GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

THIEF - Garrett, moje drugie imię... (cz. 19)

25.03.2002
18:55
smile
[1]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

THIEF - Garrett, moje drugie imię... (cz. 19)

THIEF - Dark Project, czy też późniejszy The Metal Age - to gra fenomenalna w swej formie, innowacyjnym potraktowania tematu, czy wreszcie w tym, co w elektronicznej rozrywce najwazniejsze - radości grania.
Jej kosmiczna miodnosc niejednych doprowadzila do słodkiego uzależnienia, nie dziwi też ze ma na swiecie grono oddanych fanów i sympatyków.

THIEF to gra nieśmiertelna, w ten czy inny sposob bedzie żyła na zawsze w pamieci graczy.
Bardzo chcialbym, aby wątek ten skupial wszystkich fanow tej gry, aby na tych łamach nastepowal przeplyw waznych dla nas informacji, by to tutaj dzielimy się swoimi doswiadczeniami, emocjami, problemami...

Zapraszam do dyskusji na wszystkie tematy dotyczace Thiefa ( 1 i 2 )
Witam i Ciebie - Czeladniku, Adepcie, Mistrzu Zlodziejskiego Fachu....
Wstap do naszej gildii...badz jej wierny....

Ponizej podaje link do poprzedniej czesci naszego watku....

25.03.2002
18:58
smile
[2]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Oto lista łączy do poszczególnych, wcześniejszych cześci naszego wątku... https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=208254 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=202317 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=199807 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=197629 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=191349 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=179563 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=208254 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=214047 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=217182 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=221303 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=228889 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=232983 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=246972 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=260390 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=270513 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=283302 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=307740 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=343424

25.03.2002
23:24
[3]

PiotrS [ Centurion ]

Thievery : A Typical Night. On Duty. Thief’s Dead. Strzeżcie się złodzieje, wreszcie ochroną zajmą się zawodowcy, skończy się wasza łatwa praca ;)) brzeszczot --> jak Ty go wczoraj ściągnąłeś, ja próbowałem do północy :) wrażenia? IMHO thiefowski klimat zachowany, oby sama rozgrywka nie okazała się... nudna. Paweuek, Vk --> poczekajcie, może Bukary przypomni sobie skąd mamy ten plik, może to coś pomoże. Ernie --> pomysł stworzenia nowego forum był już podejmowany, z GOLa osobiście proponuje nie rezygnować, dzięki całemu zamieszaniu z wątkami całość jest ciekawa, dynamiczna. Mamy jeszcze do dyspozycji forum Nethit, wolne, bez wodotrysków itd. ale jest, link na dole.

25.03.2002
23:37
smile
[4]

Judith [ Gladiator ]

Ano, Trailer nienajgorszy, tylko kiedy wreszcie będzie można się w to pobawić? A swoją drogą śmieszny pomysł na robienie Garretta niewidzialnym w ciemnościach w sposób dosłowny. Zapowiada się niezła jazda...

25.03.2002
23:55
smile
[5]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Paweuek i Vk --- Oto „objaśnienie” dema SECURITY (wymagana wiedza o S&R): ORB uruchomi się jedynie wtedy, gdy zostanie wysłany (emitt) przez specjalny obiekt o nazwie GRACZ (Player) i gdy uderzy wtedy w stałą powierzchnię. Potrzebujemy więc sposobu, dzięki któremu GRACZ wysyłał będzie ORB na komendę (sygnał ControlDevice lub Receptron), zaś ORB pojawiać się będzie w określonym miejscu. Sprawienie, że GRACZ wysyłał będzie cokolwiek na komendę, jest dosyć łatwe, albowiem właściwości i skrypty TweqEmit dobrze współpracują z GRACZEM. Można dodać skrypt ReloadTweqEmit do archetypu Garretta lub do StartingPoint. Obiekt GRACZ przejmie właściwości z każdego z tych źródeł. Przyciski (buttons) mają źródło (source) PingStim frob-in-world. Gdy GRACZ otrzymuje PingStim, automatycznie stymuluje źródło stymulacji kolejnym PingStim. Tak więc gdy receptrony przycisku odnoszą się do źródła (source), to chodzi tutaj o GRACZA. Gdy zatem GRACZ dotknie przycisku, skopiowana zostanie właściwość TweqEmit z jakiejś metawłaściwości (metaproperty), która nakazuje mu wysłać specjalny ORB. Kolejny receptron, TweqControl, sprawia, że GRACZ wysyła tę kopię ORB, którą powinien. Mamy tutaj do czynienie z oryginalnym (custom) archetypem ScountingOrb. Posiada on samodzielny zasięg (radius) oraz teleportacyjny receptron. Gdy ORB pojawia się w świecie gry, „uruchamia się” zasięg (radius), co stymuluje samego ORBa. Nakazuje to ORBowi teleportować się do określonego miejsca. Dzieje się to tak szybko, że GRACZ nigdy nie zauważy ORBa, zaś ORB nie dotknie podłoża. Gdy ORB pojawia się w przeznaczonym do tego miejscu, upada na niewidzialny stół i w ten sposób uruchamia się. GRACZ widzi wtedy określoną lokację. Konieczne są zatem: oryginalna metawłaściwość (custom metaproperty) i archetyp ORBa dla każdego miejsca w świecie, gdzie ma być wysłany (teleportwany) ORB. A archetyp ORBa musi się odnosić do konkretnych punktów (markers) w świecie gry. Ufff..... Chyba sam niewiele z tego rozumiem.. ;) Aby więc wprowadzić do swojej misji efekt „kamery”, należy wpierw dokładnie zapoznać się z działaniem Sources & Receptrons, przyjrzeć się wszystkim właściwościom (proprietes>edit) poszczególnych obiektów (również buttons) w demie SECURITY i porównać je z normalnymi właściwościami StartingPoint oraz Garretta-GRACZA (ObjectHierarchy>physical>Avatar>Garrett) i CameraGrenade-ORBa (ObjectHierarchy>physical>Tulz>Grenadz). He, he... Żaden próby COPY tu nic nie dadzą, albowiem – pamiętajcie! – w tym przypadku konieczne jest stworzenie CUSTOM GAMESYS (save_gamesys *.gam / set_gamesys *.gam). Dokonujemy przecież zmian archetypach! Wydawałoby się, że to taka prosta rzecz: naciskamy przycisk i widzimy świat przez Scounting Orb. Pamiętajcie jednak, że mamy do czynienia z DromEdem... Tu NIC nie jest proste! :) I jeszcze jedno: pytaliście ostatnio o to, jak pozbyć się zbędnych goals. Otóż moje poszukiwania uniwersalnej metody skończyły się niepowodzeniem. Trzeba chyba, niestety, dla każdego zadania (goal) wpisywać polecenie: „quest_delete”, np. „quest_delete goal_target_5”.

