GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Splinter Cell: Chaos Theory - Demo już w sieci.

23.02.2005
13:38
smile
[1]

PIL [ Konsul ]

Splinter Cell: Chaos Theory - Demo już w sieci.

Duze demo.
Wazy coś koło 600 mb.
Duży tłok więc powoli idzie.
Ale idzie.

Mam jakieś deja vu.
Raz już to pisałem, ale chyba wątek się nie uaktywnił.
Albo admin go wywalił.

23.02.2005
13:41
[2]

kamil_kriss [ Konsul ]

Fajnie że demo już jest.... a jakie masz łącze i jak szybko ci się ściąga?

23.02.2005
13:41
smile
[3]

winner [ Generaďż˝ ]

zaraz sciągne, miałem już przyjemność grać w te demo na Xboxie i powiem że dla mnie rewelacja szykuje sie Killer

23.02.2005
13:42
smile
[4]

CHESTER80 [ no legend ]

Demo w sieci ?? Serio ?? O jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

23.02.2005
13:48
[5]

leszo [ Mała Wojna ]

na torencie juz było dostepne chyba tydzien temu. ale wazy prawie 600mb, nie chce mi się ściągac

23.02.2005
13:48
smile
[6]

PIL [ Konsul ]

kamil_kriss ---> 1 MB. Transfer 23 KB/s. Jeszcze 6 godzin. Brrrrr.

23.02.2005
13:52
smile
[7]

Mack5 [ Killer Instinct ]

O! Czadowo. Jak wróce do domu z roboty to zassam.

23.02.2005
13:55
smile
[8]

leszo [ Mała Wojna ]

btw wolę sciagnąć SWAT 4 demo ;)

24.02.2005
11:08
smile
[9]

oksza [ Senator ]

Wrażenia po 5 minutach gry - no ślicznie, tylko nigdy nie nadążam sprzętowo za serią SC :P

Włączenie obsługi trybu ps 3.0 kładzie wydajność prawie na łopatki (6600gt, A 3200+)- jakieś 20-25 fps w porywach wiatru. Różnicy w jakości obrazu nie uswiadczyłem, może za mało się przyjrzałem.

W ogóle to gra wygląda bajecznie :)

24.02.2005
12:07
smile
[10]

alexej [ Piwny Mędrzec ]

Ta gra chyba nie jest dla mnie.... jestem na tej plazy i co dalej? wszedzie skaly ;f

24.02.2005
12:12
smile
[11]

Bdx [ Senator ]

Ja już mam i instaluję :)
Po zawodzie ze SWAT 4 mam nadzieję sobie osłodzić teraz trochę czas przebywając trochę z Samem :p

24.02.2005
12:18
smile
[12]

alexej [ Piwny Mędrzec ]

a mi akurat SWAT4 spodobal sie bardziej niz SC. Ale moze dlatego ze tamto demko przeszedlem, a tutaj tylko skaly ;P

24.02.2005
12:25
[13]

Bdx [ Senator ]

alexej - jak gram w swat to mam chec podlaczyc pada od konsoli :/ nie wiem skąd takie odczucie ale tak jest. Miałem nadzieję, że gra będzie chociaż na tyle wciagająca co jej poprzedniczka - niestety nie czuję 'tego czegoś' co przykuło mnie do 'trójki'...
Już raven shield podoba mi sie bardziej...nie ma jakieś muzyki techniawki .. psuje to klimat, animacja i AI - dzizas :(

24.02.2005
12:26
smile
[14]

CHESTER80 [ no legend ]

alexej --> LOL

Taki z ciebie piwny mędrzec, że nie wiesz że w skałach są czasem dziury i jaskinie ? :)

24.02.2005
12:32
[15]

Paranoir [ Chor��y ]

