GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Saga Baldur's Gate (BG I część 153, BG II część 136)

13.03.2005
23:09
smile
[1]

Sloug [ Pretorianin ]

Saga Baldur's Gate (BG I część 153, BG II część 136)

Twoja Historia zaczyna się wśród tych rozległych sal pełnych wiedzy. Pod opieką mędrca Goriona upłynęło Ci bez mała dwadzieścia lat. Wychował Cię jak ojciec, karmiąc niezliczonymi opowieściami o bohaterach, potworach, kochankach, bitwach i tragediach. Jednej wszakże nigdy Ci nie opowiedział: historii dotyczącej twojego pochodzenia i dziedzictwa. Wiadomo Ci jedynie, że jesteś sierotą o nieznanej przeszłości...
....

Wszystko potoczyć się miało całkiem normalnie, lecz los spłatał ci figla. Nic nie zapowiadało tylu przygód - szczęśliwe dzieciństwo u boku Goriona, Imoen, Tethtorila i innych mieszkańców wiecznie spokojnego Candlekeep. Gdybyś wiedział, gdybyś choć raz przeczytał listy adresowane do Goriona... Odwracasz wzrok i widzisz spojrzenia twych towarzyszy, których ufny wzrok przywraca ci spokój i koncentrację. Tak, poznałeś wielu i wielu jeszcze poznasz...

Oto początek nowej opowieści... Shadows of Amn...
********************************************************************************************



Gawędzą i zabijają problemy:
- @lb@tros, lata tu i tam, pomagając nam,
- Aurelinus, North Tales of the Sword Coast Master,
- Bogas,
- Bregan aka. Czapajew, raczej już Bregajew... Breguś!! kurna...
- davhend, w świecie magii znany jako David Hend... śpiewa, tańczy, lubi zapach pomarańczy...
- Dwalin, specjalista w dziedzinie gry wieloosobowej, ale nie potrafi stworzyć działającego serwera,
- ELrohir, taki sobie mały nikt...
- gofer, stary jak świat (zgrzybiały), widocznie po praniu mózgu, bo wiele rzeczy zapomniał, założyciel wątku o BG,
- Hathor, Pani Zapomnianej Wyspy na mroźnej Północy, biegła w manipulacji materią świata BG, autorka Xięgi,
- HopkinZ, praworządny dobry kapłan... bleh, nawraca nas tutaj swoją prozą i poezją.
- Igor z Moskwy, zwykły ludzik, gdzie mu tam do zabójców, magów czy nekromantów,
- Krees, zmagający się z nieprawościami Wybrzeża Mieczy, zwycięzca w boju o Magiczny Glejt Rycerski,
- Lesaonar,
- Mask, miejscowy bard z powodzeniem opisujące dzieje bohaterów Wybrzeża Mieczy,
- Marksman, kusznik w cichych ciżmach i przewiewnym płaszczu, brunatny kaptur osuwający się na oczy przesycone bystrym spojrzeniem wyszukującym swego celu...
- M'Rek, z uporem wykrywający wszelkie paradoksy na Wybrzeżu Mieczy,
- Mr.Kalgan,
- Presio aka Serafin aka Presi0 aka M0rte aka Gul'dan aka Kresselack, ech...
- Regis,
- Sloug, Jedyny Dzierżyciel Prawdy Objawionej tudzież Wielki Reformator ;)
- Soll,
- Van Gray,
- Zacker,
- Zawisza Czarny, dawny Yossarian, ale dla alkoholu trza się poświęcać!
- Zed Nocear, twórca map i pięknych, stylowych ikonek


W stanie spoczynku:
* Aschman, Attyla, Ayertienna, BarD, Belt, Bullzeye_NEO, Carrignarone, Cicha śmierć aka Cś, Danera, Earina, Edwin, Eliash, Grjgori, Hayabusa, Ines, Korgan, Łupieżca~Umysłów~, Mastyl, Minas Morgul, Olo_M, Raistlinek, Sakhar, Tal_Rascha, Valencis,


Wejdź na szlak przygody, czekamy na Ciebie – uważaj, ogrzy mag ostrzy sobie na Ciebie zęby, hordy gibberlingów kryją się wśród drzew, martwi wstają z grobów, a syreny zwodzą wędrowców na manowce... Piękne wojowniczki przemierzają leśne ścieżki wespół z dzielnymi swymi towarzyszami, a bardowie snują swe pieśni...

UWAGA!

Wszystkim miłośnikom sagi BG polecamy NTotSC (Opowieści z Północy Wybrzeża Mieczy) - polski mod Aurelinusa do BG1 + OzWM (zawiera poprawioną wersję Dark Side of the Sword Coast autorstwa Team BG). NTotSC to 13 nowych lokacji, 9 nowych NPC do przyłączenia, trzydzieści nowych questów, nowe potwory, bronie, czary, trochę humoru...

NTotSC i patche do niego można pobrać na Zapomnianej Wyspie (www.isle.px.pl/download.htm).

