GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

Gorasul cz.1

18.03.2002
00:12
[1]

@@@ [ Generaďż˝ ]

Gorasul cz.1

Widząc dużo osobnych wątków dotyczących gry Gorasul postanowilem załozyc jeden duzo w ktorym kazdy bedzie mogł zapytac sie o porade dotyczącą tej gry :-PPP

18.03.2002
08:35
[2]

maviozo [ Pretorianin ]

W takim razie mam pytanie: po co są kamienie szlachetne i pierścienie - jak je połączyć?

18.03.2002
11:23
[3]

maviozo [ Pretorianin ]

Czy ktoś wybił wszystkich złodziei w misji Kendala.

18.03.2002
11:45
[4]

Boss [ Centurion ]

No więc ponawiam pytanie. Gdzie jest miecz zbrojmistrza z Tolip? Gdzie metal o który prosi kobold? Kiedy pojawią się nowe lokacje( mam Tolip, koboldy, lasy i dom Jenaia)?

18.03.2002
11:46
[5]

Boss [ Centurion ]

No więc ponawiam pytanie. Gdzie jest miecz zbrojmistrza z Tolip? Gdzie metal o który prosi kobold? Kiedy pojawią się nowe lokacje( mam Tolip, koboldy, lasy i dom Jenaia)?

18.03.2002
11:52
[6]

maviozo [ Pretorianin ]

Trzeba zdobyć "morgenszterna" od młodzieńca Lorina - stoi koło jednej z wież strażniczych w Tolip. metal (mitrill) zdobędziesz na wyspie Cyklopów - trzeba płynąć z wioski Seasalt- droga do niej jest z "Małego lasu" trzeba wyjść z lokacji w odpowiednią stronę.

18.03.2002
11:56
[7]

Boss [ Centurion ]

Dzieki maviozo. Zaraz spróbuje.

18.03.2002
13:56
[8]

maviozo [ Pretorianin ]

Mam trzecie pytanie: po kiego jest zwój z napisem "Hora.... coś tam" na wieży Roszondasa.

18.03.2002
16:38
[9]

Loczek [ Senator ]

maviozo: tesh nie wiem do czego ten zwoj... Jest tam (w wiezy) jakies cos przez co sprowadza sie demony. Ale jak probuje jakiegos przyzwac to wyskakuje, ze nie jestem przygotowany czy jakos tak... Znalazlem amulet, ktory chroni przed demonami ale dalej nic :( (Gorasula juz przeszedlem i do wiezy sie nie wracalo) :( Moze kolejny bug????

20.03.2002
14:34
[10]

pzenek [ Chor��y ]

mając amulet ochrony przed demonami trzeba wyjąć zwój z ekwipunku i kliknąć nim na studni przywołuje się demona. Można dostać małe conieco na początek

24.03.2002
18:33
smile
[11]

zielo [ Legionista ]

Mam pytanie: Co trzeba zrobić po wyjśću z wieży caufa(zabiłem wszystkich i wszystko wykonałem). Pomocy!!!!!!!!

24.03.2002
18:46
[12]

pzenek [ Chor��y ]

jeżeli dobrze pamiętam to musisz zrobić napój lekkości ze składników które znalazłeś pojawi się nowa lokacja

24.03.2002
19:18
[13]

Poitrek [ Centurion ]

Czy wie ktoś może jak można szybko zarobic kasę (nasamym początku gry) albo jak naprawić nie płacąc broń???

24.03.2002
20:30
[14]

zielo [ Legionista ]

Ja gram w tr. normalnym i niewiem co trzeba zrobić w "Sokolim jarze"(już po trzesięniu ziemi. Gdy naciskam PPM na "Róg drżenia" w polu tekstowym jest napisane:"Róg został uszkodzony podczas trzęsienia ziemi. Teraz jest raczej bezużyteczny". POMOCY bo niewiem co dalej robić.

24.03.2002
21:32
smile
[15]

zielo [ Legionista ]

Mam jeszcze jedno pytanie dotyczące"Mikstury antygrawitacji". Jakie są składniki i gdzie one są(lub w jaki sposób można znaleść te składniki), a jeszcze jedno pytanko jak te składniki połączyć????????POMOCY i pozdrawiam

25.03.2002
12:08
[16]

maviozo [ Pretorianin ]

zielo - > wyjść z lokacji - tam to już wszystko. Składniki do napoju są w wieży na samej górze - otwierasz plecak , trzymasz np. ziele południa nad innym składnikiem (zapomniałem:( ale można próbować do skutku) i klikasz prawy, przyciekiem myszy.

25.03.2002
14:25
[17]

Youreck [ Centurion ]

Zawsze podczas walki wlacza mi sie strategi walki(Zaklecia defensywne ,ofensywne.wykorzystanie mana itp.).Jak moge to wylaczyc?

