GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Icewind Dale (ods. 2)

18.03.2002
18:43
smile
[1]

Valencis [ Transmuter ]

Icewind Dale (ods. 2)

Witam w drugiej odsłonie wątku poświęconego ID1 i ID2. Piszcie dużo i niekoniecznie z sensem, ale nie zbaczajcie za bardzo od tematu. Pewnie ja sam dowiem się stąd wielu nowych rzeczy.

Link do poprzedniej części:

18.03.2002
22:28
[2]

Valencis [ Transmuter ]

Najmad--> Śpiewajacy miecz Aihonena rzeczywiście wykorzystuje biegłość "duże miecze". Sprawdziłem.->

18.03.2002
22:33
[3]

Valencis [ Transmuter ]

Aha ... teraz rozumiem :)))) W opisie Śpiewającego miecza jest napisane "długie miecze" (jak widać na rysunku), a przecież w ID1 nie ma takiej biegłości ... Ale na pewno chodzi o specjalizację w "dużych mieczach". Z reszta można to sprawdzić porównując TraK0 wyszkolonego w dużych mieczach i nie. Zaraz sprawdzę i Ci napiszę.

18.03.2002
22:37
[4]

Najmad [ Konsul ]

Valencis --> toc to ja ciagle o tym mowie..... tylko wez mi pokarz gdzie masz bieglosci na taki miecz ;-))))) (jest tylko duzy i wielki) ale i tak sklaniam sie do tego ze jest to duzy miecz

18.03.2002
22:42
[5]

Najmad [ Konsul ]

heh widze ze mnie ubiegles :))

18.03.2002
22:43
[6]

Valencis [ Transmuter ]

Najmad--> Test potwierdza - ani "małe miecze", ani "wielkie miecze", tylko właśnie "duże miecze"! I nie chce więcej słyszeć o Śpiewającym Mieczu Aihonena!!! :)))

18.03.2002
22:43
smile
[7]

Najmad [ Konsul ]

a tak jeszcze sie spytam ta odlegosc lotu smoka to co to walsciwie jest? znaczy jak daleko?

18.03.2002
22:45
smile
[8]

Najmad [ Konsul ]

eno cos ty zagialem cie? wymiekasz?

18.03.2002
22:51
[9]

Valencis [ Transmuter ]

Najmad--> Przez Ciebie muszę co chwilę włączać ID1, żeby sprawdzać te wszystkie rzeczy!!! Ale dopóki nie powiem, że nie wiem, to znaczy, że próbuję znaleźć odpowiedź ...

18.03.2002
23:13
[10]

Valencis [ Transmuter ]

Wygląda na to, że zasięg lotu smoka od Lac Dinneshere to dosyć duża przestrzeń lub też wszystkie miejsca, które odwiedzamy w ID1 są bardzo blisko siebie. To co jest napisane w opisie miecza praktycznie okazuje się oznaczać, że gdziekolwiek zawędrujemy ze Śpiewającym mieczem Aihonena, to on zawsze będzie traktowany jako broń +5 (wliczając to lokacje Heart of Winter i Trial of the Luremaster).

18.03.2002
23:18
[11]

Najmad [ Konsul ]

a to nie bede cie juz meczyl :))

18.03.2002
23:20
[12]

Valencis [ Transmuter ]

Najmad--> Doceniam to, choć muszę coś robić, żeby wątek się kręcił.

18.03.2002
23:23
[13]

Najmad [ Konsul ]

to teraz musze znalesc jakies mijesce zeby nabic sobie level i miec wiecej gwiazdek na ten miecz :)) a tak ogolnie mowiac to w BG to trzeba bylo kaaaaaaaawal gry przejsc i sie bardzo nameczyc zeby zdobyc miecz +5, a tu juz w pierwszym dodatku...

19.03.2002
12:52
[14]

Katane [ Useful Idiot ]

Najmad --> Na expa polecam 3 poziom Smoczego Oka. Są tam Cold Wights. Wystarczy spać, aż Cię zaatakują. Na poziomie trudności Insane każda daje po 2800 xp, a w każdej grupie jest ich 2-5 :)

19.03.2002
18:05
smile
[15]

Lechiander [ Wardancer ]

Valencis ---> A jesteś zupełnie pewien, co do tego miecza? Chodzi mi o tę odległość.

19.03.2002
18:09
[16]

Najmad [ Konsul ]

jak by bylo inaczej to bez sensu...a pozatym widze jakie obrazenia zadaje ten miecz a gram teraz w serce zimy i to musi dzialac

19.03.2002
18:22
[17]

Lechiander [ Wardancer ]

Najmad ---> Dzięki! Ale co do Triala nie jestem pewien, chyba, że wiecie, że to naprawdę jest w zasięgu.

