GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

BOOZEEE Ile razy kazesz jeszcze mi to samo przechodzic???

23.03.2002
21:11
[1]

Grinch [ Konsul ]

BOOZEEE Ile razy kazesz jeszcze mi to samo przechodzic???

Po prostu juz nie wytrzymuje... Autorzy gier chyba naprawde cierpia na brak pomyslow: Wlasnie gram w Project I.G.I i jestem w misji w ktorej wpadam w sidla wroga i zaczynam grac znow bez zadnej broni... Czy nie wydaje sie wam ze to jest tak wyswiechtany schemat ze az rzygac sie chce?
W takiej sytuacji bylem juz w:
- Duke Nukem 3D
- Half-Life
- Deus-Ex
- Sin
- Project I.G.I
...i na pewno by sie jeszcze kilka znalazlo ale pamiec zawodzi... Rece opadaja i az odechciewa sie grac...

23.03.2002
21:25
[2]

Fudoshin [ Generaďż˝ ]

Szkoda ze w nowszych grach zrezygnowali z takich bonusow jak MLI z wolfensteina i spear of destiny

23.03.2002
21:28
smile
[3]

erav [ Senator ]

"...wyroki boskie sa niezbadane..." :-)

23.03.2002
21:33
[4]

tramer [ ]

hmm... gdzie jeszcze był taki motyw... no taaa... 1.) C&C Renegade 2.) Aliens vs Predator 2 3.) Daikatana 4.) chyba każda gra fpp od czasów q2 ;-)

23.03.2002
21:53
[5]

MOD [ Generaďż˝ ]

Max Payne -2 razy w ciagu gry Red Faction

23.03.2002
21:56
smile
[6]

Pijus [ Legend ]

i jeszcze epizodzik w deus ex :)))

23.03.2002
22:04
smile
[7]

reksio [ Szerzmierz Natchniony ]

No tak...ale Hald Life to przeciez gra wspaniala. Tak samo Deus Ex. No Max też, ale przyznam ze mi sie znudzil dosc szybko...Red Faction...chm...raczej nie wywołał rewolucji. Alien, no tu było lepiej. Ale wiesz co Grinch? Masz racje...całkowity brak pomysłu. Dlatego ludzie coraz częście przerzucają się na rpg czy crpg. I chwała im za to... Przykład braku inwencji: RTWC i nie mówicie, ze nie bo ta gra nie oferuje nic nowego, no moze poza fajnym MP.

24.03.2002
00:36
smile
[8]

Czacha [ inquisitor incognito ]

Operation Flashpoint tez, ale tam zrobione jest to z pomyslem :) Najpierw dostajemy sie do niewoli (mayday.. mayday.. i'm hit.. going down.. shszzz..), poczym musimy poczekac az sie zciemni i wtedy uciec. Coz, mozna zwiac wczesniej, ale nie widac gwiazd w dzien ;-) i ciezko powiedziec gdzie jest kierunek w ktorym mamy sie udac ;-) A po zapadnieciu zmroku.. glowa do gory (doslownie) i wg. "malego wozu" musimy zorientowac sie w kierunkach oraz wybrac dla nas odpowiedni... no i wyruszyc w droge :) Aaa.. uciekajac od wroga mozna: a.) porwac Mi17 b.) uprowadzic BMP c.) poczekac az sie sciemni i wyslizgnac sie niepostrzezenie d.) wpasc na inny, dowolny pomysl ucieszki :) No nie mowcie, ze cos takiego gdzies juz bylo? :) Chyba tylko w filmach :) PS. Powstaje gra oparta na engine OFa i bedzie polegala na planowaniu a nastepnie wcielaniu w "zycie" owego planu w celu ucieczki z wiezienia/obozu :))) Gre robia Codemasters. Wiecej na ich stronie.

24.03.2002
11:12
smile
[9]

Negocjator [ * ]

Grinch, niestety gracze z większym stażem w dzisiejszych czasach nie mają co liczyć na nowe rozwiązania w grach. We wszystkich gatunkach jest tak samo, te same rozwiązania pomysły, schematy przedstawione w lepszej oprawie - nudy.

24.03.2002
11:18
smile
[10]

Mudvayne [ Konsul ]

Giants... misje z rozbudową bazy. Po raz chyba 5 juz nie moge :-). Stoje w miejscu i nie dlatego, ze nie potrafie tego przejsc.

24.03.2002
11:22
smile
[11]

PrEd4ToR [ ››SuperNatural‹‹ ]

... to tak samo, jak ja w BG2 niedawno. Chyba z 10x musialem przechodzic to samo, bo mi gierka wywalała jakis blad... Ale (na razie) jest dobrze. Zobaczymy puzniej :››› Pozdrawiam serdecznie.

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.