GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Ile % czasu spędzonego w necie spędzasz na forum GO?

29.06.2001
18:00
smile
[1]

_yazz_aka_maish [ Generał ]

Ile % czasu spędzonego w necie spędzasz na forum GO?

Jak w tytule.
Nie chodzi wyłącznie o forum, ale o cały serwis GO.

Ostatnio zauważyłem, że wchodząc do netu zostaję cały czas tutaj! A to forum, a to wiadomości, ściąganie plików itd. Spędzam tu ostatnio 80% czasu w necie!!!

A jak jest u Was???

29.06.2001
18:04
smile
[2]

Majin [ Generał ]

Mozna powiedziec ze 100% tego czasu spedzam na GO!!! Po prostu odpalam drugie okno przegladarki i tam surfuje po internecie, a jedno jest zawsze na GO. "Wpadam" czasem, refresh i przezucam sie na drugie. Tak w kolko. Pozdro Majin

29.06.2001
18:08
[3]

Dessloch [ Senator ]

dokladnie, wiec tego nie mozna okreslic w procentach, bo mimo ze ogladam inna strone nadal jestem tutaj...

29.06.2001
20:03
smile
[4]

CooN [ Generał ]

U mnie 99% to GO. Ten 1% to czas w jakim strona sie wczytuje :P Rownolegle oczywiscie, podobnie jak poprzednicy - jazda w innych oknach, moich kochanych, nigdy sie nie tluczacych ;)

29.06.2001
20:05
smile
[5]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Mam podobne ustawienia jak trzech moich przedmówców. W zasadzie przez cały czas mam otwarte okno z GO :-)

29.06.2001
20:18
[6]

correy [ Pretorianin ]

coz moge powiedziec jestem tu dopiero od trzech dni ale mam juz na swoim koncie 75 postow a okno GO chyba dlugo nie jeszcze nie zniknie(przez te 3 dni to bylo 100%)

29.06.2001
21:02
[7]

Kacha [ Generał ]

A u mnie tylko 30%

29.06.2001
21:06
[8]

Crategus [ Konsul ]

gram w UO i czytam GO

29.06.2001
22:13
smile
[9]

Bdx [ Senator ]

U mnie każde podejście do kompa to najpierw Ulubione->Gry-Online Forum Dyskusyjne - Watki...

30.06.2001
09:46
smile
[10]

Morbus [ - TRAKER - ]

Ja na GO spedzam kilkadziesiat minut dziennie przewaznie na forum... ale nie zawsze sie wypowiadam.. :)

30.06.2001
10:42
[11]

correy [ Pretorianin ]

Morbus--->ale czsem az sie prosi zeby wnies cos od siebie

30.06.2001
11:33
smile
[12]

Graal [ Legionista ]

ostatnio coraz wiecej tu siedze wiekszosc rzeczy mozna tu znalezc, szybko i latwo:)) a takze uzyskac pomoc w nekajacych problemach (np. waza lorda w M&M7:))))

30.06.2001
14:55
smile
[13]

Kyahn [ Kibic ]

Jak jestem w necie to zawsze zaglądam na forum,otwieram okna a potem w offline czytam,bo na modemie to bym z kasą nie wyrobił.

30.06.2001
15:35
smile
[14]

Drizzt [ Konsul ]

Ja też w zasadzie spędzam tutaj około 100% czasu w necie.Około bo czekam na załadowanie się strony ;) Zawsze mam otwarte 2 okno i na bieżąco staram się śledzić rozwój dyskusji na forum :)

02.07.2001
08:33
smile
[15]

Garak [ Szpieg ]

Jedno okienko z forum GO otwarte mam caly czas. Nie jestem na forum jak mi sie komputer restartuje :)

02.07.2001
19:35
smile
[16]

n0grav [ Konsul ]