Grałem, i... zatkało mnie, w dużej mierze z powodu grafiki, nawet mój komp się zatkał :/ na maksymalnych detalach nie jest tak wesoło, jak wyjdzie pełna wersja to licze że uda mi się w ustawieniach jakoś ją zoptymalizować :P
Trochę śmieszy twarz Fisher'a... popatrzcie na nią a zrozumiecie ;) ja tu o grafice a sam tryb rozgrywki? no nie wiem, za mało grałem, lecz nie ma jakiś chyba wielkich zmian (i dobrze :P) czekam na pełną wersję... to będzie gierka :]

24.02.2005
13:07
smile
[16]

Bdx [ Senator ]

No faktycznie, gra wymagania ma nieprzecietne..mi tez powoli przytyka sprzet.. o_O
Paranoir - ta twarz - przede wszystkim oczyto - pewnie od czestego uzywania gogli... :)

24.02.2005
13:11
[17]

eskimos51 [ Junior ]

mam pytanko
potrzebuje pomocy w poprzedniej czesci tej gry utknolem w 2 misii jak mam podsluchac rozmowe dwoch typow w windzie i nie idzie jak nie stane tak zle POMOCY prosze

24.02.2005
13:12
[18]

Bdx [ Senator ]

eskimos - to jest bug ktorego usuwa sie instalujac patcha ( o ile dobrze pamietam.. )

24.02.2005
13:15
smile
[19]

alexej [ Piwny Mędrzec ]

Chester -> no to moze ty masz jakiegos szczuplejszego Fishera, bo moj sie w te wszystkie szczeliny nie miesci :p

A mine ma jakby meczylo go zatwardzenie :P

24.02.2005
17:06
[20]

Pvt. Creak [ Criav ]

właśnie ściągam, ale po screenie widzę, że brzydki model postaci :/

24.02.2005
17:15
[21]

Pvt. Creak [ Criav ]

wyszedł drugi patch do tego beta-dema (twórcy zobaczyli jaka im twarz wyszło i ogłosili demo jako beta ;D)

24.02.2005
21:32
[22]

Pvt. Creak [ Criav ]

ehhh... wymagania ma wysokie, nie powiem...
gram na 800x600 + anty aliasingx4 + anizox16 + pixel shader 3.0 i chodzi całkiem dobrze, ale mogłby być lepiej

24.02.2005
21:35
[23]

hopkins [ Wieczny Optymista ]

leszo--> ja nigdzie nie moge znalezc dema Swata4 sp wczedzie tylko multi =(

24.02.2005
22:04
[24]

goldenSo [ AnomaliA ]

@Pvt. Creak
żartujesz sobie prawda?
Na mojej maszynce z 9800pro na pokładzie działa w najwyższej rozdziałce z wszystkim na high i aax4 anizox8

24.02.2005
22:07
[25]

leszo [ Mała Wojna ]

hopkins >>> nie słyszałes o Piekle Graczy ?

24.02.2005
22:11
smile
[26]

PeeJay [ Centurion ]

----> hopkins? gdzie Ty szukasz czlowieku? Jakie demo MP?

Moze po porstu zajrzyj na www.3dgamers.com , he? :)

pozdr,
PJ

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-02-24 22:11:28]

24.02.2005
22:20
[27]

Sn33p3r [ Konsul ]

Ja juz sciagam:)300kb\s!!!:)Za 30 minut powinno byc:)

24.02.2005
22:27
smile
[28]

Pvt. Creak [ Criav ]

a są jakieś patche do tego dema czy nie ma?

goldenso ---> z pixel shader na 3.0?

24.02.2005
22:29
smile
[29]

LuCaZ15 [ Dirty Sanchez ]

Czy moglibyście zarzucić tutaj paroma screenami i swoimi opiniami co do gry ??:) wiecej informacji !!:] ja demko dorwę jutro, dziś mi sie nie chce sciągać :)

24.02.2005
22:32
[30]

McClanesHungOver [ Konsul ]

LuCaZ15 >> zaglądnij tutaj

V V V

24.02.2005
22:36
smile
[31]

oksza [ Senator ]

goldenso ---> z pixel shader na 3.0?