Tajemnice Wybrzeża Mieczy do BG I i Nowy Świat do BG II to kolejne polskie mody - aktualnie w fazie produkcji. Lista modów do Sagi Baldur's Gate znajduje się tutaj - https://www.isle.px.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=71

UWAGA! Do grania poprzez net silnik Infinity wymaga odblokowanych portów 47624 oraz 2300-2399 zarówno dla połączeń TCP i UDP. Oznacza to, że można ominąc problem braku zewnętrznego IP. Bhaal czeka...

Link do poprzedniej części:

13.03.2005
23:10
smile
[2]

Sloug [ Pretorianin ]

"No to jadymy z tem koksym! " Cytat z Marksmana :)

13.03.2005
23:10
[3]

Marksman [ Promyk ]

Jadymy z tym koksym!!

13.03.2005
23:11
smile
[4]

Sloug [ Pretorianin ]

lol @ Marksman - Pierwszy :D

13.03.2005
23:12
[5]

Marksman [ Promyk ]

hmmm:>:>

co do faq - po co?? tak jednak jest troszkę większy ruch na wątku, kiedy tego faq'u nie ma...

13.03.2005
23:13
[6]

Marksman [ Promyk ]

Sloug - widzę:) kilka sekund różnicy:)

13.03.2005
23:15
smile
[7]

Sloug [ Pretorianin ]

Marksman -----> true, true... olewamy fak.

13.03.2005
23:16
[8]

Sloug [ Pretorianin ]

btw: new version of wstepniak is now available :)

13.03.2005
23:17
smile
[9]

Marksman [ Promyk ]

ja tam nie mam żadnej wersji wstępniaka... dysk mi padł i nie obstała...

zarzuć mi na maila:
[email protected]

13.03.2005
23:22
smile
[10]

Deepdelver [ Wielki Prestidigitator ]

Jeśli już mamy być precyzyjni to dlaczego Marksman jest we wstępniaku nieznacznie wysunięty przed wszystkich pozostałych? Czy ma to związek z jakąs tajemną hierarchią? To wbrew demokracji ;P :D

13.03.2005
23:25
[11]

Marksman [ Promyk ]

Deepdelver - literówka...
powinno być:
- [b]Marksman
jest:
- [b] Marksman

i po takich śmiesznych znaczkach system GOLa po prostu nie usunął spacji...

czyli czysty przypadek

13.03.2005
23:30
smile
[12]

Sloug [ Pretorianin ]

Deepdelver -----> ten problem dreczy mnie od dawna !!! w txt nie ma czegoś takiego !!! nawet dzis prubowałem to zmienić ale nie mam pojecia o co chodzi. Oczywiście, ja tesh jestem zazdrosny ;)

Marksman -----> to wyjaśnia, dlaczego nie zakładasz ostatnio wątasów :) nie chce sie wstawiać boldów, co? :) No to juz nie musisz - mail poszedł :)

13.03.2005
23:32
[13]

Marksman [ Promyk ]

Nie zakładam wątków, bo żadziej jestem... i tylko w porach w których się nie trafia setnego postu...

13.03.2005
23:53
smile
[14]

Deepdelver [ Wielki Prestidigitator ]

No ja obstawałbym jednak nadal przy koncepcji globalnego spisku cyklistów i ich systemu tajemnych znaków ;P

14.03.2005
09:03
[15]

Marksman [ Promyk ]

test:
- coś
- coś

to wyżej spacja pogrubiona, to niżej niepogrubiona

14.03.2005
09:19
smile
[16]

Krees [ Generaďż˝ ]

Jako zapalony cyklista stanowczo protestuję przeciwko mieszaniu mnie w jakiekolwiek spiski!! ;P

14.03.2005
14:16
[17]

elemeledudek [ Generaďż˝ ]

Hyhyhy, dowcipnisie no. Wyspe opuściłem, nie było tak źle jak sie przyłożyłem do gry porządnie. Tylko czemu ten cholerny "Conan" nie wykrywał pułapek. Imoen by dała rade. no nic, teraz powoli zmierzam do Wieży Durlaga. Szykuje się sporo problemów, bo z takim złodzieje lekko nie będzie.

14.03.2005
14:21
[18]

Krees [ Generaďż˝ ]

Podszkol go trochę w wykrywaniu pułapek - tam to się cholernie przyda :).

14.03.2005
19:31
smile
[19]

Myrddin [ Chor��y ]

A ja muszę zainstalować BG od nowa bo miałem wirusa(sy) i niezbędny był format. A co do gry przez neta, zdarza nam się z kumplem tak, że znikają nagle przedmioty, czy to z ekwipunku, czy ze skkrzyneczki jak sobie je tam włoże ! Ostatnio znikła mi wprost z ekwipunku jakże cenna i użyteczna różdżka przyzwań, kapłem się dopiero po zwiedzeniu całej prawie mapy, ale na szczęście miałem jeszcze starego save ! Wiecje dlaczego tak się dzieje, i przedewszystkim czy i jak można temu zaradzić ?!

