zlodziejskiego Fachu....
Wstap do naszej gildii...badz jej wierny....
Ponizej podaje link do poprzedniej czesci naszego watku....
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
Oto lista łączy do poszczególnych, wcześniejszych cześci naszego wątku... https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=208254 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=202317 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=199807 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=197629 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=191349 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=179563 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=208254 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=214047 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=217182 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=221303 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=228889 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=232983 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=246972 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=260390 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=270513 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=283302 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=307740 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=343424 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=352232
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
Zapraszam do wpisywania sie do kolejnej czesci watku.........
Judith [ Gladiator ]
No dobra to teraz ja! 1) Bukary - chyba jednak 15.jpg! 2) Ernie - 02.jpg, ta ulica po prostu rządzi! 3) Vk - 02.jpg Co do moich zrzutów, to wykasuj je, Piotrze na ten moment wszystkie, a ja przyślę Ci nowe w porządnej rozdzielczości. Aha, i dopisz suwaki w skrypcie otwierającym nowe okno na stronie, bo na przykład zrzuty Erniego są dość duże i ich wymagają wątek:THIEF - Garrett, moje drugie imię
Judith [ Gladiator ]
O, jakiś bug wyskoczył, :)))
Bukary [ Generaďż˝ ]
OK, zaktualizowałem swoje głosy. Teraz sytuacja wygląda następująco: 1) ERNIE - 04.jpg (wspaniałe pomieszczenie!) 2) VK - 04.jpg (interesująca kolorystyka, choć nad wnętrzem trzeba by jeszcze trochę popracować) 3) JUDITH - 22.jpg (pomysł z kwiatami godny uwagi)
Bukary [ Generaďż˝ ]
Piotrze ---> Thorin wydał nowe demo. KONIECZNIE wsadź je na TFCDs!
master_thief [ Chor��y ]
oto moje typy: 1. Bukary - 11.jpg (wspaniala "lodowata" mgla) 2. Ernie - 03.jpg (chociaz nic nie ma w tym pokoju, ale sam efekt swiatla jest fajny) 3. Judith - 07.jpg (fajne, a co!!!)
PiotrS [ Centurion ]
Moje głosy: 1. Bukary - 15.jpg 2. Ernie - 00.jpg 2. Mabrus – 00.jpg
PiotrS [ Centurion ]
A teraz małe podsumowanie Zasady konkursu: A) Głosujący NIE MOŻE oddać głosu na własny zrzut. B) Głosujemy na 3 zrzuty (począwszy od najlepszego). C) Przy głosowaniu bierzemy pod uwagę nie jakość techniczną zrzutu (rozdzielczość itp.), ale jakość lokacji na zrzucie. D) W miarę pojawiania się nowych zrzutów można publikować zmienione/zaktualizowane rankingi. Głosów – 7 Punktacja: 1 miejsce – 3 pkt, 2 – 2 pkt, 3 – 1 pkt WYNIKI Bukary 15.jpg – 9 pkt Bukary 13.jpg – 3 Bukary 11.jpg – 3 Bukary 04.jpg – 3 Ernie 04.jpg – 3 Ernie 03.jpg – 2 Ernie 02.jpg – 2 Ernie 00.jpg – 2 Judith 11.jpg - 2 Judith 23.jpg – 2 Mabrus 04.jpg – 2 Mabrus 00.jpg – 2 VK 04.jpg – 2 Judith 07.jpg – 1 Judith 22.jpg – 1 Mabrus 06.jpg – 1 VK 02.jpg – 1
ernie [ Chor��y ]
Bukary --> wiesz co ci powiem.... bardzo źle zobiłeś, zarzucając "Misję bez celu...[...]" , to mogłaby by być naprawdę świetna misja !!! Świetny klimat, pomieszczenia które naprawdę mówią za siebie: "było tu wielkie BUM" ! :) No i bardzo spodobał mi się ten napis na samym dole po zjechaniu windą :))
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
Wszystkim fanom THIEFA chcialbym zyczyc wszystkiego najlepszego z okazji swiat Wielkiej Nocy, spedzcie je wesolo, zdrowo, suto....., a zreszta tak, jak lubicie najbardziej ;- ) Jeszcze raz wszystkiego dobrego , pomyslnosci wszelakiej nie tylko na ten swiateczy czas.... P.S. Aha, i nie przesadzajcie z jadlem i napitkami, bo okaze sie jeszcze, ze Wasze czarna oponcze okaza sie przyciasne......wiem cos o tym....... Pozdrawiam wszystkich serdecznie...... Zlodzieje z wszystkich zakamarkow Polski laczcie sie ...!!!
