GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Sim City 3000 - problem z rozwojem portu.

10.03.2005
18:42
smile
[1]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Sim City 3000 - problem z rozwojem portu.

Witam
Mam mały problem z w/w grą, a mianowicie z wybudowaniem portu. Po postawieniu go, doprowadzeniu prądu, wody, zbudowaniu drogi port wygląda jak wyglądał tzn. wcale go nie ma ;-)
Nie wiem czy popełniam jakiś błąd, czy to wina jakiegoś buga? Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki na ten temat. Na screenie przedstawiłem przykład jak to wygląda proszę nie sugerować się wielkością portu :-)

10.03.2005
18:43
[2]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

10.03.2005
18:44
smile
[3]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Nie wiem dlaczego ale nie moge wkleic screena

10.03.2005
18:46
smile
[4]

grish_em_all [ Hairless Cobra ]

nie mam screena wiec trudno mi cokolwiek powiedziec, ale port powinien byc raczej waski ale dlugi, wyznacz strefe o szerokosci jakies 6 kratek i wyrownaj teren zeby nabrzeze bylo proste. powinno zadzialac

10.03.2005
18:47
[5]

neXus [ Fallen Angel ]

o ile pamietam to port rozwijal sie dopiero od odpowiedniej wielkosci pola do zabudowy...

10.03.2005
18:48
smile
[6]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Jeszcze jedna proba...

10.03.2005
18:49
[7]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

nie wiem o co chodzi nie wyskakuje zaden blad, a obrazka nie ma

10.03.2005
19:20
smile
[8]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Jeszcze raz probuje wkleic obrazek

10.03.2005
19:26
smile
[9]

Regis [ ]

Port jest dosc specyficzna budowa - przede wszystkim jego rozwoj zalezy od podatkow (tylko nie pamietam ktorych - handel czy przemysl), poza tym musi byc w odpowiednim otoczeniu (dzielnica przemyslowa) i oczywiscie musisz doprowadzic mu droge, prad i wode. Nastepna sprawa to ilosc mieszkancow - ja zwykle zaczynalem budowac porty majac jakies 150 000 mieszkancow (chyba - dawno nie gralem) - wczesniej sie to po prostu nie oplaca finansowo (podobnie jak lotniska). Ostatnia sprawa to rozmiary owego portu - zwykle domki powinno sie budowac na polach o wymiarach 3x6 pol (dla drogi z jednej strony) lub 6x6 (dla drogi ze wszystkich stron). Port natomist (co logiczne) isc wzdluz wybrzeza, NIE wchodzac w lad dalej niz 4-5 pol (poeksperymentuj). No i jeszcze jedno - mam nadzieje ze probujesz budowac port na rzece majacej dostep do morza, badz na wybrzezu morskim, a nie na brzegu jeziora ;)

10.03.2005
19:29
smile
[10]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Wielkie dzieki zaraz poprobuje ;]

10.03.2005
19:30
smile
[11]

Regis [ ]

A tak ogolnie co do Twojego miasta - sugeruje dzielic je na sektory 6x6 lub 3x6 otoczone droga, a strefy przemyslowe, handlowe i mieszkalne oddzielac od siebie, a elektrownie umieszczac w narozniku mapy (minimalizujac zanieczyszczenia) i conajmniej kilkadziesiat pol od strefy mieszkalnej. Ja zwykle buduje tak, ze zaczynam od elektrowni w rogu, obok wysypisko i strefa przemyslowa, potem kilkanascie-kilkadziesiat pol (zaleznie od rozmiarow mapy, ale zwykle conajmniej jeden "ekran") dalej robie mala strefe handlowa (stosunek ilosci budowanych stref powinien wynosic kolejno ok. 3-1-2), a potem kolejny ekran-poltora dalej strefe mieszkalna (najlepiej przy jakims zbiorniku wody).

Powodzenoia :)

10.03.2005
19:33
smile
[12]

Regis [ ]

Aha - zapomnialem dodac - tak zbudowane strefy lacze jedna linia kolejowa i conajmniej 4-5 rownoleglymi drogami (w odstepach co 6 pol, zeby miec miejsce na wpasowanie kolejnych stref - porzadek to podstawa :) ), a potem jak najszybciej wprowadzam autobusy. Zupelnie natomiast odradzam metro i autostrady - przydaja sie dopiero przy bardzo, bardzo duzych miastach, a i miejsce trzeba na nie za wczasu zostawic (najlepiej przy brzegach mapy i na krzyz przez srodek) Hmm.. To chyba tyle :)

P.S. Sim City ROXXX :)

10.03.2005
19:44
smile
[13]

~Łupieżca~Umysłów~ [ sp. z o.o. ]

Dzieki wielkie za wskazowki postaram sie posluchac i zastosowac do niech :-)

10.03.2005
19:51
[14]

Sandro [ Wymiatacz ]

Port musi stać bliżej wody wg mnie.

10.03.2005
20:36
smile
[15]

Lord Revan [ Pretorianin ]

Trzeba budować na najniższym terenie.

© 2000-2025 GRY-OnLine S.A.