Nooo właśnie :) Mówiłem, nie sądziłem że shader model 3.0 tak zabija wydajność. Ale wydaje mi się że coś jest niedopracowane - włączanie po kolei efektów nie zmienia nic w wydajności. Przeżyję bez HDR, tone i parallax mappingu. Szczególnie że w grze po prostu się tego nie zauważa... :)

Gra jest bezbłędna graficznie pod kątem technologicznym, Farkraje, Doom-y i jakeiśtam HalfLify zdada na śniadanie i popija mleczkiem. Animacje Sama są bardzo precyzyjne, oświetlenie jest bezbłędne, klimat zachowany... Ubi nigdy nie zrobi cyba knota :)

Troche się przyzwyczaiłem do starych animacji Sama, i nowe odrobinę mnie rażą, może się jeszcze przyzwyczaję. Natomiast jak facet zaczął się w moją stronę ostrożnie skradaćpo moście, zmieniając tempo kroku dynamicznie, i lawirując to mi szczęka opadła. Naprawde nieźle.

24.02.2005
22:48
[32]

Pvt. Creak [ Criav ]

jak dla mnie przeciwnicy poruszają się ZA WOLNO... kolo idzie, kroczy małymi tiptopkami, a powinen jak twardziel rozglądać się i normalnie chodzić, a nie - robi sobie spacerek jakiś...

co do wymagań --> u mnie na pixel shader 1.1 w 1280x1024 i wszystko on/high/aax4 anizox16 śmiga, a z shader 3.0 - tak jak napisałem wyżej czyli: 800x600 + anty aliasingx4 + anizox16 + pixel shader 3.0 i chodzi płynnie

25.02.2005
14:40
[33]

Pvt. Creak [ Criav ]

albo doszedłem do miejsca gdzie się kończy demo albo jest rozwalone - biegne do jakiegoś oświetlonego korytarza zaraz po zabiciu dwóch kolesi (jeden w namiocie, drugi obok) i... bum, wywala do windowsa mi grę...

25.02.2005
14:59
smile
[34]

alexej [ Piwny Mędrzec ]

Jestem chyba za glupi na to demo :p

Zaczynam gre, wchodze po drozce na skaly, przeciskam sie przez nie, potem czolgam i wychodze do takiej jaskini z mostkiem. Eliminuje dwoch gosci, przechodze przez mostek, potem w prawo przez dziure w scianie i wychodze do takiego malego magazynu. Spisuje numer ze skrzyni i skrecam w prawo schodkami w gore. dochodze do duzego pomieszczenia gdzie eliminuje dwoch gosci co torturowali tamtego faceta i zauwazam ze gosc jest trup :›. Wracam do magazynu i tym razem skrecam w lewo - schodkami w dol. Tam jest jeden gosc ktorego eliminuje i koniec. Nie wiem co dalej ;] Jest tam dziura w podlodze ktora prowadzi jednak do tej samej jaskini z mostkiem. I Za cholere nie wiem gdzie teraz :P

25.02.2005
15:13
[35]

oksza [ Senator ]

-->> alexej
W miejscu gdzie odcinasz gościa powinno być przejście dalej po lewej stronie od kraty.

25.02.2005
15:27
[36]

McClanesHungOver [ Konsul ]

Pvt. Creak - przeinstaluj grę , powinno być ok.

25.02.2005
19:01
[37]

vult-q3 [ Konsul ]

moze ktos dac screena wody ? bo cos mi sie wydaje ze u mnie cos z nia jest nie tak :F

25.02.2005
19:56
[38]

Pvt. Creak [ Criav ]

właśnie ściągam spatchowane, nowe demo... niestety waży jakieś 50 MB więcej czyli 617MB...

możecie znaleźć w piekle graczy pod nazwą: Splinter Cell Chaos Theory Official Demo

25.02.2005
23:03
[39]

vult-q3 [ Konsul ]

jak nikt niechce dac screena to niech ktos chociaz powie czy w wodzie powinno sie odbijac otoczenie :P

25.02.2005
23:13
[40]

oksza [ Senator ]

--->> vult-q3
Woda jest po prostu wujowa, szczególnie ta na plaży. A ta którą widać z okien potem, dalej, wygląda jak platikowa wzorkowana narzuta na łóżko.