Judith [ Gladiator ]
Dlatego najlepiej po obżarstwie iść na rower!, :)
Judith [ Gladiator ]
Miśki kochane mam do was wielką prośbę - otóż nie moge dojść do ładu z robieniem konwersacji w T2. Zaden tutorial z TFCD's mi nie pomógł. Chcę by Garrett niechcący podsłuchał pewną rozmowę. Używałem do tego BoundsTrigger - nie pomogło. Ranstall Series jest do T1 więc go nie używałem. Nawet metoda podana na forum nie działa... Jakby mi ktoś podesłał, krok po kroku, jak się cóś takiego robi...
ernie [ Chor��y ]
nie wiem, jak to zrobić, zapytaj się na ttlg forum tam ci powiedzą
Bukary [ Generaďż˝ ]
Judith ---> Chętnie bym ci pomógł, ale jestem cały czas poza domem
Bukary [ Generaďż˝ ]
Chociaż Piotr ogłosił PODSUMOWANIE, to jednak konkurs nie jest, rzecz jasna, zakończony. Przypominam o punkcie D): "W miarę pojawiania się nowych zrzutów można publikować zmienione/zaktualizowane rankingi". Swoją drogą ciekawe, że najwięcej głosów oddano na 15.jpg. Mój faworyt z serii "lodowej" jest inny. Zgadnijcie, który... Mam nadzieję, że wkrótce pojawią się nowe, nie moje zrzuty, które zajmą pierwsze miejsce. Innymi słowy, czekam na kolejne wspaniałe, stworzone przez was lokacje...
Bukary [ Generaďż˝ ]
Oto jak podobno miał wyglądać przygotowywany przez Looking Glass edytor Siege dla THIEFA 3... Szkoda, że nic z tego nie wyszło...
Bukary [ Generaďż˝ ]
SIEGE pusty...
Bukary [ Generaďż˝ ]
SIEGE terrain brush...
Bukary [ Generaďż˝ ]
SIEGE commands...
Bukary [ Generaďż˝ ]
SIEGE vertex shading...
Bukary [ Generaďż˝ ]
Szkoda, szkoda, szkoda... Można by teraz było tworzyć misje pod Windowsami...