25.03.2002
15:02
smile
[18]

zielo [ Legionista ]

Ello !!! Mi tylko raz pojawiło się te"strategie walki". Więc ci nie pomoge, ale może mi pomożecie. W "Sokolim jarze" trzeba było wywołać trzęsienie ziemi(zrobiłem to) następnie udałem się do króla krasnoludów i se z nim gadałem. Gdy chciałem wyjść z zamku krasnolud/krasnoludka nie wiem kim był/a(chyba wiecie oco mi chodzi. Po wyjściu udałem się do "Wieży caufa" tam wykonałem(chyba)wszystko. Następnie nie wiedziałem co trzeba zrobić, więc weszłem tutaj na forum i przeczytałem, że trzeba wessać powietrze z "rogu drżenia", aby pozbyć się przepaści, którą wcześniej sam stworzyłem. Gdy naciskam PPM na rogu drżenia w polu tekstowym jest napisane, że róg jest uszkodzony i raczej mi się nie przyda. Więc co trzeba zrobić w "Sokolim jarze" i co trzeba zrobić z tym "Rogiem drżenia". Pomocy i pozdrawiam

25.03.2002
15:28
[19]

maviozo [ Pretorianin ]

Grę przeszedłem trzy razy i nigdy nie zasypywałem szczeliny, po sporządzeniu mikstury latania pojawia się latający zamek i to jest (chyba) ostatnia lokacja i koniec gry

25.03.2002
15:29
[20]

Lukasz [ Pretorianin ]

zielo - chyba ktoś Cię w balona zrobił, chociarz nie mogę być pewie, bo sam zatrzymałem się na wieży Cuafu. MAm tylko pytanie: jak można wejść na 2 piętro wieży ? wyskakuje mi, że muszę znaleźć inny sposób. Teraz wyczytałem, że mogę przywołąć demona ze studni - czy jak go przywołam, to coś pomoże ? Jak otworzyć skrzynię na parterze wieży? Podałem dobre hasło, ale pisze, że jeszcze jest zamknięta...

25.03.2002
15:46
[21]

maviozo [ Pretorianin ]

Trzeba wpisać kod "Cerber" oraz użyć czar otwarcia - w skrzyni jest figurka kota, trzebe ją wziąść i kliknąć PPM i wybrać odpowiedź "pies" - Roszondas zamieni się w kota i przemknie po schodach wyżej.

25.03.2002
15:48
[22]

Lukasz [ Pretorianin ]

maviozo - a jak nie mam czaru otwarcia ? A co z tymi ziołami które trzeba łączyć ?

25.03.2002
15:48
smile
[23]

Lukasz [ Pretorianin ]

maviozo - a jak nie mam czaru otwarcia ? A co z tymi ziołami które trzeba łączyć ?

25.03.2002
15:58
[24]

maviozo [ Pretorianin ]

Jak nie jesteś magiem, kapłanem lub zaklinaczem to wg. mnie powinienes skoczyć do Dengardu i przyłączyć do drużyny maga (I pietro biblioteki) lub zaklinacza (sługę) mistrza Jensena (albo podobnie) Miksturę sporządza się z 3 składników (zawsze zapominam, których) robi się je tak: przy otwartym plecaku bierze się 1 składnik (LPM) najeżdża na drugą (PPM), powinien się zmienić obrazek i jakiś tam dźwięk - i powtórzyć.

25.03.2002
16:01
smile
[25]

Lukasz [ Pretorianin ]

Ano może i tak, ale ja chyba nie mam żadnych ziół :))) No może są na piętrze w wieży :)) Otóż jak utknąłem 2 tygodnie temu, tak kupiłem Wizardry8 i zacząłęm grać w nią ,a potem znalazłem to forum :)) Teraz nie pamiętam czy mam jeszcze tego ucznia od Jenai, czy go odesłałem w związku z krasnalami... Ziółek miałem sporo, ale chyba posprzedawałem, natomiast jak narazie nie miałem żadnej wzmianki nt. eliksiru latania...

25.03.2002
16:07
smile
[26]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

czy istneją jakieś mody ? jak tak to z jakiej strony mozna sciagac ? czy są jakieś kody ? bo wlasnie wykonalem zadanie smoka i nie wiem co tzeba teraz zrobic? Kiedy bendzie nowy path do gorasula?

25.03.2002
16:10
[27]

Youreck [ Centurion ]

A jak ja mam wylaczyc te strategie walki?W kazdej potyczce uruchamia mi sie to kilka razy i wkurza mnie to niemilosiernie.