14.03.2005
19:37
smile
[20]

@lb@tros [ Horned Reaper ]

Myrddin --> Może Twój kumpel grał złodziejem i Ci poprostu buchnał? ;)

14.03.2005
19:47
smile
[21]

Xian [ Legionista ]

Nasunęło mi się pytanie. Czy da się ukraść Drizzt'owi jego szabelki ?

PS. Gra bez jakichkolwiek modów (BG+OzWM).

14.03.2005
19:49
[22]

Deepdelver [ Wielki Prestidigitator ]

Xian - o ile pamiętam to próbowałem i się nie dało, da się natomiast w Ntotsc.

14.03.2005
20:41
smile
[23]

Myrddin [ Chor��y ]

@lb@tors-->Jak już wspominałem na tym forum gramy obaj magami :) Pozatym ja jako serwer (główny serwerowy?), mam dużą władzę i mogę np. przeglądac jego ekwipunek, a jak mi podpadnie to mu to zabierać dowoli. To jest jakiś błąd ale nie wiem z czym się to je. A gre już przeinstalowałem, czekam tylko na kumpla bo gdo gdzieś wcieło i do dzieła, Sarevok sie niecierpliwi :)

14.03.2005
21:58
smile
[24]

Sloug [ Pretorianin ]

Xian -----> Nie uważasz, że to troszeczkę niesportowe? :) Poza tym gdzie tu satysfakcja z zatłuczenia tego "czarnucha" ;)

14.03.2005
23:23
smile
[25]

Xian [ Legionista ]

Właśnie cały szkopuł w tym, żeby nie zabijać Drizzta. Legenda Fearun'u maiłaby być zabita z powodó jakis świecidełek co to, to nie. Zresztą mojemu Paladynowi nie przystoi zabijać tych, którzy stoją po tej samej stronie barykady , a że Imoen za jego plecami pożyczyłaby co nieco to inna sprawa...

BTW jak to jest Drizzt ma dwi bronie "Żagiew" i "Iskre", jak sie to ma do engin'a BG? Przecież nie można korzystać z dwóch broni jednocześnie....

14.03.2005
23:32
smile
[26]

@lb@tros [ Horned Reaper ]

Poza tym gdzie tu satysfakcja z zatłuczenia tego "czarnucha" ;)

ROTFL *turla sie po ziemi ze śmiechu*

Przecież nie można korzystać z dwóch broni jednocześnie

Dlatego trzeba zabijać Drizzta, bo oszukuje ;)

15.03.2005
00:09
smile
[27]

Sloug [ Pretorianin ]

@lb@tros ----->
ROTFL *turla sie po ziemi ze śmiechu*

hehe, powinno być raczej: turla się po ziemi śmiejąc się ;) (nie zebym sie czepiał)

btw: To nie tak, że jestem jakimś rasistą! ja po prostu uważam, że asfalt powinien leżeć na ziemi ;) hehehe

15.03.2005
13:31
[28]

sizaar [ Legionista ]

Xian, mialem Ci zrobic portrety, tylko nie wiem o ktore Ci chodzi... wejdz na isle.px.pl > galeria > portrety > Oryginalne portrety z Baldur's Gate I & II , ściągnij jakie chcesz, i wyslij pod ten adres [email protected] :D

15.03.2005
16:20
smile
[29]

Xian [ Legionista ]

Hehe chodzi mi o skonwertowanie wszystkich portretów z IwD + HoW + ToLM, tak abym mógł z nich korzystać w BG. Miło by było jakbyś jeszcze zaznaczył które są z IwD, które z HoW, a które z ToLM. Wiem że marudze =)

PS. Wyspa .... zatonęła?

15.03.2005
16:24
smile
[30]

@lb@tros [ Horned Reaper ]

Sloug --> ee tam, czepiasz sie ;)

Xian --> Nom, coś wyspa ostatnio nie działa. Ale bądźcie czujni, jak zadziała to ściągajcie szybko te portrety, bo Hathar chce je wywalić :)

15.03.2005
16:43
[31]

Xian [ Legionista ]

sizaar --> udało mi się dotrzeć na Wyspę. Zaraz wyślę...

@lb@tros --> Hathor* =)

15.03.2005
17:55
[32]

sizaar [ Legionista ]

Xian narazie nic nie dostalem...

15.03.2005
19:05
[33]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Drizzt nie korzysta z dwóch broni jednocześnie, tylko na przemian, dwie naraz to ja takiego stylu walki nie znam...

15.03.2005
19:14
[34]

:Serafin: [ Neutralny Dobry ]

Aurelinus>>>szczegóły, szczegóły. Czasami nawet widac jak bohater uderza dwiema broniami jednoczesnie tzn runda uderzenia jednej pokrywa sie z runda drugiej

15.03.2005
19:39
smile
[35]

Xian [ Legionista ]

Aurelius --> fakt mój błąd, ale napewno zdarza mu się czasami trafić dwoma jednocześnie =P

sizaar --> sorry, że tak długo ... gafe strzeliłem w Twoim adresie email'owym ...