Bukary [ Generaďż˝ ]
ZŁODZIEJE!!! Oto coś dla prawdziwych tygrysów... Od dziś koniec z łatwizną, nokautowaniem strażników i robieniem ich w balona... Ściągnijcie to: https://members.rogers.com/hmartens1/AIMod.zip Oto instrukcje do instalacji: -Download the archive and extract the gamesys named RELEASE11i.gam (the one with the ‘i’ in the name) to your thief directory. Backup your old gamesys, delete it, and then rename RELEASE10i.gam to dark.gam. -Play through a mission and give me your general impression of the improvements, what you liked and didn’t like. If you were in a situation where you thought the AI were to sharp or too easily tricked, report them to me. -If you notice any glitches, slowdowns, or crashes in the mission induced by the new gamesys, report them. -Play the game with a renewed sense of caution, it’s meant to be a lot harder! -If possible, experiment with the feature that I mentioned at the bottom of the list. As it was most complex to implement, it is most prone to glitches. While I would like the undead OMs tested, try to focus testing on the beast and human missions as they use said feature. The gamesys named RELEASE11.gam (without the ‘i’) makes visible the custom objects I used to achieve the effect as big red plants. Using this gamesys instead will make it easier to give me useful feedback but might detract from the enjoyment. Co to da? Otóż: -Blackjacking someone makes a minor sound disturbance. -A collapsing body makes a minor sound disturbance. (both of these are not loud enough to alert anyone but simply attract their attention if already alerted and perhaps illicit a "Who's their?"..."Musta been rats.") -Yelling made by guards during combat or searching travels further and is heard more easily by other guards. -Many creatures have been made faster, especially zombies (who are otherwise not a threat but rather a joke IMO) -Bodies are MUCH more easily seen. -The residual alertness for AIs after combat is more potent. -AI vision cones have been modified to give AIs better long-distance sight and to eliminate the lean-over-from-dark-corner-and-BJ-them-while-alerted trick. -Garret is generally seen more easily, as the VisGem will indicate -General hearing ability amongst AIs has increased slightly And finally: -Guards who are alone and lose track of Garret after a confirmed sighting will run to get help and alert others instead of just resuming their regular patrol (but after that, they go back to their patrols). I’m extremely proud of this improvement as it was MIND-BOGGLINGLY difficult to implement properly. PIOTRZE ---> Wsadź to na TFCDs do działu Custom Gamesys'
ernie [ Chor��y ]
Bukary -> a szkoda szkoda, ale za to będzie można w Thief3. UnrealEd mi się bardzo podobał. A ten mod muszę wypróbować !!!
Bukary [ Generaďż˝ ]
Wszystkim, którzy chcą się dowiedziec więcej o plusach i minusach UnrealEd (w kontekście THIEFA 3), polecam to:
Bukary [ Generaďż˝ ]
Nowe demko:
Paweuek [ Centurion ]
Witajcie Panowie po świętach! Mam nadzieję, że nie przybyło Wam za dużo w okolicach pasa, bo to by utrudniło bieganie po dachach i uciekanie przed strażnikami ;p!
Paweuek [ Centurion ]
Wybaczcie, że zniknąłem tak nagle, ale niestety nie mam łącza stałego, tylko taką fajną opcję 30 godzin. Akurat 28 skończył mi się limit połączeń...
Bukary [ Generaďż˝ ]
Paweuek ---> poczytaj w poprzedniej części wątku objasnienie dema SECURITY. Pytałeś o to...
ernie [ Chor��y ]
UWAGA ZŁODZIEJE !! POTRZEBUJĘ WASZEJ POMOCY. JAKO ŻE NIEDŁUGO WYDAJĘ DEMO, UDOSTĘPNIŁEM WERSJĘ "PREDEMO". CHCIAŁBYM ABYŚCIE JĄ ŚCIĄGNĘLI (1,2 MB) I ZOBACZYLI CZY SĄ JAKIEŚ BŁĘDY, CZEGO BRAKUJE ITD. BĘDĘ Z GÓRY WDZIĘCZNY!!! DOKŁADNIEJSZE INFO A TAKŻE SAMA MISJA ZNAJDUJE SIĘ POD LINKIEM PONIŻEJ.
Bukary [ Generaďż˝ ]
Kw...a, bardzo śmieszne...
Vk [ Pretorianin ]
Dobre erni :). Szkoda że nie zrobiłeś limitu pajaców którzy na to kliknęli :).
