GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Lineage 2 - pierwsze wrazenie

17.02.2005
19:22
smile
[1]

lord Viashino [ Legionista ]

Lineage 2 - pierwsze wrazenie

Siema wszytskim dzisiaj sciągnąłem lineage 2 chrinicle 1 no i słyszałem ze jest wypas mam pacza i sie zarejestrowałem teraz jeszcze tylko czekam na konto kto juz grał niech opisuje i mówi czy gierk jest warta!!

17.02.2005
19:28
smile
[2]

Stitch001 [ Vatt'ghern ]

Yyy.., więc gra jest naprawdę świetna i ... idź do wątku seryjnego (link poniżej), zanim wpadnie tuzin "wściekłych gaci" i Cię tam pogoni:

17.02.2005
19:28
[3]

Hanter [ Legionista ]

Wyśli mi instalkę lineage na konto e mail [email protected] bo mi będzie się to ściągać wieki

17.02.2005
19:35
smile
[4]

lord Viashino [ Legionista ]

Ale to ma półtorej giga :/

17.02.2005
19:38
[5]

Mondragorn [ Lunar Dragon ]

To: lord Viashino
Utworz jakis plik czysty nazwij "Instalka Lineage 2" wyslij to a Hanter bedzie skakac z radosci<lol2>

PS. Ile ta gra zajmuje po instalce na dysku 3GB? Tak slyszalem...
Aha i powiedz skad to sciagneles bo ja nie moge nalezc linku a te z watku seryjnego nei dzialaja. Powiedz plz

17.02.2005
20:01
smile
[6]

lord Viashino [ Legionista ]

spoko ale to za jakies 30 minut bo narazie siedze przy kompie u babci i jak przyjde na chate to ci powiem i podam lin do szybkiego serwa ja jom sciagnole w 5 godz:]

17.02.2005
20:50
[7]

lord Viashino [ Legionista ]

Gierka zajmuje 2,900 czyli prawie 3 :D, a tu podaje link https://www.amnesia.hu/~yvan/lineage2/Lineage2%20-%20Chronicle1/L2installer.zip

17.02.2005
21:26
smile
[8]

Hanter [ Legionista ]

Mondragorn mi chodziło o instalkę a poskakać to może ci wsza na głowie

17.02.2005
21:27
[9]

Hanter [ Legionista ]

a pozatym to jak sobie ściągne to jest to w postaci spakowanej i dupa blada

19.02.2005
21:09
smile
[10]

lord Viashino [ Legionista ]

No to musisz rozpakować

20.02.2005
20:37
[11]

Gerart z Rywi [ Junior ]

Mam pytanko z jakiej stronki ściągnąć Lineage 2 chronicle 1(to chronicle pewnie źle napisałem) pliz warzne

20.02.2005
20:46
smile
[12]

Hitmanio [ KG 21 ]

Gerart z Rywi ==> Heh Chronicle 1 dobrze napisałeś, ale warzne źle :D

20.02.2005
20:58
[13]

Gerart z Rywi [ Junior ]

Hitmanio dopiero po fakcie sie zorientowałem. A wiesz jak to zrobić ??

20.02.2005
21:01
[14]

Hitmanio [ KG 21 ]

Nasz seryjny wątek o Lineage 2 ma linki do chronicle 1 chyba...

20.02.2005
21:04
[15]

Gerart z Rywi [ Junior ]

Hitmanio sorka ale całej waszej gatki to czytać mi się niechce proszę powiedz jak albo podaj str.

20.02.2005
21:16
smile
[16]

lord Viashino [ Legionista ]

Ej ludzie ja podałem link wcześniej z tamtąd ściągnąłem. Pozdro

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.