19.03.2002
18:55
[18]

Valencis [ Transmuter ]

Lechiander--> Sprawdziłem po jednym miejscu w każdej lokacji, jaka może się pojawić na mapie oraz w jednym miejscu w Trialu. Śpiewający miecz zawsze zachowuje się tak samo, czyli jako oręż +5.

19.03.2002
18:58
[19]

Najmad [ Konsul ]

no to skoro juz wszystko wiemy o tym mieczu to moze teraz spytam sie o ....pewien topor? ;-)))))) nie no zartuje o toporach to nie mam pytania :)

19.03.2002
19:04
[20]

Lechiander [ Wardancer ]

Valencis ---> Dziękuję! I mam zarazem pytanie. Jestem w Trial'u i chyba coś pochrzaniłem. Mam już wszystkie kamienie. I co ja mam właściwie z nimi zrobić? Coś mi mówi, że to lamerstwo na dużą skalę, ale napiszcie cosik. W tych lokacjach były ołtarze. Czy mam je zostawić tam, czy też wkładać do okręgu odpowiadającego danemu kamieniowi? Jeśli zostawiam na ołtarzu, to kamień nie traci skazy i w ogółe nic się nie dzieje. Cz y trzeba zostawić wszystkie na ołtarzach? Jeśli włoże do okręgu, to wyrzuca go spowrotem. Ponieważ na początku nie zwracałem uwagi na lokacje, w których był dany kamień, to teraz jestem z lekka pogubiony. W miarę możliwości prosiłbym o podpowiedź, wskazówkę. Nie chciałbym otrzymać pełnej odpowiedzi.

19.03.2002
19:27
[21]

Valencis [ Transmuter ]

Lechiander--> Zejdź do niższych jaskiń i poszukaj tam skrzyń. Do jednej z nich należy włożyć wszystkie kamienie ze skazą. Napisałem niezbyt konkretnie, tak jak chciałeś :)))

19.03.2002
19:36
[22]

Lechiander [ Wardancer ]

Valencis ---> Ale przecież te kamienie powyciągałem ze skrzyń??? Czyżbym zrobił błąd? Czyli niepotrzebnie wyciągałem? A skoro tak, to gdzie leży wskazówka, jaka to skrzynia?? Jeżeli odp. na powyższe będzie wymagało opisania bardziej szczegółowo, to proszę nie odpisywać. ;-) To są bardziej moje rozterki, niż konkretne pytania. Aha, oczywiście po raz kolejny - dzięki bardzo!

19.03.2002
19:38
[23]

Valencis [ Transmuter ]

"Pory roku zmieniają wszystko", tak jest przy niej napisane. To Ci ułatwi poszukiwania.

19.03.2002
19:53
[24]

Lechiander [ Wardancer ]

A czy te ołtarze w ogóle do czegoś służą, oprócz walenia w ryj Kamiennych Upierdliwych?

19.03.2002
19:59
[25]

Valencis [ Transmuter ]

No ... jeszcze się do czegoś przydadzą, skoro wcześniej stały puste, to teraz muszą się do czegoś służyć. Wkrótce sam zobaczysz.

19.03.2002
20:04
smile
[26]

Lechiander [ Wardancer ]

Valencis ---> Pozwolisz, że podziękuję Ci jutro, gdyż dzisiaj nie dam rady, ale jutro na pewno zapodam sobie tę gierkę i zobaczę, na ile Twoje podpowiedzi ułatwiły mi sprawę. Tak na wszelki wypadek - wyżej było bez urazy. :-)

20.03.2002
19:34
[27]

Valencis [ Transmuter ]

Lechiander pewnie już skończył ToL, a w jego sercu pozostała świadomość, że nie czeka go już żadna przyjemność w życiu ... (a raczej, że już nigdy nie zagra w coś tak niesamowicie nudnego jak ToL :))) W każdym razie się nie odzywa. Chciałbym wiedzieć co słyszeliście ID2, a konkretniej o tym kiedy dzieją się wydarzenia opisane w drugiej części. Przed czy po tym, co było w ID1? Jak zauważyłem każde źródło podaje inną informację na ten temat (znaczy się tylko polskie są mi znane. W Mrocznej Tawernie pisze - 100 lat wcześniej, a w zapowiedzi w CDA - 30 lat później). A i jeszcze jedna kwestia. Jak tak właściwie powinien brzmieć skrót od "Icewind Dale"? Niby "ID", a jednak wielu pisze "IWD". A może jakoś jeszcze inaczej?

20.03.2002
19:36
[28]

Valencis [ Transmuter ]

Ups ... patrzę się na moje stare posty i widzę, że zjadłem pół cytatu ze skrzyni w Trialu. Mniam ... Jakoś mi się wydawał taki przykrótkawy. Powinno być "Pory roku zmieniają wszystko co znamy".