Vk [ Pretorianin ]
Chodziło rzecz jasna nie o limit tylko o licznik kolesi którzy na to kliknęli, ah te błędy :(
Judith [ Gladiator ]
Jesterm po sutym obiedzie z rodziną, więc troszkę mnie zawiało - chyba z pięć razy kliknąłem "odświeża" zanim skapowałem o co chodzi! :)))) Fajne demo Ernie!
ernie [ Chor��y ]
hehe i to jest dobra pułapka. widzisz ostrzeżenie: "pułapka" !! ale i tak w nią wpadasz :)) Dzięki wszystkim którzy zainteresowali się moim demem i czekam na rewanż za rok :P
Paweuek [ Centurion ]
Bukary ---> Jeśli chodi o wypowiedź Piotra, to widziałem (ale i tak g..no z tego rozumiem) Ale mimo wszystko dzięki za fachową (aż nazbyt) pomoc!
master_thief [ Chor��y ]
wlasnie ciagne calendras legacy. cholera, troche duzy ten plik/322mb/ mam nadzieje ze bedzie super.
Paweuek [ Centurion ]
No, nareszcie coś wykombinowałem. Oto screeny: główna sala
Paweuek [ Centurion ]
kuchnia
Paweuek [ Centurion ]
biblioteka (raczej "gawędziarnia")
Paweuek [ Centurion ]
scena
Paweuek [ Centurion ]
Napiszcie koniecznie, który zrzut najbardziej się Wam podoba, a który najmniej.
Bukary [ Generaďż˝ ]
Paweuek ---> O jaką wypowiedź Piotra ci chodzi?? A co do zrzutów: są za ciemnie. Nic nie widać. Rozjaśnij je...
anonimowy [ Legend ]
Wiotojcie, kumy :)) Gdyby kto pytał to żyję. ;) Ale czytania. Komag nie zna polaka, hehehe... Kolejny konkursss. Niema problema: 1. Ernie - 00.jpg ten screen to dla mnie niekwestionowany lider. 2. Bukary - 12.jpg dobre, dobre (autor nie chce kontynuować? Spoko, wykorzystamy :) ) 3. Paweuek - 07.jpg to pomieszczenie w misji Paweuka podobało mi się najbardziej. Sentyment. :)
anonimowy [ Legend ]
--> Paweuek główna sala jest OK. Można rzec: Co to za cudo? ;)
Bukary [ Generaďż˝ ]
Paweuek ---> Głowna sala wyglada fajnie... Widzę, że się rozwijasz.. :))
Bukary [ Generaďż˝ ]
mabrus --> NIe śpiesz się tak z wykorzystwaniem. mam copyrights i zamierzam do tego wrócić... za rok.. :)))
Judith [ Gladiator ]
Hello'yall! Właściwie miałem to wrzucić wczoraj, ale mi nie wyszło: Oto coś dla was złodzieje test na mocne nerwy i wnikliwość spojrzenia:
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
master_thief - udalo Ci sie sciagnac "Calendra's Legacy" ??? jesli tak to jakie wrazenia - tak na goraco ? ja dopiero sciagam....
master_thief [ Chor��y ]
brzeszczot---> ciagne calosc/ponad 300mb/ i jeszcze mi troche zostalo. ale dzisiaj zostawiam kompa na noc to moze juz jutro popykam:)
Paweuek [ Centurion ]
Judith---> Heh, dobre, aż podskoczyłem! Bukary---> Trochę wcześniej PiotrS (chyba) wyjaśniał mi i Vk o co chodzi w "security".
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
ja mam juz jakies 88 % i jakies 1,5 h do konca... : )))
Judith [ Gladiator ]
A ja w takim razie ponawiam moją proźbę p podesłanie mi łopatologicznego opisu jak się robi conversations w T2, please..... Ranstall Series Tut i inne na TFCD's nie pomogły...
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
: ) udalo mi sie sciagnac "CALENDRA LEGACY : "A WINTER'S EVE " - nawet pogralem troche.... Pierwsze wrazanie, wizualne - jak najbardziej pozytywne, zabudowania miasta, jego architektura mniam , mniam...., zaczynasz w czasie burzy -pioruny rozwietlajace niebo, zacianajacy deszcz - klimat niesamowity.... Na poczatku myslalem ze nie pojdzie, istny slide -show, zrestartowalem misje , na wszelki wypadek wylaczylem monitor antywirusowy, i odpukac plynnie chodzi na prawie najwyzszej rozdzielczosci... nie zmienia to faktu ze ow dodatek do t2 wymagania ma, i to spore....