26.03.2002
01:52
smile
[6]

ernie [ Chor��y ]

Co do tego forum to... sam już nie wiem... chciałem tylko ogłośić, że screeny z FM będę teraz wrzucał na link (na dole). A tuż po świętach powinno znaleźć się tam demo.. ;)

26.03.2002
15:51
smile
[7]

Bukary [ Generaďż˝ ]

ernie ---> Cholernie powoli otwiera się ta strona. Już od 15 minut próbuję oglądnąc zrzuty i, jak do tej pory, otworzył się w pełni tylko jeden... Szkoda...

26.03.2002
16:24
smile
[8]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Złodzieje! Życzę Wam wszystkim spokojnych Świąt... Jednocześnie przypominam o zbliżającym się terminie (okres od kwietnia do października), gdy będę zazwyczaj przeznaczał swój czas na coś zupełnie innego niż THIEF czy DromEd... Dlatego też, jeśli macie na to ochotę, wykorzystajcie mnie do cna właśnie teraz... (Ładnie to zabrzmiało)... Innymi słowy: macie jakieś pytania, dotyczące Thiefa, DromEda lub TFCDs??? Może mogę jeszcze w czymś pomóc? Jednocześnie ogłaszam, że - jako literaturoznawca i językoznawca z zawodu - bardzo chętnie (i w miarę wolnego czasu) pomogę wszelkim projektantom FM przy opracowywaniu warstwy językowej misji (dokumenty, książki, zwoje, elementy scenariusza itp.)... Zawsze również możecie się do mnie zgłaszać z pytaniami natury, powiedzmy, estetycznej (czy ta lokacja wygląda dobrze? co możnaby w tym miejscu zrobić? jakiej tekstury najlepiej użyć? itp.)... Jestem bardzo surowym i wymagającym graczem, a więc... :) Jeśli będę miał czas, odpowiem... Jeśli nie odpowiem, oznacza to, że - po prostu - jestem zbyt zajęty. Proszę się nie obrażać... :) Pozdrawiam wszystkich!

26.03.2002
16:42
[9]

ernie [ Chor��y ]

oj tak to jest na interii czasami, do każdego konta pocztowego dostajesz miejsce na www (choć dotychczas nie było mi potrzebne) i w ciągu dnia rzeczywiście strasznie zwalnia. Zobaczę so da się z tym zrobić... Bukary, dzięki za życzenia i nawzajem.. btw. bądź pewny, że do ciebie niedługo (podczas świąt ) się do ciebiezgłoszę :)) Lubię wymagających graczy ;)

26.03.2002
16:56
smile
[10]

ernie [ Chor��y ]

ajajaja ale robię błędy :((( teraz powinno być lepiej, wpadajcie tam czadami, bo dość szybko będą widoczne zmiany ;)

26.03.2002
18:59
smile
[11]

Vk [ Pretorianin ]

Ja również życzę wszystkim widocznym, jak i niewidocznym złodziejaszkom wesołych, pogodnych, spokojnych Świąt Wielkanocnych, dobrego jaja i mokrego dyngusa!!!

26.03.2002
20:01
smile
[12]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

a ja jeszcze bede skladal zyczenia..... na razie informuje o dwoch trailerkach do sciagniecia z "Thief 2 MOD Circle of Stone and Shadow"........

26.03.2002
20:43
[13]

Judith [ Gladiator ]

Brzeszczot, ten link nie działa!

26.03.2002
20:46
[14]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Judith - witaj O cholerka - zatem proponuje wejsc na glowna , a pozniej na zakladke trailer

26.03.2002
20:48
smile
[15]

Judith [ Gladiator ]

A niech to! Kopia mojej FM jest nieco starsza niż ta, którą miałem w katalogu T2, :(((. Ale szkoda się wściekać, wymyślimy coś zamiast tego... Znów siadam na jakiś czas do Dromeda...

26.03.2002
20:54
smile
[16]

Judith [ Gladiator ]

Heyka Brzeszczot! A ten "nowy" trailer to nie jest przypadkiem na TFCD's?

26.03.2002
20:56
[17]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Wszystkim zlodziejom przypominam o "Goraczce" na Polsacie (godz 20.15) - projekcja obowiazkowa ; )

26.03.2002
21:02
smile
[18]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Taaak Judith....... nie sprawdzilem (ssalem pliki) co to jest....... a napisalem posta........malutka wtopa...... A tak na serio to przegladajac serwis RPG Dot znalazlem ta informacje w dzisiejszych newsow - zawierzylem RPGowcom - i to byl blad ; ) -bo przeciez wiadomo wszem i wobec ze maja slaby refleks - nie to co Thiefomaniacy - milosnicy dobrych gier akcji ....