15.03.2005
19:40
smile
[36]

Xian [ Legionista ]

Wrrr ... dwiema*

15.03.2005
20:42
smile
[37]

@lb@tros [ Horned Reaper ]

Ojojoj.. przepraszam za literówke, niestety brak abonamentu jest równoznaczny z brakiem edytowania postów, więc poprawić tego nie moge :/

Aurelinus --> Mam do Ciebie takie pytanie. Czy dodatek do IWD2, który chcesz wypuścić ma jakiś związek z ANW?? Czy to zupełnie inny mod?? Tak pytam, bo wyczytałem, że wolisz pracować na silniku IWD2 niż BG2, i tak troche zgłupiałem..... :)

15.03.2005
21:18
[38]

sizaar [ Legionista ]

Xian wezme sie za to w weekend, bo w tym tyg mam duzo zaliczen ;D i nie mam zbytnio czasu. odezwij sie pod to gg 5363785 :)

15.03.2005
21:29
[39]

Azirafal [ Konsul ]

Mam irytujący problem z BG2. Otóż pojawił się u mnie bug, który powoduje, że Viconia zatrzymuje się po paru krokach co skutecznie uniemożliwia chodzenie drużyną. Reszta łazi bez zarzutów.

Mam zainstalowaną podstawkę, ToB i moda TDD 1.03, podstawka i ToB były spatchowane przed instalacją moda. W kamandzie mam Korgana, Viconie, Jana i dwie postacie z moda: Robillarda i paladyna (imienia nie pamiętam).

Jeśli ktoś zna sposób na usunięcie tego bug'a, to będę bardzo dźwięczny za pomoc.

15.03.2005
21:47
[40]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Azirafal------> to klasyczny błąd z BG2 bez patcha lub ToB, tzn. tzw. "stutter bug" pojawiał się w samym BG2, potem patch to usuwał, tak jak doinstalowanie ToB (i też ew. patcha do niego). Finalna wersja gry np. z Sagi na DVD jest spatchowana i to się nie pojawia. Błąd jest związany z Jaheirą - i infekuje z reguły Viconię, czasem Aerie (lub bezpośrednio Jahę), mi utykał też Cernd, odłączenie żadnej z nich nie pomaga, chyba, że wszystkich "utykających"... Niestety sławetny bubel o nazwie TDD reaktywuje ten błąd bezpowrotnie, jak i masę innych... Cóż, TeamBG miał w zwyczaju nie kończyć niczego, zadawalając się "jako-takością". Utykanie jednej z postaci z reguły zaczyna się zaraz po przyłączeniu Vici uratowanej przed stosem. Jedyny sposób uminięcia problemu to nie mieć Jahy ze sobą, jeśli upierasz się na granie w TDD (lub Aerie/Viconii).

15.03.2005
22:00
smile
[41]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

@lb@ ------> nie, to nie jest ANW, ale tylko wstęp do niego, mający na celu oswojenie mnie z IWD2. Niestety, z tego co wiem na dzisiaj, to IWD2 nie jest obsługiwany przez żadne narzędzia na tyle, by mogło stanowić podstawę tworzenia gry - nawet jeśli twórcy narzędzi (jak np. DLTCEP) twierdzą co innego - niestety kłamią... pozostaje więc nadal silnik BG2, ale w takim kształcie jak jest, jest on po prostu "za mały" na moje potrzeby. Szukam dobrego znawcy plików exe (czytaj: hackera), by trochę go "poszerzyć", co nie jest b. konieczne. Ważniejszy jest Welverin, który ostatnio ma własne kłopoty i nie może mi pomóc, a bez niego projekt nie ruszy teraz z miejsca. Jest jescze Olagamato, który twierdzi, że jest w stanie napisać odp. narzędzia do IWD2 na własne potrzeby, ale nie wiem, czy się ze mną nimi podzieli/wogóle je stworzy. Silnik IWD2 jest niemal idealny do moich potrzeb, ale... czytaj powyżej...

16.03.2005
11:04
[42]

Xian [ Legionista ]

@lb@tros --> co, jak nie mam abonamentu, to jestem gorszy? Nie moge się tutaj udzielać? Phiii...

16.03.2005
14:45
[43]

@lb@tros [ Horned Reaper ]

Xian --> Źle mnie zrozumiałeś, dobrze że mnie poprawiłeś, poprostu w moim poście ciągle bedzie literówka, bo nie moge go edytowac.

I nigdzie nie napisałem, że jestes gorszy. Przecież ja sam nie mam abonamentu. Nie rozumiem o co Ci chodziło...