Judith [ Gladiator ]
Ale mi narobiłeś Brzeszczot smaku - mailuję do qumpla co ma sztywniaka, nie będzie miał chłopak życia, :)))
anonimowy [ Legend ]
Zara, zara to "Calendra legacy" już jest?
master_thief [ Chor��y ]
ano jest:))) ale obawiam sie ze na mojej maszynie moge miec pewne problemy z graniem, ale coz trzeba byc dobrej mysli.
master_thief [ Chor��y ]
zanim zaczne grac w calendre postanowilem przejsc fm "heart&soul". jako ze zawsze gram na exp, zalaczylem poziom max czyli ghost. i co sie okazalo? co chwila musze dawac load. tak wiec chcialem poznac wasza opinie na ten temat. jesli ktos przeszedl, to czy wg niego jest sens zmagac sie z tym poziomem? coz, ogarnelo mnie lekkie zwatpienie, i nie wiem czy dalej walczyc, czy wlaczyc " zwykly" exp.
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
master_thief - a na czym polega problem ? musisz przejsc zapewne bez" knockautu" ?!
master_thief [ Chor��y ]
no tak. tylko jakos ostatnio sie szybko zniechecam. bleee
anonimowy [ Legend ]
--> brzeszczot, stary kumotrze jak Ci idzie w fallouta?
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
"Kumotrze Okrutniku, czyńcie swoja powinność...." - skad ten cytat... mabrus - pogralem - 2 dni i odpadlem - nie , nie dlatego ze zle, wprost przeciwnie, ale porwal mnie THIEF - obecnie duzo i prawie wylacznie gram w rozne FM No a tera wyszla Calendra's Legacy ("minikampania" - 3 misje)
Vk [ Pretorianin ]
Ale ja wam łącz zazdroszczę. Z moim modem bym raczej nie ściągnął Calendra's Legancy
anonimowy [ Legend ]
--> Jak sciągnę to mogem Ci przegrać i wysłać CD. Chceta?
Vk [ Pretorianin ]
Mabrus - NO jasne że chceta!
anonimowy [ Legend ]
OK. Będzie to można zrealizować- z mojej strony- dopiero w przyszłym tygodniu. Daj namiary na mojego maila.
ernie [ Chor��y ]
kurde przesadzili z tym calendras legacy.. ponad 200 MB filmów !!!!???
master_thief [ Chor��y ]
mam juz i zaraz odpalam:)
Fuzzy [ Pretorianin ]
stanowczo przesadzil
master_thief [ Chor��y ]
ale lipa. najpierw sie 10 min dogrywalo a potem chodzi jak zabie skoki. chyba trzeba sprzet zmienic. sama gra jak narazie dla mnie super!!! swietna burza w miescie, wogole gralem tylko chwile a bardzo mi sie spodobalo. szczegolnie poziom garrett, gdzie nie mozesz byc zauwazony ani uslyszany:) bedzie sie cielo.
Paweuek [ Centurion ]
Ja też Wam zazdroszczę sztywnego(złącza oczywiście ;-) ). Szczerze mówiąc FM-ki nie interesują mnie już tak jak kiedyś... teraz ja tworzę i ciągle staram się stworzyć coś nowego...