26.03.2002
21:05
smile
[19]

Judith [ Gladiator ]

Najlepszy tekst z CoSaS: "Some material can be inaprriopriate for Taffers under 13", :))))))

26.03.2002
21:09
[20]

Paweuek [ Centurion ]

--->Judith, dzięki! Ale ja byłem głupi! Najprostsza rzecz... wyszukiwarka, heh...

26.03.2002
21:24
smile
[21]

R_aven [ Junior ]

a którego ta "Gorączka" na polsacie?

26.03.2002
21:26
[22]

R_aven [ Junior ]

I wszystkiego najlepszego na święta fszystkim złodziejom.

26.03.2002
21:32
[23]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

R_aven - wlasnie trwa........

26.03.2002
21:38
smile
[24]

Bukary [ Generaďż˝ ]

I co? Próbował ktoś coś pokombinować z SECURITY? :)

26.03.2002
21:41
smile
[25]

Bukary [ Generaďż˝ ]

I dobra rada dla modemowców... Zanim zaczniecie coś ściągać z Sieci, to sprawdźcie, czy nie macie tego na TFCDs... :))

26.03.2002
21:46
[26]

Judith [ Gladiator ]

Ja właśnie plumkam sobie w Dromedzie - ale jeśli chodzi o nawet najbanalniejszy scripting to niestety Judith sucks!, :)))). Jeśli miałbym tworzyć coś w grupie to nadaję się tylko na stopień level designer/textures. Już niedługo screeny z mojego romantycznego wieczoru z Dromedkiem, :).

26.03.2002
21:47
smile
[27]

Judith [ Gladiator ]

Bukary --> Dobre rady zawsze w cenie, :). Ale najciemniej pod latarnią, tfu, to jest na TFCD's, :))!

26.03.2002
21:51
smile
[28]

Bukary [ Generaďż˝ ]

He, he --- no to pytanie do wszystkich: kto z was, drodzy dromedytorzy, zagłębił się już w sources & receptrons, traps & triggers, scripts itp.??? Czy nadal próbujecie swoich sił w rozmieszczaniu i teksturowaniu brushes?

26.03.2002
22:21
[29]

Judith [ Gladiator ]

To znaczy wiesz, rozumiem o czym piszesz i mechanikę tego co się tu wyrabia, ale jak miałbym sam to zaimplementować do swojej misji.... Równie dobrze mogliby mnie zamknąć w więzieniu na 2 lata, :)). A co do jeszcze innego "złodziejskiego filmu" to polecam "60 sekund"!

26.03.2002
23:27
smile
[30]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie.... chyba sie starzeje - gram sobie obecnie w jedna z nowszych FM : "Just For Show" - i nie idzie mi nadzwyczajnie... Piotrze moze pomozesz jesli grales...... 1. gdzie wylacza sie alarm ? czy moze nie jest to ta wajha w staf room - jesli ta to i tak potrzebny klucz...... 2. jak dobrac sie do kasy pancernej na 3 pietrze ? 3. co otwiera przycisk ukryty za swiecznikiem ?

26.03.2002
23:35
[31]

Judith [ Gladiator ]

A oto i drobne jeszcze, ale skutki:

26.03.2002
23:35
[32]

Judith [ Gladiator ]

inny rzut

26.03.2002
23:36
[33]

Judith [ Gladiator ]

ewentualnie jeszcze tak...

26.03.2002
23:37
[34]

Judith [ Gladiator ]

i panorama...

26.03.2002
23:49
smile
[35]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Bukary -widziales to - no chlopie to teraz juz nie masz wyjscia.... ; )

26.03.2002
23:50
[36]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Judith - tez tam jestes.......

26.03.2002
23:56
[37]

Judith [ Gladiator ]

Hej a co ja tam robię? Przecież tej piwnicy nie będzie... To jakiś żart, czy co?

27.03.2002
00:01
smile
[38]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

???

27.03.2002
00:04
[39]

Judith [ Gladiator ]

A jak można kontrolować to co się tam znajduje? Sam chętnie, w miarę jakiegoś progressu coś tam wrzucę...

27.03.2002
00:08
[40]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Nie wiem , czy dobrze rozumuje ale chec czy plany zrobienia jakies FM trzeba chyba w jakis sposob zarejestrowac, zglosic - no bo niby jak, skad KOMAG to wzial, dziwne.........

27.03.2002
00:17
smile
[41]

ernie [ Chor��y ]

Judith-> ciemne te screeny jak cholera, ja nic na nich nie widzę, a szkoda..

27.03.2002
00:25
[42]

PiotrS [ Centurion ]

No pięknie Panowie, niedługo misje opublikujecie a nam się nie przyznacie ;)) Brzeszczot --> FM: Just For Show, alarm wyłączasz tam gdzie myślisz, potrzebny jest Alarm Key, do otwarcia sejfu potrzebny jest Safe Key, tylko nie pytaj, gdzie te klucze są bo nie pamiętam :), przycisk otwiera skrytkę za drugim świecznikiem.

27.03.2002
00:27
smile
[43]

ernie [ Chor��y ]

Właśnie testuję program który podesłał Wes Morrison : Meta Brush beta 5, jednym ruchem tworzy mosty, poje, dachy, schody itd. Działa świetnie, pozwala też na import bloków z innych plików *.mis. Bardzo fajne narzędzie a już niedługo będzie "public release" :)

27.03.2002
00:49
[44]

PiotrS [ Centurion ]

Judith --> ernie ma racje, edytuj zrzuty przed opublikowaniem, używasz HyperSnap tam jest zakładka Gamma Correction, rozjaśnione lepiej wyglądają, patrz obok. ernie --> metabrush dostałeś prywatnie od Morrisona czy można znaleść w sieci, na TFCDs jest w wersji 4, chętnie bym uaktualnił.