20.03.2002
19:43
[29]

Lechiander [ Wardancer ]

Valencis ---> Nie odzywam się, ponieważ obiecałem, że dzisiaj trochę pociągnę (dzięki Tobie) ToL i wtedy coś wystukam. A dzisiaj po prostu nie mogłem w nic zagrać, gdyż niespodziewanie przyjechało dwóch gości i zaczęło mi w całej chacie okna wymieniać. :-) Jak tylko sie dorwę do sprzetu, to Ci napiszę parę słów, nic się nie bój. ;-) I dlaczego ToL ma być nudny? Uwielbiam RPG, nawet jak sam coś skaszanię i jest dalej ciężkawo. Nie pisałbym nic w tym wątku, gdybym ogólnie nie lubił IWD (ID). :-P O dwójce nic nie wiem. IWD bardziej, imo, pasuje. ID jest za bardzo ostukane. Inny skrót? Może BGI. :-)

20.03.2002
19:52
[30]

Lechiander [ Wardancer ]

Valencis ---> Jeżeli o mnie chodzi, to smacznego życzę! Dla mnie to i tak nie robi różnicy. Tak sobie myślałem trochę i doszedłem do wniosku, że i tak mi pójdzie już jak z płatka. :-)

20.03.2002
20:12
[31]

Valencis [ Transmuter ]

A jednak uważam Trial za coś niespecjalnie wciągającego. Sam go skończyłem, ale dokonanie tego zabrało mi dużo czasu, bo zawsze po godzinie lub kilku spędzonych przy tej grze byłem znudzony ToLem (nie wspominając, że zawsze gram w ID1 z akceleracją, a to coś, co przerasta możliwości mojego komputera). Jedno co mi się dobrze kojarzy z ToLem to to, że mój mag mógł się nacieszyć rzucaniem zaklęć ósmego poziomu.

20.03.2002
20:19
[32]

Katane [ Useful Idiot ]

Na jakim poziomie trudności gracie w Icewinda? Ja uważam, że na czymkowlwiek niższym niż Insane nie opłaca się grać.

20.03.2002
20:26
[33]

Valencis [ Transmuter ]

Przyznaję się, że ja we wszystko gram na normalnym.

20.03.2002
20:26
[34]

Lechiander [ Wardancer ]

W sumie ja też grałem góra po kilka godzin w ciągu jednego podejścia i z akceleracją jest faktycznie tragedia, ale na razie nic nie mogę na temat ToL powiedzieć szerzej, na to, że na razie jest OK (ale nie super hiper), gdyż jej nie skończyłem. Później się zobaczy i oceni. Gram na poziomie Normal lub o jeden wyżej. Standardowo w każdej gierce tak robię. Co do dwójki - obejrzałem na razie parę screenów i próbuję ściągnąć filmik.

20.03.2002
20:30
[35]

Valencis [ Transmuter ]

Lechiander--> Jaki filmik?! Ja też chcę!!!

20.03.2002
20:35
[36]

Lechiander [ Wardancer ]

Valencis ---> Proszę! :-))) Ale cięzkawo idzie! Może po 23:00 pójdzie lepiej.

20.03.2002
20:45
[37]

Valencis [ Transmuter ]

Lechiander--> Dzięki. Ale chyba nie zacznę go pobierać przed tą 23:00 ... :((((

20.03.2002
21:00
[38]

Lechiander [ Wardancer ]

Valencis ---> Ja wskoczyłem! Wprawdzie na inny plik, ale po kilku próbach się udało. W każdym bądź razie napisz, jak Ci poszło.

21.03.2002
11:52
[39]

Lechiander [ Wardancer ]

Valencis ---> Udało mi się ściągnąć dzisiaj rano. A jak poszło Tobie?

21.03.2002
12:41
smile
[40]

Valencis [ Transmuter ]

Lechiander--> Ja też ściągnąłem rano. Przed 7:00. Chyba się za bardzo nie znam na ściąganiu filmów. Ten film jest w formacie *.AVI, a jak go odtwarzam w Media Playerze to mam tylko dźwek, a nic nie widzę. To nie pierwszy raz mi sie zdarzyło. Co mam zrobić, żeby go zobaczyć?

21.03.2002
12:47
[41]

Lechiander [ Wardancer ]

U mnie poszedł pod zwykłym Windows Media Player. Ale sprawdziłem też na VPlayer'ze i wszystko gra. Nie mam pojęcia, o co chodzi. Może źle ściągnął lub masz z lekka skaszanionego Media Player'a. To drugie bardziej mi odpowiada. Spróbuj go przeinstalować.

21.03.2002
14:18
[42]

Valencis [ Transmuter ]

W końcu się udało!!! :)))))))) Miło zobaczyć jakiś obraz w ruchu ...