16.03.2005
15:24
smile
[44]

elemeledudek [ Generaďż˝ ]

Xian sie zrobił lekko drażliwy. To od zbyt dużej ilości portretów ;)

16.03.2005
15:43
smile
[45]

Xian [ Legionista ]

@lb@tros --> Sorry fakt moja wina .... Peace =)

elemeledudek --> Hehe żebyś wiedział jak zobaczyłem wszystkie portrety z IwD i IwD II. Mniam.
Już się nie moge doczekać kiedy sizaar podeśle mi skonwertowane... Mroczne są...

PS. Na Wyspie są już dostosowane, ale jakoś mało ich w porównaniu z tym co jest w galerii IwD.

16.03.2005
15:45
smile
[46]

Deepdelver [ Wielki Prestidigitator ]

@lb@tros --> cały wic polega na tym, że Xian nie poprawiał Ciebie tylko sam siebie. :D
Czeski film. ;D

16.03.2005
16:54
[47]

sizaar [ Legionista ]

O w morde Xian ;D dużo jest tych portretów, po co Ci wszystkie??

16.03.2005
18:31
[48]

sizaar [ Legionista ]

Pytanie: czy w Wieży Durlaga mogę się spodziewać jakichś ciekawych nowych przedmiotów, mając dodatek NSotSC?

16.03.2005
18:36
[49]

sizaar [ Legionista ]

Acha... wybaczcie że tak dużo postów ;) przypomniała mi się jedna rzec, mianowicie: czy zabicie brata Hasdara przed rozpoczęciem misji będzie miało jakiś późniejszy wpływ na nią?? Bo chopaczek mi się nie spodobał i go killim tak troszeczkę ;P .

16.03.2005
18:46
[50]

Xian [ Legionista ]

sizaar --> Hehe to są wszystkie z obu części Sagi wraz z dodatkami, tak sądze. Będą dla przyszłych pokoleń =)

Doceniam to, że Tobie się chce wogóle za to zabrać. R-E-S-P-E-C-T.

16.03.2005
21:24
[51]

sizaar [ Legionista ]

Xian duży portret mogę zrobić, ale w małym lepiej zostawić od popiersia w górę, bo jak pomniejsze cały portret to nic nie będzie widać :/

16.03.2005
21:40
[52]

Xian [ Legionista ]

Hmmm, a jak maja się małe portrety w IwD. Jeżeli byś mógł to zrób identycznie.

19.03.2005
23:11
[53]

Evearain [ Pretorianin ]

cześć, czy może ktoś powiedzieć, jak zacząć przygodę w dodatku do bg1 The dar side of the swordcoast? trzeba z kimś zgadać czy co?
pzdr

20.03.2005
00:36
smile
[54]

Sloug [ Pretorianin ]

Evearain -----> Jesli jeszcze nie zacząłeś to radzę odinstalować tego moda i zainstanować na to miejsce NTotSC (Opowieści z Północy Wybrzeża Mieczy) - polski mod Aurelinusa do BG1 + OzWM (zawiera poprawioną wersję Dark Side of the Sword Coast autorstwa Team BG). Zaletą jest niewatpliwie mniejsza liczba buraków, a poza tym sam mod jest rewelacyjny.
NTotSC i patche do niego można pobrać na Zapomnianej Wyspie (www.isle.px.pl/download.htm) albo ze strony cdprojekt.

Jesli jednak masz zamiar zostać przy DSotSC to żeby rozpocząć przygodę musisz wykonac quest w kopalniach w Knieji Otulisko a potem pogadać z pewna kobietką przy Gospodzie pod Pomocna Dłonią.

20.03.2005
10:54
[55]

M'Rek [ Konsul ]

Evearain -----> Gdybyś zdecydował się na NTotSC, to nie szukaj go na Wyspie... Tam jest teraz jedynie patch 2.01B... (niezbędny do gry)

Inne "źródła" NTotSC....

https://iegmc.mirror.intermedia.com.sg/ntotsc
ftp://mirror.intermedia.com.sg/pub/iegmc/ntotsc
https://mirror.blackwyrmlair.net/iegmc/ntotsc/NTotSC_v_2.01.zip

20.03.2005
11:49
[56]

Evearain [ Pretorianin ]

własnie ściągnąłem ten dodatek, ale nie wiem jak go zainstalowac, jest spakowany i można gp rozpakowac do jakieś lokacji, rozpakowałem tam gdzie jest zainstalowany baldur, ale nie ma pliku od instalki?? co zrobić? dzięki za pomoc

20.03.2005
12:17
smile
[57]

@lb@tros [ Horned Reaper ]

Evearain --> rozpakowujesz .rar gdzie chcesz - to jest instalka, po uruchomieniu jej wskazujesz główny katalog BG i instalujesz :) Pamietaj o przeczytaniu "readme".

20.03.2005
12:18
[58]

@lb@tros [ Horned Reaper ]

[edit]

znaczy się .zip a nie .rar - pomyliło mi się.
A co do "ReadMe" to warto to przeczytać bo znajdują się tam istotne informacje!