25.02.2005
23:23
[41]

vult-q3 [ Konsul ]

lol to wychodzi na to ze w pandora tommorow byla lepsza ;]

25.02.2005
23:30
smile
[42]

CHESTER80 [ no legend ]

Pvt. Creak --> Czy ty ściągasz to oficjalne demo z tutorialem i multi, które pokazało się właśnie na piekle graczy ? Bo już się troszkę pogubiłem w tych wersjach :) Ja mam chyba pierwsze demko z przed kilku dni w którym jest tylko jedna misja z latarnią i jakieś małe filmiki - pokazówki.
Jak już ściągniesz to zdaj relację co tam dokładnie jest w tym demku i czym się różni.

vult-q3 --> Jestem wielkim fanem Splintera, ale przyznam że w demku woda wygląda ujowo, chociaż może w pełnej wersji będzie lepiej, a pozatym wody prawie wogóle nie widać bo jest ciemno więc nie przeszkadza. Ale niesmak jest, chociaż może po Far Cry mamy wygórowane żądania graficzne w stosunku do wody w grach video ? :)

26.02.2005
00:07
[43]

oksza [ Senator ]

Postanowiłem się pobawić i zobaczyć co tak zżera wydajność przy tych najnowszych zabawkach graficznych.

Na pierwszy ogień, z ciekawości -> HDR.


-->> CHESTER80
Nie wiem jak dla ciebie, ale dla mnie woda w HL2 to absolutne mistrzostwo, szczególenie jak się widzi jak coś w niej pływa...

26.02.2005
00:10
[44]

oksza [ Senator ]

HDR zżera strasznie wydajność.

Parallax Mapping (nadal nie wiem czym to się różni od bump mappingu, ale gała, i tak mnie to nie interesuje) - efekt jest prawie żaden. Spadek wydajności też bardzo niewielki.

26.02.2005
00:11
[45]

oksza [ Senator ]

Miękkie cieniowanie - też mocno obciąża. Wygląda... hmm. No wygląda ładnie, ale jakoś tak sztucznie. Sam nie wiem - na razie cienie zwykłe mi wystarczają...

26.02.2005
00:13
[46]

oksza [ Senator ]

I wreszcie najciekawsze - tone mapping. To też niezły zabójca wydajności - przy kilku źródłach światła moja karta dziękuje i macha mi na do widzenia...

26.02.2005
00:13
smile
[47]

oksza [ Senator ]

^

26.02.2005
00:33
smile
[48]

CHESTER80 [ no legend ]

oksza --> Bardzo fajny test przeprowadziłeś, naprawdę dobra robota ! Dla mnie jedyną fajną bajerą jest HDR który totalnie zmienia oświetlenie i wygląda superowo, ale niestety podziękuję za to cudo i będę grać w SM 1.1 bo wolę mieć 60 klatek niż 20. Jestem fanem nVidii ale chyba przesadzili z tym SM 3.0, bo do tego trzeba super-hiper-potężnej karty więc chyba dopiero następna generacja pozwoli grać bestresowo na najwyższych ustawieniach. Z tego co czytałem, na wydajność w grach z HDR narzekają nawet posiadacze kompów z prockiem 64 bitowym i 1024 DDR więc sprawa jest jasna. Ale naprzykład do screenów HDR jest idealny :)

A co do wody i HL2 to owszem, woda w HL2 jest genialna ale ja zapamiętam HL2 głównie jako "najlepsza ściana w histrorii gier video" :) --->>

26.02.2005
00:38
smile
[49]

oksza [ Senator ]

-->> Chester
Tak! Dwie genialne rzeczy graficznie w HL2 - oteksturowanie (wszystkiego, budynków niektórych, pojazdów, właśnie ścian.. ). I woda...