ja rozumiem ze tu sie wypowiadaja glownie gracze, ale ludzie, no dajcie spokoj 100% czasu spedzonego tutaj? jak wy to chcecie wogole liczyc? a jak ktos ma stalke? to co? ma caly czas wlaczone okno przegladarki? zeby nie bylo, ze choc przez chwile mial wylaczone to okno? nie wspomne juz o wypowiedzi w stylu: wiekszosc rzeczy tu mozna znalezc prosze, zastanowcie sie zanim znow cos takiego napiszecie, jakich wiekszosc rzeczy ? to ze akurat przychodzicie tu w poszukiwaniu informacji z waskiego zakresu zycia, jakim sa gry kommputerowe, to fajnie, to ze znajdujecie tu duzo, tez fajnie (nawet bardzo:), nie zmienia to faktu, ze jak ktos nie umie sobie poradzic i znalezc innych servisow, to zawsze bedzie skazany na jeden (czy tez w przypadku modemowcow, na ten najszybszy) zreszta, dyskusja na tym forum coraz czesciej upada, a watki i odpowiedzi niestety sa gorsze z dnia na dzien, swietnytm przykladem jest wlasnie ten watek, ktory niczemu nie sluzy i sa tu takie glupoty, ze az jak to ktos wyzej napisal, czasem nie mozna sobie podarowac i nie skomentowac a zeby mi ktos nie zarzucil, ze pisze nie na temat, to prosze bardzo, komputer mam wlaczony zazwyczaj 24h/dobe, srednio na forum spedzam jakies 15 minut co dwa-trzy dni, jak sie chce komus liczyc procenty (albo raczej promile:) to prosze bardzo zdegustowany, n0grav

02.07.2001
19:39
smile
[17]

n0grav [ Konsul ]

ja rozumiem ze tu sie wypowiadaja glownie gracze, ale ludzie, no dajcie spokoj 100% czasu spedzonego tutaj? jak wy to chcecie wogole liczyc? a jak ktos ma stalke? to co? ma caly czas wlaczone okno przegladarki? zeby nie bylo, ze choc przez chwile mial wylaczone to okno? nie wspomne juz o wypowiedzi w stylu: wiekszosc rzeczy tu mozna znalezc prosze, zastanowcie sie zanim znow cos takiego napiszecie, jakich wiekszosc rzeczy ? to ze akurat przychodzicie tu w poszukiwaniu informacji z waskiego zakresu zycia, jakim sa gry kommputerowe, to fajnie, to ze znajdujecie tu duzo, tez fajnie (nawet bardzo:), nie zmienia to faktu, ze jak ktos nie umie sobie poradzic i znalezc innych servisow, to zawsze bedzie skazany na jeden (czy tez w przypadku modemowcow, na ten najszybszy) zreszta, dyskusja na tym forum coraz czesciej upada, a watki i odpowiedzi niestety sa gorsze z dnia na dzien, swietnytm przykladem jest wlasnie ten watek, ktory niczemu nie sluzy i sa tu takie glupoty, ze az jak to ktos wyzej napisal, czasem nie mozna sobie podarowac i nie skomentowac a zeby mi ktos nie zarzucil, ze pisze nie na temat, to prosze bardzo, komputer mam wlaczony zazwyczaj 24h/dobe, srednio na forum spedzam jakies 15 minut co dwa-trzy dni, jak sie chce komus liczyc procenty (albo raczej promile:) to prosze bardzo zdegustowany, n0grav

02.07.2001
19:41
[18]

n0grav [ Konsul ]

przepraszam, ze dwa razy wyslalem, ale przy pierwszym wystapil blad, i jak dalem jeszcze raz, to sie okazalo ze wczesniej wyrzucilo blad, ale post dodalo (o czym nie zostalem poinformowany)

02.07.2001
19:59
[19]

anonimowy [ Legend ]

n0grav --> sluchaj oni tak pisza bo tu jest taka moda autoreklamy lub w innych przypadkach wazelinki ja tu spedzam moze 1% czasu, i to tylko po to zeby zobaczyc na co to jeszcze mozna sie oburzyc albo jak mozna na kogos jechac nie czytajac ani jednego jego postu

02.07.2001
20:13
[20]

Thiefunny [ Centurion ]

..... panchovia ......wiesz co o tym mysle?

02.07.2001
20:14
[21]

anonimowy [ Legend ]

nie wiem, napisz...

02.07.2001
23:31
smile
[22]

Viti [ Capo Di Tutti Capi ]

Toś LAMA !.... skoro nie wiesz. ................hahahahahahahahahahahahahaha.....

02.07.2001
23:35
smile
[23]

kiowas [ Legend ]

[]panchovia --> troche lezysz z matematyka. Popatrz na godzine twojego postu - 19.59. A ktora teraz mamy? 23.32. Wiec to chyba wiecej niz 1%. Czyzbys w koncu polubil to forum?:))

04.07.2001
21:54
[24]

Graal [ Legionista ]

zastanawiam sie nad tym, skad bieze sie to ciagle czepialstwo? po co to piszecie, po co tamto ....itd. zawsze znajdzie sie jakas niezadowolona persona ale chyba tak juz byc musi

© 2000-2021 GRY-OnLine S.A.