21.03.2002
14:37
smile
[43]

Lechiander [ Wardancer ]

Valencis ---> To chociaż napisz, jak Ci się to udało. :-) I jakie wrażenia z filmiku?

21.03.2002
17:35
[44]

Valencis [ Transmuter ]

Chodziło o to, że nie mam DivX, więc sciągnąłem DivX pro 5. A potem już udało mi sie obejrzeć filmik. Włączyłem go na pełnym ekranie, do czego raczej nie jest przystosowany. Cały czas zastanawiałem się, co tam zobaczę, kiedy mogłem słuchać tylko dźwięku. Muzyka jak z ID1, ciekawe czy ta do ID2 już powstała. Spodziewam się czegoś w innym stylu, niż melodie z jedynki, skoro współtworzy je ten, kto zrobił muzykę do Tronu Bhaala. A na filmie, trochę obcykane screenshoty (niektorych nawet nie znam) na końcu, ale na początku całkiem niezłe tła, wyrzuciłbym te wszystkie napisy, żeby lepiej się im przyjrzeć. Mówiac szczerze spodziewałem się czegoś więcej. Ostatnio ściągnąłem filmik z Heart of Winter, ten jakoś mi się wydaje ciekawszy.

22.03.2002
17:16
smile
[45]

Lechiander [ Wardancer ]

Rzekłeś! Też spodziewałem sie czegoś w lepszym stylu. No, a te napisy, "to jakaś wielka fantazja"!

24.03.2002
13:33
smile
[46]

Valencis [ Transmuter ]

Czy ktoś wie skąd można wziąść edytor save'ów (coś w rodzaju Shadowkeepera) do ID1?

25.03.2002
11:31
[47]

Lechiander [ Wardancer ]

Valencis ---> Jak obiecałem - dziękuję! Podpowiedź była akurat!

26.03.2002
23:51
smile
[48]

Valencis [ Transmuter ]

Ten programik zmieniający muzykę *.ACM na dźwięki *.WAV to niezła zabawka.Właśnie skończyłem montować melodie walki z ID1 i po dwóch godzinach składania mam 6 wspaniałych kilkumegowych *.WAV. Na początku, jak zobaczyłem w co się pakuję, to się przeraziłem ... każdą muzyczkę trzeba złożyć z 30-40 części. Na szczęście są instrukcje, w których jest zapisana kolejność kawałków. No ... tak więc złożyłem sobie te pliki, namęczyłem się przy tym okropnie ... tylko mi teraz nie mówcie, że jest jakiś programik, który odwala całą czarna robotę za mnie! ... :)))))) Tak właściwie, to, po tych wszystkich doświadczeniach, muzyka z ID1 przestała mi sie tak podobać. Za mało w niej zróżnicowania. Za to ta z BG2 nic nie straciła dla mnie po nielicznych eksperymentach z acm2wav. Nie tak rzadko słucham kompaktu z Edycji Kolekcjonerskiej, a pewnie jutro dobiorę się do muzyki z ToB.

27.03.2002
08:48
[49]

Lechiander [ Wardancer ]

Dla mnie utworek z Easthaven jest dalej zajebisty!

27.03.2002
10:57
[50]

Valencis [ Transmuter ]

Jeśli chodzi o Easthaven to bardziej mi sie podoba ten temat w oprawie "zniszczone Easthaven". Poza tym temat z Kuldahar też jest niezły (Samotna Knieja i w ogóle cała muzyka z HoW nie jest, moim zdaniem, jakaś szczególna) i, jak słusznie zauważyli ci, którzy publikują muzyczne kawałki na swoich stronach, muzyka z Odcietej Dłoni, a dokładniej ze zniszczonej wieży, również jest godna uwagi. No i nie zapominajmy o menu i utworach na początek nowego rozdziału.

27.03.2002
15:16
[51]

Lechiander [ Wardancer ]

Garść informacji i link do dwójki: "Gra wciąż będzie działać na silniku Infinity; Będzie wzbogacona o niektóre zasady III Edycji D&D (koniec Trak0 i ujemnej KP ;-) ); Akcja będzie działa się 1 pokolenie po IWD, zacznie się w atakowanym przez potwory jednym z 10 miast, w Targos; Idea gry się nie zmieni - nacisk położony na walkę, choć wzbogaconą w zagadki a la Trials; Gra zaoferuje nam bajery znane z BG2, jak: walka dwoma brońmi, podklasy (w tym nowe), wysokopoziomowe czary, potwory itp., klasy Czarownika i Mnicha; W grze pojawią się też podrasy, jak diabelstwa, duergarowie, aasimarzy czy drowy!!!; 100 nowych przedmiotów do znalezienia w trybie Serce Furii; 50 nowych czarów, czyli w sumie już 300 zaklęć; Muzyka Jeremy`ego Soule`a i Inona Zura (znany z BG2: Tron Bhaala); Nowe portrety Jasona Manleya i Justina Sweeta. Nie wiem jak Wy, ale mi się wydaje, że zanosi się na kolejną Mam nadzieję, że się nie spóźniłem! :-) Valencis ---> A skąd można muzę ściągnąć?

