garfield_junior [ Generaďż˝ ]
Prośba do posiadaczy JK: Jedi Academy
Bry, więc mam następujący problem: instaluje gierke, wszystko cycuś, rejestruje, próbuje uruchomić singla, włącza się konsola i... widze błąd: Couldn't find default.cfg... patrze do folderu z grą, przeszukuję, i fakt: nie ma takiego pliku. I tu moja prośba do posiadaczy gry: czy mógłby mi ktoś podesłać na maila/dać przez gadu/wkleić do tego topicu zawartość owego pliku default.cfg, oraz podać jego lokalizacje(tj. do jakiego folderu mam go wpakować?). Z góry dziękuję :)
mail: [email protected]
gg: 1705634
DeLordeyan [ The Edge ]
Masz oryginał czy pirat? Coś widzi mi się, że to drugie
garfield_junior [ Generaďż˝ ]
DeLordeyan - źle ci się widzi... pozatym wspomniałem o czymś takim jak rejestracja, co na piracie raczej jest średnio możliwe, czyż nie?
DeLordeyan [ The Edge ]
Hmm... jeśli chodzi o ten plik, to może jakaś biblioteka z DirectX'a? A jak nie, to swój oryginał możesz wymienić
Cainoor [ Mów mi wuju ]
a na płycię z grą go nie ma?
ahh. To może być problem z OpenGL.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-03-21 20:06:16]
garfield_junior [ Generaďż˝ ]
Podam sprzęt, żeby nie było...
Win XP Home
Athlon XP 2600+
512 DDR
GeForce4 Ti 4200 128 DDR
DirectX 9.0c
ForceWare 66.93
więc raczej nie jest to problem z OpenGL... ja poprostu prosze o podesłanie/wklejenie pliku default.cfg z poleceniem gdzie go wpakować...
Raynor [ Big Man ]
pozmieniaj opcje, ustaw grafike inaczej i wez na 'apply' i potem sproboj :) wszystkie Twoje ustawienia sa zapisane w default.cfg to jak je zmienisz to powinno nadpisac/stworzyc nowy plik, moze tak sie uda
Vistorante [ teh_pwnerer ]
Jezu jak nie wiecie to po cholere sie wypowiadacie?
Default.cfg to po prostu plik tekstowy z ustawieniami gry. Spróbuj przeinstalować grę, jeśli nie pomoże to ściągnij z sieći - najlepiej poszukaj w google "jedi academy default cfg file"
M'q [ Schattenjager ]
// generated by Star Wars Jedi Academy, do not modify
unbindall
bind SHIFT "+speed"
bind CTRL "+movedown"
bind ALT "+altattack"
bind TAB "datapad"
bind ENTER "+use"
bind F1 "force_throw"
bind F2 "force_pull"
bind F3 "force_speed"
bind F4 "force_sight"
bind SPACE "+moveup"
bind , "+moveleft"
bind - "weapon 10"
bind . "+moveright"
bind / "+mlook"
bind 0 "weapon 9"
bind 1 "weapon 1"
bind 2 "weapon 2"
bind 3 "weapon 3"
bind 4 "weapon 4"
bind 5 "weapon 5"
bind 6 "weapon 6"
bind 7 "weapon 7"
bind 8 "weapon 8"
bind 9 "weapon 13"
bind = "weapon 0"
bind A "+moveleft"
bind C "force_heal"
bind D "+moveright"
bind E "+force_lightning"
bind F "+force_grip"
bind L "saberAttackCycle"
bind M "datapad"
bind P "cg_thirdperson !"
bind Q "force_throw"
bind R "force_speed"
bind S "+back"
bind V "+strafe"
bind W "+forward"
bind X "force_sight"
bind [ "weapprev"
bind \ "weapongrabbed"
bind ] "weapnext"
bind ` "toggleconsole"
bind ~ "toggleconsole"
bind MWHEELUP "weapprev"
bind MWHEELDOWN "weapnext"
bind MOUSE1 "+attack"
bind MOUSE2 "+altattack"
bind PGUP "+lookup"
bind F9 "load quick"
bind F10 "uimenu ingameloadmenu"
bind F11 "uimenu ingamesavemenu"
bind F12 "save quick"
bind END "centerview"
bind PGDN "+lookdown"
bind MOUSE3 "saberAttackCycle"
bind UPARROW "+forward"
bind DOWNARROW "+back"
bind LEFTARROW "+left"
bind RIGHTARROW "+right"
seta g_saberDarkSideSaberColor "0"
seta g_speederControlScheme "2"
seta g_saberRestrictForce "0"
seta g_saberLockRandomNess "2"
seta g_saberNewControlScheme "0"
seta g_corpseRemovalTime "10"
seta g_stepSlideFix "1"
seta fx_expensivePhysics "1"
seta cg_g2Marks "1"
seta cg_reliableAnimEvents "1"
seta cg_drawBreath "0"
seta cg_simpleItems "0"
seta cg_crosshairY "0"
seta cg_crosshairX "0"
seta cg_crosshairSize "24"
seta cg_drawAmmoWarning "1"
seta cg_drawSnapshot "0"