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
CALENDRA'S LEGACY - kilka refleksji.... 1. To co widac........ piesci oko, wspaniale i przemyslane lokacje, b.dobre tekstury, wszystko jakies takie "wygladzone", w drugiej misji po prostu szczena mi opadla - lazimy po miescie, a glowe bym dal ze autorzy tworzac te lokacje przed oczami mieli Wenecje - kamienice, zaulki, mostki, kanaly wodne, przepusty - po prostu cudo... W pierwszej misji piekne jest to nadmorskie miasto, pojdzcie na spacer na nadbrzeze/molo - ten ocean... 2. To co czuc........ to klimat. Bardzo dobrze oddany, aura tajemniczosci, hehe... mroku i ten szczegolny dreszcz.... Wyobrazcie sobie taka sytuacje - pierwsza misje przychodzi nam wykonywac w czasie wielkiej burzy, wchodzac do pewnego budynku oczywiscie staralem sie unikac straznikow jak tylko moglem - pech chcial ze stanalem w poblizu okna (ale W CALKOWITYM CIENIU !!! ), straznik odwrocil sie w moja strone, szedl w spokoju nie widzac mnie, a tu nagle strzelil piorun, rozwietlajac noc, blysk swiatla "wpadl" przez okno..... i oczywiscie straznik natychmiast zareagowal..... 3. Ciekawa rzecz - pierwsza misje mozna zakonczyc w najgorszym wypadku w 10 no moze w 15 min (sic!) - za drugim razem mozesz to zrobic w w gora 5 min I UWAGA WYPELNIAMY W TYM CZASIE WSZYSTKIE Z POLECONYCH"OBJECTIWÓW" - Oczywiscie jesli tylko i wylacznie chcesz poprzestac na podgadaniu z Basso i wynajeciu pokoju w gospodzie i ucieciu sobie drzemki...- takie sa objectivy Jednym z warunkow pomyslnego zakonczenia misji jest tez "nie bycie THIEFem" - i tak ostentacyjne skradzenie sakiewki konczy sie przerwaniem gry i znajoma trupia czachą... Naturalnie mozesz eksplorowac kanaly, mroczne katakumby, krasc ale tylko tak zeby nikt nie widzial, ..... Powiecie ze zawsze o to w THIEFIE chodzilo...tyle tylko ze dopiero w tej FM (choc gralem w dopiero w kilkanascie) spotkalem sie z sytuacja, w ktorej czuje ze przynaleze jako GARRETT do spolecznosci przedstawionego swiata, i ze to ta spolecznosc generuje swoj margines i zlodzieji takich jak ja - oczywiscie zlodzieji z etosem cechowym a nie pospolitych rabusiow : ) Innymi slowy moge swobodnie eksplorowac swiat, krecic sie kolo straznikow - dopoty dopoki nie otworze wytrychem zamknietych drzwi i nie nakryja mnie na tym - to okazja tworzy zlodzieja a nie zlodziej okazje ! To ze jestem zlodziejem nie mam wypisane na twarzy - to moje czyny o tym swiadcza - dotychczas najczesciej jak stawalem w jakies FM w "starting point" to pierwsza rzecza jaka robilem to szukalem cienia, a wlasciwie dlaczego - skoro jeszcze nic nie ukradlem ? :) - skad to fatum ciazece nad moja osoba i wrogosc straznikow ? W CL ta odwrocona sytuacja, czy raczej zblizona do rzeczywistosci zaskoczyla mnie i chyba spodobala mi sie najbardziej... Bardzo polecam.....
PiotrS [ Centurion ]
Fakt, już od początku widać, że CL jest misją wyjątkową, zobaczymy czy jest warta tych zachwytów w dalszej części Jak na razie mam dwa zastrzeżenia. Pierwsze to wymagania sprzętowe, niestety, ale ja CL odkładam „na polkę” na moim kompie [P II 250; ATI Rage Maxx], można grać, ale to nie jest TO. Planuje zmianę sprzętu ale jeszcze nie teraz. No i jeszcze jedna sprawa :) wygląd filmowej Mercedes, to nie mój typ kobiecej urody ;))
anonimowy [ Legend ]
WYNIKI Bukary 15.jpg – 9 pkt Ernie 00.jpg – 5 Bukary 13.jpg – 3 Bukary 11.jpg – 3 Bukary 04.jpg – 3 Ernie 04.jpg – 3 Bukary 12.jpg - 2 Ernie 03.jpg – 2 Ernie 02.jpg – 2 Judith 11.jpg - 2 Judith 23.jpg – 2 Mabrus 04.jpg – 2 Mabrus 00.jpg – 2 VK 04.jpg – 2 Judith 07.jpg – 1 Judith 22.jpg – 1 Mabrus 06.jpg – 1 Paweuek 07.jpg -1 VK 02.jpg – 1
anonimowy [ Legend ]
Konkurssss trwa. ;)
Vk [ Pretorianin ]
A ja pogram, jeżeli mi tylko pozwoli na to mabrus :)
ernie [ Chor��y ]
UWAGA ! Demko jest już gotowe !!! Zapraszama na stronę https://thief.silesianet.pl
Judith [ Gladiator ]
ernie -->cool, cool, cool!! Tylko... troszkę skacze erm... na Duronie 950 i 192 MB ramu?