20.03.2005
13:05
smile
[59]

Sloug [ Pretorianin ]

Evearain -----> Nie zapomnij o najnowszej łatce, (powinna być na isle) i tak ja wspomniał @lb@tros (jak zwykle trafna uwaga ;) o readme. Pozostaje nam tylko, żeczyc dobrej zabawy i powodzenia =)

20.03.2005
14:06
[60]

Evearain [ Pretorianin ]

no więc właśnie jak już rozpakuwuję ten plik gdzieśtam to nie ma instalki, tylko katalog override, dwa pliki dialog.tlk i readme, żadnej instalki???
pzdr

20.03.2005
16:24
smile
[61]

Evearain [ Pretorianin ]

to jak, możecie coś poradzić???

20.03.2005
16:27
[62]

@lb@tros [ Horned Reaper ]

Hmm... jesteś pewny, że sciągnąłeś odpowiedni plik?? Bo to mi wygląda na patcha...

20.03.2005
16:40
[63]

Evearain [ Pretorianin ]

zajmuje 146 mb więc chyba nie patch... zarzuć ajkiego linka to mozę stamtąd zciągnę. dzięki pzdr

20.03.2005
19:21
[64]

@lb@tros [ Horned Reaper ]

Evearain --> A sciągnąłeś najnowszą wersje, 2.01?? Jeśli nie, to niżej masz linka.

Na to trzeba będzie jeszcze nałożyć patch 2.01B, z tego co mi wiadomo, do ściągnięcia jedynie z wyspy, a ona nie działa :/ Jeśli chcesz prześle Ci patcha mailem.

20.03.2005
19:30
[65]

Evearain [ Pretorianin ]

poprosiłbym, na [email protected]
wielkie dzięki
pzdr

20.03.2005
19:32
smile
[66]

Drow Krogoth [ Junior ]

Prosze o pomoc...
od niedawna tworze przedmioty w IEEP (Infinity Engine Edytor Pro) no i mam mały problem... jak zrobić by np. sztylet do rzycania wracał do właściciela... tak jak to robi chyba "Topór Ognia" lub coś w tym rodziaju... Dziekuję o szybką odpowiedź :)

20.03.2005
22:18
smile
[67]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Evearain-------> ściągnąłeś wersję 1.00 (tylko ona ma folder Override) - nie próbuj nic z tym robić poza usunięciem z dysku (wywal i zapomnij) - jak mówią inni ściągnij wersję 2.01 oraz patch 2.01B do niej.
Szkoda czasu i kłopotów z tą starą (1.00) wersją. Wiem, że można wciąż ją ściągnąć z CDP, ale jakoś nie mogę doprosić się, by ją usunęli...

20.03.2005
22:22
[68]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Drow Krogoth-------> Nikt już nie używa takich starożytnych narzędzi. Ściągnij sobie Near Infinity lub DLTCEP, to edytory, które umożliwiają przeglądanie wszystkich zasobów gry, a tworzenie w nich przedmiotów jest dużo prostsze niż w tym archaidle.

21.03.2005
09:22
[69]

elemeledudek [ Generaďż˝ ]

Witam zaawansowanych graczy w ten poniedziałkowy poranek siedząc przy kuflu napitku z liści rośliny herbatą zwanej. Kurde, fajna ta wyspa wilkołaków, ino czemu zaś cały weekend straciłem na to....by to pierun. Nic to, jeszcze tylko główny zły na ostatnim pokładzie i będzie po imprezie. Tylko musze na niego sposoba jakiegoś obcykać bo dużo ich tam, ale w tym cała frajda no nie.

21.03.2005
13:27
smile
[70]

Xian [ Legionista ]

elemeledudek --> Pomocny prze ekstryminacji Łakowilków jest amulet (+2 TrK0 vs. linkantropi), który dostaje się od maga w domku nieopodal wraku.

Hehe także jestem na Wyspie Wilkołaków w aktualnej grze.

PS. Jak mało jeden to drugi przy sobie...

Pytanie: Czy instalowanie której kolwiek z nieoficjalnych poprawek Baldurdash'a może źle wpłynąć na gre (BG PL)?

21.03.2005
13:32
smile
[71]

elemeledudek [ Generaďż˝ ]

Xian, no patrz kurde jaki ten świat mały, ale jakos cię tam nie spotkałem ;)

21.03.2005
14:18
[72]

@lb@tros [ Horned Reaper ]

Pytanie: Czy instalowanie której kolwiek z nieoficjalnych poprawek Baldurdash'a może źle wpłynąć na gre (BG PL)?

Chyba nie, ale jeśli grasz z NTotSC to nie ma sensu ich instalować, bo i tak lądują do backup'u

21.03.2005
14:26
smile
[73]

Myrddin [ Chor��y ]

Widzę że ludzie pytają o tego patcha 2.01B a tak konkretnie to nie ma go skąd zassać. Wic umieściłem go na swojej stronie (link na dole) aby ułatwić przyszłym pokoleniom.
P.S. Proszę nie zwracać uwagi na wygląd i zawartość strony, została ona umieszczona w fazie produkcji, mam zamiar ją gruntownie zmodernizować ale nie mam teraz czasu (czyt. i chęci).