27.03.2002
08:29
[45]

Kat [ Konsul ]

nie znak ktos adresu z ktorego mozna sciagnac tekst constatina podczas rytualu

27.03.2002
10:01
[46]

escimo [ Chor��y ]

wyjasnienie tajemnicy z FM mozna znalezc w plikach tekstowych: to jest notka w katalogu Bukarego: these are shots I found on some polish or norwegian or something forum that were in Bukary's posts. Dunno what they are... a ta jest w katalogu Judith: A shot found on that the same foreign language forum as the "bukary" shots, but some person Judith najsmieszniejsze jest to 'polish or norwegian' :))

27.03.2002
10:53
[47]

Judith [ Gladiator ]

No to chyba będzie trza pogadać z Komagiem w cztery oczy, tj. w dwa maile, :)).

27.03.2002
11:09
[48]

PiotrS [ Centurion ]

No ładnie, mało, że nie widzi różnicy między polskim a norweskim [co mogę zrozumieć[, to jeszcze nie rozróżnia zrzutów z DromEda i UrealEda

27.03.2002
11:13
smile
[49]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

wlasnie - tak myslalem ze jeden - zdaje sie ten czarno - bialy screen byl Twoj Piotrze... a wracajac do misji o jaka sie Ciebie pytalem - to tam jest tylko jedna 3pietrowa lokacja do ktorej mozna wejsc ? Wydaje mi sie ze owiedzilem chyba wszystko na "mapie" a tych brakujacych kluczy nie mam...

27.03.2002
12:44
smile
[50]

Bukary [ Generaďż˝ ]

O!!! Aleście mi zabili klina z tymi stronami KoMaGa... Wyślę mu w najbliższym czasie jakieś sprostowanie :)

27.03.2002
12:48
[51]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

B - jeszcze sie zastanow ; ) - swoja droga szkoda ze byli na tyle niecierpliwi i nie dali finalnej wersji domku w scenerii zimowej..... : (

27.03.2002
13:56
[52]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Właśnie wysyłam "sprostowanie" do KoMaGa... Napisałem, żeby usunął zdjęcie z Piotra z UnrealEda, a resztę może zostawić.. ;)) Napisałem też, że jesteśmy POLAKAMI! Judith ---> Jak chcesz, to spróbuj przesłać KoMaGowi jeszcze inne swoje zdjęcia... Może ukażą się na stronie...

27.03.2002
14:16
smile
[53]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Piotrze ---> Ernie zgłosił się po prostu do Datoyminaytaha, tak jak ja zgłosiłem się i otrzymałem wcześniejszą wersję MetaBrush. Gratuluję, ernie! Już kolejny polski fan zarejestrował się w TTLG. Piotrze, zobacz: https://www.ttlg.com/forums/showthread.php?s=&threadid=46757 Adres Datoya powinieneś mieć. Wysyłaliśmy już do niego pocztę. Jeśi ernie nie udostępni Ci MetaBrush 5, to napisz po prostu do Datoya list o następującej treści: ----------------------- Hello! I also would like to test MetaBrush beta 5 version. How can I get it? ---------------------- A jeśli nie otrzymasz odpowiedzi, to zaglądnij na prywatną stronę Datoya. Tam, skąd ściągaliśmy wcześniejszą wersję programu i gdzie znajdowały się takie przyjemne pliki do DromEda z "kawałkami" miast, które wykonane zostały przy pomocy MetaBrushes. Ja, niestety, nie pamiętam adresu. Napisz, czy zdobyłeś ten plik. Jednocześnie informuję Cię, że jest gotowa wersja beta "Heart & Soul" (wersję niepełną, roboczą załatwiełem niegdyś na TFCDs). Znowu spróbuj znaleźć adres strony xaraxa lub wyślij prośbę na adres [email protected]: --------------------- Hello, I'd like to beta test Heart and Soul 1.9. Could you , please, send me the URL? -------------------- Otrzymasz wtedy tę FM. Wszystko to wsadź na TFCDs...

27.03.2002
14:40
smile
[54]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Piotrze ---> Link do "Hearth & Soul":

27.03.2002
14:55
[55]

R_aven [ Junior ]

TTLG jest zajebiste!!!!!

27.03.2002
17:13
[56]

ernie [ Chor��y ]

[...]

27.03.2002
18:30
smile
[57]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Dzięki, ernie!

27.03.2002
18:34
smile
[58]

Judith [ Gladiator ]

No, list do Komag'a już poszedł, obaczymy co wielki Strażnik Złota i Metalui nam na to odpowie...

27.03.2002
19:02
smile
[59]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Coś mu napisał? :)

27.03.2002
20:10
smile
[60]

Bukary [ Generaďż˝ ]

ernie ---> Kurcze, jak długo instaluje się po uruchomieniu setupmb.bat plik Pearl/Tk??? Ile ma MB?? Jak długo to się u ciebie ściągało?? Proszę o szybką odpowiedź...

27.03.2002
20:16
smile
[61]

Tokaj [ Pretorianin ]

Witam, witam wszystkich serdecznie :) Nie było mnie kilkadziesiąt dni na Forum i mam kilka zaległych wątków do poczytania, ale z tego co wstępnie przejrzałem widzę, że dzieje się oj dzieje w naszym światku ;) Jestem pod wrażeniem :) No to na razie tyle, biorę się za odrabianie zaległości..

27.03.2002
20:49
smile
[62]

Judith [ Gladiator ]

Bukary --> A tak w nieco w stylu "Praise the Master Builder", :)). Ale głównie zaoferowałem więcej screenów i podałem termin wydania mojej FM na połowę lata. Skrobnąłęm też nieco o rozrastającym się ciągle Thief Polish Community i podałem, choć nie bardzo wiem po co, link do tej strony, :).