anonimowy [ Legend ]
Witam. Powoli wracam do zabawy z edytorem. ;) Przeglądałem wiele zdjęć z architektórą "z epoki". Dachy są przeważnie zrobione tak jak widać to na zamieszczonym schemacie. I tutaj pytanie i zagadka zarazem: Z ilu elementów brushes potraficie zrobić taki dach? Warunek: wszystko musi do siebie dobrze pasować i nierobić problemów przy portalizacji. Ja z początkowo robiłem z 6-ciu. Teraz z trzech.
anonimowy [ Legend ]
Oszywiście jak ktoś potrafi to zrobić d 2 - to ma MEDAL.
Judith [ Gladiator ]
No właśnie, ja dorzucę słówko do tego co zaczął Mabrus w kontekście FM Erniego, :)). Otóż wysoki poly count masz zapewne dlatego, że robiąc ten fragment miasta zabrałeś się do tego jak rasowy architekt, :)). Konkretniej najpierw masz pusty plac budowy, że tak powiem "odjęty", a potem dodajesz w nim wszystkie obiekty. Technika robienia misji z miastem w roli głównej w przypadku panów z LGS wygląda nieco inaczej - większość rzeczy się wycina i kombinuje tak, żeby wyglądało to realistycznie, :)). Jest z tym znacznie więcej roboty, ale pokaźnie zwiększa to fps. Choć chyba najlepszym rozwiązaniem jest łączenie obu technik, w razie potrzeby. Chyba najlepsze wykorzystanie techniki, z której korzystałeś jest widoczne w "Raid on Washout Central" gdzie framerate jest stabilny. Może przegląd tej misji pozwoli ci na optymalizację. Tyle że nie ma tam takiej wyrąbistej ulicy, :))).
ernie [ Chor��y ]
Judith, masz całkowitą rację !! Tak, powinno się tak to robić ja postawnowiłem zrobić na przekór i zrobiłem tak jak wsomniałeś. Jest to pierwsz rzecz jaką zrobiłem w dromed więc można mi chyba wybaczyć :) I dlatego też "Mistrz" powstanie od nowa!! To będzie coś wyjątkowego zapewniam was :) To demko, to nie jest nawet przedsmak tego..
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
Ernie - gratulacje - naprawde smakowity przyklad srednoiwieczno - industrialnej aglomeracji !!! czekam niecierpliwie na jeszcze a poki co zapytuje - po znalezieniu klucza do kanalow - co dalej ? Wlaz do kanalow nie chce mi sie otworzyc, a probowalem.... : ) Pozdrawiam
ernie [ Chor��y ]
Brzeszczot --> no więc jeżeli znalazłeś klucz do kanałów, to pewnie masz też dokument zatytułowany Camelonn :)) Trzeba go uważnie przeczytać ;)) Aha, jeżeli czytałeś pamiętnik zostawiony na stole (w tym czerwownoceglastym domu), to dowiesz się dlaczego właz jest zamknięty. misja się kończy gdy wypełnimy oba objectives.