A co do testu.. dzięki, ale tak naprawdę to chciałem dociec ... po jaką cholerę ja mam to wszystko włączać. Doszedłem do wniosku że po żadną, bo gra się na SM 1.1 prawie tak samo jak z SM 3.0. Ja tam nie widzę specjalnie różnic.

26.02.2005
00:56
smile
[50]

CHESTER80 [ no legend ]

oksza --> No to doszliśmy do wspólnego wniosku że Splinter Cell to głównie grywalność i zabawa a super bajery graficzne to tylko zbędny dodatek. Ja również nie widzę wielkiej różnicy (no może poza hdr) więc "zadowolę" się grą na pełnych detalach na SM 1.1 A rozdzielczość zawsze używam 1024x i teraz też nie będę robił wyjątku.

26.02.2005
01:54
smile
[51]

martinuś [ Centurion ]

to fajnie

26.02.2005
01:56
[52]

snopek9 [ Legend ]

Szkoda ze to demo nie wazy ze 20 mb bo tak to jest poza moim zasiagiem ... na 128kb/s musze wybierac starannie dema bo blokuja mi inne pliki (wazniejsze) ktore chce sciagac... moze w jakims C-action lub podobnym pismie to bedzie > wie ktos cos na ten temat ?

26.02.2005
02:01
[53]

CHESTER80 [ no legend ]

Snopek --> W CDA będzie na 100%, pytanie tylko kiedy. Myślę że powinni się wyrobić na najbliższy numer (w połowie marca) więc spokojnie sobie zagrasz w demko przed premierą gry.

26.02.2005
02:58
smile
[54]

Bdx [ Senator ]

Jako entuzjasta rozrywki elektronicznej :) pozwole sobie wrzucic swoje 2 grosze, których nie mogłem wrzucić wcześniej po pierwszym kontakcie z demkeim... Taki mam już od dłuższego czasu nawyk, ze w kazdej nowej grze swoje pierwsze kroki kieruje do 'videoopcji', takze i z tym demem nie bylo inaczej..no i co my tu mamy nowego.. SM 3.0 - jakze zachwalany juz przy okazji wprowadzenia do far cry... no i HDR, kulejący na kartach nVidii w HL2. No wiec zanim nawet dalem wciagnac sie w fabule demo pierwsza sprawa to zaspokoic ciekawosc nowinek graficznych..Wyniki w kilku kolejnych postach.

Tak wiec:

Opcja 1 - Wszystkie ustawienia na High oraz w podmenu 'advanced' na ON ---->

26.02.2005
02:59
smile
[55]

Bdx [ Senator ]

Opcja 2: Wszystko high, Wyłączony HDR i Tone Mapping ---->

26.02.2005
03:00
smile
[56]

Bdx [ Senator ]

Opcja 3: Wszystko high, Wyłączone HDR, Tone Mapping i Parallax Mapping ---->

26.02.2005
03:01
smile
[57]

Bdx [ Senator ]

Opcja 4: Wszystko high, Wyłączone HDR, Tone Mapping i Parallax Mapping oraz high detail soft shadows --->

26.02.2005
03:03
[58]

Bdx [ Senator ]

Opcja 5: Wszystko high, Użycie Shader Model 1.1 ---->


Jak dla mnie sprawa jest jasna,( nawet jasniejsza niz skrin z uzyciem opcji 1 :p ) Zwyciezca dla mnie jest opcja nr '4'... 'cztery' jak 4k wydane na upgrejd sprzetu :/
aa no właśnie, sprzecik zabity opcja 1 - 3 to Athlon64 3000+, nVidia winfast GF6800 GT, 1GB GEiL....
'sorry no bonus' :|

ciekawy jest tylko spadek fps przy wlaczeniu SM1.1 :)

26.02.2005
08:43
smile
[59]

mort.s [ Pretorianin ]

No to jeszcze ja dodam swoje 2 grosze mialem przyjemnośc grac w bete MultiPlayer no i byłem zachwycony, że ta gra pujdzie na moim sprzecie w 800x600 (athlonie 1GHz 500 MB ram i R9550) wszystko na HI tylko nie pamiętam aby tam były te opcje o które tu sie rozchodzi. Teraz to mam obawy.No nic demko sie sciąga wiec jak zainstaluje to sie pochwale jak to wygląda na moim sprzecie.