seta cg_drawFPS "0"
seta cg_drawTimer "0"
seta cg_drawStatus "1"
seta cg_draw2D "1"
seta cg_saberEntMarks "1"
seta cg_footsteps "3"
seta cg_renderToTextureFX "1"
seta cg_stereoSeparation "0.4"
seta cg_drawGun "1"
seta cm_playerCurveClip "1"
seta g_spskill "1"
seta cg_crosshairForceHint "1"
seta ui_PrecacheModels "1"
seta cg_hudFiles "ui/jahud.txt"
seta ui_menuFiles "ui/menus.txt"
seta ui_disableWeaponSway "0"
seta cg_bobroll "0.002"
seta cg_bobpitch "0.002"
seta cg_bobup "0.005"
seta cg_runroll "0.005"
seta cg_runpitch "0.002"
seta d_slowmodeath "3"
seta g_subtitles "0"
seta cg_crosshairIdentifyTarget "1"
seta cg_gunAutoFirst "1"
seta g_dismemberment "3"
seta g_saber2_color "yellow"
seta g_saber_color "yellow"
seta g_saber2 ""
seta g_saber "single_1"
seta g_saber_type "single"
seta g_char_color_blue "100"
seta g_char_color_green "235"
seta g_char_color_red "255"
seta g_char_skin_legs "lower_a1"
seta g_char_skin_torso "torso_a1"
seta g_char_skin_head "head_a1"
seta g_char_model "jedi_tf"
seta cg_marks "1"
seta cg_drawCrosshair "1"
seta use_ff "0"
seta s_soundpoolmegs "25"
seta s_UseOpenAL "0"
seta s_mp3overhead "31756"
seta s_language "english"
seta s_mixPreStep "0.05"
seta s_mixahead "0.2"
seta s_allowDynamicMusic "1"
seta s_khz "22"
seta s_separation "0.5"
seta s_musicvolume "0.25"
seta s_volumeVoice "1.0"
seta s_volume "0.5"
seta vid_ypos "22"
seta vid_xpos "3"
seta r_lastValidRenderer "GeForce4 MX 420/AGP/3DNOW!"
seta r_modelpoolmegs "20"
seta r_shadowRange "1000"
seta cg_shadows "1"
seta r_showtriscolor "0"
seta r_primitives "0"
seta r_facePlaneCull "1"
seta r_gamma "1"
seta r_swapInterval "0"
seta r_textureMode "GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR"
seta r_finish "0"
seta r_dlightBacks "0"
seta r_dynamiclight "1"
seta r_drawSun "0"
seta r_fastsky "0"
seta r_ignoreGLErrors "1"
seta r_lodscale "10"
seta r_flares "1"
seta r_lodbias "0"
seta r_lodCurveError "250"
seta r_intensity "1"
seta r_subdivisions "4"
seta r_vertexLight "0"
seta r_simpleMipMaps "1"
seta r_customheight "1024"
seta r_customwidth "1600"
seta r_fullscreen "1"
seta r_mode "4"
seta r_ignorehwgamma "0"
seta r_overBrightBits "0"
seta r_depthbits "0"
seta r_stencilbits "8"
seta r_stereo "0"
seta r_colorbits "0"
seta r_texturebitslm "0"
seta r_texturebits "0"
seta r_detailtextures "1"
seta r_picmip "1"
seta r_ext_nv_point_sprite "1"
seta r_ext_point_parameters "1"
seta r_DynamicGlow "0"
seta r_ext_texture_filter_anisotropic "2.000000"
seta r_ext_texture_env_add "1"
seta r_ext_compiled_vertex_array "1"
seta r_ext_multitexture "1"
seta r_ext_gamma_control "1"
seta r_ext_preferred_tc_method "0"
seta r_ext_compress_lightmaps "0"
seta r_ext_compress_textures "1"
seta r_allowExtensions "1"
seta snd "jaden_fmle"
seta sex "f"
seta snaps "20"
seta name "Jaden"
seta m_filter "0"
seta m_side "0.25"
seta m_forward "0.25"
seta m_yaw "0.022"
seta m_pitch "0.022"
seta cg_autoswitch "1"
seta ui_thumbStickMode "0"
seta cl_VideoQuality "0"
seta cl_ingameVideo "1"
seta cl_freelook "1"
seta cl_mouseAccel "0"
seta sensitivity "5"
seta cl_run "1"
seta cl_packetdup "1"
seta cl_maxpackets "30"
seta cl_anglespeedkey "1.5"
seta cl_pitchspeed "140"
seta cl_yawspeed "140"
seta panoNumShots "10"
seta conAlpha "1.6"
seta joy_ybutton "0"
seta joy_xbutton "1"
seta js_ffmult "3.0"
seta joy_threshold "0.15"
seta in_joyBallScale "0.02"
seta in_joystick "0"
seta in_mouse "-1"
seta in_mididevice "0"
seta in_midichannel "1"
seta in_midiport "1"
seta in_midi "0"
seta se_language "english"
seta com_maxfps "85"
M'q [ Schattenjager ]
Pakujesz to do gamedata/base
Z tym, że u mnie config do singleplayer nie nazywa się default, tylko jaconfig
U-BOT [ Centurion ]
U mnie też nie ma pliku default.cfg, mam tą samą nazwę co M'q.