von Izabelin [ Luftgangsta ]
Forum CM: S.C.S. - Dangerous Waters
Patrzcie, zapowiada sie ciekawie;))
ArtVolf [ Centurion ]
Czyżby kolejne wskrzeszenie nieśmiertelnego Harpoona???
jiser [ generał-major Zajcef ]
Łuuuuu, wygląda nieźle.
Ściągam materiały prezentacyjne, to sobie obejrzę. Temat ciekawy, po screenach wstępnie wygląda na nieźle przygotowany, wymagania nieduże. Nie będzie niegdzie rozprowadzane, jedynym dystrybutorem będzie BTF :/ 45$ + 5 na 'shipping' :(
PS. No i nie będzie pewnie trybu PBEM :DDD
rhetor [ Pretorianin ]
Ludziska, wiecie co będzie genialne? To będzie genialne:
https://home.austin.rr.com/normkoger/RJW.html
Norm Koger pracuje dzielnie ponoć.
Giftzwerg [ Konsul ]
Rhetor ==> robi wrażenie.
W dodatku, NARESZCIE, jeden z ciekawszych a bodaj nigdy nie przerabianych konfliktów !
A ja tak lubię okres 1900-1945 :) :) :)
rhetor [ Pretorianin ]
Giftzwerg
HPS wydał grę Tsushima (i chyba jeszcze Jutland), ale nie mam pojęcia, jakiego użyli engine'a
Norm napisał, że zamierza potem użyć engine'a do gier o I i II wojnie. Screeny, które ma na swojej stronie, dowodzą A. że gra będzie ślicznie wyglądać i B. że prace są chyba dość zaawansowane.
Ja tam czekam na pierwszą wojnę. Tak jak 1905 - stare, dobre czasy. Żadnych radarów, samolotów i innego paskudztwa, tylko działa, pancerz, dobra lornetka, dalmierz i silne nerwy :-D
van der Rob [ Konsul ]
Ja sie zaś boję żeby para nie poszła w gwizdek (czyt w grafikę).
Pamietam długie dni spedzane nad pierwszym Harpoonem - grafika bodajże VGA (640x480) i jedynie mapa z naniesionymi oznaczeniami NATO. Wystarczało.
Pokazywane tutaj screeny traktuję raczej jako próbę zainteresowania młodych graczy (muszą sie kręcic kułeczka) niż poważne podejście do strategii. Obym się mylił. W końcu na stronie CM HQ ktoś takze przyznał że nie wierzył kiedyś że poważna gra strategiczna moze ywmagac silnika 3D.
iNfiNity! [ Senator ]
Gierka jest już od wczoraj "dostępna", powinienem mieć ją w sobotę rano ;-) Jest na 2CD, 1.22 GB.
T_bone [ Generalleutnant ]
To jest następca serii 688 Hunter Killer i Sub Command.
Gra zapewnie będzie "hardcorowa" podobnie jak subcommand czyli ogromny stopień komplikacji i wysoki realizm. Silnik graficzny wygląda na ten sam co we Fleet Command tylko podrasowany.
RMATYSIAK [ Konsul ]
rhetor-> bomba gierka sie zapowiada. Jestem pod wielkim wrażeniem.
Zobaczymy tylko jak z miodnością.
Poz RM
RMATYSIAK [ Konsul ]
no i jeszcze to :
plan to retain control of this game engine. It will not be allowed to disappear into the corporate round file as most commercial releases eventually do. This will be a living engine, expanded and improved for years to come.
T_bone [ Generalleutnant ]
Oczywiście mój post odnosi się do Dangerous Waters jakby ktoś miał wątpliwości :)
Stary Wuj [ Generaďż˝ ]
DANGEROUS WATERS --> chetnie to obejrze, grafa
jak w Sub Command, mozna latac, niemniej tak
troche do dupy te kokpity :-) Brzydkie jak na te czasy,
zeby sie tylko nie okazalo, ze to symulator wszystkiego
i niczego......... Bo to raczej symulacja, nie strategia.....
Zobaczymy, i tak czekam na Silent Hunter III :-)
Pozdrawiam
Stary Wuj
van der Rob [ Konsul ]
Chciałem tylko zauważyć że nastapiła "premiera" Dangerous Waters na Osiolek.com.
