GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Kajko I Kokosz - pomocy

26.02.2005
21:45
smile
[1]

mieszko_r [ Chorąży ]

Kajko I Kokosz - pomocy

mam problem...gdzie moge dostac gre Kajko I Kokosz??Czy ta gra pojdzie na Windowsie XP??czekam na odpowiedzi

28.02.2005
10:18
[2]

elemeledudek [ Generał ]

Aaaaa tak, to była świetna gierka, ale pewnie pod XP juz nie pójdzie.....chociaż może.
Szkoda że nikt o kontynuacji nie pomyślał. Grafika 2D rysowana,ehhh, lza się w oku kręci.

28.02.2005
16:44
smile
[3]

'^Zami^' [ Centurion ]

Moze dzialac ta gierka z DOSBOXEM..i najlepiej pobierz sobie GUI..nie chce mi sie dzukac wiec wejdz na google i wpisz sobie dosbox.. na tamtej stronce bedziesz mial co i jak zrobic..

28.02.2005
16:47
[4]

Bich [ Pretorianin ]

Na XP niby wszystko działało, ale wypluwało potem na pulpit. Fajna gra...

28.02.2005
17:05
smile
[5]

Yo5H [ spammajster ]

moze tu?

28.02.2005
17:14
[6]

michallp [ 7 - magic number ]

a kto zna Dyneblaster???

28.02.2005
21:46
[7]

'^Zami^' [ Centurion ]

michallp --> do kogo kierujesz te pytanie..bo mi sie wydaje ze jest ono na tyle oczywiste ze nie wymaga podniesionej reki..

28.02.2005
21:49
smile
[8]

michallp [ 7 - magic number ]

Zami--> "oczywiste" ???, nie rozumiem

28.02.2005
21:52
smile
[9]

Lechiander [ Wardancer ]

Dynablaster jest IMHO dość znaną gierką. Stąd "oczywiste". :-P

28.02.2005
21:54
smile
[10]

'^Zami^' [ Centurion ]

Lechiander --> dokladnie..kazdy sie na tym wychowal.. przynajmniej ja..

28.02.2005
21:57
smile
[11]

michallp [ 7 - magic number ]

hehe, kiedyś miałem taką podniętę grając w to, że chyba se skądś zassam

01.03.2005
09:20
[12]

elemeledudek [ Generał ]

Eee, ja na Commodorku zagrywałem się w coś co nazywałem "Glacjato honoris". Już nie pamiętam jak to się naprawdę nazywało , pewnie coś z honorem galaktyki albo cos , grafika fatalna, ale jak się grało!!!!

01.03.2005
09:22
[13]

Loonatyk [ ]

Ehh.. a ten kamyk, ktorego kazdy szukal, a do niczego nie byl przydatny ^^...Ostatnio przechodze KiK w 11 minut :)

02.03.2005
19:46
smile
[14]

DaveR [ Pretorianin ]

A może mu chodzi o ta nowszą wersje


https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=4652

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.