26.02.2005
09:44
smile
[60]

CHESTER80 [ no legend ]

Bdx --> Wnioski są bardzo smutne, pora przerzucić się na konsole ;) No bo bez jaj żeby narzekać na wydajność na takim potężnym kompie jak ty masz (czy nawet ja, mimo że słabszy od twojego) ! Ale sprawa leży jak zwykle w programistach niż w sprzęcie. Być może PC to rzeczywiście straszliwie trudna platforma, na której nie da się dopieścić enginów graficznych, żeby te chodziły płynnie, ale wydaje mi się że programiści mogli by się lepiej starać. Do niedawna wydawało mi się, że kupując potężny i drogi sprzęt PC, gwarantuje sobie super płynną rozgrywkę na najwyższych ustawieniach, dziś wiem że to tylko mrzonka i fantazja. Oczywiście gry na naszych kompach chodzą bardzo dobrze, ale powinny dużo, dużo lepiej...

Ale znowu nie ma tragedii, Chaos Theory w trybie SM 1.1 , 1024x i detale na max, chodzi idealnie (60 fps) i wygląda naprawdę rewelacyjnie.

26.02.2005
09:52
smile
[61]

Pvt. Creak [ Criav ]

chester ---> pierwsze demo to było z nazwą "English Demo"
drugie demo to to z nazwą "Official Demo", które już można ściągnąć na www.splintercell.com (poprzedniego nie dało się ściągnąć ze strony oficjalnej)

a różnią się tym, że gra jest stabilniejsza i zdecydowanie szybciej chodzi (przynajmniej mi :)) muszę jeszcze zobaczyć jak sprawuje się SM3.0 na tym spatchowanym demku... IMHO chyba nie powinien tak mocno przycinać jak na pierwszym demie - w końcu tego SM3.0 prawie wogóle nie widać :/

mort.s ---> a właśnie skąd można wziąść MP demo?

26.02.2005
09:57
[62]

Gangsta Man [ Konsul ]

Zapodajta linka do tego demka ;)

26.02.2005
10:18
[63]

mort.s [ Pretorianin ]

No ja brałem Planety plików :) nie wiem czy moge adres zamieścic :)

26.02.2005
10:24
smile
[64]

mort.s [ Pretorianin ]

sorry, że "ć" nie pisze ale mam nową klaiature logitecha i mi alt + c nie działa

26.02.2005
12:56
smile
[65]

Bdx [ Senator ]

CHESTER80 - z tym przerzuceniem sie na konsole to może za mocno powiedziane ;) ale jako komplement pieca, konsola sprawdza sie wyśmienicie.. :) No i żeby było jasne, ja nie narzekam :) tylko nie spodziewałem się, żeby uzyskać te magiczne 60 fps, kilka miesięcy po wymianie sprzętu muszę już grzebać w opcjach graficznych. Zostaje także sprawa programistów. No więc zastanawiam się czy zróżnicowanie w sprzęcie na rynku kompów osobistych może być powodem słabej optymalizacji silników gier...hmm na swój prosty chłopski rozum; komputer to komputer - każdy jeden robi to samo, tylko z inną wydajnościa i częstotliwościa ( zawieszania się :p ) a za sterowanie odpowiedne są sterowniki także może w nich leży wina? Tzn silniki gier muszą wykazywać pewien margines niedokładności w optymalizacji ze względu na sterowniki...Tak czy inaczej, programiści gier i sterowników powinni się bardziej starać :>

Pvt. Creak - też zauważyłem jakoby gierca chodziła trochę sprawniej..a mam porównanie bo grałem na obydwu demkach

26.02.2005
13:05
[66]