21.03.2005
15:48
[74]

Drow Krogoth [ Junior ]

Aurelinus --=> jak możesz to daj linki do tych programów ale i tak prosze czy ktos wie jak ta rzecz da sie zrobic w IEEP?? thz za szybką odp :)

21.03.2005
17:12
[75]

Deepdelver [ Wielki Prestidigitator ]

Drow Krogoth --> sprawdź ten adres

21.03.2005
17:17
smile
[76]

Xian [ Legionista ]

@lb@tros --> Chyba czy napewno? Nie chce żeby mi wywaliło jakieś "krzaczki" zamiast polskich fontów =/

Aha nie chce instalować całego Fix Pack'a jedynie niektóre elementy.

21.03.2005
18:56
smile
[77]

@lb@tros [ Horned Reaper ]

Xian --> Nie chce ryzykować stwierdzeniem "napewno", żeby potem nie było... ;) Ale wydaję mi się, że żadnych problemów nie będzie. Przynajmniej u mnie nie bylo :)

21.03.2005
20:04
[78]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Xian-------> tylko przypadkiem nie instaluj Baldurasha na NTotSC bo za skutki nie odpowiadam. NTotSC zawiera wszystkie sensowne poprawki (ale zrobione niezaleznie od Baldurasha) i podwajanie ich nie ma sensu (i może równiez zrobic ku-ku), a te nie zaimplementowane (kilka jest nieujetych) skopią grę na bank.

21.03.2005
21:14
[79]

sizaar [ Legionista ]

Xian najmocniej Cię przepraszam, ale nie mam czasu na robienie tych portretów. Muszę zająć się pracą maturalną i stroną www. Jak to keidyś zrobię to napewno Ci wyślę. :)

21.03.2005
21:47
[80]

Xian [ Legionista ]

sizaar --> Ok nie ma sprawy sam niedługo mam egzamin maturalny =/

Aurelius --> Thx za info. Mógłbyś podać które z poprawek zaimplementowałeś do OzPWM. Tak z ciekawości chciałbym wiedzieć. Jeżeli nie sprawi Ci to kłopotu, to czy mógłbyś mi podesłać "najnowszą" wersje 2.01B.

BTW taka moja mała sugestia, czy nie można by było dodać cyferki do nazwy patcha np. 2.01B1.

21.03.2005
22:53
[81]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

Xian -----> wszystkie oprócz tych dotyczących wręczanych przedmiotów przez różne postacie. Patcha ci nie wyślę, masz link powyżej od Myrddina.

21.03.2005
22:55
[82]

Aurelinus [ Generaďż˝ ]

czy nie można by było dodać cyferki do nazwy patcha np. 2.01B1

Nie. Wielokrotnie pisałem już o tym dlaczego.

22.03.2005
09:47
[83]

elemeledudek [ Generaďż˝ ]

Szanowni panowie, sytuacja nie jest łatwa. Przywódca wilkołaków wykończony, ale co się okazało. Mój wspaniały złodziej (Coran) nie potrafi rozmontować pułapek przy niektórych skrzyniach!!!!!!. Czy ja jeszcze będę mógł wrócić na tę wyspę?? Podszkoliłbym go, ewentualnie Imoen na moment do drużyny przywrócił. A może da się te skrzynki jakimś orężem rozłupać?? Radźcie proszę.

22.03.2005
09:58
[84]

jackowsky [ JVC ]

elemeledudek-->Na wyspę na pewno już nie wrócisz. A próbowałeś eliksirów złodziejskiego mistrzostwa? Z tego co pamiętam dało się wyłamać skrzynie mieczem.

22.03.2005
10:07
[85]

elemeledudek [ Generaďż˝ ]

Eliksir nie pomógł. Za rozmontowanie pułapek odpowiada chyba statystyka "kradzież" a ta właśnie nie została podniesiona po wypiciu eliksiru (o ile się nie myle). Trza będzie mieczykiem spróbować.

22.03.2005
10:10
[86]

jackowsky [ JVC ]

elemeledudek-->Aaa, pułapek... (sorry, ale myślałem, że nie potrafisz otworzyć). Na pułapki to raczej mieczyk nie pomoże. Możesz zrobić tak. Wyślij postać z największą ilością PŻ aby na siebie przyjęła szkodliwe działanie pułapki.

22.03.2005
10:22
[87]

elemeledudek [ Generaďż˝ ]

Hyhyhy, to może jeszcze raz ale jaśniej. Skrzynki są zamknięte i zabezpieczone pułapkami. Otworzyć może tylko złodziej, ale jako że wyczaił pułapki to próbuje je rozbroić i nie daje rady. Chciałem aby uruchomił pułapki, ale on notorycznie chce je rozbrajać. No i tu jest problem. Chętne przyjme obrażenia na klate, ale jak skoro on uparty jakiś.