27.03.2002
21:39
smile
[63]

Judith [ Gladiator ]

Pytanko --> Czy znacie jakiś dobry program do robienia zrzutów? Bo Hyper Snap DX 4.22.01 jest , przynajmniej do screenów z T2, do bani...

27.03.2002
21:58
smile
[64]

Bukary [ Generaďż˝ ]

ernie (i reszta edytorów) ---> Mam pewien problem z MetaBrushes. Wysłałem do Datoya list następującej treści (nie mam czasu na tłumaczenie): - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Hello! I'm very glad to see that you are almost ready with MetaBrush final release. Congratulations! I also wanted to test MB 5.0. And, unfortunately, I've run into problems. Here is short decription of what I did: A) I installed ActivePerl sucessfully. B) I unziped the archive containing MetaBrush into my game directory. C) I run "setupmb.bat". D) I didn't have Tk installed so this batch file wanted me to connect to internet. E) I connected to internet and pressed Enter. F) After some time (about 40 minutes) I saw new message on the screen: "Tk installed sucessfully" (or something like that). G) Batch file did all the necessary preparations and finished working. H) I started DromEd and loaded my .mis file. I) I selected one of the brushes, entered MetaBrush menu and selected Create MetaBrush. K) Perl started running in the background but dialog did not pop up. Perl finished and at the bottom of DromEd window I saw message: "Group dissolved". And nothing happened... L) I selected Crate MetaBrush again and observed Perl window in the background. It was running very fast but - using Pause key - I menaged to see error message in that window. Here it is: --------------------------------------------------------------------------- Can't locate loadable object for module Tk::Event in @INC (@INC contains: ./cow C:/Perl/lib C:/Perl/site/lib .) at C:/Perl/site/lib/Tk.pm line 13 Compilation failed in require at C:/Perl/site/lib/Tk.pm line 13. BEGIN failed--compilation aborted at C:/Perl/site/lib/Tk.pm line 13. Compilation failed in require at cow/MetaBrush/Convert.pm line 15. BEGIN failed--compilation aborted at cow/MetaBrush/Convert.pm line 15. Compilation failed in require at -e line 1. BEGIN failed--compilation aborted at -e line 1. --------------------------------------------------------------------------- What is wrong? I think that Perl was installed properly. What can I do about it? How can I fix it? Now I can't use MB. But I would very much like to try it out! I would be very grateful for any response and advice. And one more thing. I suppose Tk is not contained in ActivePerl installation pack that I downloaded from activestate. It must be installed separately, right? But where (at activestete) can I download it? I couldn't find it anywhere on this site. And batch file did not inform me from where exactly it downloaded Tk. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Może wiesz (wiecie), co mogę zrobić, aby MB zaczęły działać? Judith ---> A czemu nie używasz wbudowanej w grę opcji zrzutów z ekranu? Po co ci do zrzutów z Thiefa (DromEda) jakiś program?

27.03.2002
22:20
smile
[65]

Judith [ Gladiator ]

Bukary --> Właśnie przejrzałem twoją "FM" i jestem pod wrażeniem - taka architektura przy takim krótkim czasie! Widziałeś moje "wypociny" jak nad jedną taką "sceną" potrafię siedzieć i ze dwie godziny, ale to chyba dlatego, że wymyślam wszystko na gorąco, poza tym w praniu wiele rzeczy mi się nie podoba, eksperymentuje z innymi dodatkami.. a to pochłania masę czasu... Jeszcze jedno, jak udało ci się wybudowac tak realistyczne jaskinie? Po nawet panowie a LGS czasami używali do tego typu tuneli dośc "chamskiej" metody, tj po prostu ciągu walców, nachodzących na siebie...

28.03.2002
11:19
smile
[66]

Paweuek [ Centurion ]

Właśnie, co do zrzutów, to czy one zawsze będą w formacie Kodaka (tj. *.TIFF, czy TIF)? Nie da się tego jakoś zmienić? W Diablo II screeny są zapisywane z roz. *.jpg. Ja narazie mam tylko konwerter na gify. Trochę to niewygodne.

28.03.2002
12:08
[67]

PiotrS [ Centurion ]

Całe to zamieszanie z FMs nasunęło mi pomysł. Postanowiłem w jakiś sposób to wszystko uporządkować. Wszystkich zainteresowanych proszę o uwagi i nowe pomysły, Jeżeli kogoś pominąłem, przepraszam i proszę o kontakt, jeżeli macie nowe lub ciekawsze zrzuty – j.w. Oto pierwsza wersja strony, jeszcze nie publiczna :)

28.03.2002
12:25
[68]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Piotrze - pomysl jest co tu mowic - wysmienity - ten adres proponuje wyslac KOMAGowi, moze stac sie przystania wszystkich tworzacych FM i kalejdeskopem takowych.... Tu albo na forum Piotra dyskutujemy, wymieniamy sie pogladami, sprawami technicznymi, informujemy o postepach prac - a u Piotra na stronie znajdzie sie jakis wyciag informacyjny ze swobodnej dyskusji...... Taka propozycja, co sadzisz o tym Piotrze ?, a inni ?

28.03.2002
13:17
smile
[69]

master_thief [ Chor��y ]

jak dla mnie spoko, widac po screenach ze potencjal mamy, aby stworzyc jakas super misje. tak trzymac!!!

28.03.2002
14:10
[70]

ernie [ Chor��y ]

Bukary jaką wersję Active Perl zainstalowałeś ??