25.03.2002
16:13
smile
[28]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

pewnie musisz cos przez przypadek klikac:")

25.03.2002
16:14
[29]

maviozo [ Pretorianin ]

Ziółka i grzybki - składniki do mikstury wylca ze stołu na 3 pietrze wieży (zwój z opisem też) - po najemników zawsze można pójść i się przyłączą Marcio - w wiosce Tolip trzeba posłuchać staruszków na ławkach - mówią o jakimś bohaterze - po wyjściu do mapy będzie nowa lokacja - "Katakumby"

25.03.2002
16:16
[30]

Marcio [ Muchożerny Ścianołaz ]

dzinki :)

25.03.2002
16:16
[31]

maviozo [ Pretorianin ]

Poprawka - nie Tolip a wioska koboldów Ningold (lub podobnie) !!!!

25.03.2002
16:20
smile
[32]

Lukasz [ Pretorianin ]

maviozo - dzięki wielkie :)) Dzisiaj postaram się skończyć Gorasul i wracam do Wizardry 8 od początku :)

25.03.2002
16:26
[33]

Youreck [ Centurion ]

Ile czasu zajelo wam przejscie tej gry?

25.03.2002
16:28
smile
[34]

Lukasz [ Pretorianin ]

Youreck - bardzo, bardzo szybko doszedłem do miejsca w którym jestem ,a to podobno prawie koniec...

25.03.2002
18:59
[35]

zielo [ Legionista ]

niewiem jak wy ale ja w sokolim jarze wywołałem trzęsienie ziemi i powstała ogromna dziura, a teraz przejść dalej nie moge. te składniki do mikstury latania mam cztery dwa połączyłem i mi wybuchły następne dwa połączyłem i postał jakiś eliksir ale roszondas mówi że jestem bardzo blisko(to chyba oznacza że czegoś mi brakuje)może wiecie co mam zrobić?

25.03.2002
19:32
smile
[36]

zielo [ Legionista ]

odwołuje moje wcześniejsze pytanie już mam miksture latania, ale pojawił się nowy problem jak dostać się do cytadeli roszondas mówi że jeszcze nie stworzyłem magicznego kręgu i sojusznika znajdę na zachodzie. o co chodzi. mam jeszcze jedno pytanie co trzeba zrobić z tą soczewką???

26.03.2002
01:01
[37]

Youreck [ Centurion ]

Jak w katakumbach mozna zejsc na trzeci poziom?

26.03.2002
08:36
[38]

Lukasz [ Pretorianin ]

O właśnie zielo - mam ten sam problem co Ty... Dwóch magów mam, ale trzeciego, to nie wiem gdzie szukać... Mikstura gotowa, ale do latającego zamku się nie dostane, bo magiczny krąg nie jest gotowy. Soczewkę trza zanieść do krasnoludów, ale bez takiego w drużynie nie da się wejść do ich lokacji A w Sokolim jarze to już wszystko co trzeba zrobić, możesz spokojnie wyrzucić róg i szukać tego sojusznika, tylko gdzie ?

26.03.2002
20:52
smile
[39]

zielo [ Legionista ]

THX za odpowiedz, ale postanowiłem zagrać od nowa w trybie przygodowym i przeszukać wszystkimiejsca bardzo dokładnie

26.03.2002
20:56
smile
[40]

zielo [ Legionista ]

Jak dobrze pamuiętam to w katakumbach na trzeci poziom zejdzie się tylko przez teleport bo schody na dół zostały zasypane, a żeby przeteleportować się należy zabić wszystkich(potwory) wtedy Roszondas i cała grupa się z teleportują na trzeci poziom. Pozdrawiam i życze miłej gry.

26.03.2002
21:15
[41]

Youreck [ Centurion ]

juz mi sie udalo, dzieki

28.03.2002
15:13
smile
[42]

maviozo [ Pretorianin ]

Ponawiam pytanie, czy da się połączyć pierścienie (bez parametrów) z klejnotami (szafir itp)

28.03.2002
15:47
[43]

Mad_Angel [ Love Hate Love ]

Lukasz --> Trzeci mag jest jeszcze na pierwszej wyspie. W wiosce rybackiej (tam, gdzie nie mozesz nosic broni) jest sprzedawca ryb, ktory oferuje ci sprzedaz broni. Musisz udac sie w poblize stajni (po lewej stronie wioski). Za stajnia znajdziesz ledwie zywego sprzedawce. Pogadaj z nim, a otrzymasz nowe zadanie i odkryjesz nowe lokacje. W jednej z nich bedzie wiedzma... To jest ostatni mag.

28.03.2002
15:51
smile
[44]

Lukasz [ Pretorianin ]

Mad_Angel ----> dzięki stary,może wreszcie skończę tą grę i poświęcę się w całości Wizardry8 :))

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.