22.03.2005
10:25
[88]

jackowsky [ JVC ]

To poślij kogoś innego. Pułapka się uruchomi i bydzie po ptokach. :)

22.03.2005
10:26
smile
[89]

elemeledudek [ Generaďż˝ ]

No nie uruchomi bo jest zamknieta, a pułapka uruchamia się po otwarciu. A otworzyć potrafi tylko złodziej.

22.03.2005
10:44
smile
[90]

Myrddin [ Chor��y ]

elemeledudek--> nie pamiętam jaki masz skład drużyny, ale jeśli chcodzi weń jakiś mag z lustrzanym odbiciem i otwarciem (oba z 2 poziomu), to już pasz po problemie. Rzucasz otwarcie na wszystkie zamkniętei i zabezpieczone pułapkami skrzynki, później lustrzane i otwierasz skrzynki owym magiem, wilk syty i owca cała.
Aurelinus-->Jesli masz jakąś najnowszą łatkę 2.01B to podeślij mi ją na meila, umieszcze ją na stronie wraz z dokładnym opisem co i jak, będzie po problemie z tą łatką.

22.03.2005
11:00
smile
[91]

elemeledudek [ Generaďż˝ ]

Nie mam maga, ino kapłanke Branwen.

22.03.2005
12:07
smile
[92]

Myrddin [ Chor��y ]

Elemeledudek--> Uuuuuu, że tak powiem, kiepsko, nie mieć maga toż to grzech ! No dobra, może wyolbrzymiam, ale to z powodu iż sam kocham grać magiem (nie tylko w BG, ogólnie), no ale Ty grasz chyba po raz pierwszy tak ? Więc jestem Ci skłonny wybaczyć te przewinienie :)
Więc jeśli nie magiem, i nie złodziejem to zrób jak koledzy już wyżej wspominali. Weź najsilniejszą postać w kompanij (jeśli trzeba będzie to jeszcze ją wzmocnij ‹jeśli chodzi o siłę› eliksirkami, ziułkami, czarami, kuflem zimnego krasnoludzkiego piwa, czymkolwiek. I rozwal zamki tą pstacią. Chyba już tak robiłeś, wybierasz broń jaką ma postć (koniecznie do walki w zwarciu) i "atakujesz skrzynkę". Rozwali zamek i po sprawie, zostanie jeszcze przyjęcie pułapki na pierś jak to określiłeś wyrzej.
P.S. Sorrki za wszelkie potknięcia w pisowni, ja również "jadę" bez abonamentu i nie mogę się już poprawić.

22.03.2005
13:54
smile
[93]

Deepdelver [ Wielki Prestidigitator ]

elemeledudek --> a nie mówiliśmy? Zostaniesz na tej wyspie na wieki ;P

22.03.2005
14:32
smile
[94]

elemeledudek [ Generaďż˝ ]

Deepdelver---> to nie ta wyspa, coś ci się pozajączkowało. Ale rozumiem, świeta i tak dalej;)

22.03.2005
17:09
smile
[95]

Deepdelver [ Wielki Prestidigitator ]

elemeledudek --> wyspa jest wyspa, "ta karczma Rzym się nazywa", przeznaczone Ci było utknąć na wyspie :P

23.03.2005
10:10
[96]

elemeledudek [ Generaďż˝ ]

Heh, genialny ten quest z wilkołakami. Afera grubymi nićmi szyta. Skrzynie pootwierane. Dzieki za pomoc. Wróciłem do Brody i już się cieszyłem że koniec a tu jeszcze dwóch do ubicia, a co gorsza słabiaki nie są. Ehh, nie ma lekko.

23.03.2005
12:35
[97]

M'Rek [ Konsul ]

elemeledudek ---> gdyby było łatwo, to co by to była za przyjemność :)

23.03.2005
16:02
[98]

Xian [ Legionista ]

elemeledudek --> musieliśmy się znowu minąć, bo ja właśnie wyruszyłem z przewodnikiem do Wieży Durlaga =)

23.03.2005
16:40
[99]

Evearain [ Pretorianin ]

cześć, gram już sobie w Ntotsc, tu wielkie brawa dla autorów i polonizatorów <brawa>
mma jednak mały problem, z której lokacji można dostać się do Lasu Ostrych Kłów (tam gdzie idzie się szukać siostry tej elfki z Cormanthoru, spod Friendly Arm), bo cały czas, mam to zaznaczone na mapie, ale nie mogę tam pójść, dzięks za pomoć pozdrawiam
m.

23.03.2005
17:46
smile
[100]

Sloug [ Pretorianin ]

Zeby nikt nie miał wątów to założyłem nowy wątek ;)

A oto i linka:

28.03.2005
23:54
smile
[101]

Drow Krogoth [ Junior ]

czy ktoś by mógł mi przesłać plik ".itm" który zawiera torór "Skalny ogień", bardzo bym, był wdzięczny... Pozdrawiam i dziękuję

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.