garfield_junior [ Generaďż˝ ]
Mały problem ze SW:KotOR II
Bry, otóż mam pewien problem: Jestem zaraz na początku, kompletuje właśnie voice printy potrzebne do obejścia zabezpieczeń, aby dostać się do dormitoriów, uwolnić naukowca i wyswobodzić Ebon Hawka(cobyście wiedzieli o co mi chodzi :) ). I mam pewien problem.. 2 z 3 voice print'ów już mam, ale 3 za cholere nie moge znaleść :( Pierwszy znalazłem na poziomie w którym dowiedziałem się o tych voice print'ach(tam gdzie jest pierwszy HK), drugi na pierwszym poziomie... gdzie jest 3? Z gory thx, licze że ktoś mi odpowie ;P
L@WYER [ Valaraukar ]
Spróbuj pogadać z HK-50 - ta informacja jest całkiem nieźle zakamuflowana w opcjach dialogowych .
Galahad_mayor [ Pretorianin ]
Mi sie wydaje ze trzeba bylo wrocic do biorka glownego szefa ochorny czy jakos tak. Tego co pozamykał drzwi
poltar [ Konsul ]
Dokladnie - w rozmowie z HK50 kieruj gadke w strone wydarzen w ktorych uczestniczyl komandor (czy jak mu tam - ten co wymyslil to zabezpoieczenie). W koncu dojdziesz do momentu gdy bedziesz mogl poprosic HK o odtworzenie glosu.
Lord Revan [ Pretorianin ]
A jakie jest zakończenie gry po ciemnej stronie mocy ??
Mack5 [ Killer Instinct ]
To ja też mam pytanko. Na Nar Shadda porwali mi głownego bohatera (chyba przez Goto) i kieruje moim T3-M1 (czy coś) i mam otworzyć drzwi w magazynie, jest 6 guzików i mam ustawić kombinacje żeby pasowała ze wzorem ponieżej. To wszystko w 3 ruchach. Jakie guziki mam nacisnąć ??
elemeledudek [ Generaďż˝ ]
Mack5 ----> odpowiednie ;)
Techno [ Centurion ]
Wczoraj siedziałem nad tym 10 minut i doszedłem do rozwiazania odpowiednie przyciski to:
4 ----> 2 ----> 5 w takiej kolejności jak podałem. Miłej gry