Pablo1142 [ Pretorianin ]
jak ktos ma ochote na multi to zapraszam na https://www.vpnavy.biz/www/index.html
stronka klanu SH,DC,SC i teraz pewnie dojdzie DW graczy napewno nie zabraknie
Pablo1142 [ Pretorianin ]
PS wlasnie doczytalem ciekawe info to tak dla ludzi korzystajacych z p2p
https://207.44.164.159/phpBB/viewtopic.php?t=27897
Praetor [ Generaďż˝ ]
zamowilem pozyjemy zobaczymy
van der Rob [ Konsul ]
Czy ktoś już to ma? Jakies pierwsze wrażenia?
P.S. Czy ktoś spotkał się z problemem o którym jest na forum do którego link podał Pablo1142 dwa posty wyżej?
Amizaurus [ Centurion ]
Na stronie battlefrontu pojawiło się demo gry
https://www.battlefront.com/products/dw/demo.html
250MB, w zasadzie niczym nie różni się od pełnej wersji poza tym że są dostępne tylko dwie misje i dwie platformy - Kilo i P-3.
Grę owszem obejrzałem, virus się nie pokazał, widocznie zależy od źródła... Ogólnie jestem troche rozczarowany bo o ile w grze oprócz okrętu podwodnego można sterować fregatą, śmigłowcem i samolotem i do tych trybów nic nie mam, to symulacja okretu podwodnego została żywcem przeniesiona z Sub Command, jest kilka drobnych ulepszeń ale kilka zmian jest wręcz krokiem w tył...
Z ulepszeń - troche lepsza grafika (co mnie nie obchodzi), podobno jest nowy model sonaru i radaru (trudno powiedzieć), troche bardziej realistycznie zachowuje się w wodzie (przy zakrętach potrafi zmienić zanurzenie)... Zaimplementowana została też w engine gry obsługa okrętu o napędzie elektryczno-spalinowym, czyli stan baterii i snorkeling. Wszystkie stacje bojowe zostały bez zmian w porównaniu z Sub Command, a osiągi okrętów (przyspieszenie jak w samochodzie wyścigowym, 0-30kts poniżej 20s, prędkość Seawolfa 40kts) są wręcz krokiem w tył w stosunku do Sub Command... Tak jakby Dangerous Waters było rozwinięciem poprzedniego 688I. Przypuszczam że zmiany te poszły w kierunku uatrakcyjnienia gry dla 12-latków... Nie została w ogóle ulepszona symulacja uzbrojenia, torpedy nadal mają ten sam zasięg niezależnie od prędkości i głębokości, sterowanie torpedą jest prymitywne i ograniczone, słowem bez zmian w stosunku do Sub Command.
Na szczęscie niektóre wady będzie można poprawić modyfikując baze danych oraz skrypty obsługujące zachowanie AI i uzbrojenia, tak jak stało się to w przypadku Sub Command. Twórcom gry nie chciało się najwyraźniej poprawić ewidentnych błędów i niedoróbek które we własnym zakresie poprawili gracze tworząc różne mody...
Swoją drogą system skryptów zastosowany w Sub Command jest bardzo ciekawy i jest jedną z największych zalet gry. To co w CM jest zakodowane w engine gry, czyli zachowanie każdego rodzaju uzbrojenia oraz jednostek sterowanych przez AI jest określone przez skrypty napisane w prostym języku i skrypty te użytkownik może we własnym zakresie modyfikować, zmieniając lub dopracowując taktyki AI oraz rozszerzając możliwości uzbrojenia.
Można zmienić taktykę okrętów komputera, opracować inteligentniejszy algorytm poszukiwań dla torpedy itp.
Szkoda że w CM nie ma czegoś takiego - że nie można modyfikować zachowania jednostek i tworzyć własnych rozkazów...
MAROLL [ Legend ]
Mam pytanko troche przyglupawe ale czy w CM mozna uzywac okretów?
von Izabelin [ Luftgangsta ]
Maroll->Jeśli za okręt brać tekturową barkę desantową, właściwie łódki takie jak w "A Brigde too Far":), to tak