27.03.2002
16:15
[52]

Valencis [ Transmuter ]

Lechiander--> Właśnie wstawiłem sobie tę stronę do ulubionych. Już tam kiedyś byłem. Chyba od miesiąca mają ten sam obrazek na stronie głównej w rubryce najnowszy screenshot ... A muzę - do ID2 - sam bym chciał, ale jeszcze nigdzie nie widziałem. Z ID1 - ściągnij sobie ten konwerter acm2wav.exe (39 kB ... :))) i zacznij sie bawić. Zmieni dla Ciebie całą muzykę zarówno z ID1, P:T, BG1 i BG2 na *.WAV. Najczęściej jest umieszczany właśnie na stronach poświęconych ID1. Zaraz poszukam jakiegoś linku ... Mam spore doswiadczenie z montowaniem utworów w całość, więc mogę Ci podpowiedzieć co i jak, jeśli się sam nie połapiesz. Muzykę walki trzeba składać z bardzo wielu (czasem nawet 40-u części) i nikt się chyba tym jeszcze nie zajmował, a w każdym razie ja nie widziałem tego w necie. Mogę Ci ją wysłać - właśnie wczoraj się bawiłem w montowanie ... :)))) A ... właśnie zassałem z cytadeli Dalekeeper - edytor save'ów do ID1. Zaraz zobaczę jak działa ...

27.03.2002
16:17
[53]

Valencis [ Transmuter ]

Jeszcze link do acm2wav:

27.03.2002
19:16
[54]

Valencis [ Transmuter ]

Wedle Dalekeepera "Niszcząca mgła Malavona", o którą pytałem w pierwszej części wątku, jest czarem 9-ego poziomu, ale nie ma ikony ani opisu. Ciekawe czy będzie w ID2. Patrząc na screenshoty można wnioskować, że "Gniew Malavona" będzie, więc może i mgła ...

28.03.2002
10:18
[55]

Lechiander [ Wardancer ]

Valencis ---> To może podeślesz? ;-) Jestem istotą cholernie leniwą. Poza tym nie bardzo łapię ten programik.

28.03.2002
10:41
[56]

Valencis [ Transmuter ]

Lechiander--> Przez GG będzie najszybciej. Jaki masz numer? Pewnie gdzieś jest napisane, ale nie chce mi się szukać ... widzisz, też jestem dosyć leniwy ... :))))))

28.03.2002
10:54
[57]

Lechiander [ Wardancer ]

Valencis ---> 341529 :-)

29.03.2002
23:18
[58]

Lechiander [ Wardancer ]

Czy ktoś rozw. quest z Jątrzącym Językiem? Chodzi mi o pozanie jego imienia. Co dalej? Czy ta zbroja zrobiła się np: posłuszna? Mi się poprostu nie chce wracać do sava z Wyspu Grobów (czy jakoś tak).

29.03.2002
23:30
[59]

Valencis [ Transmuter ]

Znam odpowiedź na to pytanie i to z poprzedniej części wątku. :)))))) Należy posłużyć się czarem "Kontakt z inną sferą" i po dobrze przeprowadzonej rozmowie dostajemy wspaniałą i bezpieczną zbroję.

29.03.2002
23:32
[60]

Lechiander [ Wardancer ]

No własnie! Tyle, że ja za poźno użyłem tego czaru i chciałem sie dowiedzieć, co straciłem. Warto dla tej zbroi się cofać?

29.03.2002
23:34
[61]

Lechiander [ Wardancer ]

A może jeszcze można cto jakoś zrobić? Cały czas mam ją w plecaku i poza rozwaleniem gostka nic mi się nie udało wymyśleć.

29.03.2002
23:52
[62]

Valencis [ Transmuter ]

To już chyba niemożliwe. Demon musi stać tam gdzie stoi i trzeba z nim rozmawiać, aby dostać zbroję. A czy warto było się poświęcać? Sam oceń --->

29.03.2002
23:58
[63]

Lechiander [ Wardancer ]

Żeby nie ta kondycja, to byłaby taka sobie. Nie, moim zdaniem jest dobra, ale mi nie pasuje. Zresztą postanowiłem: i tak sie cofnę. Z innej beczki. Wkurza mnie niesamowicie, że nie mogę podpakować postaci, gdyż wywala cały czas komunikat, że mam za dużo magicznych przedmiotów. To po cholerę takie robią, jak człowiek musi biegac z czymś trochę gorszym!