Paweuek [ Centurion ]
ernie ---> nie mogę otworzyć Twojej strony. Coś jest nie tak, ale to pewnie u mnie. Jak się domyślam, to ten adres, który podałeś jest do strony. Gdybyś był tak miły i podał link do pliku a nie do strony, to byłbym wdzięczny...
Paweuek [ Centurion ]
Jeszcze jedno: jak wstawiać własnego Ambient Sounda?
ernie [ Chor��y ]
link do pliku: https://ziggie.max.zg.pl/mistrz.zip https://erniexen.fm.interia.pl/mistrz.zip https://thief.sileianet.pl/mistrz.zip zeby wstawic ambient sounds trzeba napisac własny plik *.sch, i wgrać wszystkie schematics na nowo. O tym jak to zrobic pisze na dromed central, w dziale "Sounds"
Judith [ Gladiator ]
Możeście paniczu głodni? Wstąpcie zatem do mej gospody co się zowie "Caverna Magica", gdzie jadłem, napojem i magią zaspokoisz swe pragnienia...
Judith [ Gladiator ]
...
Judith [ Gladiator ]
...
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
ernie -powiedz prosze gdzie jest ten przelacznik bo dzis jestem slepy jak kret, zacma jak czy co.... Judith - a co bedziesz serwowal w tej gospodzie ?
ernie [ Chor��y ]
A niech mnie jasny piorun....ludzie!!! rozjaśniajcie trochę te zrzuty, bo przecie prawie nic nie widać, nie mówiąc już o tym gdybym chciał zobaczyć to w dzień !!!
ernie [ Chor��y ]
Brzeszczot, mogę ci wysłać na maila - wyslij napierw adres do mnie [email protected]
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
ernie - juz wyslalem....
Bukary [ Generaďż˝ ]
brzeszczot ---> Mapa jest mała.. ZAGLĄDNIJ WSZĘDZIE.. :)))
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
Bukary - witaj, zagladalem wszedzie, nawet do kominka -ale widac starzeje sie jako zlodziej i chyba czas wycofac sie z tego interesu ; ) - na emeryture juz przeciez uzbieralem, wystarczy tylko sprzedac precjoza ...
Bukary [ Generaďż˝ ]
Brzeszczot i inni zainteresowani rozmową o MISTRZU... zapraszam tutaj:
ernie [ Chor��y ]
poszło..
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
Bukary -niestety nie moge dzis wejsc na czata (tak jest jak sie dzieli pokoj z bratem, ktory rano musi wstac) ech zycie Pozdrawiam i zyczy owocnych pogawedek !
Bukary [ Generaďż˝ ]
No to ci powiem, Brzeszczot, że prawdziwy złodziej powinien zaglądać do mrocznych zaułków miasta :)))
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
Bukary - Nie wiem - juz wzrok nie taki - bo zagladalem tam gdzie ernie mi napisal -ale widac nie dokladnie - stary juz jestem....
radonix [ Pretorianin ]
Panowie - sorry za off-topic, ale czy ktoś z Was pogrywał już w demo gry Arx Fatalis ??? Co o niej sądzicie ? Czy powoływanie się na Ultima Underworld nie są tylko chwytem reklamowym ?
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
radonix - wbrew pozorom nie jest to taki off - topic - gra ma w sobie wiele bardziej lub mniej definiowalnych podobienstw do serii THIEF - glownie jesli chodzi o pewien klimat.... Bardzo licze na ta gre, w demo gralem z przyjemnoscia - ujmijmy to tak, jest to najbardziej z "tifowopodobnych" RPG jakie dotychczas wyszly.... Przy czytaniu ostatniego zdania zalecane jest lekkie przymruzenia oka...
ernie [ Chor��y ]
Też grałem w demo, i bardzo mi się podobało. Fajny klimat, świetny system rzucania czarów... no i możesz zabic świniaka, aby go potem usmażyć i jeść. Gra bardziej przypomina Thiefa gdy masz wyokie współczynniki 'Stealh'.
brzeszczot [ Generaďż˝ ]
Zapraszam do nowego watku ....