28.03.2002
14:47
[71]

ernie [ Chor��y ]

Kontakt ze mną:(przypadkiem jakby ktoś chciał mi nawrzucać ;) gadugadu: 1967952 Tlen: [email protected] ICQ: 155293418

28.03.2002
16:01
smile
[72]

Bukary [ Generaďż˝ ]

ernie ---> Zainstalowałem Perl z TFCDs. Nie mam, niestety, płytek pod ręką, więc nie mogę ci podać nr wersji. Może ktoś mi pomoże i zaglądnie na TFCDs. Perl jest na 3 CD w dziale DromEd Tools>ActivePerl... Jaka tam jest wersja??? To jest wersja sprzed ok. 2 miesięcy. Ale czy to ma znaczenie? Czy Perl/Tki instaluje się oddzielnie? Nie mogę tego znaleźć na stronie activestate. Kurcze...

28.03.2002
16:10
smile
[73]

Bukary [ Generaďż˝ ]

ernie ---> Dodawałeś w dromed.cfg linię "script_load utils" po zainstalowaniu MetaBrushes???

28.03.2002
16:12
smile
[74]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Piotrze --> Nowe demo na TFCDs...

28.03.2002
16:18
smile
[75]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Judith ---> Naprawdę podobała ci się "Misja Bez Celu"?? Hmm.. To tylko "odrzut" (mówiąc delikatnie -demo). Jako tako zadolwolony byłem JEDYNIE z jaskini z windą i przylegającego do niej pomieszczenia ze skrzyniami. Jak zrobiłem tę jakinię? No cóz, trzeba się nauczyć uzywać dodecahedrons... :) A tę "misję"rzeczywiście ukończyłem w 2-3 dni. Ale to przecież bardzo długo zważywszy na jakość poszczególnych lokacji!

28.03.2002
16:22
smile
[76]

Bukary [ Generaďż˝ ]

A co do jaskiń, Judith: trzonem tej misji miała być potężna podziemna jaskina, w której znajduje się ukryta kolonia pogan, zarządzana przez... Mechaników. Krótko mówiąc: podziemne wodospady, ogrody, plantacje, domy itp. w połaczeniu z nowoczesną techniką zarządców (mosty zwodzone, windy, alarmy itp.)... Dlaczego Mechanicy mieliby "hodować" pogan?? Dowiesz się, jesli skończę te misję... :))

28.03.2002
17:40
smile
[77]

master_thief [ Chor��y ]

to by bylo cos!!!bukary---> sadzac po poziomie twojej wiedzy o dromedzie, ta fm pewnie by byla super!!!

28.03.2002
22:11
smile
[78]

Vk [ Pretorianin ]

Witam wszystkich, po małej nieobecności. Widzę, że postów troszki przybyło, widać coś się jednak dzieje. Na wstępie chciałbym podziękować Bukaremu za opisania zawiłości security.cow. Mimo, że nic z tego nie zrozumiałem, to bardzo dziękuję za to , znalazł się entuzjasta, który uświadomił mi, że jednak za wysokie progi na amatorów nogi :) Teraz mam małe pytanko to PiotraS. Czemu na stronie www.thiefage.fmpl (no tej od polskich FM) przy mojej Bezpiecznej przystani, nie zamieściłeś "fabuły" Sorki, że się tak czepiam, ale skoro przy innch są to przy mojej nie też będą oki? Poza tym to naprawdę dobry pomysł z tą stroną, wreszcie widać, że coś się jednak u nas dzieje. Przy okazji tej strony mam coś do powiedzenia erniemu. Wreszcie zobaczyłem screeny z Twojej planszy, bo te z Twojego linku się strasznie wolno otwierały, a że ja mam modem to.... Co do tych screnów to rzeczywiście ładne, dobry architekt je widać robił :) Trzymaj tak dalej!. Teraz taki mały niusik odnośnie mojej FM. Dorobiłem na rynku sklep z zabawkami. Są tam przedmioty typu dzwon tylko, że w wymiarach 1x1x1. Gucio pomysł nie? --->Paweuek - jeżeli pytasz o rozszerzenia, to spróbuj użyć zwykłego painta do otworzenia zrzutu, poetem wejdź w menu plik, zapisz jako, i tam można z lisy wybrać rozszerzenie *jpg , gif i kilka innych. A jeżeli Ci się z jakiegoś powodu nie chce otworzyć w paincie, to ja miałem w raz z windowsem ( nie wiem jak Ty ) program Microsof photo editor - tam możesz wręcz przebierać w rozszerzeniach :) Co do zmiany, żeby automatycznie się zapisywało w jakimś konkretnym rozszerzeniu, to ja nie wiem jak to zrobić No cóż kończę już post i idę mielić mięso na pasztet, ah te święta :)

28.03.2002
22:12
smile
[79]

Vk [ Pretorianin ]