30.03.2002
00:17
[64]

Valencis [ Transmuter ]

W przeciwieństwie do Tormenta, w którym jest limit Klasy Pancerza wynoszący -10, ale można dowolnie łączyć przedmioty magicznie obniżające KP, w ID1 nie ma takiego limitu, ale istnieje zastrzeżenie, że magiczną premię do KP może zapewniać tylko jeden przedmiot (nie licząc tarczy i broni). Jako ideał można uznać Klasę Pancerza -12, czyli Belhifeta. Ale można osiągnąć jeszcze niższą jeśli wpakujemy wszystkie najlepsze przedmioty w jedna postać. Ze zbroi najlepszą KP ma "Chwała cierpienia", -3, najlepsze tarcze dają +4 do KP. Na uwagę zasluguje także trialowy "Płaszcz Błyskotliwych Kolorów", który można założyć na każdą zbroję.

30.03.2002
00:37
smile
[65]

Lechiander [ Wardancer ]

Co to jest ten Belhifet? Bosze, jak ja mało wiem na temat tej gierki! Val ---> Dzieki! Czy jest inny patent na zdobycie naszyjnika z robala w Mrozie oprócz użycia 2x Drzwi przez wymiary?

30.03.2002
00:41
[66]

Valencis [ Transmuter ]

Nie znam ... hmm ... użyć raz "Drzwi przez wymiary", przespać się i użyć znowun ... Gdyby w ID1 był czar "Sfera chaosu", to możnaby przenieść remorhaza poza pułapkę. No ale z kolei w BG2 nie mamy "Drzwi przez wymiary".

30.03.2002
01:03
[67]

Lechiander [ Wardancer ]

Czy myśliwego z Kniei da się uleczyć z wilkołactwa? Odp. poprosiłbym tylko tak lub nie. I co to jest ten Belhifet???

30.03.2002
01:09
[68]

Valencis [ Transmuter ]

Kim jest Belhifet? Dowiesz się w swoim czasie. Z resztą, co tu czarować. To po prostu ostatni wróg. A co do myśliwego, muszę sobie odświeżyć pamięć. :)))))

30.03.2002
16:38
smile
[69]

Las Ca [ Konsul ]

Lechiander -> wilkolaka nie mozna wyleczyc z jego przeklenstwa, ale niektore przdmioty moga sprawic, by nie dochodzilo do przemiany. Mozna to uznac za wyleczenie, czyli odp. brzmi TAK.

30.03.2002
16:43
[70]

lon [ Pretorianin ]

polecam programik Infinity Explorer do iwd , Bg1,2, pt ,aktos go uzywal to wie

31.03.2002
15:03
smile
[71]

Valencis [ Transmuter ]

Który "Plugawy uwiąd Abi-Dalzima" bardziej Wam się podoba? Icewindowy ...

31.03.2002
15:05
[72]

Valencis [ Transmuter ]

... czy baldursowy? :)))))))))

31.03.2002
15:06
[73]

Valencis [ Transmuter ]

No, może to jest watek o ID1, ale ja jednak wolę ten drugi. Przynajmniej sam się nie zabijam, kiedy go rzucam. :)))))))

31.03.2002
17:21
[74]

Valencis [ Transmuter ]

... czyli żaden. :((((((( To może przynajmniej powiecie, czy Wam ID1 też się co chwilę zawiesza, czy to jest tylko mój problem. Jak dzisiaj odświeżałem sobie wiedzę o Trialu, żeby napisać wskazówkę dla Zupaka wisiałem chyba ze trzy razy ...

31.03.2002
18:41
smile
[75]

Thomsen [ Pretorianin ]

Valencis - jasne że ten ID jest lepszy :) - btw graficznie bg2 jest gorsze od icewinda czy to może tylko złudzenie :)??????????(gram z dodatkiem serce zimy) a przecież ID wyszło wcześniej ?

31.03.2002
19:42
[76]

lon [ Pretorianin ]

ta przy wejściu do zniszczonego miasta , ale jest na to rada wyczyszenie cachu, i overdiw czy jak ten folder sie nazywa

31.03.2002
19:46
[77]

lon [ Pretorianin ]

a jeszcze przy rozmowach z wylfdenem i z wróżką ale tylko 1, potem sie mi to nie zdarzylo . patrz gora

31.03.2002
19:48
[78]

lon [ Pretorianin ]

to znowu ja trial mi wolno chodzi ale to chyba wina ramu (128)

31.03.2002
19:51
[79]

Valencis [ Transmuter ]

Nie. To wina Triala. Ja mam 256 MB, a mój znajomy 448 MB i mamy ten sam problem.

31.03.2002
19:58
[80]

lon [ Pretorianin ]

a i jeszcze na trybie serce furii chodzi mi dokladnie o wyspę grobów?