Pvt. Creak [ Criav ]

tyle, że z fileplanet idzie mi tylko 14kb/s a powinno 10 razy więcej :[

26.02.2005
13:06
smile
[67]

Pvt. Creak [ Criav ]

imho spaprali to demko... nie chce nic mówić, ale Doom 3 ma lepszą grafikę i się nie tnie a to się tnie mocniej nawet na ps 1.1 :/

26.02.2005
13:06
[68]

tarcza [ Centurion ]

chętniebym sciągnąl ale nie lubie siedzieć i czekać aż się ściągnie

26.02.2005
13:12
smile
[69]

Bdx [ Senator ]

Pvt. Creak - wybież moja 'opcję 4' z kilku postów wyżej, ja na sm 1.1 miałem spadek w fps, natomiast przy SM 3.0 z wylaczonymi opcjami w zakladce 'advanced' wszystko smiga. Zresztą szczerze mówiąc to ustwaenie podoba mi się najbardziej - nie ma cukierkowych odblasków HDR, cienie są wyraźne....

26.02.2005
13:13
[70]

Pvt. Creak [ Criav ]

Bdx ---> patrzyłem.. u mnie z sm 3.0 z wszystko off mam 35 fps a z sm 1.1 40, więc chyba tobie działa na odwrót ;)

26.02.2005
13:14
[71]

Pvt. Creak [ Criav ]

tarcza ---> zawsze możesz leżeć ;)

26.02.2005
14:55
smile
[72]

CHESTER80 [ no legend ]

Panowie którzy grali w demko, pomóżcie :) Otóż dopiero teraz zauważylem że jest jakaś długa lina przyczepiona do latarni i domyślam się że można na niej zjechać z zamku do latarni ale nie mam bladego pojęcia gdzie mam wejść na linę. Pomóżcie bo mnie to gnębi :)

26.02.2005
15:22
smile
[73]

wilczyn [ Legionista ]

Chester80 ---->W drodze do latarni mijasz jednego gostka z prawej( tuz za schodami) poczekaj aż skończy rozwalać zabite deskami przejście i wejdź w nie. Tam będzie ta lina. Acha i nie zabijaj tego gostka skoro był taki miły i ci otworzył przejście:)

26.02.2005
15:35
smile
[74]

CHESTER80 [ no legend ]

wilczyn ---> Wielkie dzięki ! Domyślałem się że gdzieś tam musi być wejście na linę ale nie wiedziałem że dokładnie tam.

26.02.2005
20:17
smile
[75]

oksza [ Senator ]

-->> Chester, Bdx

Ściągnijcie betowe sterowniki. Co prawda HDR i Softshadowing są spierdolone (przynajmniej u mnie), ale wydajność w trybie ps 3.0 skacze o przynajmniej 5-10 klatek.

26.02.2005
20:26
smile
[76]

mort.s [ Pretorianin ]

Qrde ja już 6 raz zciągam to demko i poraz kolejni nie działa CAly czas wyskakuje: "program wykonał niewłasciwe coś tam" i qpa. Szlak mnie trafi 2 dni się z tym męcze i nic.Dlaczego z betą nie było takich problemów ?

26.02.2005
20:30
smile
[77]

CHESTER80 [ no legend ]

mort.s --> Spokojnie. Jeżeli u wszystkich demko działa elegancko a u ciebie nie, to znaczy że trzeba pokombinować troszku :) Jaki masz dokładnie komputer, jakie sterowniki i jaki DirectX bo to jest akurat bardzo ważne, bo demko wymaga DirectX9c

26.02.2005
20:37
[78]

Bdx [ Senator ]

oksza - probowalem juz te sterowniki wczesniej i niewiedziec czemu mialem problemy z cieniowaniem ( cienie wygladaly jak żaluzje ) takze wrocilem do 71.22

26.02.2005
20:38
[79]

mort.s [ Pretorianin ]

Najgorsze jest to, że tu nie ma co kombinować Poprzednie demka wywalały się jeszcze przy instalacji a tu instalka przebiegla bezproblemowo. Pewnie znowu ta Winda pie...... Demko nie ma problemu to windows ma problem.