Witam wszystkich, po małej nieobecności. Widzę, że postów troszki przybyło, widać coś się jednak dzieje. Na wstępie chciałbym podziękować Bukaremu za opisania zawiłości security.cow. Mimo, że nic z tego nie zrozumiałem, to bardzo dziękuję za to , znalazł się entuzjasta, który uświadomił mi, że jednak za wysokie progi na amatorów nogi :) Teraz mam małe pytanko to PiotraS. Czemu na stronie www.thiefage.fmpl (no tej od polskich FM) przy mojej Bezpiecznej przystani, nie zamieściłeś "fabuły" Sorki, że się tak czepiam, ale skoro przy innch są to przy mojej nie też będą oki? Poza tym to naprawdę dobry pomysł z tą stroną, wreszcie widać, że coś się jednak u nas dzieje. Przy okazji tej strony mam coś do powiedzenia erniemu. Wreszcie zobaczyłem screeny z Twojej planszy, bo te z Twojego linku się strasznie wolno otwierały, a że ja mam modem to.... Co do tych screnów to rzeczywiście ładne, dobry architekt je widać robił :) Trzymaj tak dalej!. Teraz taki mały niusik odnośnie mojej FM. Dorobiłem na rynku sklep z zabawkami. Są tam przedmioty typu dzwon tylko, że w wymiarach 1x1x1. Gucio pomysł nie? --->Paweuek - jeżeli pytasz o rozszerzenia, to spróbuj użyć zwykłego painta do otworzenia zrzutu, poetem wejdź w menu plik, zapisz jako, i tam można z lisy wybrać rozszerzenie *jpg , gif i kilka innych. A jeżeli Ci się z jakiegoś powodu nie chce otworzyć w paincie, to ja miałem w raz z windowsem ( nie wiem jak Ty ) program Microsof photo editor - tam możesz wręcz przebierać w rozszerzeniach :) Co do zmiany, żeby automatycznie się zapisywało w jakimś konkretnym rozszerzeniu, to ja nie wiem jak to zrobić No cóż kończę już post i idę mielić mięso na pasztet, ah te święta :)

28.03.2002
22:13
smile
[80]

Vk [ Pretorianin ]

Ups. Przepraszam

28.03.2002
22:28
smile
[81]

Vorador [ Pretorianin ]

Witanko ! Mam maly problem, zalozylem osobny watek ale nikt nie odpowiada. otoz chodzi oto: Jak zdobyc "Mystic's Soul" w misji Horn of Quintus na hard levelu ?

28.03.2002
22:51
[82]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Vorador - idz za tym linkiem.....

28.03.2002
23:01
smile
[83]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Vorador - a tutaj mozesz obejrzec mapy poszczegolnych poziomow....... opis do mapki obok........ 1) 15 goods (jeweled cup) 2) 15 goods (jeweled cup) 3) 15 goods (jeweled cup) 4) 15 goods (jeweled cup) 5) 500 gems (Mystic's Soul) - in chest

29.03.2002
00:00
[84]

PiotrS [ Centurion ]

Vk --> w kilku przypadkach na stronie PLFMs umieściłem zakładkę „czytaj” z plikiem readme txt, czyli plikiem, który umieszczany jest w finalnej wersji misji czy dema, co nie zmienia możliwości umieszczenia dowolnego tekstu, to samo dotyczy Waszych tytułów czy podpisów pod zrzutami, wszystko zależy od Was. Judith --> w Twoim przypadku dokonałem pewnej selekcji, jesteś liderem :), jeżeli chodzi o ilość zrzutów jak chcesz, to rozmieszczę inaczej lub inne. Ernie --> czym robisz zrzuty, jakim cudem w tej wysokiej rozdzielczości :) Paweuek --> u Ciebie pozwoliłem sobie na zrobienie kilku zrzutów, chcesz zrób sam i podeślij mi. Brzeszczot --> zaraz siadam nad FM: Just For Show wczoraj poświeciłem kilka godzin nad PLFMs

29.03.2002
00:01
smile
[85]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Otrzymałem od Datoyminataha link do Perl/Tk koniecznego do poprawnego działania MetaBrushes. Przydatne dla modemowców, którym radzę to ściągnąć przed uruchomieniem "setupmb.bat"...

29.03.2002
00:23
[86]

ernie [ Chor��y ]

PiotrS -> chodzi o zrzuty z gry ?? w Thief2 robię normalnie poprzez grę (nie pamiętam czy w t1/gold też można ale pewnie tak. Domyślnie thief robi zrzuta w rozdzielczości w której grasz (tak myślę, nigdy nie sprawdzałem). Natomiast spoza gry uzywam programu SnagIt 6 (IMHO najlepszy jaki jest). Wszystkie screeny później mocno rozjaśniam w photoshopie co czasmi wykrzywia kolory ale za to wszystko bardzo wyraźnie widać.

29.03.2002
00:28
[87]

PiotrS [ Centurion ]

Brzeszczot --> FM: Just For Show, w pomieszczeniu, w którym jest wyłącznik alarmu znajdziesz klucz [Strongroom Key], którym otworzysz pomieszczenie w piwnicy i znajdziesz Safe Key i Alarm Key. Tak jest na poziomie hard. Bukary --> jaka jest teraz kolejnośc postępowania przy instalacji metabrushes, może to komuś ułatwi sprawę.

29.03.2002
00:32
smile
[88]

ernie [ Chor��y ]

podałem swoje namiary, ale nikt się nie odezwał, albo nikt nie ma gg (itp), albo nikt nie chce ze mną rozmawiać (co w pełni rozumiem) :)))

29.03.2002
00:47
smile
[89]

Bukary [ Generaďż˝ ]

ernie ---> Chciałem z tobą pogadać. Ale pytanie zadałem ci w tym wątku nieco wyżej...

29.03.2002
00:48
smile
[90]

Bukary [ Generaďż˝ ]

OGŁASZAM KONKURS NA NAJŁADNIEJSZY ZRZUT ZE STRONY https://www.free.of.pl/t/thiefage/fmpl.htm Zasady: A) Głosujący NIE MOŻE oddać głosu na własny zrzut. B) Głosujemy na 3 zrzuty (począwszy od najlepszego). C) Przy głosowaniu bierzemy pod uwagę nie jakość techniczną zrzutu (rozdzielczość itp.), ale jakość lokacji na zrzucie. D) W miarę pojawiania się nowych zrzutów można publikować zmienione/zaktualizowane rankingi. Oto moje głosy (stan na 29.03): 1) Opadająca w dół ulica z donicami (JUDITH) [ostatni zrzut Juditha -22.jpg] 2) Fosa i most przed wejściem do zamku (MABRUS) [04.jpg] 3) Fragment muru i latarnie (ERNIE) [01.jpg] Po co ten konkurs? Ano po to, byśmy wiedzieli co się podoba graczom, a co za tym idzie - jakie lokacje tworzyć w DromEdzie...