31.03.2002
20:12
[81]

Valencis [ Transmuter ]

Wyspa grobów to właściwie nie jest Trial. Ja już zrezygnowałem z GL-a, ale i tak nie mam zbyt wiele płynności więcej w ID1. Szczególnie czary tworzące obłoki wydają się wszystko zwalniać. A jeśli chodzi o miejsce, w którym grafika szczególnie zawodzi, ostatnia plansza Triala, to jest ta lokacja, jaką podam za pierwszy przykład.

01.04.2002
11:46
[82]

Valencis [ Transmuter ]

Jakiego poziomu czary maga mogliście zapamiętywać na końcu ID1 i jego dodatków? Mój czarodziej w końcowej fazie swojej egzystencji miał możliwość zapamiętania jednego czaru na ósmym poziomie. Grałem na "normalnym" poziomie trudności.

01.04.2002
14:39
[83]

lon [ Pretorianin ]

8 poziom miałem pusty bo ngdzie ne moglem znalezc ani kupić

01.04.2002
15:26
[84]

Valencis [ Transmuter ]

Ion--> A miałeś sloty na zapamiętywanie czarów na tym poziomie? A oto gdzie można zdobyć lub kupić zwoje z czarami VIII-ego poziomu (m. in. tam): "Zasłonięcie umysłu", "Przywołanie potwora VI" - można kupić u drowa kupca w osadzie svirfnebli w Niższej Głębi Dorna; "Zapalająca chmura" - znajdujemy ją w licznej kolekcji zwojów drowiego czarnoksiężnika Malavona, także w Niższej Głębii Dorna; "Plugawy uwiąd Abi-Dalzima" - mozna kupić u Kierana Nye, właściciela gospody w Samotnej Kniei; "Słowo mocy: oślepienie", "Wielki krzyk" i "Żelazne ciało" można kupić u czarodzieja Ediona z wieży na Wyspie Grobów.

01.04.2002
15:46
smile
[85]

Valencis [ Transmuter ]

Kornugony to nieprzyjemne tormentowe istoty ze sfer niższych, które w czasie walki zadają rany krwawiące. Czy istnieje jakiś sposób na ich zamknięcie zanim trafiony przez kornugona się wykrwawi (lub ewentualnie po jakimś tam dłuższym czasie rana zakrzepnie)? Mogę powiedzieć z góry, że czar "Leczenie chrób" nie pomaga, a bohater, który zginie od krwawiącej rany i zostanie wskrzeszony natychmiast znowu umrze w wyniku dalszego krwawienia (to nie jest podpowiedź, ja też nie wiem ...).

01.04.2002
16:10
[86]

lon [ Pretorianin ]

miałem jeden na osmy , na 9 dwa , a wtym slkepie kupowalem tylko przywolanie zywiolaka ognia - na normalnym gram tera sf i nadal 8 pozim ciezko zdobyc

02.04.2002
22:14
[87]

Lechiander [ Wardancer ]

Las Ca ---> Dzięki! Ion ---> Z czym ten programik się je? ;-) Tzn. Infinity Explorer. Valencis ---> Kupiłem wszystko u Kierana i nie było tam żadnego "Uwiądu". Reszta mniej więcej się zgadza. Co do kornugonów, to po prostu mój klecha rzucał leczenie ran, aż kolesiowi przeszło. Wtedy leczyłem go do końca. Innego sposobu nie znalazłem.

02.04.2002
22:33
[88]

Valencis [ Transmuter ]

Lechiander--> Nie ma?! Powinien być, choć to chyba nie jedyny w grze. Ale specjalnie sprawdzałem przed napisaniem posta i był... A wracając do tematu kornugonów... jak pierwszy raz doszedłem do kapliczki w Trialu, myślałem, że trzeba będzie pokonać sześć dostaw tyuch stworzeń. No tak, można się podleczać, o ile kapłan sam nie ma rany krwawiącej. Podobnie wygląda sprawa z "Nawałnicą kwasu", kwas potrafi działać bardzo długo... a ilekroć używam tego czaru, moim ludziom też się dostaje i nierzadko wszystkim.:)))))))

03.04.2002
00:00
[89]

Lechiander [ Wardancer ]

Val ---> Na pewno nie było go! Kupiłem wszystko oprócz "Błyskawicy". Klecha u mnie rzadko walczy - ma procę i czary przecież. A te wszystkie nawałnice rzucam tak, aby moi byli na granicy działania. Czasami się udaje. :-)

03.04.2002
00:10
[90]

Valencis [ Transmuter ]

A ja mówię, że jest! Możesz to łatwo sprawdzić. Zacznij nową grę. Od początku HoW-u tylko krok do Kierana.