26.02.2005
20:46
[80]

CHESTER80 [ no legend ]

Co do sterowników do 6800, to ja gram na 66.93 czyli na ostatnich oficjalnych i gra działa bardzo dobrze. Experymentowałem z ustawieniami i w końcu najlepiej mi się gra na twoich ustawieniach numer 4, czyli HDR off a reszta on.

26.02.2005
20:59
smile
[81]

mort.s [ Pretorianin ]

Takie małe pytanko do grających jaki macie service pack do windy? Czy jest to przypadkiem numer 2 ?

26.02.2005
21:04
[82]

McClanesHungOver [ Konsul ]

ja nie mam wogóle SP

26.02.2005
21:07
smile
[83]

CHESTER80 [ no legend ]

mort.s --> Ja mam SP1 i jest okej.

McClanesHungOver --> Jak tam idzie bicie rekordu :)

26.02.2005
21:09
smile
[84]

McClanesHungOver [ Konsul ]

Chester80 >> a powiem Ci że jakoś nie mogłem się złożyć do grania dzisiaj , ale co się odwlecze...

W końcu do premiery jeszcze trochę zostało.

26.02.2005
21:14
[85]

mort.s [ Pretorianin ]

Teraz to będzie akt desperacji zciągam serwis packa 2 jak nie bedzie dzialać to to to nie wiem co włącze pleya i będe w Tenchu grał.

01.03.2005
08:08
[86]

??? [ tomi_boss ]

niewiem czy juz ktos pisal, czy mozna uratowac torturowanego zakladnika??

wsumie powinno sie dac tylko czy macie jakis sposob?

01.03.2005
08:12
[87]

DeXX. [ mp44 is my destiny ]

wydaje mi sie ze sie nie da :/

01.03.2005
08:17
[88]

??? [ tomi_boss ]

po przejsciu misji pojawia sie info z wykonanymi zadaniami pobocznymi i glownymi i jest tam rescue goscia jakiegos i to raczej o tego chodzi bo o kogo innego :P

01.03.2005
12:36
[89]

McClanesHungOver [ Konsul ]

Ale pisze ci Objective :Cancelled - czyli nie oblany(failed) tylko anulowany.

01.03.2005
12:48
[90]

??? [ tomi_boss ]

no i wlasnie szkoda :(

01.03.2005
12:53
smile
[91]

piokos [ ]

Czy Sam Fisher stojąc w cieniu z tym świecącym (sic!) wizjerem na głowie nadal jest niewidoczny dla wroga?

01.03.2005
12:54
[92]

ruutek [ Pretorianin ]

pytanie z innej beczki : kto wie kiedy będzie dostępne demo coop ??

01.03.2005
13:02
smile
[93]

McClanesHungOver [ Konsul ]

piokos >> niestety tak.

01.03.2005
13:15
smile
[94]

piokos [ ]

To mnie zawsze bawiło w tej serii. Rozzumiem, że to miał być znak rozpoznawczy jak kapelusz i bicz u Indiany Jonesa, ale bez przesady :).

01.03.2005
13:32
[95]

??? [ tomi_boss ]

przeszedl ktos demko na 100%??

01.03.2005
14:22
[96]

McClanesHungOver [ Konsul ]

piokos >> To samo myślę.

01.03.2005
14:28
smile
[97]

CHESTER80 [ no legend ]

??? --> Ja przeszedłem i chyba każdy kto grał w demko, nawet na hardzie można przejść demko na 100% w niecałe 5 minut, ale nie znaczy to że gra jest banalna. Po prostu Ubisoft spełniło obietnice (patrz obeszerna zapowiedź w ostatnim CDA) że nowy Splinter będzie uniwersalny, zadowoli nowicjuszy dla których poprzednie części były za trudne (sic!) oraz spodoba się hardcorowcom dla których poprzednie części były lajtowe. I moim zdaniem udało się, gra nie jest trudna ale wciąga po uszy i ma klimat.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.