29.03.2002
00:51
smile
[91]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Piotrze ---> Sposób instalacji MB podam jak tylko wrócę do domu (za 5 dni). Teraz jestem u teściów. :)

29.03.2002
01:20
[92]

ernie [ Chor��y ]

Bukary -> trochę przesadziłeś,hehe, przecie na tych screenach jeszcze nic szczególnego nie ma ;) (mówię o swoich oczywiście) - wiem, wiem "jak nic nie ma to po co wysyłałem" :)))) Paweł - > przepraszam Ciebie ale coś z tym gg było nie tak, widziałem co piszesz ale chyba nie mogłem nic wysłać :( btw. nad screenami było napisane "brak tytułu", zapomniałem podać... tytuł misji - MISTRZ. po świętach demo (mam nadzieję) i strona www ;)

29.03.2002
01:26
smile
[93]

ernie [ Chor��y ]

ja przed oddaniem głosów muszę się przespać bo już nic nie widzę ;)

29.03.2002
01:28
smile
[94]

Bukary [ Generaďż˝ ]

ernie ---> Paweł to JA! :) Nie mówiłem, że te zrzuty są GENIALNE... Wybieramy spośród tego, co jest na stronie... :)) A poza tym - nie bądź taki skromny... :)

29.03.2002
10:26
smile
[95]

Judith [ Gladiator ]

Hello! Piotrze, wywal te screeny z piwnicą - bo jej nie będzie, jako że przez przypadek skasowałem tą wersję FM - reszta jest ok, thanx!

29.03.2002
11:18
smile
[96]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Jeszcze raz zapraszam wszystkich do głosowania!!! I jeszcze prośba: czy ktoś z was mógłby dla mnie zrobić teksturę --- bruk wyzierający spod śniegu??

29.03.2002
11:29
smile
[97]

Bukary [ Generaďż˝ ]

Judith ---> Nie wywalaj tych screenów!!! Niech Piotr je da po prostu jako "Zarzucony projekt" lub cos takiego... Szkoda by ich było...

29.03.2002
14:03
[98]

ernie [ Chor��y ]

Bukary -> Ojć...no tak, nieźle się zakręciłem, oczywiście, żo to ty :)

29.03.2002
14:12
[99]

ernie [ Chor��y ]

Oto moje głosy: 1. Bukary\04.jpg 2.Judith\23.jpg 3.Bukary\11.jpg Trudno było wybrać, ale najbardziej wpadły mi w oko.

29.03.2002
17:24
[100]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Piotrze - dzieki za podpowiedz...... 1. B - wariacje na temat domek w snieznej scenerii - nie mam jakiegos konkretnego faworyta - ale ktorys z obrazkow gdzie pada sniezek, albo ten z gesta mgla.... - generalnie ta seria bardzo mi sie podoba... Widac ze ma smykalke do dromeda jak malo kto...... 2. Judith - za swiatynie dumania....(jpg nr 11) 3. mabrus (jpg 00) - blanki, wiezyczki, mury obronne czyli zamek jak sie patrzy ; ernie - rysunek tego zacienionego pokoju podoba mi sie sam w sobie - ma w sobie cos niesamowitego, niepokojacego... zreszta w pozostalych zrzutach architektury miejskiej widac duzy potencjal....

29.03.2002
20:05
[101]

PiotrS [ Centurion ]

Nowe zrzuty [Ernie, Vk] Judith --> musisz mi pomóc, dokładnie jak mam podzielić Twoje zrzuty :)

29.03.2002
21:22
smile
[102]

Vk [ Pretorianin ]

No to jak już głosować to głosować: 1. Lodowy dziedziniec [Bukary] chodzi mi o ten 13.jpg (przed ostatni) 2. Screen Mabrusa z mostem (04.jpg) 3. Ostatni zrzut Mabrusa [06.jpg ten z dziedzińcem]

29.03.2002
22:11
[103]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

panowie - iformuje ze zalozylem nowy watek........

29.03.2002
22:37
[104]

Judith [ Gladiator ]

No dobra to teraz ja! 1) Bukary - chyba jednak 15.jpg! 2) Ernie - 02.jpg, ta ulica po prostu rządzi! 3) Vk - 02.jpg Co do moich zrzutów, to wykasuj je, Piotrze na ten moment wszystkie, a ja przyślę Ci nowe w porządnej rozdzielczości. Aha, i dopisz suwaki w skrypcie otwierającym nowe okno na stronie, bo na przykład zrzuty Erniego są dość duże i ich wymagają

25.04.2004
16:15
smile
[105]

Ciamciara [ Junior ]

ma ktoś Thiefa2 za darmochę???

25.04.2004
16:17
[106]

Ciamciara [ Junior ]

szukam adresu strony z darmowym Thiefem2

25.04.2004
16:20
[107]

brzeszczot [ Generaďż˝ ]

Ciamciara - adresu nie znam, swojego Thiefa nie chce sie pozbywac ;-), ale zapraszam Cie pod ten adres - tam sie duzo i wylacznie gada (po polsku) o Thiefie

08.05.2004
16:43
smile
[108]

superzabijaka [ Konsul ]

mam do was drodzy Thiefowcy pytanie!:

Bardzo chcialem zobaczyć sobie co to ten slawny thief jest i ściągnąłem demko 1 oraz 2. Niestety nie umiem tego odpoalić pod windowsem XP!! a bardzo bym chcial zagrać. Emulacja 95/98/me również nic nie daje. Nie wiecie, czy jest jakis sosób aby temu zaradzić?

dzięi i pozdro.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.