03.04.2002
00:19
[91]

Valencis [ Transmuter ]

Lechiander--> Ale Ci się udało. Post dokładnie o północy. :)))))))) A kapłan, normalnie u mnie też nic takiego nie robi, ale ma na sumieniu tony zabitych odpędzaniem nieumarłych.

03.04.2002
00:49
[92]

Lechiander [ Wardancer ]

Val ---> Czyli musi być jakis bug albo co, bo po przejściu Trial'a nic takiego tam nie było. A swoja drogą to on nieźle kosztuje! Grać od nowa dla jednego czaru? Nieeee! :-) A tak w ogóle - dobry ten czar? ;-)

03.04.2002
01:06
[93]

Valencis [ Transmuter ]

Gdyby jego czas rzucania nie wynosił 8, i gdyby nie zabijał od razu moich ludzi, i gdyby był na niższym poziomie i gdyby ... (to byłby niezastąpiony) ...co się pytasz? W Trialu można kupić "Branzolety lodowej perły", obniżaja zręczność, ale poza tym są nie do pogardzenia. Miedzy innymi dają raz dziennie możliwość rzucania "Plugawego uwiądu".

03.04.2002
01:14
[94]

Lechiander [ Wardancer ]

Val ---> A dałbyś screen'a? ;-) Jak się nie mieści opis, to daj dwa lub więcej. Chyba, że Ci się nie chce dzisiaj, to może być później. ;-)

03.04.2002
01:15
[95]

Valencis [ Transmuter ]

Lechiander--> Opis czaru?

03.04.2002
01:18
[96]

Valencis [ Transmuter ]

Tak? To proszę (przekopiowane z Dalekeepera): Plugawy uwiąd Abi-Dalzima (Nekromancja) Poziom: 8 Zasięg: pole widzenia rzucającego czar Czas działania: natychmiastowy Czas rzucania: 8 Obszar działania: sześcian o boku 10 m Rzut obronny: 1/2 Czar ten wysysa płyny ustrojowe z ciała każdej istoty, która znajdzie się w obszarze jego działania, zadając 1K8 obrażeń na poziom rzucającego czar. Istoty pozostające pod wpływem czaru mogą wykonać rzut obronny przeciw czarom - jeśli im się uda otrzymują 1/2 obrażeń. Czar ten szczególnie mocno działa na istoty korzystające z wody lub w niej żyjące, które po nieudanym rzucie obronnym zostają natychmiast unicestwione. Jeśli wykonają udany rzut obronny, otrzymają połowę obrażeń.

03.04.2002
01:26
smile
[97]

Lechiander [ Wardancer ]

Val ---> Dzięki śliczne! Ja go skądś pamiętam. Istnieje duże prawdopodobiećstwo, że mam go już w księdze i nie używałem - no comments. :-( Tak to jest, jak sie gra przy piwku. Założysz już niedługo następną część (odsłonę)? :-)

03.04.2002
01:29
[98]

Valencis [ Transmuter ]

Lechiander--> Tak, tylko potrzebuję jakiś obrazek na zakończenie. :)))

03.04.2002
01:34
[99]

Valencis [ Transmuter ]

A oto wyczerpujacy opis innego czaru, także skopiowany z Dalekeepera (w BG też jest taki czar i nawet działa... ): Przywołanie krowy (Przywoływanie) Poziom: 2 Zasięg: Pole widzenia Czas działania: Natychmiastowy Czas rzucania: 1 Obszar działania: 1 istota Rzut obronny: Brak Nazwa mówi sama za siebie!

03.04.2002
01:38
[100]

Lechiander [ Wardancer ]

Val ---> A nie lepiej na początek? Chyba, że chcesz i tu i tu. Zresztą i tak znajdziesz niekiepski jakiś na pewno!

03.04.2002
01:50
[101]

Lechiander [ Wardancer ]

Nie ładujesz z tym czarem??? :-)) To co, czekamy na next part.

03.04.2002
02:17
[102]

Valencis [ Transmuter ]

Lechiander--> Nie, ja nie wymyśliłbym czegoś takiego. Wedle Dalekeepera czar "Przywołanie krowy" ma kod "SCRLZY" lub "SCRLZZ". Nie wiem czy w ID1 działa, ale w BG1 sprawdzałem co to jest. :))))) To jest ostatni post tego wątku i jak każe tradycja muszę wstawić jakiś obrazek na koniec. Chciałem wstawić coś z filmu. Zdaje się, że tam jest szkic nowego Kuldahar, ale ma za mały format. Wstawiam więc fragment tapety podobno użyty także w menu (dziennym i nocnym) ID2. Przeczytaliście już, że w ID2 będzie mozna nosić w inwentarzu 24 przedmioty zamiast 16? Już się boję, że będę miał problemy z udźwigiem, skoro trzeba będzie tyle nosić... Link do częśći następnej:

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.